» »

Poplava testov Radeon HD 4770

Poplava testov Radeon HD 4770

engadget - AMD se je očitno odločil pravilno, ko so dejali, da ne bodo več delali velikih, zelo zmogljivih in požrešnih čipov. S svojimi hitrimi čipi, ki so še vedno padli v srednji razred, so si močno dvignili prodajne številke, uspehe pa dodatno žanjejo sedaj, ko dominirajo tudi v nižjem srednjem razredu. Pred kratkim predstavljen Radeon HD 4770 je bil dodobra pretestiran, praktično vsi pa so nad njim navdušeni. S ceno pod 100 $ prinaša ogromno zmogljivosti, blizu karticam izpred leta, ki so stale trikrat več, ne porabi veliko energije, posledično pa je relativno hladen in tih.

Stestirali so ga pri HotHardware, X-bit Labs, Legit Reviews, PCStats, TechSpot, Neoseeker in PC Perspective, med drugim pa so ga označili za najboljši nakup, najboljše razmerje med zmogljivostjo in ceno, odlično zmogljivost pri nizki porabi in tihosti, itd. Več pa seveda v testih.

57 komentarjev

«
1
2

Mitja358 ::

Tako treba. nVidia naj da udarec nazaj (sam kaj naj da? Spet 8800GT v drugem pakiranju??? :D)

opeter ::

Ali je Radeon 4770 kaj hitrejši od 4670? Predvsem bi jo zamenjal zaradi igre Lost Planet: Extreme Condition. Monitor je 19" z ločljivostjo 1280x1024 pik, CPU: E5200 (nenavit), RAM: 2 GB DDR2 800. Hvala za odgovore.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

clix ::

Radeon 4770 je po zmogljivosti med 4830 in 4850, tako da, je hitrejši od 4670.

FireSnake ::

Pa se 4850tko poseka tu in tam.

Pa navija se zelo lepo. Jaz si bom umislil eno, ko postanejo dobavljive. Vceraj so bile v Avstriji ponekod na zalogi, danes ze ne vec. Zgleda, da se zadeva prodaja kot vroce zemljice .... bomo pa pocakali se kak mesec ;)

Edit: me zanima, kaj bodo imeli povedati privrzenci zelenega tabora. Kapo lahko dajo dol AMDju, da je arogantno nVidio pripravil do takega nizanja cen.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

opeter ::

OK, hvala. Bom premislil. Iz Nemčije bi jo dobil za cca. 120 € (to je skupaj s poštnino).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

FireSnake ::

Po moje se ti splaca malo pocakat, da bo na zalogi pri nas, bos prisparal kak €
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

opeter ::

OK, se strinjam.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Mitja358 ::

Saj pa v elektroniki so se me zdi da že na zalogi in ne samo na ceniku.

Jumping Jack ::

Zakon karta! Upam, da bo Gigabyte izdal pasivno hlajeno verzijo.

Steinkauz ::

Nism šel vseh testov brat. A je kdo stestiral 2x 4770 CF ?

filip007 ::

Jaz sem imel probleme s 4870 in 4850 oboje dela nekaj naspol tako je HD 4770 neke servisna verzija bolje ne gre...razen 5870.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

shark_nm ::

seveda http://en.expreview.com/2009/04/28/firs...

če je verjeti, v CF krepko poseka HD 4890 ;)


Edino zanima me, kako bi se obnweslo tole dvoje na plati ASUS p5kc, ki ima eno režo samo 4x.Enkrat sem bral, da v praksi nima nevem kakšnega pomena, samo se ne spomninim kako je točno. Ve kdo kaj več povedat

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shark_nm ()

kuglvinkl ::

Nobl. Dve varčni namesto ene požrešne je skoraj enačaj:

.

Pa še ta treji monitor gor brez težav obesiš, če želiš, plus lahko furaš dnevnosobni TV.

To je to :)
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

kuglvinkl ::

S tem, da prišparaš kakšen evro, mogoče celo deset, če greš na CF 4770, dobiš pa recmo 15% več ven. :) Je zgleda res mogu AMD pridet in jim ene stvari pokazat.
Your focus determines your reallity

shark_nm ::

http://www.elektronika.si/index.php/cPa...

na elektroniki jih je že kar nekaj, samo kaj menite o temle hladilnik ki se kiti na njih ?

Steinkauz ::

Jah glede na to, da je malo požrešna, bo verjetno čisto dovolj. Če naštimaš obrate po temp, pa bo verjetno tudi tih v idle.

opeter ::

Hladilnik je v redu (oz. drugače: tih), vsaj kolikor sem bral te teste. Mislim, da bom naročil tega od Gigabyte (pa še na zalogi je).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Steinkauz ::

No sej stil hladilnika je isti kot pri 4850 Dual Slot.

filip007 ::

Po 100€ se prodajajo mislim halo...AMD/ATI resno misli s temi cenami.

2x 4770 je 220€ / 1x 4890 je 230€

manjša poraba za 50W

hitrejša za 20%

pa še za eno pico prišparaš :)
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Cancer ::

Tisti, ki bodo hoteli Sapphire verzijo grafične bodo pri Elektroniki morali malo počakati

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Cancer ()

FireSnake ::

Jaz sem imel probleme s 4870 in 4850 oboje dela nekaj naspol tako je HD 4770 neke servisna verzija bolje ne gre...razen 5870.


No, tako na(s)pol kot je tole napisano, ce sodimo po tem, je problem 100% v tebi in ne v kartici.

Cudno, da vsem drugim deluje, le tebi ne.

Jaz bi si upal celo trditi, da ti tega hardvera se niti od dalec nisi videl ;)
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

FireSnake ::

Po 100€ se prodajajo mislim halo...AMD/ATI resno misli s temi cenami.


V Avstriji so bile vceraj na zalogi po 89€, danes jih nimajo nikjer vec ... zgleda, da je folk vse pokupil.


Bi se pa strinjal, ceprav meni osebno tlaciti 2 kartici v racunalo ne lezi prevec.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

kuglvinkl ::

In zakaj ne?
Your focus determines your reallity

filip007 ::

Veš kaj Fire Snake sem kupil 4870 pri mimovrste je delala kreš že pri 60C sem poslal nazaj in denar nazaj, pol sem pa eno rabljeno vzel Gigabyte 4850 silent gor privezel 8x8cm hladilnik (furmark 106C) malo navail, grem igrat Wheelman dela 10min in BSOD in sem imel pol zadosti prodal PC navlako, nabavil prenosnik in gor dela vse BP.

Sem bil pač žrtev slabih 48X0 lahko pa malo po guglaš...
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Steinkauz ::

Si probal igrat brez da naviješ?

filip007 ::

Vse sem dal vse čez...sem imel na sumu driverje ker Far Cry 2 je delal normalno po 2 ure skupaj...ni se mi dalo več ukvarjati to tisti "point".
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

BALAST ::

Bismark, lahko da niso bile grafične slabe, lahko je bil napajalnik z nestabilnimi napetostmi.

filip007 ::

Sem imel tud 650W ozeanus noter, prej pa 550W LC Power GP...noter je bil kao Xeon E8400 in ena Intel media plata P35...možna je pač slaba kombinacija samo nimaš kaj...
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

BALAST ::

Se strinjam, da nimaš kaj proti temu. K sreči si lahko vrnil komponente nazaj ali prodal naprej, da nisi razen izgubljenega časa utrpel še kaj drugega.

Sem sedaj že več kot eno leto uporabljal samo prenosnik, pa me je zamikal, da bi si kupil novo 4770ko za HTPC, ampak sem raje naročil zadnjo verzijo gtx260, ker se je izkazala kot cenejša, tišja in hladnejša od 4890ke. Pa sem dal raje 50€ več kot če bi kupil 4770ko.

CrossFire opcije pa nimam, da bi vzel dve.

Zdaj pa upam, da bo moja gtx260 zdržala vsaj eno leto in pol do naslednje nadgradnje.

filip007 ::

No OK malo "offtopic" fora je, da me je minilo obsedeno nadgrajevanje in pri drugem PCju doma delajo praktično vse igre E6300 navit na 2.8GHz + x1950xt + ABIT IP35 delajo vse zadnje igre čisto OK (Grid, Wheelman, Wanted...) brez heca!
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

x45 ::

torej nov buy tip je 4770 CF 8-)

krho ::

urgh? privzeto dual slot hladilnik na kartici, ki pokuri 50% manj od 4850. ;((
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

sword ::

Huhu, morda bomo pa zamenjal ... 8800 GTS 320 ni več tisto, kar je bil :P

PrimozR ::

Nobl. Dve varčni namesto ene požrešne je skoraj enačaj:

.

Pa še ta treji monitor gor brez težav obesiš, če želiš, plus lahko furaš dnevnosobni TV.

To je to :)

Pri SLIju to ne gre, mora biti druga karta prazna.

torej nov buy tip je 4770 CF 8-)

Samo če plata podpira CF. I'll take one then!

urgh? privzeto dual slot hladilnik na kartici, ki pokuri 50% manj od 4850. ;((

Pa sejd anes je že težko dobiti signle slot grafo. Dual slot hladilnik in vent pa sta večja, posledično pa tišja. IMO popolnoma OK tradeoff. Ziher bo pa prišla ven nereferenčna single slot, verjetno tudi pasivna verzija. Če je Sapphire naredil single slot 3870, ni vrag da ne bi še tegale.

FireSnake ::

In zakaj ne?


Cisto moje osebno prepricanje, do katerega imam pravico ;)
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

kuglvinkl ::

Grow up! Sej me ne zanima tvoje intimno prepričanje (ja, do katerega imaš pravico). Samo nekega racionalnega razloga pa nimaš, če so pogoji za to izpolnjeni (plata, PSU, kišta..)

Cist moje osebno prepričanje... Kristus.
Your focus determines your reallity

FireSnake ::

On kdo si ti, da je tvoje mnenje uber ales?

Ce ze ne drugega je pretok zraka manjsi.

Hmmmm .... nekoga moti, da je nekdo preprican v nekaj ... zdaj pa me zanima, kdo mora (pa ne malo) odrasti.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

PrimozR ::

Pretok zraka z današnjimi kištami s po 5 120 mm venti ni problem. Nova plata za vsaj nek spodoben kupček denarja vsaka podpira CF (P45 in naprej, 790GX in naprej). PSUji skoraj brez izjeme pridejo z dvema 6 pinskima priključkoma, v vsakem primeru lahko uporabiš adapter (heck, sam ga uporabljam za 7900 GTO ker PSU nima 6 pinskega). Driverji in špili so že dovolj dozoreli, da delujejo hitreje na dveh grafah. Sestavljanje ni nič težje, vtakniti je treba eno kartico več, dati nanju mostiček in priklopiti en kabel več. V driverjih pa obkljukati eno kljukico.

opeter ::

Naročil sem Radeona 4770 pri Elektroniki.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Mitja358 ::

Naročil sem Radeona 4770 pri Elektroniki.

Katero ASUS?

opeter ::

Gigabyte. Dejansko je eno in isto sranje...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

kuglvinkl ::

Se lahko samo strinjam PIPI.

Glede moje malenkosti ne skrbi. Samo ogledalo sem ti nastavil.

Tko mim grede. A PowerDVD9 podpira ATi-jev GPU pri rendrianju filma na višjih ločljivostih? Geforci so podprti in to solidno.

Kljub temu, da imam 9800GTX+, me takle CF zelo srbi :)
Your focus determines your reallity

FireSnake ::

kuglvinkl: z "Grow up!" si mi res nastavil ogledalo. Pravi "mojster retorike". Bolj idiotskih ze dolgo nisem prebral. Jaz sem kuglvinkl moje mnenje steje, vsa ostala so nicna (ali gre se bolj samovsecno). V isti sapi pa drugim pod nos mece, naj odrastejo (no, tudi o uporabi slovenscine bi lahko kako rekli. Ampak, glavno, da se fancy slisi, ane?)

Pipi: imam thermaltake xaser III ohisje, a vseeno ne bi vtikal dveh graficnih, potem raje kupim eno mocnejso, pa bi imel kasneje, ko bi ji posle moci dodal eno .... ce vmes ne bi tehnologija ze toliko napredovala, da bi bilo bolj smiselno kupit novo - ravno na to temo sem zadnjic bral en clanek, katerega zakljucek je bil, da je bolj smiselno ravno slednje.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

PrimozR ::

kuglvinkl: z "Grow up!" si mi res nastavil ogledalo. Pravi "mojster retorike". Bolj idiotskih ze dolgo nisem prebral. Jaz sem kuglvinkl moje mnenje steje, vsa ostala so nicna (ali gre se bolj samovsecno). V isti sapi pa drugim pod nos mece, naj odrastejo (no, tudi o uporabi slovenscine bi lahko kako rekli. Ampak, glavno, da se fancy slisi, ane?)

Pipi: imam thermaltake xaser III ohisje, a vseeno ne bi vtikal dveh graficnih, potem raje kupim eno mocnejso, pa bi imel kasneje, ko bi ji posle moci dodal eno .... ce vmes ne bi tehnologija ze toliko napredovala, da bi bilo bolj smiselno kupit novo - ravno na to temo sem zadnjic bral en clanek, katerega zakljucek je bil, da je bolj smiselno ravno slednje.


To 'ko bodo pošle moči' smo že dodobra predelali takoj ob prihodu SLIja. Se enostavno ne splača. Za nekaj višjo ceno dobiš novo, bolj zmogljivo in precej hladnejšo grafo. Nekako tako kot 3850, ki ga zamenjaš za 4770 (namesto zamenjave). Če boš našel rabljenega, boš zanj dal vsaj 50 €, 4770 pa je 100 €. Performančno boš HUDO v plusu, po vsej verjetnosti pa tudi kar se tiče porabe.

Zakaj je 4770 CF tako zanimiv? Ker se izplača cenovno, performančno in s stališča porabe, v primerjavi s 4890. Tukaj je catch, saj zaradi nizke porabe tudi CF ni požrešen. Ohišje ti pa itak zlahka prebavi dve 4770, še 2x4870 bi verjetno rpebavil.

FireSnake ::


To 'ko bodo pošle moči' smo že dodobra predelali takoj ob prihodu SLIja. Se enostavno ne splača.


Tak zakljucek so tudi oni potegnili. Le, da so bile prisotne kartice iz obeh taborov, pa casovna linija ... prav zanimivo branje. Zal pa sem pozabil kje sem to prebral, shranil si pa zadeve nisem.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

M-XXXX ::

Zadeva je enaka kot 4830 CF, cenejša oziroma primerljiva z 4870, ob enem pa veliko hitrejša, tišja, boljši OC,...

Sicer pa tudi sam upam da dobim 2 mogoče pa celo 3 4770:)

FireSnake ::

M-XXXX: po moje bodo dve vec, kot zadostovale (tretja po navadi ne doprinese ne vem koliko). Kak monitor imas?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

M-XXXX ::

M-XXXX: po moje bodo dve vec, kot zadostovale (tretja po navadi ne doprinese ne vem koliko). Kak monitor imas?

Saj jih ne mislim kupit:D

Bo 4870Cf dost za zdaj.

Mitja358 ::

M-XXXX: po moje bodo dve vec, kot zadostovale (tretja po navadi ne doprinese ne vem koliko). Kak monitor imas?

Saj jih ne mislim kupit:D

Bo 4870Cf dost za zdaj.

Za test na OC-LAbu jih hočeš ne?? :D
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Po Geforcih RTX Super so prišli še GTXi Super (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
13518806 (15554) FlyingBee
»

NVIDIA pripravlja osvežitev Titana (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
10832226 (25984) CellarDoor
»

Nvidia predstavila prvega keplerja: GTX 680

Oddelek: Novice / Grafične kartice
4514546 (11653) Isotropic
»

ATI Radeon HD 5870 X2 na ogled, detajli serije 5700

Oddelek: Novice / Grafične kartice
475159 (3463) nekikr
»

Nvidia det 52.14 (še vedno beta), FX končno konkurenčen

Oddelek: Strojna oprema
71203 (959) Grey

Več podobnih tem