Forum » Loža » US Air Force Next Generation Air Dominance
US Air Force Next Generation Air Dominance
Strel455 ::
Kaže, da ti ne da miru, ker pisanje ni po tvojo narativi. Saj so v uporabi, verjetno celo imajo lastnosti, ki so jih prodali drugim državam, nima pa še lastnosti, ki so jih pričakovali/dali v razpis pred naročilom, to bo z Block 4 nadgradnjo (SW+HW).
Polno verzijo bodo verjetno imele samo Usa, mogoče IL.
Že to, da mislite, da so vse dejanske specifikacije ameriških letal javne, je naravnost smešno.
Kaže na to, kako zaplankani ste, na nivoju 5 letnih otrok, ki verjamejo v Božička.
na primer:
McDonnell Douglas F-15 Eagle @ Wikipedia
Service ceiling: 65,000 ft (20,000 m)
v resnici že desetletja nazaj
Kak namen?
Saj ga niso nikjer uporabili zaenkrat????
Razen Izraelcev, ki imajo pa svojo verzijo, z lastnim softwarom, ki najbrž celo deluje.
Res takega bolnika kot ti, ni tukaj na tem forumu.
Po tvoji logiki, Izraelski F-35 deluje, ameriški pa ne. WTF se dogaja s tabo človek?? Komplet prfuknjen si.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Strel455 ()
bm1973 ::
na primer:
McDonnell Douglas F-15 Eagle @ Wikipedia
Service ceiling: 65,000 ft (20,000 m)
v resnici že desetletja nazaj
Ameriški piloti ne letijo na 50.000 čevlji, ker nad to višino rabijo posebno obleko. Pač pravila USAF.
Tisti tvoj video je pa oskubljen F-15 do amena, nič niso pustili gor, kar ni bilo potrebno.
Sicer so pa Rusi sesuli vse te rekorde...
https://www.globalsecurity.org/military...
Strel455 ::
Ameriški piloti ne letijo na 50.000 čevlji, ker nad to višino rabijo posebno obleko. Pač pravila USAF.
ROFL, pišeš, da ne morejo letet nad 15km zaradi nekih oblek? Pizda si bolan. Kdaj pa ti veš, kdaj imajo take obleke in kdaj ne??
Bistveno pri vsem tem je, da so letala bistveno zmogljivejša od tistega, kar je dano javnosti in na kar se vi prcate.
Tisti tvoj video je pa oskubljen F-15 do amena, nič niso pustili gor, kar ni bilo potrebno.
Saj zato je pa šel na 30km višine. Od "uradnih" 20km,bi pa šel še vsaj 10% gor nad tem, če ne 15%.
Sicer so pa Rusi sesuli vse te rekorde...
Rusi niso sesuli NOBENIH REKORDOV. Državi se je reklo Sovjetska Zveza.
Strel455 ::
fikus_ ::
Ok, RU ni naslednica ZSSR, si bom zapomnil in te opomnil, ko boš pisal drugače.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Strel455 ::
Kdo je zanikal pravno nasledstvo Sovjetske Zveze? Že spet ne znaš razumet kaj bereš.
Olipijske medalje Jugoslavije pripadajo še vedno Jugoslaviji, ne pa zdajšnim državam na teritoriju Jugoslavije.
All-time Olympic Games medal table @ Wikipedia
Olipijske medalje Jugoslavije pripadajo še vedno Jugoslaviji, ne pa zdajšnim državam na teritoriju Jugoslavije.
All-time Olympic Games medal table @ Wikipedia
Chalky ::
UH-60 Black Hawk Cargo Drone With Clamshell Nose Breaks Cover
The new U-Hawk can lug thousands of pounds of cargo internally that would never fit in a standard Black Hawk, and launch scores of its own drones and munitions.
From concept to reality in 10 months, Sikorsky, a Lockheed Martin company, has transformed a UH-60L Black Hawk(R) helicopter into the S-70UAS™ U-Hawk™, a versatile autonomous UAS that has 25% more cargo space than a typical Black Hawk.
Forward loading and additional useable cabin space of the U-Hawk aircraft now offers the flexibility to accommodate oversized loads up to the same maximum gross weight.
A tablet gives an operator full command of the U-Hawk aircraft from start-up to shut down.
At the touch of a button, the two clamshell doors open and a ramp lowers to allow easy cargo loading or drive-on capability. To prepare for flight, the automated sequence is reversed.
By removing the cockpit, seats and crew stations, the Sikorsky S-70UAS™ U-Hawk™ helicopter becomes the first fully autonomous Black Hawk helicopter.
Sikorsky je nekaj ur nazaj razkril novi transportni helikopter z bistveno boljšim dizajnem ter večjo kapaciteto ki naj bi bil tudi avtonomen.
https://www.twz.com/air/uh-60-black-haw...
The new U-Hawk can lug thousands of pounds of cargo internally that would never fit in a standard Black Hawk, and launch scores of its own drones and munitions.
From concept to reality in 10 months, Sikorsky, a Lockheed Martin company, has transformed a UH-60L Black Hawk(R) helicopter into the S-70UAS™ U-Hawk™, a versatile autonomous UAS that has 25% more cargo space than a typical Black Hawk.
Forward loading and additional useable cabin space of the U-Hawk aircraft now offers the flexibility to accommodate oversized loads up to the same maximum gross weight.
A tablet gives an operator full command of the U-Hawk aircraft from start-up to shut down.
At the touch of a button, the two clamshell doors open and a ramp lowers to allow easy cargo loading or drive-on capability. To prepare for flight, the automated sequence is reversed.
By removing the cockpit, seats and crew stations, the Sikorsky S-70UAS™ U-Hawk™ helicopter becomes the first fully autonomous Black Hawk helicopter.
Sikorsky je nekaj ur nazaj razkril novi transportni helikopter z bistveno boljšim dizajnem ter večjo kapaciteto ki naj bi bil tudi avtonomen.
https://www.twz.com/air/uh-60-black-haw...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Chalky ()
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Poletel prvi brezpilotni soborecOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 13487 (11385) | gus5 |


