»

Black Isle Studios odpuščen

GameDev.net - Kot poroča GameDev.Net, je znani založnik iger Interplay brez kakršnekoli napovedi (dva tedna pred božičem [:O]) odpustil celotno ekipo razvijalcev iger Black Isle Studios. Izpod njih peres smo dobili predvsem FRP uspešnice, kot so Baldurs Gate 1&2, Fallout 1&2 (ter skoraj tudi 3), Icewind Dale ... Razlogi za odpust tičijo predvsem v slabih poslovnih izidih njihovega založnika, vendar se mnogi sprašujejo zakaj ravno BIS. Slava jim!

Več o tem v 25 strani dolgi temi, polni solza.

8 komentarjev

Stripi

več strani - Za sprostitev si oglejte in preberite dva stripa. Enega na MegaTokyo, drugega pa na Titanium Moose (zabavno ime btw). Oba imata nekaj zveze z overklokingom in modificiranjem ter vijačenjem naših omiljenih mašin. [:D]

Pa nasmeh, saj je šole konec, matura pa bo tudi kmalu mimo. Veliko sreče na ustni maturi fantje! Sedaj grem pa na morje...

4 komentarji

Novice

Slo-Tech - Ker so očitno 2+1 pisuni premalo, smo se ponovno odločili objaviti prošnjo vsem, ki vas veseli pisanje novic za Slo-Tech. Da bo manj razočaranj, bom tokrat zelo natančno napisal pogoje sodelovanja. Pogoji:
  • pošiljanje novic na Slo-Tech je prostovoljno in neplačano delo. Zanj verjetno nikoli ne boste dobili niti tolarja
  • od vas želimo VSAJ 3 novice na dan
  • imeti morate KONČANO srednjo šolo, tako da je čim manj problemov s kontrolkami in ostalimi izgovori za nepisanje novic
  • zavedati se morate, da bo vaše ustvarjalne dosežke gledalo približno 3000 ljudi na dan
  • preden boste vklopljeni, od vas pričakujemo vsaj teden dni rednega pošiljanja novic na nabiralnik@slo-tech.com. Novice mogoče ne bodo objavljene, vendar bomo kljub temu lahko občudovali vaš slog pisanja in se na njegovi podlagi tudi odločili
Če koga potem, ko je prebral zgornje pogoje, pisanje še vedno zanima, naj nam to prosim sporoči....

12 komentarjev

PowerVR pripravlja Linux gonilnike

The Register - Po Nvidii, ki je svoje Linuxaške detonatorje imela na voljo že kar nekaj časa, so se zganili tudi pri PowerVR, kjer so napovedali, da bodo izdali Linux gonilnike za svoje Kyro in Kyro II čipe. Vse lepo in prav, vendar pa je podjetje v dvomih okoli open sourca, saj še vedno ne vedo ali naj gonilnike ponudijo v obliki open sourca ali ne. Drugi problem pa je, da so Linuxaški navdušenci zagotovo že "spesnili" svoje Kyro gonilnike. Sicer je res, da PowerVR pozna svoje čipe do potankosti in lahko gonilnike zanje optimizira skoraj do popolnosti, vendar morate vedeti, da tudi Linuxaški programerji niso ravno neki začetniki v programiranju. Skratka, Kyro čipi bodo tudi uradno zaživeli na Linuxu, pa naj bo to v open source obiliki ali ne-open source obliki.

0 komentarjev

Loki ožet kot limona

več strani - Po t.i. "Dellovemu udarcu", ko je upanje, da bo Linux nekoč postal konkurenčen desktop sistem, ki ga bodo veliki proizvajalci računalnikov na veliko vgrajevali v svoje sisteme, kar močno upadlo, bo Linux sceno zadela še ena bomba. Ta "bomba" pa bo prinesla mnogo hujše posledice za Linuxaško skupnost, kajti kanček upanja za uspeh Linuxa na desktop področju še vedno ostaja. Velike brazgotine na Linux sceni bo povzročilo podjetje Loki, ki se ukvarja s prenašanjem iger na Linux in bo v kratkem šlo v stečaj. Vzrok za stečaj so najverjetneje dolgovi, saj Loki dolguje Activisionu 330 000 $, Prolixu pa 100 000 $. Stečaj sicer ne pomeni, da bo podjetje propadlo; podjetje bo najverjetneje delovalo naprej in se poizkušalo reorganizirati, ter povrniti dolgove upnikom, vendar pa je od tukaj pa do likvidacije (zaprtja podjetja) samo še en korak navzdol .

0 komentarjev

Kohan za Linux

Slashdot - Ja, tudi Linuxaši niso neki bogovi, ki bi po cele dneve gledali v programsko kodo in čisto pozabili na trenutke za sprostitev. To dobro vedo pri nekaterih redkih založnikih, ki se še zanimajo za ta igričarsko precej zaostali trg. No, kakorkoli že, nekaj se le premika, saj smo na Linuxu le videli nekaj vrhunskih naslovov, sedaj pa se ogrevajo tudi pri TimeGete Studios, kjer nameravajo za Linux predelati za nekatere odlično strategijo Kohan. Demo je že vsaj teden dni objavljen na Lokijevi domači strani, če pa se ne bo kaj zalomilo, pa bomo lahko celotno Linuxaško različico zaigrali v kratkem (beta je že dalj časa nared).

0 komentarjev

Open source igre na Linuxu

Linux Journal - Vem, da je Slo-tech bolj resno usmerjen projekt in da nebi smel pisati o igricah, vendar moram, ker se vse skupaj nanaša na Linux in na Open source. Poleg tega pa Linuxaši prav hrepenijo po zabavi in so pripravljeni podpreti vsak komercialen projekt a la Quake 3 za Linux, samo da bi imeli čim manj opravka z Microsoftovimi operacijskimi sistemi. No morda sem malce zapretiraval... Skratka vsak človek se slej ko prej nažre komercialnih naslovov in si kmalu zaželi nekaj preprostejšega in zabavnejšega (samo poglejte si npr. Deluxe Ski Jumping). Tako je tudi na Linuxu. Res je, da igrice dobimo že zraven distirbucij (Red Hat, Caldera, SuSE, ...), vendar se človek kmalu naveliča pasjanse, minolovca, kače in drugih stvari. Če spadate med tiste, ki bi se radi igračkali tudi na Linuxu, potem obiščite to stran in si zastonj snemite špile. Ne pričakujte sicer kakih Quakov ali Unrealov, prej kakšne preprostejše arkade. Skratka nič ni boljšega, kot cel dan pisati kodo kakega Linuxaškega programa...

0 komentarjev

Prava izbira veznega čipovja za Linux

AnandTech - Linuxaši se še vedno (po vsem tem času [;)]) morate ubadati s pravilno izbiro komponent za vaš operacijski sistem, saj so ene precej bolje podprte od drugih. Pazljivi morate biti celo pri čipovjih, saj je pravilna izbira včasih kritičnega pomena. No, izbiro vam bo zagotovo olajšal ta članek na AnandTechu, v katerem so raziskali vpliv veznega čipovja na performanse in splošno delo v Linuxu. Priporočljiv ogled za vse linuxaše.

0 komentarjev