» »

Tablica Nokia N1 prvi dan razprodana

Tablica Nokia N1 prvi dan razprodana

ZDNet - Nokia je te dni začela prodajo svoje nove tablice N1, s katero dokazujejo, da kljub Microsoftovem odkupu telefonskega dela še vedno znajo proizvajati strojno opremo. Izdelavo sicer pokriva kitajski Foxconn, ki poleg tega skrbi tudi za dizajn, trženje in dobavo, Nokia pa je v zmes dodala svojo znamko in znanje. N1 se je v skladu z napovedmi najprej začela prodajati na Kitajskem, kjer je velik hit, saj so jo že prvi dan razprodali.

Prva pošiljka je previdno vsebovala le 20.000 enot
, a so jo kupci dobesedno razgrabili. Registriranega povpraševanja je bilo za dobrih pol milijonov enot, tako da so vso zalogo včeraj prodali v pičlih štirih minutah. Preostali kupci, ki so enoto prednaročili, bodo v naslednjih tednih dobili svoje pošiljke, naročila pa so za zdaj zaprta. Povpraševanje daleč presega ponudbo. Cena tablice je postavljena na 1600 juanov, kar znaša približno 220 evrov.

O specifikacijah N1 smo že obširno pisali, zato povzemimo le, da ima zaslon s 7,9-palčno diagonalo in ločljivostjo 2048 x 1536 ter osvetlitvijo s svetlečimi diodami. Poganja ga 64-bitni štirijedrni Atom Z3580 s taktom 2,33 GHz, grafiko pa riše PowerVR G6430, pomnilnika je 2 GB, prostora pa 32 GB, a brez možnosti razširitve z microSD karticami. Na programskem področju je glavna novost Nokia Launcher Z - sicer ima operacijski sistem Android 5.0 Lollipop - ki ureja namizje in zaganja programe, njegova odlika pa je prilagajanje uporabnikovi aktivnosti in času (torej imate lahko zjutraj na zaslonu druge bližnjice kakor zvečer). Po zmogljivostih je primerljiv z iPad mini 3.

Druga pošiljka prispe 15. januarja, kdaj bo na voljo v Evropi pa še ne vemo. Bojda kmalu.

75 komentarjev

«
1
2

feryz ::

dokazujejo, da kljub Microsoftovem odkupu telefonskega dela še vedno znajo proizvajati strojno opremo. Izdelavo sicer pokriva kitajski Foxconn

Kakšen biser moraš biti, da napišeš kaj takega? Nokia ne zna proizvesti tablice, za razliko od Kitajcev, ki to u nulo obvladajo.
Je pa to popolnoma klasičen kitajski šrot, ki se od ostalih loči le po natisnjeni znamki.
Še oblika je ostala nekje zadaj, par let ali več.
Tudi o kvazi razprodaji, je škoda izgubljati besede. 20k kosov v androidni pogači ne pomeni popolnoma nič!

kpkp ::

Na sploh je prvi odstavek primeren le za izbris. Foxconn ni zadolžen za dizajn.

leiito ::

feryz je izjavil:

dokazujejo, da kljub Microsoftovem odkupu telefonskega dela še vedno znajo proizvajati strojno opremo. Izdelavo sicer pokriva kitajski Foxconn

Kakšen biser moraš biti, da napišeš kaj takega? Nokia ne zna proizvesti tablice, za razliko od Kitajcev, ki to u nulo obvladajo.
Je pa to popolnoma klasičen kitajski šrot, ki se od ostalih loči le po natisnjeni znamki.
Še oblika je ostala nekje zadaj, par let ali več.
Tudi o kvazi razprodaji, je škoda izgubljati besede. 20k kosov v androidni pogači ne pomeni popolnoma nič!


Microsoft je klinično mrtev, že 10 let niso spravili skupaj nič inovativnega, potrebovali so leta za razvoj spačkov kot Zune, Vista, Surface Pro (vsaj prva dva), vrednost delnice to odraža. Apple samo z iPhonom, produktom, ki še nekaj let niti obstajal ni, zasluži več kot MS z vsemi svojimi izdelki skupaj.

blackbfm ::

zadnjih 5 let, se pravi od release i4 tut apple bluzi

leiito ::

Jp, tik pred propadom je Apple. Tko k MS, Yahoo in FB.

Jinto ::

vrednost delnice to odraža


Uh, vrednost delnice je na skorajšnjem vrhu.

blackbfm ::

Jp, tik pred propadom je Apple.


nihče ne trdi da so pred propadom, ampak žal zadnjih 5 let vse kaže na to da nimajo nobene perspektive..

jype ::

leiito> Microsoft je klinično mrtev

V resnici ni, pa tudi če bi bil, mu denarne rezerve omogočajo petindvajset let gledanja v luft, preden začnejo spet delat karkoli uporabnega.

svecka ::

Ne razumem pointa, zakaj je tok težko en ubog microSD krmilnik vgradit v vezje.

opeter ::

svecka je izjavil:

Ne razumem pointa, zakaj je tok težko en ubog microSD krmilnik vgradit v vezje.


To pa je zato, da kupiš tablico z še večjim (vgrajenim) pomnilnikom/praznim prostorom na SSD-ju, staro pa vržeš stran.

Isto dela Apple. iPhone za 600 evrov in več še vedno prodajajo z 16 GB prostora, brez možnosti rašzširitve. Folk pa kupuje kot nor.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Mavrik ::

svecka je izjavil:

Ne razumem pointa, zakaj je tok težko en ubog microSD krmilnik vgradit v vezje.


Ker na žalost to potegne sabo nerazumevanje uporabnikov in potem pritožbe "iPhone je tako preprost za uporabo, ta _nekaj_ pa mi samo nekaj teži/šteka/ne dela!" Slabe SD kartice so krive za ogromno težav.
The truth is rarely pure and never simple.

leiito ::

Jinto je izjavil:

vrednost delnice to odraža


Uh, vrednost delnice je na skorajšnjem vrhu.


MS je nižje kot leta 2000, medtem ko je Apple vreden 20x več.

nekikr ::

Saj veš, da je poleg tega pomembno tudi koliko zaslužijo in koliko prometa ustvarijo. Oboje je precej rekordno zadnje obdobje. Da je MS klinično mrtev lahko trdi samo popoln bedak ali neprespan in še malo mačkast študentelj.
In on-topic: Foxconn praktično naredi vse a "Nokia še vedno zna!!enaena". 20.000kom so razgrabili? Jojmene, kaj pa zdaj, bodo naslednjih 5.000 tudi?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

scipascapa ::

Tablica brez microSD = FAIL.

Mr.B ::

scipascapa,
imam tablico, ki ima interno 32GB spomina. Ima tudi režo za microSD. V bistvu sem le to uporabil le 1x, ko se rootal tablico.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Mordecai ::

scipascapa je izjavil:

Tablica brez microSD = FAIL.


Bilokaj brez micro sd kartice je fail.

SimplyMiha ::

Stihlerca brez microSD je fail?

nekikr ::

Meni pa nikoli ni bilo jasno, zakaj bi sploh tlačil notri neke SD kartice...ljudje smo očitno precej različni ;)

PrimozR ::

SimplyMiha SimplyCorrect :D

jype ::

SimplyMiha> Stihlerca brez microSD je fail?

Kako jo pa rootaš brez microSD?

mitja73 ::

microSD v tablici rabi samo 10% uporabnikov, vsak pa najprej cilja na ostalih 90%, tržne niše se pofila na koncu. In kdor jo hoče to pač plača in ima omejen izbor.

jype ::

Gre za kompleksen konflikt: Večina ljudi ne potrebuje microSD kartic v tablicah, ampak v resnici jih nič ne moti, če imajo tak slot, pa tudi cena se nič bistveno ne spremeni, če se tako reč doda.

Hkrati proizvajalec razume, da so tisti, ki dejansko potrebujejo microSD kartice, pripravljeni za to plačat več in bi tako stran vrgel to razliko, če bi že osnovni model ponujal vse, kar ljudje potrebujejo.

Podobno je tudi pri vseh ostalih rečeh - nima bistvene zveze s tehnologijo, ampak s povečevanjem prihodkov od prodaje.

PrimozR ::

jype je izjavil:

SimplyMiha> Stihlerca brez microSD je fail?

Kako jo pa rootaš brez microSD?

Kako pa to narediš z Nexusi?

jype je izjavil:

Gre za kompleksen konflikt: Večina ljudi ne potrebuje microSD kartic v tablicah, ampak v resnici jih nič ne moti, če imajo tak slot, pa tudi cena se nič bistveno ne spremeni, če se tako reč doda.

Hkrati proizvajalec razume, da so tisti, ki dejansko potrebujejo microSD kartice, pripravljeni za to plačat več in bi tako stran vrgel to razliko, če bi že osnovni model ponujal vse, kar ljudje potrebujejo.

Podobno je tudi pri vseh ostalih rečeh - nima bistvene zveze s tehnologijo, ampak s povečevanjem prihodkov od prodaje.

En precej pomemben point, ki se s tvojimi kleše, je izpostavil Mavrik. Folk itak špara, hoče vse čim ceneje. Ker hočejo poceni plac, hočejo MicroSD. Ampak ker hočejo tudi ta plac poceni, kupijo Class2 64 GB kartico (ja, ne obstaja, pač pretiravam da naredim boljši point). Potem pa jamrajo, zakaj je zadeva počasna, zakaj šteka, zakaj to, zakaj uno.

Vsemu temu se izogneš, če pač ne vgradiš slota in za nekoliko višjo ceno od počasnih SD kartic (višjo ker imaš hitrejši pomnilnik) prodaš več vgrajenega placa. Cene sicer so pogosto preveč navite za samo par GB placa več, a se tudi ta trend umirja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Motion ::

leiito je izjavil:

feryz je izjavil:

dokazujejo, da kljub Microsoftovem odkupu telefonskega dela še vedno znajo proizvajati strojno opremo. Izdelavo sicer pokriva kitajski Foxconn

Kakšen biser moraš biti, da napišeš kaj takega? Nokia ne zna proizvesti tablice, za razliko od Kitajcev, ki to u nulo obvladajo.
Je pa to popolnoma klasičen kitajski šrot, ki se od ostalih loči le po natisnjeni znamki.
Še oblika je ostala nekje zadaj, par let ali več.
Tudi o kvazi razprodaji, je škoda izgubljati besede. 20k kosov v androidni pogači ne pomeni popolnoma nič!


Microsoft je klinično mrtev, že 10 let niso spravili skupaj nič inovativnega, potrebovali so leta za razvoj spačkov kot Zune, Vista, Surface Pro (vsaj prva dva), vrednost delnice to odraža. Apple samo z iPhonom, produktom, ki še nekaj let niti obstajal ni, zasluži več kot MS z vsemi svojimi izdelki skupaj.

Se pravi druga najbol vredna blagovna znamka na svetu je klinično mrtva. yeah right :)

Morda zato ke je biu MS še do predkratkega skoraj v celoti Softwareko podjetje za razliko od Appla. Sej tud konkurenca že 10+ let dela na pisarniškem paketu pa še vedno niso skupi spravli nekaj kar bi seglo Officom do nohta na mezinčku leve nege.

Mr.B ::

jype,
Kako jo pa rootaš brez microSD?

LG-ja sem rootal brez SD kartice. Res pa je, da sem ga moral downgardate najprej na 4.1..

Boj kot microSD kartico pogrešam mHDMI ali pa bluetooth. JE pa res da večina tega ne rabi. Enako ne vidim smisla v večjih tablica tipa 10" imeti GPS.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Dr_M ::

Podobno je tudi pri vseh ostalih rečeh - nima bistvene zveze s tehnologijo, ampak s povečevanjem prihodkov od prodaje.


S tem se definitivno strinjam.
Zakaj bi kupcu omogocili, da si kupi 32GB kartico za 15€ ali malo boljso za drobiz vec, ce lahko prodajo 32GB (se vedno pocasnega) pomnilnika za $100 oz 100€ vec.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

boolsheat ::

leiito je izjavil:

Jinto je izjavil:

vrednost delnice to odraža


Uh, vrednost delnice je na skorajšnjem vrhu.


MS je nižje kot leta 2000, medtem ko je Apple vreden 20x več.


S tem, da je Apple bil takrat povsem v podnu pred propadom, skratka idiotska primerjava.

dottor ::

Imam OneX z 32GB placa (brez razširitve) in je zafilan 9/25GB (od 32Gb je malo čez 25 na razpolago), moja G Pad 8.3 ima 16GB placa (ima slot ampak je prazen) in je zafilana 6/11GB (od 16GB je dobrih 11GB uporabnih). Kako rešujem zadevo? OTG kabel in USB ključek. Vse kar rabim je na ključku, pol pa samo priklapljam med napravama.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

aerie ::

Tule lahko sedaj vsak mulc al pa kolesar napiše svoje nebuloze. Kot recimo, da bo ta teden padal dež v Montevideu.

Mr.B ::

V bistvu imam občutek, da nekatere skrbijo podatki, ki bi se nahajali v Oblaku "kateremkolu", zato se mi lahko syncajo zadeve od kjerkoli kamorkoli...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

rdecakapica ::

Ako bi Nokia začela delat telefone z Androidom okoli leta 2009, bi sedaj ne bili pod Microsoftom.
A to je zgolj moje mnenje.
So se od Nokie X naprej morda naučili naredit dobro androidno napravo, da je tale tablica zdej tok kul?

leiito ::

MS izdelki niso povsem neuporabni:
http://mashable.com/2014/11/05/cnn-surf...

Dr_M ::

Cool story, bro.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

leiito ::

Kapo dol MSju za zgodovinski doprinos, ampak kljub znamki, kešu, naj inženirjih, programerjih... in tržnem deležu, so iz različnih razlogov padli na vseh izpitih, od ipoda, iskalnika, ebralnika, do telefonov in tablic.

Nokio je MS moral kupiti iz strateških razlogov, sicer bi lahko ostal brez smartphone trga za svojo platformo, v tem je imel Ballmer najbrž prav, ampak 20.000 kosov res zgovorno priča kako nizka je stopnja samozavesti in amibicioznosti MS.

Da ima MS mega keš rezerve in končno tudi odličen cash flow, ne pomeni še nič, tudi IBM je imel to, ali pa Yahoo. MS nima več prave relevance, ni več cool in ni jasne vizije kam kot firma sploh grejo.

Qushaak ::

S tem se ne strinjam. Odkar je na čelu Nedella se mi zdijo, da končno imajo neko vizijo. .NET platforma gre popolnoma "uradno" open-source, tole s poenotenjem platform z Windows 10 pa so tudi hudo zadeli. Sploh to glede "prepoznavanja" touch in non-touch naprav in preprostim preklapljanjem med grafičnimi vmesniki. V "ozadju" pa to pomeni tudi podprtost za več različnih procesorskih arhitektur (ki so jih prinesle majhne mobilne naprave). Zdej če to pomeni, da bo čez čas za veliko večino programov vseeno ali tečejo na Windows-ih, ki so na ARM-u ali pa na Intel arhitekturi je to super. Na tak način bodo na "nov" segment mobilnih naprav prinesli tudi stare aplikacije, katere programske hiše sploh nebi prepisale za druge operacijske sisteme.
Tu vidim precej več vizije kot pri Apple-u, ki štepa iP*** naprave s praktično istim sistemom že leta.

PrihajaNodi ::

Nevem kaj jamrate, WP je spodobna platforma, Lumije pa ne stekajo. Mogoce je malo okrnjen trg z app-i, ampak se skompenzera z gladkostjo delovanja.

leiito ::

Morda, Qushaak, ampak nekaj mora biti narobe, da taka firma praktično zaspi za 10 let, ali v najboljšem primeru lansira suboptimalne izdelke in razlog ne more biti samo CEO.

PrihajaNodi ::

10 let? Od kje to tebi?

Master_X ::

Tak čisto btw... saj vam je jasno, da je Nokia N1 produkt Nokie in ne Microsofta? Al zakaj se palamudi z MSjem toliko?

Motion ::

Master_X je izjavil:

Tak čisto btw... saj vam je jasno, da je Nokia N1 produkt Nokie in ne Microsofta? Al zakaj se palamudi z MSjem toliko?

bol produkt foxconna kot nokie

boolsheat ::

leiito je izjavil:

Morda, Qushaak, ampak nekaj mora biti narobe, da taka firma praktično zaspi za 10 let, ali v najboljšem primeru lansira suboptimalne izdelke in razlog ne more biti samo CEO.


Si slišal za Windows 7, Azure npr.?

Master_X ::

Motion je izjavil:

Master_X je izjavil:

Tak čisto btw... saj vam je jasno, da je Nokia N1 produkt Nokie in ne Microsofta? Al zakaj se palamudi z MSjem toliko?

bol produkt foxconna kot nokie

Tako kot iphone a ne? In ne, to ni bil point, ki sem ga želel izpostavit.

LuiIII ::

Sicer ne vem kaj bi razvajena mladina imela rada za 220€, ampak meni se zdi po specifikacijah tole izjemno ugodna tablica. Jaz sem dal za Surface 3 pro + pritikline 10x več pa sem ultra zadovoljen. Verjetno računalo desetletja. Definitivno vreden svojega denarja, tako kot zgleda tale Nokia N1.

Mr.B ::

Microsoft zaspal v 10 letih ??? Hm koliko je vredna njihova oblačna storitve ? s tem da imaš pribljižno občutek, kaj se da v desetih letih razviti...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Qushaak ::

leiito je izjavil:

Morda, Qushaak, ampak nekaj mora biti narobe, da taka firma praktično zaspi za 10 let, ali v najboljšem primeru lansira suboptimalne izdelke in razlog ne more biti samo CEO.

CEO je samo začrtal orenk smernice. To sem rekel. Ne pa da je (popolnoma) vse odvisno od njega. Če mu zastavljeno (prej omenjeno) uspe izpeljat bodo lepo pokrili še področje, ki ga sedaj niso obvladovali (upravičeno).
Zdej, če navaden smrtnik ne vidi novega client operacijskega sistema nekaj časa, potem firma kar spi? Microsoft-ov glavni prihodek so kakor vem vedno bile poslovne rešitve (samo software) in razvojna okolja. Tu je še zdej brez konkurence in kot kaže se stanje še izboljšuje, ker platformo .NET odpirajo. Zdej probajo pridt na trg mobilnih naprav, ker je prepozno začel delat na tem segmentu.
Šušlja se nekaj, da bi Windows 10 poganjal tudi aplikacije za Android. Nič še ni potrjeno. V kolikor pa je res, se odpravili še eno veliko oviro in "dobili" ogromno že napisanih mobilnih aplikacij.

Je pa res, da je Azure že imel večje težave. Pa spletni outlook tudi. Večdnevni izpadi in to. Nihče ni popoln, samo zaradi tega platforma še ni zanič. Je bil pa to recimo popolnoma predolg izpad.

SimplyMiha ::

Sicer ne vem kaj bi razvajena mladina imela rada za 220€

Retina display, 7.1 zvoke, 4TB prostora in priložen OculusVR... ali nekaj takega.

||_^_|| ::

V 4 min so prodali 20k kosov popolnoma novega proizvoda in za ene je to slabo. Svašta:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ||_^_|| ()

leiito ::

Mr.B je izjavil:

Microsoft zaspal v 10 letih ??? Hm koliko je vredna njihova oblačna storitve ? s tem da imaš pribljižno občutek, kaj se da v desetih letih razviti...


Da je MS postal počasen tanker, ki se ne zmore prilagajati hitrim spremembam na trgu je dejstvo, ki ga lahko osporavajo samo največji fanboyi. Zune, Bing, Vista, 7, 8, zamuda s tablico, padec deleža Oken na vseh napravah z 90% l. 2009 na na 20% lani etc. etc. Vprašanje ni ali se je to zgodilo, ampak zakaj, kako se je to zgodilo taki firmi. Če bi bilo vse OK, investitorji valjda ne bi sekali Ballmerja, še najmanj preden je bilo jasno kdo ga bo zamenjal.

Finance so bile zdrave tudi pri Yahooju pred prihodom Marisse Mayer pa težko rečeš, da firma ni zaspala.

FlyingBee ::

jype je izjavil:

Gre za kompleksen konflikt: Večina ljudi ne potrebuje microSD kartic v tablicah, ampak v resnici jih nič ne moti, če imajo tak slot, pa tudi cena se nič bistveno ne spremeni, če se tako reč doda.

Hkrati proizvajalec razume, da so tisti, ki dejansko potrebujejo microSD kartice, pripravljeni za to plačat več in bi tako stran vrgel to razliko, če bi že osnovni model ponujal vse, kar ljudje potrebujejo.

Podobno je tudi pri vseh ostalih rečeh - nima bistvene zveze s tehnologijo, ampak s povečevanjem prihodkov od prodaje.

ko bi le več ljudi to razumelo, ne bi bilo toliko gnilih komentarjev in/ali artiklov
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prihodnje leto se vračajo telefoni Nokia

Oddelek: Novice / Nokia / Symbian
1426573 (23787) erunno
»

Tablica Nokia N1 prvi dan razprodana (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
7521122 (15858) rand
»

Nokia ostaja, prehaja na Android (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Android
10939835 (31945) boolsheat
»

Pametni telefoni: Samsung prehitel Apple

Oddelek: Novice / Rezultati
2711941 (9911) Elysium

Več podobnih tem