»

Dobrote na Guru3D

Guru 3D - Morda že veste, morda pa tudi ne, da si na strani Guru3D poleg odličnih testov lastijo tudi nekaj uporabnih programčkov, ki vam lahko olajšajo marsikatero opravilo. Vas zanima kakšne naloge opravljajo ti programčki? Berite dalje:
  • Prvi program se imenuje GeForce Tweak Utility in je namenjen, kot ste lahko razbraili že iz imena, tweakanju GeForce grafičnih kartic. Trenutno je v različici 3.0.4 in ponuja kar nekaj zanimivih rešitev

  • Če imate Nvidiino kartico, potem bo za vas gotovo zanimiv tudi Detonator Destroyer, ki je v namenjen odstranjevanju Detonator gonilnikov, vendar zmore še kaj drugega. Poleg odstranjevanja, vam lahko poišče tudi datoteke, ki so ostale od prejšnjih različic Detonator gonilnikov, ki niso več v uporabi. Z odstranitvijo starih in neuporabnih datotek, boste svoj računalnik gotovo obvarovali pred marsikaterim rutinskim formatiranjem trdega diska in svežim nameščanjem operacijskega sistema

  • Zadnji program, ki sem ga opazil na Guru3D je Q3Bench, ki je trenutno še...

0 komentarjev

Tudi Quake 3 ni imun na krekerje

The Register - Vsak dan lahko spremljamo novice, kako so ti in ti hekerji, pardon, krekerji (hekerji navadno ne delajo škode, saj le tekmujejo med sabo, kdo je boljši v vdiranju) vdrli v podatkovni strežnik in napravili kar nekaj škode. Še več: ta početja, so postala že kar del vsakdanjika, zato sploh ni več zanimivo poročati o tem. Navadno so na seznamu v večini primerov podatkovni strežniki, zato bi si človek mislil, da ostali strežniki (npr. igričarski, ki so namenjeni igranju preko interneta) niso v nevarnosti. Napaka! Ti so še toliko bolj, saj je človek v svoji jezi, ki jo doživi, ko že desetič zapored izgubi spopad, zmožen vsega. Pred kratkim je na splet treščila novica, da sta 1.29f in 1.29g različici priljubljene igre Quake 3 Arena Server občutljivi na t.i. "buffer overflowe", ki napadalcu omogočajo, da sesuje sistem, ki gosti to igro. Vse prejšnje različice so po poročanju id Softwera varne, če pa že imate tako "srečo", da ste pristali ravno na prej omenjenih različicah (ste lastnik...

3 komentarji

Film s Quake3 pogonom

Comingsoon - Fountainhead Entertainment s Anno Kang na čelu pripravlja pionirski filmski projekt z imenom Sidiral. Šlo bo za na prvi pogled klasično znanstveno fantastično produkcijo, v kateri se prej vojskujoči rasi združita proti na prvi pogled nepremagljivemu nasprotniku iz vesolja. Tisto, kar bo ta film naredilo poseben je to, da bo narejen s pomočjo igričarskega, točneje Quake3 pogona. Se sliši neverjetno? Jah, tudi sam tako mislim... Kakorkoli, v Sidrialu bo Quake3 pogon uporabljen za renderiranje scen in efektov in tako bo film precej cenejši in hitreje izdelan, kot konkurenca (vprašanje je samo, kako bo izgledal ). Zakaj ravno Q3 pogon? No, prvi razlog je verjetno v tem, da je Anna poročena s samim Carmackom, drugi pa v tem, da je Q3 pogon trenutno eden izmed najbolj izpopolnjenih. Filmarji lahko menda iz njega iztisnejo precej, precej več, kot programerji igric, saj niso omejeni s prepustnostjo sistemov in številom sličic na sekundo. Ob nekaterih dodatnih filmskih efektih pa menda...

0 komentarjev

Avtomatizirano testiranje s Quake3

G256 - Fantje na G256so res pljunili v roke in naredili prav neverjetno uporabno aplikacijo z imenom Q3Bench. Zadeva v bistvu po ustreznih nastavitvah zažene Quake3 Areno, opravi serijo benchmarkov, ter potem poda povprečne rezultate testiranja. Seveda ni potrebno posebej poudarjati, da je tako testiranje s Quake3 Areno precej lažje in bolj prijetno opravilo. Zadevo bom še bolj podrobno pregledal in če bo res tako v redu, ko se trenutno zdi, bo brinzsko prišla v operativno uporabo na Slo-Techu.

0 komentarjev

Kateri DirectX uporabiti?

Overclockers Cafe - No, ta članek na Overclocker Cafe strani pa bi res lahko poimenovali točno nasprotje člankov na Ace's Hardware. Gre za očitno povsem laičen članek, ki ga je spisal nedeljski hardveraš. Ok, dovolj kritiziranja, še nekaj o dejanski vsebini. Avtor je hotel primerjati različne DirectXe med seboj, predvsem kar se tiče vpliva na igranje igric. Tako je uporabil tri (wow!) različice DirectXa, 7, 8 in 8a. Seveda mu ni kapnilo, da bi za vsakega posebej namestil operacijski sistem, temveč je lepo odinštaliral enega (pri čemer se mu je par krat sesula kišta) in nainštaliral drugega, brez zamenjave gonilnikov za grafično kartico. Tako niti ni presenetljivo, da je v Quake3 Areni (ki je tudi edina igra, s katero je testirat) dobil skoraj identične rezultate. Whatever...

9 komentarjev

Primerjava Nvidiinih referenčnih gonilnikov

Overclockers Cafe - V popolni zmešnjavi, ki vlada na področju gonilnikov za Nvidiine kartice se je res težko znajti, tako da taki in podobni testi pridejo še kako prav. Na Overclocker Cafe so tako opravili primerjalni test med vsemi referenčnimi Nvidiinimi Detonatorji. Gonilnike so testirali v Quake3 Areni in 3D Marku 2000 in ugotovili, da so najhitrejši Q3 gonilniki Detonatorji 7.16, najhitrejši 3D Mark 2000 in stem Direct 3D pa Detonatorji 6.50. Za več informacij poglejte sem.

0 komentarjev

Creativovi novi zvočniki

Jaz - Sergio si je v novem testu (in prvem take vrste na Slo-Techu) ogledal dva Creativova kompleta zvočnikov, DTT 2200 in DTT 3500 Digital. Gre za naslednike pri nas zelo popularnih zvočniških kompletov in ne dvomim, da bodo našli pot v marsikateri dom. Nad uboge stvarce se je spravil s Quakom3, Armageddonom in posebnimi audiofilskimi prijemi, tako ste lahko prepričani, da jih je temeljito premučul. Njegove izsledke si lahko ogledate tukaj.

10 komentarjev