Forum » Programska oprema » Outlook 2021 - ne sinhronizira
Outlook 2021 - ne sinhronizira

RedDrake ::
Naletel sem na zanimiv problem.
Na enem od strežnikov pod mojim upravljanjem je prejšnji teden prišlo do HW napake (verjetno v SATA kontrolerju) in je e-poštni del strežnika klecnil zaradi I/O napak. Cca 3 ure so imeli uporabniki, ki so takrat poskušali dostopati do pošte tudi "garbage" maile (prazne, čudni znaki, ipd ...).
Po obnovitvi backupa je vse delovalo b.p.
Eden od uporabnikov je imel med to epizodo cel čas prižgan PC in Outlook. Po obnovitvi backupa se je pri njem sprožil reindex IMAP map. Vse lepo in prav, ampak sedaj mu sinhronizira IMAP mape samo še pri zagonu Outlooka, oziroma če se gre v "Offline mode" in nazaj. "Send/Receive all" ne naredi nič. Uporabnika sem vodil, da je pobrisal Outlookov Roamcache, a to tudi ni pomagalo.
Ima še kdo kakšno idejo?
Je morda napaka na strani strežnika? (sicer dvomim, ker spletni odjemalec dela b.p., in tudi drugih cca 20 uporabnikov nima težav, pa imajo skoraj vsi Outlook)
Google nekako ni bil v pomoč ... MS SW pa tudi ni moj forte.
Na enem od strežnikov pod mojim upravljanjem je prejšnji teden prišlo do HW napake (verjetno v SATA kontrolerju) in je e-poštni del strežnika klecnil zaradi I/O napak. Cca 3 ure so imeli uporabniki, ki so takrat poskušali dostopati do pošte tudi "garbage" maile (prazne, čudni znaki, ipd ...).
Po obnovitvi backupa je vse delovalo b.p.
Eden od uporabnikov je imel med to epizodo cel čas prižgan PC in Outlook. Po obnovitvi backupa se je pri njem sprožil reindex IMAP map. Vse lepo in prav, ampak sedaj mu sinhronizira IMAP mape samo še pri zagonu Outlooka, oziroma če se gre v "Offline mode" in nazaj. "Send/Receive all" ne naredi nič. Uporabnika sem vodil, da je pobrisal Outlookov Roamcache, a to tudi ni pomagalo.
Ima še kdo kakšno idejo?
Je morda napaka na strani strežnika? (sicer dvomim, ker spletni odjemalec dela b.p., in tudi drugih cca 20 uporabnikov nima težav, pa imajo skoraj vsi Outlook)
Google nekako ni bil v pomoč ... MS SW pa tudi ni moj forte.
- spremenil: RedDrake ()

Karen ::
Nimam rešitve, mogoče pa pomaga pri diagnosticiranju, ker imam na eni mašini podobno. Po mojem je povezano z Outlookom in ne s serverjem. Imam tri praktično "identične" mašine (ista verzija Outlook klienta), od tega mi na dveh normalno synca, na tretjem pa ko ga prižgem moram iti na Offline za sekundo in nazaj, potem pa posynca normalno in dela (do naslednjega restarta mašine). Aja, mail server pa ni Microsoftov, tako da potrjuje tvojo tezo da ni na serverju.
Pa nobenega backup restore-a nisem delal, praktično čez noč je bilo.
Pa nobenega backup restore-a nisem delal, praktično čez noč je bilo.

Karen ::
Mislim da je "shit" v tem ker outlook (vsaj včasih je) zacvili da primarnega accounta ne moreš pobrisat. Bom videl jutri kaj bo pri meni (sem roamcache pobrisal), ko dobim kak mail spet.
Če ne bom pa mogoče res vse accounte pobrisal pa na novo outlook da vidim kaj bo.
Če ne bom pa mogoče res vse accounte pobrisal pa na novo outlook da vidim kaj bo.

RedDrake ::
Ja, nov account se bo poskusilo narediti, gre sicer za mailbox ki je velik cca 40G in vsebuje več kot 200k mailov, tako da je to kar "zalogaj"
. Ampak kar se mora, ni težko.


RedDrake ::
Izbris in poustvaritev accounta ni povsem rešil težave, je pa sedaj vsaj malce omiljena. Menjanje med folderji (ki si jih je uporabnik sam naredil), sproži posodobitev tiste mape. Tako da če klikne na neko podmapo in nazaj na inbox, se inbox posodobi.
Sklepam, da če se naredi nov profil, je to enakovredno novemu accountu?
Sklepam, da če se naredi nov profil, je to enakovredno novemu accountu?

jukoz ::
Za začetek - outlook je kup gnoja.
Izbrisati/preimenovati moraš samo ost fajl za ta račun, ostalo pusti.
C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Outlook\račun.ost
Še enkrat bo naložil vse maile, rabil bo par ur in bo mir. Do naslednjič ko se spet podre.
Ko dosegaš tako velike račune kot je 40GB, bo Outlook klecal. Običajno pa že prej. Preden prideš do 50 GB popravi v registru, da bo lahko delal z večjimi fajli:
https://support.microsoft.com/en-us/top...
Izbrisati/preimenovati moraš samo ost fajl za ta račun, ostalo pusti.
C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Outlook\račun.ost
Še enkrat bo naložil vse maile, rabil bo par ur in bo mir. Do naslednjič ko se spet podre.
Ko dosegaš tako velike račune kot je 40GB, bo Outlook klecal. Običajno pa že prej. Preden prideš do 50 GB popravi v registru, da bo lahko delal z večjimi fajli:
https://support.microsoft.com/en-us/top...

RedDrake ::
Kul, hvala za tip, vsekakor uredim, ker je kar precej uporabnikov, ki ima velike mbox-e (23 userjev zaseda ranga 700G).
Bomo pa poskusili s profilom najprej (kar bo verjetno naredilo tudi nov ost?).
Bomo pa poskusili s profilom najprej (kar bo verjetno naredilo tudi nov ost?).

jukoz ::
Seveda, nov profil, nov ost.
Lahko si pa prišparaš tisto ustvarjanje profila in samo odstraniš ost. Outlook od 2019 naprej sploh več ne zateži da ne najde fajla in kar naredi novega.
Obstaja tudi en outlook tool za popravilo ost-jev, je del Windows/Office, nič ni treba downloadad. Tak, iz leta 95, od takrat enkrat kot so ost fajli.
Najdu:
https://support.microsoft.com/en-us/off...
Ne bo pa lih kaj boljše, mailov ti vseeno ne bo loadal, lahko jih boš pa vsaj bral.
Lahko si pa prišparaš tisto ustvarjanje profila in samo odstraniš ost. Outlook od 2019 naprej sploh več ne zateži da ne najde fajla in kar naredi novega.
Obstaja tudi en outlook tool za popravilo ost-jev, je del Windows/Office, nič ni treba downloadad. Tak, iz leta 95, od takrat enkrat kot so ost fajli.
Najdu:
https://support.microsoft.com/en-us/off...
Ne bo pa lih kaj boljše, mailov ti vseeno ne bo loadal, lahko jih boš pa vsaj bral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jukoz ()

bm1973 ::
Če ima toliko uporabnikov tako velike mailboxe, a ne bi raje naredil ene analize, zakaj so tako veliki?
Dvomim, da se noter rabi dokumente, po par 100 MB, še kak video, reklamni material, starejši od 3 let?
Dvomim, da se noter rabi dokumente, po par 100 MB, še kak video, reklamni material, starejši od 3 let?

sbawe64 ::
Pri tako velikih številkah je čas, da se prestavi na Thunderbird ali kaj podobnega, kjer ni single ogromne datoteke.
https://kb.mozillazine.org/Limits_-_Thu...
https://kb.mozillazine.org/Limits_-_Thu...
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order

RedDrake ::
Evo razplet.
Stvar se je rešila "magično" sama od sebe. Po ustvaritvi novega računa je kot že rečeno delovalo na pol. Bojda je po nekaj dnehtm stvar začela syncati avtomatsko. Se zahvaljujem za predloge vsem!
Kar se tiče velikih mailboxov, ljudje imajo notri poslovno komunikacijo od leta 2001, skupaj s priponkami in vsem. Realno bi bila hramba smiselna od nekje 2010 do danes, ker so tisti starejši poslovni procesi totalno defunct, a po drugi strani tisto tudi vprašanje če zaseda 2% skupnega prostora. Bom naredil en sestanek z njihovim direktorjem in naj se odločijo kaj in kako.
Stvar se je rešila "magično" sama od sebe. Po ustvaritvi novega računa je kot že rečeno delovalo na pol. Bojda je po nekaj dnehtm stvar začela syncati avtomatsko. Se zahvaljujem za predloge vsem!
Kar se tiče velikih mailboxov, ljudje imajo notri poslovno komunikacijo od leta 2001, skupaj s priponkami in vsem. Realno bi bila hramba smiselna od nekje 2010 do danes, ker so tisti starejši poslovni procesi totalno defunct, a po drugi strani tisto tudi vprašanje če zaseda 2% skupnega prostora. Bom naredil en sestanek z njihovim direktorjem in naj se odločijo kaj in kako.

bm1973 ::
Dejstvo je, da so poslovni procesi malo slabi, ker ne more biti firma odvisna od delovanja mail boxa posameznika, ki mogoče najde, ali pa tudi ne, nek star email...

RedDrake ::
To je absolutno res, hkrati pa ni moj job, moji predlogi za marsikakšno izboljšavo pa ponavadi niso uslišani saj je "budget omejen".
Jaz skrbim samo za njihov NAS, mail ter web. Je kar je.
Jaz skrbim samo za njihov NAS, mail ter web. Je kar je.

bm1973 ::
Saj razumem, pač ne razmišljajo.
Kot niso v TAMu, kjer so backup trakove hranili zraven backupiranih računalnikov, ki so takrat pogoreli.
Baje glavni razlog za njegov propad, ker so izgubili ČISTO VSE.
Kot niso v TAMu, kjer so backup trakove hranili zraven backupiranih računalnikov, ki so takrat pogoreli.
Baje glavni razlog za njegov propad, ker so izgubili ČISTO VSE.

darkolord ::
Evo razplet.Enostavna varianta je en dodaten Arhiv data file in tja notri zatlačiš vse razen recimo zadnja 3 leta. Lahko še vedno normalno iščejo po njem.
Stvar se je rešila "magično" sama od sebe. Po ustvaritvi novega računa je kot že rečeno delovalo na pol. Bojda je po nekaj dnehtm stvar začela syncati avtomatsko. Se zahvaljujem za predloge vsem!
Kar se tiče velikih mailboxov, ljudje imajo notri poslovno komunikacijo od leta 2001, skupaj s priponkami in vsem. Realno bi bila hramba smiselna od nekje 2010 do danes, ker so tisti starejši poslovni procesi totalno defunct, a po drugi strani tisto tudi vprašanje če zaseda 2% skupnega prostora. Bom naredil en sestanek z njihovim direktorjem in naj se odločijo kaj in kako.

Karen ::
To sem imel nekaj čassa tudi jaz. Narediš backup PST lokalno, pol ga pa odpreš in je pač na mašini kot arhivski data file, pa še backup lahko narediš in je to readonly, tekoče stvari pa delaš v novem.