Novice » Rezultati » Prodaja tesel v Evropi strmoglavila
David Mayer ::
Miki N, če to 'intimno šofiranje' ostane med 3-6 okni avtomobila, je kar konkretna izguba ob kazni, če že vsaj nesreče ni zaradi vožnje v ritmu ekstaze. No, odvisno od 'sladkosti šoferja'... Mora biti še vsaj na kakšnih 1000 računalniških oken, da se neka akumulacija ustvari, ker na dolgi ok, hmm, ker drugače se bo dooooooolgo vozila, € na € ni tako enostavno ob zadnjeletni inflaciji, večanju dostopnosti stanovanj, če že splošen padec konkurenčnosti zanemarimo.

Miki N ::
David Mayer je izjavil:
Miki N, če to 'intimno šofiranje' ostane med 3-6 okni avtomobila, je kar konkretna izguba ob kazni, če že vsaj nesreče ni zaradi vožnje v ritmu ekstaze.
Vse te zagate bodo rešili samovozeči avti. To bodo pravi mobilni bordelčki, z appom in vse. Edino ne vem, če bi bilo varno iti v Teslo glede na njihovo šlamparijo ...
David Mayer ::
Vse te zagate bodo rešili samovozeči avti. To bodo pravi mobilni bordelčki, z appom in vse. Edino ne vem, če bi bilo varno iti v Teslo glede na njihovo šlamparijo ...![]()
Do takrat je potrebno preživeti, po možnosti mlad. Ne rečem, da ni trga za kakšne celebrity-matore ampak je verjetno kar zasičen in celebrity je šele potrebno postati. S pravimi 'sladkimi očkoti' gre morda lažje ampak hormonski cikel pri njih ni več tak kot pri najstnikih, da samo veter zapiha :D

Miki N ::
David Mayer je izjavil:
Vse te zagate bodo rešili samovozeči avti. To bodo pravi mobilni bordelčki, z appom in vse. Edino ne vem, če bi bilo varno iti v Teslo glede na njihovo šlamparijo ...![]()
Do takrat je potrebno preživeti, po možnosti mlad. Ne rečem, da ni trga za kakšne celebrity-matore ampak je verjetno kar zasičen in celebrity je šele potrebno postati. S pravimi 'sladkimi očkoti' gre morda lažje ampak hormonski cikel pri njih ni več tak kot pri najstnikih, da samo veter zapiha :D
No samo če bodo res prišli samovozeče piksne bo to čisto legit rešitev za mlade brez prostora. Itak raje vse najemajo. Mogoče bi se dalo te "prevoze" integrirati z appi za zmenke? Ha, to bo cel baby-boom, pa ste rekli da so Alfice mekići!
David Mayer ::
Kot rečeno v tej in podobnih temah, po možnosti z istimi deležniki, živi bili, integrirali, podrsali v appu naprej... In videli...
Če bi hotel tak profi app že danes, se lahko zmenimo do hmm, današnjega poldneva, vseeno je potrebno še malo alfa-potestirati prej? :D
Če bi hotel tak profi app že danes, se lahko zmenimo do hmm, današnjega poldneva, vseeno je potrebno še malo alfa-potestirati prej? :D
bajker ::
David Mayer je izjavil:
Ok, mogoče še kak članek glede tega?
The European automotive industry is facing a severe crisis, ...
Jeba je tudi trend. Mlajše generacije v splošnem manj rade vozijo - v smislu da ni pričakovati nekega povečanja prodaje na račun novih kupcev. Ja ja, nimajo keša - ampak vedno bolj je jasno da je stvar tudi pač "v glavi", ni kaj, vsaka generacija ima svoje fore. Bo pa pač BMW skirojčke delal, po mojem bodo luštni.
Ne morejo (še) hkrati drkati po telefonu in voziti. Zato bodo počakali na avtonomno vožnjo.
kow ::
ker se je ljudem uprlo, da bi imeli avto od očitnega pokvarjenca
Tako nalepko sem videl včeraj na sprehodu, ravno tako bela tesla z MS registracijo:
In kako interpretiras taksno nalepko? Meni se zdi najverjetnejsa razlaga, da se lastnik avtomobila boji skrajnih levicarjev, ki bi mu opraskali avto. Gre za strah pred nasiljem. No, ne toliko pred nasiljem, kot splosno klimo v druzbi, ki povecuje verjetnost, da ti nekdo poskoduje lastnino.
Hus je se vedno obseden z Muskom in vedno najde podatkovno tocko, ki ustreza njegovi agendi. Medtem ima Tesla odlicno prodajo na nekaterih drugih trgih. Primer je Koreja:
https://driveteslacanada.ca/news/tesla-...
Pomoje se ne zaveda kako bedast bo izpadel v retrospektivi. Podobno kot je 2 leti nazaj limal clanke o katastrofalni situaciji pri Twitterju.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
fikus_ ::
kow se je oglasil in pljuva po avtorju članka, ker nima argumenta, da bi ovrgel pisanje. Sem pričakoval to.
In še tipično kowovsko preusmerja pozornost z povezavo, ki nima veze s prodajo Tesel v Evropi.
Ti še ni kapnilo, da mlatenje prazne slame je še vedno mlatenje prazne slame, pa če to počneš na 999 načinov.
Da še komentiram prodajo Tesel v Evropi; konkurenca dela svoje, večja ponudba Kitajcev se je pojavila,.... .
In še tipično kowovsko preusmerja pozornost z povezavo, ki nima veze s prodajo Tesel v Evropi.
Ti še ni kapnilo, da mlatenje prazne slame je še vedno mlatenje prazne slame, pa če to počneš na 999 načinov.
Da še komentiram prodajo Tesel v Evropi; konkurenca dela svoje, večja ponudba Kitajcev se je pojavila,.... .
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
kow ::
Kot vedno, nisi razumel. Zakaj je hus izbral, da poroca o prodaji v evropi? Ce bo sla prodaja naslednje leto v evropi gor, bo spisal enako novico o rasti prodaje? To je osnovno vprasanje.
Dodaten problem je, da se v prodaji nikoli ne poroca na mesecni osnovi (ogromno suma), ampak se mora porocati vsaj po cetrtletju, se bolje pa je vsaj 3 mesecni (veliko bolje 12 mesecni) rolling average letnega prirastka/padca. Samo ena razlaga je. Ali je Hus idiot (ne, ni) ali pa nalasc zavaja bralce novic.
Ce bi izbral bolj primerno metriko, padec prodaje v skandinaviji niti priblizno ni tako visok kot na mesecni osnovi (mesec je seveda izbral, ko mu je ustrezalo). Skratka, nategun je.
Dodaten problem je, da se v prodaji nikoli ne poroca na mesecni osnovi (ogromno suma), ampak se mora porocati vsaj po cetrtletju, se bolje pa je vsaj 3 mesecni (veliko bolje 12 mesecni) rolling average letnega prirastka/padca. Samo ena razlaga je. Ali je Hus idiot (ne, ni) ali pa nalasc zavaja bralce novic.
Ce bi izbral bolj primerno metriko, padec prodaje v skandinaviji niti priblizno ni tako visok kot na mesecni osnovi (mesec je seveda izbral, ko mu je ustrezalo). Skratka, nategun je.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
bajker ::
kow ::
Ti samo povej, kje se motim. Zakaj Hus ignorira dejstvo da monthly y-o-y statistika pri prodaji avtov ni smiselna? Je to "nesramno kritiziranje"? Ne, to je dejstvo, ki ga Hus zavesto ignorira. Le zakaj?
Novic pa ne mislim pisati, ker nisem del slo-tech ekipe in tudi nimam zelje biti.
Husev modusov operanti je: Tesla bad -> jaz se bom boril proti badu -> iscem podatkovne tocke, ki kazejo slabo o Tesli -> novica
Ce bi bil: rad bi pisal novice o tehnoloskih podjetjih, izdelkih ipd. -> izbral bom novice zanimive slo-tech bralcem -> novica
Me ne bi motilo.
Novic pa ne mislim pisati, ker nisem del slo-tech ekipe in tudi nimam zelje biti.
Husev modusov operanti je: Tesla bad -> jaz se bom boril proti badu -> iscem podatkovne tocke, ki kazejo slabo o Tesli -> novica
Ce bi bil: rad bi pisal novice o tehnoloskih podjetjih, izdelkih ipd. -> izbral bom novice zanimive slo-tech bralcem -> novica
Me ne bi motilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
s1m0n ::
Hmm, ko smo mesec nazaj šli v LJ po novega Model Y je gospa rekla, da ne sfolgajo, da je tolko povpraševanja... V tistih 20min kar smo bili tam so šli štirje... Pa še cel nov šlepar so jih pripeljali. Mislim, da jim ne gre nič slabše kot evropskim proizvajalcem.
kow ::
To je irrelevantno. Imamo statistiko. Prodaja bo v 2025 v EU gotovo mocno padla, ampak niti priblizno toliko kot hoce prikazati Hus.

gruntfürmich ::
vidim da imamo novega (starega?) levičarskega trola na forumu: aleš78
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
iKst_ ::
rekakitece je izjavil:
in? bo kdo pojasnil? zakaj točno je prodaja strmoglavila?
Več faktorjev, noben ni enoplasten.
- Tesla je dolga leta dominirala trg EVjev z avtomobili nad 40-50 jurjev. Dolgoročno to ni realno, logično je, da bo tržni delež začel padati.
- Konkurenca dela svoje. Ne samo konkurenca v cenovnem razredu kjer prodaja Tesla. Še leto nazaj je bila izbira cenejših EVjev slaba in marsikdo se je stegnil 5-10k eur in vzel Teslo. Danes ni potrebe. Če imaš budget 30k imaš bistveno več izbire.
- Cikličnost prodaje. Menjave modelov, predstavitve novih varjant itd. ne sledijo koledarju. Prejšnjih par mesecev je bil npr. Model Y med najbolj prodajanimi avtomobili v EU (če ne celo na vrhu). Potem je prišel ven "Standard" in veliko kupcev bo spet raje počakalo na cenejši model, kar se bo poznalo na prodajnih številkah poznalo šele novembra ali decembra.
K temu dodaš Muskovo politiko, ki odvrne nekatere kupce in senzacionalistične naslove tipa "prodaja je strmoglavila" in cherrypickanje številk, pa je slika slika takšna kot je.
Hmm, ko smo mesec nazaj šli v LJ po novega Model Y je gospa rekla, da ne sfolgajo, da je tolko povpraševanja... V tistih 20min kar smo bili tam so šli štirje... Pa še cel nov šlepar so jih pripeljali. Mislim, da jim ne gre nič slabše kot evropskim proizvajalcem.
Septembra je bil Model Y najbolj prodajan EV v Sloveniji, z naskokom. Na drugem mestu je bil Model 3. Tudi skupno do od začetka leta do konca septembra je bil Model Y daleč najbolj prodajan, Model 3 pa na 2. ali 3 mestu, če se ne motim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst_ ()
asinhronc ::
Pričakovano glede na Muskove ekscentrizme.
Ja, recimo kitajce.
Pri nas sigurno, ker smo cenovno precej občutljivi. Na Norveškem pa ne, recimo oktobra so bile prve tri znamke po prodaji VW, Volvo in BMW.
A ni en portal celo poročal da so na Švedskem prodali oktobra več Porschejev kot Tesel.
tilen03 ::
Bliza se propad tesel v Evropi... rabljene kante pa bomo poslali v Azijo
99.991% of over-25 population has tried ChatGPT.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
c3p0 ::
Vse to je res, dokler ti mulci ne bodo začeli službe iskati.
Potem bodo pa ugotovili, da imajo velik hendikep.
Poznam ljudi, ki so izpit delali kasneje, v 40-ih. Zelo so se namantrali že z izpitom. Večina ljudi postane precej mentalno togih in jim vožnja nato več nikoli ne pride pod kožo. Vedno je nek strah, izogibanje, anksioznost pred volanom.
Fanboyizem in neka čustvenost pri nakupu EV avtomobila je sicer precej omejujoča. Nimam še EV, ko ga bom nabavljal, bo tudi Tesla v igri in vsi ostali. Kot kaže, pa Kitajci delajo ofenzivo. Eno vprašanje bo npr. ponujena garancija na baterijo in ključno elektroniko, ki je lahko rak rana EV. ICE motor obnoviš - moj bivši merc bo še desetletja vozil nekje po Balkanu, EV bo pa slej kot prej recikliran, ker bo menjava baterije predraga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c3p0 ()
iKst_ ::
Ja, ker so ugotovili, da ga v Ljubljani ne rabijo, posledično pa prišparajo na avtomobilu, bencinu, registracijah,... pa še hitreje se premikajo s kolesom, kot pa avtomobili v koloni. Hribeci bodo rabili še nekaj generacij, da pridejo na enako razvojno stopnjo.
Ker svet je seveda samo Ljubljana :) Bog ne daj, da bi kdaj šel še kam drugam in si malo razširil obzorja.
karafeka ::
Jaz imam tak občutek, da bo ljudi, ki so kupili EVje, še glava bolela, ko bodo it avti zven garancije.
Sem gledal pred kratkim videje od Bjorna, ko je bil v Zagrebu v EV kliniki in na še enemu servisu na Norveškem in ti avti se na veliko kvarijo. Pa sploh ne samo baterije, ampak tehnika okrog baterij in pogonskega sklopa. Pa tudi celice so problem v starosti, ko napetosti med celicami niso več enake. Podobno kot v kakem robotu sesalcu, ko ti potem sred prve sobe ugasne s kao polno baterijo - ampak 10EUR pa imaš nove celice, ki ji potem skupaj spajkaš, pri teh EVjih pa to niti pod razno ni mogoče.
PS: to govorim z vidika nekoga, ki zvozi avto do konca, in jih ne menjava vsakih par let.
Sem gledal pred kratkim videje od Bjorna, ko je bil v Zagrebu v EV kliniki in na še enemu servisu na Norveškem in ti avti se na veliko kvarijo. Pa sploh ne samo baterije, ampak tehnika okrog baterij in pogonskega sklopa. Pa tudi celice so problem v starosti, ko napetosti med celicami niso več enake. Podobno kot v kakem robotu sesalcu, ko ti potem sred prve sobe ugasne s kao polno baterijo - ampak 10EUR pa imaš nove celice, ki ji potem skupaj spajkaš, pri teh EVjih pa to niti pod razno ni mogoče.
PS: to govorim z vidika nekoga, ki zvozi avto do konca, in jih ne menjava vsakih par let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: karafeka ()
iKst_ ::
Jaz vozim EVje in ICE. Pri EV me bo mogoče enkrat v prihodnosti bolela glava, po 8 letih, ko avto ne bo več v garanciji.
Pri ICE me "glava boli" vsakič, ko grem na bencinsko, vsakič, ko dam 200-300€ za servis, vsakič, ko skeširam slaba 2 jurja za menjavo verige, vsakič, ko se mi zabije DPF... You get the point.
Pri ICE me "glava boli" vsakič, ko grem na bencinsko, vsakič, ko dam 200-300€ za servis, vsakič, ko skeširam slaba 2 jurja za menjavo verige, vsakič, ko se mi zabije DPF... You get the point.
PujsekPepe ::
Jaz vozim EVje in ICE. Pri EV me bo mogoče enkrat v prihodnosti bolela glava, po 8 letih, ko avto ne bo več v garanciji.
Pri ICE me "glava boli" vsakič, ko grem na bencinsko, vsakič, ko dam 200-300€ za servis, vsakič, ko skeširam slaba 2 jurja za menjavo verige, vsakič, ko se mi zabije DPF... You get the point.
Sej se moj komentar ne nanasa ravno na elektricne avtomobile ampak v grobem na vsa nova jajca. Poglej si spodnji posnetek bmwja iz leta 22. Crknu mu je levi ventilator oz regulator temperature in zato je fakino potrebno razdret ceu avto.
https://vm.tiktok.com/ZNdwfT4PK/
V splosnem je cist prevec senzorjev in enih jajc notr nametan. Valda ko pa kaj crkne pa skopat ceu auto.

stara mama ::
ti avti se na veliko kvarijo. Pa sploh ne samo baterije, ampak tehnika okrog baterij in pogonskega sklopa. Pa tudi celice so problem v starosti, ko napetosti med celicami niso več enake.
Eh neeeee, to pa že ni mogoče!
Si kake čudne gobe jedu danes al kaj?
To niti pod razno ni res, pri elektriki nima kaj crknit in pika!
Ekologija™ in Trajnost™
Jebomir ::
Pri ICE me "glava boli" vsakič, ko grem na bencinsko, vsakič, ko dam 200-300€ za servis, vsakič, ko skeširam slaba 2 jurja za menjavo verige, vsakič, ko se mi zabije DPF... You get the point.
Odlično!
Zdaj še nas razsvetli, koliko verig si že zamenjal in kolikokrat si čistil DPF?
Mimogrede, je verigo delal zlatar?
trancer01 ::
Jaz nimam DPF, verige nisem še nikoli menjal. Je pa res, da so današnji avti polni tehnike, ki se kvari, pogosto pa so že zasnovani z namenom, da se čim prej čim bolj in za čim več denarja pokvarijo. Proizvajalci se tudi zelo trudijo narediti avte, ki se jih ne da popraviti, če pa že, pa to ni smiselno, ker je ceneje poslati reč v prešo. To zadnje velja še posebej za električne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: trancer01 ()
Relanium ::
Pri 340kkm sem prvič čistil DPF (izpiranje), verižni komplet je stal 400EUR material + 200EUR delo (pri 250k)
iKst mal halucinira, al pa hodi v delavnice k največjim nategunom.
Medtem glede cene Tesla delov, in to vaš opevani EV Clinic:
https://www.facebook.com/evclinic/posts...
iKst mal halucinira, al pa hodi v delavnice k največjim nategunom.
Medtem glede cene Tesla delov, in to vaš opevani EV Clinic:
https://www.facebook.com/evclinic/posts...
OEM Price: 3800€ + Tax
OEM Labor Rear : Front : 800€ : 1200€
EVC Reman : 2000 + Tax
EVC Labor Rear / Front : 400€ : 800€
EVC Diff: 580€ + Tax
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
kamiKaZaA ::
Ja, ker so ugotovili, da ga v Ljubljani ne rabijo, posledično pa prišparajo na avtomobilu, bencinu, registracijah,... pa še hitreje se premikajo s kolesom, kot pa avtomobili v koloni. Hribeci bodo rabili še nekaj generacij, da pridejo na enako razvojno stopnjo.
Ker svet je seveda samo Ljubljana :) Bog ne daj, da bi kdaj šel še kam drugam in si malo razširil obzorja.
Točno to. On misli, da lahko vsi gremo s kolesom v službo kot to počne on, ko se vsak dan zapelje do kleti od koder potem plačano trola po forumih. Sicer pa je to njegovo delo slabo plačano in si on drugega kot kolo niti ne more privoščit. Kaj šele, da bi šel na izlet ali kakšen dopust (izven Ljubljane).
Zato pa je favš vsem, ki imajo avte in mu drugega ne preostane kot da po vseh teh pljuva in jih žali, ker imajo več kot on.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
karafeka ::
PujsekPepe je izjavil:
Poglej si spodnji posnetek bmwja iz leta 22. Crknu mu je levi ventilator oz regulator temperature in zato je fakino potrebno razdret ceu avto.
https://vm.tiktok.com/ZNdwfT4PK/
V splosnem je cist prevec senzorjev in enih jajc notr nametan. Valda ko pa kaj crkne pa skopat ceu auto.
To je nažalost pri vseh avtih tako, da moraš celo armaturko razdret, da prideš to teh aktuatorjev za ventilacijo. Ampak to lahko naredi vsak.
Za motor razdirat pa ležaje menjavat (kar je očitno zelo pogosta napaka pri vsaki znamki EVjev), pa bognedaj, da ti še kako tesnilo za antifriz spusti v motorju, ali pa za baterijo odstranit, pa rabiš dvigalo, pa tudi viličar prav pride. Pa koliko je teh servisov za EVje? Še na uradnih ne znajo troubleshootat kaj je narobe, pa pol avta zamenjajo. En popoldanc pa sploh ne vem, a še lahk gume menja, brez pravega softwera.
Da sploh ne omenjam velikost gum na EVjev. A je sploh kak, ki ima manj kot 18 col? Še to je redkost. Daš vsakih par let par jurjev samo za gume.
bajker ::
Ti samo povej, kje se motim. Zakaj Hus ignorira dejstvo da monthly y-o-y statistika pri prodaji avtov ni smiselna? Je to "nesramno kritiziranje"? Ne, to je dejstvo, ki ga Hus zavesto ignorira. Le zakaj?
Novic pa ne mislim pisati, ker nisem del slo-tech ekipe in tudi nimam zelje biti.
Husev modusov operanti je: Tesla bad -> jaz se bom boril proti badu -> iscem podatkovne tocke, ki kazejo slabo o Tesli -> novica
Ce bi bil: rad bi pisal novice o tehnoloskih podjetjih, izdelkih ipd. -> izbral bom novice zanimive slo-tech bralcem -> novica
Me ne bi motilo.
Ne mislim se ukvarjati s statistiko prodaje računalnikov s kolesi, ki so ime ukradli enemu največjih genijev vseh časov. Tesla bi se obračal v grobu, če bi se lahko.
Moti me tvoj jezik, in sicer izraz "nategun".
Nategun je recimo Jajo, ki kokoš nateguje od zadaj že trideset+ let, pa mu še vedno ni prišlo.
Huš pa je za moje pojme odličen pisec člankov. Monitor berem praktično le zaradi njegovih člankov.
Tudi na slotech zadnje čase pridem le prebrat kake novice, ki jih 99% piše Huš. In zato sem mu hvaležen. Je pa seveda pristranski glede na svoja prepričanja, kot je absolutno vsak človek. A to ti ne daje pravice, da ga žališ.
iKst_ ::
Pri ICE me "glava boli" vsakič, ko grem na bencinsko, vsakič, ko dam 200-300€ za servis, vsakič, ko skeširam slaba 2 jurja za menjavo verige, vsakič, ko se mi zabije DPF... You get the point.
Odlično!
Zdaj še nas razsvetli, koliko verig si že zamenjal in kolikokrat si čistil DPF?
Mimogrede, je verigo delal zlatar?
Verigo sem menjal samo enkrat, kar je enkrat več kot baterijo. DPF sem že čistil, na trenutnem dizlu pa ga bom moral zamenjati v kratkem, čiščenje ne bo OK. EGR, vodne črpalke, katalizatorje in podobno pa že večkrat.
Verigo je menjal lokalni mehanik. Na uradnem bi dal še kakšnih 50% več. Računa nimam pri roki, da bi ti ga skeniral, sem pa na hitro našel tole: https://www.prva-alternativa.si/menjava...
Paketna cena za menjavo pogonskih verig in motornega olja se začne že pri 1525 eur z DDV in vsebuje naslednje postavke :...
iKst_ ::
Da sploh ne omenjam velikost gum na EVjev. A je sploh kak, ki ima manj kot 18 col? Še to je redkost. Daš vsakih par let par jurjev samo za gume.
Za Good Year Vector 4Seasons v dimenziji 255/45/19 (Tesla Y) sem dal cca. 3 tedne nazaj 669,96€.
Ravno zdaj naročam enake gume še za dizla. 225/55/17. Trenutno je cena na liderpnevmatik 564€.
Gume mi zdržijo cca. 30.000-35.000km na obeh. S tem, da ima dizel 170, EV pa 470 konjev.
PujsekPepe ::
PujsekPepe je izjavil:
Poglej si spodnji posnetek bmwja iz leta 22. Crknu mu je levi ventilator oz regulator temperature in zato je fakino potrebno razdret ceu avto.
https://vm.tiktok.com/ZNdwfT4PK/
V splosnem je cist prevec senzorjev in enih jajc notr nametan. Valda ko pa kaj crkne pa skopat ceu auto.
To je nažalost pri vseh avtih tako, da moraš celo armaturko razdret, da prideš to teh aktuatorjev za ventilacijo. Ampak to lahko naredi vsak.
Za motor razdirat pa ležaje menjavat (kar je očitno zelo pogosta napaka pri vsaki znamki EVjev), pa bognedaj, da ti še kako tesnilo za antifriz spusti v motorju, ali pa za baterijo odstranit, pa rabiš dvigalo, pa tudi viličar prav pride. Pa koliko je teh servisov za EVje? Še na uradnih ne znajo troubleshootat kaj je narobe, pa pol avta zamenjajo. En popoldanc pa sploh ne vem, a še lahk gume menja, brez pravega softwera.
Da sploh ne omenjam velikost gum na EVjev. A je sploh kak, ki ima manj kot 18 col? Še to je redkost. Daš vsakih par let par jurjev samo za gume.
Kaj js vem pol bols cist osnovn model dacije dusterja vzet k pa se s tem jebat. Js rad kej sam popravim sam da pa mors ceu sprednji del auta dn fuknt je pa noro
kow ::
Tudi na slotech zadnje čase pridem le prebrat kake novice, ki jih 99% piše Huš. In zato sem mu hvaležen. Je pa seveda pristranski glede na svoja prepričanja, kot je absolutno vsak človek. A to ti ne daje pravice, da ga žališ.
Ze veckrat mu je bilo razlozeno kaj v clankih pocne. In zavestno ignorira. Ne gre za pristranskost, ampak namensko zavajanje. Je nategun. V tem ne vidim zaljenja, ampak dejstvo.
Ampak dobro, se ne strinjamo. Ni problema.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
PujsekPepe ::
Zakaj?
Tole spise chatgbt:Yes -- the sale of Tesla vehicles in Europe is down significantly in 2025 compared to 2024. Here are the key points:....
Tole spise chatgbt:Yes -- the sale of Tesla vehicles in Europe is down significantly in 2025 compared to 2024. Here are the key points:....
DamijanD ::
trancer01 ::
Vsi so zanič in najmanj dvakrat predragi, mnogi trikrat predragi, kot tudi večina ostalih stvari. Ropajo nas pri belem dnevu, raja se pa prepira o tem, katera precenjena kanta na kolesih je lepša. Bi bilo smešno, če ne bi bilo tragično.
iKst_ ::
Avtomobili so danes relativno gledano cenejši kot recimo 30 let nazaj (razmerje med povprečno plačo in ceno).
Kvaliteta in zmogljivosti so pa tudi na povsem drugi ravni.
Kvaliteta in zmogljivosti so pa tudi na povsem drugi ravni.
iKst_ ::
Ker? Moj 2 leti star avto nima nobene stvarne napake. Moj 6 let star avto tudi ne. V družini je nekaj relativno novih avtomobilov, kolegi imajo nove avtomobile. Nihče ne omenja številnih stvarnih napak.
Tam pa tam se najde kakšna okvara, ki jo v garanciji odpravijo, ampak tako je že od nekdaj.
Tam pa tam se najde kakšna okvara, ki jo v garanciji odpravijo, ampak tako je že od nekdaj.
karafeka ::
Kvaliteta in zmogljivosti so pa tudi na povsem drugi ravni.
Ma daj no, samo več piskanja, lcd zaslonov in ledic. Res, čist druga raven. Crkujejo pa še bolj. In to zaradi akumulatorjev, ker imajo preveč elektronskih porabnikov. Zmogljivost pa res rabimo ja po naših cestah.
Aja, pa 20 colske gume majo zdaj vsi. Včasih so pa 15tke bile standard.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: karafeka ()
trancer01 ::
Ker? Moj 2 leti star avto nima nobene stvarne napake. Moj 6 let star avto tudi ne. V družini je nekaj relativno novih avtomobilov, kolegi imajo nove avtomobile. Nihče ne omenja številnih stvarnih napak.
Tam pa tam se najde kakšna okvara, ki jo v garanciji odpravijo, ampak tako je že od nekdaj.
Če ti še nisi naletel na stvarno napako, ne pomeni, da je ni! Stvarne napake so številne in to v večini vozil!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: trancer01 ()
trancer01 ::
OK, OBC/kameleon polnilec v Renaultovih električnih avtih je zasnovan tako, da neredko crkne že po 20-50k prevoženih kilometrih. Menjava je seveda drobiž.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: trancer01 ()
iKst_ ::
Ma daj no, samo več piskanja, lcd zaslonov in ledic. Res, čist druga raven. Crkujejo pa še bolj. In to zaradi akumulatorjev, ker imajo preveč elektronskih porabnikov. Zmogljivost pa res rabimo ja po naših cestah.
Neumnost. Avtomobili piskajo že zadnjih 30 let, pa še to je odvisno od znamke. Moj 20 let star Nissan piska bolj kot Tesla.
Zmogljivosti pridejo prav ja. Jaz sicer ta pojem razumem malo širše. To, da imam v družinskem crossoverju take pospeške kot v Ferarriju F40 izpred 35 let je sicer fascinantno samo po sebi. Ampak gre za to, da so danes avtomobili enostavno boljši v vseh pogledih. Varnost, prostornost, varčnost, udobje...
OK, OBC/kameleon polnilec v Renaultovih električnih avtih je zasnovan tako, da neredko crkne že po 20-50k prevoženih kilometrih. Menjava je seveda drobiž.
Ok, Renault je naredil zanič onboard charger v nekaterih modelih, ki ga sicer menja v garanciji.
Če prav razumem ti zdaj trdiš, da so zato vsi novi avtomobili zanič, hkrati pa praviš, da se take stvari v preteklosti niso dogajale, da so vpoklici pogruntavščina zadnjih petih let?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst_ ()
trancer01 ::
Ma daj no, samo več piskanja, lcd zaslonov in ledic. Res, čist druga raven. Crkujejo pa še bolj. In to zaradi akumulatorjev, ker imajo preveč elektronskih porabnikov. Zmogljivost pa res rabimo ja po naših cestah.
Neumnost. Avtomobili piskajo že zadnjih 30 let, pa še to je odvisno od znamke. Moj 20 let star Nissan piska bolj kot Tesla.
Zmogljivosti pridejo prav ja. Jaz sicer ta pojem razumem malo širše. To, da imam v družinskem crossoverju take pospeške kot v Ferarriju F40 izpred 35 let je sicer fascinantno samo po sebi. Ampak gre za to, da so danes avtomobili enostavno boljši v vseh pogledih. Varnost, prostornost, varčnost, udobje...
OK, OBC/kameleon polnilec v Renaultovih električnih avtih je zasnovan tako, da neredko crkne že po 20-50k prevoženih kilometrih. Menjava je seveda drobiž.
Ok, Renault je naredil zanič onboard charger v nekaterih modelih, ki ga sicer menja v garanciji.
Če prav razumem ti zdaj trdiš, da so zato vsi novi avtomobili zanič, hkrati pa praviš, da se take stvari v preteklosti niso dogajale, da so vpoklici pogruntavščina zadnjih petih let?
Ne, navedel sem pač en primer. Renault zamenja OBC z novim, ki pa bo prav tako crknil, saj ima enako defektno zasnovo. Če crkne izven garancije, pa niti defektnega ne dobiš, ampak ga moraš sam plačati. Ne razumeš, kaj pomeni slabo zasnovan avto. Takšnih primerov je še ogromno, samo verniki v novodobne tehnologije ste preveč zaslepljeni, vidite samo tisto, kar hočete, zato vas pa politiki in proizvajalci žejne čez vodo vozijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: trancer01 ()
M-XXXX ::
Ma daj no, samo več piskanja, lcd zaslonov in ledic. Res, čist druga raven. Crkujejo pa še bolj. In to zaradi akumulatorjev, ker imajo preveč elektronskih porabnikov. Zmogljivost pa res rabimo ja po naših cestah.
Neumnost. Avtomobili piskajo že zadnjih 30 let, pa še to je odvisno od znamke. Moj 20 let star Nissan piska bolj kot Tesla.
Zmogljivosti pridejo prav ja. Jaz sicer ta pojem razumem malo širše. To, da imam v družinskem crossoverju take pospeške kot v Ferarriju F40 izpred 35 let je sicer fascinantno samo po sebi. Ampak gre za to, da so danes avtomobili enostavno boljši v vseh pogledih. Varnost, prostornost, varčnost, udobje...
OK, OBC/kameleon polnilec v Renaultovih električnih avtih je zasnovan tako, da neredko crkne že po 20-50k prevoženih kilometrih. Menjava je seveda drobiž.
Ok, Renault je naredil zanič onboard charger v nekaterih modelih, ki ga sicer menja v garanciji.
Če prav razumem ti zdaj trdiš, da so zato vsi novi avtomobili zanič, hkrati pa praviš, da se take stvari v preteklosti niso dogajale, da so vpoklici pogruntavščina zadnjih petih let?
Ne, navedel sem pač en primer. Renault zamenja OBC z novim, ki pa bo prav tako crknil, saj ima enako defektno zasnovo. Če crkne izven garancije, pa niti defektnega ne dobiš, ampak ga moraš sam plačati. Ne razumeš, kaj pomeni slabo zasnovan avto. Takšnih primerov je še ogromno, samo verniki v novodobne tehnologije ste preveč zaslepljeni, vidite samo tisto, kar hočete, zato vas pa politiki in proizvajalci žejne čez vodo vozijo.
To je slabše kot včasih ko je bilo treba vse avte po podvozju spricar, barvat da niso zgnili? Aja tisti ne primerjamo?
trancer01 ::
Če nekdo plača 30k za sranje, ki crkne po parih letih, po možnosti tik po izteku garancije, to pač ni v redu! In to še ni najhujši primer, imaš še veliko hujše. Problem je v tem, da to še polizdelki niso, prodajajo jih pa po ceni, kot bi šlo za ne vem kaj. To je za hipsterje, ki imajo polno rit vsega ali pa jim dol visi za težko prislužen denar, zato pa kupujejo smeti in se prepričujejo, kako so ekološki. Bruh!
iKst_ ::
Ne, navedel sem pač en primer. Renault zamenja OBC z novim, ki pa bo prav tako crknil, saj ima enako defektno zasnovo. Če crkne izven garancije, pa niti defektnega ne dobiš, ampak ga moraš sam plačati. Ne razumeš, kaj pomeni slabo zasnovan avto. Takšnih primerov je še ogromno, samo verniki v novodobne tehnologije ste preveč zaslepljeni, vidite samo tisto, kar hočete, zato vas pa politiki in proizvajalci žejne čez vodo vozijo.
Torej, včasih so bili vsi avtomobili zasnovani perfektno?
Subarujevi dizel boxerji so preveč modeni? BMW N47 in njihova legendarna ketna? Tudi preveč moderno? Prva generacija Toyotinih 2,2 dizlov izpred 20 let mogoče? Mercedesovi W202 in W210, ki so prerjaveli po 3 letih zaradi zanič barve in slabe pločevine? Pokanje zadnjih mostov na BMW E46...
Povej, lahko gremo še dlje v zgodovino.
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Padanje prodaje tesel v Evropi se nadaljuje (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 8743 (3664) | c3p0 |
| » | Prodaja Tesle v Evropi močno upadla (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Novice / Rezultati | 29387 (11508) | blackbfm |
| » | Tesla povečala proizvodnjo in prodajo vozil (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 8760 (5178) | dexterboy |
| » | Tesla z rekordnimi rezultatiOddelek: Novice / Rezultati | 8941 (6232) | tikitoki |
