»

3D Realms šli rakom žvižgat, Duke Nukem Forever tudi

Shacknews - Leta 1987 ustanovljeni 3D Realms je sklenil svojo pot, poroča ShackNews. Ker je 3D Realms širšemu igralskemu občestvu poznan predvsem po franšizi Duke Nukem, katere nadaljevanje Duke Nukem Forever obljubljajo že dvanajst let, je to takoj zastriglo z ušesi ob vprašanju, ali je Duke Nukem Forever zdaj dokončno postal For Never. Odgovor je najverjetneje pritrdilen. Založnik Take-Two je potrdil, da njihova pogodba ne vključuje financiranja razvoja Duke Nukem Forever, a so kljub temu obdržali založniške pravice, če bo igra kdaj po kakšnem čudežu dokončana. To se zdi malo verjetno, saj je tudi Joe Siegler potrdil, da se obubožani 3D Realms poslavlja. Apogee Software in Deep Silver, ki razvijata Duke Nukem Trilogy, sta medtem zagotovila, da dogodki nanju ne vplivajo in da bo ta igra izšla po načrtih.

92 komentarjev

Vse igričarske inovacije zbrane na enem mestu

Slo-Tech - To je cilj, ki si ga je zadala skupina iz Pitsburške Carnegie Mellon univerze, katera je postavila wiki stran - The Game Innovation Database.

Profesor Jesse Schell, eden izmed ustvarjalcev, je namen strani opisal takole: "Game Innovation Database smo ustvarili zato, da bi ustvarili zgodovinsko zbirko inovacij v igrah, kdaj so se le-te pojavile in zakaj so tako pomembne"

Avtorji si med drugim želijo tudi, da bi stran kot orodje služila razvijalcem novih iger. Znano je namreč, da marsikateri ustvarjalci radi opevajo svoje igre kot zelo "inovativne", čeprav je bila marsikatera inovacija predstavljena že dolgo nazaj in potem pozabljena.

Wiki trenutno vsebuje okoli 400 vnosov, med katerimi so tudi tako trivialne stvari kot: kdaj so bili prvič uporabljeni sodi kot ovire, katera konzola je prva dobila trdi disk in katera igra je bila prva, ki je imela skok. Če bi želeli prispevati s svojim poznavanje iger vas avtorji strani pozivajo, da se pridružite skupnosti, ki ustvarja "zgodovino...

5 komentarjev

Nov članek: DirectXa 9 - 1. del

Slo-Tech - 9. izdaja DirectX-a je izdana: pogodbe o nerazkritju podatkov so izgubile del svoje veljave, nam dobro poznani Senitel pa je tako svoje poznavanje grafičnih tehnologij zopet dobro izkoristil in se po obrazložitvi tehnologij za Radeonom 9700 (kjer je med vrsticami tudi napovedal današnji članek) namenil v drobovje programerskega vmesnika.

Tujih novic in člankov na to temo je bilo že nemalo. Pričujoči pa se od mnogih razlikuje po marsičem: odkrijte sami.

Naj bo čas z vami.

21 komentarjev

Družina Zalman

GideonTech - Pred nekaj meseci je na cooler sceni močno počilo. Rodila se je zvezda. Prišli so Zalmani!
Zalman coolerji so zelo inovativno oblikovani coolerji, ki jih odlikuje dobro hlajenje in tiho delovanje. No, tu pa je test celotne Zalman družine coolerjev. Stestirani so bili CNPS2005, CNPS3100 in CNPS5000. Edina slaba stvar na njih je, da se jih ne da dobiti v Sloveniji. Uvozniki zbudite se že enkrat!

1 komentar