Novice » Grafične kartice » nVidia GT300 je revolucija
PNG ::
Saj se tudi zdaj v precejšnji meri za te stvari uporablja GPU. Predpogoji (recimo Mesh) je GPU intenziven in ne toliko CPU.
ivanuscha ::
Warhead laufa hitreje predvsem zaradi nižjega drawing distance. Meni osebno izgleda original bolje.
MrStein ::
Poldi112:
Je že Senitel napisal. Najprej, da ni tako. Potem pa konkretno, da je.
(da ne bo nesporazuma, jaz nisem trdil, da gre za dve drugačni igri za ATI in NV, ampak da imajo posebno kodo za ATI zadeve in posebno za NV)
jlpktnst:
Razlika med 30 in 60 FPS je kot dan in noč. Še pri 2 promilih v krvi bi opazil. Je pa res, da človek na vse navadi. Če eno uro špilaš na 30 FPS se navaiš in ti je čist OK. Najbež bi se tudi na 20 navadil. Ampak če ti potem preklopi na 30/60/itd, pa pride : U fak, to pa je orenk bolj tekoča animacija.
>>ali to pomeni, da bodo igre morale biti drugače zapisane za GF kot ATI?
>To je že od nekdaj tako.
A si lahko bolj konkreten, ker kot je meni znano že dolga leta (od smrti glide-a) ni tako.
Je že Senitel napisal. Najprej, da ni tako. Potem pa konkretno, da je.
(da ne bo nesporazuma, jaz nisem trdil, da gre za dve drugačni igri za ATI in NV, ampak da imajo posebno kodo za ATI zadeve in posebno za NV)
jlpktnst:
Nisem tak psiho da bi opazil razliko >30 min fps
Razlika med 30 in 60 FPS je kot dan in noč. Še pri 2 promilih v krvi bi opazil. Je pa res, da človek na vse navadi. Če eno uro špilaš na 30 FPS se navaiš in ti je čist OK. Najbež bi se tudi na 20 navadil. Ampak če ti potem preklopi na 30/60/itd, pa pride : U fak, to pa je orenk bolj tekoča animacija.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Icematxyz ::
kot sem že v prejšnjem postu omenil tudi DX ostaja
Če gre vrjeti Tim Sweeneyu potem:
Tim Sweeney, “DirectX 10 is the last relevant graphics API”
Torej še enkrat:
There are many developers who always want to program through the API - either through DirectX these days or a software renderer in the past. That will always be the right solution for them. It makes things easier to get stuff being rendered on-screen. If you know your resource allocation, you'll be just fine. But realistically, I think that DirectX 10 is the last DirectX graphics API that is truly relevant to developers. In the future, developers will tend to write their own renderers that will use both the CPU and the GPU - using graphics processor programming language rather than DirectX. I think we're going to get there pretty quickly.
Na časovnici to pomeni po njegovih ocenah do leta 2012.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Dr_M ::
Ql, potem bomo imeli igro za samo za ATI ali samo za Nvidio. Mogoce bo se intel kasnega developerja dobil na svojo stran.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Saladin ::
Ooo fino...
DX11 grafe čez dva meseca, samo da še plate pridejo ven z SATA 6GBps, pa lahko končno za božič nabavim spodobno mašino za na dolgi rok.
DX11 grafe čez dva meseca, samo da še plate pridejo ven z SATA 6GBps, pa lahko končno za božič nabavim spodobno mašino za na dolgi rok.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
noraguta ::
...
Razlika med 30 in 60 FPS je kot dan in noč. Še pri 2 promilih v krvi bi opazil. Je pa res, da človek na vse navadi. ....
ja sam mi pa porajtamo , da ga piješ
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
444 ::
Tudi če pride DirectX 11 hardver jutri ven to nič ne pomeni ker DirectX 11 iger ne bo še vsaj kako leto na spregled. Itak je danes večina PC iger portov s konzol.
P.S.: Crysis ga vleče, Doom 1 je tisto pravo
P.S.: Crysis ga vleče, Doom 1 je tisto pravo
dzinks63 ::
Še DX10 ni na polno zalaufal, a bo sploh kakšna igra v kratkem podpirala DX11, ker drugače je vse skupaj en turbilurbi, nakladanje za reklamo. Čez kakšno leto ali dve pa bo že kaj za videt, samo takrat bodo pa popolnoma druge kartice na policah. Mislim, da se bo ponovila štorija z DX10, ko ob prihodu ni bilo nobene omembe vredne igre nikjer, da bi se pokazale vse čarovnije.
Dr_M ::
Mislim, da se bo ponovila štorija z DX10, ko ob prihodu ni bilo nobene omembe vredne igre nikjer, da bi se pokazale vse čarovnije.
Enako je bilo tudi pri DX8...in 9...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Saladin ::
Se je kdo vprašal, če bodo dx10 in dx11 kartice kompatibilne za mešanje med sabo v SLI/Crossfire?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Saladin ::
Ne, DX10 in DX11 kartic ne boš mogel mešat v SLI/CF.
Kar pomemben podatek, kajne?
Razlika je med folkom, ki kupuje najboljši price/performance, najnovejšo/najdražjo robo in tistimi, ki kupujejo za najdaljši možni rok.
DX11 je nuja za zadnjo skupino (ki ne misli prodajat staro robo).
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Mipe ::
In potem bo Microsoft izdal DX12, ker mu bodo izdelovalci grafičnih kartic hodili po glavi, da prisili ljudi, naj zapravljajo več...
Senitel ::
DX11 je nazaj kompatibilen (do prvih DX9 grafičnih), tako da bo prehod precej hitrejši in precej manj boleč. Funkcionalno različnih grafičnih pa ne moreš vezat v sistem kot je SLI/CF. Lahko bi igra to kvečjemu počela ročno (ali pa DX11 GPU za grafiko DX10 za fiziko, to je opcija zunaj SLI/CF).
Dr_M ::
Razlika je med folkom, ki kupuje najboljši price/performance, najnovejšo/najdražjo robo in tistimi, ki kupujejo za najdaljši možni rok.
Tisti, ki kupujejo za najdaljsi mozni rok, ne kupujejo najdrazje robe, ampak kupijo nekaj srednjega, torej p/p.
Upam da roko v ogenj, da vsaj na ST ni nikogar, ki bi takoj ob izidu kupil najdrazjo graficno in jo uporablju 4-5 let.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
bluefish ::
Upam da roko v ogenj, da vsaj na ST ni nikogar, ki bi takoj ob izidu kupil najdrazjo graficno in jo uporablju 4-5 let.Si se že opekel . V zadnjem času je bilo na forumu odprtih cel kup tem, kjer folk kupuje precenjene komponente.
Saladin ::
Tisti, ki kupujejo za najdaljsi mozni rok, ne kupujejo najdrazje robe, ampak kupijo nekaj srednjega, torej p/p.
Wrong.
Tak folk kupi tudi kakšno dražjo komponento, ki ni nič kaj hitrejša od cenejše, vendar ponuja boljšo nadgradljivost.
Mene pri nakupu nove matične ne zanima trenuten p/p, ampak kaj je tisti najhitrejši procesor, ki ga bom čez leto-dve lahko dal gor,
če podpira primeren vmesnik za hitre diske, ki bodo v bodoče na voljo,
pomnilnik in grafe, ki bodo v bodoče na voljo,...
To je povsem druga mentaliteta od tistih, ki hočejo najhitrejše in najdražje, da so trenutno "in".
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
PrimozR ::
Ooo fino...
DX11 grafe čez dva meseca, samo da še plate pridejo ven z SATA 6GBps, pa lahko končno za božič nabavim spodobno mašino za na dolgi rok.
Tako kot takrat, ko je piršel ven PCIe, pa SATAII, pa DX10 grafe, pa dvojedrniki, pa DDR2... Get the picture? če hočeš imeti vsaj neakj časa spodobno kišto, jo moraš redno upgrejdati.
Ne, DX10 in DX11 kartic ne boš mogel mešat v SLI/CF.
Kar pomemben podatek, kajne?
Niti ne, če veš, da ne moreš mešati niti dveh različnih modelov v isti generaciji (GTS in GTX recimo)...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Dr_M ::
blueFish: tvoj komentar nimas veze z mojim postom.
Saladin: Vidim, da nisi tako hitrej pri dojemanju, kot se delas. To, kar ti omenjas, je samo maticna plosca. Tja gor gredo vse ostalo komponente. Pri procesorju je vseeno ali ima 2MB predpomnilnika ali pa 6MB, zamenjat ga bos mogel v vakem primeru, ce hoces boljsega. Pravtako je pri graficni. Naceloma bi jo lahko dal v CF/SLI, ampak jabolk in hrusk pa ja ne moremo mesat, a ne?
Saladin: Vidim, da nisi tako hitrej pri dojemanju, kot se delas. To, kar ti omenjas, je samo maticna plosca. Tja gor gredo vse ostalo komponente. Pri procesorju je vseeno ali ima 2MB predpomnilnika ali pa 6MB, zamenjat ga bos mogel v vakem primeru, ce hoces boljsega. Pravtako je pri graficni. Naceloma bi jo lahko dal v CF/SLI, ampak jabolk in hrusk pa ja ne moremo mesat, a ne?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Saladin ::
Tako kot takrat, ko je piršel ven PCIe, pa SATAII, pa DX10 grafe, pa dvojedrniki, pa DDR2... Get the picture? če hočeš imeti vsaj neakj časa spodobno kišto, jo moraš redno upgrejdati.
Meni je nakup dokaj drage Abitke NF7-S 2.0 omogočila 5 let igranja najnovejših iger (za vse ostalo pa je itak več kot spodobna mašina).
In sem lepo preskočil "PCIe, pa SATAII, pa DX10 grafe, pa dvojedrniki, pa DDR2" ter prišparal 10x več, kot pa me je koštal tisti dodaten strošek drage matične.
Sam sem že pred dvema letom točno vedel, kaj hočem za naslednjo mašino (DDR3-2000, pravi 4-jedrnik, native SATA 3,...) in nadgradnje trenutne mašine so se vrstile s tem v mislih (ne predrage komponente min. 2x hitrejše od prejšnje, ki se pravočasno amortizirajo).
In sem preživel in dočakal.
Seveda obstaja rizik, da te v bližnji prihodnjosti nekdo od proizvajalcev zariba z kakim novim socketom ali nekompatibilnostjo, ampak gre se za kalkuliran rizik.
Recimo, kaj če mi zdej SATA 6Gbps na plati, ko pa ni ne diskov z takim vmesnikom niti z primerno hitrostjo.
SEDAJ ni takih diskov - v letu dni pa bodo taki SSD diski že na voljo za ugodno ceno. Do takrat bo pa trenuten SATA1 disk čisto OK.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
PrimozR ::
Bodo? Lepo vedeti. Vem sicer kaj hočeš povedat z dovolj zmogljivim kompom, tale 7900 GTO mi recimo poganja TDU na 1920x1200, kar me je, po pravici povedano, močno presenetilo. Je pa to najzahtevnejši špil ki ga igram. Zadnje čase kar se tičle kompa itak vlagam samo še v diskovje, o nakupu novega pa tudi ne razmišljam kaj preveč, bomo videli kaj bo prinesel čas.
Vseeno pa se zapičiti v DDR3-2000, pravi 4-jedrnik, SATA 3... Zakaj? Okej, SATA 3, ampak ostala dva? C2Qji delujejo (zaenkrat) popolnoma spodobno, DDR3 bo postal še hitrejši, DDR2 je večinoma še vedno dovolj hiter in podobne cake. IMO je brezveze se zapičiti v 'to in to'. Ko tastaremu kompu zmanjka sape počekiraš trg, vidiš kaj je najboljše takrat in to kupiš.
Vseeno pa se zapičiti v DDR3-2000, pravi 4-jedrnik, SATA 3... Zakaj? Okej, SATA 3, ampak ostala dva? C2Qji delujejo (zaenkrat) popolnoma spodobno, DDR3 bo postal še hitrejši, DDR2 je večinoma še vedno dovolj hiter in podobne cake. IMO je brezveze se zapičiti v 'to in to'. Ko tastaremu kompu zmanjka sape počekiraš trg, vidiš kaj je najboljše takrat in to kupiš.
Saladin ::
Vseeno pa se zapičiti v DDR3-2000, pravi 4-jedrnik, SATA 3... Zakaj? Okej, SATA 3, ampak ostala dva? C2Qji delujejo (zaenkrat) popolnoma spodobno,
Spet - trenutno so dodatna jedra praktično neizkoriščena. Ampak najnovejše igre že uporabljajo dodatna jedra in jih bodo v bodoče vse več.
Ko bo posamezno jedro na 4-coru postalo prešvoh za poganjanje igre, bodo le te že znale uporabljati vsaj dva - če ne več jeder.
Softwer ti bo sam v bodoče razkrival ves potencial hardwera, ki ga imaš. Predpogoj za to pa je seveda primeren hardwer.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
ivanuscha ::
Trenutno je za špile brezveze kupit kakršnkoli 4-jedrnik. Bolj smotrno je kupit recimo e7400, ki je (še posebej navit) res poceni bomba, čez čas pa po potrebi nadgradiš za top štirijedrnika za socket 775.
Saladin ::
Problem je zgolj, da ni DDR3.
Ni futureproof.
O tem govorim - dolgoročen p/p, ne zgolj trenuten.
Ni futureproof.
O tem govorim - dolgoročen p/p, ne zgolj trenuten.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Icematxyz ::
Ql, potem bomo imeli igro za samo za ATI ali samo za Nvidio
Ni nujno. Če prav razumem vse skupaj in zaradi lažjega razumevanja. Razlika med GPU in CPU bo majnša in bistveno bolj prepletena. Nekateri celo bolj dolgoročno napovedujejo da bi se lahko to zlilo ali eno izpodrinilo drugo. Podjetje ki se ukvarja z izdelavo softwerja pa bo lahko po novem sprogramirala zadeve drugače.
Povedano enostavo z programskim jezikom za GPU boš lahko programiral software tudi za GPU. Oziroma lažje se boš odločal kateri čip naj kaj počne in tako tudi sprogramiral program.
Teoretično to pomeni da bi lahko na GPU gnal tudi OS če bi presodil da je to najbolj optimalna rešitev na CPU pa softwersko skrbel za izpis. Ampak pač treba bo počakati in videti kam to vse vodi.
Seveda morda v kakšnem delu pišem neresnice zato me mirne volje popravite. Tako si pač jaz razlagam vse skupaj glede na prebrano. In morda si razlagam narobe.
Morda bo tudi kakšna igra lažje delovala na Linuxu. Kdo ve.
Tilen ::
GT300 itself packs 16 groups with 32 cores - yes, we're talking about 512 cores for the high-end part. This number itself raises the computing power of GT300 by more than 2x when compared to the GT200 core. Before the chip tapes-out, there is no way anybody can predict working clocks, but if the clocks remain the same as on GT200, we would have over double the amount of computing power.
If for instance, nVidia gets a 2 GHz clock for the 512 MIMD cores, we are talking about no less than 3TFLOPS with Single-Precision. Dual precision is highly-dependant on how efficient the MIMD-like units will be, but you can count on 6-15x improvement over GT200.
If for instance, nVidia gets a 2 GHz clock for the 512 MIMD cores, we are talking about no less than 3TFLOPS with Single-Precision. Dual precision is highly-dependant on how efficient the MIMD-like units will be, but you can count on 6-15x improvement over GT200.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
kuglvinkl ::
Vseeno pa se zapičiti v DDR3-2000, pravi 4-jedrnik, SATA 3... Zakaj? Okej, SATA 3, ampak ostala dva? C2Qji delujejo (zaenkrat) popolnoma spodobno,
Spet - trenutno so dodatna jedra praktično neizkoriščena. Ampak najnovejše igre že uporabljajo dodatna jedra in jih bodo v bodoče vse več.
Ko bo posamezno jedro na 4-coru postalo prešvoh za poganjanje igre, bodo le te že znale uporabljati vsaj dva - če ne več jeder.
Softwer ti bo sam v bodoče razkrival ves potencial hardwera, ki ga imaš. Predpogoj za to pa je seveda primeren hardwer.
Am, sam sem skoču na quadcore iz NF-7. Je zmanjkal sape za fotografijo. Lightroom izkoristi vsa jedra (ok, ko mi melje fotke, je četrto obremenjeno na 80%, ostala pa na 95%). Vsa jedra izrkoristi ProShow producer.
Tut nekateri špili zalaufajo vsa jedra. Sicer on average ne pride čez 50% čez vsa, ampak, kot kaže se pobje trudjo. CoD4 IIRC.
Sam bi zdele z lahkoto ponucal tut 8 jeder. Ker v neki točki workflowa rabim tako računanje, ki se da palarelizirat na 95%. Simple.
Kar bi bil še bolj vesel. Da CPU-ju pri tem pomaga GPU. Sej, Adobe se neki trudi v PS4 (zoom, kar pride prav), samo vsega se pa ne bo dalo. Prav kul članek je bil objavljen o tem pred časom.
Tko da, mene predvsem veseli, da GPU-ji dobivajo zverinsko moč. Samo še vprečt jih bo treba (izven špilov).
Your focus determines your reallity
Grey ::
GT300 itself packs 16 groups with 32 cores - yes, we're talking about 512 cores for the high-end part. This number itself raises the computing power of GT300 by more than 2x when compared to the GT200 core. Before the chip tapes-out, there is no way anybody can predict working clocks, but if the clocks remain the same as on GT200, we would have over double the amount of computing power.
If for instance, nVidia gets a 2 GHz clock for the 512 MIMD cores, we are talking about no less than 3TFLOPS with Single-Precision. Dual precision is highly-dependant on how efficient the MIMD-like units will be, but you can count on 6-15x improvement over GT200.
Sounds too good to be true.
Bistri007 ::
DirectX 12 ali ne, programerji iger in drugih 3D aplikacij hočejo enostaven in zmogljiv API ter razvojno okolje, kjer lahko hitro in poceni naredijo aplikacije.
Microsoft bo gotovo pristavil svoj piskrček, igre na Windows so pomembne za ohranitev dominance Windows Home na desktopu. Ali bo to DirectX 12, nekaj podobnega OpenCL ali kaj tretjega ni niti tako pomembno.
Morda največja razlika med CPU in GPU je odsotnost binarne kompatibilnosti slednjega. Celo različne generacije GPUjev niso medsebojno binarno kompatibilne. Intel bo s svojim Larrabee prinesel binarno kompatibilnost v x86 stilu. Zagotovo torej ne bodo programi z LRBni ukazi nekompatibilni na Larrabee 2 ali Larrabee 3.
Leta 2012 GPUji Nvidia, AMD, Intel, VIA ne bodo med seboj kompatibilni, tudi zaveze o binarni kompatibilnosti generacij ne bo sprejel nihče razen Intel. Če game engine ne bo napisan v DirectX ali OpenGL, bo za nek API v OpenCL ali MSFT ekvivalentu, ki ga JIT compiler hipno prevede za uporabo na dejanskem GPU.
Tudi OS bo lahko tekel v VM na GPU. Ampak prednosti tega ne vidim.
VM uporabljaš, če imaš aplikacije, ki:
- ne potrebujejo veliko računske moči oziroma so veliko časa idle
- potrebuješ več RAM kot računske zmogljivosti (overhead za več instanc OS)
- dober I/O (disk, mreža).
Kje ima tu GPU prednost pred CPU, ne vem. GPU je večinoma za računanje; grafičnega RAM, ki je dražji, je manj; I/O (disk/mreža) gre pa itak preko CPU hipervizorja, razen če bi GPU omogočili direkten dostop do določenih I/O...
Microsoft bo gotovo pristavil svoj piskrček, igre na Windows so pomembne za ohranitev dominance Windows Home na desktopu. Ali bo to DirectX 12, nekaj podobnega OpenCL ali kaj tretjega ni niti tako pomembno.
Morda največja razlika med CPU in GPU je odsotnost binarne kompatibilnosti slednjega. Celo različne generacije GPUjev niso medsebojno binarno kompatibilne. Intel bo s svojim Larrabee prinesel binarno kompatibilnost v x86 stilu. Zagotovo torej ne bodo programi z LRBni ukazi nekompatibilni na Larrabee 2 ali Larrabee 3.
Leta 2012 GPUji Nvidia, AMD, Intel, VIA ne bodo med seboj kompatibilni, tudi zaveze o binarni kompatibilnosti generacij ne bo sprejel nihče razen Intel. Če game engine ne bo napisan v DirectX ali OpenGL, bo za nek API v OpenCL ali MSFT ekvivalentu, ki ga JIT compiler hipno prevede za uporabo na dejanskem GPU.
Tudi OS bo lahko tekel v VM na GPU. Ampak prednosti tega ne vidim.
VM uporabljaš, če imaš aplikacije, ki:
- ne potrebujejo veliko računske moči oziroma so veliko časa idle
- potrebuješ več RAM kot računske zmogljivosti (overhead za več instanc OS)
- dober I/O (disk, mreža).
Kje ima tu GPU prednost pred CPU, ne vem. GPU je večinoma za računanje; grafičnega RAM, ki je dražji, je manj; I/O (disk/mreža) gre pa itak preko CPU hipervizorja, razen če bi GPU omogočili direkten dostop do določenih I/O...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bistri007 ()
Icematxyz ::
There are significant advantages in doing it yourself, avoiding all the graphics API calling and overhead. With a direct approach, we can use techniques that require wider frame buffer, things that DirectX just doesn't support. At Epic, we're using the GPU for general computation with pixel shaders. There is a lot we can do there, just by bypassing the graphics pipeline completely.
GPUs are just much better optimized for highly parallel vector computing. CPUs are better for authorized out-of-order, branching, and operating system type of things. Once they both have a complete feature-set, things will get very interesting there. We could see the CPU pushing GPUs out of the market entirely, if the integration of highly parallel computing influences future designs. Or, we could see GPU vendors start pushing actual CPUs out of the market: Windows or any other operating system could run directly on a GPU. There are lots of possibilities.
Torej vprašanej je samo kako daleč bodo šli z določenimi zadevami ja. Bomo videli.
Zdaj je morda čas da se razvije kakšen kvaliteten open source GPU programski jezik in da se iz enačbe vzame directx kot nuja za pogon iger? In bo svet spet za odtenek lepši in boljši. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
arjan_t ::
Zdaj je morda čas da se razvije kakšen kvaliteten open source GPU programski jezik in da se iz enačbe vzame directx kot nuja za pogon iger?
openGL?
Ahiles ::
Vsi falil point glavn vprašane je če bo WoW lepo delu na tej grafi :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ahiles ()
PrimozR ::
Vseeno pa se zapičiti v DDR3-2000, pravi 4-jedrnik, SATA 3... Zakaj? Okej, SATA 3, ampak ostala dva? C2Qji delujejo (zaenkrat) popolnoma spodobno,
Spet - trenutno so dodatna jedra praktično neizkoriščena. Ampak najnovejše igre že uporabljajo dodatna jedra in jih bodo v bodoče vse več.
Ko bo posamezno jedro na 4-coru postalo prešvoh za poganjanje igre, bodo le te že znale uporabljati vsaj dva - če ne več jeder.
Softwer ti bo sam v bodoče razkrival ves potencial hardwera, ki ga imaš. Predpogoj za to pa je seveda primeren hardwer.
Nihče ni rekel nič o dvojedrnikih. Omenjal si 'pravi' 4-jedrnik. Kaj manjka C2Q-ju?
Problem je zgolj, da ni DDR3.
Ni futureproof.
O tem govorim - dolgoročen p/p, ne zgolj trenuten.
Seveda je DDR3. Ne izmišljuj si.
nekikr ::
Mene pa bolj kot to, ali bo neoptimiziran Crysis tekel gladko, moti naslov:
"nVidia GT300 je revolucija"
Bolje bi bilo: "Ali bo nVidia GT300 revolucija?". Ker za 9800GT in GTS250 so isto govorili, da bo manjša revolucija (bistven skok v performancah), pa ni bilo potem nič iz tega... No, glede na izkušnje zadnjih 15 let, sem 110% prepričan, da GT300 ne bo 3x hitrejša od GTX295 recimo. Bo pa za 50%, tako kot vsa ta leta do sedaj.
"nVidia GT300 je revolucija"
Bolje bi bilo: "Ali bo nVidia GT300 revolucija?". Ker za 9800GT in GTS250 so isto govorili, da bo manjša revolucija (bistven skok v performancah), pa ni bilo potem nič iz tega... No, glede na izkušnje zadnjih 15 let, sem 110% prepričan, da GT300 ne bo 3x hitrejša od GTX295 recimo. Bo pa za 50%, tako kot vsa ta leta do sedaj.
PrimozR ::
Če bi prebral novico, bi videl, da GT300 BO revolucija. Ugibanja pač ni. In ne govorimo o skoku v performansah (tudi ne vem, kako so to lahko govorili za 9800GT...) ampak spremembi arhitekture.
EDIT: procent pohitritve je pa itak neznan, v CUDA aplikacijah naj bi bila vsaj 2x hitrejša.
EDIT: procent pohitritve je pa itak neznan, v CUDA aplikacijah naj bi bila vsaj 2x hitrejša.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Dami ::
Vsi falil point glavn vprašane je če bo WoW lepo delu na tej grafi :)
/signed
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
Icematxyz ::
Zdaj je morda čas da se razvije kakšen kvaliteten open source GPU programski jezik in da se iz enačbe vzame directx kot nuja za pogon iger?
openGL?
Ne. Morda kdaj tudi "C++" če karikiram. ;) Ali pa seveda programski jezik s katerim se dela linux.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Saladin ::
Omenjal si 'pravi' 4-jedrnik. Kaj manjka C2Q-ju?
Trenutno nič.
Čez 2-3 leta pa bodo verjetno že vsa jedra izkoriščena in se mi bo takrat povrnila investicija v 4-jedrnika. Dvojedrniku bo takrat zmanjkalo sape.
Problem je zgolj, da ni DDR3.
Ni futureproof.
O tem govorim - dolgoročen p/p, ne zgolj trenuten.
Seveda je DDR3. Ne izmišljuj si.
In kaj če mi DDR3, ko pa socket ni kompatibilen za vbodoče? Za naslednji procesor bi tako moral kupiti tudi novo matično.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Saladin ::
Kje so se 2-3 leta. :) Takrat bomo ze vsaj 1x menjali komponente.
Vi že.
Jaz pa samo nov procesor dam not, še eno grafo v CF in nov SATA3 SSD disk, pa je stvar rešena.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Saladin ()
Poldi112 ::
Samo s tem da ti zdaj kupuješ dražje, da boš kasneje lahko še nadgradil, nadgradnja pa bo bolj malo pripomogla k hitrosti.
Sam sem isto filozofijo fural nekje 10 let nazaj, zdaj pa pač vzamem kar je trenutno najugodneje za moje trenutne potrebe in ko potrebe ne zadostujejo več prodam staro mašino in kupim novo.
Sam sem isto filozofijo fural nekje 10 let nazaj, zdaj pa pač vzamem kar je trenutno najugodneje za moje trenutne potrebe in ko potrebe ne zadostujejo več prodam staro mašino in kupim novo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
dzinks63 ::
In v čem je sedaj fora? Kupiti danes ploščo za 200€+, katera bo čez tri leta vse to podpirala, ali kupiti danes ploščo za 100€ in čez tri leta kupiti drugo (za 100€) za tisti čas primerno. Kdo bo več profitiral. Drugi bo imel novo ploščo z polno garancijo, ti pa 3 leta staro. Procesorji, grafične in SSd pa itak stanejo čez tri leta za oba enako.
Saladin ::
Iz
Nehalem i7-920
L3 Cache: 8 MB
8 processing threads
2.66 GHz
4.8 GT/s
na
Gulftown
6 core
12 processing threads
L3 Cache: 12 MB
Cca. 50% hitrejši procesor, kar je pri današnjem razvoju procesorjev dobra nadgradnja. In to je nekako minimalen pričakovan upgrade.. Dobre šanse so, da se bo serija procesorjev na LGA-1366 še nadaljevala, kar bi morala dobra plata podpirati še v bodoče.
In gre se za to, da ne prodam starih delov, ampak jih uporabim v že obstoječih mašinah v hiši. Iz obsolete Nehalem komponent bom tako počasi sestavljal rabljen Nehalem PC.
Nehalem i7-920
L3 Cache: 8 MB
8 processing threads
2.66 GHz
4.8 GT/s
na
Gulftown
6 core
12 processing threads
L3 Cache: 12 MB
Cca. 50% hitrejši procesor, kar je pri današnjem razvoju procesorjev dobra nadgradnja. In to je nekako minimalen pričakovan upgrade.. Dobre šanse so, da se bo serija procesorjev na LGA-1366 še nadaljevala, kar bi morala dobra plata podpirati še v bodoče.
In gre se za to, da ne prodam starih delov, ampak jih uporabim v že obstoječih mašinah v hiši. Iz obsolete Nehalem komponent bom tako počasi sestavljal rabljen Nehalem PC.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
opeter ::
Najdaljši cikel pri teh procesorjih v zadnjem času je imel Socket 775. Če bo LGA1366 zdržal pol toliko, bo super!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
PrimozR ::
Omenjal si 'pravi' 4-jedrnik. Kaj manjka C2Q-ju?
Trenutno nič.
Čez 2-3 leta pa bodo verjetno že vsa jedra izkoriščena in se mi bo takrat povrnila investicija v 4-jedrnika. Dvojedrniku bo takrat zmanjkalo sape.
Problem je zgolj, da ni DDR3.
Ni futureproof.
O tem govorim - dolgoročen p/p, ne zgolj trenuten.
Seveda je DDR3. Ne izmišljuj si.
In kaj če mi DDR3, ko pa socket ni kompatibilen za vbodoče? Za naslednji procesor bi tako moral kupiti tudi novo matično.
Drugič... Kdo tukaj govori o dvojedrniku?!? Nihče. Govorim o C2Q, poudaril sem Q. To pomeni Core 2 QUAD, a.k.a. štirijedrnik.
PrimozR ::
Precje dolgo se že (v fizični obliki) drži tudi AM2, ampak se njegovo obdobje končuje. Problem tako pri AM2 kot pri 775 je,d a z najstarejšo plato ne moreš uporabljati najnovejšega procesorja. Še en plus za kratkoročnejši nakup.
Saladin ::
Eni pač upamo na sodobno alternavo Socket A procesorjem.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Poldi112 ::
In kaj narediš kot ti plata po treh letih crkne, ti pa si ravno kupil najhitrejši procesor, ki ga še podpira :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Saladin ::
Čisto odvisno od trenutne situacije.
Določene stvari se da predvided, določene ne. V moji situaciji ni slabega nakupa, ker vsak del v bodočnosti ponucam.
Predpogoj je le, da so deli dovolj kvalitetni.
Določene stvari se da predvided, določene ne. V moji situaciji ni slabega nakupa, ker vsak del v bodočnosti ponucam.
Predpogoj je le, da so deli dovolj kvalitetni.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AMD je napovedal nove Radeone in TrueAudio (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 30826 (23076) | BaToCarx |
» | Sony predstavil igralni plošček ter strojno in programsko opremo PlayStation 4Oddelek: Novice / Konzole | 12236 (9646) | Jst |
» | Se Apple povezuje s TSMC-jem?Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 15071 (13832) | nekikr |
» | Naslednji Xbox se spogleduje z AMD-jemOddelek: Novice / Konzole | 6736 (5574) | Jinto |
» | GeForce GTX 580 'potrjen'Oddelek: Novice / Grafične kartice | 7948 (6989) | Machiavelli |