Forum » Na cesti » Vlečna kljuka - elektronika
Vlečna kljuka - elektronika

bernikm ::
Pozdravljeni
Imam Peugeot 3008 letnik 2017 s senzorji in kamero zadaj (ostalih asistenčnih sistemov nimam).
Kljuko rabim za vleko gumenjaka na prikolici dolžine 4.2m. Kljuko sem mislil vzeti pri Bartolju ki je trenutno najbolj ugoden (snemljiva kljuka + montaža + vpis = 410€). Sedaj so mi pa na original Peugeot servisu rekli da moram vzeti original elektroniko ker drugače bom imel težave. Ker lahko avto zazna da je zadaj prikolica in računalnik blokira mašino, naj bi bil tudi problem s lučmi ker to tudi računalnik zaznava da so dodatni porabniki, zadnji senzorji da se ne izklopijo… Skratka kar nekaj stvari mi je naštel in da bodo sami problemi in da naj vzamem pri njih kjer dajo original elektroniko ki se poveže z računalnikom v avto in da ne bo težav.
Je pa cena 600€, kar je 200€ več.
Preveril sem tudi pri Bartolju ki pa pravi da bo vse delalo edino pri vzvratni vožnji bodo piskali senzorji ker se ne izklopijo.
Tako da res ne vem ali se splača dati 200€ več za orig elektroniko ali ne?
Po eni strani rabim to za vleko 2x na leto, vzvratno tudi ne bom vozil. Avto bo star 8 let …
Po drugi strani pa vseeno da mi nekje na morju zablokira računalnik motor ker zaznal oviro … ?
Kakšne so kaj vaše izkušnje glede tega lahko pričakujem kakšne težave če ne dam original elektronike za moj avto ali je to zgolj fora trgovca da mi proda original opremo ?
Hvala za mnenja in odgovore
Imam Peugeot 3008 letnik 2017 s senzorji in kamero zadaj (ostalih asistenčnih sistemov nimam).
Kljuko rabim za vleko gumenjaka na prikolici dolžine 4.2m. Kljuko sem mislil vzeti pri Bartolju ki je trenutno najbolj ugoden (snemljiva kljuka + montaža + vpis = 410€). Sedaj so mi pa na original Peugeot servisu rekli da moram vzeti original elektroniko ker drugače bom imel težave. Ker lahko avto zazna da je zadaj prikolica in računalnik blokira mašino, naj bi bil tudi problem s lučmi ker to tudi računalnik zaznava da so dodatni porabniki, zadnji senzorji da se ne izklopijo… Skratka kar nekaj stvari mi je naštel in da bodo sami problemi in da naj vzamem pri njih kjer dajo original elektroniko ki se poveže z računalnikom v avto in da ne bo težav.
Je pa cena 600€, kar je 200€ več.
Preveril sem tudi pri Bartolju ki pa pravi da bo vse delalo edino pri vzvratni vožnji bodo piskali senzorji ker se ne izklopijo.
Tako da res ne vem ali se splača dati 200€ več za orig elektroniko ali ne?
Po eni strani rabim to za vleko 2x na leto, vzvratno tudi ne bom vozil. Avto bo star 8 let …
Po drugi strani pa vseeno da mi nekje na morju zablokira računalnik motor ker zaznal oviro … ?
Kakšne so kaj vaše izkušnje glede tega lahko pričakujem kakšne težave če ne dam original elektronike za moj avto ali je to zgolj fora trgovca da mi proda original opremo ?
Hvala za mnenja in odgovore

Utk ::
Verjetno je Bartol zmontiral več kljuk kot so jih pri pežoju videli. Mislim da njemu lahko verjameš.
Nekateri avto imajo sicer ravno zarad tega gumb za izklop senzorjev.
Nekateri avto imajo sicer ravno zarad tega gumb za izklop senzorjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

bernikm ::
Hvala za odgovor.
Ja to verjamem. Senzorji verjetno ne bodo problem. Kaj pa luči - nekaj sem bral da računalnik kontrolira če pride do okvare žarnice pa da lahko ker bo dodatno napajanje zadaj na prikoli to zaznalo kot povečano porabo elektrike pa da bo javljal napake ... je to res ?
Ja to verjamem. Senzorji verjetno ne bodo problem. Kaj pa luči - nekaj sem bral da računalnik kontrolira če pride do okvare žarnice pa da lahko ker bo dodatno napajanje zadaj na prikoli to zaznalo kot povečano porabo elektrike pa da bo javljal napake ... je to res ?

Daniel ::
Lahko tudi tukaj vprašaš kako je v teh primerih ampak mislim, da bi moralo delati:
https://tpe-elektronika.com/sl/kareta-7p
https://tpe-elektronika.com/sl/kareta-7p

bernikm ::
Lahko tudi tukaj vprašaš kako je v teh primerih ampak mislim, da bi moralo delati:
https://tpe-elektronika.com/sl/kareta-7p
A pa mislite da je to potrebno ali je dovolj to klasično kar namesti gor Bartolj (7-pinsko vtičnico in veže luči gor) ?

delavec44 ::
Pa saj pride modul za elektriko zraven. Vse bo tako kot Bartolj pravi. Senzorji pa pač piskajo, ko jih j*.

mancini ::
Kateri avto od 2017 pa nima vsaj osnovnih senzorjev, pa vidiš da jih ima ogromno kljuke, veliko neoriginalne.
Pač izklopiš senzorje. Pri čolnu itak veš kaj voziš in paziš, po navadi se ljudje pozabijo, ko dajo gor nosilec za kolesa in potem pri vzvratni vožnji pozabijo da morajo 1m prej ustavit
Pač izklopiš senzorje. Pri čolnu itak veš kaj voziš in paziš, po navadi se ljudje pozabijo, ko dajo gor nosilec za kolesa in potem pri vzvratni vožnji pozabijo da morajo 1m prej ustavit

delavec44 ::
Pri enih se ne da izklopit. Saj piska le če greš vzvratno. Kar pa s prikolico za čoln verjetno ne bo pogosto, če sploh.

fikus_ ::
Da se vgraditi stikalo, da ti zaradi "rikverc" senorja ne piska.
Glede vecje porabe elektrike, pri nekaterih avtih zna biti problem, ker zaznajo večjo porabo elektrike. Ce imas led luči na prikolici, je to zelo mala poraba.
Sicer pa ti mora montažer kljuke zagotoviti in narediti, da bo delalo.
Glede vecje porabe elektrike, pri nekaterih avtih zna biti problem, ker zaznajo večjo porabo elektrike. Ce imas led luči na prikolici, je to zelo mala poraba.
Sicer pa ti mora montažer kljuke zagotoviti in narediti, da bo delalo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

bernikm ::
Super, hvala vsem za informacije. Bo potem kar od Bartol čisto ok za to kar rabim 2x na leto :-)

Assass1n ::
Da se vgraditi stikalo, da ti zaradi "rikverc" senorja ne piska.
Glede vecje porabe elektrike, pri nekaterih avtih zna biti problem, ker zaznajo večjo porabo elektrike. Ce imas led luči na prikolici, je to zelo mala poraba.
Sicer pa ti mora montažer kljuke zagotoviti in narediti, da bo delalo.
To se reši, da je vmes škatlica na katero iz original luči pripelješ pluse in jih vzame le za komando. V njej so releji in stalni plus iz akumulatorja potem naprej na vtikač/luči prikolica.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

Daniel ::
Saj ravno to je ta elektronika. + Se vzame nekje iz napeljave, ponavadi kar iz 12V vtičnice v prtljažniku, da se ne razmontira pol avta, signale pa se pobere iz posameznih žic. In to je to.

delavec44 ::
Kaj ne vlečejo vedno do varovalk, ki so navadno nekje ob volanu? Po navadi dajo tudi ločeno varovalko na prazno mesto.
Razen če avto nima 12v v prtljažniku.
Razen če avto nima 12v v prtljažniku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()

fikus_ ::
Najraje zadaj od avto luči direktno.
Pri nekaterih avtomobilih, če pri novem vzameš original kljuko, je električna napeljava avta zadaj drugačna, dodatno pripeljan snop kablov.
Pri nekaterih avtomobilih, če pri novem vzameš original kljuko, je električna napeljava avta zadaj drugačna, dodatno pripeljan snop kablov.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

delavec44 ::
Kaj ne pišejo zgoraj, da ravno tega ne smeš, od luči direktno? Ker potem avto zazna preveliko porabo.
Ne vem, meni je na vseh 3 avtih vlekel iz varovalk. Malo več dela ampak se vse žice skrije nazaj pod tapeto. Se mi zdi tole še najbolj pravilno. Strošek vgradnje je pa itak fiksen.
Ne vem, meni je na vseh 3 avtih vlekel iz varovalk. Malo več dela ampak se vse žice skrije nazaj pod tapeto. Se mi zdi tole še najbolj pravilno. Strošek vgradnje je pa itak fiksen.

fikus_ ::
Odvisno kdo ti dela in pred leti se je dalo od luči, sedaj pri novejših je pa lahko povečana poraba težava.
Sem imel pri prejšnjem težavo (čeprav dal vgraditi ob novem, vgradil uradni zastopnik, sedaj firma ne obstaja več), da je pri priklopu elektrike prikolice avto računalnik javljal, da so vrata prtljažnika odprta.
Sedaj se ponavadi pri naknadni vgradnji kljuke dela, kot sta pisala Assas1n in Danijel.
Sem imel pri prejšnjem težavo (čeprav dal vgraditi ob novem, vgradil uradni zastopnik, sedaj firma ne obstaja več), da je pri priklopu elektrike prikolice avto računalnik javljal, da so vrata prtljažnika odprta.
Sedaj se ponavadi pri naknadni vgradnji kljuke dela, kot sta pisala Assas1n in Danijel.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

delavec44 ::
Se strinjam, če imaš 12V vtičnico v prtljažniku. Jaz je nisem imel.
Pa še ne vem ali je 12V vedno pod napetostjo, tudi ko je avto ugasnjen ali je odvisno od znamke? Varnostne utripalke pa to.
Pa še ne vem ali je 12V vedno pod napetostjo, tudi ko je avto ugasnjen ali je odvisno od znamke? Varnostne utripalke pa to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()

Daniel ::
Ko avto deluje je 12V v prtljažniku pod napetostjo. Ko avto ne deluje pa je pod napetostjo vsaj še nek določen čas (odvisno od avta do avta). Tačas pa greš in postaviš vsaj trikotnik. So pa taki scenariji izjemno izjemno redki.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nosilec za kolesa - vlecna kljuka (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18403 (3130) | dussan |
» | Nosilec za kolo...strešni ali na kljuko?Oddelek: Na cesti | 5913 (2176) | Highlag |
» | Vlečna kljukaOddelek: Na cesti | 4033 (3110) | MisterR |
» | Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 70977 (58705) | Netrunner |