» »

Elop bo po prevzemu Nokie dobil 25 milijonov dolarjev

1
2
3

Hayabusa ::

Engineer_ je izjavil:

Hayabusa je izjavil:

murmur je izjavil:

Ampak fakt je, da je MS resil Nokio pred potopom? Resil je lahko v narekovajih ampak vseeno.

Najprej dotolčeš skoraj do koca, potem se pojaviš kot odrešitelj.
Elop modus operadni ;((.


Nokia je propadala daleč pred letom 2010, ko je Elop prevzel vajeti.



http://mynokiablog.com/2010/04/01/mobil...
Ja, čisto pred propadom so bili ;).Ko svinje letijo.

Kakorkoli, vlak je odpeljal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

LitralSM ::

opeter je izjavil:

Nizozemski kraljevski Philips še vedno deluje ... pa baje tudi Grundig nekaj miga ...

http://www.philips.si/
http://www.grundig.de/en/

Pa ne pozabimo na Cherry:
http://www.cherrycorp.com/

In seveda Logitech:
http://www.logitech.com/en-roeu

Tudi Gorenje je pridobilo podporo Panasonica.

LitralSM ::

Zakaj na Android? Poglej koliko proizvajalcev je potrebno, da skupaj držijo takšno skropucalo.
WP, iOS teh težav nimata.

cekr ::

opeter je izjavil:

Nizozemski kraljevski Philips še vedno deluje ... pa baje tudi Grundig nekaj miga ...

http://www.philips.si/
http://www.grundig.de/en/

Pa ne pozabimo na Cherry:
http://www.cherrycorp.com/

In seveda Logitech:
http://www.logitech.com/en-roeu




Od kje hudiča, si našel Grundig?
Prvotni Grundig je že zdavnaj propadel. To kar vidiš danes z napisom Grundig je samo napis in nič več. Prvotni Grundig je bil tako zapufan in nekonkurenčen, da je moral propasti.
En čas je bil celo pod Philipsom. Vendar se ga je ta lepo odkrižal.
Sedanji nosilec nalepke Grundig je neko turško podjetje.

Lahko pa pogledaš v bolj visoke vode in najdeš recimo Loewe. To pa je nekaj drugega.
Pa še za tega se je pred časom govorilo, da si ga ogleduje Apple.
Kako je šlo naprej, nisem sledil.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: cekr ()

Lonsarg ::

Hayabusa je izjavil:

Engineer_ je izjavil:


Nokia je propadala daleč pred letom 2010, ko je Elop prevzel vajeti.



http://mynokiablog.com/2010/04/01/mobil...
Ja, čisto pred propadom so bili ;).Ko svinje letijo.

Nisi raziskal faktov pravilno dečko. To, da je Symbian propadel preden je Elop prišel se črno na belo da ugotoviti da je res, z preprostim googlanjam. Elop je postal CEO Nokia Septembra 2010, torej praktično na začetku leta 2011! Septembra 2010 pa je Symbian market share bil POLOVICA tega, kar je bil leta 2009. Torej v dveh letih pred prihodom Elopa je Symbian delež se razpolovil. To so vsi fakti, ki jih rabiš.
Viri:
http://www.netmarketshare.com/symbian-m...
Stephen Elop @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Ramon dekers ::

Zakaj bo Nokija povečala svoj tržni delež:

MP je zanesljiv sistem,
Aplikacije se ne zapirajo
Enostavno sistem deluje
.
.
.
Lastim si Xperio, če mi še kdo reče da bi moral MS. na Android bi bil to največji idiotizem. No problemi z xperio ima super duper jedrni proceso 1024 rama bla bla bla. In kaj mi to pomaga ko se aplokacije zapirajo, po dveh mesecih ne zazna več sim kartice razen če 3 x krat ponovno naložim sistem potem jo spet zazna, ampak ista zgodba če resetiram, wifi najde ali pa...In vsak v moji familiji in od prijateljev ima probleme z jajci od androida da ne omenjam da je to moj drugu android, ki je defekten. In kaj ti pomaga toliko aplikacij če je pa večina neuporabnih.

Srečno MS. moj naslednji telefon bo definitivno Nokija.

Zgodovina sprememb…

PaX_MaN ::

Lonsarg je izjavil:

Nisi raziskal faktov pravilno dečko. To, da je Symbian propadel preden je Elop prišel se črno na belo da ugotoviti da je res, z preprostim googlanjam. Elop je postal CEO Nokia Septembra 2010, torej praktično na začetku leta 2011! Septembra 2010 pa je Symbian market share bil POLOVICA tega, kar je bil leta 2009. Torej v dveh letih pred prihodom Elopa je Symbian delež se razpolovil. To so vsi fakti, ki jih rabiš.
Viri:
http://www.netmarketshare.com/symbian-m...
Stephen Elop @ Wikipedia

"Symbian propadel" != "Nokia je propadala".
"Daleč pred 2010" so dlihe te cifre ki jih je Hayabusa nalimal.

Ramon dekers ::

LitralSM je izjavil:

Zakaj na Android? Poglej koliko proizvajalcev je potrebno, da skupaj držijo takšno skropucalo.
WP, iOS teh težav nimata.



Točno tako, skrupocalo v dobesednem pomenu besede. Mogoče kak Nexus S da dela kot se zagre, vse ostalo je navaden šrot.

Aja pa zgoraj se popravljam, MS se zamenja z Nokijo, sem prehitro pisal. Upam da je razumljivo:)

Zgodovina sprememb…

Olajuwon ::

Ja res android je tako skropucalo, da ima zato 80% svetovni delež pri smartphonih :D
Bolj pomembno je obstajati, kakor biti opazen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Olajuwon ()

Ramon dekers ::

Ker je cheap? In ker so vsaka kitajska jajca na Androidu?

damjanll ::

Android je the best.
Nokia z androidom je pa najbolj zazeljen telefon, skoda da ga ne bomo ugledal.

redmax ::

na nokii N9 sem imel android(dual boot).... sicer ni vse delalo, ampak gre... na N900 tudi(maš video na youtubeu ko si je en dal gor ubuntu pa mu dela)...ampak to je pa tudi vse od nokie zaenkrat... tak da obstaja :)
Admin me je zbrisal, kljub opozorilu naj se logiram...
registriran drugače že od 2009 pa do izbrisa

Engineer_ ::

Olajuwon je izjavil:

Ja res android je tako skropucalo, da ima zato 80% svetovni delež pri smartphonih :D


renault clio, punto in ostala jajčka nikakor ni vrhunski avti, pa imajo kljub temu enormen delež na trgu. Saj ne da so slabi avti, samo zdaleč niso vrhunski. Ampak se zelo dobro prodajajo. recimo. ker so poceni. razumeš kaj ti hočem povedat?

Ni nujno da je neka reč vrhunska, da ima odličen market share, dokaz je tudi iPhone.

Danes ne govorimo več o dobri prodaji odličnih izdelkov temveč samo še o izdelkih, ki se dobro prodajajo ker imajo odličen marketing. Iz tega vidika sta apple in samsung dobesedno povozila Nokio, ni imela možnosti za preživetje. Zakaj? Ker se je oglaševalo da je iphone statusni simbol, samsung s svojim androidom pa ultimate strojček in ljudje so to sprejeli kot resnico.

Razlog, da je elop lahko ustvaril kar je, je predvsem v tem, da so ljudje nasedli marketingu in nehali kupovat symbian.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

luxxx7 ::

Engineer_ je izjavil:

Olajuwon je izjavil:

Ja res android je tako skropucalo, da ima zato 80% svetovni delež pri smartphonih :D


renault clio, punto in ostala jajčka nikakor ni vrhunski avti, pa imajo kljub temu enormen delež na trgu. Saj ne da so slabi avti, samo zdaleč niso vrhunski. Ampak se zelo dobro prodajajo. recimo. ker so poceni. razumeš kaj ti hočem povedat?

Ni nujno da je neka reč vrhunska, da ima odličen market share, dokaz je tudi iPhone.

Danes ne govorimo več o dobri prodaji odličnih izdelkov temveč samo še o izdelkih, ki se dobro prodajajo ker imajo odličen marketing. Iz tega vidika sta apple in samsung dobesedno povozila Nokio, ni imela možnosti za preživetje. Zakaj? Ker se je oglaševalo da je iphone statusni simbol, samsung s svojim androidom pa ultimate strojček in ljudje so to sprejeli kot resnico.

Razlog, da je elop lahko ustvaril kar je, je predvsem v tem, da so ljudje nasedli marketingu in nehali kupovat symbian.


Delno se strinjam, ampak ima tudi Nokia recimo konkurenco Samsungu, če vzamemo za primer pri nokii lumio 520 in pri samsungu model Ace. Cena je zelo podobna +-10€, glede kvalitete izdelave,delovanja telefona kot celota in še bi lahko našteval pa je seveda tukaj v veliki prednosti Nokia.

Ramon dekers ::

Saj ni samo Nokia je tudi Microsoftov sistem ki je stabilen, čeprav zaprt. So na dobri poti, res je da imajo boljše reklame pri Androidu aka Samung, Sony, je pa tudi dejstvo da se narod zadev naveliča. In ko enkrat kupiš Android in vidiš da ne dela tako kot mora, poskusiš drugič ker je pač poceni in si človek reče sem pač dobil defekten telefon in ko vidiš da drugič zadeva ne deluje...Poiščeš alternative. Apple? Apple množicam še ni dostopen, medtem ko MP je. Lahko da so pri MS no Nokiji malo zaj. na začetku ko niso dali updejtov Lumiji 800, 900...Po drugi strani je pa Sony Xperia Go dobila update na JB, vendar je večina lastnikov morala opraviti downgrade, ker sistem preprosto ni deloval (zdej ali se tu izgubi garancija pa pojma nimam).

Engineer_ ::

seveda ima konkurenco, nisem rekel da nima. Samo brez marketinga danes to ne pomeni nič, če končni kupec misli da je samsung boljši. Čeprav ni. Lumie so odlične Windows phone je zelo stabilen, dela odlično, appov ima vedno več.

pač android telefonov je malo morje, pol pa dobiš bedaste komentarje kot je olayuwonev, ki je rekel da je android zakon ker ima 80% delež na trgu. Ne ni zakon. Samo poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Olajuwon ::

Engineer_ je izjavil:

Olajuwon je izjavil:

Ja res android je tako skropucalo, da ima zato 80% svetovni delež pri smartphonih :D


renault clio, punto in ostala jajčka nikakor ni vrhunski avti, pa imajo kljub temu enormen delež na trgu. Saj ne da so slabi avti, samo zdaleč niso vrhunski. Ampak se zelo dobro prodajajo. recimo. ker so poceni. razumeš kaj ti hočem povedat?

Ni nujno da je neka reč vrhunska, da ima odličen market share, dokaz je tudi iPhone.

Danes ne govorimo več o dobri prodaji odličnih izdelkov temveč samo še o izdelkih, ki se dobro prodajajo ker imajo odličen marketing. Iz tega vidika sta apple in samsung dobesedno povozila Nokio, ni imela možnosti za preživetje. Zakaj? Ker se je oglaševalo da je iphone statusni simbol, samsung s svojim androidom pa ultimate strojček in ljudje so to sprejeli kot resnico.

Razlog, da je elop lahko ustvaril kar je, je predvsem v tem, da so ljudje nasedli marketingu in nehali kupovat symbian.


LOL kere nebuloze plozaš.

1) Punto, Clio in ostala jajčka nimajo niti približno 80% delež pri prodaji avtomobilov.
2) V svojem segmentu so ti avti vrhunski. Jasno pa je, da ne morejo konkurirati avtom, ki se prodajajo po 100 čukov. Ampak jasno to je že drugi segment avtomobilske industrije, ki je totalno neprimerljiv z entry level avti.

Tako, da nevem kakšen je bil tvoj point tole primerjanje z avti, ker kot lahko tudi sam ugotoviš pišeš nesmisle.

Samsung in Apple nista povozila Nokie zaradi marketinga, temveč predvsem oziroma izključno zaradi tega, ker Nokia se ni bila sposobna prilagoditi času. Če pomislim, da moj predzadnji telefon je bil Nokia N97 mini... V tistem času je bil že na trgu Iphone 3GS in malo kasneje še Samsung S1. Tile telefoni v vseh mogočih pogledih povozijo Nokio N97. Kasneje se je to razmerje samo še poslabševalo... v korist Nokijini konkurenci. Nokia je zadnja leta delala SLABE telefone s PATETIČNIM os. Kvaliteta izdelave gor ali dol. Prihod WPja na Nokio, pa je prišel prepozno. Poleg tega, da tudi tile WP telefoni so daleč od nekih idealnih telefonov. In IMHO all in all slabši od konkurence iOSa in androida.

over and out.
Bolj pomembno je obstajati, kakor biti opazen.

FlyingBee ::

končno en k razume trg

Ramon dekers ::

Samsung in Apple nista povozila Nokie zaradi marketinga, temveč predvsem oziroma izključno zaradi tega, ker Nokia se ni bila sposobna prilagoditi času. Če pomislim, da moj predzadnji telefon je bil Nokia N97 mini... V tistem času je bil že na trgu Iphone 3GS in malo kasneje še Samsung S1. Tile telefoni v vseh mogočih pogledih povozijo Nokio N97. Kasneje se je to razmerje samo še poslabševalo... v korist Nokijini konkurenci. Nokia je zadnja leta delala SLABE telefone s PATETIČNIM os. Kvaliteta izdelave gor ali dol. Prihod WPja na Nokio, pa je prišel prepozno. Poleg tega, da tudi tile WP telefoni so daleč od nekih idealnih telefonov. In IMHO all in all slabši od konkurence iOSa in androida.


WP je na Nokio prišel ravno pravi čas. Dajmo mu še malo časa. Vse več ljudi je, ki ima slabe izkušnje z Androidi.
Sicer pa če je Nokijina delala slabe telefone v zadnjem letu kaj naj potem sam rečem za Android, evo nekaj primerov:
Htc Wildifire - štekanje, kamera kot da bi slikal s prvo kamero na telefonu
S1 - samodejeno odpiranje marketa in ostalih aplikacij
Sony Ericsson Mini se ne da opisati z besedami zato dajem video
Xperia P - po updejtu ne zazna več wifija
Xperia Go - samodejno ugašenje in stalno visenje na servisu za zamenjavo telefona, ki je nov...
---
Tole je skropucalo od Androida in zdej JE jasno da ima več ljudi probleme z Androidi ker jih je toliko, ampak da ima pa vsak, ki ga poznam težave z njim je pa malo smešno.
Sem testiral Lumie, fenomenalna kvaliteta tako OS kot hardwara in to kljub temu, da nimajo quad core procesorjev xxxxx rama in ostale šare ki ga android potrebuje.

techfreak :) ::

Htc Wildifire - štekanje, kamera kot da bi slikal s prvo kamero na telefonu

Poceni telefon s slabo strojno opremo, nic novega.

S1 - samodejeno odpiranje marketa in ostalih aplikacij
Sony Ericsson Mini se ne da opisati z besedami zato dajem video
Xperia P - po updejtu ne zazna več wifija

Tezava s programsko opremo, ki zelo verjetno nima veze s samim Androidom ... alternativni ROMi delajo kaj boljse?

nekikr ::

Ljudi ne zanima zakaj točno šteka. Vedo samo, da ne dela kot bi moralo. Alternativni ROM pa izniči garancijo, kot drugo pa seveda od povprečnega Janeza ne moreš in ne smeš pričakovati, da bo to počel zato, ker je bil proizvajalec nesposoben.

techfreak :) ::

Se vseeno ni potrebno kriviti Androida, naj krivijo proizvajalca. Glede alternativnih ROMov in garancije je odvisno tudi od proizvajalca, prav tako pa resni proizvajalci ne bodo delali bedarij, ki bi pokvarile izkusnjo uporabnika.

nekikr ::

Hudiča, v sosednji temi ravno debatirava o tem, kako Samsung ne popravlja telefonov s custom ROMi, pa je največji, tukaj mi pa praviš, da resni proizvajalci tega ne delajo!? A je še kdo bolj resen od Samsunga?
Uporabniki bi morali kriviti Samsung, da. Ampak če so enaki problemi tudi pri drugih znamkah, potem poiščejo skupni imenovalec in se spravijo nanj. Je prav, ni?

Pa on-topic: WP je in je bil za Nokio edini izhod. Večina Android proizvajalcev dela samo izgubo, IOs je pa zaprt. BB dokazuje iz meseca v mesec, da je trg prenasičen za še en "isti" OS. Z Elopom ali brez bi morali sprejeti WP, sicer se bojim, da bi jih Android pokopal (da ne govorim o kakšen lastnem OS).

Ramon dekers ::

Tezava s programsko opremo, ki zelo verjetno nima veze s samim Androidom ... alternativni ROMi delajo kaj boljse?


Sem poskusil samo pri Xperi P. Težava je OSTALA. Imaš še mogoče kakšen nasvet kako naj popravim Xperio P da bo zadeva bo updajtu zaznala sim kartico LOL? Resni proizvajalci? Kateri so to resni proizvajalci? Sony, Samsung? Saj obstaja že ena tema v zvezi z Sony Xperio Z, kjer kupec opisuje zakaj naj nekdo NE kupi tega modela. Da ne omenjamo slabe vloge serviserjev, ki sistemske napake odklonijo in lahko porabiš več časa in bencina kot pa da boš dobil nov telefon.
No potem pa imamo še temo RAM 2. Kjer lahko vsak prebere zakaj se nakup Samsunga ne splača. Lahko da nekdo ne bo dobil "defektnega" modela in bo imel srečo ampak to ne pomeni da je veselje kar brni od uporbnikov z Androidi. Pri čemer pa je dejstvo, da cenejši kot je model (aka ACE) večja verjetno težav bo.

Zgodovina sprememb…

techfreak :) ::

WP je in je bil za Nokio edini izhod. Večina Android proizvajalcev dela samo izgubo, IOs je pa zaprt. BB dokazuje iz meseca v mesec, da je trg prenasičen za še en "isti" OS. Z Elopom ali brez bi morali sprejeti WP, sicer se bojim, da bi jih Android pokopal (da ne govorim o kakšen lastnem OS).

Definitivno se jim ne bi splacalo biti se en izmed proizvajalcev telefonov z Android OS. Pri WP so bili vsaj najbolj znan/najvecji proizvajalec telefon ter so z Microsoftom imeli posebno sodelovanje, kjer so imeli dodatne ugodnosti pred ostalo konkurenco.

Kaj bi se zgodilo, ce bi sli na samo svoj OS, pa je sedaj tezko govoriti. Definitivno bi bilo dobro imeti evropsko konkurenco proizvajalcem mobilnih OSov, ne pa da smo popolnoma odvisno od ZDA.

Ramon dekers ::

Pa on-topic: WP je in je bil za Nokio edini izhod. Večina Android proizvajalcev dela samo izgubo, IOs je pa zaprt. BB dokazuje iz meseca v mesec, da je trg prenasičen za še en "isti" OS. Z Elopom ali brez bi morali sprejeti WP, sicer se bojim, da bi jih Android pokopal (da ne govorim o kakšen lastnem OS).


Tisti, ki so razočarani nad Androidom bodo slej ko prej začeli iskati alternative. In kot rečeno IOS je predrag za množice BB tudi ni to kar bi moral biti torej je edina alternativa, za nekoga ki je razočaran nad Androidom ravno MP. če ni že to kar sinonim za Nokio.

Kaj bi se zgodilo, ce bi sli na samo svoj OS, pa je sedaj tezko govoriti. Definitivno bi bilo dobro imeti evropsko konkurenco proizvajalcem mobilnih OSov, ne pa da smo popolnoma odvisno od ZDA.


Misliš da bi z Meego OS res preživeli? Problem je bil ker niso nehali štancati Symbianov takrat ko so videli, da ga trg preprosto noče sprejeti.

techfreak :) ::

Se strinjam, problem je bil verjetno v tem, da tudi oni niso bili prepricani v ves ta hype okoli iPhone-a ter potem tudi Androida. V izdelavo svojega OSa pa so se spustili prepozno.

Sicer pa zakaj ne bi prezivel, sploh ob podpori Android aplikacij? Sicer res ne bi mogli uporabljati Play Store-a, ampak se vseeno bi lahko omogocili nalaganje Android aplikacij na svoj market in bi uporabniki tako dobili vecino Android aplikacij, poleg teh namenjenih samo za Meego.

Nokia pa je pri WP ze tako pokazala, da zna narediti odlicen hardware in vsaj v Evropi bi se verjetno prodajali brez tezav.

Ramon dekers ::

Sicer pa zakaj ne bi prezivel, sploh ob podpori Android aplikacij?


Zakaj se toliko izpostavlja aplikacije? Meni je bolj pomembno da mi delajo osnove aka Wifi, Navigacija in stabilen sistem tudi ko imam pomnilnik poln (bodisi notranji ali zunanji). Poleg tega je super, da je še ohišje izdelano kvalitetno.

Mislim kaj ti pomagajo aplikacije, če pa je sistem nestabilen? Ok mogoče Nexus S da deluje na nivoju.

WP. je dobil 4-5% tržni delež, kar ni malo. Ali se bo ta cifra povečala na račun Androida ali pa bo WP. doživel polom. Problem tu bi že bil da bi imel Android monopol kar pa ne bi bilo ok. Kolikor sem bral Samsung prav tako ravzija nek svoj OS.

techfreak :) ::

Trenutno imam svoj drugi Android telefon in na obeh ni bilo tezav, ki jih opisujes. Sicer prvi je bil HTC Desire HD, ki je brez tezav deloval na 2.3.3, za 4.x pa so se odlocili da ne bodo izdali popravka. Custom ROMov je bilo dovolj za vse Android verzije in zadeva je dejansko delovala solidno, ko sem se znebil HTC Sense UI.

Zakaj se toliko izpostavlja aplikacije?

Ker ljudje zelijo imeti dostop do nekaj milijonov aplikacij, ceprav jih osebno vec kot par 100 verjetno ne bodo preizkusili, veliko manj od tega pa dejansko uporabili.

PARTyZAN ::

Ramon: Zlajnan si s svojim blatenjem Androida. Po tvojih besedah bi moral bit jaz in moji znanci totalen fenomen, glede na to da smo z Androidom zadovoljni.

Kar se pa same Nokie tiče pa mislim, da so z MS dealom profitirali samo na kratek rok. Imeli so N9 s končno uporabnim Meego OSom, ki ga je Elop scrapal. V kombinaciji s prodajo Android telefonov bi jim zdaj verjetno šlo bolje.

Mene Nokie na katerih teče WP žal ne zanimajo. Sem prepričan da je takšnih ljudi ogromno, zato pa so kjer so.

Tilen ::

Ne, Meego takrat ni bil uporaben. Vsaj za produkcijo ne. Za naredit kak teaser pa že.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Looooooka ::

Ker ljudje zelijo imeti dostop do nekaj milijonov aplikacij, ceprav jih osebno vec kot par 100 verjetno ne bodo preizkusili, veliko manj od tega pa dejansko uporabili.

Se pravi so neumni. Good to know. Jst bi bil vesel ce bi 90% aplikacij z android marketa preprosto zbrisali kot razlog pa navedli dejstvo, da je takih aplikacij ze 1000 in niti ena ni boljsa od druge.

Ales ::

Tilen je izjavil:

Ne, Meego takrat ni bil uporaben. Vsaj za produkcijo ne. Za naredit kak teaser pa že.


BS. Imam Nokio N9 in je več kot uporabna. Ali hočeš morda povedat, da firmware 1.0 ni bil uporaben v primerjavi z zdajšnjim 1.3? Jaz tolikšne razlike ne vidim... Pravzaprav ima N9 eden najboljših UI-jev, kar sem jih videl, pa sem sprobal praktično vse kar obstaja in še zdaleč nisem povprečen uporabnik.

Podobne odzive dobivam praktično od vseh, ki jim dam telefon v roko, ne glede na njihove prejšnje izkušnje in nivo uporabe, tako da sem kar precej prepričan v to, kar trdim.

Tilen ::



Tole ti zgleda za v produkcijo? Lahko kar imaš.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Ales ::

WTF??? To na tvojem posnetku ni N9 in tudi sistem na N9 ne izgleda niti približno tako. Tale tvoja mašinerija na prvi pogled izgleda kot neka pre-production razdrta verzija N950. Od kod ti ideja, da so prodajali to??

Tukaj imaš en mainstream review iz časa, ko je N9 prišla ven:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

Tilen ::

Hvala za potrditev moje teze, da je bila Nokia z Meego v času, ko je Elop prevzel vajeti, zelo daleč od produkcijske različice. Tole, kar si prilepil, je nastalo več kot leto dni po tem, ko je Elop postal CEO.

Meego je bil takrat sub 1.0 in ni bil pripravljen za produkcijo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

PARTyZAN ::

Elop je Meego scrapal, ko je bil že popolnoma uporaben OS. Ne takoj ob prihodu.

Ales ::

@Tilen: sej vem, težko je priznat, da si napopal nekaj, kar nima veze z vezo in da komentiraš izdelke, ki jih v življenju nisi videl. ;) Vsaj malo bolje pogooglaj drugič, pa brez zamere. :)

Tilen ::

Ales, potem pa prosim prilepi video uporabnega in delujočega Meego telefona iz Aug 2010, če si ti bolje pogooglal. Seveda se je potem v dveh letih marsikaj zgodilo, tudi z Meego operacijskim sistemom. Elop pač ne bi bil tam, če bi leta 2010 Nokia imela uporaben in konkurenčen produkcijski operacijski (eko)sistem.

Tudi meni ni všeč to, kar se je zgodilo z Nokio. Bi bilo pa krivično do Elopa, če bi rekli, da mu v rekordnem času ni uspelo uresničiti svojega poslanstva. Za to si zasluži 25 milijonov EUR.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Ales ::

Vidim, da govoriva o dveh nekoliko različnih stvareh, očitno nesporazum.

Ne trdim, da je Nokia imela izdelan MeeGo Harmattan leto dni preden so ga dejansko imeli. V vseh postih sem govoril samo o N9 in ta je pač prišla na trg ko je prišla.

Moje mnenje je, da je bila N9 kot izdelek še pravočasna. Pozna - ja, zelo pozna - mogoče, prepozna pa ne. Seveda pa to ostaja samo mnenje. Nikoli ne bomo izvedeli, ker se je zgodil Elop in N9 enostavno umetno povozil kar sam, kljub dobri prodaji in pozitivnemu odzivu na trgu.

Od MS si on zasluži še precej več, kot 25 MIO USD... >:D

Lonsarg ::

Za Meego da bi imel SANSO uspeti bi se rabilo par miljard, ki jih Nokia ni imela in bohnedaj da bi par miljard velik kredit vzela. To je razlog, cisto ekonomski in nima veliko z tem koliko je Meego bil ali ne bil dober. WebOS se bo vecina strinjala da je bil za tistk caj najverjetneje en najbolsih OSov recimo.

Z Androidom bi si Nokia zagotovila v prihodnosti kak majhen delez in kake majhne dobicke celk ce so pridni. Kake velike trzne deleze ni imela sans z Androidom dosec, pri WP pa so te sanse zelo realne za delez, ki je posteno nad 10%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

FlyingBee ::

Elop je naredil točno to kar je pravo za Nokio, zato ga pa tudi toliko plačujejo ... povezava z MS je bila edina rešitev ali pa v Android

LitralSM ::

Olajuwon je izjavil:

Ja res android je tako skropucalo, da ima zato 80% svetovni delež pri smartphonih :D

Nokia pa ima nek podoben procent deleža pri WP. Verjetno zato, ker so telefoni izdelani kvalitetno. Android na drugi strani potrebuje 30 proizvajalcev, da ga držijo v takem deležu.
http://techcrunch.com/2013/08/19/at-thi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: LitralSM ()

FlyingBee ::

ja, vendar so gonilci napredka, razen pri kamerah

Invictus ::

FlyingBee je izjavil:

Elop je naredil točno to kar je pravo za Nokio, zato ga pa tudi toliko plačujejo ... povezava z MS je bila edina rešitev ali pa v Android

Če ga pa tlačijo v vsako škatlo ki se poveže na net, ne samo v telefone ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ales ::

Lonsarg je izjavil:

Za Meego da bi imel SANSO uspeti bi se rabilo par miljard, ki jih Nokia ni imela in bohnedaj da bi par miljard velik kredit vzela. To je razlog, cisto ekonomski in nima veliko z tem koliko je Meego bil ali ne bil dober. WebOS se bo vecina strinjala da je bil za tistk caj najverjetneje en najbolsih OSov recimo.


Od kod ta podatek? Nokia je imela v letu 2011 še skoraj 7 miljard EUR lastnih rezerv v gotovini.

BTW, glede WebOS se čisto strinjam.

Hayabusa ::

AvtoR ::

Hayabusa je izjavil:

Elop, trojanski konj MS
http://communities-dominate.blogs.com/b...


Tole bo šlo itak v anale korporatinega upravljanja. Kaka tožba tudi ni izključena.
Mogoče v prihodnosti dobimo še kak Hollywoodski film na to temo. Triler seveda.

Invictus ::

Hayabusa je izjavil:

Elop, trojanski konj MS
http://communities-dominate.blogs.com/b...

Tole zna biti pa še grdo.

Seveda mora nekdo sprožiti zadevo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

murmur ::

1.From January 2008 to September 2010, Elop worked for Microsoft as the head of the Business Division.

2.In September 2010, it was announced that Elop would take Nokia's CEO position, replacing Olli-Pekka Kallasvuo, and becoming the first non-Finnish director in Nokia's history.

3.On 3 September 2013, Microsoft announced that it would acquire Nokia's Devices and Services division for EUR3.79 billon.

4.Elop stepped down as CEO of Nokia and will return to Microsoft as Head of Microsoft's Devices team.

---
kot recejo americani - mission accomplished, pa verjetno bo pobasal precej vec kot 25m$.
Should the Nokia Board be investigated - obviously yes. vprasanje je samo, kolk je pobasal se nokia board team.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: murmur ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uradno: Microsoft za 18.000 ljudi vitkejši

Oddelek: Novice / Ostale najave
116234 (5142) Mr.B
»

Elopu se nasmiha Ballmerjeva služba

Oddelek: Novice / Ostale najave
297142 (4141) fosil
»

Microsoft prevzema mobilni del Nokie (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
8732377 (27500) vostok_1
»

Nokia z ogromno milijardno izgubo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10021436 (17170) Matev
»

Nov izvršni direktor Nokie microsoftovec Stephen Elop

Oddelek: Novice / Nokia / Symbian
176949 (6430) RejZoR

Več podobnih tem