Ars Technica - Sonyjev glavni finančnik, Masaru Kato, je na sestanku za investitorje razkril, da bo del proračuna za Sonyjevo fiskalno leto 2012, ki se je začelo letošnjega 31. marca, že namenjen razvoju 4. generacije njihove slavne igralne konzole PlayStation. Kljub napovedanem začetku razvoja je zatrdil, da je PS3 še daleč pred iztekom svoje življenjske dobe ter da jih ne omejuje zmogljivost trenutne generacije konzole, temveč sam razvoj trga, ki na vsakih nekaj let enostavno zahteva novo generacijo konzole. Žal ni želel podati niti grobih okvirov za datum izida.
Po drugi strani je povedal, da bo proračun za razvoj PlayStation 4 v primerjavi s trenutno aktualnim PS3 mnogo manjši. Razlogov za to je več, poleg očitnega finančnega stanja na svetu, ki je posledica gospodarske krize v preteklih letih, je tu še ogromen proračun za razvoj PlayStation 3, ki morda ni bil najboljša izbira. PS3 je namreč tehnično izredno napredna konzola, ki uporablja v sodelovanju s Toshibo in IBM-om razvit procesor Cell, še vedno kot edina uporablja ploščke Blu-ray, itd. A vse te tehnološke inovacije so pomenile, da je bil ne le razvoj, temveč tudi sama proizvodnja konzol izredno draga. Temu se želijo izogniti z novo generacijo.
Obenem bi uporaba bolj standardnih komponent prinesla lažji razvoj iger, ki so dandanes večinoma na voljo na vseh treh velikih platformah, torej na Xbox 360, PlayStation 3 in na osebnih računalnikih. Osebni računalnik in Xbox 360 sta si med seboj relativno podobna, torej je prenos enostaven, to pa ne velja za PlayStation 3, na katerem je razvoj iger zaradi kompleksnejše arhitekture zahtevnejši ter zahteva več časa za učenje.
Morda pa bomo dočakali DX11 grafo tako v playstation 4 kot v naslednjem xboxu. To bi bla revolucija aleluja! Heh sanjam, raje bodo spet zakomplicirali pa naredili tako sebi kot razvijalcem samo škodo.
Morda? To je jasna stvar. Ne vem pa, o kakšni škodi govoriš. Si morda samo zagrizen PC-jaš, ki ne more preboleti dejstva, da so mu konzole že leta nazaj vzele primat na igričarskem področju?
Morda? To je jasna stvar. Ne vem pa, o kakšni škodi govoriš. Si morda samo zagrizen PC-jaš, ki ne more preboleti dejstva, da so mu konzole že leta nazaj vzele primat na igričarskem področju?
Vsega ravno ne... Streljačin še vseeno ne moreš pošteno igrati na konzolah
Nihče ne omenja "standardnih" komponent, ampak da ne bodo šli v razvoj nove super-tehnologije. Če pomislimo- BD že imajo (BDXR grep na 120GB!), cellu dodajo še kako jedro in ga ob novi tehnologiji izdelave pomanjšajo in pohitrijo, uporabijo bolj klasičen ram in novo nvidiino grafiko...
Pozabljajo pa omenjati, da BD-R prinaša dobičke tudi drugje...
Osebni računalnik in Xbox 360 sta si med seboj relativno podobna, torej je prenos enostaven, to pa ne velja za PlayStation 3, na katerem je razvoj iger zaradi kompleksnejše arhitekture zahtevnejši ter zahteva več časa za učenje.
Podobna v kakšnem smislu? Po arhitekturi in načinu programiranja iger nikakor ne.
Morda? To je jasna stvar. Ne vem pa, o kakšni škodi govoriš. Si morda samo zagrizen PC-jaš, ki ne more preboleti dejstva, da so mu konzole že leta nazaj vzele primat na igričarskem področju?
Vsega ravno ne... Streljačin še vseeno ne moreš pošteno igrati na konzolah
Lahko pa priklucis misko pa tipkovnico na konzolo . Tako da potem nekaksne konkretne razlike ni. Razen, ce nisi nekaksni pro obseden z malenkostmi.
Ne bi rekel da je na robu propada, ampak želijo PR obrniti v drugo smer, kot se vrti od 19. aprila, ter s tem rešiti dobro ime, ki so ga imeli na področju konzol.
Osebni računalnik in Xbox 360 sta si med seboj relativno podobna, torej je prenos enostaven, to pa ne velja za PlayStation 3, na katerem je razvoj iger zaradi kompleksnejše arhitekture zahtevnejši ter zahteva več časa za učenje.
Podobna v kakšnem smislu? Po arhitekturi in načinu programiranja iger nikakor ne.
Podobna sta si v tem, da ti oba omogočata isto, razlika je samo v programiranju.
Bržkone bi spet radi predstavili izdelek, ki bi kazal inovacijsko in ne samo uporabno premoč. Lahko se bi zgodilo, da bi predstavili več različic PS4, z možnostjo nadgradnje.
SONY ima precej izkušenj s prenosniki in posledično z zmogljivimi arhitekturami v prostorsko omejenih ohišjih, zato bi realno gledano lahko pripravili ponudbo te vrste.
Seveda, čez 2-3 leta bosta cenovni razpon in aktualna ponudba drugačni, zato je res marsikaj odvisno od datuma izzida konzole.
Heh tvoj plan je slab. Pozabljaš da mora vsaka igra delat na vsaki verziji konzole enako ( z slabšim hardwerom bi morali igro grafično poslašbat, kar prinese nove stroške, v glavnem ena verzija iger za vse). Drugo kar je, je to da je Sony že dolgo nazajsporoči lda bo razvijal konzolo z razvijalci iger. Tretjič: Sony se poskuša ob napadih spet pobrat, s tem da so naknadno dali informacije nove konzole ven, portanje psp iger na ps3, razne akcije. Za vse je bolje da bo konzola dobila DX11.
Heh tvoj plan je slab. Pozabljaš da mora vsaka igra delat na vsaki verziji konzole enako ( z slabšim hardwerom bi morali igro grafično poslašbat, kar prinese nove stroške, v glavnem ena verzija iger za vse).
Hja grafično procesiranje se da čudovito uravnavat skozi gonilnike in nekaj dodatnih nastavitev. V svetu PC-jev je to nekaj samo po sebi umevnega odkar so na tržišču poštene igrice (hercules, EGA, VGA), o pogonih za shranjevanje podatkov pa raje ne bi.
Dej no, PC-ji imajo desetine kombinacij grafičnega HW različnih firm, generacij in OS. In vsaka igra bi načeloma morala delovati povsod. 2 konfiguraciji sta ob dobrem sodelovanju z dobavitelji gpu-jev prej motivacija programerjem kot ne - lahko se vsaj malce izživljajo z učinki. Sicer mislim da trenutno marsikateri vizualni programer za PS3 joka joka in joka ker bi znal napraviti kaj čudovitega in gre v "cut".
Meni je pa čisto všeč ideja, da je še Blu-ray predvajalnik obenem (oz. najboljše bi bilo predvajalnik vseh možnih širše podprtih standardov)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Upam da bo imela nova PS 4 konzola vgrajen navaden dvojedrni Intel procesor in DVD pekač namesto Blureja. Bodo vsaj konkurenčni XBoxom.
To ne pomaga ... nič. PS4 hoče biti konkurenčen naslednji generaciji konzol in ne tej. Drugo: Lepo bi bilo, da že enkrat predelajo ta kontroler za prave igralce. Kontroler sedanje generacije konzol ima premalo kontrol za upravljanje. Naj da Sony 2x več tipk, upravljanje kontrolerja z vsemi 10imi prsti, boljši kontroler za v roko, lažje upravljanje in bolj natančno seveda .... Možnosti inovacij in dopolnitev je veliko.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Dej no, PC-ji imajo desetine kombinacij grafičnega HW različnih firm, generacij in OS. In vsaka igra bi načeloma morala delovati povsod. 2 konfiguraciji sta ob dobrem sodelovanju z dobavitelji gpu-jev prej motivacija programerjem kot ne - lahko se vsaj malce izživljajo z učinki. Sicer mislim da trenutno marsikateri vizualni programer za PS3 joka joka in joka ker bi znal napraviti kaj čudovitega in gre v "cut".
Narobe gledaš na to. Na PC-ju si sam kriv, če ti igra ne dela. Sam si kupil takšno konfiguracijo kompa. Če kupiš konzolo, kupiš varnost, da ti bodo igre delovale recimo 5 let. Vse od prve do zadnje, ki bo izdana za to konzolo. Vse gladko, brez nastavljanja, brez zatikanja, itd.
PC ti na koncu življenjskega obdobja konzole lahko da veliko lepšo sliko, dandanes pri norih ločljivostih (5760 x 1200 ni problem za grafo za 600 €), ampak to stane. Konzola je poceni. Nastavljanje in zafrkavanje z gonilniki na PC-ju ni najbolj enostavno, vsja ne v primerjavi s konzolo. Konzole ne bodo različne, saj ne smejo biti. Enakost skozi življenjsko dobo je celoten point konzole.
Opa, lepo. Sicer se je tak vedlo da prej ko slej bodo morali začet z PS4. Ipak je Playstation blagovna znamka preveč znana in veljavna da bi jo ditchnili zaradi par kiksov. Še vedno menim da je sistem z najboljšimi ekskluzivami.
Opa, lepo. Sicer se je tak vedlo da prej ko slej bodo morali začet z PS4. Ipak je Playstation blagovna znamka preveč znana in veljavna da bi jo ditchnili zaradi par kiksov. Še vedno menim da je sistem z najboljšimi ekskluzivami.
Bring on PS4
Bring on more FAIL for Sony
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Kaj ti bo gamepad z več knofi ? Ne rabimo tipkovnice, saj ne sedimo v 747 da mora biti za vsako funkcijo knof. že tako ali tako standardni gamepad zaposli roke.
Je pa dulashock3 čisto dovolj, le triggerje naj popravijo. Po vseh logitech (in ostalih) sranjih mu je enak le xbox wirellese controler (ki mi je osebno se boljši).
Ah, kako živo se še spomnim norenja za R600 in kako bo to najboljši grafični čip v primerjavi z vsem kar je izšlo pred njim in kar še bo. Pa da ne omenjamo hvalisanja Pentiumov 4, ko so bili Athloni 64 v testih jasno boljši. Tako da ne, ni večni pesimist :)
Sedaj imaš zaposlenih max 6 prstov, večino časa pa samo 50% teh. Veliko neizkoriščenega potenciala. To se vidi predvsem v pretepačinah, ki so jasno po 15 letih še vedno v "2D" (ploskoven pogled), kjer s 4 gumbi naredš hm 20 kombinacij?
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
PC ti na koncu življenjskega obdobja konzole lahko da veliko lepšo sliko, dandanes pri norih ločljivostih (5760 x 1200 ni problem za grafo za 600 €), ampak to stane. Konzola je poceni. Nastavljanje in zafrkavanje z gonilniki na PC-ju ni najbolj enostavno, vsja ne v primerjavi s konzolo. Konzole ne bodo različne, saj ne smejo biti. Enakost skozi življenjsko dobo je celoten point konzole.
Ne vem...že od nekdaj me možnost nadgradnje prej privlači oz. navdušuje. To, da konzole ne smejo biti različne je MNENJE določenega kroga ljudi, ni pa tehnična ali tržna zakonitost. Zaželeno je, da ima konzola lasten nabor iger in preprost način uporabe. Firma vztraja pri dobri zaščiti pred uporabo piratizirane oz. prirejene programske opreme, masa kupcev pa ne. In tudi ta masa ljudi ima glasno MNENJE[*].
To da je konzola poceni, ni umevno samo po sebi. Če ima matično podjetje zaloge kapitala, lahko konzole prodajajo z izgubo. Krog ljudi z MNENJEM razmišlja: mat, fotr, firma, država, občina, ... dej kar nam gre, bod pocen, pa cr?ni in mi je vseen. Bo že kdo[*], ki je še bolj napreden in prilagodljiv in bo me "hranu" v bodoče (tj. financiral, zalagal s tehnološkimi izdelki...).
Konzole niso poceni. Ko je treba nabavit še dodaten kontroler/slušalke/kinect oz. move/ostale dodatke se nabere kar lepa vsota. Temu dodaš še dražje igre in si na koncu na slabšem kot z PCjem.
No ja, ni cisto res, saj imas tudi na racunalnik priklopljeno eno misko in eno tipkovnico ne? Ce pogledam PS3 sem zanj odstel 300€ (Okej priznam, zraven tudi ustrezno plazmo, receiver in 5.1 sistem, ampak to je bilo zaradi prenove dnevne sobe :), vsak mesec pa kupim cca eno igro za 20€. In sluzil mi bo cca se 2 leti, torej skupno 4. Tudi ce kupim se en kontroler in move, bom odstel dodatnih 200€, skupaj torej 500. In se vedno imam 4 leta mir. Pa ti probaj igrat novo igro na 4 leta starem sistemu, vrednem 500€ brez da bi menjal komponente.
Sem bil vcasih tudi sam zagrizen PCjas potem pa sem si za delo nabavil Maca, za zabavo pa PS3. Ni ga lepsega, ko se zvecer vrzem na kavc, kontroler v roke pa hop eno rundo Demon's Souls :)
Ja, kar se pa iger tice pa je tudi super da bom (primer) zaradi pomanjkanja casa naslednje leto kupil igro, ki je izsla lani, in dozivel popolnoma identicno izkusnjo, kot ce bi jo kupil ob izidu.
Prednaročilo BF3: PS3/Xbox360 in PC. 10€ razlike v UK. Tudi stare igre so vsaj za 5€ dražje za konzole. Recimo BF:BC2 za PS3/Xbox360 in PC.
Z tem, da se je BC2 dalo dobit na Steamu v akciji za 9€. Torej, več iger ko kupiš za konzole, več davka plačaš. Prej ali slej ta davek v kombinaciji z konzolo in dodatki preseže mejo enega povprečnega igričarskega računalnika.
Pa da ne bo pomote, tudi sam imam doma konzolo. Ko sem gledal pa cene vseh teh dodatkov, mi je postalo jasno, da to ni tako nedolžno kot si nekateri mislijo.
>Torej, več iger ko kupiš za konzole, več davka plačaš.
S tem, da so igre za PC zastonj, a ne?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Morda? To je jasna stvar. Ne vem pa, o kakšni škodi govoriš. Si morda samo zagrizen PC-jaš, ki ne more preboleti dejstva, da so mu konzole že leta nazaj vzele primat na igričarskem področju?
Hah, še mar mi ni. Dokler so MMORPGji ekskluziv na PCjih, se poščijem na konzole. ;)
>Torej, več iger ko kupiš za konzole, več davka plačaš.
S tem, da so igre za PC zastonj, a ne?
Ubistvu se morajo razvijalci malce v roke prijet, pa uvidet, da pač 40€ za eno ušivo igro pač ni razumljiva cena. Poglej realno - Daš 160€ za 4 igre recimo, ki imajo vse skupaj niti ne 25ur gameplaya, kar je porazno. Folk enostavno ni neumen in dokler bojo igre tako nesramno drage (na konzolah je še huje, ker si to lahko privoščijo zaradi manjšega piratiziranja) bo piratiziranje zmeraj hujše in vedno bolj sensibilna odločitev.
Na kratko: Nesramen pohlep razvijalcev. Kot da jim ni zadosti, da naredijo miljardo dolarjev letnega prometa. Jesus Cristus...
Še en + za PC, da je dokaj enostavno dobit igre za 0€. Seveda, če nimaš moralnih zadržkov :)
Če gremo glede tega gleda so trenutno v večji prednosti konzole. Večkrat se je zgodilo, da je za konzolo prišel špil tudi 2 tedna pred uradnim izidom + ni zajebavanja z nedelujoči cracki
Seveda vam - večini - tole ne ustreza (ker to v večini primerov niso AA naslovi, ali pa so starejšega datuma), ampak samo, da veste. Tudi to obstaja.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
SW že dobiš, HW je treba kupiti.In to nikakor ni zastonj.
Tudi HW na konzolah ni free, samo je pa težje piratizirat.
Če gremo glede tega gleda so trenutno v večji prednosti konzole. Večkrat se je zgodilo, da je za konzolo prišel špil tudi 2 tedna pred uradnim izidom + ni zajebavanja z nedelujoči cracki
Delujoči crack je vedno prišel. Zdaj če pirati ne morejo čakat kaki tedn več pa je njihov problem. To ne spremeni dejstva, da lahko igro špilaš v roku meseca od izida 99,9% (ja enih par je blo takih ko so po več mesecev čakal :).
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
SW že dobiš, HW je treba kupiti.In to nikakor ni zastonj.
Tudi HW na konzolah ni free, samo je pa težje piratizirat.
Če gremo glede tega gleda so trenutno v večji prednosti konzole. Večkrat se je zgodilo, da je za konzolo prišel špil tudi 2 tedna pred uradnim izidom + ni zajebavanja z nedelujoči cracki
Delujoči crack je vedno prišel. Zdaj če pirati ne morejo čakat kaki tedn več pa je njihov problem. To ne spremeni dejstva, da lahko igro špilaš v roku meseca od izida 99,9% (ja enih par je blo takih ko so po več mesecev čakal :).
Edino dejstvo tukaj je, da te bosta dve odklenjeni konzoli stali manj kot en povprečen pc.
Če se gremo pirate potem so konzole bolj enostavne. Čipan ps2 /flashan xbox 360 / flashan ps3 - snameš špil posnameš vtakenš in dela. Nobenih crackov, sesipanja, poledlujočih verzij.
Če se gremo originalne špile je zgodba identična.
Cenovna razlika pa je sledeča: kozola kjer bo vse 100% delalo 300€. Zadovoljiv PC, kjer bo delala večina stvari 600€ (pa še to je optimistična napoved).
Da ostalih prednosti (surround zvok po standardih DD in DTS, multimedijski predvajalnik, ki se ne zaganja 5 minut, estetika...) ne govorimo.
Po drugi strani pa je pc tudi orodje, česar mu nihče ne očita. Sam imam PS3 za špile in PC za vse ostalo (ter občasen LOL in zadnje čase Bloodline champions).