» »

GeForce 7300 GT za AGP

GeForce 7300 GT za AGP

GeForce 7300 GT AGP

Hartware.net - Podjetje nVidia naj bi načrtovalo predstavitev grafične kartice GeForce 7300 GT za AGP vodilo, poroča Hartware.net. Omenjen kos strojne opreme je že na voljo na azijskem trgu, vendar do uradne predstavitve še ni prišlo. Karakteristike različice za AGP naj bi ostale enake kot pri PCIe sestri, torej po osem Pixel cevovodov ter Pixel Shader enot in štiri Vertex Shader enote, frekvenca jedra ter 128 bitnega pomnilnika znaša v obeh primerih 350 MHz, vendar sta omenjeni frekvenci odvisni tudi od proizvajalca grafične kartice. Za pretvorbo signalov iz PCIe v AGP služi HSI Bridge, podobno kot pri ostalih tovrstnih nVidiinih grafičnih karticah. GeForce 7300 GT za AGP vodilo bo tako dopolnil ponudbo novih kartic za uporabo v omenjeni reži, njegove zmogljivosti bodo podobne modelu 6600 GT, cena nove kartice pa naj bi se gibala med 80 in 100 evri. Več o tem na Hartware.net.

34 komentarjev

Tilen ::

GeForce 7300 GT za AGP vodilo bo tako dopolnil ponudbo novih kartic

Ponudbo podn, nepotrebnih kartic.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

simnov ::

upam , da bo brat zamenjal tole z fx 5200 samo mu je preveč škoda denarja za pc rajši kupi mf za moped

jest10 ::

Vsak ima drugačen hobi... Mu pa ti kupi novo kartico, če ne moreš gledati njegove FX5200

keber ::

@Tilen

Eni ne menjamo matične plošče vsako leto in imamo še AGP. In če nočeš imeti super duper specialno hitre grafike, ampak samo tako, ki laufa za majhen denar, je to odlična kartica.

Jernej L ::

lepo to, sem glih gledal kolko bi stala nadgradnja na pcie, pa bom še počakal na tole...

R33D3M33R ::

Ponudbo podn, nepotrebnih kartic.


Govori zase, te kartice so še kako potrebne.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

mtosev ::

Lol @ ati

Nič več graf za agp nedelajo.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Tilen ::

keber, jaz imam se tudi agp[6800GT, ki je seveda dosti boljsi od tega v novici in 2 leti starejsi]. >:D

Samo pac glede na to, da ne nudi nic kaj vec kot 6600GT je brez veze kaj takega proizvajat. Ce pa podpira tudi nekaj kar 6600GT ne [dvomim] pa itak zaradi svoje sibkosti ne more prikazat zadovoljivo.

R33D3M33R, in zakaj so te kartice pomembne? Za dobicek nvidie, to nedvomno. Za nas pa vidim smisla, res ne. Imamo 6600GT na PCI-E in AGP, ki je tej grafi identicen.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Izi ::

Ja, Tilen je tukaj hudo brcnil v temo.

V višjem razredu res ne rabimo več kartic na AGP, ker kdor da 100k ali več za grafiko je že pred letom prešel na PCIe.

Za spodnji razred pa so AGP kartice še kako potrebne. Po moje lahko v najnižjem razredu prodajajo kartice na AGP še vsaj dve leti, dokler ne bodo prav vsi zamenjali matičnih plošč.

Edit: Smisel te kartice boš mogoče videl v ceni, ki bo okoli 20k SIT, kar je manj kot že precej zastarela 6600GT

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

opeter ::

Mogoče imaš prav, g. Tilen. Ampak ne pozabi, s tako kartico lahko laufaš recimo Warcraft 3 na vseh detajlih in bonbončki v 1600x1200/32 bit. In ta kartica je za starejše igre nadmočna. :)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Tilen ::

Izi kdo brca v temo? Samo pravim, da so izdelali taksno kartico, ki je v bistvu ze zunaj, samo z drugim imenom. Kartice nizjega, visjega ranga za AGP seveda so in to ze dolgo.

opeter, ne vem, ampak z istimi performansi kot 6600GT je to samo dodatek v mosnjicek nvidiie in tudi s tisto grafo lahko komot to naredis z Warcraft 3. Ce bi imeli interes bi dalje prodajali 6600GT in sploh ne bi bilop treba vlagat v razvoj cesa taksnega in se posvetili bitki najhitrejsih v ATI vs NVIDIA vojni in ti ne bi bil nic na slabsem, saj bi lahko kupil 6600GT z istim performance in NIZJO ceno od te.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

drejc ::

@Tilen: serija 6 gre vn, to je zaradi potreb trga po seriji 7 in principu kako se delajo švohnejše kartice. NV40 jedro je enostavno nepotrebno štancat za tiste par 6600 in 6800 gtjk, če jih sploh še dewajo nove (novo serijo 6 na pcie noben priseben ne kupi). Samo in le zato je 7300GT nujen in neizbežen.
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse

keber ::

Saj ni samo fora v hitrosti. Fora je tudi v podpori novim funkcijam, s katerimi nove igre zgledajo lepše. Je pa res, da se jih ne laufa pri 1600x1200 in 8x FSAA, ampak ustrezno manj. Pa saj je tudi 800x600 tudi pri novih igrah dovolj. Sploh za kartico, ki košta 20 jurjev.

Tilen ::

novo serijo 6 na pcie noben priseben ne kupi

Jaz ti kupim tole grafo, ce mi jo menjas za 6800GT PCI-E.


Keber, katere so te funkcije, ki jih ta grafa ima in jih 6600GT nima ter so opazne?

lp
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

tiborrr ::

@mtosev: O, pa se kako delajo. Imajo tudi X1600PRO AGP, stanca se pa tudi X1300 AGP.
Don't test the captain's validity or his vulnerability!

mtosev ::

Te poznam mislim nič novega vn nedajo. Al 1800 1900 na Agp
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

AtaStrumf ::

Tilen no najd mi novo 6600GT za 20k na AGP lepo te prosim, jo takoj kupim.

Tilen ::

AtaStrumf, ta kartica pri nas ne bo 20k. Mogoce v Pelugi 100EUR [skoraj 25k]. Pri nas pa spet 30k+.

In seveda, nove ni zaradi tega, ker jo ta zamenja. Da pa je to nepotrebno pa sem ze povedal.

Zdaj vprasanje je kako smiselno je proizvajati nekaj iz 6x serije in nekaj iz 7x. Tukaj pa je moj problem, hehe.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

tiborrr ::

mtosev: Proizvajalci (napacno) predvidevajo, da imajo lastniki AGP plosc zastarele in presibke procesorje, kar pa ni res (primer nForce3 (ultra), Sis761, VIA KT880 v kombinaciji z Athlonom64/FX/X2) in so zato previdni.

Edini, ki si upa, je Gainward, ki izdaja Gainward Bliss 7900GT (polnokrvni 7900GT) za AGP.
Don't test the captain's validity or his vulnerability!

Izi ::

Tilen, ta kartica je povsod po svetu cenejša kot 6600GT poleg tega je pa pa kar nekaj hitrejša od 6600GT.

In ne bo 30k SIT, ker pri Funtechu prodajajo PCIe verzijo Gainward GeForce 7300GT, 256M za 19.900 SIT.
Res da je AGP verzija vedno za par 100 SIT dražja ampak vsekakor bo manj kot 21k SIT.

V večini testov je 7300GT novi hit in jo povsod priporočajo. Pravijo, da je to kartica srednjega razreda za ceno nižjega razreda.

Tilen ::

kar nekaj hitrejsa? Test mogoce?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Tr0n ::

Ne vem no. V dobi, kjer je naslednja generacija tik pred vrati, se tole bolj ali manj ne splaca.

Pa AGP? WTF man! :\

opeter ::

Zanima me, kdaj se bo dalo dobiti to kartico pri nas? Hvala za odgovor.

PS: še vedno mi ni uspelo dobiti hladilnika za GeForce 6600GT in ga verjetno niti ne bom dobil.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

HardwareMaster ::

Ja, WTF je za tiste, k ste kupil plate z PCI-E. Pac ne serjemo vsi tko dnarja, kot ga nekateri starsi otrok, ki so tukaj. Eni le sluzimo svoj denar in ne kupujemo vsako leto nove ksite zato da bi bili in, ampak imamo kiste dokler se da z njimi kaj uporabnega poceti (dokler recimo spili ali pa kaj drugega ne dela vec spodobno). A zdej pa ce mi bo krepnla grafa na AGP bom mogu pa menjat komplet plato + tega bo kmalu treba mnejat se ram, ker bo vezno cipovje ala NF4 slo kmalu ven. Pa dejte no srat eni. Mal se zamislte kako bi blo ce bi si s svojim denarjem mogli kupovat komponente, s tem da zasluzite 100-150K na mesec (zraven pa mate se en kup ostalih stroskov). Mislim da bi prav vsak od nas tukaj gledal drugace potem na te stvari.
°°°°°°°°°°°° AMD Ruls

Tr0n ::

Heh, al das 15-20k za AGP, al pa PCI-E plato. Isti smorn.

HardwareMaster ::

Ja 15-20K za plato + 15-20K za grafo. Ne vem a sam jst ne znam tuki racunat?
°°°°°°°°°°°° AMD Ruls

Volta ::

Se kr strinjam s tem. Naj naredjo enih par dobrih komadov grafik za AGP. Tud jaz, pa še enih par ljudi verjetno, bi melo dobro grafo na Agp, recimo kakega 7900gt, x1900xt in podobne, brez da bi zamenjalo cel comp. Najboljše kaj je dans za agp pa je še vedno pomoj 6800ultra, sicer je za morda procent ali 2 hitrejši 7800GS, vendar je še vedno dragi glede na to, kar pokaže. Če hočjo da bi vsi presedlali na pci-e, pa naj pocenjo stvari malo :))

Volta ::

@HardwareMaster. Ne, ne da ti ne znaš računat >:D Potem tud po tej logiki, da za 40k dobiš cel comp novi, tud jaz ne znam in še kdo.
Jaz si zamenjavo predstavljam nekako takole:

Proc - če gremo rečmo na AM2 - 3800X2 = 40k
plata zanj ( ne čisti podn ) = 25k
Rami = 2x512DDR800 = 26k
Grafa rečmo X1900GT al pa X1900XT - v mlacomu Sapphire že za 68k

Privzamimo da ostalo obdržiš, če je kolko tolko uporabno.

Če to seštejemo ( to je kr dobra konfiguracija, seveda ne najcenejša, ki jo je možno dobit ) = 160k. Torej morš met eno povprečno plačo v žepu, da si lahko to privoščič ( če že nimamo eni bogatega božička doma ) :\

LP

DJ MartiNi ::

Sej ATi tud paca eno zadevo zdejle na AGP...sam jo mislm da že nekaj časa...ATi Torpedo 2. Jedro bo RV560....GPU 450MHz....256MB GDDR3 650MHz (1300MHz) 128 bit.

Me pa zanima mal primerjava med 7600GS (30kSIT) in 7300GT (pri nas ne dosti manj...verjetno)
Ryzen 7 7700/ASRock B650 LiveMixer/2x16GB G.Skill Ripjaws S5 5200/RX 580 8GB
Athlon X2 BE-2400/Foxconn A7DA-S/2x2GB Mushkin PC2-6400/Radeon HD3300

Volta ::

Jaz bi vzel 7300GT. Je vseeno GT verzija, GS-se pa lahko razumeš kot pri starejših rartah LE - torej low edition. :D

bozicek ::

Me pa zanima mal primerjava med 7600GS (30kSIT) in 7300GT (pri nas ne dosti manj...verjetno)

Mene tudi (za PCIe). Razlika v ceni je 7k (22k:29k). Trenutno imam 6600 in ce za njo dobim tam od 12-15k se bi kar splacalo dostukati tistih par jurjev za 7x00. Malce sem gledal teste (zdej na hitrico, ker grem na siht), samo nic konkretno. Je kje dober primerjalni test

The 7300GT is faster than the 6600GT in all games and overclocked it is quicker than a standard 7600GS in all the games out there. Needless to say the 7600GS destroys the X1600XT!

Zanimivo
Darila letos samo za poredne

drejc ::

Jaz ti kupim tole grafo, ce mi jo menjas za 6800GT PCI-E.


Nisva se dobr razumela...trenutno je najmočnejše na AGPju 7800GS in je v rangu 6800GT in Ultre.

Prehod na novo generacijo grafičnih čipov pomeni tudi (ker ne živimo v pravljici in imamo zatorej omejene risorse) poskrbeti da street price ob lansiranju ne preseže retail price (kar so se bali pri intlu za Core2duo) in zatorej vprežejo vse možne tekoče trakove in zadovoljijo povpraševanje. Tekoči trak pa dewa samo v primeru če delaš isti produkt (ok, z par niansami in odstopanji v kvaliteti na robu silicijeve rezine, od katerih dobimo low end grafične procesorje, ergo 7X00, kjer je X manjši od 8).

Delež AGPja se pa zadnji dve leti manjša, še posebi v USA in Japan, kjer so oboji ogromni potrošniki na PC opremi (Japonci še, začuda, bolj!).

Zatorej je Nvidii kot firmi v interesu čimprej zamenjati "stare" (NE SLABE!) 6X00 čipe z 7X00.


Te pa popolnoma razumem, samo veš da trg določajo kupci (okej, tut firme do neke mere, ampak ne preveč, sicer jih povozi konkurenca), in večina sedaj kupuje Core ali X2 arhitekturo in je praktično prisiljeno preiti na pcie, zatorej SMO agp upgraderji v manjšini (ali raje kupimo rabljeno 6600GT kot sem jo sam pred parimi dnevi).
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse

Senitel ::

1. Veliki OEM proizvajalci ala Dell so preklopili iz AGP na PCI-Express praktično čez noč. In to je precejšen razlog zakaj je AGP tko hitro odšel v pozabo.
2. Grafični čipi od NV so trenutno G70 (7800), G71 (7900), G72 (7200), G73 (7600) in se med sabo fizično razlikujejo (ni samo to da so na robu rezine itd.).
3. NVidia že lep čas ne izdeluje (oziroma prodaja) NV4x čipov. Če se je sedaj pojavil GF 7300 GT na AGP to pomeni da je pač zmanjkalo čipov serije NV4x in je potreba zamenjava.
4. Razen zarad ATI-ja ne vem zakaj za boga so vrgl ven še GeForce 7950 GT.

AtaStrumf ::

He, he tele nelogičnosti kodnih in marketinških imen (eden narašča drugi skače gor in dol [G70 -> G73; 7800 -> 7600) me vedno znova spomnijo na bazičnost aminov, kjer bi pričakovali največjo bazičnost terciarnih aminov, zaradi najmočnejšega pozitivnega induktivnega efekta, v tem primeru kar treh alkilnih verig, nato sekundarnih z dvema in na koncu primarnih z le eno alkilno verigo. Problem pa je, da hkrati nastaja tudi zelo velika gneča okoli prostega elektronskega para dušika, zaradi česar je dostop protonu tako otežkočen, da se zmanjša bazičnost. Pri tem najkrajšo potegnejo sekundarni amini, ki so zato najmanj bazični, tako da imamo na koncu namesto pričakovanega vrstnega reda bazičnosti terciarni > sekundarni > primarni, vrsti red terciarni > primarni > sekundarni :D.

O kako bi bil prof. Verček ponosen name, če bi vedel, da se tega po šestih letih še vedno spomnim 8-).

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tudi Radeon HD 2600 Pro za AGP

Oddelek: Novice / Grafične kartice
244795 (3413) wooted
»

Prihaja GeForce 7300 GT

Oddelek: Novice / Grafične kartice
94460 (3929) zile
»

GeForce Go 7900 GTX in GS

Oddelek: Novice / Grafične kartice
83933 (3279) M-XXXX
»

Dve novi nVidiini grafični kartici

Oddelek: Novice / Grafične kartice
344488 (3263) Mr.B
»

NVIDIA predstavila 7600GT

Oddelek: Novice / Grafične kartice
437660 (6103) kuglvinkl

Več podobnih tem