Novice » --Nerazporejeno-- » EU bi poenotila glasnost MP3-predvajalnikov
Blisk ::
Kako škodljivo je neprestano poslušanje muzike po slušalkah, bi verjetno morali totalno ukiniti vse MP3 predvajalnike.
Pa ne za ušesa, ampak prej za druge zadeve.
Pa ne za ušesa, ampak prej za druge zadeve.
Bistri007 ::
jype:
Živel socializem! Obdavčiš človeka, da gaga. Potem pa rečeš, da ne sme delati tega in onega, če hoče, da mu "velikodušna država" nudi "brezplačno" določene storitve.
To je Obama's Change You Can Believe In
we_are_borg> To je čisto moja odločitev če si hočem skurit sluh...
Dokler si sam plačuješ zdravstvo - vsekakor. Ker ti ga zdaj jaz, se s tem ne strinjam.
Živel socializem! Obdavčiš človeka, da gaga. Potem pa rečeš, da ne sme delati tega in onega, če hoče, da mu "velikodušna država" nudi "brezplačno" določene storitve.
To je Obama's Change You Can Believe In
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
dukenukem ::
ja pol pa naj nehajo predajat še glasbene stolpe, pa razne zvočnike ,pa vse ,res glup zakon ,da ti pol čist potihem dela vse ,al pa če uvedejo da morš prnest potrdilo, da slabše slišiš in rabš glasnej aparat
jype ::
Bistri007> Obdavčiš človeka, da gaga.
Jaz sem obdavčen, da gagam, mularija pa brezplačno dobi slušni aparat, če si frderba ušesa z walkmani.
Jaz sem obdavčen, da gagam, mularija pa brezplačno dobi slušni aparat, če si frderba ušesa z walkmani.
;-) ::
Ah kolk pa jih ma slušne aparate. Na celi šoli 700dijakov je imel eden. Ni omembe vredno proti kadilcem. Plus to da če glasno glabo poslušaš nevem če si ravno poškoduješ sluh, ker v avtu se mi derejo twiterji v uho da čutiš ko zaboli, vzadj pa ti woofer prebavo porihta pa ne slišim slabo.
oz. tisto je samo momentalno ko prideš ven
oz. tisto je samo momentalno ko prideš ven
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
Bistri007 ::
Davke znižat, razmontirat socialno državo, pa bo.
Bravo, Angie in Guido!!!
Bravo, Angie in Guido!!!
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
jype ::
;-)> Plus to da če glasno glabo poslušaš nevem če si ravno poškoduješ sluh
A?
Bistri007> Davke znižat, razmontirat socialno državo, pa bo.
Joj, sine, js res nebi rad še enkrat šu skoz kolhoze.
A?
Bistri007> Davke znižat, razmontirat socialno državo, pa bo.
Joj, sine, js res nebi rad še enkrat šu skoz kolhoze.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Zero0ne ::
Že tako je na starejših avtobusih LPP zaradi hrupa motorja skoraj nemogoče poslušati glasbo. Enako velja za hojo ob prometni cesti. S to omejitvijo bi veliki večini ljudi praktično onemogočili uporabo prenosnih audio playerjev ljudem, ki so v mestu in uporabljajo javni prevoz.
Vprašanje za strokovnjake (sam nisem izobražen na tem področju): Če na avtobusu poslušam glasbo na audio playerju na najvišji glasnosti in še vedno slišim hrup motorja močneje od glasbe, mi torej sam hrup motorja škodi bolj od audio playerja?
PS: oznaka "mp3 player" ni natančna. mp3 ni edini audio codec.
Vprašanje za strokovnjake (sam nisem izobražen na tem področju): Če na avtobusu poslušam glasbo na audio playerju na najvišji glasnosti in še vedno slišim hrup motorja močneje od glasbe, mi torej sam hrup motorja škodi bolj od audio playerja?
PS: oznaka "mp3 player" ni natančna. mp3 ni edini audio codec.
ZaOstali ::
Bo trebalo pač kakovostnejše slušalke kupit. Naprimer Sony ima zraven telefonov in MP3/MP4 predvajalnikov kar dobnre slušalke proti drugim
FireSnake ::
We would like to thank you for purchasing our product. We have worked hard to bring you the best possible entertainment experience and we hope you enjoy it. However because there is a chance you might be a fucking idiot, we have taken the liberty to limit the sound output to prevent damage to your ears.
AMEN!
Plus to da če glasno glabo poslušaš nevem če si ravno poškoduješ sluh, ker v avtu se mi derejo twiterji v uho da čutiš ko zaboli, vzadj pa ti woofer prebavo porihta pa ne slišim slabo.
Razlika je (dokazana, go use google), ali je izvor 70cm (govorim na pamet) stran od tebe, ali pa ti zadeva neposredno nabija v usesa.
kaj pa tebi paše me pa ne briga.
U mad? Ti placujem tud psihologa ki ga lahko vedno obisces ko imas tezave...
Antonija (strinjanju navkljub te moram sqrcat), glede na to, da delas na fakulteti, bi od tebe pricakoval, da znas kako vejico postavit :P
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
5er--> ::
PS2: Saj piše, da bo samo opozorilo, da stvar lahko poškoduje sluh. (Kar je že implementirano na nekaterih SonyEricsson telefonih, pa še nihče ni odprl teme, da bi ga to kakorkoli motilo.)
Pa saj dobite tudi na nekaterih tipkovnicah nalepko o nevarnosti le-te za karpalni kanal itd... se kdo sekira?
Pa saj dobite tudi na nekaterih tipkovnicah nalepko o nevarnosti le-te za karpalni kanal itd... se kdo sekira?
[D]emon ::
Problem ni v opozorilih, problem je v prepovedih kjer bi, v primeru, da bi bila blokada nediskriminatorno implementirana v vse prenosne predvajalnike inu njim podobno navlako, bila le-ta (vsaj za mene osebno) hud poseg v pravice posameznika.
Komur pa taki posegi v zasebnost in pravice ustrezajo pa se lahko mimogrede preseli v Severno Korejo, kjer dobis od drzave tocno to, kar drzava odloci. V vecini primerov je to nic.
Komur pa taki posegi v zasebnost in pravice ustrezajo pa se lahko mimogrede preseli v Severno Korejo, kjer dobis od drzave tocno to, kar drzava odloci. V vecini primerov je to nic.
BaToCarx ::
Jaz bi raje, da poenotijo nivo zvoka TV postajam, sploh zdaj ko bo kmalu cela EU imela digitalno oddajanje, ne da ti med programi nabija različno, še med oddajami ti!
5er--> ::
@[D]emon: Kje piše kaj o prepovedih? (Če je npr. "smiselno omejiti" sončenje le na 5 ur dnevno, še ne pomeni, da se ne smeš žgat pod uv lampo 24/7.)
LordPero ::
Ne razumete pointa (socialne) države. Gre za to, da ta lahko naredi nekaj, kar prosti trg ne bi nikoli naredu (tipični primer je onesnaževanje, saj prosti trg ne bi tega nikoli omejil, ker ne bi blo smiselno & bi meli sred mest nuklearne odpadke etc.).
In ne, noben izmed vas ne bi rad živel v navadni (recimo demokratični) državi. To je zastarel koncept, ki ne več obstaja (a bi vi šli vsake par let skozi krize, kjer bi populacija stradala in podjetja non stop propadala -to pomeni tudi majn napredka, majn razvoja zdravil, majn tehnologije, ...).
Niti ne, ker gre za to, da si na ta (isti) način vse preveč folka uničuje zvok, kar se dolgoročno pozna na ekonomiji in kvaliteti življenja (tudi naslednjih generacij). Predvsem gre tukaj za to, da se država bolj zaveda kot ti (namerno tako napisano), da pri normalnih slušalkah preveč na glas ne boš ti takoj oglušel oz. ne boš opazil slabšega sliha (kar uporabnik slepo vidi), ampak da bo tak uporabnik, ko bo starejši, veliko slabše slišal in se bo šele takrat pokazale določene posledice. In večina takrat ne bo hotela biti naglušnih in bo hotela spremeniti zadeve oz. si želela neslišati zvoka v prejšnih letih tako naglas.
Aja, pa že omenli so ti, da si ne plačuješ 'računov zdravljenja' sam, in tudi če se gleda, da plačuješ zavarovanje, še vedno ti s svojo naglušnostjo višaš premije vsem ostalim (cet. par.).
Nekdo je malce opeval trenutni ameriški sistem; tam ti bi v tem primeru rekli, da si si sam uničil sluh in ti tega ne bodo krili (tudi če bi pisalo tam, da je zdravljenje proti naglušnosti krito), premija pa bi itaq bila skor 10× višja kot naša (tudi če kompenziraš za "bogatost" države).
A dej? A tam pa ne vidiš ogromnih omejitev?? A veš približno na pamet, kakšne so tam trošarine? Da smo Slovenija ena rednih držav EU (verjetno še kaka od novejših članic), kjer lahko doma kuhaš žganje?
Hehehe, več informacij, ha? Si naročil dva kg jabolk in dobil en meter hrušk?
Sicer pa se problem pojavi že pri tem kar si napisal, kaj je tisti 'full', ki ga bi ti zahteval od vseh? Po tem zakonu boš ti vsaj vedel kaj je full.
Podobno kot tukaj, ne gre samo zate, zakonov pa se ne da perfektno napisat (oz. pač tako napisat, da so u praksi implementljivi).
In tako za zadevo v novici, svoboda ni absoluten pojem, ker kot taka ne obstaja (pač absolutna svoboda bi pomenila vsemogočnost) in se moramo usi zavedat, da živimo na svetu najmajn z drumi ljudmi, če seveda ne pač samo na svetu z vsem živim in neživim v/na njem.
Res ne veš kako drago ameri plačujejo zdraustvo? In kako po vsakem zdravljenju trepetajo ali jim bo drago zavarovanje sploh se odločilo plačat račune (čeprav po kratkem opisu bi jim moralo).
Gre za dolgotrajen vpliv in tega ne opaziš (ne moreš niti). Oz. prvič začneš to opazovat pri kakih 40-50ih (odvisno od pretiravanja in uh). Če se posledice pojavijo že v par letih imaš ali res slaba uha ali pa si volume knob happy.
Sam BTW, s tem v novici se direktno ne strinjam, sploh pa zaradi težke pravilne implementacije ali pa poenostavitve pri tem ne vidim zares smisla.
In ne, noben izmed vas ne bi rad živel v navadni (recimo demokratični) državi. To je zastarel koncept, ki ne več obstaja (a bi vi šli vsake par let skozi krize, kjer bi populacija stradala in podjetja non stop propadala -to pomeni tudi majn napredka, majn razvoja zdravil, majn tehnologije, ...).
To je čisto moja odločitev če si hočem skurit sluh...
Niti ne, ker gre za to, da si na ta (isti) način vse preveč folka uničuje zvok, kar se dolgoročno pozna na ekonomiji in kvaliteti življenja (tudi naslednjih generacij). Predvsem gre tukaj za to, da se država bolj zaveda kot ti (namerno tako napisano), da pri normalnih slušalkah preveč na glas ne boš ti takoj oglušel oz. ne boš opazil slabšega sliha (kar uporabnik slepo vidi), ampak da bo tak uporabnik, ko bo starejši, veliko slabše slišal in se bo šele takrat pokazale določene posledice. In večina takrat ne bo hotela biti naglušnih in bo hotela spremeniti zadeve oz. si želela neslišati zvoka v prejšnih letih tako naglas.
Aja, pa že omenli so ti, da si ne plačuješ 'računov zdravljenja' sam, in tudi če se gleda, da plačuješ zavarovanje, še vedno ti s svojo naglušnostjo višaš premije vsem ostalim (cet. par.).
Nekdo je malce opeval trenutni ameriški sistem; tam ti bi v tem primeru rekli, da si si sam uničil sluh in ti tega ne bodo krili (tudi če bi pisalo tam, da je zdravljenje proti naglušnosti krito), premija pa bi itaq bila skor 10× višja kot naša (tudi če kompenziraš za "bogatost" države).
Jst bi zacel pri cigaretih in alkoholu ce bi ze imel izbiro dajat prepovedi
A dej? A tam pa ne vidiš ogromnih omejitev?? A veš približno na pamet, kakšne so tam trošarine? Da smo Slovenija ena rednih držav EU (verjetno še kaka od novejših članic), kjer lahko doma kuhaš žganje?
saj več decibelov pomeni več prenesene informacije, kdor ne zmore na full naj se ga evtanizira.
Hehehe, več informacij, ha? Si naročil dva kg jabolk in dobil en meter hrušk?
Sicer pa se problem pojavi že pri tem kar si napisal, kaj je tisti 'full', ki ga bi ti zahteval od vseh? Po tem zakonu boš ti vsaj vedel kaj je full.
Mah saj prepoved prodaje žarnic z nitko je bila tudi kretenizem. Ne porabim dosti elektrike in moja vest je čista - pa vseeno ne morem pripaliti ene (nove) žarnice? Meni gredo te omejitve vedno bolj na k! EDIT
Podobno kot tukaj, ne gre samo zate, zakonov pa se ne da perfektno napisat (oz. pač tako napisat, da so u praksi implementljivi).
In tako za zadevo v novici, svoboda ni absoluten pojem, ker kot taka ne obstaja (pač absolutna svoboda bi pomenila vsemogočnost) in se moramo usi zavedat, da živimo na svetu najmajn z drumi ljudmi, če seveda ne pač samo na svetu z vsem živim in neživim v/na njem.
Živel socializem! Obdavčiš človeka, da gaga. Potem pa rečeš, da ne sme delati tega in onega, če hoče, da mu "velikodušna država" nudi "brezplačno" določene storitve.
To je Obama's Change You Can Believe In
Res ne veš kako drago ameri plačujejo zdraustvo? In kako po vsakem zdravljenju trepetajo ali jim bo drago zavarovanje sploh se odločilo plačat račune (čeprav po kratkem opisu bi jim moralo).
Ah kolk pa jih ma slušne aparate. Na celi šoli 700dijakov je imel eden. Ni omembe vredno proti kadilcem. Plus to da če glasno glabo poslušaš nevem če si ravno poškoduješ sluh, ker v avtu se mi derejo twiterji v uho da čutiš ko zaboli, vzadj pa ti woofer prebavo porihta pa ne slišim slabo.
Gre za dolgotrajen vpliv in tega ne opaziš (ne moreš niti). Oz. prvič začneš to opazovat pri kakih 40-50ih (odvisno od pretiravanja in uh). Če se posledice pojavijo že v par letih imaš ali res slaba uha ali pa si volume knob happy.
Sam BTW, s tem v novici se direktno ne strinjam, sploh pa zaradi težke pravilne implementacije ali pa poenostavitve pri tem ne vidim zares smisla.
LordPero
Tarzan ::
Vprašanje za strokovnjake (sam nisem izobražen na tem področju): Če na avtobusu poslušam glasbo na audio playerju na najvišji glasnosti in še vedno slišim hrup motorja močneje od glasbe, mi torej sam hrup motorja škodi bolj od audio playerja?
Ne. Oziroma enako, ker dvomim, da doseže hrup motorja tako visoke dB, da bi ti lahko škodoval. Po drugi strani, nažigaš lahko glasbo 4 ure ali več dnevno in ti bodo v nekaj (deset?) letih ušesa začela odpovedovat.
Tomay ::
Ko boste pa imeli težave s sluhom pri 20 boste pa hodili jokat k zdravniku, kot sem sam. Sicer dvomim, da bi omejitev glasnosti slušalk kaj pripomogla k mojemu zdravju ampak vseeno je začetek. Včasih moraš tudi ljudi zaščiti pred samimi seboj. Tinitus je lahko ena od posledic.
Voodoo 4Ever
[D]emon ::
@[D]emon: Kje piše kaj o prepovedih? (Če je npr. "smiselno omejiti" sončenje le na 5 ur dnevno, še ne pomeni, da se ne smeš žgat pod uv lampo 24/7.)
Saj o tem govorim--folk se tu obnasa, kot da bo prepovedano poslusati glasbo na glasnosti, ki lahko skoduje zdravju. Ne, to ne bo. Vendar pa bos (kot bi tudi drugace) placeval za posledice takega pocetja. S tem, da si ti informiran o skodljivosti necesa, pa vendar to vseeno pocnes, sam sprejemas nase VSO odgovornost. Ampak nekateri so ocitno prevec gucibuci da bi znali poskrbeti zase in zelijo da drugi vse pocno namesto njih.
Point ostaja. Informiranje=kul. Prepoved=idiotizem. Ceprav, kot je ze bilo povedano, taka obvestila (poleg tega da scitijo ljudi, ki niso nic krivi--konkretno v tem primeru proizvajalce audio naprav--pred neutemeljenimi tozbami) predvsem poneumljajo ljudi, oziroma jim dajejo dodaten razlog da jim ni treba razmisljati. (n.pr. "Eh, saj ni skodljivo, ker bi v nasprotnem primeru pisalo.)
Taka obvestila so tako po eni strani zelo oster dvorezni mec, po drugi strani pa klofuta v obraz posameznika, ki dejansko je sposoben skrbeti sam zase.
LordPero ::
Point ostaja. Informiranje=kul. Prepoved=idiotizem. Ceprav, kot je ze bilo povedano, taka obvestila (poleg tega da scitijo ljudi, ki niso nic krivi--konkretno v tem primeru proizvajalce audio naprav--pred neutemeljenimi tozbami) predvsem poneumljajo ljudi, oziroma jim dajejo dodaten razlog da jim ni treba razmisljati. (n.pr. "Eh, saj ni skodljivo, ker bi v nasprotnem primeru pisalo.)
Da je prepoved idiotizem je daleč preveč splošno za kar tako trditi. Zakoni so z razlogom in ozadjem, karkoli že to je.
In poenostavitev ni nujno poneumljanje, to je še vedno na posamezniku ali razmišlja ali pač brezumno uporablja (ameri primer :D). Pa tudi ti 'neumni ljudje' so potem majn obremenjeni z takimi podrobnostimi in tako povečajo produktivnost.
Taka obvestila so tako po eni strani zelo oster dvorezni mec, po drugi strani pa klofuta v obraz posameznika, ki dejansko je sposoben skrbeti sam zase.
Ja, to je pa res, ampak sociala pač. Ker neželenje dobrega/bolšega za vse ni tako daleč razmišlanje od npr. nezdravljenja neumnih ali pa direkt nacistično tuširanje vseh bilo kako majn sposobnih. Pa tudi dolgoročno ni nujno to dobro za razvoj.
LordPero
Utk ::
we_are_borg> To je čisto moja odločitev če si hočem skurit sluh...
Dokler si sam plačuješ zdravstvo - vsekakor. Ker ti ga zdaj jaz, se s tem ne strinjam.
Pokaži mi, kje podpišem, če hočem izstopit iz tega sistema, in da smem še naprej legalno služit denar, potem pa naj prepovejo tudi dihat umazan zrak.
MrStein ::
pss-m:
Zato, ker če si idiot zažge hišo, lahko komot cela ulica zgori.
Ker živ idiot plačuje davke.
Itd...
Od "idiotov" imamo vsi korist. (oziroma od tega, da ostanejo živi in nepoškodovani)
Polovica prebivalstva ima IQ pod 100. Kaj 'čmo...
Matako:
To je iluzija. Če bi bilo res, bi imeli FW namesto USB, SCSI namesto IDE, SAS namesto SATA, Mercedes namesto Yugo itd...
Ampak/torej imamo kitajsko navlako. Glasovano z denarnico. (rezen če misliš folku delit zlato, da lahko boljše glasujejo)
noraguta:
Kolk si ti star? Otroke imaš? Če ja, bog jim pomagaj.
ZeroOne:
Ah, EU je kriv, da je na cestah vozijo 50 let stare kante in nove kante z razrezanimi auspuhi (need-for-brain-errr-speed najstniki) ?
pustit evolucijo, da sama poskrbi za idiote, zakaj jim skušajo pomagati preživeti?
Zato, ker če si idiot zažge hišo, lahko komot cela ulica zgori.
Ker živ idiot plačuje davke.
Itd...
Od "idiotov" imamo vsi korist. (oziroma od tega, da ostanejo živi in nepoškodovani)
jaz ne rabim države da mi omejuje stvari, sem dovolj pameten da vem kaj mi škodi.
Polovica prebivalstva ima IQ pod 100. Kaj 'čmo...
Matako:
Samo smo omejeni, ker proti nekvalitetnim izdelkom lahko zelo enostavno hitro in učinkovito glasujemo z denarnicami,
To je iluzija. Če bi bilo res, bi imeli FW namesto USB, SCSI namesto IDE, SAS namesto SATA, Mercedes namesto Yugo itd...
Ampak/torej imamo kitajsko navlako. Glasovano z denarnico. (rezen če misliš folku delit zlato, da lahko boljše glasujejo)
noraguta:
http://bash.org/?4753
Kolk si ti star? Otroke imaš? Če ja, bog jim pomagaj.
ZeroOne:
Že tako je na starejših avtobusih LPP zaradi hrupa motorja skoraj nemogoče poslušati glasbo. Enako velja za hojo ob prometni cesti. S to omejitvijo bi veliki večini ljudi praktično onemogočili uporabo prenosnih audio playerjev ljudem, ki so v mestu in uporabljajo javni prevoz.
Ah, EU je kriv, da je na cestah vozijo 50 let stare kante in nove kante z razrezanimi auspuhi (need-for-brain-errr-speed najstniki) ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
noraguta ::
pss-m:
pustit evolucijo, da sama poskrbi za idiote, zakaj jim skušajo pomagati preživeti?
Zato, ker če si idiot zažge hišo, lahko komot cela ulica zgori.
Ker živ idiot plačuje davke.
Itd...
Od "idiotov" imamo vsi korist. (oziroma od tega, da ostanejo živi in nepoškodovani)
jaz ne rabim države da mi omejuje stvari, sem dovolj pameten da vem kaj mi škodi.
Polovica prebivalstva ima IQ pod 100. Kaj 'čmo...
Matako:
Samo smo omejeni, ker proti nekvalitetnim izdelkom lahko zelo enostavno hitro in učinkovito glasujemo z denarnicami,
To je iluzija. Če bi bilo res, bi imeli FW namesto USB, SCSI namesto IDE, SAS namesto SATA, Mercedes namesto Yugo itd...
Ampak/torej imamo kitajsko navlako. Glasovano z denarnico. (rezen če misliš folku delit zlato, da lahko boljše glasujejo)
noraguta:
http://bash.org/?4753
Kolk si ti star? Otroke imaš? Če ja, bog jim pomagaj.
ZeroOne:
Že tako je na starejših avtobusih LPP zaradi hrupa motorja skoraj nemogoče poslušati glasbo. Enako velja za hojo ob prometni cesti. S to omejitvijo bi veliki večini ljudi praktično onemogočili uporabo prenosnih audio playerjev ljudem, ki so v mestu in uporabljajo javni prevoz.
Ah, EU je kriv, da je na cestah vozijo 50 let stare kante in nove kante z razrezanimi auspuhi (need-for-brain-errr-speed najstniki) ?
bedastoče trosiš kot vedno , FW je kuril plate usb nikoli, scsi je zahteval čipovje ide (ah japrocesor je mimogrede naredil IO) ,...
glede otrok pa , najnevarnejši po mojih zadnjih izkušnjah so vozniki z "baby on board" tablico na vozilu, pa vozijo vozila z več kot 40kw. Seveda se jim vedno mudi.
glede požiga ulice , ja tudi šporget lahko skuri sosesko. pa je nepotrebno pregrevat predelano hrano.
skratka polen si dreka kot birokratska rit.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Azrael ::
>Že tako je na starejših avtobusih LPP zaradi hrupa motorja skoraj nemogoče poslušati glasbo. Enako velja za hojo ob prometni cesti. S to omejitvijo bi veliki večini ljudi praktično onemogočili uporabo prenosnih audio playerjev ljudem, ki so v mestu in uporabljajo javni prevoz.
Cesta in cigu migu oz. kovačija po slušalkah ne sodijo skupaj. Simpl.
Cesta in cigu migu oz. kovačija po slušalkah ne sodijo skupaj. Simpl.
Nekoč je bil Slo-tech.
we_are_borg ::
Podpiram z vsemi štirimi.
Zaradi walkmana, ki sem ga dobil v 4. razredu (in matričnega tiskalnika, katerega dretje sem brezskrbno poslušal ene 7 let) imam sfukano levo uho. Tako da: bravo!
raje razmišljaj pametno,ne da morejo drugi namesto tebe.
death is irrelevant
Mavrik ::
Cesta in cigu migu oz. kovačija po slušalkah ne sodijo skupaj. Simpl.
Zakaj pa ne? Zakaj bi poslušal razbijanje avtobusov, avtov in tovornjakov namesto glasbe?
The truth is rarely pure and never simple.
Mipe ::
Res, zakaj bi poslušal sireno vozila na izredni vožnji?
Sicer pa obstaja zadeva, ki se ji reče avtoradio.
Sicer pa obstaja zadeva, ki se ji reče avtoradio.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
techfreak :) ::
Res, zakaj bi poslušal sireno vozila na izredni vožnji?
Seveda, tako kot da bo rešilec vozil po pločniku.
#000000 ::
Mah če hočjo prepovedat naj prepovedo jest itak nimam nobene naprave s slušalkami. Po drugi strani pa me tud moti zakaj bi iz mojega denarja plačanega pri zdravstvenem zavarovanju krili stroške zdravljenja nekomu ki si sam kuri bobniče.
To je zdej isto kot je bilo pri kadilskem zakonu ko so nekateri rekli da podpirajo 100% ker da navjo oni plačaval za zdravljenje raka na plučah al pa ko so rekl da bodo rekreativce in adrenalince skenslal in bodo za poškodbo nastalo tako postali samoplačniki.
Se počasi uresničuje rek "Prvo so odvedli žide"
To je zdej isto kot je bilo pri kadilskem zakonu ko so nekateri rekli da podpirajo 100% ker da navjo oni plačaval za zdravljenje raka na plučah al pa ko so rekl da bodo rekreativce in adrenalince skenslal in bodo za poškodbo nastalo tako postali samoplačniki.
Se počasi uresničuje rek "Prvo so odvedli žide"
Mavrik ::
Sicer pa obstaja zadeva, ki se ji reče avtoradio.
A ga nosiš okoli v žepu?
Res, zakaj bi poslušal sireno vozila na izredni vožnji?
Od kje je butasto prepričanje da takih zvokov ne slišiš skoz slušalke?
The truth is rarely pure and never simple.
Mipe ::
Od dejstva, da je članek o omejitvi glasnosti slušalk. Če je glasnost visoka, dvomim, da bi še kaj drugega slišali.
Kaj pa jaz vem, ki sem itak gluh. Samo poznam ljudi, ki so postali naglušni samo zato, ker so imeli radi (pre)glasno glasbo. Naglušne in gluhe pa država meče v isti koš.
Kaj pa jaz vem, ki sem itak gluh. Samo poznam ljudi, ki so postali naglušni samo zato, ker so imeli radi (pre)glasno glasbo. Naglušne in gluhe pa država meče v isti koš.
Azrael ::
>Od kje je butasto prepričanje da takih zvokov ne slišiš skoz slušalke?
Oo zombijev, ki blodijo po cesti in biciklističnih kamikaz, oboji opremljeni s slušalkami.
Oo zombijev, ki blodijo po cesti in biciklističnih kamikaz, oboji opremljeni s slušalkami.
Nekoč je bil Slo-tech.
jype ::
Azrael> biciklističnih kamikaz
Te so hudi, ja. Sem že vidu take, k nimajo samo in-ear, ampak prov glušnike čez poveznjene.
Avto ma okol pleh, da se mečka, kolesar pa ušesa, da se lahko umakne.
Te so hudi, ja. Sem že vidu take, k nimajo samo in-ear, ampak prov glušnike čez poveznjene.
Avto ma okol pleh, da se mečka, kolesar pa ušesa, da se lahko umakne.
we_are_borg ::
goddamn nabijate eni v prazno...
kajpa gluhi ljudje,a ti tudi niso za na pločnik in cesto?
sicer pa spet komplicirate,kot da je ves svet postlan z prometom.
kajpa gluhi ljudje,a ti tudi niso za na pločnik in cesto?
sicer pa spet komplicirate,kot da je ves svet postlan z prometom.
death is irrelevant
Looooooka ::
ja dejmo cloveka pred vsem obvarovat...ce hocem ogluset je to moj problem.
blizamo se ameriskim neumnostim...
blizamo se ameriskim neumnostim...
Azrael ::
Gluhi in naglušni se svojih omejitev hudičevo dobro zavedajo.
Mularija s slušalkami pa ne.
Mularija s slušalkami pa ne.
Nekoč je bil Slo-tech.
Mavrik ::
Te so hudi, ja. Sem že vidu take, k nimajo samo in-ear, ampak prov glušnike čez poveznjene.
Načeloma slušalke z "glušniki" manj ovirajo zunanji hrup kot in-ear slušalke. Navadne slušalke za v uho pa prepuščajo praktično vse in je govorjenje o nevarnosti hoje s slušalkami približno enako kot govorjenje o nevarnosti uporabe avtoradia.
The truth is rarely pure and never simple.
w00tnes ::
Jaz poslusam glasbo precej na glas (kar pac logitechove precision na USB zmorejo) ze dosti dosti let... res je, verjetno slabse slisim kot ostali ampak - so what? K dohterju ne hodim jamrat (nazadnje pred dvema letoma, da mi je dal recept za nove inhalatorje, imam 2 se polna tk da naslednje par let me ne vidi), vecina komunikacije itak poteka preko mailov pa SMSov (ce pa kaj preslisim pri kofetkanju pa tudi ni pomembno) ipd
Koga potem kaj stanem?
Naj dajo opozorilo gor pa je to to, ne pa da bi kar prepovedali zadevo
Koga potem kaj stanem?
Naj dajo opozorilo gor pa je to to, ne pa da bi kar prepovedali zadevo
we_are_borg ::
Gluhi in naglušni se svojih omejitev hudičevo dobro zavedajo.
Mularija s slušalkami pa ne.
ja,ker nam že v mali šoli niso vbili v glavo ,da ko gremo preko ceste vedno pogledamo v vsako smer dvakrat
death is irrelevant
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: we_are_borg ()
FireSnake ::
Od kje je butasto prepričanje da takih zvokov ne slišiš skoz slušalke?
Iz tvojega pisanja sklepam, da sploh ne vozis avta .... torej sploh nisi merodajen, da bi dajal komentarje, kako se "zombiji" s prenosnimi MP3ji obnasajo ob prehodu iz plocnika na cesto.
Tu gre za neko "zasanjanost" .. jaz tega ne razumem. Ce bi bilo po moje (malo za salo, pa malo zares), bi tistih par pofurali, pol bi bil pa mir
>Od kje je butasto prepričanje da takih zvokov ne slišiš skoz slušalke?
Oo zombijev, ki blodijo po cesti in biciklističnih kamikaz, oboji opremljeni s slušalkami.
Az: torej nisem jaz edini, ki sem to opazil...
goddamn nabijate eni v prazno...
kajpa gluhi ljudje,a ti tudi niso za na pločnik in cesto?
Ti nabijas v prazno, ker mesas jabolka in banane (da ne bodo vedno hruske). Tisti gluhi se, za razliko od "prenosni MP3 player on the roead" mulotov, znajo pazit in POGLEDAJO okoli sebe, preden najurisajo cez cesto.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
dukenukem ::
Če mamo tok zavedno državo, zakaj pa potem ne pride kontrola po diskotah in preveri kolk decibelov notr nabijajo, v italiji naprimer to kontrolirajo, pri nas se še nikol ni zgodilo kaj tazga, isto je za prireditve na prostem itd... Prinas če obstaja kaj takega vrjetno vsi samo sedijo in plazjo okol, delajo pa nič
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
FireSnake ::
duke: mislis, da se tej gamadi da plazit? Ves, da raje sedijo ....
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
MrStein ::
Saj, bo zdaj EU to porihtal, če balkanci ne znado... ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
strazo ::
na koncu bodo naša zborovanja zgledala takole:
(we are all the same!)
mislim da so to neumnosti, ker normalen človek je nenormalen človek, vsakemu ugajajo različne stvari, tudi če si z tem škodi, saj škodi sebi...
glede plačevanja mojega zdravstvenega zavarovanja pa vam povem to, da vas v to nihče ne sili ;) je pa res da nas v pesti drži država odločitev je pa še vedno samo tvoja.. ali ga boš plačeval ali ne.. ;) in dokler sam zavedno sprejmeš odločitev da boš plačeval za moje z.z. ne očitaj po tem ostalim, da sz tem ko počkodujejo sebe naredijo škodo tudi tebi... nihče te ni silil v to.. ;)
(we are all the same!)
mislim da so to neumnosti, ker normalen človek je nenormalen človek, vsakemu ugajajo različne stvari, tudi če si z tem škodi, saj škodi sebi...
glede plačevanja mojega zdravstvenega zavarovanja pa vam povem to, da vas v to nihče ne sili ;) je pa res da nas v pesti drži država odločitev je pa še vedno samo tvoja.. ali ga boš plačeval ali ne.. ;) in dokler sam zavedno sprejmeš odločitev da boš plačeval za moje z.z. ne očitaj po tem ostalim, da sz tem ko počkodujejo sebe naredijo škodo tudi tebi... nihče te ni silil v to.. ;)
we_are_borg ::
goddamn nabijate eni v prazno...
kajpa gluhi ljudje,a ti tudi niso za na pločnik in cesto?
Ti nabijas v prazno, ker mesas jabolka in banane (da ne bodo vedno hruske). Tisti gluhi se, za razliko od "prenosni MP3 player on the roead" mulotov, znajo pazit in POGLEDAJO okoli sebe, preden najurisajo cez cesto.
Ker jaz ki imam slušalke sem popolnoma nezmožen pogledat levo ali desno dvakrat.Zakaj posplošuješ in mečeš vse ljudi v isti koš.Vsak normalen človek se bo zavedal da je en pomemben čut zaposlen,zato se bo orientiral toliko bolj z drugimi.Še posebej v prometu kjer lahko nastradaš sam ali bognedaj kdo drug zaradi lastne brezbrižnosti.
Vsi bi samo nekaj prepovedovali in ljudi tlačilli v epruvete in jih s tem definitivno poneumljali.
Podobno je kot da bi prepovedal ogenj,namesto da bi ljudi že od malega učili zakaj je uporaben in zakaj nevaren,ter kako z njim najbolj pametno ravnat..
death is irrelevant
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: we_are_borg ()
LordPero ::
jaz ne rabim države da mi omejuje stvari, sem dovolj pameten da vem kaj mi škodi.
U primeru prepovedi se ne gre za 'vedeti kaj škodi' ampak za ne početje tega (tako ali drugače, če si ti gluh uplivaš na okolico, ne glede na to ali je tvoja gluhota posledica namerne uporabe (mogoče malo prenaglas) slušalk ali ne -tudi če že zdaj mogoče cca veš, da to škodi).
Matako:
Samo smo omejeni, ker proti nekvalitetnim izdelkom lahko zelo enostavno hitro in učinkovito glasujemo z denarnicami,
To je iluzija. Če bi bilo res, bi imeli FW namesto USB, SCSI namesto IDE, SAS namesto SATA, Mercedes namesto Yugo itd...
Ampak/torej imamo kitajsko navlako. Glasovano z denarnico. (rezen če misliš folku delit zlato, da lahko boljše glasujejo)
U bistvu ne, to je že uredu (mogoče, da ne veš popolnoma točno kaj je glasovanje z denarjem :)), samo to bi bil samo tržni sistem, sm pa že prej napisal kako in zakaj tega ni več (zastarelo, škodljivo, dolgoročno nevzdržno -sploh pa si noben dejansko ne želi tega).
Glede busov, tam dost hrupa potuje do tvojih uh tudi preko telesa/kosti -zvok ni tako sumerjen kot pr slušalkah.
BTW, a obstajajo vozila s 40kW? Dude, mogoče gre za palične mešalnike .
Požig ulice mislim (kdorkoli je že napisal), da je bil le kot referenca na to, da dejanja posameznikov ne vplivajo samo na njih, temveč na vse.
ja dejmo cloveka pred vsem obvarovat...ce hocem ogluset je to moj problem.
blizamo se ameriskim neumnostim...
Ne, ni samo tvoj problem (minimiral bi, če bi izginil živet nekam v gozd, brez stika z nobenim, povsem avtonomen etc.).
Sicer pa ja, ali ne bi ti raje obvaroval? Ker drugače pač pustiš, da si majn sposobni škodujejo (oz. če govorimo o čem drugem, 'ubijejo').
Načeloma slušalke z "glušniki" manj ovirajo zunanji hrup kot in-ear slušalke. Navadne slušalke za v uho pa prepuščajo praktično vse in je govorjenje o nevarnosti hoje s slušalkami približno enako kot govorjenje o nevarnosti uporabe avtoradia.
Mislim, da je z u-ušesnimi slušalkami mišleno predvsem tiste, ki so v zunanjem slušnem kanalu, npr. to. Deluje kot earplug, res super ker te majn moti zvok z okolice (tudi če ne poslušaš/predvajaš nič), samo po mestu je pač res treba pazit oz. veveričasto pogledovat okolico.
Za glasnost na prireditvah in v lokalih seveda imamo zakone in inšpekcija to pregleda (kako (ne)pristransko deluje ta služba pri nas, pa je odprto debati). Če se pritožiš, pa bodo verjetno prišli zmert (ker je to dolžnost ob tvoji pritožbi).
Jaz poslusam glasbo precej na glas (kar pac logitechove precision na USB zmorejo) ze dosti dosti let... res je, verjetno slabse slisim kot ostali ampak - so what? K dohterju ne hodim jamrat (nazadnje pred dvema letoma, da mi je dal recept za nove inhalatorje, imam 2 se polna tk da naslednje par let me ne vidi), vecina komunikacije itak poteka preko mailov pa SMSov (ce pa kaj preslisim pri kofetkanju pa tudi ni pomembno) ipd
Koga potem kaj stanem?
Kolk si star? Kaj boš naredil, če boš čez 10 let moral imeti TV tako naglas, da se ti bojo sosednje pritoževali? (pač primer, sej vem da so slušalke :D)
(...) in dokler sam zavedno sprejmeš odločitev da boš plačeval za moje z.z. ne očitaj po tem ostalim, da sz tem ko počkodujejo sebe naredijo škodo tudi tebi... nihče te ni silil v to.. ;)
Kako pa naj se zdravstveno zavarujem (v popolnem svetu ti bi sicer zavarovalnica že v mladosti dala višjo premijo zaradi uporabe slušalk -vlade pa dajejo prepovedi/opozorila zaradi dolgoročnega razvoja)? Sicer pa se tukaj gre zavarovalniško problematiko, ker nekateri zavarovanci cca vedo (samo si mogoče ne predstavljajo oz. pač niso tak tip človeka, ki bi razmišlal dolgoročno vnaprej/planiral za več let), da jim nekaj škodi in še vedno to delajo. Pomisli, da se bi jaz odločil za neke poskuse izvajat na sebi, katere bi mi zavarovalnica čudežno krila (recimo posledično zdravljenje) in bi stali par 10 ali mogoče 100 mio €. Bi bil ti vesel mi to plačat? (neumen in pretiran primer seveda, samo je ista smer)
In tolk me noben ne sili v to, kot me noben ne sili, da se bi aktivno zavzemal (protestiral, pisal predloge zakona, lobiral etc.) za zakon proti totalni prepovedi slušalk na prostem. Še enkrat, država je skupek nekih folkov, ki so v medsebojnem vplivu. Ta medsebojni vpliv pa je tako velik, ker prinaša določene sinergije (razna zavarovanja, državni projekti, da kaj sploh obstaja (trgi kot so), ...).
Ker jaz ki imam slušalke sem popolnoma nezmožen pogledat levo ali desno dvakrat.Zakaj posplošuješ in mečeš vse ljudi v isti koš.Vsak normalen človek se bo zavedal da je en pomemben čut zaposlen,zato se bo orientiral toliko bolj z drugimi.Še posebej v prometu kjer lahko nastradaš sam ali bognedaj kdo drug zaradi lastne brezbrižnosti.
Vsi bi samo nekaj prepovedovali in ljudi tlačilli v epruvete in jih s tem definitivno poneumljali.
Podobno je kot da bi prepovedal ogenj,namesto da bi ljudi že od malega učili zakaj je uporaben in zakaj nevaren,ter kako z njim najbolj pametno ravnat..
Ne, očitno to ni res, ker folk s slušalkami očitno večkrat ne zazna nevarnosti (sicer to je druga debata, kot tista iz novice).
In tudi, jaz sem mogoče z mojim avtom sposoben voziti npr. 2× hitrost glede na omejitev (če se bi tudi vsi drugi držali ostalih predpisov), pa recimo, da ne bi nikoli povzročil nesreče & stuff zaradi tega. Zakaj potem ne zame veljajo višje omejitve hitrosti? Zato, ker bi bilo potem zaradi večine več nesreč (sej so študije, kolk je država/gospodarstvo na slabšem sam zaradi mrtvih v prometnih nesrečah).
In nevem kaj tebe poneumlja, če je nekaj 'avtomatsko'. Ker sam praviš, da normalni ljudje razmišljajo kaj delajo, torej ni možno, da bi se ti osebki s tem poneumljali (ostalin neumnim pa bi to preprečilo škodo).
Sej, a niso u NY nasploh prepovedali uporabo slušalk na ulici/po cesti? (zaradi kamikaz, ne ogluševanja)
LordPero
noraguta ::
BTW, a obstajajo vozila s 40kW? Dude, mogoče gre za palične mešalnike .seveda katra , spaček , etc... in z malo dobre vole so šli 130 na uro.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
FireSnake ::
Ker jaz ki imam slušalke sem popolnoma nezmožen pogledat levo ali desno dvakrat.Zakaj posplošuješ in mečeš vse ljudi v isti koš.Vsak normalen človek se bo zavedal da je en pomemben čut zaposlen,zato se bo orientiral toliko bolj z drugimi.Še posebej v prometu kjer lahko nastradaš sam ali bognedaj kdo drug zaradi lastne brezbrižnosti.
Ko bos imel izpit za avto in moral pazit na te zombije, potem se bova midva lahko pogovarjala. In takrat se bova strinjala.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Česa si želite na delovnem mestu? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8906 (4989) | Alien123 |
» | V službi tudi po 10 ur? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9096 (7406) | T0RN4D0 |
» | Ojačevalnik za kabelskoOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4970 (4585) | SloCop |
» | Telemach kabel za studente za 5100 SIT/mesecOddelek: Kaj kupiti | 1485 (1061) | JakobSTR |
» | Kabel prek Arnesa - RAJE NE!Oddelek: Omrežja in internet | 1683 (1127) | Tomi |