»

FIFA tudi z umetno inteligenco iskala avtorje žaljivih komentarjev na spletu

Slo-Tech - FIFA je objavila poročilo o dogajanju med minulim svetovnim prvenstvom v nogometu, ki ga je pripravila njena služba za zaščito na družbenih omrežjih SMPS (Social Media Protection Service). Med svetovnim prvenstvom so analizirali več kot 20 milijonov objav, med katerimi je bilo 20.000 zlonamernih. Največ se jih je usulo med četrtfinalno tekmo, na kateri je Harry Kane zastreljal enajstmetrovko proti Franciji.

SMPS je spremljala vse večje platforme, zlasti Twitter, Instagram, Facebook, TikTok in YouTube. Pri tem si je pomagala tako z umetno inteligenco kakor z ljudmi. Skupno so kot problematične označili 434.000 objav, med katerimi je bilo 20.000 potrjeno zlonamernih. Te so prihajale z 12.600 različnih računov. SMPS avtomatično spremlja objave in v primeru zaznanih kršitev te prijavi upravljavcem omrežij, ki jih odstranijo. Dodatna storitev pa je moderiranje, ki jo FIFA nudi zainteresiranim posameznikom ali ekipam. FIFA lahko v tem primeru z njihovih profilov avtomatično...

12 komentarjev

FIFA in EA Sports se bosta leta 2023 razšla

Slo-Tech - Po skoraj treh desetletjih je enega najbolj znanih partnerstev v svetu zabavne industrije konec. Da sta se EA Sports in FIFA razšla, sicer ni presenečenje, saj so se nesoglasja javno izkazovala že v preteklih mesecih. Ker so se pogajanja o podaljšanju pogodbe končala brez dogovora, se bo pogodba iztekla po ženskem svetovnem prvenstvo v nogometu, ki bo prihodnje leto. FIFA 23 bo tako zadnja igra s tem imenom, ki jo bo izdal EA Sports. Naslednje inačice ne bodo več vsebovale svetovnih prvenstev in drugih povezav s Fifo, pa tudi novo ime EA Sports FC bodo nosile.

To sicer ne pomeni, da bo nova igra povsem odklopljena od realnosti, saj je nogomet več kot le FIFA. EA Sports bo še vedno imel več kot 300 partnerjev, tako da bodo kupci igre lahko igrali z več kot 19.000 športniki iz 700 moštev na več kot 100 stadionih po svetu in v 30 ligah. To bodo vse replike resničnih ljudi, moštev, lig in stadionov, saj EA Sports ohranja partnerstva z regionalnimi zvezami (npr. CONMEBOL) in več ligami...

22 komentarjev

Poteka tudi svetovno robotsko prvenstvo v nogometu

Slo-Tech - Medtem ko v Rusiji na svetovnem prvenstvu žogo brcajo najboljši predstavniki človeške vrste, poteka v kanadskem Montrealu vsakoletno tekmovanje robotov v igranju nogometa. Tekmovanje, ki vsako leto poteka v drugi državi, poizkušajo organizirati tako, da sovpada z velikimi nogometnimi dogodki, ker to prinaša več medijske pozornosti. Zato ni naključje, da se bo letošnji RoboCup 2018 končal v petek.

Tekmovanje poteka v več ligah oziroma kategorijah, med katerimi niso vse nogometne. V RoboCup@HOME se merijo robotski asistenti za domače okolje, v RoboCup INDUSTRIAL najdemo industrijske robote, v RoboCup RESCUE reševalne robote, glavni poudarek pa je seveda na kategoriji RoboCup SOCCER. Tu v petih podkategorijah igrajo humanoidni, standardni, srednje veliki, majhni...

3 komentarji

Včerajšnji polfinale najbolj komentiran dogodek na Twitterju v zgodovini

Twitter - Včerajšnja polfinala tekma svetovnega prvenstva v nogometu, na kateri je Nemčija odpihnila favorizirane domačine Brazilce, je postala dogodek, ki je sprožil največ objav na omrežju Twitter v zgodovini. Hkrati je podrla še nekaj drugih drugih rekordov, lahko preberemo na uradnem kanalu Twitter Data.

Sodeč po uporabi ključnih besed (hashtag), so o tekmi objavili 35,6 milijona sporočil na Twitterju. Med nemškimi igralci jih je bilo največ posvečenih Miroslavu Kloseju, ki se je zapisal v zgodovino kot najuspešnejši strelec vseh časov na svetovnih prvenstvih, med Brazilci pa Júliu Césarju, ki bo do nadaljnjega ostal zapisan kot brazilski vratar, ki je moral sedemkrat na eni tekmi državne reprezentance po žogo v svojo mrežo...

8 komentarjev

Mobilna omrežja v Braziliji na preizkusu

Slo-Tech - Uvodno tekmo letošnjega nogometnega svetovnega prvenstva med Brazilijo in Hrvaško si je v živo ogledalo 61.000 ljudi, ki so na stadionu v São Paulu opravili več kot 135.000 telefonskih klicev in milijon prenosov podatkov.

Brazilski operaterji so seveda pričakovali velikanske obremenitve omrežja, a številke so vseeno impresivne. Povprečna velikost poslanega besedilnega sporočila, večpredstavnostnega sporočila ali elektronske pošte je znašala dobrega pol megabajta. Z drugim besedami so v dveh urah poslali več kot 500 GB podatkov, kar je veliko - a spet ne tako zelo. Ocenjujejo namreč, da bo finalna tekma 13. julija na stadionu Maracanã v Rio de Janeiru prinesla več kot 12 TB prenesenih podatkov. Povejmo, da so pred osmimi leti na...

17 komentarjev

V Carigradu poteka 15. svetovno prvenstvo za robote

RoboCup 2010, Singapur

Heise - V Carigradu na Univerzi Bogaziçi se je danes uradno začelo 15. svetovno prvenstvo v nogometu za robote RoboCup 2011, na katerem sodeluje 2600 udeležencev s 1500 roboti. Tekmovanje, ki se je brez tekem začelo že včeraj, bo trajalo do nedelje in v nasprotju z imenom ne ponuja le nogometnih spopadov, ampak tudi druge kategorije.

Prve zamisli o organizaciji tovrstnega tekmovanja segajo v 90. leta prejšnjega stoletja, ko so si zastavili drzen cilj, da bo moštvo humanoidnih robotov do leta 2050 zmožno premagati aktualnega nogometnega prvaka. Prvo tekmovanje je bilo izvedeno leta 1997 na Japonskem. Do uresničitve cilja je sicer še sila dolga pot, a napredek je opazen vsako leto. Od začetnih zamisli o nogometnem tekmovanju se je RoboCup razširil, tako da se dandanes...

9 komentarjev

Služba - igranje računalniških igric

BBC - BBCjeva novinarka se je pogovorila s "cyber atleti", da bi ugotovila, koliko lahko zaslužijo z igranjem iger. Po svetu so nastale lige v igranju računalniških iger na katerih lahko zaslužiš tudi do 40.000 dolarjev na noč (9.150.000 SIT). Za dobro pripravljenost ni potrebna samo vaja, temveč tudi prepoznavanje nasprotnikovih slabosti in taktike. Letos bo v Koreji tekmovanje imenovano "World cyber games" (svetovne računalniške igre), na katerem se bodo tekmovalci iz 49 držav pomerili v igrah Counter Strike, Age Of Empires in Fifi 2001 -- igre so verjetno starejše zato, da so originali cenejši. V Koreji so ustvarili 3 milijone vredno "olimpijsko vas" za potrebe tekmovanja. Takih tekmovanj je zmeraj več, nagrade pa so vedno višje in višje, saj se dvigajo od 150 000$ do 300 000$, na Microsoftovem turnirju v računalnišlem golfu pa je nagrada znašala celo milijon dolarjev.

V Sloveniji pa tako visokih nagrad na žalost še ni, čeprav bi si jih verjetno vsi želeli. Jaz bi bil profesionalni...

6 komentarjev