»

Sega želi izvesti pretočno igranje z igralnih avtomatov

Ars Technica - Sega je za svojo šestdeseto obletnico razkrila nekaj odpuljenih reči: poleg jubilejne mikro verzije konzole Game Gear je javnost začudila namera, da bi mirujoče igralne avtomate uporabili za procesiranje pretočnega igranja na domu, čemur pravijo igranje v megli (fog gaming).

Medtem ko so lokali z arkadnimi igralnimi sistemi na Zahodu večjidel že izumrla sorta, jih je na Japonskem še vedno okoli 15.000. V večini od njih najdemo sisteme japonskega velikana Sege, ki upravlja tudi 200 lastnih tovrstnih lokalov. V japonski reviji Famitsu so pred dnevi razkrili, da naj bi se podjetje ukvarjalo z idejo, da bi strojne vire mirujočih naprav uporabili za pretakanje igranja na lokalne domove. Se pravi, nekaj podobnega igranju v oblaku, kot sta Stadia in Geforce Now, le da bi bile procesne enote v bistvu arkadni avtomati. Zadevo pri Segi imenujejo "fog gaming".

Megleno računalništvo seveda ni zraslo na Seginem zelniku in je ideja, ki s krepitvijo procesne moči na robu dobiva vse večji...

6 komentarjev

Playdate, ročna konzolica za hipsterje

Euro Gamer - Ameriško podjetje Panic Inc. je presenetilo z najavo mini ročne konzole Playdate, namenjene indie igricam. Z ročico.

Oregonsko firmo Panic Inc. lastniki Macov poznajo po Transmitu, igričarji pa po Firewatchu in nemara prihajajoči igri Untitled Goose Game. Očitno pa jim je po dveh desetletjih razvijanja programja postalo dolgčas, zato so se vrgli v razvoj strojne opreme - ročne konzole. Playdate je sad štirih let dela in bi bila težko bolj hipsterske narave: stvarca velikosti 74×76×9 milimetrov ima 2,7-palčni črno-beli (!) ekran, je namenjena izključno malim indie igricam in ima ob strani vrtljivo ročico. Ta začuda ni namenjena "zelenemu" napajanju napravice, temveč je način vnosa; v prvi priloženi igri, Crankin's Time Travel Adventure, bomo na primer z...

10 komentarjev

Nintendo Game Boy praznuje 30 let

Slo-Tech - Na današnji dan pred 30 leti je Nintendo na Japonskem začel prodajati ročno konzolo Game Boy, ki se je kasneje zapisala med legende. Naprej na Japonskem za 12.500 jenov (približno današnjih 200 evrov), kasneje pa tudi drugod po svetu je bil možno dobiti konzolo s štirimi igrami: Super Mario Land, Baseball, Alleyway in Yakuman. Osembitna konzola z enobarvnim zelenim zaslonom tudi 30 let ostaja enako popularna.

Zanimivo je, da niti ob svojem izidu Game Boy ni bila tehnološko najnaprednejša konzola....

45 komentarjev

Game Boy star 20 let

engadget - Daleč je že leto 1989, ko je Nintendo predstavil revolucionarni, prenosni igralni sistem. Game Boy, ki je šel skozi 9 med seboj bolj ali manj kompatibilnih inkarnacij, je svojčas imel podoben status, kot ga imajo danes iPodi - skorajda standard, h kateremu je stremela vsa konkurenca, tako po uspešnosti kot po uporabniškemu vmesniku oz. celotnemu paketu. S prihodom zmogljivih mobilnih telefonov je celoten trg zamrl, vseeno pa je Nintendov naslednik, DS, prav tako že v drugi inkarnaciji in trenutno prav tako kot Game Boy najuspešnejša prenosna igralna konzola na trgu.

Oglejte si še eno izmed prvih televizijskih reklam za Game Boy:


Nintendo pač zna.

23 komentarjev

3D na dlančnikih

OSNews - Igranje 3D iger na dlančnikih ni bilo nikoli posebno popularno. Glavni krivec za to je slaba podprtost 3D tehnologije s strani operacijskega sistema, ki teče na veliki večini žepnih računalnikov, Windows CE oziroma Windows Mobile.

Microsoft se je odločil temu narediti konec, ter tako izdal nov operacijski sistem za dlančnike, imenovan Windows Mobile 5. Windows Mobile tako ponuja izboljšano podporo DirectX knjižicam, ki so danes temelj večine 3D iger.

Zmogljivosti svojega novega izdeleka so prikazali na Dellovem dlančniku x50v, ki po mnenju mnogih velja za najhitrejši tovrstni izdelek. 624 megaherčnemu XScale procesorju je grafiko pomagala prikazovati 16MB Intelova 3D kartica. Rezultati so zelo impresivni in vse kaže, da se nam obeta nov boj, saj konkurenca na področju žepnih igralnih naprav že obstaja (Nintendo Game Boy Advance, Nokia N-Gage).

Intelova 3D demonstracija
Intelova predstavitev videa
Dellova predstavitev 3D igre

12 komentarjev

PlayStation Portable

The inquirer - Sony namerava na tržišče poslati novo prenosljivo igralno konzolo, ki naj bi konkurirala Nintendovi in Microsoftovi. Imenovala se bo Playstation Portable (PSP), vsebovala pa bo visokozmogljiv procesor in 4,5-palčni LCD-zaslon. Zmožna naj bi se bila povezati na druge enake naprave, mobilne telefone, osebne računalnike in nenazadnje na navaden Playstation. Naprava naj bi primarno konkurirala Nintendovemu Game Boy Advance in Nokii, ki ima v tem poslu tudi velike načrte. Klik!

0 komentarjev

3D igre na Gameboy Advance

Slo-Tech - Če gre verjeti temu članku, potem se lahko lastniki prenosne konzolice Game Boy Advance veselite igranja napravi prirejenega Quakea. Tehnologija WFR naj bi Game Boyu Advance omogočila renderiranje 100.000 poligonov v sekundi. Z aplikacijo efektov, kot so senčenje in teksturiranje ta številka pade na 7.000, kar je še vedno impresivno. Kmalu boste zmožni igranja (sicer estetsko komprimiranega) Quakea, kar lahko vidite tudi na slikah, priloženih članku. Sicer se pa WFR ni predstavil z upodobitvijo te igrice. Ljudje imajo, vsaj tako izgleda, raje nogomet [:D].

6 komentarjev

Playstation še vedno vodi

Short News - Kljub temu, da je Playstation 2 končno dobil pravo konkurenco v obliki X-boxa, Game Boy Advanca in Gamecuba, Sonyjeva konzola še vedno kraljuje po prodaji najbolj priljubljenih iger. Tako je izmed 20 najbolj prodajanih naslovov decembra, Playstationu 2 pripadalo 8, Playstationu 1 4, Game Boy Advancu 4, Gamecubu 2 in GB Colorju 1 naslov. Res pa je, da si je Sony medtem ustvaril kar dobro zaledje na tržišču, Microsoft in Nintendo pa si ga s svojimi novimi umotvori šele ustvarjata.

0 komentarjev