»

Nov članek: DirectX 9.0 - Osvetljevanje

Slo-Tech - Slotechova baza člankov se redno dnevno (pardon, dvakrat tedensko) debeli. V sklopu strokovnih člankov s področja grafičnih tehnologij je Senitel s svojo serijo DirectX 9 oral svojevrstno ledino.

Tudi njegov tokratni izdelek je spisan v stilu ostalih: akoravno nekaterim laikom pravzaprav nerazumljiv, je nadobudnim programerjem in tistim, ki bi se na področju tovrstne grafike želeli preizkusiti, lahko izvrsten vir informacij o Microsoftovi knjižnjici.

Tokrat na sporedu: DirectX 9.0 - Osvetljevanje

11 komentarjev

DirectX 8 ali 9?

Viper's Lair - Senitel je pred kratkim spisal lep članek, kjer se je DirectX-a lotil s teoretične strani in bi moral potešiti vso vašo lakoto po znanju, za vse, ki pa vas zanima le in zgolj surova razlika med osmico in devetico, so članek spisali na ViperLair. V svojem članku so testirali kartici GeForce4 Ti4600 ter Radeona 9700 Pro -- oba z DirectX 8 in DirectX9 knjižicami -- v 3D Marku 2001SE ter igri Unreal Tournament 3. Se splača? Hja ...

5 komentarjev

Nov članek: DirectXa 9 - 1. del

Slo-Tech - 9. izdaja DirectX-a je izdana: pogodbe o nerazkritju podatkov so izgubile del svoje veljave, nam dobro poznani Senitel pa je tako svoje poznavanje grafičnih tehnologij zopet dobro izkoristil in se po obrazložitvi tehnologij za Radeonom 9700 (kjer je med vrsticami tudi napovedal današnji članek) namenil v drobovje programerskega vmesnika.

Tujih novic in člankov na to temo je bilo že nemalo. Pričujoči pa se od mnogih razlikuje po marsičem: odkrijte sami.

Naj bo čas z vami.

21 komentarjev

Razmerje moči

The Register - Vsem znano je, da je Nvidia pomagala Microsoftu pri izdelavi DirectX 8.0 knjižice. Očitno je Microsoft spet rabil pomoč.
Pri svojem DirectX 8.1 driverju. Tokrat pa mu je pomagal ATI. ATI je namreč Microsoftu pomagal pri implementaciji Smartshader tehnologije v DirectX 8.1. Če je Nvidia primat pri hitrosti, potem je ATI pri lepoti. Smartshader poizkuša iz navadne grafike (igrice) narediti grafiko podobno filmu. Ta thenologija naj bi bila vgrajena tudi v ATI-jev prihajajoči R200 čip, ki bo domovanje našel na Radeonu 2. Kot pa ATI sam priznava je Smartshader tehnologija, ki ga ima že GeForce3. On ga je le še malo bolj razvil in polepšal. Ampak res zelo malo.

8 komentarjev

DirectX 8, drugi del

Jaz - Senitel (in tudi jaz ) se je zbudil in vam prinaša drugi del njegovega članka o DirectX 8 grafičnih tehnologijah. V tokratnem delu govori o 3D teskturah, multi-samplingu in point spritih. Vse tehnologije je nazorno predstavil s primeri, razložil kako delujejo in podal možne probleme. Ni kaj, spet odlične članek, Senitel!

8 komentarjev

Prvi članek o DirectX 8

Jaz - Juhej, objavil sem prvi Senitelov članek v prihajajoči seriji o DirectX 8.0. Naš mojster obljublja, da vam bo v svojih prihodnjih člankih razložil bistvo novih tehnologij, ki se skrivajo v novem M$jevem APIju. Začel je kar z Vertex in Pixel shaderji, o katerih ste zagotovo kdaj kaj slišali, pa nikoli niste prav vedeli kaj za vraga so. Članek je res poučen in zanimiv, tako da besno priporočam ogled!

3 komentarji

DirectX 8.0

NvNews - No, če se vam ne da čakati, da luni poštima prvi del mojega članka o DirectX 8.0, imate tukaj eno alternativo (sam sebi konkurenca... skoraj ). No, preberite si tega, potem pa malo počakajte, da luni porihta mojega. Potem si preberite še mojega in povejte kateri je boljši...

3 komentarji