»

Pet korakov za slab prenos igre s konzole na računalnik

Ars Technica - Pri Ars Technici so za vse razvijalce iger pripravili priročen vodič, ki jim v vsega petih korakih pove, kako sicer odlično igro za konzole popolnoma pokvariti, ko je čas za njeno izdajo na osebnih računalnikih. Vodič so pripravili z neizmerno pomočjo igričarske industrije, saj je dandanes skorajda vsaka igra namenjena za konzole in osebne računalnike. S tolikšnim deležem ne-ekskluzivnih naslovov je slabih prenosov z ene na drugo platformo seveda dovolj.

Pod prvo točko so izpostavili protipiratske zaščite, predvsem izredno drakonske različice. Na konzolah jih igralci zaradi naveze strojne in programske implementacije ne opazijo, a zato še njihov delež težav prejmejo igralci različic za osebne...

15 komentarjev

EA stavi na osebne računalnike

Frank Gibeau, direktor EA-ja

vir: Gamasutra
Gamasutra - EA -jev Frank Gibeau je v intervjuju s stranjo Gamasutra povedal, da je popolnoma možno, da bo daleč najpomembnejša platforma za Electronic Arts v prihodnosti osebni računalnik, kar je popolnoma v nasprotju z vsemi dolgoletnimi napovedmi o propadu igranja iger na osebnih računalnikih na račun igralnih konzol. Gibeau je priznal, da situacija ni popolnoma rožnata, a je po drugi strani izpostavil tudi nekaj bistvenih prednosti osebnih računalnikov pred igralnimi konzolami. Med slabosti je mogoče šteti predvsem klavrno stanje v trgovinah, a tukaj razvijalce iger vedno bolj rešujejo...

38 komentarjev

V kratkem na PlayStation 3 možno shranjevanje v oblak

nVidiina 3D rešitev za osebne računalnike

vir: engadget
engadget - Naročniki na PlayStation Plus bodo verjetno že z jutrišnjim dnem dobili možnost shranjevanja poteka igranja v igrah na PlayStation 3 v oblak, kar bo Sony omogočil s svojim oblakom make.believe. Podpora bo prispela z novo različico firmware-a, 3.60, za shranjevanje pa bo vsak naročnik dobil 150 MB prostora, kar ni ogromno, a bi moralo zadoščati za shranjevanje poteka igranja. Prednost je, da s seboj po svetu ne bo več potrebno prenašati svoje konzole, saj bo igro mogoče nadaljevati na katerikoli konzoli, kjer se bo igralec prijavil s svojim računom.

Če je že govora o konzola lahko omenimo še nVidiine napovedi, da bo 3D prikaz slike ena izmed ključnih lastnosti osme...

10 komentarjev

Podrobnosti o ekskluzivnosti Alana Wakea

bit-tech.net - Poročali smo že, da bo težko pričakovan Alan Wake, sprva ekskluziven naslov za osebne računalnike oz. celo za Windows Vista, spomladi pravzaprav na voljo le za Xbox 360. Skupaj s tem podatkom smo dobili tudi marketinško opravičilo, v katerem je bilo govora o intimnosti in sproščenosti osebnih računalnikov in igralnih konzol ter da Alan Wake enostavno ne bi deloval na osebnih računalnikih.

Ker se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha, smo dobili tudi resnično razlago za to potezo, neposredno od razvijalcev igre. Oskari Hãkkinen, zaposlen pri Remedyju, je v intervjuju za VG247 povedal, da je Remedy izredno majhen razvijalski studio z le okrog 50 zaposlenimi. Logično se jim je tako zdelo, da se osredotočijo na le eno platformo in zanjo igro dodobra...

56 komentarjev

Modern Warfare 2 še vedno podira rekorde

vir: Wikipedia
TorrentFreak - Priljubljenost najnovejšega naslova iz serije Call of Duty skorajda ne pozna meja, saj je rekordom v prodaji sledil tudi rekord pri količini nelegalnih prenosov. Teh je bilo v letu 2009 oz. pravzaprav v dveh mesecih od izida kar 4,1 milijona samo za osebne računalnike, več kot dvakrat več od najbolj piratizirane igre iz leta 2008, Spore (izid v začetku septembra, 1,7 milijona prenosov za PC). Številki za Modern Warfare lahko dodamo še 970.000 prenosov za Xbox 360, kar prek vseh platform pomeni trikrat več prenosov od Spore (slednji je na voljo le za osebne računalnike z operacijskim sistemom Windows oz. OS X). Lanskoletno zmago Spore je z letošnjimi rezultati preseglo vseh 5 najbolj prenesenih iger, The Sims 3 na drugem, Prototype na tretjem, NFS: Shift na...

31 komentarjev

PlayStation Portable

The inquirer - Sony namerava na tržišče poslati novo prenosljivo igralno konzolo, ki naj bi konkurirala Nintendovi in Microsoftovi. Imenovala se bo Playstation Portable (PSP), vsebovala pa bo visokozmogljiv procesor in 4,5-palčni LCD-zaslon. Zmožna naj bi se bila povezati na druge enake naprave, mobilne telefone, osebne računalnike in nenazadnje na navaden Playstation. Naprava naj bi primarno konkurirala Nintendovemu Game Boy Advance in Nokii, ki ima v tem poslu tudi velike načrte. Klik!

0 komentarjev