» »

Apple izgublja tržni delež, Lumia se prodaja odlično

Apple izgublja tržni delež, Lumia se prodaja odlično

iPhone 5 in Lumia 920

vir: News.com.au
News.com.au - Applu gre nekoliko za nohte. Konkurenca postaja vedno močnejša in po raziskavi ABI research je Applov tržni delež tabličnih računalnikov v zadnjem obdobju padel za 14 odstotkov na 55 odstotkov in dosegel najnižjo vrednost v zgodovini od pričetka prodaje iPada.

Tudi na trgu mobilinih telefonov, kupci - še posebej po vseh težavah pri izidu iPhone 5, ki je razočaral (tj. ni dovolj impresioniral) marsikaterega ljubitelja jabolčnih produktov - kljub odlični prodaji vse pogostejo pogledujejo tudi proti drugim proizvajalcem. Med njimi je tudi Nokia s svojim najmočnejšim modelom, Lumia 920, ki v primerjavi s konkurenco prinaša kar nekaj novosti (optično stabilizacijo kamere, brezžično polnjenje, na dotik občutljiv kapacitivni zaslon, ki ne deluje več samo s prsti ...). Nokia je v velikih težavah in v tej sezoni nujno potrebuje večji uspeh, in zaenkrat kaže, da prodaja Lumie 920 presega pričakovanja: v ZDA, ki sicer nikoli ni bil močan Nokiin trg, je povpraševanje Nokio očitno nekoliko presenetilo in so jih hitro razprodali, prav tako v Nemčiji in Avstraliji; iz Nizozemske poročajo, da prednaročila vsaj dosegajo število tistih za iPhone 5, medtem ko na Finskem pravijo, da je sedaj največje povpraševanje po Nokiinih telefonih v zadnjih 10 letih.

Ena lastovka še ne prinese pomladi, a obeti so za Nokio - v kolikor bodo hitro odpravili težave z dobavljivostjo - trenutno pozitivni. Vse bo sedaj odvisno od prodaje med božično-novoletnimi prazniki, po kateri bomo videli, ali je to začetek Nokiinega vračanja na prestol ali le zadnji žebelj v njihovo krsto.

105 komentarjev

«
1
2 3

FlyingBee ::

oba sta v stanju izumiranja, eden pred kratkim ni več kar je bil, drugi pa s pomočjo poskuša spet dobiti kar je izgubil, ampak malo verjetno, samo še BADA os je bolj v kur*** pa symbian, ki nikoli ni bil za kaj več kot boljši od dumbphone

vorantz ::

Vidhni in izdihni parkrat
potem pa probaj še enkrat bolj razumljiv napisat kaj hočeš povedat

gazibo ::

koko bojo apple hejterji veseli :D

mtosev ::

zanimivo.mogoče pa se nokia le pobira
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

alexa-lol ::

Go Nokia :D

Ganon ::

Razveseljiva novica! Kar naj se ta trend nadaljuje. :D

jan_g ::

Je pa potrebno povedati, da je še vedno daleč zadaj za prodajo jabolčnih telefonov. Če gre verjeti podatkom iz wikija, je šlo 2,5 milijona lumij v treh tednih, no podobno količino je iphone5 dosegel v 24h. Tako da jaz Appla še ne bi odpisal tako hitro. Kot zanimivost, samsung galaxy s3 je imel 9 milijonov prednaročil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jan_g ()

darkkk ::

Meni bi bilo fajn, če bi se nokia pobrala.

smash ::

v bistvu je apple na slabšem kot nokia

nokia ima vrhunske mape, dobro kvaliteto izdelave, super optiko, microsoftov sistem, skratka vse atribute za dolgoročno zmago

apple gre pa dol - ni prav nobene vizije, niti nekih novitet

Ganon ::

smash je izjavil:

apple gre pa dol - ni prav nobene vizije, niti nekih novitet


Iphone 6 bo revolucionaren izdelek. Malce širši bo, da si bo uporabnik lahko omislil še eno vrstico ikon več. 8-)

novaa ::

želim si da bi vsi preživeli..... dobrodošla konkurenca =)

smash ::

Ganon je izjavil:

smash je izjavil:

apple gre pa dol - ni prav nobene vizije, niti nekih novitet


Iphone 6 bo revolucionaren izdelek. Malce širši bo, da si bo uporabnik lahko omislil še eno vrstico ikon več. 8-)


misliš stolpec - strokovno mu bodo rekli WIDEVIEW SCREEN in bo pometel s konkurenco

Buddah ::

Is apple bubble visibly deflating?

cekr ::

Pa iPhone bo imel zaobljene robove.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

17rnn ::

Super za Nokio, bi bilo res škoda da zaradi nekaj preslabih in prepoznih potez tako neslavno propadejo. Niso pa še rešeni, en hit še ni dovolj je pa začetek, ... tudi za Microsoft. Naslednji na vrsti naj bo še HTC (z 8X), podobno kot Applu pa bi se lahko tržni delež zmanjšal tudi Samsungu. Tako bo vsaj obstajala resna alternativa v iOS in Android "vojni".

MacGyver141 ::

FlyingBee je izjavil:

oba sta v stanju izumiranja, eden pred kratkim ni več kar je bil, drugi pa s pomočjo poskuša spet dobiti kar je izgubil, ampak malo verjetno, samo še BADA os je bolj v kur*** pa symbian, ki nikoli ni bil za kaj več kot boljši od dumbphone



Bade nebo več. Nadomestil jo bo Tizen.

Relanium ::

No hvalabogu, lumie tako na oko in prvi vtis zgledajo kar fajn telefoni pa tud majo nek samosvoj dizajn in privoščim fincem, da jim prinese uspeh :)
(koliko od telefona je sploh finskega seveda)

Matev ::

kako se pa kaj ti špičasti robovi lumie obnesejo ko imaš telefon v žepu ali ko ga uporabljaš?

damjanll ::

Kaksen pompozen naslov, slisat je kakor da je nokia prehitela apple, v resnici pa apple se vedno proda neprimerljivo vec. Apple proda po 9 miljonov na mesec, vsi win phone proizvajalci skupaj pa prodajo 1 miljon na mesec. Sicer se govori da je prodaja wp8 4x vecja kot wp7 torej v najboljsem primeru je to 4 miljone, ki se pa razdelijo med samsung, htc in nokia, tako da nokiji ostane kak 1 do 2 miljona na mesec. Kar je se vedno dalec dalec od appla.

darkolord ::

In?

LuiIII ::

Jaz vidim večji kratkoročni problem za Apple v tem, da trenutno nima neke resne alternative, da zamenja glavnega dobavitelja (Samsung), ki jih seveda meče ven (+20% cene za storitve Applu). Drugo kritično vprašanje pa je kdaj in kako mu bo uspevalo z lastnim designom procesorjev. Tu se spuščajo v področje kjer denar sicer lahko marsikaj kupi, a gotovo ne vsega kar se nujno rabi za uspešen design in silicij.
Tudi sam pozdravljam pobiranje Nokie kot upam tudi novega resnega playerja v mobilnih OS-ih (MS). Zanimivo bo videti kako bodo šli z roko v roki Win8, WP8, Surface Pro in telefoni.

FlyingBee ::

v bistvu je v okt. v primerjavi z julijem letos apple prehitel LG in je na 2. mestu, na prvem pa je Sammy

http://www.phonearena.com/news/Apple-ga...

Glugy ::

Nokia je legenda. Jaz upam da jim uspe :):)

LuiIII ::

@Stojansto: Morda res rabim nova očala, a vseeno se sprašujem, ali tvoj podatek velja samo za USA market? Ker US of A še niso ves svet a ne? Vprašanje je seveda koliko svetovnega trga mobilnih naprav odrežejo v ZDA, samo dvomim, da več kot nekaj 10% (30%?).

flameir ::

Matev je izjavil:

kako se pa kaj ti špičasti robovi lumie obnesejo ko imaš telefon v žepu ali ko ga uporabljaš?


Eni jambrajo da je ostro, meni je bilo pa super. Najlepši telefon, ki sem ga imel (Lumia 800)
Sedaj imam SGS2 pa bom ko bo denar prešaltal na lumio 920 :)


Da ne bo sam offtopic, menim, da bi Nokia mogla pohitrit dobavljivost. Teloefon so predstavili septembra zdaj je pa december pa ga še vedno nimamo. Siccer pa to da je Apple na voljo takoj je bolj tako tako. 50 modelov pride in to je to. Haha :)

FlyingBee ::

hvala za opozorilo, res je samo za US of A, vseeno dober pokazatelj kaj in kako

damjanll ::

Tukaj so svetovni podatki za zadnje cetrtletje:

http://communities-dominate.blogs.com/b...

Razmerje je podobno kot v usa, samsung prvi 33% apple drugi z 16% ... nokia na 10 mestu z 3.7% od cesar so 2% symbian telefoni, lumie pa 1.7%

Tudi ce sedaj prodajo 4x vec jaz temu nebi rekel odlicna prodaja kot pise v naslovu...

LuiIII ::

Če Lumie zaseddajo že 1.7% trga, kar rahlo dvomim, potem je to kar v redu, če ne celo zelo v redu.

Unknown_001 ::

Žalostno bi bilo, da bi Nokia propadla. Dok ni blo pametnih telefonov, se ni noben sekiral kakšen hardware ma telefon not, ker je stvar enostavno delala, kot se je spodobilo, Nokia je mela top šit robo med telefoni na tipke (praktično neuničljivi telefoni res), poglejte, kaj je danes. Vsak danes samo še številke gleda, pa narod se obremenjuje vsako leto, ker proc v telefonu ni več dober, in ne vem kaj še vse se ne spomnejo, da že sami sebe prepričajo v nakup novega, pri tem pa ne gledajo več na funkcionalnost, ampak na en usran logo.

damjanll ::

LuiIII je izjavil:

Če Lumie zaseddajo že 1.7% trga, kar rahlo dvomim, potem je to kar v redu, če ne celo zelo v redu.

Ne, to je samo prodaja zadnjega cetrtletja, celoten trzni delez vseh win.phone je 1%, tako da na lumie pade najbrz kakih 0.5 do 0.8%

TallCezar ::

Čakam na Jollo (ala next N9) - produkt ex-Nokia osebja.

damjanll ::

Bral sem da nokia zaposljuje linux programerje, nekateri ugibajo ce gre za android, ampak jzz bolj stavim da se bo nokia pridruzla na tizen.

Frgazor ::

lumia 920 je težka 185g, a to pride s pedertašno v kompletu?

Gregor P ::

Kot sem že dejal v drugi temi, če je težja zaradi večje baterije, večjega zaslona ipd. potem to sploh ni nič slabega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

bluefish ::

In kamere, ki ima "lebdečo" lečo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Ganon ::

Frgazor je izjavil:

lumia 920 je težka 185g, a to pride s pedertašno v kompletu?


A si rahitičen?

mailer ::

Mogoče je pa "ponosen" ;)

Griffith ::

Če bi nokia resnično šla na android jih sproti nebi mogla izdelovat. Rešitev za izhod iz krize imajo na dlani pa je ne pograbijo. Jaz sem sedaj šel na android in je resnično super sistem. Po pravici povedano tudi sam nisem mislil da bom tako navdušen, pa sem do sedaj imel same Nokie ki so super telefoni.

fireX88 ::

zame je to super novica. kar se tiče nokie in sybian sistema jim kar pivoščim da jih je nekaj strezlno k je bil sistem za en k.., lumie so mi pa všeč, še posebaj wp, in jim zopet privoščim da se povzpnejo/poberejo :)

drugač me pa zanima, ima že kdo prakso kupovat telefone v tujini (nemčija, avstrija)? dela vse tako kot bi tel kupli v slo v prosti prodaji?
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

bluefish ::

Dela. Zakaj ne bi?

Griffith je izjavil:

Če bi nokia resnično šla na android jih sproti nebi mogla izdelovat.
Ah, daj no. Imamo že kup tovrstnih mobilnikov, vsak iz verzije v verzijo bolj naphan s smetmi.
Drugo bi seveda bilo, če bi se še kak proizvajalec držal osnove, kot jo ima Google.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Mitja358 ::

bluefish je izjavil:

Dela. Zakaj ne bi?

Griffith je izjavil:

Če bi nokia resnično šla na android jih sproti nebi mogla izdelovat.
Ah, daj no. Imamo že kup tovrstnih mobilnikov, vsak iz verzije v verzijo bolj naphan s smetmi.
Drugo bi seveda bilo, če bi se še kak proizvajalec držal osnove, kot jo ima Google.


Se popolnoma strinjam. Posledično je potem problem pri hitrosti nadgradnje sistema oz. sploh možnosti nadgradnje!

damjanll ::

Ja res je ful skoda da stare lumie nikoli ne bojo nadgrajene na wp8.

cekr ::

damjanll je izjavil:

Ja res je ful skoda da stare lumie nikoli ne bojo nadgrajene na wp8.



Sej bojo z 7.8. Sploh ne boš vedel, da ni 8-ka.
Na 8 pa ne bo šlo, ker hardware ni primeren.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

fireX88 ::

sj bi že mogla bit nadgradnja.. oblublali so 4 tedne po izidu wp8, so moji zadnji podatki. sicer pa nevem kje sem prebral, nekaj se govori da bo kasneje nadgradnja na 7.9. je pa čist možno da sem na techu zasledu tole..
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Gregor P ::

Mitja358 je izjavil:

bluefish je izjavil:

Dela. Zakaj ne bi?

Griffith je izjavil:

Če bi nokia resnično šla na android jih sproti nebi mogla izdelovat.
Ah, daj no. Imamo že kup tovrstnih mobilnikov, vsak iz verzije v verzijo bolj naphan s smetmi.
Drugo bi seveda bilo, če bi se še kak proizvajalec držal osnove, kot jo ima Google.


Se popolnoma strinjam. Posledično je potem problem pri hitrosti nadgradnje sistema oz. sploh možnosti nadgradnje!

Zaradi mene imajo lahko tudi androida, če hočejo (v naboru svoje ponudbe); vendar jaz doslej nisem kupoval Nokij ker bi bili zgolj še en proizvajalec strojne opreme (kar so postali sedaj mimogrede tudi z winsi - o mobilnikih z winsi pa bom morda začel razmišljati, ko bodo dejanski bili "polnokrvni" winsi ter popolnoma združljivi vsaj med različnimi napravami s tem OS-om, in ne neki posebni phone winsi):8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

opeter ::

Saj iOS (iPhone, iPad) in MacOS (Mac računalnika) tudi nista ista. Oziroma tak bom rekel: tudi iOS ni polnokrvni MacOS. Je pa res, da je MacOS na dobri poti, da postane iOS. Wait, what?

To velja tudi za Windows.
Od zdaj naprej bodo prenosne naprave diktirale, kakšen sistem boš uporabljal na navadnih računalnikih (prenosnik ali namiznik) ...

Sicer tudi meni ni všeč ta smer, v katero se vse skupaj razvija, ampak tako pač je.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Bananovec ::

opeter je izjavil:

Saj iOS (iPhone, iPad) in MacOS (Mac računalnika) tudi nista ista. Oziroma tak bom rekel: tudi iOS ni polnokrvni MacOS. Je pa res, da je MacOS na dobri poti, da postane iOS. Wait, what?

To velja tudi za Windows.
Od zdaj naprej bodo prenosne naprave diktirale, kakšen sistem boš uporabljal na navadnih računalnikih (prenosnik ali namiznik) ...

Sicer tudi meni ni všeč ta smer, v katero se vse skupaj razvija, ampak tako pač je.

Ne, ne bodo.
Also imam dost raje nokio, ki ima WP7.8 in ne bo nikoli doživela konkretne nadgradnje kot pa androidnik z 4.5o različico sistema, ki tako kot ponavadi nikoli ne dela vse v redu.

To, kar pa hoče Gregor P pa že obstaja. In sicer pri Androidu in še prej pri Windows Mobile. Tisti prej je imel štalo in ta sedaj ima istotako štalo.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

Zgodovina sprememb…

opeter ::

Seveda bodo ... zakaj pa misliš, da je v MacOS vse več funkcij iOS-a? Ne samo zaradi Scotta Forstalla ...

Isto velja za Windows. Zakaj je v različici za računalnike integrirano "okolje" oz. vmesnik metro z barvnimi ploščami? Saj je totalno nepotrebno, če pa večina aktualnih programov še vedno preklaplja na navadno namizje?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

smash ::

bodo, seveda ne za 0.001% geekov, za povprečne uporabnike pa gotovo...moji starši recimo brez težav preživijo z metro pogledom..gor majo browser, pošto, vreme...kaj še rabimo? nek metro word? verjetno že obstaja
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nove nokie: Lumia 820 in 920 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Novice / Windows Mobile
30264343 (40175) rok_p
»

Kateri telefon z dobro kamero? (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5018102 (16499) denabiker
»

Microsoft predstavil Windows Phone 8 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Windows Mobile
5920813 (17142) Jst
»

Best buy smartphone (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
549229 (8056) djordjevic

Več podobnih tem