Novice » Povezane novice
Microsoft - Microsoft je spročil, da je že začel z razvojem novega orodja za igralno konzolo Xbox Live. Imenovalo se bo "Tsunami" in bo uporabnikom Xbox Live prineslo nove storitve, ki jih bo Microsoft nudil prek spleta. Uporabniki Xboxa naj bi nove storitve začeli uporabljati šele čez leto dni. Xbox Live bo omogočal, da se bodo lahko uporabniki Xboxa s pomočjo MSN Messengerja povezovali z uporabniki osebnih računalnikov, omogočal bo shranjevanje podatkov različnih klanov (ime, razna sporočila, rezultate dosežene pri igrah ...), omogočal bo lažje vgrajevanje več različnih načinov boja v igre, s katerimi bodo lahko upravljali tako igralci sami kot izdajatelj igre, uporabniki se bodo lahko povezovali v igre z lastnimi avtarji, omogočeno pa bo tudi prenašanje novih igralnih površin v igre, ki jih bodo posamezniki objavljali na spletu. Klik!
Kakšen bo novi Xbox?
Slashdot - Z Xboxom se je Microsoft podal na zanj novo avanturo -- osvajanje trga igralnih konzol. Zaenkrat ima precej manjše uspehe, kot denimo pri namiznih računalnikih, saj ga je Sonyjev PlayStation 2 prekosil za faktor 5, Xbox pa podjetju še vedno ne prinaša dobička. Zato se je podjetje najbogatejšega Zemljana odločilo, da izda novo, izboljšano različico svoje igralne konzole. Vsebovala bo 3 64-bitne IBM-ove procesorje in grafično kartico podjetja ATI, ki naj bi bila mnogo hitrejša od prihajajočega R400. Kompatibilnost s prvo različico konzole ni zagotovljena, ker naj bi bila predraga, Xbox Next pa naj bi na trg priromal jeseni 2005, vsekakor pa pred PlayStationom 3, kar naj bi bilo ključnega pomena za Microsoft. Klik!
Na novico nas je opozoril CaqKa.
Na novico nas je opozoril CaqKa.
Bo X-box 2 tekel na 65 nanometrih?
The inquirer - Sedaj, ko je jasno, da je Microsoft za svojo prihajajočo konzolo izbral ATi za grafični del in IBM za procesor, so sedaj iz IBM-a potrdili, da bi naj bili procesorji, ki jih izdeluje IBM za Microsoft, zgrajeni v 65-nanometerski tehnologiji.
IBM, ki je že dolgo poznan kot eden izmed najboljših izdelovalcev procesorjev (nenazadnje imajo na vesti PowerPC 970), bi tako prav lahko za Redmondskega velikana in njegovo konzolo izdeloval 5GHz procesorje. Kako se bo X-Box 2 odnesel proti Playstation 3 (ki bo prav tako zgrajen z 65-nanometersko tehnologijo), bi naj videli leta 2005. Klik!
IBM, ki je že dolgo poznan kot eden izmed najboljših izdelovalcev procesorjev (nenazadnje imajo na vesti PowerPC 970), bi tako prav lahko za Redmondskega velikana in njegovo konzolo izdeloval 5GHz procesorje. Kako se bo X-Box 2 odnesel proti Playstation 3 (ki bo prav tako zgrajen z 65-nanometersko tehnologijo), bi naj videli leta 2005. Klik!
Xbox 2 in IBM
X-Bit Labs - Po ATI-ju, ki bo skrbel za prikaz slike, se je Microsoft sedaj odločil še za IBM, ki bo skrbel za centralne procese v novem Xboxu 2. IBM, ki že ima svoje mesto v velikem številu strežnikov, Applovih računalnikih in Gamecubih po celem svetu pa ima eno "slabo" stran - vsi ti procesrji izvajajo izključno 64-bitne operacije in niso združljivi z x86, na čemer je zasnovan prvotni Xbox. Torej nobene združljivosti novega s starim.
Brezžični GBA
Slashdot - Končno je prišlo do premika v vodah mobilnih igralnih postaj. Tako sta te dni Motorola in Nintendo napovedala brezžični adapter za Gameboy Advanced. Dodatek za 'igračko' bo tako omogočal sočasno tekmovanje med štirimi igralci. Zaradi zasičenosti 2.4Ghz frekvenčnega območja so pri Motoroli razvili posebno tehnologijo, tak da naj bi vse skupaj boljše delovalo.
Na letošnjem 2003 Tokyo Game Show pa je imel predsednik Nintenda, Satoru Iwata, tudi govor, v katerem je nakazal smernice razvoja igričarske industrije. Tako po njegovih besedah igričarji počasi odraščamo in si želimo vedno bolj sofisticiranih in kvalitetnih iger. Prav tako nam je pomebno, da lahko eno igro...
Na letošnjem 2003 Tokyo Game Show pa je imel predsednik Nintenda, Satoru Iwata, tudi govor, v katerem je nakazal smernice razvoja igričarske industrije. Tako po njegovih besedah igričarji počasi odraščamo in si želimo vedno bolj sofisticiranih in kvalitetnih iger. Prav tako nam je pomebno, da lahko eno igro...
ATi podpisal pogodbo za XBox 2
X-Bit Labs - Že nekaj časa smo pričakovali podpis pogodbe med kanadskim grafičnim gigantom ATi-jem ter Microsoftom. Pred nekaj dnevi pa se je ta dogodek zgodil in tako bo nastal Xbox 2 v sodelovanju med ATi-jem ter Microsoftom. Pri Microsoftu napovedujejo, da bo šlo za konzolo, ki bo dobro nasledila predhodnika. ATi trenutno dobavlja grafične procesorje za Nintendo GameCube, vendar pa ni nobenih novih informacij o tem, da bi ATi pripravljal kaj novega za Xbox. Ostale zanimive informacije.
ATI sodeluje pri XBOX 2?
X-Bit Labs -
Na spletu so se pojavile govorice, ki govorijo o sodelovanju Microsofta in ATI-ja in kar ne potihnejo. Neimenovani vir v nVidii trdi, da ATI razvija grafično jedro za prihajajoči Microsoftov XBOX 2. ATI, nVidia in Microsoft ne dajejo nobenih izjav, a vseeno lahko malce pošpekuliramo. Če to drži, potem je skoraj gotovo, da se ATI ne ukvarja s konkurenčno konzolo GameCube, saj ima navsezadnje omejena sredstva. nVidia takisto zanika, da bi se oni ukvarjali z Nintendovo konzolo. Ima Nintendo še kakšnega aduta v rokavu? Več o tem.
Ne pozabite, da so vse informacije neuradne in da se lahko še vsa stvar temeljito spremeni. Spremljajte.
Pod pokrovom GameCube-a
Lik Sang - Dobesedno. Na "Lik Sang.com - Hong Kong Video Game Export Specialist" so dobesedno pogledali v drobovje GameCube-a, spominske kartice ter kontrolerja ter naredili nemalo kvalitetnih slik. Klik!
Xbox 2
The Register - Če gre verjeti PC Format-u ter The Register-u, Microsoft pripravlja naslednika prihajajoče konzole, kodno imenovanega 'HomeStation'.
Xbox 2 naj bi bolj kot na igrah gradil na sicer manj interaktivni vsebini, multimediji. Po široki pipici bi vlekel video in glasbo, jih po potrebi presnel na disk (deloval naj bi tudi kot digitalni VCR), kjer bi po novem domovala tudi 'prirejena' Okna. Microsoft je plane o tako imenovanih 'desktop box'-ih že imel, prav tako Sony s svojim PlayStation-om 2, vendar je slednjega omejil predvsem počasen razvoj širokopasovnih spletnih povezav. Klik!
Hvala pisunskemu kolegu Slycerju!
Xbox 2 naj bi bolj kot na igrah gradil na sicer manj interaktivni vsebini, multimediji. Po široki pipici bi vlekel video in glasbo, jih po potrebi presnel na disk (deloval naj bi tudi kot digitalni VCR), kjer bi po novem domovala tudi 'prirejena' Okna. Microsoft je plane o tako imenovanih 'desktop box'-ih že imel, prav tako Sony s svojim PlayStation-om 2, vendar je slednjega omejil predvsem počasen razvoj širokopasovnih spletnih povezav. Klik!
Hvala pisunskemu kolegu Slycerju!
Nintendo GameCube bo zamudil
Vnunet - Novico sem sicer videl približno deset dni nazaj na ZDNetu, vendar sem na vnunet-u dobil malce 'jasneje napisano' . Namreč, v želji, da mu ob začetku prodaje ne bi zmanjkalo enot, kot se je to zgodilo Sonyu s Playstation-om, je Nintendo izid Igralne Kocke preložil iz 5. novembra na 18 november, 10 dni po izidu konkurenčnega X-box-a. No, kljub vsemu bo še vedno izšla tik pred ameriškim Zahvalnim dnem.
Kljub predhodnim napovedim pa bosta v času izida izšli samo dve Nintendovi igri - Luigi's Mansion in Wawe Racer.
Kljub predhodnim napovedim pa bosta v času izida izšli samo dve Nintendovi igri - Luigi's Mansion in Wawe Racer.
XBox vs Playstation2 vs GameCube
XBox - Sodeč po strani http://www.xbox.com/, so se napovedane specifikacije XBoxa malce spremenile. Grafični čip bo tako deloval pri 250 namesto 300MHz (kar pomeni efektivno 125 M poligonov na sekundo namesto 150), DVD enota pa ne bo serijsko vgrajevana, temveč bo opcija. Zakaj so se odločili za takšno oslabitev konzole zdaj še ni jasno, prav zanima pa me, kako se bo lahko primerjala z drugimi ultra naprednimi konzolami. Tukaj je še mala razpredelnica za primerjavo:
Xbox | Sony PlayStation 2 | Nintendo GameCube | |
CPU | 733 MHz | 294.912 MHz | 405MHz Power PC |
GPU | 250Mhz NV2A | 147.456MHz | 202.5 MHz "Flipper" |
RAM | 64 MB | 32 MB | 43 MB |
Prepustnost pomnilnika | 6.4 GB/s | 3.2 GB/s | 3.2 GB/s |
Poligonov/s | 125 M/s | 66 M/s | 6-12 M/s? |
Izzid | jesen 2001 | oktober 2000 | oktober 2001 |