Novice » Konzole » Izšel je PlayStation 4
Isht ::
Ja, saj to je problem: star citizen je samo ena poštena PC igra. Premalo jih je, ker v igričarski industriji preveč denarja požrejo založniki, razvoj iger pa preveč bremzajo konzole (ker založniki smatrajo, da je PC trg mrtev). Star Citizen je samo primer, da se da delati drugače, in je dokaz, da PC trg iger še zdaleč ni mrtev.
Celo možno je, da bo SC portan za PS4. Vendar bo grafično okrnjen (ker ga PS4 sicer ne bo zmogel prebaviti), velika verjetnost pa je tudi, da bo na konzoli omejen samo na single-player del (squadron 42), ker imajo konzole svoje mrežne sisteme, ki se jih zaradi Sonyja in Microsofta in njunih politik ne da obiti, da bi PS4 igralci lahko igrali v istem 'persistent universe' svetu, kot PC igralci.
Primer, kako ekosistem konzol zavira in omeji igralnost in kvaliteto iger. Če bi SC bil razvijan za konzolo in kasneje portan na PC, bi imeli PCjaši isto slabo grafiko, kot konzole, pa še omejeni bi bili na mrežni sistem Sonyja ali Microsofta. Ker pa je razvoj obraten (razvoj za PC, port za konzolo), se zagotovi, da imamo na PCju naj naj, kar pač naši mlinčki zmorejo.
Celo možno je, da bo SC portan za PS4. Vendar bo grafično okrnjen (ker ga PS4 sicer ne bo zmogel prebaviti), velika verjetnost pa je tudi, da bo na konzoli omejen samo na single-player del (squadron 42), ker imajo konzole svoje mrežne sisteme, ki se jih zaradi Sonyja in Microsofta in njunih politik ne da obiti, da bi PS4 igralci lahko igrali v istem 'persistent universe' svetu, kot PC igralci.
Primer, kako ekosistem konzol zavira in omeji igralnost in kvaliteto iger. Če bi SC bil razvijan za konzolo in kasneje portan na PC, bi imeli PCjaši isto slabo grafiko, kot konzole, pa še omejeni bi bili na mrežni sistem Sonyja ali Microsofta. Ker pa je razvoj obraten (razvoj za PC, port za konzolo), se zagotovi, da imamo na PCju naj naj, kar pač naši mlinčki zmorejo.
Isht ::
Star Citizen ni igra za maso, verjemi mi.
Kaj pa je 'igra za maso'? To je ponavadi igra, ki ima najboljši marketing. Primer: GTA V - 150 milijončkov za marketing, posledično milijarda dobička in več.
Popolnoma isto, kot v glasbeni industriji: najbolje prodajana muska je tista, ki ima najmočnejši marketing za sabo. Ponavadi je to najslabši šoder, stokrat prežvečen, za katerega založbe odštejejo milijone, da ga potem rolajo vse radijske postaje, da navadna raja potem misli, da je to dobra muska.
V igričarskem svetu je isto... Call Of Duty je šoder brez kančka inovativnosti, vendar je neverjetno uspešen zaradi vrhunskega (in dragega) marketinga, ki ga igričarji nekritično požirajo...
Mavrik ::
Glede na to mnenje me čudi, da si ne lastiš konzole, ker je v zadnji generaciji bilo inovativnosti in novih pristopov bistveno več kot na PCju.
The truth is rarely pure and never simple.
MajorM ::
OMG koliko je raznega kurčenja zadnje čase čez te ali one gejmerje. Pa PC vs. PS3 vs. XBOX.
Med vsem navalom iger na vseh platformah, ki so nam na voljo dandanes nimaš dovolj ur v dnevu, da vse preigraš. Čemu torej taka jeza? Igraš kar želiš na platformi na kateri želiš. V čem je problem?
Med vsem navalom iger na vseh platformah, ki so nam na voljo dandanes nimaš dovolj ur v dnevu, da vse preigraš. Čemu torej taka jeza? Igraš kar želiš na platformi na kateri želiš. V čem je problem?
7982884e ::
simnov ::
In kaka naj na tej črni škatli igram Halo in Forzo. Sam res je podoben zokiju ta hinavski nasmeh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: simnov ()
Berserker ::
sel pravi da kupi po četrtinski ceni in igra četrt igre potem pa ga boli k
za take je konzola res zdravilo
O ne. Igraš že celo igro. Ampak igraš po koščkih takrat, ko ravno nimaš nič boljšega za počet. Oziroma, ko se ti pač zaljubi.
Noben ni rekel, da PC nima izbire iger. Samo če pogledam igre, ki so prišle v zadnjem času ven je za PC izjemno malo naslovov, ki bi me zanimali. Da ne omenjam užitka, ko igraš igro z gamepadom namesto miške/tipkovnice. Ja večina PC iger danes ima podporo tudi za te, ampak ni pa to nikoli tako dobro kot igra, ki je pisana samo za gamepad in samo za eno konzolo. Tam dobiš maksimalni izkoristek strojne opreme - pa naj bo to vhodna naprava ali pa grafične zmožnosti.
No ja pc je dobil dosti naslovov, ampak nima tolk oglaševanja da bi za njih slišal, ker nas tolk bolj bombandirajo z call of duty igrami.
Sicer pa zdaj nazaj udarja valve z steam box.
HeMan ::
PC še vedno ima nekaj kar konzole kolikor vem nimajo v taki meri. Online play. Razni Lol in WoW nimajo paralele na konzolah. Tako da za nas ki imamo radi tekmovanje z ljudmi in kompleksne igre (take ki se ne igrajo dobro na gamepadih), je PC še vedno top :)
opeter ::
Ne trik je v tem, da nekatere nas briga za Call of Duty in ostale multiplatform bedarije. Nekateri pač uživamo v console only igrah, ki jih PCjaši ne boste deležni nikoli.
Moji favoriti za Xbox so definitivno Halo serija in Forza Motosport. Za PS pa je tu Ratchet & Clank serija ali pa kak GT. Za PS3 je bil super tudi Warhawk.
Teh zadev na PCjih ni. Sploh pa kake tretjeosebke so na PCjih zelo redki. Poleg tega se nam pa ne da ukvarjat z specifikacijami PCjev. Grem v trgovino (tujo online) in nabavim igro za konzolo za 15€. Vtaknem not in igram tiste pol urce. Ko se naveličam ugasnem in grem delat na PC.
Še ne, bo pa kmalu (čez nekaj let, ko bomo dobili delujoče emulatorje).
Sicer pa, Capcom večino iger (npr. Lost Planet serija, Resident Evil serija, Dark Void itn.) naredi tudi za PC (Windows), tako da zadnja trditev ne drži.
Če gledamo zadnjo generacijo:
Dark Sector, Infernal, Gun, prvi del Gears of War, Rise of the Argonauts, Hitman, Splinter Cell: Conviction itn. Se jih kar nabere.
Dejstvo pa je, da je v osnovi na PC-ju manj tretjeosebnih akcijskih iger v primerjavi s konzolami. Ampak govorit, da so redke, pa je spet ... malo mimo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
wolverine22 ::
Kako ni zdruzljiv s PS3 igrami?? A naj ne bi bil kompatibilen? Ko sem nazadnje spremljal sceno, je bilo potrjeno da bo kompatibilen... a se je kaj spremenilo?
Ganon ::
wolverine22 je izjavil:
Kako ni zdruzljiv s PS3 igrami?? A naj ne bi bil kompatibilen? Ko sem nazadnje spremljal sceno, je bilo potrjeno da bo kompatibilen... a se je kaj spremenilo?
Nikoli ni bilo potrjeno. Edina nova konzola, ki ima polno podporo za nazaj, je Wii U. Kar je ogromen plus.
wolverine22 ::
Na konferenci je bilo receno da bo...Se se spomnim, ker je bilo za xbox one pa receno da ne bo... To je pa res velik minus
Ganon ::
Čez kakšno leto bodo verjetno na voljo digitalne različice določenih iger, ampak to je spet nateg na suho. Zanje boš seveda še enkrat plačal, kljub temu, da jih imaš doma v škatlah.
RejZoR ::
Ker sam redno preigravam starejše špile mi je to največji turn off pri konzolah. In razlog zakaj prisegam na PC. Če ni uradne podpore, si jo pa naredim sam (sem že večkrat delal compatibility patche).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
xxx ::
EDIT: ali pa bi kupil najcenejši paket za Star Citizen, in bi zdaj decembra užival v Alfa Dogfight modulu, ki bo že v alfa različici boljši od X-rebirth :)
Jah odvisno kaj iščeš, sicer sem pa fan cele X3 serije in po pravici povedano me za grafiko ne boli, vse ostalo bodo pa že zrihtali.
Pazi se Star Citizena, občutek imam da bo molža (pay to play, ki se bo podobno kot WOT oglaševal da to ni). Mi pa niti na kraj pameti ne pade, da bi jim zdaj plačal, dokler ni špil zunaj in so jasni plačilni pogoji.
Pa pa...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xxx ()
Ganon ::
največji turn off pri konzolah. In razlog zakaj prisegam na PC.
S tem si vse povedal. Kot prvo, da nimaš pojma o konzolah. To ni stalna praksa, tudi konzole nove generacije niso vse brez podpore. Pa kljub temu nisi nikoli kupil nobene. Pri tebi je en drug problem. To, da si PC fanboy. In na žalost s tem zamujaš nešteto izjemnih in inovativnih iger, ki jih PC nikoli ni in ne bo videl.
xxx ::
največji turn off pri konzolah. In razlog zakaj prisegam na PC.
S tem si vse povedal. Kot prvo, da nimaš pojma o konzolah. To ni stalna praksa, tudi konzole nove generacije niso vse brez podpore. Pa kljub temu nisi nikoli kupil nobene. Pri tebi je en drug problem. To, da si PC fanboy. In na žalost s tem zamujaš nešteto izjemnih in inovativnih iger, ki jih PC nikoli ni in ne bo videl.
Name one. Izjemno in inovativno igro, ki je PC ni videl. Izjemna še ne bi bil problem, "inovativna"? To bi pa rad videl. Razen tega ti bi lahko enako rekel za konzole, bomo raje rekli, zamudil si na tistoče izjemnih in inovativnih iger, ki jih na konzolah ne boš nikoli videl. Celo indy sceno npr. Sicer pa divji navdušenci nad kozolami kopljete jamo celi igričarski industriji, podobno kot so navdušenci nad Hollywodskimi filmi skopali jamo neodvisni in "inovativni" filmski produkciji. Več ko vas bo, večji lock in na konzole se bo dogajal in manj bo iger na pcjih. Ko bo to doseglo kritično maso se bodo pa začele cene navijati še bolj kot se in vedno več bo molžnih produkcij, kjer boš plačeval mesečno, vsega tega si na PCjih ne morejo privoščiti ker je čisto preveč preprosto dobiti piratske špile.
Pa pa...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xxx ()
simnov ::
Brane22 ::
Svetla stran PS4 je zame predvsem to,d a je pomagal AMDju splaviti novo generacjo strojev z hUMA in podobnimi zadevami in da bo dobil keš za nadaljnji razvoj.
Izven tega s hardverske strani vidim bolj malo.
Tudi ni jasnas vsa ta drkaža z obliko. Ful enega napora da vse skupaj spravijo v majhno ohišje, ki bo vedno bolj ali manj blizu termalnim limitom. Tudi ni jasno zakaj ne morejo uporabiti kar namenskega PCja v ličnem ohišju in če je treba, v novem formfaktorju.
Zdilajo se z neko distribucijo, da piči gor Linux, poskrbijo da bo v kernelu primarni dostop imela funkcionalnost konzole in to je več ali manj to. A ni nek Steam console na to temo ?
Izven tega s hardverske strani vidim bolj malo.
Tudi ni jasnas vsa ta drkaža z obliko. Ful enega napora da vse skupaj spravijo v majhno ohišje, ki bo vedno bolj ali manj blizu termalnim limitom. Tudi ni jasno zakaj ne morejo uporabiti kar namenskega PCja v ličnem ohišju in če je treba, v novem formfaktorju.
Zdilajo se z neko distribucijo, da piči gor Linux, poskrbijo da bo v kernelu primarni dostop imela funkcionalnost konzole in to je več ali manj to. A ni nek Steam console na to temo ?
zigomir ::
Name one. Izjemno in inovativno igro, ki je PC ni videl. Izjemna še ne bi bil problem, "inovativna"? To bi pa rad videl.
Meni osebno je bila Skate serija tok boljsa od vsega na PC-ju, da sem si sam zarad tega nabavil Xbox 360. Namrec take igre ne mores igrat na tipkovnico niti priblizno.
Se pa strinjam, da je vsa indie scena, ki je samo za pc (spet ni vse izkljucno samo za pc), tok dobra, da rabis imeta pc. Zato pa dostikrat pravmo, da PC itak imas in igras, da pa apriorij zavracas konzole, se pa men tut zdi nesmislno. Razn ce pac dobis res vse kaj igras za pc. Ampak kakorkol obrnes si omejen s spili ;) Ki jih je pa itak prevec...
skika ::
največji turn off pri konzolah. In razlog zakaj prisegam na PC.
S tem si vse povedal. Kot prvo, da nimaš pojma o konzolah. To ni stalna praksa, tudi konzole nove generacije niso vse brez podpore. Pa kljub temu nisi nikoli kupil nobene. Pri tebi je en drug problem. To, da si PC fanboy. In na žalost s tem zamujaš nešteto izjemnih in inovativnih iger, ki jih PC nikoli ni in ne bo videl.
Name one. Izjemno in inovativno igro, ki je PC ni videl. Izjemna še ne bi bil problem, "inovativna"? To bi pa rad videl.
LittleBigPlanet
7982884e ::
+1
Tudi ni jasnas vsa ta drkaža z obliko. Ful enega napora da vse skupaj spravijo v majhno ohišje, ki bo vedno bolj ali manj blizu termalnim limitom. Tudi ni jasno zakaj ne morejo uporabiti kar namenskega PCja v ličnem ohišju in če je treba, v novem formfaktorju.
Zdilajo se z neko distribucijo, da piči gor Linux, poskrbijo da bo v kernelu primarni dostop imela funkcionalnost konzole in to je več ali manj to. A ni nek Steam console na to temo ?
nevem zakaj morejo konzole bit >500€ v času ko trinajstletniki kupujejo telefone za 700€ da se gor igrajo, zakaj more konzola met laptop-tier porabo in laptop-tier prostornino.
za 700-800€ bi v večjo škatlo brez tako strogih omejitev v porabi lahko spravili nekajkrat močnejšo mašino, ki bi jo še jaz kupil. tole sedaj je pa no-buy, ker je hardversko par let zadaj
Gregor P ::
Zato ker ni zaslužek na sami konzoli, ampak zgolj in samo na igrah ter vseh možnih dodatkih.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Brane22 ::
Ampak če bi se bolj približali PCjem po zamenljivosti, bi izginil velik del glavobolov.
Bi pač imel 100% večjo piksno z naddimenzioniranim napajalnikom in večjimi venti.
Na drugi strani tehtnice bi dobil veliko robustnejši sistem z več rezerve in lažjimi upgradei.
Če bi se zmenil sam s sabo za HW strukturo zadeve, bi stvari lahko updateal ko ti paše in ti ne bi bilo treba zamenjati vsega. Pač naslednjič bodo usreji recimo zamenjali CPU in GPU MoBo, obdržali pa BD drajv itd. Ali mogoče dodali v razširitveni slot extra cool controller za kak gadget. Obenem pa dobili stroj, ki se lahko obnaša kot nek standardni stroj z Linuxom.
Takrat bi se Sony lahko lažje odločal za frekvenco razvojnega cikla. Lahko je 6 mesecev za vsak prdec ali pa recimo 5 let. Ali pa nekaj vmes.
Tudi nisem ziher,d a je ta poteza približevanja PCju dobra za sam Sony.
Cela fora konzole je specializiran HW. Če tja stlačiš dokaj standardni HW, se bo folk vprašal zakaj to sploh rabi.
PS3 topogledno ni bil napačen. Ponujal je radikalno novo smer, vendar so bila razvojna orodja zelo nedodelana.
Mene ne zanima konzola, kjer lahko nabijam PCjeve igre, ker je pač v osnovi PC.
Zanima me stroj, ki ga drugače ne morem imeti na mizi. Nekaj totalka norega s 150+ corei, noro programabilnimi shaderji itd itd. Tudi če me stane €1k5 recimo.
Ve se kaj pomeni Workstation. Enako bi se tudi moralo vedeti kaj pomeni PlayStation.
Bi pač imel 100% večjo piksno z naddimenzioniranim napajalnikom in večjimi venti.
Na drugi strani tehtnice bi dobil veliko robustnejši sistem z več rezerve in lažjimi upgradei.
Če bi se zmenil sam s sabo za HW strukturo zadeve, bi stvari lahko updateal ko ti paše in ti ne bi bilo treba zamenjati vsega. Pač naslednjič bodo usreji recimo zamenjali CPU in GPU MoBo, obdržali pa BD drajv itd. Ali mogoče dodali v razširitveni slot extra cool controller za kak gadget. Obenem pa dobili stroj, ki se lahko obnaša kot nek standardni stroj z Linuxom.
Takrat bi se Sony lahko lažje odločal za frekvenco razvojnega cikla. Lahko je 6 mesecev za vsak prdec ali pa recimo 5 let. Ali pa nekaj vmes.
Tudi nisem ziher,d a je ta poteza približevanja PCju dobra za sam Sony.
Cela fora konzole je specializiran HW. Če tja stlačiš dokaj standardni HW, se bo folk vprašal zakaj to sploh rabi.
PS3 topogledno ni bil napačen. Ponujal je radikalno novo smer, vendar so bila razvojna orodja zelo nedodelana.
Mene ne zanima konzola, kjer lahko nabijam PCjeve igre, ker je pač v osnovi PC.
Zanima me stroj, ki ga drugače ne morem imeti na mizi. Nekaj totalka norega s 150+ corei, noro programabilnimi shaderji itd itd. Tudi če me stane €1k5 recimo.
Ve se kaj pomeni Workstation. Enako bi se tudi moralo vedeti kaj pomeni PlayStation.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
Mavrik ::
Izkaže se, da so tvoje prioritete popolnoma nasprotne temu, kaj dejansko target market konzol počne.
To kar ti hočeš imaš že v kišti pod nogami, ljudje pa kupujejo konzole glih zato KER NISO PCji in ne vlačijo sabo vseh neumnosti PCjev.
To kar ti hočeš imaš že v kišti pod nogami, ljudje pa kupujejo konzole glih zato KER NISO PCji in ne vlačijo sabo vseh neumnosti PCjev.
The truth is rarely pure and never simple.
Brane22 ::
Ne. V kišti nimam HW, ki bi bil optimiziran za igre.
V prenosniku recimo imam HW, ki je optimiziran za majhno porabo.
Pod mizo imam HW, ki je univerzalen.
V konzoli bi pa pričakoval svojevrstno Amigo nove deobe.
V prenosniku recimo imam HW, ki je optimiziran za majhno porabo.
Pod mizo imam HW, ki je univerzalen.
V konzoli bi pa pričakoval svojevrstno Amigo nove deobe.
3furious ::
PS4 sicer uporablja standardne dele, ampak je arhitektura prilagojena igranju iger @1080p. GDDR5 se na PCju uporablja le na grafični kartici, medtem ko ga na PS4 istočasno uporablja tudi CPU (Unified memory). Razvijalci iger imajo precej globlji dostop do grafične kartice kot prek DX in OpenGL. Povečali so tudi število compute ukazov na GPUju na 64, na PCju je ta številka ponavadi med 2-4.
Največja razlika v primerjavi s PS3 (razen da je 10x močnejši) pa je, da je bil razvit s pomočjo razvijalcev iger, zato je zelo preprost za razvoj. Time-to-triangle je bil na PS3 okoli enega leta, na PS4 pa en mesec. Time-to-triangle je čas, ki ga razvijalec porabi, da grafična v praksi prikaže število trikotnikov, ki naj bi jih dosegla v teoriji.
Največja razlika v primerjavi s PS3 (razen da je 10x močnejši) pa je, da je bil razvit s pomočjo razvijalcev iger, zato je zelo preprost za razvoj. Time-to-triangle je bil na PS3 okoli enega leta, na PS4 pa en mesec. Time-to-triangle je čas, ki ga razvijalec porabi, da grafična v praksi prikaže število trikotnikov, ki naj bi jih dosegla v teoriji.
In the age of information, ignorance is a choice.
FlyingBee ::
Ne. V kišti nimam HW, ki bi bil optimiziran za igre.
V prenosniku recimo imam HW, ki je optimiziran za majhno porabo.
Pod mizo imam HW, ki je univerzalen.
V konzoli bi pa pričakoval svojevrstno Amigo nove deobe.
ja, ampak gleddajo samo an to kaj se bo bolje prodajalo ne pa po logiki
ZaphodBB ::
Kot je dejal 3furious. Ne vem če se zavedate kako pomemben je deljen pomnilnik v konzolnih arhitekturah. Zaradi tega imajo konzole precej večjo efektivno prepustnost napram precej bolje specanim PCjem.
Isti sem bil jaz, 15 let nazaj. Isti ste današnji mulci. Polna usta nekih dokazov in informacij o katerih ne veste nič.
Isti sem bil jaz, 15 let nazaj. Isti ste današnji mulci. Polna usta nekih dokazov in informacij o katerih ne veste nič.
Mipe ::
Zbudite me, ko bo igralnost pomemben del razvojnega cikla konzolnih iger. Zadnja leta je vse samo grafika, grafika in grafika. Aja, pa še ubitačna glasba in voice acting.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
FlyingBee ::
ne serite s to igralnostjo, to obstaja že od zdavnaj ... napredek je drugje, GTA 1 je prav tako igralna kot GTA 4 pa je slednja čudež v primerjavi s prejšnjo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
7982884e ::
Največja razlika v primerjavi s PS3 (razen da je 10x močnejši) pa je, da je bil razvit s pomočjo razvijalcev iger, zato je zelo preprost za razvoj. Time-to-triangle je bil na PS3 okoli enega leta, na PS4 pa en mesec. Time-to-triangle je čas, ki ga razvijalec porabi, da grafična v praksi prikaže število trikotnikov, ki naj bi jih dosegla v teoriji.kljub temu pa tako xbox one kot ps4 pri battlefield 4 komaj dosegata 60 fps na 720p oz. 900p. definitivno bo sčasoma bolje, ampak tole trenutno je komaj kaj bolje kot zmogljivost primerljivega radeona
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 7982884e ()
kratos ::
Pa se zavedaš da to delajo namenoma?
Konzola ima zelo dolg cikel in zato skoraj do zadnjega leta življenja šparajo z optimizacijo, vsako leto bo na new gen konzolah lepša grafika, boljša optimizacija, večja resolucija (limit bo pomoje kar ostal na 1080p razen če imajo res planirano 4k resolucijo čez par let vendar močno dvomim),... in vse to na isti mašini ki bi lahko new gen grafiko poganjala že na day one. Zakaj to delajo? zaradi prodaje.
Konzola ima zelo dolg cikel in zato skoraj do zadnjega leta življenja šparajo z optimizacijo, vsako leto bo na new gen konzolah lepša grafika, boljša optimizacija, večja resolucija (limit bo pomoje kar ostal na 1080p razen če imajo res planirano 4k resolucijo čez par let vendar močno dvomim),... in vse to na isti mašini ki bi lahko new gen grafiko poganjala že na day one. Zakaj to delajo? zaradi prodaje.
m0LN4r ::
Nvm, 399EUR Zato ceno dobiš soliden računalnik z A10-6800K. Pa je napram konzoli multifunkcijska naprava (kot wc papir).
Pa boš lahko v ta pc dal čez eno leto boljšo grafično, če pa maš konzolo pa si boš moral kupit novo konzolo čez X let.
Pa boš lahko v ta pc dal čez eno leto boljšo grafično, če pa maš konzolo pa si boš moral kupit novo konzolo čez X let.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
opeter ::
Nvm, 399EUR Zato ceno dobiš soliden računalnik z A10-6800K. Pa je napram konzoli multifunkcijska naprava (kot wc papir).
Pa boš lahko v ta pc dal čez eno leto boljšo grafično, če pa maš konzolo pa si boš moral kupit novo konzolo čez X let.
Se strinjam, ampak ... Konzole imajo samo eno prednost pred PC-ji: z isto (staro) strojno opremo lahko igre poganjaš X let na maksimalni kvaliteti. Pri PC-ju to brez nadgrajevanja/nakupa novega enostavno ne bo šlo.
Razen, če bi programerji in firme gledale na to programe kot storitve in bi poskušali izstisnit vsak sleherni bajt iz mašine (kot v preteklosti, ko so bile aktulane, ne vem C64, Spectrum itn.).
Ampak, v kolikor bi se to zgodilo, kdo bi sploh še kupoval nov hardver? Firme, ki proizvajajo strojno opremo, bi šle adijo. Sploh v primeru, če bi najnovejši program isto deloval na 10 let stari "konfiguraciji" kot na najnovejši.
Seveda pa potrošniški trg to noče.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
hojnikb ::
Nvm, 399EUR Zato ceno dobiš soliden računalnik z A10-6800K. Pa je napram konzoli multifunkcijska naprava (kot wc papir).
Pa boš lahko v ta pc dal čez eno leto boljšo grafično, če pa maš konzolo pa si boš moral kupit novo konzolo čez X let.
seveda se ta apu nemore primerjat po zmogljivosti PS4ke + kdo bi pri zdravi pameti tiščal apu v 400€ build
#brezpodpisa
Mavrik ::
PS4 sicer uporablja standardne dele, ampak je arhitektura prilagojena igranju iger @1080p. GDDR5 se na PCju uporablja le na grafični kartici, medtem ko ga na PS4 istočasno uporablja tudi CPU (Unified memory). Razvijalci iger imajo precej globlji dostop do grafične kartice kot prek DX in OpenGL. Povečali so tudi število compute ukazov na GPUju na 64, na PCju je ta številka ponavadi med 2-4.
Unified arhitektura je tam zato, ker je bistveno cenejša (manj čipov in vodil). Ne pa zaradi nekih pospešitev. Tudi to, da CPU uporablja DDR pomnilnik prilagojen za grafične kartice nikakor ni blagodejno za hitrost delovanja (da o tem, da si deli bus niti ne začnemo).
Glede na to da je preostal del posta tudi PS4 (oz. v bistvu tudi Xbox One :P ) marketinški bullshit, nekako mislim da ne razumeš kaj točno pomeni to kar si povedal.
The truth is rarely pure and never simple.
7982884e ::
Pa se zavedaš da to delajo namenoma?
Konzola ima zelo dolg cikel in zato skoraj do zadnjega leta življenja šparajo z optimizacijo, vsako leto bo na new gen konzolah lepša grafika, boljša optimizacija, večja resolucija (limit bo pomoje kar ostal na 1080p razen če imajo res planirano 4k resolucijo čez par let vendar močno dvomim),... in vse to na isti mašini ki bi lahko new gen grafiko poganjala že na day one. Zakaj to delajo? zaradi prodaje.
namenoma? ne prodajaj buč, no. res misliš da microsoft prostovoljno omejuje svojo konzolo da životari na antičnih 720p medtem ko ps4 v istih naslovih premore 900/1080p?
tudi na konzolah prejšnje generacije ni bilo tako preprosto kot "vsako leto boljša grafika". crysis 3 ali battlefield 4 tam izgledata kot en zmazek ker je bilo potrebno toliko kompromisov, pa gta 5 isto, recimo.
puginho ::
Lahko se vi tu prepirate kolikor hočete. Dejstva so: 160 milijonov prodanih PS3 in Xboxev, več kot ena milijarda $ prihodka od GTA5 v prvem tednu, milijon prodanih PS4 v prvih 24 urah v usa. Lahko se PC-jaši kurčite, vemo pa kaj se prodaja.
Mr.B ::
Ms ve da Pc ni več in v njihovem poslovnem modelu. To nekateri ne razumejo in jamrajo kako se zaradi OS-a slabo prodaja, itd... MS je oziroma praktično je poenotil end user interface, ostalo pa vidi v prihodkih konzole. Ker MS boli K, za OS licenco, če in bi bilo že zdavnaj free, če nebi jokali konkurenca 123, pa razni OEM-i.... Vse kar laufa na PC-ju licenčno od ms-ja, bo laufalo tudi na androidu, konzoli, inapravah itd... Če ne drugega bo končen žebelj naredil Nvidia s svojo konzolo v povezavi Steam. In glejga kako se je včasih gledalo na Steam.
Isti model pravice uporabe igranja igre, je povsod enak in postaja vedno bolj poenoten. To da nekateri entuzijasti vsako leto menjajo HW , so za proizvajalce igric, Microsoft in marsikaterega drugega irelevantni.
Konzola je tu in je namenjen kot center "entertainemnt" in to bo ostala... PC no kot kažejo smernice se vedo manj prodaja, pa lahko še vedno jamrate zaradi zanič Ms OS-a, kateremu prov dol visi pod katerim OS-om boste koristili njegove storitve, važno je da bo pri vsakem koriščenju pritekel njegov fi.
Isti model pravice uporabe igranja igre, je povsod enak in postaja vedno bolj poenoten. To da nekateri entuzijasti vsako leto menjajo HW , so za proizvajalce igric, Microsoft in marsikaterega drugega irelevantni.
Konzola je tu in je namenjen kot center "entertainemnt" in to bo ostala... PC no kot kažejo smernice se vedo manj prodaja, pa lahko še vedno jamrate zaradi zanič Ms OS-a, kateremu prov dol visi pod katerim OS-om boste koristili njegove storitve, važno je da bo pri vsakem koriščenju pritekel njegov fi.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Mipe ::
Seveda se proda veliko konzol, ker vsakih par let pride nova generacija, nezdružljiva s prejšnjimi! Računalnikov se ne menja tako pogosto - prej se menjajo komponente.
To je primer prenapihnjene statistike.
To je primer prenapihnjene statistike.
frudi ::
Lahko se vi tu prepirate kolikor hočete. Dejstva so: 160 milijonov prodanih PS3 in Xboxev, več kot ena milijarda $ prihodka od GTA5 v prvem tednu, milijon prodanih PS4 v prvih 24 urah v usa. Lahko se PC-jaši kurčite, vemo pa kaj se prodaja.
In kljub vsemu MS in Sony s konzolami in igrami zanje delata izgubo (gledano skozi celotno življenjsko dobo konzole), medtem ko se Gabe Newell vtaplja v denarju. Ni PC tisti, ki je na robu preživetja...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Ganon ::
Seveda se proda veliko konzol, ker vsakih par let pride nova generacija, nezdružljiva s prejšnjimi! Računalnikov se ne menja tako pogosto - prej se menjajo komponente.
To je primer prenapihnjene statistike.
Izjava o združljivosti je laž. Stare konzole pa so izšle sedem let nazaj. Sedem let (oz. še več, ker se dotok iger ne ustavi kar tako) igranja iger brez kakršnekoli nadgradnje. Računalniki so seveda precej na boljšem, tam se komponente menja na deset let, ali pa še to ne. Potem se pa zbudiš in nastopi realnost.
Včasih je boljše, da se vzdržiš komentiranja, kot da tipkaš neumnosti.
7982884e ::
Lahko se vi tu prepirate kolikor hočete. Dejstva so: 160 milijonov prodanih PS3 in Xboxev, več kot ena milijarda $ prihodka od GTA5 v prvem tednu, milijon prodanih PS4 v prvih 24 urah v usa. Lahko se PC-jaši kurčite, vemo pa kaj se prodaja.kaj dokazujejo ta dejstva? tud justin bieber proda dost komadov
Mr.B ::
Problem ki ga vidim pri PC-jih je ta, da mislijo da so igralci PC-jev tisti zaradi katerih je bilo zadnjih 20 let porast prodanih PC-jev, itd so gonilna sila, bla bla bla. Dejsto je, da so ti v taki manjšini in so irelavantni.
PC sem kupil leta 2008, menjal sem ga leta 2013. Namen PC-ja, je bil multimedijski center, pozneje pa poleg vse oslate ki laufa 24kur gor, tudi DLNa streaming za vse naprave v bajti. PRoc je bil prepočasen, letos sem kupil plato zaradi novega proca, ki je bistveno hitrejši in zlomka porabi manj kot prejšnji proc, pa še ni potrebe po dodatni grafični. Zamnejal sem 7 diskov s tremi, pač v petih letih se tega nabere. No danes se pri štromu to kar pozna. Leta 2008 sem kupil tudi prenosnik , ki ima diskretno grafično, da danes ne morem igrai najnovejših igric na max resoluciji, toda tisti Experience index je pa še vedno višji od kolegov, ki imajo i7 proce v prenosnikih...
Prepričan sem da 99% domačih računalnikov, kupljenih v BB-gu ali pa Hoferju, do konca svoje garancije ali življenja ne bodo nadgrajeni. MS od tega nima nič, OEM od tega nima nič. Fi od prodane igrice je pa še vedno isti.
Dejstvo ostaja in je jasen, ko bo grafična kartica spsobna poganjati špile na 1080p resoluciji, bo konec PC booma. Sedaj pa si poglejte zgodovino Pc-jev, pa poglejte kdaj so prišle na trg grafične, ki so s spodobnimi frejmi lahko poganjale igrice na resoluciji 1080p, potem pa potegnite vzporednice.
Naslednji boom v PC-ju, ali kakorkoli si bomo takrat pod PC predstvaljali bo ko bo prišel sposoben HW in cenovno ugoden HW za široko potrošnjo, ki bo spososben poganjati 4k resolucijo.
In da je razlika igrati igrico na 1080p z grafično za 100€ in tisto za 300€, toda ali je ta razlika cenovno opravičena za dve do tri leta star sistem ? Ne, in tisti ki ima tri leta star PC, bo razmislil, ali mu poleg igric zadostuje PC za vse ostalo. In da zagotovo mu, in tako bo šel več ali manj na Konzolo ali pa počakal. V vsakem primeru bo tisti ki bo to igrisco izdal zaslužil svoj procent ali bo to na Pc-ju ali pa na Konzoli. No verjetno bo na konzoli ta procent večji, vključujoč z zadovoljstvom tistega kateremu bo taisti založnik plačal procente "licenco", da se ta špil vrti na te konzoli.
PC sem kupil leta 2008, menjal sem ga leta 2013. Namen PC-ja, je bil multimedijski center, pozneje pa poleg vse oslate ki laufa 24kur gor, tudi DLNa streaming za vse naprave v bajti. PRoc je bil prepočasen, letos sem kupil plato zaradi novega proca, ki je bistveno hitrejši in zlomka porabi manj kot prejšnji proc, pa še ni potrebe po dodatni grafični. Zamnejal sem 7 diskov s tremi, pač v petih letih se tega nabere. No danes se pri štromu to kar pozna. Leta 2008 sem kupil tudi prenosnik , ki ima diskretno grafično, da danes ne morem igrai najnovejših igric na max resoluciji, toda tisti Experience index je pa še vedno višji od kolegov, ki imajo i7 proce v prenosnikih...
Prepričan sem da 99% domačih računalnikov, kupljenih v BB-gu ali pa Hoferju, do konca svoje garancije ali življenja ne bodo nadgrajeni. MS od tega nima nič, OEM od tega nima nič. Fi od prodane igrice je pa še vedno isti.
Dejstvo ostaja in je jasen, ko bo grafična kartica spsobna poganjati špile na 1080p resoluciji, bo konec PC booma. Sedaj pa si poglejte zgodovino Pc-jev, pa poglejte kdaj so prišle na trg grafične, ki so s spodobnimi frejmi lahko poganjale igrice na resoluciji 1080p, potem pa potegnite vzporednice.
Naslednji boom v PC-ju, ali kakorkoli si bomo takrat pod PC predstvaljali bo ko bo prišel sposoben HW in cenovno ugoden HW za široko potrošnjo, ki bo spososben poganjati 4k resolucijo.
In da je razlika igrati igrico na 1080p z grafično za 100€ in tisto za 300€, toda ali je ta razlika cenovno opravičena za dve do tri leta star sistem ? Ne, in tisti ki ima tri leta star PC, bo razmislil, ali mu poleg igric zadostuje PC za vse ostalo. In da zagotovo mu, in tako bo šel več ali manj na Konzolo ali pa počakal. V vsakem primeru bo tisti ki bo to igrisco izdal zaslužil svoj procent ali bo to na Pc-ju ali pa na Konzoli. No verjetno bo na konzoli ta procent večji, vključujoč z zadovoljstvom tistega kateremu bo taisti založnik plačal procente "licenco", da se ta špil vrti na te konzoli.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
m0LN4r ::
Primer
Problem je, da če si jaz kupim PC za delo za 1kEUR bi rad tudi za ta denar igral igre. Seveda mi strojna oprema omogoča, da bi jih lahko in to z boljšimi detajli kot na konzoli.
Zdaj ker pa je razvoj konzolno usmerjen mi ostane to, da igram prirejene igre, ki moj sistem izkoristijo zelo slabo oz. nekatere igre sploh ne morem igrat.
Zato mi ne preostane drugega kot da si še zraven teh 1kEUR kupim konzolo.
Žal to ni fer, da sem jaz z PCjem za 1kEUR prikrajšan za igre, ker gre razvoj v mainstream 400EUR budget gamerje.
Fajn je da konzole omogočijo, družabne igre pa poceni zabavo, ampak to še ne pomeni, da morajo razvoj za PC platformo postavit na zadnje mesto.
Cene iger za konzole je pa tak tek, tiste fensi škatlice, dvd, pa majce in razni dodatki so povsem nepotrebni.
Sicer pa geforce experience dela tisto, kar za konzolaše delajo razvijalci. Detajle igre prilagodi tako da je igra igrljiva na različnih sistemih. Za konzole pa že v štartu dajo nastavitve na medium pa to je to.
Problem je, da če si jaz kupim PC za delo za 1kEUR bi rad tudi za ta denar igral igre. Seveda mi strojna oprema omogoča, da bi jih lahko in to z boljšimi detajli kot na konzoli.
Zdaj ker pa je razvoj konzolno usmerjen mi ostane to, da igram prirejene igre, ki moj sistem izkoristijo zelo slabo oz. nekatere igre sploh ne morem igrat.
Zato mi ne preostane drugega kot da si še zraven teh 1kEUR kupim konzolo.
Žal to ni fer, da sem jaz z PCjem za 1kEUR prikrajšan za igre, ker gre razvoj v mainstream 400EUR budget gamerje.
Fajn je da konzole omogočijo, družabne igre pa poceni zabavo, ampak to še ne pomeni, da morajo razvoj za PC platformo postavit na zadnje mesto.
Cene iger za konzole je pa tak tek, tiste fensi škatlice, dvd, pa majce in razni dodatki so povsem nepotrebni.
Sicer pa geforce experience dela tisto, kar za konzolaše delajo razvijalci. Detajle igre prilagodi tako da je igra igrljiva na različnih sistemih. Za konzole pa že v štartu dajo nastavitve na medium pa to je to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mr.B ::
m0LN4r, dobro jutro vedno je kot se reče Fi tisti ki šteje...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup Xbox One X ali PS4PRO! (strani: 1 2 )Oddelek: Konzole | 18801 (15765) | kevin55 |
» | Izšel je Xbox One (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Konzole | 25505 (11285) | Machete |
» | PlayStation 4 v EU pride 29. novembraOddelek: Novice / Konzole | 14600 (12696) | hojnikb |
» | Xbox One ali PS4 (strani: 1 2 )Oddelek: Konzole | 21924 (20165) | LitralSM |