» »

Štirijedrnik za 266 dolarjev

Štirijedrnik za 266 dolarjev

vir: Hkepc
Hkepc - Intel, ki bo dvaindvajsetega julija predstavil tri nove procesorje iz družine Core 2 Duo 6050, bo na ta dan tudi znižal cene nekaterih svojih izdelkov, med katerimi je verjetno najbolj razveseljivo 50-odstotno znižanje cene štirijedrnega Core 2 Quad Q6600. Zanj bo po novem potrebno odšteti le 266 ameriških dolarjev namesto sedanjih 530, kolikor bo po novem stal model z oznako Q6700. Poleg tega se je pocenil Core 2 Duo E4400, za katerega bo potrebno odšteti 113 ameriških dolarjev, znane so še cene prihajajočih procesorjev E6550, E6750, in E6850, ti bodo stali 163, 183 in 266 ameriških dolarjev.

Več na HKEPC.

62 komentarjev

«
1
2

FireSnake ::

Taksne cene bi morale bit ze na zacetku....
Poglej in se nasmej: www.vicmaher.si

dzinks63 ::

:)) Ja zelo dobro, se že bojijo AMD-jevih štirijedrnikov, konkurenca je zdrava. Drugače pa prvič vidim E4500. Tega se bo dalo z najbolj osnovnimi komponentami navit na 3GHz.
Ob koncu leta bodo že kar razšijeni štirijedrniki, pa še grafične bodo šle dol , tako da se bo dalo sestavit zelo spodoben računalnik po zmerni ceni in ne bo noben problem poganjat nove DX10 igre , ki bodo takrat zunaj. Navsezadnje so še kar uspešno uskladili strojno opremo , ker nas je bilo že malo strah, kako bo to vseskupaj zgledalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Jux ::

Že E4300 se da z najbolj osnovnimi komponentami (ddr800, gbyteDS3, soliden vent) navit na 3+ (sam sem dosegel 3.6 z tako kombinacijo).
E4500 je zanimiv če bi rad uporabljal DDR533 za doseganje te hitrosti in najcenejšo plato (kar je pa itak neumnost, že samo zaradi same kvalitete plate).
web&blog&etc: http://lukabirsa.com

Gr0unD Zer0 ::

kak fajn:D
zgleda da bo cajt za menjavo računalnika>:D

zee ::

zakon >:D
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

opeter ::

Kdaj se bodo nove cene čutile pri nas? :\
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Izi ::

Znimivo.
Tole so sicer cene za 1000 kosov, tako, da bo tistih $ 266 v trgovinah nekje okrog $ 300 in pri nas bo to verjetno 300 €.

A je samo meni Q6600 nekam sumljivi poceni?
In kako je lahko ista cena za 4 jedrnika pri 2,4 Ghz kot za dvojedrnika pri 3 GHz? Štirijedrnik ga zmelje tako, da to sploh ni res. Razlika v frekvenci da nekako 25% hitrosti v prid dvojedrnika ampak dva jedra več pa da okoli 75% pospešek v prid štirijedrnika in na koncu štirijedrnik zmaga za okoli 50%.
Kje je torej logika, da ima za 50% hitrejši procesor Q6600 enako ceno kot E6850 ? Tale cena za Q6600 je pomoje močno dumpinška in je tu samo zato, da bo spravila AMD v grob.

Resda je znano, da bodo AMD-jevi Phenomi (ali kako se bodo že imenovali) pometli z Intelovimi štirijedrniki, AMPAK Phenomi naj bi stali okoli $ 800, medtem, ko dobimo Intelovega štirijedrnika za $ 300 8-O
Ta razlika je pa tako velika, da bo AMD z svojimi štirijedrniki pogorel na vsej črti, pa naj bodo še tako super dobri.

Jaffa ::

opeter: Zadnje čase se cene pri nas prilagodijo skoraj istočasno, kot drugje po svetu.
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Izi ::

Kdaj se bodo nove cene čutile pri nas?

Če si dobro prebral novico je to znižanje napovedano šele za 22. julija.
Večina procesorjev tako ali tako pride ven šele takrat in tudi pri nas jih bodo pač takrat začeli kupovati po tej ceni, ki je tu napisana.

Nakup Q6600, ki bo verjetno najboljši nakup glede na ceno/zmogljivost, torej lahko planiraš šele nekje sredi poletja v Avgustu, ko bo večina ljudi na morju in bo zunaj kot kaže okoli 45°C :D

msms ::

Nakup Q6600, ki bo verjetno najboljši nakup glede na ceno/zmogljivost, torej lahko planiraš šele nekje sredi poletja v Avgustu, ko bo večina ljudi na morju in bo zunaj kot kaže okoli 45°C


V sobi z Q6600 pa bo blizu 55°C.:D

ShARk63 ::

In kako je lahko ista cena za 4 jedrnika pri 2,4 Ghz kot za dvojedrnika pri 3 GHz? Štirijedrnik ga zmelje tako, da to sploh ni res. Razlika v frekvenci da nekako 25% hitrosti v prid dvojedrnika ampak dva jedra več pa da okoli 75% pospešek v prid štirijedrnika in na koncu štirijedrnik zmaga za okoli 50%.


hja, ni nujno. ce problem ni resen z nitmi, imas raje eno hitro jedro, kot pa 100 pocasnih. pa ne pozabit na Amdhalov zakon.

kixs ::

Prav zaradi tega razloga bom ostal na dvojedrniku se kaksno leto.

Za osebno rabo bi mi bil dovolj ze single core, je pa fino dati nekaj za delat racunalniku in poleg tega delat se kaksno drugo rec, ne da bi se poznalo na odzivnosti.

In seveda za tistih nekaj programov in iger, ki ze podpirajo vecprocesorske masine. Vendar je X2 zaenkrat vec kot dovolj.

LP

PrimozR ::

Izi žal nimaš povsem prav. Da je ista cena je rahlo čudno, ampak tudi ne. Štirijedrnik seveda zmelje Duota, ne pa v današnjih programih ki so še vedno 95% single threaded in ti tudi dvojedrnik ne pomaga baš veliko. To da bo AMDjev Phenom 800 $ verjamem, za hitrejše modele. QX6800 je 1000$, Q6600 pa je vstopni model.

Izi ::

ni nujno. ce problem ni resen z nitmi, imas raje eno hitro jedro, kot pa 100 pocasnih

Tudi jaz sem včasih tako mislil, pa sem po lastnih izkušnjah ugotovil, da to ne drži. Niti sploh niso tako potrebne kakor smo včasih mislili.
Najbolj pomembno je, da zna sam OS pravilno razporejati uporabo jeder.

Bilo je tako:
Na XP-jih je moj stari X2 3800+, ki je že malo v letih in ni več najzmogljivejši pri večini programov deloval z obema jedroma na 50%, kar več ni šlo, programi pa so se zatikali.
Recimo že gledanje 1080p filma kodiranega z h.264 se je melenkost zatikalo, jedra pa sta vedno stala oba na 50% ali pa eden na 40% drugi pa na 60%. Živel sem v prepričanju, da to pač mora biti tako, ker je najboljši predvajalnik Media Player Classic že hudo star in samo enoniten.
Napaka.
Ko sem prešel na Visto, mi sedaj popolnoma isti (enonitni) programi delujejo z obema jedroma obremenjenima tudi do 100% če je potrebno.
Isti filmi na istem predvajalniku sedaj delujejo z obema jedroma obremenjenima na okoli 70% in slika teče popolnoma tekoče.
Tudi kodiranje videa, ki je na XP-jih stalo na obeh jedrih pri 50% in bilo hitro kolikor je pač bilo je sedaj še enkrat hitrejše in oba jedra sta obremenjena do konca, pa je programček, ki ga uporabljam za kodiranje filmov iz plošč že hudo star in seveda enoniten.

Torej je vse odvisno samo od Operacijskega sistema, kako zna razporejati delo na različna jedra, čeprav gre samo za eno nit.
Na XP-jih sem imel naložene vse popravke za večjedrne procesorje pa ni nič pomagalo, sedaj na Visti pa dela vse skupaj daleč nad pričakovanji, že skoraj nelogično dobro. :D
Zakaj tako, se niti ne bom ukvarjal, ampak dejstvo je, da bo moj naslednji procesor 4 jedrni, ker se mi zdi, da ga bo Vista znala izkoristiti do konca.

globoko grlo ::

tnx Izi, to me je zanimal

Do sedaj so vsi nekaj jokali o nitnosti, men pa ni bilo jasno zakaj winsi sami po sebi ne obremenjujejo procesorjev kolikor pač rabijo CPUpowerja.

ajd

Icematxyz ::

Se pravi Vista tudi za programe ki v XP znajo obremeniti le polovico dvojedrnika zna iskoristiti dvojedrnika z istim programom 100%?

Wrop ::

Izi, imam enak procesor (x2 3800) kot ti in tudi jaz sem opazil, da je pod Visto procesor večkrat 100% obremenjen kot je bil v Xp-jih. Ampak kako lahko program, ki ima samo eno! nit obremeni oba jedra na 100%. Če jaz kaj vem (lahko se motim) potem ne more, OS lahko razdeli jedri tako, da je procesor skupaj obremenjen na 50% s tem (enononitnim) programom.
Vem pa v npr. Poserju lahko nastaviš, da ti renderiranje lahko razdeli na več niti (do 4) in procese. Če imam dve ali več niti potem je procesor obremenjen na 100% in ostalo delo na računalniku je nemogoče. Če je pa samo ena nit pa je je procesor obremenjen na okoli 60-70% . 50% renderiranje, kar ostane je pa delo OS in ostalih programov.

Icematxyz ::

Morda pa je fora le v tem da vista sama požre ostalih 50%?

Tukaj bi bil zelo na mestu konkreten test a ne istega programa v XP ki dela na 50% in Vista ki dela na 100%.

Morda bi bil rezultat presenetljiv?

Zgodovina sprememb…

3p ::

Izi: tega pa ne verjamem. Hočeš reči, da ti v Visti recimo super-pi zasede 100% večjedrnega CPU in se konča nekajkrat hitreje? Če bi slučajno v OS (ali v CPU) bila vdelana tovrstna paralelizacija, bi to bilo na vseh reklamah...

PrimozR ::

izi a je bil to en sam graf ali en graf na jedro?

Izi ::

Ne ne, to seveda ne deluje na vseh programih.

Najbolj verjetno je, da je dandanes že večina programov večnitna, in jaz tega sploh nisem opazil.
Čeprav se spomnim, da je Microsoft nekaj oglaševal med prednostmi Viste tudi "better dual core support", karkoli naj bi to že pomenilo.ž
Ko sem takrat brskal, kaj naj bi to bilo je Microsoft izjavil, da so XP-ji pisani za eno jedro z podporo večim jedrom, medtem ko je Vista pisana za več jedr z podporo tudi enojedrnim procesorjem. Nekaj že mora biti na tem :D

Super Pi v Visti še vedno obremeni prvo jedro do 10% in drugo jedro na 90%. Tukaj ni nič razlike od XP.
Tudi pri nekaterih starejših igrah nikoli ne preseže 100% od skupnih 200%, medtem ko je pri vseh novejših igrah večnitnost očitno že vgrajena.

Vse ostalo, kar imam na računalniku pa mi izkorišča oba jedra do konca, če je seveda potreba.

Zadnja verzija Media Player Classic je iz leta 2006 in možno je, da ima podporo za več jeder.
PowerDVD in Windows Media Player tudi izkoriščata več jedr.
VirtualDub je pisan večnitno, kot je omenil avtor.
Photoshop je že od nekdaj večniten in očitno tudi vsi ostali večji programi ki jih uporabljam.

Za pisarniške programe in ostale pripomočke pa tako ali tako ni važno, ker vsi skupaj ne obremenijo procesor za več kot par procentov.

Kakorkoli že, se mi zdi, da bi se dalo štirijedrnik dandanes že kar dobro izkoristiti, saj mi je tisti multimetrček, ki ga imam v Sidebaru in kaže obremenjenost obeh jeder in RAMa, vse prevečkrat v rdečem polju z obema jedroma hkrati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

sword ::

Procesorji se razvijajo prehitro. Redki programi jih lahko dohajajo, šele zdaj počasi ven lezejo igre, ki izkoristijo 2 jedra, vsak cajt pa bodo že oznanjal 8 jedrnike ... Če bo šlo po tej poti naprej kmalu ne bo več niti smiselno imeti najbolše-najnovejše-najhitrejše procesorje, ker itak ne bo noben program zmožen ihoristiti poln potencial ...

Na drugi strani bi pa lahko grafičke šle hitrej v korak s časom oziroma denarnico :P

^^ just my opinion

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sword ()

Wirko ::

Menda obstaja za Windows XP ena flikca, ki popravi oz. izboljša podporo za večjedrne procesorje. Je to to: KB896256 ali kaj drugega?

Aja, pa bodimo dosledni: en jedr pa en jedr sta dva jedra! Dva jedra pa dva jedra so štirje jedri! Štirje jedri pa štirje jedri je osem jedrov!

Jaffa ::

Kak pa ti sklanjaš. 8-O

Meni je X2 Delal v XPjih normalno. Imel sem pa takšne probleme z C2D. Najbolj se je poznalo pri igrah, ki so se zatikale. V visti zdaj dela normalno.
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

SasoS ::

MPC je hudo večniten (že sam directshow je večniten, saj vsak filter laufa v svojem threadu), prav tako so sami filtri (recimo CoreAVC) lahko večnitni. Drži pa da XP scheduler suxx...

PrimozR ::

sword podpora je samo za eno nit ali več niti. Če podpira več niti, bo pospešek z octa-core-om precej večji kot z dual-om (v primerjavi s single). Tukaj ni podpore za samo dve jedri. Eno ali več, to je to.

Jst ::

Uaa! Leta nazaj sem tu razlagal kako XPjev scheduler slabo opravlja svoj posel, in me veseli, da ste to koncno tudi sami opazili.


---

Narava mojega posla me dela zelo nestrpnega ob cakanju na cenejse stirijedrnike. Q6600 za 300EU na prvi pogled zgleda prekleto dober deal. Ceprav bom koncno sodbo izrekel po izidu AMDjeve nove platforme ter proti koncu leta, ko si ga bom tudi sam omislil.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

OChack ::

hja sj čez pov leta boste pa vsi hotl met phenom x4 procesorje ki bojo 50% hitrej ;)
tko kot je blo na C2D ;)
Int€l inside, IDIOT Outside

Izi ::

Aja, pa bodimo dosledni: en jedr pa en jedr sta dva jedra! Dva jedra pa dva jedra so štirje jedri! Štirje jedri pa štirje jedri je osem jedrov!

Si se moral pa kar potruditi, da nisi v tako dolgem stavku niti ene besede napisal pravilno >:D
Bi bilo pa kljub temu pametno napisati pravilno verzijo, ker slovenščina je na tem forumu že skorajda izginila, da ne bo kdo, ki ne razume parodije mislil, da je v zgornjem stavku res kaj pravilnega :D
Eno jedro in eno jedro sta dve jedri, dve jedri in dve jedri so štiri jedra, štiri jedra in štiri jedra je osem jeder.

čez pov leta boste pa vsi hotl met phenom x4 procesorje ki bojo 50% hitrej

Vse bo odvisno od cene in bolj malo od hitrosti
Če bodo 150% dražji in torej ne bodo upravičili "samo" 50% večje hitrosti.
Če pa bodo 200% hitrejši in 150% dražji, pa bodo vsekakor zanimivi.

OChack ::

dobr veš da se to slednje še ni zgodil, sj c2d q extreme tud ni 100% hitrej pa je 2x do 3x draži
Int€l inside, IDIOT Outside

3p ::

pipi: "sword podpora je samo za eno nit ali več niti"
Bi bilo res, če bi bilo. Tako pa imaš še kako lahko podporo samo za eno, dve, tri, pet, sedemnajst... niti. Kakor so pač sprogramirali. Celo povprečen program izpred par let teče v dveh nitih... večina knjižnic za GUI forsira, da teče GUI v svoji niti, daljši posli pa v svoji. Ampak ker GUI itak ne obremenjuje kdo ve koliko CPUja. Potem imaš recimo igre, kjer lahko v eni niti teče obdelava scene, v drugi preračun premika igralcev, v tretji nekaj tretjega... Ali pa 32 nitni program (vsaka nit računa možne poteze ene figur pri šahu, na primer). Seveda pa lahko napišeš tudi n-nitni (za razmeroma splošni n) program...

kixs ::

Kaj ti nuca programirat za n-niti, ce se recimo dolocena operacija racuna lahko v samo eni niti, potem pridemo do tega, da je program tako hiter oz. optimiziran, kolikor je hitra najpocasnejsa nit.

lp

MrStein ::

sword:

Procesorji se razvijajo prehitro. Redki programi jih lahko dohajajo, šele zdaj počasi ven lezejo igre, ki izkoristijo 2 jedra, vsak cajt pa bodo že oznanjal 8 jedrnike ... Če bo šlo po tej poti naprej kmalu ne bo več niti smiselno imeti najbolše-najnovejše-najhitrejše procesorje, ker itak ne bo noben program zmožen ihoristiti poln potencial ...

Na drugi strani bi pa lahko grafičke šle hitrej v korak s časom oziroma denarnico :P

1.) Večprocesorki sistemi obstajajo že vsaj 20 let. Zdaj so malenkost cenejši in milijonkrat bolj promovirani.
Nobenga "prehitrega" razvoja ni.

2.) Heh ? Grafe zdaj zmorejo to kar si pred letom-dvemi le sanjal. Stanejo pa tudi 1000 EUR. Razen če si mislil, da bi morali biti cenejše. (kar tudi so; danes za drobiž dobiš karto, ki pomete z lanskim šampionom)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Izi ::

je program tako hiter oz. optimiziran, kolikor je hitra najpocasnejsa nit.

V bistvu ja.
Ne moraš sicer govoriti o najpočasnejši niti, ker so niti vedno vse enako hitre, ker imajo procesorji vedno enako hitra jedra. Ne more biti na enem procesorju eno jedro hitrejše od drugega.
Pravilno je torej: Program je tako hiter, kolikor je hitra njegova najbolj obremenjena nit.

Se pa da tisto najbolj obremenjeno nit razdeliti na dva dela in isti program na istem procesorju bo spet močno pridobil na hitrosti, če na procesorju na bo zmanjkalo prostih jeder seveda.
Torej bo v prihodnosti precej bolj važno število jeder kot pa hitrost jeder. Vsaj tako se meni dozdeva :)

Na drugi strani bi pa lahko grafičke šle hitrej v korak s časom oziroma denarnico

Če bi se malo poglobil v zgradbo procesorjev CPU in GPU, bi ugotovil, da so grafični procesorji že pred časom prehiteli centralne procesorje.
GPU so precej bolj razviti in naprednejši od CPU in njihov razvoj je tudi neprimerljivo hitrejši. Torej ne vem od kje ti ideja, da grafične ne gredo v korak z časom.

Res pa je, da smo prišli do točke, kjer je grafični procesor prevzel vlogo glavnega procesorja in je CPU samo še pomočnik grafičnemu procesorju :D
Pri igrah je to že od nekdaj sedaj pa se to seli še v vse ostale programe in celo sam OS (Vista) že skoraj bolj obremenjuje GPU kot pa CPU.
Tako, da zanje čase redko zgodi, da imamo v starem računalniku prepočasen CPU, ampak je prva stvar, ki začne zavirati vse skupaj ravno GPU, zato se morda nekaterim zdi, da je njihov razvoj prepočasen, čeprav je daleč najhitrejši med vsemi računalniškimi komponentami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

kixs ::

V bistvu sem imel v mislih najbolj obremenjeno nit in s tem je tudi najpocasnejsa - ostala jedra cakajo na rezultat te niti. Jedra so logicno enako hitra.

Nikoli pa ne bos imel toliko jeder, da bodo vsa enako obremenjena. Vedno bo ena nit (jedro), ki jo bodo ostale niti (jedra) cakale.

Izi ::

Nikoli pa ne bos imel toliko jeder, da bodo vsa enako obremenjena. Vedno bo ena nit (jedro), ki jo bodo ostale niti (jedra) cakale.

Ja, to je res, ampak samo v primeru, da imaš ti več ali enako število jeder kot jih program podpira.
Če jih imaš več kot jih program podpira bo celo nekaj jeder popolnoma brezdelno čakalo na kakšne ukaze.
Tisti hip, ko pa imaš manj jeder kot jih program podpira, (in ponavadi je tako) pa najbolj obremenjena nit sploh ni več važna, ker se na enem jedru začne drenjati več niti in hitrost drastično pada.

In v praksi imamo (bomo imeli) vedno manj jeder, kot jih (jih bodo) programi podpirajo, tako, da razmišljanje o najbolj obremenjeni niti ni ne vem kako produktivno.
Z problemom najbolj obremenjene niti se bodo ukvarjali programerji, mi pa se bomo večno ukvarjali z problemom zagotoviti zadostno število jeder za vse te niti :D

SasoS ::

> Ja, to je res, ampak samo v primeru, da imaš ti več ali enako število jeder kot jih program podpira.

Ni nujno. Lahko ima program 100 niti, 99 jih bo teklo na enem jedru (in ga zasedlo recimo < 1%), 1 pa na drugem (in ga zasede 100%). Dodajanje jeder ti v tem primeru ne pomaga nič in sploh ni nujno da lahko tisto eno nit razdeliš na dve. Niso vsi problemi paralelni...
Ravno grafične so dober prikaz paralelnih procesorjev. Ogromno število jeder (cevovodov), ki pa so relativno počasni glede na centralni procesor. Za grafiko ki je izrazito paralelni problem je to super, superPI pa bi pogorel :)

Jst ::

> Z problemom najbolj obremenjene niti se bodo ukvarjali programerji

Hja, s tem problemom se ukvarjamo ze desetletja - multi cpu je stara zadeva - in ne od kar so na voljo prvi vecjedrni procesorji. (Jaz osebno se sicer nisem pred desetletji ukvarjal z vecnitnostjo, a vseeno kar nekaj let pred izidom p4 HyperThreading-a (kar je bila zame dobra stvar; s pravilnim pristopom si pohitril dolocene zadeve za 30% - razno delo z bazami, server-side "strezenje" klientom...)).


Veliko real-world problemov je taksnih, da se ena nit izvaja predolgo, katero ni mogoce paralelizirati, ostale niti pa potrebujejo (vmesen) rezultat za svoje nadaljno delo. Taksna situacija je recimo obdelava podatkov v raznih bazah, sortiranje, kompleksni (vecdimenzionalni ali pa matricni) izracuni,...

Imamo tudi veliko real-world situacij, kjer ti vec niti nic ne pomeni. Recimo pri kaksnih izpisih, kjer ti server servira zahtevane podatke (na serverski strani n jeder res pomeni skoraj n kratno pohitritev), ti pa na svoji masini (client side) pa moras podatke obdelati, jih v pravilni obliki pripraviti in navsezadnje izpisati. V tem segmentu je zelo tezko doseci kakrsnokoli *stalno* pohitritev, med drugim tudi zaradi narave podatkov, ki jih obdelujes. Ni nemogoce in pri pravi kolicini in vrsti podatkov lahko ucinkovito zaposlis vec jeder, ampak moras paziti, da v real-world situaciji ne dosezes ravno obratnega ucinka.


Zato izjava, da bomo v prihodnosti bolj potrebovali vec jeder, kot pa hitrost samega jedra ni ravno dobro premisljena. Ce bomo na racunalniku simultano laufali vec aplikacij, potem je to res. A da bi pa ena aplikacija lahko zaposlila poljubno stevilo niti, je pa tezko doseci. "Prava narava" aplikacij sicer to lahko doseze; primer je graficno obdelovanje (ter GPU). 1 plus 1 pa ne mores paralelizirati pa ce zaposlis vse programerje.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Wirko ::

Procesor Cell in poskusi združevanja CPU-ja in GPU-ja kažejo še en trend. Zakaj imeti cel kup jeder, ki so vsa sposobna opraviti vse naloge, hkrati pa obsegajo ogromno tranzistorjev, porabijo dosti energije itd.? S kakšno nalogo pa se lahko tak procesor sploh polno obremeni? Bolj ko se bo večalo število jeder, bolj se bo po mojem kazala potreba po tem, da se nekatera specializirajo (npr. dve za kriptografijo, dve za iskanje virusov...), druga pa ne.

FireSnake ::

Uau, kako eni pametujejo, celo neke definicije o hitrosti, res smesno, pravi znalci.

Nihce pa ne omeni, da nad schedulingom bdo OS, ki pa ze ima sam po sebi dosti taskov, tako, da cisto prosto ne bo nobeno jedro, pa ce jih je 30, mi pa se pogovarjamo "le" o stirih.

Velika vecina tule si naj malo prebere na to temo .....
Scheduling %28computing%29 @ Wikipedia
.... pa pol pametuje.
Poglej in se nasmej: www.vicmaher.si

MrStein ::

FireSnake :
Nihce pa ne omeni, da nad schedulingom bdo OS, ki pa ze ima sam po sebi dosti taskov, tako, da cisto prosto ne bo nobeno jedro, pa ce jih je 30, mi pa se pogovarjamo "le" o stirih.


Kaj blodiš ? Imam "le" dva jedra, pa sta več kot prosta. Čeprav laufa OS zraven. S svojimi taski.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Pesimist ::

Bah core 2 core 4 za nisko ceno blah blah. Jaz pa sem nekak zacel ugotavlat da nerabim vec bolsega kompa kot AMD 3500+ za par let. Ena igra je ki me zanima in bo delala tudi brez problema v prihodnje. Reje bom dnar ponucal za prenosne naprave v tem desetletju >:D

Jst ::

> Procesor Cell in poskusi združevanja CPU-ja in GPU-ja kažejo še en trend.


Hja, to je super pri konzolah, katere so namenjene igranju iger (ter v manjsi meri predvajanju multimedijske vsebine). PC je pa tako razsirjen, prav zaradi sirokega spektra problemov, s katerimi se lahko (in se) ukvarja. Gaming pri PCju (po mojem mnenju) predstavlja le majhen kos torte. Zato se mora dobro premisliti, ce bi taka zdruzitev pomenila korak naprej za vecino stvari. Pomoje bi, ce je zdruzitev opravljena pravilno; a ne v smeri specializacije, katero si omenil. Specializacija naj ostane kar lepo v domeni konzol in raznih namembnih naprav.



Moram pa se povedati, da nisem dosti razmisljal v tej smeri - pros and cons - zato je to samo tako, na hitro, moje v0.01 mnenje.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

FireSnake ::

@MrStein

Ne se neumnega delat! Idle?

Ljudje se tu pogovarjajo o situacijah, ko je racunalo obremenjeno.

Kdo zdaj blodi?
Poglej in se nasmej: www.vicmaher.si

Looooooka ::

Jst
kokr so zdele na nt konferenci prbil...kar se tice vecjedrnikov in dela z bazami dela microsoft na tem da bo v prihodnosti del .net framework dobil novo verzijo adota ki bo tok smart da bo znal objete delat iz baze in nato ugotovit ce je tvoj ibr uga buga kompleksn query mozno optimizirat in razbit na vec queryjev in vsazga zalaufat v svoji niti da bodo rezultati prej nazaj.
pa kar se tice posiljevanja vecjedrnikov...ce delas z zvokom in videom lahko 1 aplikacija to takoj nardi.
in glede na to da je zdej VOIP tok bo to posiljevanje tud kr pogosto.

MrStein ::

FireSnake, rekel si :
Nihce pa ne omeni, da nad schedulingom bdo OS, ki pa ze ima sam po sebi dosti taskov, tako, da cisto prosto ne bo nobeno jedro, pa ce jih je 30


Tipično je na obremenjem PC-ju par taskov. Torej bo že 4 jedrnik komaj obremenjen. 30 jeder pa ne bo sploh, razen v sintetičnih testih ipd. Razen če dokažeš nasprotno. Čakamo ...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kixs ::

Izi:
prej si napisal kako je v Visti scheduler bolj optimiziran.

Sem za foro sel instalirat Visto in naredil preizkus z enkodirajem videa v VirtualDubu z DivX in Xvid. Razne kombinacije. 2x VirtualDub z DivX (brez in z Optimize Multithreading), 1x VirtualDub (DivX) + 1xVirtualDub (Xivd).

Torej skupaj enih 6 kombinacij.

Identicen video klip in nastavitve. Isti kodeki tako v XP in Visti.

In ves kaksen je rezultat. Glede na to, da sem uporabil stoparico, je v mejah statisticne napake - okoli 1%.

Zdej mi pa razlozi, kje je Vistin scheduler boljsi!? Pri meni NI RAZLIKE!

ajd

Tr0n ::

Eh, AMD na Visti.

Intel FTW, amirite? :)

MrStein ::

kixs97, no kaj si pričakoval, da ti bo CPU zdaj delal 20% hitreje ??? Kaj si sploh meril ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Intel: nižje cene in nov procesor

Oddelek: Novice / Procesorji
215134 (2791) opeter
»

Novičke iz Intelovih logov

Oddelek: Novice / Procesorji
253820 (2526) Meizu
»

Pocenitvam ni videti konca

Oddelek: Novice / Procesorji
72702 (2008) opeter
»

Intel: pocenitve in novi procesorji

Oddelek: Novice / Procesorji
285538 (3437) WamPIRe-
»

Intel: Core 2 Duo in znižanje cen 23. julija

Oddelek: Novice / Procesorji
496483 (3707) bond007

Več podobnih tem