» »

Windows Phone 7 brez deljenja povezave

Windows Phone 7 brez deljenja povezave

Danes deljenje povezave ni zanimivo, če ni opravljeno brezžično

vir: engadget

iPhone 4 na levi, SGH-i916 na desni

vir: engadget
engadget - Windows Phone 7 iz dneva v dan, ko se bližamo težko pričakovanemu izidu (zgodil naj bi se 21. oktobra, vsaj v Nemčiji, Franciji, Španiji, Veliki Britaniji in Italiji), postaja bolj zaprt. Že dolgo vemo, da ne bo prave podpore večopravilnosti (kar je pravzaprav na nek način dobro, saj se tako varčuje s sistemskimi sredstvi in avtonomijo), da ne bo možnosti označevanja in kopiranja teksta ter da Microsoft ne bo dovoljeval pri različnih proizvajalcih vedno popularnejših preoblek grafičnega uporabniškega vmesnika. Na seznam nedovoljenih oz. onemogočenih stvari lahko dodate še t.i. tethering, deljenje internetne povezave mobilnega telefona z računalnikom, kjer se prvi obnaša kot UMTS/GSM modem za slednjega. Dandanes je ta funkcija sicer vedno redkeje uporabljana, saj zakupljeni podatkovni paketi postajajo vedno manjši, brezžična omrežja WLAN pa so vedno bolj razširjena. Prvotna poročila izpred nekaj dni so sicer govorila, da bo možnost deljenja internetne povezave z računalnikom odvisna od mobilnih operaterjev, kot to že počneta Google z Androidom in Apple z iPhone-om. Omenimo še, da je CEO HTC-ja povedal, da ob izidu Windows Phone 7 ne bodo omogočili polne izkušnje Sense-a na svojih mobilnikih (pripravljajo nekaj obsežnejšega od že prikazanega?) ter da načrtujejo, da bodo s predstavitvijo v letu 2011 eni izmed prvih izdali mobilni telefon s podporo GSM omrežjem 4. generacije oz. LTE. V divjini je bilo medtem že mogoče opaziti Samsungov SGH-i916, mobilnik z Windows Phone 7 in 4-palčnim zaslonom AMOLED.

46 komentarjev

Testman42 ::

Koliko je do zdej napovedanih WP7 telefonov?
IMHO jih bo zdej ene par ven prišlo tok da se malo ta platforma pokaže.
Sam pol ko bo konec obdobja "WP7 je nova stvar", kaj bi bili potem razlogi da bi proizvajalec telefonov izbral WP7 za telefon namesto katerega drugega OS-a?

Furbo ::

Kaj je MS spet pameten, le zakaj ne bi smel telefon uporabljati kot modem?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

gendale ::

ni problem v msju ampak v operaterjih, ki nočejo te funkcije, ker bi pol dejansko morali nadgradit omrežje

Bistri007 ::

Na seznam nedovoljenih oz. onemogočenih stvari lahko dodate še t.i. tethering, deljenje internetne povezave mobilnega telefona z računalnikom, kjer se prvi obnaša kot UMTS/GSM modem za slednjega.

To mi je omogočal že Sony Ericsson K700i iz leta 2004 :P

Meni je čisto zadosti zakupljeni paket prenosa podatkov govornega paketa - večinoma imam itak WiFi (argument iz članka). Za takrat, ko nimam WiFi, je pa prenos preko telefona čisto OK.

MeeGo is the way to go!
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

N-E-O ::

Jaz telefona brez te omenjene funkcije zagotovo ne bi kupil.
Follow the white rabbit.

Gregor P ::

Se strinjam ... če že kupujem pametni telefon, potem je to resnično ena izmed "nujnih" funkcij:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

matejdro ::

gendale je izjavil:

ni problem v msju ampak v operaterjih, ki nočejo te funkcije, ker bi pol dejansko morali nadgradit omrežje


Pomojem je finta bolj v tem, da lahko tole funkcijo še dodatno zaračunajo, kot pa v omrežju.

kopernik ::

Mogoče ne gre za isto stvar, ampak jaz razumem wi-if tethering kot to, da tvoj telefon postane neke vrste wi-fi router (med GSM/UMTS omrežjem in ostalimi napravami v tvojem stanovanju) in se lahko nanj priklaplajo razne wi-fi naprave. To je lahko zelo uporabno in kolikor vem, tega včasih telefoni niso podpirali, temveč so podpirali to (prek kabla, IR-ja ali bluetootha):

kjer se prvi obnaša kot UMTS/GSM modem za slednjega.


In še slednje:
Dandanes je ta funkcija sicer vedno redkeje uporabljana


Ni res, ta funkcija je vedno pogosteje uporabljana v specifičnih okoljih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kopernik ()

def0r ::

Imam Win mobile 6 telefon tudi sam uporabljam kar velikokrat to, malce cudno se mi zdi tole..

PrimozR ::

kopernik je izjavil:

Mogoče ne gre za isto stvar, ampak jaz razumem wi-if tethering kot to, da tvoj telefon postane neke vrste wi-fi router (med GSM/UMTS omrežjem in ostalimi napravami v tvojem stanovanju) in se lahko nanj priklaplajo razne wi-fi naprave. To je lahko zelo uporabno in kolikor vem, tega včasih telefoni niso podpirali, temveč so podpirali to (prek kabla, IR-ja ali bluetootha):

kjer se prvi obnaša kot UMTS/GSM modem za slednjega.


In še slednje:
Dandanes je ta funkcija sicer vedno redkeje uporabljana


Ni res, ta funkcija je vedno pogosteje uporabljana v specifičnih okoljih.

Drugje pa vedno manj in je vedno bolj neuporabna zaradi majhnih podatkovnih paketov. Ja, z WI-Fi-jem se telefon lahko obnaša kot router, ampak kaj ti to pomaga pri ne vem, izpadu interneta v stanovanju, če imaš pa npr. pri Džabestu samo 100 MB podatkov?

lukaz ::

kopernik je izjavil:

Mogoče ne gre za isto stvar, ampak jaz razumem wi-if tethering kot to, da tvoj telefon postane neke vrste wi-fi router (med GSM/UMTS omrežjem in ostalimi napravami v tvojem stanovanju) in se lahko nanj priklaplajo razne wi-fi naprave. To je lahko zelo uporabno in kolikor vem, tega včasih telefoni niso podpirali, temveč so podpirali to (prek kabla, IR-ja ali bluetootha):

kjer se prvi obnaša kot UMTS/GSM modem za slednjega.


In še slednje:
Dandanes je ta funkcija sicer vedno redkeje uporabljana


Ni res, ta funkcija je vedno pogosteje uporabljana v specifičnih okoljih.


Sej ni govora samo o Wifi tetheringu ampak na splošno, tko da je govora o stvareh, ki si jih lahko uporabljal več kot 10 let nazaj.

kopernik ::

@Pipi
Jaz osebno sem to samo enkrat preizkusil in še to za testiranje, ne pa ker bi resno rabil. Kljub temu se mi to zdi odlična funkcija in lahko si predstavljam, kje lahko pride prav. Poznam nekaj ljudi, ki wi-fi tethering redno uporabljajo.

lukaz je izjavil:


Sej ni govora samo o Wifi tetheringu ampak na splošno, tko da je govora o stvareh, ki si jih lahko uporabljal več kot 10 let nazaj.


V bistvu sem hotel samo poudariti, da ta funkcija ni tako nepomembna. To, da je niso vključili, smatram kot kiks.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kopernik ()

LordPero ::

Bistri007 je izjavil:

MeeGo is the way to go!

Ja, se strinjam :). Se samo cudim, kako se zmer bolj prodajajo telefoni, ki jim zmer vec stvari manjka (ki bi dandanes laho bile/morale biti standard).
LordPero

js osebno ::

Tethering? Bil sem v angliji, z N900 sem z internetom napajal 3 iPode..
Po mojem mnenju ena bistvenih funkcij..

zaj_tam ::

Koliko jaz razumem zadeve v prvem releasu pač vsega ne bo, ampak bodo funkcije postopoma dodajali, ko bodo "spolirane" - the iphone way :)

Sicer pa ... a še komu na zgornji sliki zgleda iphone ui ful otročje v primerjavi z win 7?

poweroff ::

Ko Google te funkcije ni vključil v Androida so se takoj pojavili patchi, ki so zadevo rešili.

Zakaj?

Ker je na voljo source.
sudo poweroff

matejdro ::

Samo kak je zdaj s tem pri androidu? Kolikor vem, je funkcija uradno not inštalirana. Samo operater jo lahko izklopi ali kako?

js osebno ::

The way is root to be done. (če seveda stvar ponesreči ni dodana v nastavitvah..)

matejdro ::

Najboljši OS bi bil tisti, ki ne bi rabil rootanja, jailbreakanja, Hard SPL in podobnega sranja. Skozi naj bo odprt za vse od nalaganja romov do dostopa programov do sistema (seveda če uporabnik to dovoli).

V bistvu bi bil tak sistem najboljši za obe strani. Uporabniki bi imeli odprt sistem, proizvajalec pa ne bi zapravljal denarja za razne zaščite, ki so itak skrekane v par dneh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matejdro ()

noraguta ::

nč vreden telefon, nej ga majo
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

poweroff ::

Jah ne. Odprta koda in odprta platforma je pa ja zanič. Tole bo vsaj DELAL! :D
sudo poweroff

PrimozR ::

poweroff je izjavil:

Ko Google te funkcije ni vključil v Androida so se takoj pojavili patchi, ki so zadevo rešili.

Zakaj?

Ker je na voljo source.

Podobno je bilo narejeno tudi za iPhone. Je tam na voljo source?

Pa brez skrbi, jailbreak/root/whatever bo verjetno na voljo tudi za winpho 7, s čimer bo predčasno prišla možnost tetheringa.

noraguta ::

poweroff je izjavil:

Jah ne. Odprta koda in odprta platforma je pa ja zanič. Tole bo vsaj DELAL! :D

no dejmo se samozažigat
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

poweroff ::

Samo s tem kršiš zakon. Prisilijo te, da postaneš kriminalec.
sudo poweroff

noraguta ::

poweroff je izjavil:

Samo s tem kršiš zakon. Prisilijo te, da postaneš kriminalec.

omg :~=))))))) ich liebe adolf ! al kaj?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

PrimozR ::

poweroff je izjavil:

Jah ne. Odprta koda in odprta platforma je pa ja zanič. Tole bo vsaj DELAL! :D

Glede na prikazano, ja, dejansko. Mislim kakorkoli zagovarjate odprto kodo, dejstvo je, da ima Android HUDO fragmentacijo (hell, še vedno so močno aktivne naprave z 1.6, morda celo 1.5, v nekaj mesecih pa dobimo 3.0!!), da ima zaradi ohlapnega marketa probleme z zlobno kodo v aplikacijah in podobno.

Apple je itak popolnoma sam, torej nimajo problemov s fragmentacijo. OS je spoliran in povsod dela dobro in hitro. Android pač ne (sori, ampak Tattoo in WIldfire sta slaba izgovora za pametni mobilnik). Microsoft ponuja platformo za druge proizvajalce, a po durgi strani zahteva minimalno ločljivost, količino RAM-a, CPU speed, itd. Problemov s fragmentacijo bo torej precej manj.

Hardware bo podoben, torej bo manj problemov za razvijalce, posledično je platforma zanje bolj zanimiva, kar pa prinese večje število kakovostnih aplikacij. Kar lahko vidimo v primeru iPhone vs. Android.

Pogosto (daleč od vedno, pogosto je tudi slaba) je zaprtost sistema DOBRA stvar.

noraguta ::

pipi sej je prov sam telefon jebemu mater bi MORU delat tud kot modem , ne se jebat. vseen kva je. men se ne da po tistm crapu iskat tipk še na tipkalenc jih komi njadm. ne nekih beta telefon vn dajt. to že mamo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

PrimozR ::

Nikjer nisem rekel da ni treba da tethering dela :)

Po drugi strani pa tudi nikjer ne piše, da tethering mora delat :D

Ampak ja, pogosto je kul funkcija oz. če je ni, jo pogrešiš ravno takrat, ko jo nujno potrebuješ. Kar se mi je zgodilo ob izpadu interneta, ko sem imel še 6120c. In nLiteane XP-je brez podpore za USB modeme. #fail.

poweroff ::

MORU, MORU. Pritoži se ljubemu Microsoftu, ha! :D
sudo poweroff

noraguta ::

poweroff je izjavil:

MORU, MORU. Pritoži se ljubemu Microsoftu, ha! :D

as ti mau n cajte škratast , pa magari nanalašč?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

kihc ::

PrimozR je izjavil:

Mislim kakorkoli zagovarjate odprto kodo, dejstvo je, da ima Android HUDO fragmentacijo (hell, še vedno so močno aktivne naprave z 1.6, morda celo 1.5, v nekaj mesecih pa dobimo 3.0!!), da ima zaradi ohlapnega marketa probleme z zlobno kodo v aplikacijah in podobno.


+1 na očitke, ampak odprta koda nima tukaj dosti veze. To da so proizvajalci gnili oz. ni v njihovem interesu prilagajat sw za stare telefone, ni Googlov problem.

#popravek

Je Googlov problem, ampak zato ni kriva odprta koda.
x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kihc ()

Bistri007 ::

poweroff je izjavil:

Samo s tem kršiš zakon. Prisilijo te, da postaneš kriminalec.

V ZDA so nedavno tega spremenili DCMA, da je jailbreaking legalen :P
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

PrimozR ::

kihc je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Mislim kakorkoli zagovarjate odprto kodo, dejstvo je, da ima Android HUDO fragmentacijo (hell, še vedno so močno aktivne naprave z 1.6, morda celo 1.5, v nekaj mesecih pa dobimo 3.0!!), da ima zaradi ohlapnega marketa probleme z zlobno kodo v aplikacijah in podobno.


+1 na očitke, ampak odprta koda nima tukaj dosti veze. To da so proizvajalci gnili oz. ni v njihovem interesu prilagajat sw za stare telefone, ni Googlov problem.

#popravek

Je Googlov problem, ampak zato ni kriva odprta koda.

Ne odprta koda ampak odprtost nasploh. In ja, lahko bi imeli zaprtost in odprto kodo. Ampak pri Androidu se odprtost in odprto kodo pogosto povezuje :)

Še en zanimiv članke na temo hekanja Androida: http://www.engadget.com/2010/09/23/edit...

noraguta ::

ma to ni zanimiv , phone more bit kot modem dandanašnji pa da se jebe.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Bistri007 ::

PrimozR je izjavil:

Ampak pri Androidu se odprtost in odprto kodo pogosto povezuje

Android je toliko Linux kot je OS X UNIX. Android grafične aplikacije lahko poganjaš na ostalih Linuxih tako kot OS X grafične aplikacije na ostalih UNIXih.

Android ni niti Java, ampak pokvarjena ("izboljšana") Java - za kar jo je Microsoft fasal pred desetimi leti.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

PrimozR ::

noraguta je izjavil:

ma to ni zanimiv , phone more bit kot modem dandanašnji pa da se jebe.

Če ti je tako pomembna funkcija modema (in očitno ničesar drugega) enostavno kupi USB modem...

poweroff ::

noraguta je izjavil:

poweroff je izjavil:

MORU, MORU. Pritoži se ljubemu Microsoftu, ha! :D

as ti mau n cajte škratast , pa magari nanalašč?

Ja. >:D

Res, v ZDA so res spremenili DMCA. Ampak jaibrekanje kljub temu prinaša težave. Ne samo izgubo garancije.

Je pa nekaj res. Ko je folk začel Googlu težit za tethering, so ga hitro dali notri. Zdaj imate MS fanboyi možnost, da Microsoftu poližete pete - mogoče se vas bo usmilil... >:D
sudo poweroff

noraguta ::

poweroff je izjavil:

noraguta je izjavil:

poweroff je izjavil:

MORU, MORU. Pritoži se ljubemu Microsoftu, ha! :D

as ti mau n cajte škratast , pa magari nanalašč?

Ja. >:D

Res, v ZDA so res spremenili DMCA. Ampak jaibrekanje kljub temu prinaša težave. Ne samo izgubo garancije.

Je pa nekaj res. Ko je folk začel Googlu težit za tethering, so ga hitro dali notri. Zdaj imate MS fanboyi možnost, da Microsoftu poližete pete - mogoče se vas bo usmilil... >:D

ms fanboys, pa sej nismo čirlidrke matr!
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

driver_x ::

Drugače je pa to ena izmed pomembnejših funkcij. Na ta način pogosto zagotavljam povezljivost enemu izmed prenosnikov, kadar sem na terenu. Brez kakšnih kablov, brez kakšnega BT parjenja in podobnih jajc.

Ne vem pa, zakaj to ne bi bilo v interesu operaterjem. Saj jim plačate za prenos podatkov, ali kako?

gendale ::

driver_x je izjavil:

Drugače je pa to ena izmed pomembnejših funkcij. Na ta način pogosto zagotavljam povezljivost enemu izmed prenosnikov, kadar sem na terenu. Brez kakšnih kablov, brez kakšnega BT parjenja in podobnih jajc.

Ne vem pa, zakaj to ne bi bilo v interesu operaterjem. Saj jim plačate za prenos podatkov, ali kako?

ker hočejo da namesto da plačaš 1 naročnino za nek paket z veliko prenosa in preko njega povezuješ vse svoje naprave, plačaš za vsako napravo posebej naročnino (po možnosti so še glupi paketi in moraš plačevat za stvari, ki jih ne rabiš)
tko majo oni dvojno korist, večina uporabnikov prenaša manj podatkov, tistih nekaj, ki pa to res rabijo, pa pač za vsako napravo posebej plačujejo

matejdro ::

gendale je izjavil:

driver_x je izjavil:

Drugače je pa to ena izmed pomembnejših funkcij. Na ta način pogosto zagotavljam povezljivost enemu izmed prenosnikov, kadar sem na terenu. Brez kakšnih kablov, brez kakšnega BT parjenja in podobnih jajc.

Ne vem pa, zakaj to ne bi bilo v interesu operaterjem. Saj jim plačate za prenos podatkov, ali kako?

ker hočejo da namesto da plačaš 1 naročnino za nek paket z veliko prenosa in preko njega povezuješ vse svoje naprave, plačaš za vsako napravo posebej naročnino (po možnosti so še glupi paketi in moraš plačevat za stvari, ki jih ne rabiš)
tko majo oni dvojno korist, večina uporabnikov prenaša manj podatkov, tistih nekaj, ki pa to res rabijo, pa pač za vsako napravo posebej plačujejo


Obstajajo tudi paketi, ki omogočajo "tethering" in so pač dražji jod navadnih.

gendale ::

zakaj plačevati za dražji paket, ko pa isto dobiš s cenejšim + rootanim telefonom

PrimozR ::

Ker ti v nasprotnem primeru operaterji če te dobijo upalijo lepo kazen. Ni tukaj samo a telefon omogoča ali ne. V Sloveniji je itak vse đabe, Mobitel recimo celo uradno dovoljuje tethering. Pogosto je to prepovedano.

driver_x ::

Kaj pa v primeru, da kupiš nezaklenjen telefon v prosti prodaji, ki tako funkcijo že omogoča?

PrimozR ::

Za Verizon npr. to skorajda ni mogoče ;)

noraguta ::

Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Windows Phone po novem podpira štirijedrnike

Oddelek: Novice / Windows Mobile
1910082 (7850) LitralSM
»

Za Symbian še vedno načrtovani popravki (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nokia / Symbian
5313993 (11831) pleomax
»

Desetina nadgradenj Windows Phone 7 neuspešnih

Oddelek: Novice / Windows Mobile
136084 (5134) deyco5
»

Znani prvi proizvajalci telefonov z Windows Phone 7

Oddelek: Novice / Windows Mobile
126360 (5375) techfreak :)
»

Četverica novih Dellovih mobilnikov

Oddelek: Novice / Ostale najave
93695 (3094) Spock83

Več podobnih tem