» »

Linux Mint pridobiva priljubljenost

Linux Mint pridobiva priljubljenost

Gnome Shell + Mintovi popravki

vir: Slashdot
Slashdot - Po letošnjem mlačnem sprejemu novega Ubuntu uporabniškega vmesnika Unity je veliko uporabnikov prebegnilo h konkurenčni distribuciji Linux Mint. Mint je tako kot Ubuntu pripravljen z mislijo na nove Linux uporabnike, zato ga odlikujeta preprostost uporabe ter lep in dodelan uporabniški vmesnik. Do letošnje pomladi je v bistvu šlo za predelavo Ubunta, začenši s septembrom pa sistem v celoti osnuje na debianu unstable. Zdaj smo tik pred izidom 12. različice "Lisa".

Dvanajstka bo tako namesto Unity-ja uporabljala manj radikalen in zato bolj sprejemljiv Gnome Shell, vendar z svojimi prilagoditvami (Mint Gnome Shell Extensions). Mintovci ugotavljajo, da ima Gnome trojka sicer moderen in izpiljen videz, vendar s sabo prinese precej nov in nepoznan uporabniški vmesnik, slabo organizacijo delovnega prostora (jabolčni expose namesto klasičnega doka s ploščicami za pognane programe in traya za programe v ozadju) in obupni nov alt-tab vmesnik. Veliko uporabnikov je zato vklopilo ti. združljivostni način ("Fallback Mode"), ki je na vrh zaslona vrnil klasični gnome 2 dok in njegov "start meni" in nemalo prahu je dvignila nedavna najava, da mislijo ta način kmalu umakniti (morda že s fedoro 17), zdaj ko imajo pripravljen zadovoljivo hiter softwerski 3d gonilnik za starejše računalnike. Mintovi popravki, ki jih je vse mogoče individualno prilagoditi ali izklopiti, efektivno rešijo ta problem. Za tiste, ki pa si prav posebej želijo Gnome 2 izkušnje, pa je na voljo posebni window manager MATE, ki ponuja gnome 2 vmesnik ob možnosti uporabe vseh novih gnome programov.

Izdaja naj bi bila pripravljena enkrat te dni.

Na slashdotu trenutno poteka zanimiva in dobro argumentirana diskusija na temo, ali je Mint kar novi Ubuntu, se pravi, ali je Mintu uspelo postati najbolj prijazna ali popularna distribucija. To najbrž še ne, ker ima Ubuntu za sabo izjemno dobro organizirano skupnost, a če bodo nadaljevali z enostranskimi potezami in besnim razvojnim ciklom, se zna zgoditi.

55 komentarjev

«
1
2

Icematxyz ::

"In the Linux world, a war has been raging for a couple years. At stake are the hearts and minds of its user base. The combatants: the various distributions of Linux itself. For some time, Ubuntu Linux has been the clear leader in the fight, amassing more users than any other. Canonical and its baby seemed poised to take over the Linux desktop/laptop market completely -- until it released Unity. Unity has caused an uproar in the Linux community -- especially amongst the power users who decry its lack of customizability and inability to scale on big- and multi-monitor setups -- and users are defecting in droves to Linux Mint, now the second most popular Debian-based distro and gaining fast on Ubuntu. Mint has very similar commands and shortcuts to Ubuntu, runs most apps the same as Ubuntu, and you can customize it to look and feel exactly how you want -- which, for most users of Linux, is exactly what they want."


Se pravi GnomeShell + dodan "Start izbirnik" + eden pult na namizju več = Power User in nastavljivost? To torej manjka GnomeShell oziroma Unity?

DOOM_er ::

hja, to jst pravim že kar nekaj časa, da je mint pravzaprav tisto pravo :), nikoli nisem imel nekih hudih problemov, zelo lepo teče, je lepo zorganiziran in predvsem pregleden. S takim razvojem bodo prehiteli ubuntu. Pravzaprav vsakemu ki prehaja na linux priporočam prav mint.
Robots will steal your job. But that's OK

polde66 ::

a se Minta tud da v slovenščino prevest?
polde

sbigfut ::

Vsekakor se ga da enako kot Ubuntu saj Mint bazira na Ubuntu.

polde66 ::

Super, do sedaj sem mamam in atom nalagal Ubuntu namest Windowsov pa so se lepo znajdl ampak s tem novim vmesnikom sem se pa kr mal lovil. Pol pa mal še počakat pa sprobat Mint.:)
polde

morbo ::

Se popolnoma strinjam z ugotovitvami v članku. Prešel sem na LMDE in se verjetno ne vračam več (na Ubuntu). Pa ne zaradi Unitiya (no, tudi), ampak ker je bila verzija 11.04 64 bit najslabši sistem ki sem ga kdajkoli uporabljal (pa sem nekoč uporabljal Windows Millenium Edition :)). Freezanje sistema, sesuvanje nautilusa, memory leaki, you name it...

carota ::

A ni to dobro, da so distribucije različne, da vsak lahko preizkusi "vse" in izbere tisto, ki mu najbolj ustreza? In kar je najlepše - zastonj.

P.S.: sem mislil, da pravi power userji uporabljajo command line ... :)

Bor H ::

Morem rečt da sem nekaj let nazaj ko sem eksperimentiral z linuxom bil najbolj zadovoljen z Mintom a žal je bil še kr zmeden takrat, treba prevert kako zdj laufa.

Grumf ::

"dobiva na popularnosti"... kaj to pomeni, da je v 0.8% deležu linuxa med workstationi pridobil
0.0000000000001 med ostalimi 10000000 distribucijami? wtf?

(sorry ampak tega populističnega linux ekonomsko propagandnega programa pa res ne morem)
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

DOOM_er ::

-io- haters gonna hate :)
Robots will steal your job. But that's OK

dux ::

@polde66:

Vsekakor je tudi mogoče in tudi ne bi bilo veliko dela, glede na to da je velika večina vmesnika skupnega Ubuntuju, ki je 100% preveden.
Vseeno pa se mora najti nekdo s časom in voljo, ki bo to storil.
Upanje je v nasih odlocitvah

morbo ::

Grumf je izjavil:

(sorry ampak tega populističnega linux ekonomsko propagandnega programa pa res ne morem)

Kako je lahko navedba dejstva da pridobiva na popularnosti, populistična? Sploh pa, ekonomsko propagandni program, lolšto? Še demagogijo in terorizem vstavi noter. ;((

A ni to dobro, da so distribucije različne, da vsak lahko preizkusi "vse" in izbere tisto, ki mu najbolj ustreza? In kar je najlepše - zastonj.

Definitivno ja.

Marat ::

a ubuntu repositories bodo ostal na Mintu?

Grumf ::

DOOM_er je izjavil:

-io- haters gonna hate :)


No teh čudnih haters izjav tudi nisem nikoli razumel, razumem sicer da če je trendovsko
še ovca nosi kravato ampak beseda "haters" je pa precej podobna skrajno neumni uporabi
besede "epic".
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

NSA Agent ::

Sem uporablju Mint 8 in Mint Debian. Pa nisem zadovoljen ker vse postaja podobno applu.
Mint 8 izgled je bil super to pa kar imajo zdaj pa je kr neki, totalna blesarija...

To je bil razlog da sedaj uporabljam Fedora KDE 14.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: NSA Agent ()

Grumf ::

morbo je izjavil:

Kako je lahko navedba dejstva da pridobiva na popularnosti, populistična? Sploh pa, ekonomsko propagandni program, lolšto? Še demagogijo in terorizem vstavi noter. ;((


Poglej si kaksno reklamo za pralni prašek pa boš dojel korelacijo.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

TgT ::

LinuxMint 12 zaenkrat bazira še na Ubuntu. ( 11.10 )

/me likes Mint :))
Hit'N'Run

morbo ::

Grumf je izjavil:


Poglej si kaksno reklamo za pralni prašek pa boš dojel korelacijo.

Raje ti poglej kaj pomenita besedi "populističen" in "propaganda". In potem boš morda dojel da trolaš nekaj kar nima nobene veze s člankom, kateri se te najbrž ne tiče.

@polde66, sam uporabljam slovenščino in tisto kar bodo rabili ateji in mame je 100% prevedeno.

errhec ::

Icematxyz je izjavil:



Se pravi GnomeShell + dodan "Start izbirnik" + eden pult na namizju več = Power User in nastavljivost? To torej manjka GnomeShell oziroma Unity?



Manjka mu prijaznosti do uporabnika.
Sam uporabljam Ubuntu že od 2006 ali 2005, in vendar sem letos že iskal debian distribucijo za zamenjavo.
Da ti pri nadgradnji sistema ne pustijo oz. da te ne opozorijo da bo vmesnik spremenjen in
da v tem primeru Gnome okolja morda ne bo mogoče obnoviti ?? ( v programskem središču bi bilo zraven možnosti za nadgradnjo izpisano opozorilo?)

Ne bi bilo morda bolje da bi pri nadgradnji ostal Gnome in dodatno instaliran Unity, kot pa deinstalacija in "prisilna" uporaba unity okolja??

V glavnem Unity mi ni sedel. Ostajam pa zvest Gnome 11.04 LTS.
dd

hamax ::

Jaz uporabljam ubuntu zaradi apt-geta in dobro vzdrzevanega ter relativno svezega repozitorija.
Trenutno sem se na 11.04, ker nimam casa studirati kako spraviti Xmonad na gnome3. Se bo potrebno v kratkem poglobiti.

Icematxyz ::

Da ti pri nadgradnji sistema ne pustijo oz. da te ne opozorijo da bo vmesnik spremenjen in da v tem primeru Gnome okolja morda ne bo mogoče obnoviti ??


Bi bil potem bolj zadovoljen z GnomeShell in Unity? Težko tudi rečeš, da nisi vedel kaj te čaka? :D

Ne bi bilo morda bolje da bi pri nadgradnji ostal Gnome in dodatno instaliran Unity, kot pa deinstalacija in "prisilna" uporaba unity okolja??


Saj Gnome je ostal, Gnome 3. Gnome 2 pa je se s tem praktično umaknil na police zgodovine.

murmur ::

errhec je izjavil:

Icematxyz je izjavil:



Se pravi GnomeShell + dodan "Start izbirnik" + eden pult na namizju več = Power User in nastavljivost? To torej manjka GnomeShell oziroma Unity?



Manjka mu prijaznosti do uporabnika.
Sam uporabljam Ubuntu že od 2006 ali 2005, in vendar sem letos že iskal debian distribucijo za zamenjavo.
Da ti pri nadgradnji sistema ne pustijo oz. da te ne opozorijo da bo vmesnik spremenjen in
da v tem primeru Gnome okolja morda ne bo mogoče obnoviti ?? ( v programskem središču bi bilo zraven možnosti za nadgradnjo izpisano opozorilo?)

Ne bi bilo morda bolje da bi pri nadgradnji ostal Gnome in dodatno instaliran Unity, kot pa deinstalacija in "prisilna" uporaba unity okolja??

V glavnem Unity mi ni sedel. Ostajam pa zvest Gnome 11.04 LTS.


Izberes Gnome Classic Desktop in je zadeva resena. Seveda Gnome najprej instaliras.

errhec ::

Približno sem vedel kaj me čaka(Unity), nisem pa pričakoval da bom moral ponovno naložiti sistem.
Fallback ni deloval, reinstal Gnome tudi ne ;( .
Gre se pa za odnos, (ne rečem za nove uporabnike) do obstoječih uporabnikov.
Sam ne vidim napredka v Unity vmesniku.

Seveda se je vedno dobro držati sistema If it ain't broke, don't fix it .
dd

smash ::

emmm upam da ne bom vstrelil mimo...


..a se ne da instalirat ubuntu in naložit gnome namesto unityja?

errhec ::

smash je izjavil:

emmm upam da ne bom vstrelil mimo...


..a se ne da instalirat ubuntu in naložit gnome namesto unityja?

Seveda se da.
dd

WhiteAngel ::

Hm.. meni in moji ženi se pa zdi Unity zakon. Sam sicer raje uporabljam KDE, če imam izbiro, ampak Gnome me pa sploh nikoli ni prepričal. Tisto, kar bolj zamerim Ubuntuju je neizpiljen postopek nadgradnje (v glavnem gonilniki za grafične kartice). Xorg bi se moral znati na workstation-u pobrati, pa ne glede na vse.

pegasus ::

Folk, dejte mal Bodhi linux sprobat z E17. Stvar absolutno trga tudi na mojem zvestem p2/350. Se vidi, zakaj je samsung sponzoriral E17 za telefone :)

Icematxyz ::

..a se ne da instalirat ubuntu in naložit gnome namesto unityja?


Gnome imaš v vsakem primeru, Unity je le lupina tako kot GnomeShell. Razlika je pa med Gnome 2 (do Ubuntu 11.10) ali njegov naslednik Gnome 3 (Ubuntu 11.10+). Tukaj zaenkrat še prihaja do "napetosti", ampak pričakujem, da se bodo umirile. :) Linux Mint te "napetosti" miri na način, da nekatere elemente Gnome 2 namiznega okolja implementira v Gnome 3 namizno okolje oziroma v GnomeShell, GnomeShell se razvija naprej prav tako Unity... in tako naprej...

Gre se pa za odnos, (ne rečem za nove uporabnike) do obstoječih uporabnikov.


Gnome 2 se poslavlja. To je največ, kar lahko narediš za obstoječe uporabnike, da jim to jasno poveš.

Sam ne vidim napredka v Unity vmesniku.


Seveda se je vedno dobro držati sistema If it ain't broke, don't fix it .


Enkrat moraš narediti korak naprej in sprejeti nove izzive. Tako Ubuntu, kot Gnome razvijalci so to storili in menim, da je bilo to potrebno narediti.

Xorg bi se moral znati na workstation-u pobrati, pa ne glede na vse.


Ampak potem sploh nikoli ne bi "padel". Stanje pa za moje pojme je dokaj dobro na tem področju že v tem trenutku in Unity 3D ali Unity 2D večina dobi.

Mavrik ::

Ejte, dajmo Ubuntu debate premaknit v ustrezne teme prosm ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Grumf ::

morbo je izjavil:

Raje ti poglej kaj pomenita besedi "populističen" in "propaganda".


Ne, TI si poglej. Pa še kakšne besedne zveze zraven ti ne bi škodile.

morbo je izjavil:

kateri se te najbrž ne tiče.


Ravnokar dajem v virtualko, firbcam pač, vendar bom verjetno spet ugotovil da nekaj kar mi je vitalno ne
dela... kot obicajno. Je pa že "new features" rahlo smešen: Gnome 3 and MGSE, MATE, Artwork improvements
Search engines. Še vedno je izgled bolj pomemben kot delovanje... morda ne bi bilo slabo če bi vsaj ena
distribucija nehala upgradat desktop env. in polikala tisto kar ima (in s tem ne mislim rotiranja ikon).
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

Icematxyz ::

Ravnokar dajem v virtualko


Izdaja naj bi bila pripravljena enkrat te dni.

amigo_no1 ::

pegasus je izjavil:

Folk, dejte mal Bodhi linux sprobat z E17. Stvar absolutno trga tudi na mojem zvestem p2/350. Se vidi, zakaj je samsung sponzoriral E17 za telefone :)

http://www.bodhilinux.com/download.php
verzija 1.2.1 bo dovolj za to ?
Kaj misliš z "E17" ?

Grumf ::

amigo_no1 je izjavil:

Kaj misliš z "E17" ?


enlightenment.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

broken/link ::

Sam sem navdušene nad KDE namizjem, čeprav ima če-to s starejšimi ATIjevimi karticami velike probleme (mobility radeon HD serija) in par let nazaj sem iskal KDE distribucijo in tako naletel na Linux Mint 9. Všečno mi je bilo dejstvo, da bazira na Ubuntuju (ki sm ga od prej že poznal), zato sem distro namestil na laptopa in stvar je delala out-of-the-box. Ravno tako je bilo z 10ko, čeprav 10ka s KDEjem je prišla vn precej pozno. Moram rečt, da sem bil nad Mintom veliko bolj navdušen kot pa nad Ubuntujem, če se je pa kje kakšen problem pojavil, je pa itq zaradi kompatibilnosti z ubuntujem prišel prav celoten ubuntu/kubuntu community.
Po mojem mnenju, je z Unity namizjem na desktop mašinah ubuntu skrenil s poti, na ta ***** Unity se nisem nikakor mogel navadit in se verjetno tudi nikoli ne bom, razn če bo nujno-nujno, zato bom pa verjetno Mintovo alternativo stestiral. Do sedaj me je Mint vedno pozitivno presenečal, in upam, da bo tako še naprej.

opeter ::

Mint: me like.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

DOOM_er ::

Grumf je izjavil:

DOOM_er je izjavil:

-io- haters gonna hate :)


No teh čudnih haters izjav tudi nisem nikoli razumel, razumem sicer da če je trendovsko
še ovca nosi kravato ampak beseda "haters" je pa precej podobna skrajno neumni uporabi
besede "epic".


jah tko je :)

Sicer pa, na prenosniku imam ubuntu, ker mi je unity 2d precej bolj fajn ker pobere nekako mn vertikalnega prostora, medtem ko na desktop mašini teče mint, preprosto zato ker dela.
Robots will steal your job. But that's OK

Grumf ::

Icematxyz je izjavil:

Izdaja naj bi bila pripravljena enkrat te dni.


Eh klinc potem imam pa 11 gor, lahko bi se ze enkrat naucil kaj prise pri download linkih. :D
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

Matako ::

Še malo stilističnega utrujanja:

"Dvanajstka bo tako namesto Unity-ja uporabljala manj radikalen in zato bolj sprejemljiv Gnome Shell, vendar z svojimi prilagoditvami (Mint Gnome Shell Extensions). Mintovci ugotavljajo, da ima Gnome trojka sicer moderen in izpiljen videz,"


... najeda.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Stipex ::

Pametna poteza. GNOME shell je tehnično ok, a manj primeren za power userje imho.
Slutim bodo tudi pri Debianu v naslednjem stable releasu vpeljali GNOME3 z look & feel GNOME2.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

M.B. ::

Power userji uporabljamo tiling window managerje:

Xmonad


Primer: Xmonad :)

Sem bil dolgo na KDE 3.5. Potem je prišla 4ka pa ni delala čisto oK. Dual monitor podpora ni bla na takšnem nivoju kot prej. Pa sesuvala se je fejst. Potem pa se mi enkrat po loginu ni hotla več naložit, pa sem šel na Xmonad, kar sem že dolgo nameraval. In sem zelo zadovoljen.

Edino kar mi gre na živce je da sedaj Firefox uporablja Gnome openfile dialog česar pa ne prenesem:
Pišeš nekaj v ime stisneš tab da dopolni pa včasih dopolni včasih pa skoči na naslednjo stvar v GUIu - posledično gre zelo na živce.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Mavrik ()

Hawc ::

Sem probal novo verzijo z gnome+mate pa je še vedno slab. Odpreš nastavitve pa jih polovica manjka, ne da se pulte prestavlat, widgetov ni. Zakaj smartphone verzijo na desktop silijo. Sam da fajn zgleda pa da je treba čim manj delat...

opeter ::

M.B., kakšna pa je tista tipkovnica na sliki? A to je posebej za programerje?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Key Quest ::

To je Kinesis Advantage -- ergonomska mehanska tipkovnica. Ni posebej grajena za programerje, pac pa za kogarkoli, ki zelo veliko tipka in se boji CTSja.

Marat ::

Hawc je izjavil:

Sem probal novo verzijo z gnome+mate pa je še vedno slab. Odpreš nastavitve pa jih polovica manjka, ne da se pulte prestavlat, widgetov ni. Zakaj smartphone verzijo na desktop silijo. Sam da fajn zgleda pa da je treba čim manj delat...

verjetno kopirajo microsoftovo strategijo - en in isti OS za vse vrste naprav.

filip007 ::

Mah priznajte, da je Linux kar nekaj zmetano skupaj, sploh pa ta Mint (Ubuntu zasnova+Suse Menu). V bistvu ga ne grajam, samo čez Ubuntu LTS ga ni...klasika pa vse nastavitve so na voljo.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

musli ::

M.B. je izjavil:

Power userji uporabljamo tiling window managerje:

Xmonad


Primer: Xmonad :)


Se strinjam. Jaz sem tudi dolgo vztrajal z gnome ampak gnome 3 še bolj pa unity so popolnoma mimo. Sem sprobal tiling manager in ne grem več nazaj. Jaz priporočam Awesome, ker je pač awesome :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: musli ()

Zvezdica27 ::

lp,

Mint prihaja v dveh izvedbah: Debian in Ubuntu based. Ni mi čist jasno: od zdaj bo samo LMDE (debian based), nič več ubuntu based? Wie Schade...

In pa druga: Gnome 3. Khm. Cmok v grlu.

zz

popster ::

sm sprobal ta awesome na linux mintu in se mi zdi da je bolj za pocasne računalnike primeren

Icematxyz ::

verjetno kopirajo microsoftovo strategijo - en in isti OS za vse vrste naprav.


Si prepričan, da ni Microsoft eden zadnjih (večjih), ki gre v to smer.

Sem probal novo verzijo z gnome+mate pa je še vedno slab. Odpreš nastavitve pa jih polovica manjka, ne da se pulte prestavlat, widgetov ni. Zakaj smartphone verzijo na desktop silijo. Sam da fajn zgleda pa da je treba čim manj delat...


-Katere točno nastavitve pa ti manjkajo?
-"Widgeti", s tem verjetno misliš na indikatorje in dodatke, so. Tako za Unity lupino, kot GnomeShell s to razliko, da razvijalci namiznega okolja ali lupine razvijajo le še bolj ali manj "sistemske", kar se mi tudi zdi logično. Zdaj, ker je to tema o Linux Mint (GnomeShell). Kaj je Mint Gnome Shell Extensions? Ja glej ga zlomka, dodatek za GnomeShell.

The GNOME Shell extension design is designed to give a high degree of power to the parts of the GNOME interface managed by the shell, such as window management and application launching. It simply loads arbitrary JavaScript and CSS. This gives developers a way to make many kinds of changes and share those changes with others, without having to patch the original source code and recompile it, and somehow distribute the patched code.


Torej ti ni všeč "stock GnomeShell"? Ja spiši dodatek zanj a ne da, kaj pa drugega, tako kot so storili pri Linux Mint in za "olesenele uporabnike" dodali "Start izbirnik" in eden pult na namizju več...

Projekti tipa SweetTooth bodo uporabniku olajšali nameščanje (preverjenih) dodatkov s klikom miške:



Gnome 3 in GnomeShell / Unity ... to je pač prihodnost, ki se res da ne osredotoča samo na eden "formfactor", ampak daleč od tega, da ni za namizje. Če kaj manjka tem novim lupinam, kot so GnomeShell ali Unity v tem trenutku na namizju, bo se pač sčasoma to razvilo. Glej ga zlomka, pri Linux Mint (12) so storili prav to! Kdo bi si mislil.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mintovci delajo svojo različico Gnome Shella (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
5119525 (16410) BigWhale
»

Linux Mint 12 zunaj, ponuja dobro staro gnome izkušnjo

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
4915039 (11125) Icematxyz
»

Linux Mint pridobiva priljubljenost (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
5521697 (17725) MrStein
»

GNOME 3 skoraj nared

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
368234 (6296) Zvezdica27

Več podobnih tem