»

Sony prevzema Bungie

Playstation - Sony Interactive Entertainment, oddelek japonskega tehnološkega velikana za videoigre, je najavil nakup legendarnega studia Bungie, avtorjev izvirnega Hala in serije Destiny.

Po Microsoftovem udarnem prevzemu Activision Blizzard Kinga je bilo eno od glavnih vprašanj, na kakšen način bodo odgovorili pri največjem tekmecu v panogi, Sonyju. Japonci se niso pustili zvabiti v kakšen soroden megalomanski nakup, temveč odločno nadaljujejo pristop kupovanja skrbno izbranih studijev, ki so ga vodili že v lanskem letu, med drugim s prevzemi hiš Housemarque, Bluepoint in Firesprite. Toda današnja najava je vendarle malce posebna: v SIE so se namreč odločili pohrustati Bungie, legendarni studio za serijami Marathon, Halo in Destiny - torej družbo, ki je, ironično, pomagala na noge postaviti prvi Xbox. Bungie ima sicer za seboj pestro 30-letno zgodovino; po kultnih streljankah Marathon za mace in začetkih franšize Halo so se z Microsoftom leta 2007 razšli in danes nad serijo Halo bedi hiša 343...

12 komentarjev

Microsoft kupuje Activision Blizzard King

Microsoft - Obeta se največji prevzem ne le v igričarski industriji, temveč v zgodovini IT podjetij nasploh, kajti v Microsoftu so udarili z namero po prevzemu Activision Blizzard Kinga, za slabih 69 milijard dolarjev.

Take-Twojev nakup Zynge je rekord držal zgolj kak teden, kajti danes so v Microsoftu na presenečenje mnogih naznanili, da kupujejo nič manj kot velikana Activision Blizzard Kinga, ki je na lestvici zaslužkarjev v igričarski industriji le mesto nižje (seveda pa ima MS še druge večje segmente, ne le igričarskega). To v praksi pomeni, da se bosta združili četrto in peto največje podjetje v igričarstvu, nastali skupek pa bo prehitel Nintenda na tretjem mestu, medtem ko bosta pred njim ostala Sony in Tencent. Posledično je zajetna tudi vsota, ki jo bodo v Redmondu za ABK pljunili: kar 68,7 milijarde ameriških dolarjev, kar je na področju digitalne tehnologije rekord, saj je prejšnji primat pripadal Dellu, ki je pred šestimi leti za EMC odštel dve milijardi manj. Prejšnja odmevna...

35 komentarjev

Take-Two kupuje Zyngo

Axios - Na vidiku je največji prevzem v zgodovini igričarske industrije, kajti pri založniku Take-Two Interactive so naznanili namero po prevzemu studia za razvoj mobilnih iger Zynga, in sicer za kar 12,7 milijarde dolarjev.

Trenutno je na vrhu lestvice prevzemov podjetij v igričarski panogi še vedno Tencentov nakup studia Supercell leta 2016, za slabih 8,6 milijarde ameriških dolarjev, medtem ko je Microsoftov predlanski prevzem ZeniMaxa na drugem mestu. Toda kmalu bo oba stopnico nižje porinil Take-Two, ki bo pod svoje okrilje vzel slovitega razvijalca mobilnih iger, Zyngo. Nakup bodo izvedli tako v denarju kot delnicah, vrednost pa bo kar 12,7 milijarde ameriških dolarjev. Postopek naj bi bil sicer - če bodo odobritev dali tudi regulatorji - končan v letu dni. S tem bo hiša, ki jo poznamo predvsem po Grand Theft Autu, pa tudi igrah Borderlands, Civilization in Red Dead Redemption, postala lastnik studia, ki je še najbolj razvpit po ... FarmVillu.

Kdor industrijo spremlja bolj površno,...

6 komentarjev

Microsoft prevzema ZeniMax

Xbox News - Iz Microsofta in Bethesde so danes na igričarsko industrijo spustili megatonsko bombo: redmondski velikan bo prevzel Bethesdinega lastnika, založnika ZeniMax Media, za sedem in pol milijarde ameriških dolarjev. Nakup bo eden največjih v zgodovini industrije in bo Microsoftu v naročje potisnil znamke, kot so Doom, Fallout, The Elder Scrolls in Wolfenstein, vkup z njihovimi razvojnimi studiji, kot sta id Software in Arkane.

Letošnji oglaševalski spopad med Sonyjem in Microsoftom pred izidom nove generacije konzol je pokazal, da v Redmondu še ne dosegajo razvojne moči in kvalitete Sonyjevih internih razvijalskih studijev - in to kljub temu, da se je Microsoft v zadnjem času spustil v nakupovalno mrzlico, med katero je pohopsal na primer Obisidan Entertainment, Ninja Theory, Double Fine in druge hiše. V zadnjih mesecih se je zato šušljalo, da nas čakajo novi nakupi; med tarčami se je omenjalo studio Bungie. Toda zdaj je jasno, da so imeli v Redmondu še precej višje cilje, kajti danes...

32 komentarjev

Playstation 3 šele 2006?

X-Bit Labs -

Izid tretjega Sonyjevega Playstationa še vedno ni jasno postavljen, zato se občasno sproži nov val špekulacij o datumu izida. Pri založniku iger Electronic Arts so na konferenci predstavili svoja pričakovanja, da bo Microsoft izdal svoj Xbox 2 v drugi polovici prihodnjega leta, Sony pa še pol leta kasneje -- do sredine 2006. Na Gamesindustry.biz menijo, da bo Xbox 2 nared do prihodnjih poletnih dopustov, Sony pa bo sledil šest mesecev kasneje.

Playstation 3 bo temeljil na vrsti povsem novih tehnologij, naprimer procesorjih Cell, popolnoma novem grafičnem čipu, Rambusovem XDR DRAM pomnilniku, podpiral pa bo tudi Blu-Ray. Dodatne informacije lahko neposredno od Sonyja pričakujemo zadnjega marca 2005 na uradnem razkritju na Japonskem. Več o tem.

3 komentarji