Phoronix - Včeraj zvečer je izšla nova verzija Linuxovega jedra, ki nosi oznako 3.3. Čeprav je podverzija liha, to ne pomeni, da gre za nestabilno verzijo, saj so razlikovanje po sodosti ukinili s preskokom na tretjo verzijo jedra. Poleg tega se v običajne tirnice vrača tudi hitrost razvoja, saj je pred tem Linux 3.2 zaradi vdorov v kernel.org in linux.com precej zamujal. Linux 3.3, ki zamuja le teden dni, pa še to zaradi nenadejane verzije rc-7, sedaj nosi ogromno novosti, med katerimi je glavna gotovo priključitev kode za Android.
Doslej namreč koda za projekt Android, ki poganja večino pametnih telefonov, ni našla svojega mesta v uradnih Linuxovih repozitorijih zaradi nesoglasij med pisci v obeh projektih. Tega je končno konec, tako da za začetek osnovni, kmalu pa vsi podsistemi za Android prihajajo v uradno vejo Linuxa. Druge novosti so še izboljšana podpora za RAID z datotečnim sistemom btrfs, Open vSwitch, podpora zagona z EFI (naslednik BIOS-a), podpora arhitekture Texas Instruments C6X, podpora več kot 4 GB pomnilnika na 32-bitni platformi ARMv7 itd. Končno je tudi v celoti rešen problem s slabo podporo ASPM, zaradi katere je bila poraba energije večja, avtonomija pa po nepotrebnem krajša. V verzij 3.2 RC6 še ni bil privzeto vklopljen, medtem ko je v 3.3 to izvedeno.
Novo jedro lahko prevedete sami ali pa počakate na novo verzijo svoje distribucije Linuxa.
Novice » Operacijski sistemi » Izšlo jedro Linux 3.3
filip007 ::
Škoda nimam več plate Intel DP35DP je podpirala UEFI, bi lahko to sprobal. Pod Visto je celo zmrzovala brez Intel CDja, no bo pa kdo drug to testiral. "Dam it"
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: filip007 ()
Hexx ::
Od kar sem na Fedori, se lahko veselim novosti v novih kernelih saj vem da pridejo relativno hitro med posodobitve(trenutno imam 3.2.9).
Za primerjavo: Ubuntu je trenutno na 3.0.0-16.
Za primerjavo: Ubuntu je trenutno na 3.0.0-16.
jype ::
Hexx> Ubuntu je trenutno na 3.0.0-16.
Linux hostname 3.2.0-19-generic #30-Ubuntu SMP Fri Mar 16 16:27:15 UTC 2012 x86_64 x86_64 x86_64 GNU/Linux
Sej mam rajš fedoro, ampak vseen ni treba narobe govort :)
Linux hostname 3.2.0-19-generic #30-Ubuntu SMP Fri Mar 16 16:27:15 UTC 2012 x86_64 x86_64 x86_64 GNU/Linux
Sej mam rajš fedoro, ampak vseen ni treba narobe govort :)
Hexx ::
Oprosti za pomoto, sem preveru na drugem prenosniku pa mi je izpisalo staro verzijo.
BTW to je 12.04 ali 11.10 kar imaš ti?
BTW to je 12.04 ali 11.10 kar imaš ti?
jlpktnst ::
A bleeding edge Debian je pred ubuntu ali ne?
Drugač pa bruh na nov version name sistem. Prej je bilo 2.6.x 5 let, zdej pa vsak mesec nova cifra? Fuj fej.
Drugač pa bruh na nov version name sistem. Prej je bilo 2.6.x 5 let, zdej pa vsak mesec nova cifra? Fuj fej.
RedDrake ::
Saj bi uporabljal kaj drugega, ampak je zastarelo ...
/troll mode off
:)
Linux borchy 3.3.0-1-ARCH #1 SMP PREEMPT Mon Mar 19 10:03:33 CET 2012 x86_64 Intel(R) Core™ i5-2320 CPU @ 3.00GHz GenuineIntel GNU/Linux
/troll mode off
:)
pegasus ::
Že kdo sprobal nov userspace nic teaming? Me zanima, kako deluje v primerjavi s starim dobrim bondingom ...
Poldi112 ::
A bleeding edge Debian je pred ubuntu ali ne?
Drugač pa bruh na nov version name sistem. Prej je bilo 2.6.x 5 let, zdej pa vsak mesec nova cifra? Fuj fej.
Um, tudi prej je bilo vsakih par mesecev nova cifra. Oz. številka. Plus da če je poimenovanje verzij edino, kar te moti, je to po mojem kar ok.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
filip007 ::
SSD Raid0 na btrfs, to pa je raketa potem...žal samo pobožje sanje.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.
jlpktnst ::
A bleeding edge Debian je pred ubuntu ali ne?
Drugač pa bruh na nov version name sistem. Prej je bilo 2.6.x 5 let, zdej pa vsak mesec nova cifra? Fuj fej.
Um, tudi prej je bilo vsakih par mesecev nova cifra. Oz. številka. Plus da če je poimenovanje verzij edino, kar te moti, je to po mojem kar ok.
Pač so za eno mesto zamaknili verzije. .. torej bodo forever 2.x ostali
2.6.x -> naslednja -> 3.x
Očitno so eno cifro pobrali in bodo nabili major verzijo 1x na leto podobno kot ubuntu. Pač da izgleda lepše, ker že pač vsi ostali to delajo. Malo še pa bomo imeli chrome v321... pa linux kernel 66.9
Eh, kršenje enih normalnih konvencij zavoljo marketinga imo.
Drugače pa ja, tudi 2.6.x so mogoče predolgo vlekli... samo tole je pa imo prehitro. Ker je pač moderno.
dux ::
Prej je bilo 2.6.x (kjer je bila x vsaka 2 meseca nova številka), zdaj pa je 3.x, kjer je x vsaka 2 meseca nova številka. Meni se ne zdi tako grozna sprememba.
Upanje je v nasih odlocitvah
RedDrake ::
Saj ni gromozanska sprememba.
Tudi potem ko bo slo iz 3.x vsake dva meseca v X.0 vsake dva meseca ne bo gromozanska.
Samo potem bomo kmalu na linux 60.0, kot se je nekdo ze posalil.
To je samo in cisti marketing, kot Chrome in Fx in podoben jajc (pa da ne bo pomote, sam uporabljam ta jajc).
Tudi potem ko bo slo iz 3.x vsake dva meseca v X.0 vsake dva meseca ne bo gromozanska.
Samo potem bomo kmalu na linux 60.0, kot se je nekdo ze posalil.
To je samo in cisti marketing, kot Chrome in Fx in podoben jajc (pa da ne bo pomote, sam uporabljam ta jajc).
Icematxyz ::
Glede tega, katero jedro trenutno uporablja OS, ki ga uporabljaš... Če OS deluje dobro niti ni tako zelo pomembno.
Glede Android podpore torej, Android vseeno ima nekaj skupnega s Linux. Zanimivo.
Drugače pa pomebnejše novosti tega jedra bodo na voljo tudi v Ubuntu 12.04, brez skrbi, oziroma:
Če OS deluje dobro niti ni tako zelo pomembno!
Glede Android podpore torej, Android vseeno ima nekaj skupnega s Linux. Zanimivo.
Drugače pa pomebnejše novosti tega jedra bodo na voljo tudi v Ubuntu 12.04, brez skrbi, oziroma:
Če OS deluje dobro niti ni tako zelo pomembno!
jype ::
Icematxyz> Glede Android podpore torej, Android vseeno ima nekaj skupnega s Linux. Zanimivo.
A tega nisi vedel? :)
Icematxyz> Če OS deluje dobro niti ni tako zelo pomembno!
No ja, pri avtonomiji prenosnika je kar precej pomembno, da energetsko upravljanje deluje.
A tega nisi vedel? :)
Icematxyz> Če OS deluje dobro niti ni tako zelo pomembno!
No ja, pri avtonomiji prenosnika je kar precej pomembno, da energetsko upravljanje deluje.
Mavrik ::
Pa malenkosti kot to, da ti sploh suspend dela na novih prenosnikih ;) (Se mi zdi da so USB2 problemi na Sandy Bridgeih bili odpravljeni s 3.3)
The truth is rarely pure and never simple.
RedDrake ::
No ja, pri avtonomiji prenosnika je kar precej pomembno, da energetsko upravljanje deluje.
Ce imas pingvina potem je baje vseeno ker itak najboljse deluje v vseh moznih primerih.
Icematxyz ::
A tega nisi vedel? :)
Sem razmišljal v to smer, ampak potem pa se ti razloži drugače in tako naprej...
No ja, pri avtonomiji prenosnika je kar precej pomembno, da energetsko upravljanje deluje.
Saj je, če nisi imel okvarjenega BIOS-a, ki sporoča napačne podatke ali si uporabljal gonilnike za kakšno drugo strojno opremo z dobro podporo na tem področju in ne SB+, kjer še podpora za to strojno opremo na tem področju ni bila optimalna in je pač bila privzeto izključena.
Linux jedro poganja ogromno strojne opreme in neka normalnega je, da v nekem trenutku na nekem področju ena deluje bolje, kot druga. Konkurenčno tržišče pač in podjetja tekmujejo, da bi bila najboljša na nekem področju zanimivem za kupca njihovih izdelkov.
Pa malenkosti kot to, da ti sploh suspend dela na novih prenosnikih ;) (Se mi zdi da so USB2 problemi na Sandy Bridgeih bili odpravljeni s 3.3)
Novejši da. Tu se strinjam, da novejša strojna oprema ponavadi najboljše deluje z novejšim jedrom. Resna podjetja pogosto programsko podporo za svojo strojno opremo razvija v smislu, da je v grobem na voljo podpora za OS, ki uporabljajo Linux jedro preden/sočasno, ko njihovi izdelki pridejo na prodajne police.
Pri vseh popularnih OS, ki jih poznam pa tako so na voljo potem še naknadne posodobitve gonilnikov. Na primer pri Ubuntu je interval večjih posodobitev nekje 6 mesecev pri kakšnem drugem OS, ki uporablja Linux jedro pa je morda krajši/daljši.
Če OS deluje dobro niti ni tako zelo pomembno!
Mavrik ::
Sem razmišljal v to smer, ampak potem pa se ti razloži drugače in tako naprej...
Zato načeloma pomaga da ne govoriš stvari na pamet. Android sicer ima Linux jedro, ga je pa do te verzije imel ločenega (je bil fork) ker ima določene stvari tako spremenjene, da jih niso uspeli zmergat v upstream brez da bi pokvarili desktop fork.
Poleg jedra pa nima z ostalimi praktično nič skupnega, saj je userspace popolnoma drugačen - niti osnovnih busybox orodij ni in je govoriti o Androidu v povezavi s kerimkoli drugim Linux distrotom precej narobe.
Novejši da. Tu se strinjam, da novejša strojna oprema ponavadi najboljše deluje z novejšim jedrom. Resna podjetja pogosto programsko podporo za svojo strojno opremo razvija v smislu, da je v grobem na voljo podpora za OS, ki uporabljajo Linux jedro preden/sočasno, ko njihovi izdelki pridejo na prodajne police.
Torej Lenovo, Dell, Asus, Apple, Acer, HP niso resna podjetja? A bi prosim ne talal vrednostne sodbe če ne veš o čem govoriš?
The truth is rarely pure and never simple.
Icematxyz ::
Zato načeloma pomaga da ne govoriš stvari na pamet. Android sicer ima Linux jedro, ga je pa do te verzije imel ločenega (je bil fork) ker ima določene stvari tako spremenjene, da jih niso uspeli zmergat v upstream brez da bi pokvarili desktop fork.
Poleg jedra pa nima z ostalimi praktično nič skupnega, saj je userspace popolnoma drugačen - niti osnovnih busybox orodij ni in je govoriti o Androidu v povezavi s kerimkoli drugim Linux distrotom precej narobe.
Torej Linux ni Linux, če je vgrajen v Android, ampak je Linux le, če je vgrajen v kakšno drugo Linux distribucijo? Zdaj razumem.
Koliko vsega "Linux-a" pa je ponavadi uradno v "Linux-u" v nekem trenutku? 10%, 60% ali morda 90%? Ali koliko?
Torej Lenovo, Dell, Asus, Apple, Acer, HP niso resna podjetja? A bi prosim ne talal vrednostne sodbe če ne veš o čem govoriš?
Sem vzel Ubuntu CD in testiral na nekaj izdelkih teh podjetij in dela. To je meni dovolj.
Še na Apple izdelke bi verjetno šlo marsikaj, ampak se pa strinjam, da Apple ne sodi najbolj v ta kontekst. In pa da izpade dokaj neresen partner na vseh področjih, ki jih sam ne obvladuje do potankosti.
Mavrik ::
Torej Linux ni Linux, če je vgrajen v Android, ampak je Linux le, če je vgrajen v kakšno drugo Linux distribucijo? Zdaj razumem.
Tega nisem napisal. Ne zmišljuj si.
Koliko vsega "Linux-a" pa je ponavadi uradno v "Linux-u" v nekem trenutku? 10%, 60% ali morda 90%? Ali koliko?
Kaj si hotel s tem povedat?
Sem vzel Ubuntu CD in testiral na nekaj izdelkih teh podjetij in dela. To je meni dovolj.
Hmmm... tale tvoja metodologija je zanimiva. Si testiral na nekaj izdelkih in dela... torej so "resna"... samo ker pa ne dela na nobenem novem ultrabooku keregakoli od teh podjetij pa so "neresna"?
Mi je pa ta "sem probal na par stvareh pa dela" metodologija za določanje delovanja nečesa res zanimiva. Močno upam da v IT biznisu ne delaš nič.
The truth is rarely pure and never simple.
Icematxyz ::
Tega nisem napisal. Ne zmišljuj si.
Torej dejansko je Linux. Sedaj torej pa upam, da popolnoma prav razumem.
Kaj si hotel s tem povedat?
Da je nekaj popolnoma normalnega in običajnega to, kar se je dogajalo s Linux jedrom v Android napram mainline Linux jedrom. Celo upam si trditi, da je točno to, kaj se je dogodilo v tistem trenutku bilo zaželeno s strani razvijalcev mainline Linux jedra in da je to dokaj običajna in smiselna praksa pri razvoju.
Hmmm... tale tvoja metodologija je zanimiva. Si testiral na nekaj izdelkih in dela... torej so "resna"...
Ne niso torej neresna, kot si namigoval višje.
samo ker pa ne dela na nobenem novem ultrabooku keregakoli od teh podjetij pa so "neresna"?
Prva povezava na Google za iskalni pojem Ultrabook Ubuntu:
The Oneiric Ocelot (11.10) installation was extremely smooth. As predicted by the previous research all the hardware was detected automatically. Even Bluetooth and Toshiba Function keys (screen brightness and display switching) work without any tweaking.
Ali pa sem kaj spregleda in ni vse skupaj dovolj "Ultra"? Oziroma si ciljal na to, da bi želel Ubuntu OS imeti prednameščen? Se strinjam s teboj, da bi pa to bilo nekaj.
Mi je pa ta "sem probal na par stvareh pa dela" metodologija za določanje delovanja nečesa res zanimiva. Močno upam da v IT biznisu ne delaš nič.
Ah ne to ne, to raje prepustim velikim in resnim podjetjem! Nenazadnje obvladajo zadevo dobro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Icematxyz ::
Android aplikacije boš čedalje bolj verjetno lahko poganjal še kje drugje in ne izključno na takšnih ali drugačnih Linux distribucijah. Bomo videli.
Mavrik ::
a to pomeni da bo Dalvik lahko laufal na raznih Linux distribucijah?
V resnici je vprašanje koliko je za tak port interesa - JVMji na drugih distrotih delajo brez težav. Kvečjemu bi bilo potrebno ustrezno portnit Android knjižnice, kar pa je dost tečno delo. Verjetno se bolj splača pognati v KVM Android x86 pa se ne sekirati s takimi stvarmi.
The truth is rarely pure and never simple.
MrStein ::
Android aplikacije boš čedalje bolj verjetno lahko poganjal še kje drugje in ne izključno na takšnih ali drugačnih Linux distribucijah. Bomo videli.
Kaj pa danes?
Oziroma kaj so konkretna dejstva in načrti?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Mavrik ::
Konkretno bolj zgleda da ljudje laufajo x86 port Androida - ker je varčnejši in hitrejši. V poganjanju Android aplikacij na namizju ni veliko smisla - preprosto niso narejene za tak vmesnik in multi-tasking uporabo.
The truth is rarely pure and never simple.
Brane2 ::
Mah, who cares.
Jaz počakam da se tega nabere, pa upgradeam. Ponavadi traja, da se nabere sprememb, ki vplivajo na tvojo mašino.
To skakanje na čisto vsako stopnico nima kaj dosti smisla. Sedaj laufam vse razen ene mašine na tazadnji 3.1, svojo pa na 3.2 bolj po slučaju in pred 3.5 se ne mislim sploh ozirat, razen če ne bo res kaj groundbreaking- ponavadi povezano z radeon driverjem ali kaj v tem stilu.
Jaz počakam da se tega nabere, pa upgradeam. Ponavadi traja, da se nabere sprememb, ki vplivajo na tvojo mašino.
To skakanje na čisto vsako stopnico nima kaj dosti smisla. Sedaj laufam vse razen ene mašine na tazadnji 3.1, svojo pa na 3.2 bolj po slučaju in pred 3.5 se ne mislim sploh ozirat, razen če ne bo res kaj groundbreaking- ponavadi povezano z radeon driverjem ali kaj v tem stilu.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Mavrik ::
Mah, who cares.
Hmm, kup ljudi, ko jim po novem baterija drži 2 uri več? Kup ljudi ko lahko celo svoj nov 1000€ vreden laptop suspendajo? Saj ni nujno da se te tiče, za precej ljudi pa je to kar newsworthy ;) Tak da "who cares" definitivno ni nek pameten odziv.
The truth is rarely pure and never simple.
Brane2 ::
Remote groups.
Vedno je nekdo, ki mu je update važen.
Zanj je seveda pametno, da gre na novo verzijo.
Moj point je, da večina to počne iz inercije in nekih iracionalnih želja.
Vedno je nekdo, ki mu je update važen.
Zanj je seveda pametno, da gre na novo verzijo.
Moj point je, da večina to počne iz inercije in nekih iracionalnih želja.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Icematxyz ::
Kaj pa danes?
Oziroma kaj so konkretna dejstva in načrti?
V bistvu, ker je vezni člen Linux in ker je podjetju Google zaenkrat v interesu, da njihove storitve prodrejo povsod, kar jim tudi uspeva so možnosti brezmejne. Od Ubuntu za Android do Alien Dalvik.
preprosto niso narejene za tak vmesnik in multi-tasking uporabo.
Metro? Menim, da bi kar lepo šlo. Drugače pa The Only Way Is Up!
Hmm, kup ljudi, ko jim po novem baterija drži 2 uri več? Kup ljudi ko lahko celo svoj nov 1000€ vreden laptop suspendajo? Saj ni nujno da se te tiče, za precej ljudi pa je to kar newsworthy ;) Tak da "who cares" definitivno ni nek pameten odziv.
Da, tako kot pri kakšnem drugem OS. Kupiš novo strojno opremo in morda kaj ne deluje optimalno, malo počakaš in že so na voljo posodobitve!
driver_x ::
SLO_Matej ::
Hmmm... tale tvoja metodologija je zanimiva. Si testiral na nekaj izdelkih in dela... torej so "resna"... samo ker pa ne dela na nobenem novem ultrabooku keregakoli od teh podjetij pa so "neresna"?
Na najbolj ultra od vseh ultrabookov, Macbook Airu OpenSuSE deluje.
Najbolj utra od ultrabookov?
Že kdaj slišal za Asus Zenbook? Če primerjamo 13" verziji, sta na najtanjšem delu res oba tanka le 3 mm, na najdebelejšem delu pa Zenbook meri 9 mm, Air pa 17 mm.
http://www.asus.com/Notebooks/Superior_...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SLO_Matej ()
Mavrik ::
Na katerem če ne popraviš skript ti razfuka MMU enoto in se potem tako Windows kot Linux sesuvata s kernel panici / BSOD dokler ga ne razdreš in odstraniš baterije ;)
The truth is rarely pure and never simple.
Icematxyz ::
Dobro si to našel, Asus Zenbook UX31E je tudi dobra izbira da!
Se pravi, ker gre za novejšo strojno opremo so v Ubuntu 11.10 še bile prisotne kakšne težave, ki so zahtevale ročno posredovanje uporabnika, Ubuntu 12.04, pa razen kakšne malenkosti, prinaša dobro delovanje te strojne opreme brez kakšnega posebnega posredovanja uporabnika (razen se razume namestitve) in to seveda brez posredovanja uporabnika tudi na področjih omenjenih v novici (ASPM, RC6...).
Se pravi, ker gre za novejšo strojno opremo so v Ubuntu 11.10 še bile prisotne kakšne težave, ki so zahtevale ročno posredovanje uporabnika, Ubuntu 12.04, pa razen kakšne malenkosti, prinaša dobro delovanje te strojne opreme brez kakšnega posebnega posredovanja uporabnika (razen se razume namestitve) in to seveda brez posredovanja uporabnika tudi na področjih omenjenih v novici (ASPM, RC6...).
Icematxyz ::
Mavrik ::
Icematxyz: Lepo prosim da uporabnikov Slo-Techa ne zavajaš z informacijami, ki lahko pripeljejo do okvare strojne opreme (napaka v 3.3 še ni odpravljena in lahko zahteva servisni poseg - 12.04 pa trenutno še vedno ima 3.2).
Naslednjič prosim ne piši na pamet ko gre za tveganje okvare in podobne škode.
Naslednjič prosim ne piši na pamet ko gre za tveganje okvare in podobne škode.
The truth is rarely pure and never simple.
driver_x ::
Ta napaka je precej huda. Mavrik, ali mogoče veš, ali je omejena le na Asus Zenbook ali tudi na kakšne druge modele?
Mavrik ::
Ker glih kupujem ultrabooka sem pregledal malo stanje - načeloma je tako, da imajo vsi z USB3 (kar jih je večina z izjemo Aira afaik) podobne težave z USB3 in suspendom in rabijo to skripto, da pred suspendom ugasne USB2.0 porte ročno. O MMU težavah pa poročajo samo pri Zenbooku.
Je pa res da če se tega zavedaš in vklopiš tisto skripto, ti ni hudega. Upam da bodo to v kernelu zrihtal čimprej.
Druga težava, ki se pogosto pojavlja pa so problemi z Optimus preklapljanjem med Intel/nVidia grafiko na tisti z dvojno - načeloma moraš namestiti dodaten program, ki ti potem ugasne nVidia GPU, ker je drugače trajanje baterije in segrevanje obupno.
Je pa res da če se tega zavedaš in vklopiš tisto skripto, ti ni hudega. Upam da bodo to v kernelu zrihtal čimprej.
Druga težava, ki se pogosto pojavlja pa so problemi z Optimus preklapljanjem med Intel/nVidia grafiko na tisti z dvojno - načeloma moraš namestiti dodaten program, ki ti potem ugasne nVidia GPU, ker je drugače trajanje baterije in segrevanje obupno.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
driver_x ::
Nisem vedel, da podpora za preklapljanje med dvema GPUjema za Linux sploh obstaja. Ali ti dodatni program le ugasne en GPU ali omogoča dejansko preklapljanje?
Mavrik ::
Pri Optimus grafičnih ti Bumblebee ugasne nVidia GPU, potem pa lahko z dodatnim ukazom poženeš aplikacijo, tako da deluje na nVidia grafiki - igre ipd. Kolikor vem pa ne moreš trenutno laufati namizja (Compiz ipd.) z nVidia grafike.
The truth is rarely pure and never simple.
jype ::
Za dejansko preklapljanje bi moral nekdo precej popravit xorg, zato ne deluje še (ziher pa kdo, ki mu bi taka funkcionalnost dejansko prišla prav, dela na tem).
Icematxyz ::
Icematxyz: Lepo prosim da uporabnikov Slo-Techa ne zavajaš z informacijami, ki lahko pripeljejo do okvare strojne opreme (napaka v 3.3 še ni odpravljena in lahko zahteva servisni poseg - 12.04 pa trenutno še vedno ima 3.2).
Naslednjič prosim ne piši na pamet ko gre za tveganje okvare in podobne škode.
FUD
You probably mean, how failure looks like if EHCI workaround _not_ used?
At first place it can't suspend, the laptop will freeze on some stage with
black screen and not blinking cursor on left top.
Drug uporabnik:
For me, I didn't get memory corruption even though I did a suspend or two
before adding the workaround from comment #2, so the memory corruption might
not be completely related to the resume failure. The resuming just failed.
Zanimivo a ne da?
Mavrik ::
Ponovno te prosim da nehaš svetovati Slo-Tech uporabnikom stvari, ki jim lahko v določenih primerih poškodujejo strojno opremo na podlagi anektodalnih dokazov. Problem je dovolj resen, da so na njega opozorili sami Ubuntujevci in to, da je nekdo 2x probal suspend in se mu sistem ni pokvaril nikakor ne zanika obstoja le tega. Daj si že to vbij v glavo prosim.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Icematxyz ::
Hm pa še to:
Prenosnikov s NVIDIA Optimus tehnologijo ne kupuj, če boš uporabljal Linux. Razen morda, če želiš izpasti neresen. Prava izbira je trenutno Intel SB ali kvečjemu preverjeno dobro delujoča strojna oprema s AMD ali Nvidia grafiko (brez preklapljanja).
Tudi če se strinjam s tabo potem:
Dajmo že malo zdravo pamet uporabljati. Suspend/resume da, zaključki ne.
Prenosnikov s NVIDIA Optimus tehnologijo ne kupuj, če boš uporabljal Linux. Razen morda, če želiš izpasti neresen. Prava izbira je trenutno Intel SB ali kvečjemu preverjeno dobro delujoča strojna oprema s AMD ali Nvidia grafiko (brez preklapljanja).
Ponovno te prosim da nehaš svetovati Slo-Tech uporabnikom stvari, ki jim lahko v določenih primerih poškodujejo strojno opremo na podlagi anektodalnih dokazov. Problem je dovolj resen, da so na njega opozorili sami Ubuntujevci in to, da je nekdo 2x probal suspend in se mu sistem ni pokvaril nikakor ne zanika obstoja le tega. Daj si že to vbij v glavo prosim.
Tudi če se strinjam s tabo potem:
Ker glih kupujem ultrabooka sem pregledal malo stanje - načeloma je tako, da imajo vsi z USB3 (kar jih je večina z izjemo Aira afaik) podobne težave z USB3 in suspendom in rabijo to skripto, da pred suspendom ugasne USB2.0 porte ročno. O MMU težavah pa poročajo samo pri Zenbooku.
Je pa res da če se tega zavedaš in vklopiš tisto skripto, ti ni hudega.
Dajmo že malo zdravo pamet uporabljati. Suspend/resume da, zaključki ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Icematxyz ::
Problem je dovolj resen, da so na njega opozorili sami Ubuntujevci
Wiki je "community driven". Drugače pa gre za napako v strojni opremi, ki jo odpravi zamenjava matične plošče in zadeva torej ni povezana s operacijskim sistemom.
UX31 Completely DEAD!
Torej če uporablja kdo Asus Zenbook UX31E ali podoben model in ima takšno težavo po prehodu v stanje pripravljenosti naj vrne prenosnik in zamenjali bodo matično ploščo. Zadeva ni povezana s operacijskim sistemom in trenutno (še) ni BIOS različice, ki bi to napako odpravila. Seveda pa to ne pomeni, da imajo vsi Asus Zenbook UX31E lastniki to napako, da ne bomo sedaj preveč širili FUD.
Če kdo to želi, lahko poskusi v praksi, kako se ureja Ubuntu Wiki in doda to informacijo:
https://help.ubuntu.com/community/AsusZ...
Ali če ima kdo račun na sledilniku hroščev mainline Linux jedra ali bi rad videl, kako do tega prideš v praksi, lahko tudi tam doda podatek, da je zadeva povezana s okvarjeno strojno opremo, ki se mora zamenjati:
https://bugzilla.kernel.org/show_bug.cg...
Se pravi, da bodo se razvijalci raje ukvarjali s pametnejšimi zadevami in ne bodo izgubljali po nepotrebnem časa na tem "hrošču". Nenazadnje suspend/resume mora delovati out-of-the-box in to brez posredovanja uporabnika ali takšne ali drugačne naknadno dodane skripte!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izšlo Linuxovo jedro 5.1Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 7990 (5501) | Zvezdica27 |
» | Izšel Linux 4.17Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 5797 (4477) | Ozric |
» | Naslednje Linuxovo jedro bo 4.0Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 7254 (5727) | Rias Gremory |
» | Izšel Linux 3.4Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 5323 (3496) | Icematxyz |
» | Izšlo jedro Linux 3.3 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 15934 (13098) | Icematxyz |