»

Skupinska tožba zoper Google zaradi nakupov v igrah, popravek Play Stora

CNet - Tudi Google si je nakopal skupinsko tožbo zaradi polurnega okna, ko je bilo po vnosu gesla na Androidu mogoče neomejeno kupovati virtualne dobrine v igrah, kar so otroci nekaterih staršev spremenili v visoke račune. Lani se je s tožbo zaradi enake prakse boril Apple, ki se je letos poravnal z oškodovanimi starši, sedaj pa je na vrsti Google.

Problem so igre na pametnih telefonih, ki zahtevajo nakup virtualnih dobrin, ki stanejo povsem realne dolarje ali evre. Ob nakupu je treba vnesti geslo, potem pa je nekaj časa mogoče nakupe opravljati brez vnosa gesla. Pri Applu je bilo to okno dolgo 15 minut, pri Googlu pa celo pol ure. Ker Google ob prvem vpisu gesla ni opozoril, da to pomeni odprto nakupovanje v naslednjih 30 minutah, so bili starši nemalo presenečeni, ko so začeli dobivati...

42 komentarjev

Apple mora zaradi nakupov virtualnih dobrin v igrah vrniti vsaj 32 milijonov dolarjev

Jagode drago stanejo.

Bloomberg - Apple se je poravnal z ameriško Zvezno komisijo za trgovino (FTC) v primeru astronomskih računov, ki so jih prejeli nekateri uporabniki Applovih naprav, ker so njihovi otroci kupili ogromno virtualnih izdelkov za igre (prekletstvo freemiuma). V starih verzijah iOS (4.2 in nižjih) je bilo namreč dovolj vnesti geslo za spletni nakup enkrat, potem pa je bilo naslednjih 15 minut mogoče kupovati brez ponovnega vnosa gesla. Apple tega ni jasno napisal, prav tako pa že pri prvem vpisu gesla ni nikjer pisalo, da je to že dokončna potrditev transakcije.

Obstaja cel kup brezplačnih iger, ki se financirajo iz dragih virtualnih dobrin, ki jih je mogoče kupiti. To so storili številni otroci staršev, če so ti vtipkali geslo v telefon, potem pa so v naslednjih 15 minut po...

20 komentarjev

Apple ponuja poravnavo oškodovanim staršem

Jagode drago stanejo.

BBC - Apple je v postopku, ki traja od aprila 2011, staršem ponudil poravnavo za škodo, ki so jo utrpeli. Spomnimo, da je tedaj Garen Meguerian vložil skupinsko tožbo zoper Apple, potem ko je moral plačati več kot 200 dolarjev za nakupe virtualnih dobrin, ki jih je v igrah na njegovem telefonu opravila njegova hči. Problem so bile aplikacije, ki so sicer brezplačne ali zelo poceni, a med igro zahtevajo ali pa vsaj ponujajo nakup dodatnih dobrin, orožja ali virtualne valute za pravi denar. V verziji mobilnega operacijskega sistema iOS 4.2 in prejšnjih so se nakupi izvajali tako, da je bilo mogoče po vnosu gesla za nakup v naslednjih 15 minutah nadaljnje nakupe mogoče opravljati brez ponovnega vnosa gesla. V praksi je to pomenilo, da so starši kupili neko igro za en...

0 komentarjev

Nov način avtentifikacije z načinom vnosa gesla

Slashdot - Raziskovalci z Ameriške univerze v Bejrutu razvijajo nov sistem, ki za avtentifikacijo ne uporablja zgolj gesla, ampak tudi način njegova vnosa. Razvili so programsko opremo, ki zaznava hitrost in ritem vnosa gesla, kar se imenuje KPA (key-pattern analysis). Tako se meri premor med pritiski tipk in čas, ko je posamezna tipka pritisnjena. Na posebnih tipkovnicah pa je moč meriti še jakost pritiska na tipko.

Ko uporabnik prvikrat vnese geslo, ga mora vnesti večkrat. Program vsakokrat posname omenjene parametre in z algoritmom iz njih izračuna profil uporabnika, s katerim se nato primerja geslo bo vsakokratnem vnosu. Pri tem avtorji priznavajo, da je ponovljivost načina vnosa daljših gesel nižja, zato je treba najti ustrezen kompromis med dolžino gesla in...

23 komentarjev

Skupinska tožba zoper Apple zaradi plačljivih dodatkov igram

Jagode drago stanejo.

Ars Technica - Garen Meguerian je vložil skupinsko tožbo zoper Apple, ker podjetje domnevno napeljuje otroke v zapravljanje stotin dolarjev z nakupi virtualnih dobrin za igre. Čeprav je Apple problem že pripoznal in ga začel reševati, Meguerian vztraja, da Apple še vedno neupravičeno bogati na račun staršev, katerih otroci kupujejo virtualne jagode za Smrkce in podobno.

Gre za igre, ki so sicer brezplačne, a je potrebno v igri zapraviti pravi denar za nakup virtualne valute, s katero si je moč kupiti nove stopnje, dodatne dobrine, orožja itn. Recimo, v igri Smurfs' Village je moč kupiti jagode za Smrkce, ki kljub virtualnosti stanejo prave dolarjev.

Problem je bil v stari verziji iOS-a, ki po vnosu gesla za nakup omogočala 15-minutno zapravljanje brez ponovnega vnosa...

49 komentarjev

Apple proti otrokom, ki navijajo račune staršev na iTunes

Yahoo News - Apple je napovedal, da spreminja način nakupa iger za iPhone in iPad v svoji spletni trgovini, potem ko so prejeli mnogo pritožb staršev zaradi visokih računov, ki so jih navili njihovi otroci. Trenutni sistem je nastavljen tako, da po vnosu gesla za nakup tega ni treba ponovno vnesti v naslednjih 15 minutah. To so otroci izkoristili, če so jim starši dali v roke iPhone ali iPad, in si nakupili za več sto dolarjev iger ali dobrin v igrah.

O problemu se je začelo javno govoriti lanskega decembra, ko je zgodbo o tem objavil Associated Press. Kasneje so o tem poročali še v Washington Postu, kar je spodbudilo Zvezno trgovinsko komisijo (FTC), da je podrobneje pogledala to prakso. Apple...

6 komentarjev

Apple je po pričakovanjih predstavil iPad 2

vir: engadget
engadget - Na današnji prireditvi je po pričakovanju skorajda vseh, ki jim za takšne dogodke ni vseeno, Apple predstavil drugo generacijo iPada. iPad 2 se močno sklada z vsemi napovedmi, ki smo jih že slišali pred predstavitvijo, a Steve Jobs (izgledal je vitalno), ki je prireditev vodil, ni govoril le o iPad 2. Predstavitev je, kot je za Apple običajno, začel z venčkom statističnih podatkov iz preteklega obdobja, kjer se je tokrat osredotočil predvsem na iPhone in iPad. Po Applovih besedah je bilo leto 2010 leto iPada, saj so jih v le devetih mesecih, od aprila, ko je bil predstavljen, prodali kar 15 milijonov. Njihov tržni delež med tabličnimi napravami znaša prek 90 %, medtem ko je namenskih aplikacij za iPad že prek 65.000 (za...

192 komentarjev

Dva milijona iPadov

vir: engadget
engadget - V dveh mesecih (oz. natančneje 60 dneh) je Applu uspelo prodati 2 milijona svojih tabličnih računalnikov, iPadov. To pomeni, da je bila prodaja stabilna tudi v zadnjem mesecu, saj so za prvi milijon potrebovali točno polovico, en mesec. Drugi milijon gre v tako kratkem času brez dvoma na račun mednarodne splavitve izpred nekaj dni, ki je možnost iPada omogočil tudi nekaterim Evropejcem, Kanadčanom, Avstralcem in Japoncem. Ob tem dosežku lahko ponovno omenimo, da je prvotni iPhone za prvi milijon potreboval kar 74 dni. Vseeno bo iPad nekoliko težko dosegel napovedi analitikov, ki so tik pred začetkom prodaje napovedovali, da bi Apple lahko do konca leta prodal med 8 in 10 milijoni iPadov. To bi namreč pomenilo, da bi prodajni zagon...

12 komentarjev

Nokia spet toži Apple

ZDNet - Hkrati z najavo, da bo Applov iPad od 28. maja naprodaj tudi na mednarodnih trgih, se je v javnost prebila novica, da je Nokia brž vložila novo tožbo zoper Apple. Zgodovino tožarjenja med Applom in Nokio si lahko ogledate v povezanih novicah pod tem tekstom. Na kratko povzemimo, da je prvi udarec sprožila Nokia oktobra 2009, sledil je Apple v decembru, Nokia je tik pred novim letom vložila pritožbo pri Mednarodni komisiji za trgovini, Apple pa je vložil še eno tožbo februarja letos. V novi tožbi to pot Finci Applu očitajo, da z iPhonom in iPadom 3G kršijo pet patentov.

Šlo naj bi za patente v zvezi s tehnologijami za izboljšani prenos govora in podatkov, za uporabo podatkov o lokaciji v aplikacijah in za inovacije v konfiguraciji antene, kar omogoča večjo zmogljivost in izdelavo manjših, kompaktnejših naprav. Podrobno se je o kršenih patentih razpisal Larry Dignan na ZDNetu.

13 komentarjev

Prvi dan prodanih 300.000 iPadov

Ista knjiga v iBooks in v Kindlu

vir: engadget
engadget - Apple poroča, da je v prvem dnevu prodaje svojega iPada, 3. aprila, prodal kar 300.000 primerkov, kamor spadajo tako iPadi prodani v Applovih trgovinah, dostava velikim trgovcem, kot je Best Buy (ni sicer nujno, da so prodali celotno zalogo), kot prednaročeni in po pošti dostavljeni tablični računalniki. Za primerjavo, v prvih 30 urah prodaje so prodali le 270.000 iPhonov, a je ta številka skokovito narasla v primeru trenutno aktualnega modela, 3GS, saj so jih kupci v prvem dnevu kupili kar milijon.

Nekateri analitiki celo trdijo, da je v celotnem podaljšanem vikendu Apple prodal prek pol milijona iPadov oz. nekje med 600.000 in 700.000 kosi. Dobro kaže tudi prodaji aplikacij in e-knjig, saj je bilo...

63 komentarjev

iPhone OS 4 prihaja

vir: engadget
engadget - Apple je pred kratkim najavil novo, zanje nekoliko običajno prireditev, ki se bo zgodila že čez dva dni, v četrtek, 8. aprila. Da gre za iPhone OS 4 dajo misliti besede 'Get a sneak peak into the future of iPhone OS' (Privoščite si kratek vpogled v prihodnost iPhone OS) z velikansko štirico in njeno senco v ozadju. Prireditev se bo dogajala v Applovem Infinite Loop kampusu v Cupertinu s pričetkom ob 10. uri dopoldne po lokalnem času oz. ob 19:00 za nas srednje-Evropejce. Iz statistike uporabe PixelCUBE Studios, podjetja, ki je izdelalo največkrat preneseno brezplačno aplikacijo za iPhone in iPod Touch, The Impossible Test, bode podatek, da se je iPhone OS 4 že pojavil. A ne le v eni različici,...

108 komentarjev