Forum » Loža » Kavč in zakonske opcije popravila/nadomestila
Kavč in zakonske opcije popravila/nadomestila
DePalmo ::
Ker sem že malo iz teh voda in ker se je vmes tudi spremenil zakon, me zanimajo opcije. Namreč, cca. dve leti smo za taščo kupili nov kavč slovenskega proizvajalca, ampak je kavč že po enem letu začel malce luščit, sedaj v drugem letu pa bolj konkretno. Imamo račun, dobavnico, ostalih pogojev in rok garancije pa ne, tako da niti ne vemo koliko časa traja garancija. Kolegica je že lansko leto pisala podjetju na email s slikami in je dobila en odziv nato pa nobenega več. Letos sem zadevo jaz prevzel in se na email ne odzivajo, na klice pa in vedno dobim odgovor da "bodo uredili in odgovorili na email". Sedaj so prazniki, tako da odgovora ni, jim pa spet začem težit v ponedeljek.
Kar me bolj zanima so moje zakonske opcije. Sklepam da smo veliko rokov že zamudili, ampak kakšna opcija mora še vedno obstajat. Ime podjetja bom dodal naknadno, odvisno kako se bo težava rešila.
Slike fotelja:
Slike kavča:
Glede na stanje kavča, bi ša najraje dosegel vračilo denarja in da ga naročimo kje drugje. Ampak na star zakon, to ni opcija, kako je z novim zakonom, ne vem.
Bom tudi vesel opcije da zakonsko morajo popravit, ker če me začnejo ignorirat, jih pač prijavim na TIRS.
Je še kakšna druga opcija? Google Review jim ne uide, ampak bi rad zadevo nekako rešil pred tem.
Kar me bolj zanima so moje zakonske opcije. Sklepam da smo veliko rokov že zamudili, ampak kakšna opcija mora še vedno obstajat. Ime podjetja bom dodal naknadno, odvisno kako se bo težava rešila.
Slike fotelja:
Slike kavča:
Glede na stanje kavča, bi ša najraje dosegel vračilo denarja in da ga naročimo kje drugje. Ampak na star zakon, to ni opcija, kako je z novim zakonom, ne vem.
Bom tudi vesel opcije da zakonsko morajo popravit, ker če me začnejo ignorirat, jih pač prijavim na TIRS.
Je še kakšna druga opcija? Google Review jim ne uide, ampak bi rad zadevo nekako rešil pred tem.
delavec44 ::
Sranje od umetnega usnja. Pri meni se je po 5 letih isto olupilo iz kavča in pisarniškega stola. Kavč je na srečo iz blaga in je usnje vgrajeno le za dekoracijo (bolje če ga ne bi bilo).
Z garancijo pa nisem poskušal.
Z garancijo pa nisem poskušal.
starfotr ::
Minimanlno 1 leto je garancije. Vse ostalo več je dobra volja proizvajalca.
Ste pa naredili fundamentalno napako pri izbiri materiala. Umetnega usnja - skaja se ne izbira nikoli, ker je to navaden krš. Kar ste tudi sami ugotovili.
Alternativa je, da vam nekdo prevleče na novo z usnjem (ne sme biti cepljeno usnje - cepljenec) in bo potem 20 let mir. Če so seveda vgrajene pene ustrezne kakovosti.
Ste pa naredili fundamentalno napako pri izbiri materiala. Umetnega usnja - skaja se ne izbira nikoli, ker je to navaden krš. Kar ste tudi sami ugotovili.
Alternativa je, da vam nekdo prevleče na novo z usnjem (ne sme biti cepljeno usnje - cepljenec) in bo potem 20 let mir. Če so seveda vgrajene pene ustrezne kakovosti.
djabi ::
Isti problem smo imeli na prejšnjem delovnem mestu, kjer sem delal, z nekaterimi stoli v firmi. Ampak vodstvo je hotelo imeti umetno usnje.
Spomnim se, da smo od dobavitelja, pozneje pa tudi od uvoznika pisno dobili informacijo, da garancija ne pokriva obrabo materiala.
V istem času smo poleg tegali hoteli reklamirati še UPS-e in glej ga zlomka, na akumulatorje je samo 6 mesecev garancije.
Spomnim se, da smo od dobavitelja, pozneje pa tudi od uvoznika pisno dobili informacijo, da garancija ne pokriva obrabo materiala.
V istem času smo poleg tegali hoteli reklamirati še UPS-e in glej ga zlomka, na akumulatorje je samo 6 mesecev garancije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: djabi ()
DePalmo ::
Ste pa naredili fundamentalno napako pri izbiri materiala. Umetnega usnja - skaja se ne izbira nikoli, ker je to navaden krš. Kar ste tudi sami ugotovili.
Alternativa je, da vam nekdo prevleče na novo z usnjem (ne sme biti cepljeno usnje - cepljenec) in bo potem 20 let mir. Če so seveda vgrajene pene ustrezne kakovosti.
Tega ob nakupu nismo vedeli in nam tudi nihce ni povedal. Je le malce draga sola.
Ponovna prevleka je opcija, ampak zadnja. Prvo bi rad da nam podjetje ki je tole prodalo prizna napako in jo popravi.
Groot ::
Posebnih zakonskih pravic žal nimate več.
Garancija bo ponavadi zgolj 1 leto, razen če prodajalec izrecno zagotavlja več. To je nekaj kar morate vedeti sami, saj ste morali biti ob nakupu seznanjeni s pogoji garancija, če je ta na voljo (ja garancijski list velja shranit). Zakon vam z vidika garancije sicer ne zagotavlja prav ničesar več.
Obstaja še možnost stvarne napake, saj se je napaka pokazala v manj kot dveh letih od nakupa. Bistvena težava tukaj pa je, da je sedaj na vas da najprej dokažete obstoj te skrite napake v času nakupa (obdobje, ko se avtomatsko šteje, da je napaka obstajala že ob nakupu, se je že izteklo). Preden se prehitro zaletite s komentarji, da saj je logično da je bil material slab že ob prodaji, zadeva pač žal ni tako preprosta. Tukaj brez dejanske tožbe in mnenja izvedenca ne boste prišli nikamor. No razen, če je prodajalcu v interesu da se to reši, kar pa glede na post ni videti.
Predlagam, da se raje preusmerite v iskanje kvalitetnega tapetnika, da vam preobleče kavč.
Garancija bo ponavadi zgolj 1 leto, razen če prodajalec izrecno zagotavlja več. To je nekaj kar morate vedeti sami, saj ste morali biti ob nakupu seznanjeni s pogoji garancija, če je ta na voljo (ja garancijski list velja shranit). Zakon vam z vidika garancije sicer ne zagotavlja prav ničesar več.
Obstaja še možnost stvarne napake, saj se je napaka pokazala v manj kot dveh letih od nakupa. Bistvena težava tukaj pa je, da je sedaj na vas da najprej dokažete obstoj te skrite napake v času nakupa (obdobje, ko se avtomatsko šteje, da je napaka obstajala že ob nakupu, se je že izteklo). Preden se prehitro zaletite s komentarji, da saj je logično da je bil material slab že ob prodaji, zadeva pač žal ni tako preprosta. Tukaj brez dejanske tožbe in mnenja izvedenca ne boste prišli nikamor. No razen, če je prodajalcu v interesu da se to reši, kar pa glede na post ni videti.
Predlagam, da se raje preusmerite v iskanje kvalitetnega tapetnika, da vam preobleče kavč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Groot ()
2dark ::
AH če je umetno usnje. Nikoli se ne kupuje umetnega usnja pač pa samo pravo usnje.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
bm1973 ::
Umetno usnje je sranje, mal vlage ga takoj uniči...
Bolje je mikrofibra... Pa še lažje za vzdrževat in čistit...
Bolje je mikrofibra... Pa še lažje za vzdrževat in čistit...
2dark ::
Vsakomur bi moralo biti jasno, da se ne kupuje zadev iz umetnega usnja.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Lonsarg ::
To je v teoriji zgolj stvarna napaka (neprimerna izbira materijala proizvajalca glede na namen uporabe), v praksi niti stvarne napake ne boš moral dokazati, ker se tako krš robo pač masovno prodaja. Umetno usnje ti potencialno zdrži kakih 5 let če zadevo malo uproabljaš, če dnevno gor sediš bo pa šlo po letu/dveh ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
delavec44 ::
Saj jaz sem se tudi iz svojih napak naučil. Žal.
Zakaj potem to sranje od umetnega usnja sploh prodajajo. Mislim za ta namen kavčev in stolov ali avtomobilov.
Zakaj potem to sranje od umetnega usnja sploh prodajajo. Mislim za ta namen kavčev in stolov ali avtomobilov.
kixs ::
Mene so poucili, da je potrebno tudi umetno usnje vzdrzevati na enak nacin kot pravo usnje. To sem seveda izvedel post factum. Tako mi ni nic kaj dosti nucalo. Sicer se je slo samo za naslone in zadnjo stran kavca. Verjetno pa obstaja vec vrst takega "usnja".
Blumper ::
Zakaj potem to sranje od umetnega usnja sploh prodajajo. Mislim za ta namen kavčev in stolov ali avtomobilov.
Cena.. tako lahko kupi klapa vsake 2-3 leta nov kavč ker se ga naveliča in je v modi druga barva
Preoblačenje tega kavča bo dražje kot je bila cena novega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blumper ()
floyd1 ::
Skaj ("umetno usnje") je bil včasih zelo kvaliteten, vprašanje pa je, če je danes kaj takega še sploh na tržišču.
Pri starših do odvoza na deponijo ni bilo nič popokano ali oluščeno, pa je bila sedežna (kupljena v začetku 80-ih let) takrat stara že več kot 20 let. Ampak takrat so bile take sedežne verjetno precej dražje kot te danes. Šlo pa je samo za naslone za roke.
Pri starših do odvoza na deponijo ni bilo nič popokano ali oluščeno, pa je bila sedežna (kupljena v začetku 80-ih let) takrat stara že več kot 20 let. Ampak takrat so bile take sedežne verjetno precej dražje kot te danes. Šlo pa je samo za naslone za roke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: floyd1 ()
2dark ::
Saj jaz sem se tudi iz svojih napak naučil. Žal.
Zakaj potem to sranje od umetnega usnja sploh prodajajo. Mislim za ta namen kavčev in stolov ali avtomobilov.
Ker je veliko ceneje kot pravo usnje. Pa če maš recimo psa, mačka, se ti na tole ne lepijo dlake, pa lahko jejo na takšnem kavču jogurte, čipse.. če se kaj polije, se samo obriše.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
tikitoki ::
Saj jaz sem se tudi iz svojih napak naučil. Žal.
Zakaj potem to sranje od umetnega usnja sploh prodajajo. Mislim za ta namen kavčev in stolov ali avtomobilov.
Ker folk kupuj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
2dark ::
Ja, ampak vsakega boš samo enkrat nasral.
Ja. AMpak eni pač kupijo ceneje. ENi se pa iz tega kaj naučijo? Jaz sm si precej daleč nazaj kupil eno jakno, ki je bila iz tega umetnega usnja. Seveda se je po nekaj letih začela luščit. Sem si rekel, da nič, kar je iz umetnega ne kupujem več. Je pa problem, ker tudi v avte rinejo samo še to vegansko umetno usnje.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
mancini ::
Ti kavci iz skaja se prodajajo ze 30 let, prav cudno da nisi nikjer tega videl pri kom.
Ti na slikah pa ze izgledajo grdi in poceni, ker drugace so v trgovini vsaj na oko privlacni in zaradi tega pritegnejo kupce
Ti na slikah pa ze izgledajo grdi in poceni, ker drugace so v trgovini vsaj na oko privlacni in zaradi tega pritegnejo kupce
starfotr ::
Saj jaz sem se tudi iz svojih napak naučil. Žal.
Zakaj potem to sranje od umetnega usnja sploh prodajajo. Mislim za ta namen kavčev in stolov ali avtomobilov.
Prodaja se, ker so kupci za take zadeve. Mnogi nočejo kupiti kvalitete, ker so škrti ali nimajo denarja ali oboje. Pač tako je.
Ti sploh ne veš kaj vse je danes neprimerno izbran material za namen uporabe - praktično vse kar vidiš okoli sebe ima vgajene slabe materiale, vendar cena je tista, ki določa kakšen material bo v oz. na izdelku.
bemfa ::
Preoblačenje tega kavča bo dražje kot je bila cena novega.
Maš oceni rešitve ala https://www.amazon.de/Granbest-High-Str...
darkolord ::
WTF, koliko neumnosti.
Tudi za skaj niti slučajno ni normalno, da se začne lupiti po enem letu.
Okej, zdrži 10 let namesto 30. Pa še to se zriba, zjaha pri šivih, raztegne itd. Ne pa to, kar je na slikah.
Kmalu bo čisto normalno, da ti na avtu po 1 letu odpade kolo, pa boš sam kriv, češ kaj pa nisi kupil Rolls Royce-a.
Tudi za skaj niti slučajno ni normalno, da se začne lupiti po enem letu.
Okej, zdrži 10 let namesto 30. Pa še to se zriba, zjaha pri šivih, raztegne itd. Ne pa to, kar je na slikah.
Kmalu bo čisto normalno, da ti na avtu po 1 letu odpade kolo, pa boš sam kriv, češ kaj pa nisi kupil Rolls Royce-a.
bm1973 ::
Glede na poškodbe zgleda, da je bilo to umetno usnje dostikrat mokro.
Je kar občutljivo na vlago...
Je kar občutljivo na vlago...
delavec44 ::
Moje ni bilo nikoli mokro. Vlaga v stanovanju 40-60%. Čudno mi je da so se olupili tudi deli na vzglavnikih, ki niso bili obremenjeni. Kot bi s časom pač odpovedal material. Je pa res, da pri meni je trajalo 5-7 let.
Okapi ::
Ker sem že malo iz teh voda in ker se je vmes tudi spremenil zakon, me zanimajo opcije. Namreč, cca. dve leti smo za taščo kupili nov kavč slovenskega proizvajalca, ampak je kavč že po enem letu začel malce luščit, sedaj v drugem letu pa bolj konkretno. Imamo račun, dobavnico, ostalih pogojev in rok garancije pa ne, tako da niti ne vemo koliko časa traja garancija.
Poskusiš lahko s prijavo stvarne napake, oziroma neskladje blaga, kot se temu zdaj reče. Rok je 2 leti od nakupa, uveljavlja se pri prodajalcu. Moraš pa to javit največ 2 meseca od takrat, ko si neskladje opazil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
mjauuuuu ::
Kaj je torej najboljši material za kavč? Sam sem bil do sedaj mnenja da Echt Leder. Zdaj pa slišim, da je mikrofibra zakon. Dober kavč pod 4000€ ne dobiš.
Legon ::
Ker sem že malo iz teh voda in ker se je vmes tudi spremenil zakon, me zanimajo opcije. Namreč, cca. dve leti smo za taščo kupili nov kavč slovenskega proizvajalca, ampak je kavč že po enem letu začel malce luščit, sedaj v drugem letu pa bolj konkretno. Imamo račun, dobavnico, ostalih pogojev in rok garancije pa ne, tako da niti ne vemo koliko časa traja garancija.
Poskusiš lahko s prijavo stvarne napake, oziroma neskladje blaga, kot se temu zdaj reče. Rok je 2 leti od nakupa, uveljavlja se pri prodajalcu. Moraš pa to javit največ 2 meseca od takrat, ko si neskladje opazil.
Edino kar moraš pri tem vedet je, da je dokazno breme v celoti na tebi. Ti boš moral dokazat, da je stanje posledica napake v materialu, ne pa neustrezne rabe ali pomanjkljivega vzdrževanja. To pomeni, da boš moral dokazat tudi to, da si sledil navodilom proizvajalca (morebitno čiščenje, mazanje materiala itd...). Kot je bilo že napisano to v 99,99% pomeni sodni postopek. Glede na to da praviš, da se je luščenje začelo že pred enim letom in niste takoj uveljavljali neskladja, so možnosti za uspeh praktično nične.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
bemfa ::
Ma glede na to da so že letno dni nazaj nekaj pisali, pa še vedno nič ni rešeno, se lahko samo pod nosom obrišejo.
Ales ::
DePalmo ::
... Kolegica je že lansko leto pisala podjetju na email s slikami in je dobila en odziv nato pa nobenega več ...
V kontekstu rokov in uveljavljanja potrošniških pravic: kaj točno pa je pisala oz. kaj je zahtevala? Koliko po nakupu je bilo to?
Ima to korespondenco shranjeno?
Račun je bil izdan 21.12.2022, prva prijava napake 6.12.2023, korespodenca (če se temu lahko tako reče) je shranjena in imam kopijo. Citat prvega sporočila:
...lansko leto novembra smo pri vas kupili sedežno. Sedaj se je začela luščiti na enem predelu. Prilagam sliko. Bi se dalo sedežno kako urediti?...
Stvarne napake ne grem uveljavljat, ker bo sodni izvedenec več kot je vreden kavč. Ter nato še tožba, za katero pa ni garancije da bo uspešna. Lahko da bo, ampak bo podjetje še vedno lahko ignoriralo zahtevo po popravilu. Sicer pa, a se ni zakon nekaj spreminjal okoli tega? Vem da se je, nisem pa še šel študirat kako oz. kakšne pravice imamo sedaj. Vem da je slabše kot prej, to je pa to kar vem.
Pri kavču, kolikor vem, no bilo nobenih navodil za vzdrževanje in kavč ni bil nikoli moker in ni v vlažnem prostoru. Je možno da je bil kdaj polit, ampak je bil tudi obrisan.
Kaj pa opcija prijave na TIRS ker niso ukrepali že lansko leto? Če je garancija eno leto, potem je ob prvi prijavi še bil v garanciji. Sicer prijava je zadnja opcija, bolj se mi gre da če zagrozim, da imam dejansko zakon na svoji strani in da ne blefiram v prazno.
Legon ::
Tezka bo, ker so stvari bistveno prestare. Tudi email, ki je bil poslan bo tezko utemeljit, da je bil zahtevek za garancijo. Se posebej ker niti datum ne stimajo in se bo prodajalec lahko povsem utemeljeno zgovarjal, da zadeve niso resevali kot garancije, ker iz emaila izhaja, da je bil kauc kupljen vec kot leto nazaj, prilozen pa ni niti racun, da bi sploh vedeli za kater izdelek gre. In bo mirno trdil, da so to videli kot vprasanje glede morebitnega popravila, s cemer se pa primarno ne ukvarjajo. Neodgovarjanje na emaili pa samo po sebi ni kaznivo. Zal bi morali v zakonskih rokih poskrbet za to da je jasno izrazen zahtevek ali za garancijsko popravilo ali uveljavljanje stvarne napake.
Prijava na TIRS nic ne stane, ampak kot receno ne pricakuj prevec. Tudi ce bi teoreticno ocenili, da bi moral prodajalec bolj proaktivno pristopit k resevanju zadeve, mu niti pod razno ne bodo nalozili, da mora vrnit kupnino za vec kot dve leti star kauc. Tako da bos spet napoten na pravdo.
Tukaj se brezveze usajas na zakon ali nad sprembami, ampak je odgovornost predvsem na neogovornem uporabniku, ki ni pravocasno zavaroval svojih pravic.
Prijava na TIRS nic ne stane, ampak kot receno ne pricakuj prevec. Tudi ce bi teoreticno ocenili, da bi moral prodajalec bolj proaktivno pristopit k resevanju zadeve, mu niti pod razno ne bodo nalozili, da mora vrnit kupnino za vec kot dve leti star kauc. Tako da bos spet napoten na pravdo.
Tukaj se brezveze usajas na zakon ali nad sprembami, ampak je odgovornost predvsem na neogovornem uporabniku, ki ni pravocasno zavaroval svojih pravic.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
mancini ::
...lansko leto novembra smo pri vas kupili sedežno. Sedaj se je začela luščiti na enem predelu. Prilagam sliko. Bi se dalo sedežno kako urediti?...
To ni vredno nic, saj to ni zahtevek za uveljavljanje garancije ali stvarne napake.
In trgovci in proizvajalci imajo najrajsi taksne stranke, ki ne znajo uveljavljat svojih zakonskih pravic.
DePalmo ::
Se ne usajam, ampak novega zakona (še vedno) ne poznam, zato sem upal da je kje kakšna opcija. Tega pa jaz lansko leto nisem urejal, ker je kolegica rekla da bo uredila.
OK, bom potem probal to rešiti na lep način. Sam po mojih izkušnjah to ponavadi ne prinese željenih rezultatov.
OK, bom potem probal to rešiti na lep način. Sam po mojih izkušnjah to ponavadi ne prinese željenih rezultatov.
socialec ::
Ti si ena sama kultivirana finost. Meni je konceptualno bliže in mogoče sem že nekaj podobnega (mogoče niti ne fiktivno) storil - pokliči tja in se pomeni s šefom, kam jim lahko pripelješ ta podriskan kavč, ki se je v dveh letih razgonil, ker takšnega sranja nočeš več doma gledat, njim ga pa pripelješ na lastne stroške, da vidijo, kaj prodajajo in da te več nikdar ne bo blizu v njihov svinjak, da boš še sorodnikom, znancem in na slo-tech.com forumu povedal!
PS: Malo me je zaneslo ampak saj razumeš, upam, se hitro vživim, mogoče prehitro. :D
PS: Malo me je zaneslo ampak saj razumeš, upam, se hitro vživim, mogoče prehitro. :D
Dober dan ::
Kupi od drugega podjetja in potem primerjaj po dveh letih 4 osebe poznam, ki so kupile kavče s tem umetnim usnjem... ne boš verjel, vsi so na deponiji. To je roba samo za pogledat. Kaki otroci ti ga ubijejo takoj.
darkolord ::
Kot vse drugo imaš tudi za umetno usnje več kategorij.
Npr: 1. Odpornost na drgnjenje (Martindale): min. 22.000 drgnjenj
2. Odpornost na drgnjenje (Martindale): 100.000 drgnjenj
3. Odpornost na drgnjenje (Martindale): min. 200.000 drgnjenj
4. Odpornost na drgnjenje (Martindale): min. 300.000 drgnjenj
itd.
Razlika v ceni je pa v rangu x2.
Npr: 1. Odpornost na drgnjenje (Martindale): min. 22.000 drgnjenj
2. Odpornost na drgnjenje (Martindale): 100.000 drgnjenj
3. Odpornost na drgnjenje (Martindale): min. 200.000 drgnjenj
4. Odpornost na drgnjenje (Martindale): min. 300.000 drgnjenj
itd.
Razlika v ceni je pa v rangu x2.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Trosed z opcijo ležiščaOddelek: Loža | 2470 (459) | Horas |
» | postelja - Eko usnje ali blago?Oddelek: Loža | 1849 (1540) | 2dark |
» | Računalniški stolOddelek: Pomoč in nasveti | 4042 (3270) | Unilseptij |
» | Jedilni stoliOddelek: Loža | 3834 (2979) | Kaboom |
» | Nov pisarniški stol smrdi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12485 (7110) | LeQuack |