Prijavi se z GoogleID

»

YouTube optimizira reševanje avtorskih sporov

vir: Wikipedia
The Verge - Kot je že spomladi napovedala Susan Wojcicki, direktorica Googlove video storitve, so se v podjetju posvetili hitrejšemu in bolj transparentnemu reševanju sporov med imetniki avtorskih pravic in ustvarjalci, ki svoje videe objavljajo na njihovi platformi. Kot je znano, je bil sistem doslej precej bolj na strani prvih.

Imetniki pravic so tako zgolj prijavili svoj zahtevek, niso pa bili dolžni konkretno opredeliti, kje je v določenem posnetku do kršitve prišlo, kar je zlasti pri daljših videih povzročalo težave ustvarjalcem, ki niso natanko vedeli, kaj in koliko izrezati. Še več, tudi ko so to storili, niso bili nikoli prepričani ali so v zadostni meri ugodili vlagatelju zahtevka, v nasprotnem primeru pa tvegali izbris celotnega svojega izdelka. Zdaj bodo...

7 komentarjev

YouTube prek sistema Content ID imetnikom avtorskih pravic razdelil dve milijardi dolarjev

Slo-Tech - Založniki se med vsemi Googlovimi storitvami zelo pogosto pritožujejo nad YouTube, ker da se platforma uporablja za množično kršenje avtorskih pravic, ker naj bi bil nadzor pomanjkljiv. Google jim odgovarja, da to sploh ne drži, zato so danes razkrili nekaj številk iz programa Content ID, ki poskrbi za 98 odstotkov sporov glede avtorskih pravic na YouTubu.

Gre namreč za primere, ko ljudje na YouTube nalagajo posnetke, ki vsebujejo avtorsko zaščitene elemente, npr. glasbo v...

4 komentarji

Novi varni pristan, tretjič: Youtube Content ID

Ars Technica - Tretja in za zdaj zadnja zgodba iz serije o (želenih) novih pogojih za čiščenje spletnih strani govori o sporu med Viacomom in YouTubom, in tehnični rešitvi za pregon piratskih uploadov, ki se je rodila iz vsega tega.

Viacom je tožbo vložil marca 2007, ne tako dolgo po najavi nakupa s strani Googla. Hoteli so 1 milijardo dolarjev odškodnine za "nonštarlantne in vseobsežne kršitve njihovih avtorskih pravic", skozi gostovanje video in zvočnih posnetkov njihovih investicij, med drugim Disneya, Time Warnerja, Murdochove News Corporation in TV mreže CBS. V številkah naj bi šlo za čez 150.000 youtube clipov z vsaj 1.5 milijarde skupnimi ogledi. Kronski dokaz v sporu je bila interna email komunikacija med YouTubovimi ustanovitelji, v katerih...

29 komentarjev

Novi varni pristan, prvič: Flava Works, Inc v. Gunter

TorrentFreak - Po "nadpovprečni" javnomnenjski polomiji s SOPO in ACTO bi človek pričakoval vsaj malo miru, vendar sta lobistična in pravna roka velikih založnikov zgleda že nazaj s kolektivca in polno zaposleni, tokrat na novi različici velikega internetnega kompromisa, znanega pod imenom "varni pristan".

Nastal je v začetku devetdesetih let in, poenostavljeno rečeno, ponudnikom storitev informacijske družbe, tako ISP-jem kot gostiteljem spletnih strani, daje imuniteto zaradi kršitev avtorskih pravic, storjenih z objavo uporabniških vsebin (FB posti, twitti, intagrami, idr.), v kolikor zagotovijo promptno brisanje teh vsebin na podlagi prijave imetnikov avtorskih pravic (DMCA takedown notice). Kompromis za...

65 komentarjev

Universalove čeri v varnem pristanu

After the Smoke, tekom ustvarjalnega procesa.

vir: vice.com
Hollywood Reporter - Universal Music Group (UMG), največja svetovna glasbena založba, ki je v lasti francoskega medijskega konglomerata Vivendi, se je zapletla v še eno zlorabo sistema za odstranjevanje piratskih posnetkov na portalu YouTube.

Kako? Floridski raperski duet After the smoke, še brez založbe, je lani avgusta na portal naložil svojo lastno pesem One in a million, ki sicer ni bila deležna kakšnega posebnega zanimanja, vsaj dokler ni sredi tega meseca nenadoma izginila zaradi "kršitve avtorskih pravic založbe Universal". Avtorja sta vložila pritožbo (DMCA counter notice), a ju je YouTube zavrnil in napotil na sodišče.

Kaj se je v resnici zgodilo? Fanta sta prvotno spisala zgolj melodijo (beat) dotične pesmi in jo skušala...

14 komentarjev