» »

Microsoft predstavil čip v Xboxu Slim

Microsoft predstavil čip v Xboxu Slim

Ars Technica - Microsoft je včeraj na Hot Chips predstavil podrobnosti čipa SoC (system-on-a-chip), ki poganja novi Xbox 360 250 GB Slim in je proizveden v 45-nanometrskem procesu.

Zasnovan je bil večinoma kar v Microsoftu, pri čemer so se inženirji znašli pred nekaterimi zanimivimi izzivi. Predvsem se je moral vesti povsem enako kakor originalen Xbox 360, biti je moral energetsko varčnejši, manjši in hladnejši. Ima trojedrni centralni procesor, ATI-jev grafični procesor in dvokanalni pomnilniški krmilnik. Zanimiva rešitev je FSB replacement block, ki emulira zunanje vodilo (FSB) z identičnimi zakasnitvami in propustnostjo, kot ko sta bila še centralni in grafični procesor fizično ločena. Neposredna povezava bi bila elegantnejša in hitrejša, a ne v celoti nazaj združljiva.

Novi SoC je spričo načina izdelave 60 odstotkov varčnejši in zaseda 50 odstotkov manj prostora. Tako ga morejo hladiti z enim samim hladilnikom in ventilatorjem. Vsebuje 372 milijonov tranzistorjev, kolikor so imeli povprečni Pentiumi pred štirimi leti.

14 komentarjev

popster ::

to novico se mislim da bere kot tudi "prvi hibridni čip kjer je cpu+gpu v istem čipu za boljši izkoristek"

MacQ ::

In smo nazaj tam, kjer smo bili z Amigami 500. :P
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

kixs ::

MacQ je izjavil:

In smo nazaj tam, kjer smo bili z Amigami 500. :P


Nope.

vir: Wikipedia


PS:
Razen, ce si mislil kaj drugega - potem pa razsiri svojo misel.

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

destroyer2k ::

Bah tale slim, ko vsaj power bricka nebi bilo več zraven.

techfreak :) ::

destroyer2k je izjavil:

Bah tale slim, ko vsaj power bricka nebi bilo več zraven.

Očitno ni dovolj prostora v njem.

MacQ ::

kixs je izjavil:

MacQ je izjavil:

In smo nazaj tam, kjer smo bili z Amigami 500. :P


Nope.

PS:
Razen, ce si mislil kaj drugega - potem pa razsiri svojo misel.

lp

Motorola 68000 @ Wikipedia
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

kixs ::

MacQ:
vseeno ne razumem kaj mislis. Motorola 68000 je samostojen CPU. Grafiko je Amiga imela v locenem cipu imenovanem Denise - kakor kaze zgornji diagram. Tale SoC, ki ga ima XBOX Slim, pa je vse v enem cipu.

Takole izgleda A500 maticna:

Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

MacQ ::

Pa res. My bad.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

kixs ::

Ni panike. Samo, da se zmote odpravijo ;)
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

mtosev ::

zanimivo je to izvedel microsoft. ocitno jim gre tudi hardware in ne samo software:))
i like:) [Dell Inspiron 13 7000 - i7 6500U, 8gb ddr3l, 256gb samsung, ips fhd]
moj oče darko 1960-2016
moj labradorec max 2002-2013

MacQ ::

Je pa res, da je bilo vse v enem chipsetu in ne vsaka stvar posebej, kot je to danes navada. Zaradi tega je bila komunikacija med napravami tudi hitrejša. Enako hočejo izgleda doseči sedaj.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MacQ ()

kixs ::

Zgornji diagram kjer pise Chipset, so pravzaprav trije cipi (Paula, Denise, Agnus). Zato sem ti dal sliko maticne plate. Zasnova je cisto klasicna.

Na tej sliki se bolj vidijo imena cipov:



lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

MrStein ::

MacQ ful hoče nekaj povedat, pa sam ne ve kaj... :D
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Matako ::

MacQ je izjavil:

Je pa res, da je bilo vse v enem chipsetu in ne vsaka stvar posebej, kot je to danes navada. Zaradi tega je bila komunikacija med napravami tudi hitrejša. Enako hočejo izgleda doseči sedaj.


Komunikacija niti ni bila tako hitra. Kot prvo je bilo vse enostavno na enem vodilu, sinhronizirano s procesorjem plus frekvenca je bila (zvito) deljiva z NTSC/PAL frekvenco osveževanja - kar je omogočalo enostavno generiranje video signala + genlocking za džabe (čista zmaga in velik prodajni adut). Posledica je bila,da so imele npr. NTSC Amige malo hitrejši takt od PAL verzij (in manjšo resolucijo, seveda).

Na sploh so se J. Milner in druščina res izkazali, ker je DMA arhitektura genialna glede na dane možnost. Oldschool inžinirstvo v akciji! Delala se je oranžada iz limon, če veš kaj mislim ;)

Te omejitve so tudi botrovale zloglasni delitvi na chip RAM (Blitter in Copper so lahko kradli DMA cikle gl. procesorju) in fast RAM (procesor vedno dostopa brez čakanja).

Te omejitve danes niso več tak glavobol... je pa še vedno nekaj na kar je treba misliti pri načrtovanju.

Drugače pa ja - stroj si programiral kot (homogeno) celoto, dejansko so bili deli manj ločeni s programerskega vidika, so bili pa ločeni fizično - kar je slabo z ekonomskega vidika, ki je glavna fora pri tej XBOX360 konsolidaciji komponent.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Microsoft predstavil čip v Xboxu Slim

Oddelek: Novice / Konzole
144255 (3593) Matako
»

Novi Atomi za mobilne telefone

Oddelek: Novice / Windows Mobile
256389 (5473) Lonsarg
»

Apple in ARM verjetno ne bosta par

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
225817 (4803) McHusch
»

BifferBoard: 1W linux device

Oddelek: Omrežja in internet
121119 (720) hojnikb
»

Vpogled v Xbox 360

Oddelek: Novice / Konzole
264384 (3062) OwcA

Več podobnih tem