» »

Škoda Scala - mnenja/alternative (Golf, Leon...)

Škoda Scala - mnenja/alternative (Golf, Leon...)

Unknown22 ::

Torej išče se nov avto pri hiši, en sam ni dovolj. Imava Hyundai Tucsona, iščeva pa še en avto.

Stvar je taka.
Iščeva neki spodoben Hatchback, ki ustreza potrebam povprečne družine z enim otrokom, ki ne komplicira.
Gledala sva Golfa, Scalo in Focusa.
Focus odpade po izkušnjah znancev z Fordom (slabi, kvarljivi avti).

Ostaneta golf in scala (razen če ima kdo drug predlog?).
Golf je brand, ima dober resale value, vendar pa sem po testni vožnji zelo razočaran. Predvsem pa se zdi,
da ni konkurenčen.
Scala je dosti bolj poskočna, pa tudi lepša se mi zdi. Zdi se mi, da dejansko Scala "pelje scat" Golfa oz. me zanimajo mnenja.
Scala na prvi pogled zgleda superiorna v vseh aspektih, ko dam primerjavo na raznih avtostraneh: večji prtljažnik oz. več litrov, daljša dolžina avta, nižja poraba goriva, nižja cena avta, hitrejši pospeški. Edina slabost je ta, da je Scala narejena na platformi Polota in A1, Golf pa pač na večji.
Zanima me, če menite, da bi golf v čimerkoli lahko bil boljša izbira oz. zakaj sploh dati 5 jurjev več zanj, če pa lahko dobiš Scalo?

Zadeva zgleda kot no brainer, zanimajo me mnenja, če lahko Golf v čem konkurira Scali?
  • spremenilo: Unknown22 ()

Unknown22 ::

Zaradi mene naj si da duška. xD
Aja, glihkar gledam, pozabil sem dodati še dve stvari: Scala ima nižjo porabo in višjo končno hitrost.
Torej edina stvar v kateri Golf zmaga je to, da ni narejen na platformi mini avta.
Koliko važno je to napram vsem ostalim aspektom?
Predvsem za tiste, ki ne damo nekaj na znamke oz. ne damo 5 jurjev za slabši avto v skoraj vseh aspektih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Unknown22 ()

swift ::

Golf. Itak.

mugen999 ::

Kar se tiče forda fokusa, ni slab avto, problem je pa njegov 1.0 ecoboost motor, kateri je najslabši motor kadarkoli narejen.
Scalo predvidevam da gledaš 1.5tsi, ta motor čez čas začne dobivat apetit na olje.
Golf je pa predrag proti konkurenci.
Pojdi pogledat tanovega cliota ali tanovo yaris.

MadMax ::

Kaj pa korejci, i30/ceed, ne zaradi cene, ali?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

poper ::

Poglej še Kamiqa, Easy oprema je trenutno od 17k dalje (bolj realno cca 18,5k z nekaj dodatne opreme in 85kW motorjem). Nekaj tisoč € cenejša kot Scala, platforma prav tako od Pola, edino izgubiš nekaj prtljažnika v primerjavi s Scalo.

Kia ima odprodajo Ceeda MY24 za pod 20k.

So pa to vse 1.0 3 cilinderski motorčki, če te to ne moti.

mugen999 ::

Če pa že gledaš golfa poglej še mazdo 3 z 2.0 atmosferskim bencinarjem, to je še zadnji avto za ta denar ki ponuja tak neuničljiv in nezahteven motor, folkwagnov 1.5tsi je kinderjajček proti tem mazdinem 2.0, pa ima ta turbomlinček več konjev.

Utk ::

Za isti denar lahko kupiš električnega.
Da rabiš 2 avta s 1000 km dosega ti ne verjamem.

Unknown22 je izjavil:

Zaradi mene naj si da duška. xD
Aja, glihkar gledam, pozabil sem dodati še dve stvari: Scala ima nižjo porabo in višjo končno hitrost.
Torej edina stvar v kateri Golf zmaga je to, da ni narejen na platformi mini avta.
Koliko važno je to napram vsem ostalim aspektom?
Predvsem za tiste, ki ne damo nekaj na znamke oz. ne damo 5 jurjev za slabši avto v skoraj vseh aspektih.

Zadnjič si pisal o 6500 obratih na gorskih prelazih, zdaj pa ne veš v čem bi bila razlika med golfom in škodo, in to celo scalo...svašta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Kalibri ::

Za 20 jurjev elektrika?

Utk ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

V resnici je zdaj subvencija 7200 al kolk že. In 2,8% fiksna obrestna mera na ekoskladu. Tudi če ne rabiš posojila se splača vzet, in 20 jurjev vezat za 3,5% (če že ne nek sklad).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zl0dej ::

Če imas opcijo polnit doma, je kak Nisan Leaf perfekten drugi avto. Ne rabis delat servisov. Zakaj bi kupil lagacy VAG v 2024?

Unknown22 ::

MadMax je izjavil:

Kaj pa korejci, i30/ceed, ne zaradi cene, ali?


Kia mi ni všeč, i30 pa se ne dobi z avtomatikom.

poper je izjavil:

Poglej še Kamiqa, Easy oprema je trenutno od 17k dalje (bolj realno cca 18,5k z nekaj dodatne opreme in 85kW motorjem). Nekaj tisoč €
cenejša kot Scala, platforma prav tako od Pola, edino izgubiš nekaj prtljažnika v primerjavi s Scalo.

Kia ima odprodajo Ceeda MY24 za pod 20k.

So pa to vse 1.0 3 cilinderski motorčki, če te to ne moti.


Bolj se nagibam k avtomatiku... cena se potem približa Scali, pa prtljažnik igra kar vlogo.

Unknown22 ::

V bistvu je tako... sem bil na testni vožnji večine teh hatchbackov in Scala zaenkrat vodi.
Edino Seat Leon Cupra me je neverjetno navdušil. 150 konjska verzija je res narejena kot športni avtomobil, volan neverjetno
odziven (v primerjavi s Scalo je kot dan in noč), tudi pelje se izjemno lepo. Edini minus je cena kar konkretno čez 30 jurjev,
za ta denar dobiš že 30 cm daljša karavane kot so Peugeot 308 sw ipd.
Je pa zaradi prihoda novega Leona Cupre starejši model ceneje, recimo 1 do 1,5 leto starega dobiš za približno isto denar, kot malo bolj opremljeno Scalo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Unknown22 ()

Kalibri ::

Scala je bila 1.5 Tudi 150 km? Iščeš bolj športen ali bolj udoben avto?

denabiker ::

Če si se omejil na te avte, definitivno golf karavan. Pa z opremo, včasih je bila opcija highline, sportline, zdaj ne vem kako imajo. Pod to sploh ne gledat.

sekvap ::

Sem bil v podobni dilemi kot ti. Do včeraj.

Kupil sem rabljenega i30, crdi z dct. l2022, 13 jurjov s spodobno opremo. Pelje se spodobno, nima pa avto tako izrazitega karakterja kot recimo golf, ali leon. Je pa udoben za vožjno in povprečen v vseh aspektih. Všeč mi je tudi ker ne pretiravajo s touch screeni, in ima avto še vedno večina fizičnih gumbov.

v ožjem izboru je bila tudi mazda 3, ampak je klavstrofobična in nazaj hudo nepregledna. Tega bi se verjetno navadil, problem je pa to, da so 2019 letniki malenkost pod 20 jurji z avtomatskim menjalnikom. Dizla od mazde ni za kupovat, novega se pa itak ne dobi več.

i30 se očitno dobi avtomatik, tudi na avtonetu jih je nekaj. Je pa praktično isto avto kot kia ceed.

sreda ::

kaj pa corolla hibrid?

mayne ::

Mazda 3, ima 2.0 motor. Pa notri je 1 klaso boljši kot Scala.
HUD serijsko.

spaget ::

Obstaja avto, ki je bolj dolgočasen in ima bolj obskurno tehniko kot scalija?

Blinder ::

S 150 konji bo bolj tezko dolgocasen avto.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

krho ::

Jaz bi vzel Scalo, če izbiraš med temi. Je pa tako, da če boš gledal corollo, so pri hatchbacku centimetre nabrali z odbijačem :(. Tu raje glej sedana, kateri so precej redki, ali pa kar karavana.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

mugen999 ::

sekvap je izjavil:


i30 se očitno dobi avtomatik, tudi na avtonetu jih je nekaj. Je pa praktično isto avto kot kia ceed.

Kako je pa kaj z robustnostjo teh hyundajevih avtomatskih menjalnikov. Da ni potem pri 150k km cukanje, grobo prestavljanje, ne gre iz 4. V 5. in podobne fore kot so pri folksvagnovih dsgjih. Čeprav glede na to da hyundai ogromno avtov proda v ameriki že morajo imet te menjalnike solidne.

sekvap ::

Ko sem ga šel gledat me je najprej presenetilo to, ker drugače prestavlja kot dsg. Malo počasneje in bolj umirjeno, hkrati pa sem se vprašal če je z menjalnikom vse ok. Po malo vprašanjih po foumih sem ugotovil, da je to normalno in da na čase ni tako odločen. Pri normalni vožnji se pa pele zelo lepo.

Kar se vzdržljivosti tiče naj bi bil menjalnik dober. Hyundai ima 5 let garancije brez omejitve kilometrov, kia pa mislim da 7 let in 150.000.
Seveda pa vsaka stvar kdaj odpove, na splošno pa najdeš o dsgjih 100 postov v sloveniji ko je bilo kaj narobe z menjalnikom, o hyundaih pa ne najdeš nič, razen 2 temi rekla kazala v ameriki. Mogoče tudi to nekaj pove :)

krho ::

Mnja Ker kio in Hyundai avtomatkia skoraj nihče ne kupi in nimaš reprezentativnega vzorca. Pri VAG grupi imaš pa teh avtov kar češ.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

pero50 ::

hitra raziskava avtoneta pokaže:
8000 avtov od VW koncerna, audi, vw, škoda z avtomatskim menjalnikom. Večinoma so se začeli avtomatiki 2015+,
hyundajev in kia jih je pa ranga 1000 avtov, letniki podobni, 2015+

Je res, da jih je precej več, spet pa to ni tako majhen vzorec korejcev, da bi rekel da je to v rangu statistične nenatančnosti.

Landscapes1 ::

Vzami Seat Leon Cupro.
150 konjev je dovolj za tak avto. Avto je narejen precej športno, volan je odziven na vsak majhen gib,
bremze moraš kar fajn pohodit, če hočeš da primerjo močno. Sem 2 leti nazaj 2 tedna vozil ta avto kot rent a car v Madridu in sem bil precej navdušen nad njim. Edino cena je kar konkretna, mislim da nova generacija pride čez 35 jurjev, kar je za tako mali avto precej. Vseeno je na koncu dneva še vedno malo večji hatchback, za ta denar pa dobiš že limuzine.

Ps: Nekdo je napisal, da je Scala boring "sub-avto".
Estetsko mogoče res ne izstopa, ampak 150 konjev v avtu z manj kot jurja tristo kilogramov ne more bit noben avto dolgočasen,
tudi če je Clio. Z takim avtom pelješ scat razne Mercedese CLA in Bemfe 118 ipd. z 115 konji. To je za tako malo do srednje veliko mašino neverjetna moč.
Ni pa brand in ni avto, za katerim se ljudje obračajo, to pa res.

spaget ::

Landscapes1 je izjavil:


Z takim avtom pelješ scat razne Mercedese CLA in Bemfe 118 ipd. z 115 konji


To je pa res. Še porscheja bi lahko. Je pa razlika v smrtnem krču zvitega šoferja, belih okončin in za kak centimeter posedene hrbtenjače. Drugi del pa uživa z nasmeškom na ličkih.

denabiker ::

mugen999 je izjavil:

K....
Pojdi pogledat tanovega cliota ali tanovo yaris.


Malo sem kolesaril naokoli med dopustom, pa sem videl par renojev, da dajejo kamne pod gume pri parkiranju v klanec:D Zdaj pa ne vem, če vozniki renojev tudi več na zaupajo zavoram? To niti pred 40 leti nismo Zastavam počeli, zdaj pa imamo super duper tehnologijo, ampak pri renojih je očitno nekaj narobe:)

https://ibb.co/cbBNtvM

Landscapes1 ::

spaget je izjavil:

Landscapes1 je izjavil:


Z takim avtom pelješ scat razne Mercedese CLA in Bemfe 118 ipd. z 115 konji


To je pa res. Še porscheja bi lahko. Je pa razlika v smrtnem krču zvitega šoferja, belih okončin in za kak centimeter posedene hrbtenjače. Drugi del pa uživa z nasmeškom na ličkih.


Poglej si malo crash teste od EURO NCAP,
pa se ti bo tvoja iluzija o varnosti večjih avtov razblinila kot jutranja meglica.
10 plus let star rabljen Mercedes nima šans proti novemu Fiat 500, Cliotu ipd.
Že 5 let razlike v starosti ob napredku tehnologije igra neverjetno vlogo. Tako da ti tudi Volvo ne koristi, če se zaletiš v 10 let mlajšega novega renoja..
Sicer pa so vsi omenjeni avtomobili dobili 5 zvezdic, torej je ključna ravno starost avta, pa v manjši meri velikost. Mislim da so top gear mnoga leta nazaj razbili minija z 150 kmh v zid in bili šokirani nad tem, kako se je izkazal.

denabiker ::

sekvap je izjavil:

... hyundaih pa ne najdeš nič, razen 2 temi rekla kazala v ameriki. Mogoče tudi to nekaj pove :)


Hyundai tudi v USA ni pogost, sploh pa ne ta mala jajca tipa i30 itd. (pa noben noče imeti tam, zato pa se tudi ne uvaža), ampak samo večje limuzine in SUV-i, katere sploh ne vidiš na naših cestah.

hojnikb ::

Utk je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

V resnici je zdaj subvencija 7200 al kolk že. In 2,8% fiksna obrestna mera na ekoskladu. Tudi če ne rabiš posojila se splača vzet, in 20 jurjev vezat za 3,5% (če že ne nek sklad).


To in nič druga. Bolj "športno" kot katerkol VAG z 1.0/1.5 bencinom (vsaj po občutku, pa tudi po pospeških) prfekten avtomatik, rwd... Sam miseln preskok še manjka, da se ločiš od krš nemcev...

Blinder je izjavil:

S 150 konji bo bolj tezko dolgocasen avto.

150 konjev v taki kanti je barely enough da se mal bol premakne... Daleč od tega da bi mel dovolj konjev da nebi bil več dolgočasn... Fun avtomobili se začnejo z 150HP+/tono...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Djole ::

denabiker je izjavil:

mugen999 je izjavil:

K....
Pojdi pogledat tanovega cliota ali tanovo yaris.


Malo sem kolesaril naokoli med dopustom, pa sem videl par renojev, da dajejo kamne pod gume pri parkiranju v klanec:D Zdaj pa ne vem, če vozniki renojev tudi več na zaupajo zavoram? To niti pred 40 leti nismo Zastavam počeli, zdaj pa imamo super duper tehnologijo, ampak pri renojih je očitno nekaj narobe:)

https://ibb.co/cbBNtvM

Stara gavza, na tistem klancu imajo tudi druge znamke kamne pod gumami, ne samo renoji :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Djole ()

Ahim ::

denabiker je izjavil:

Malo sem kolesaril naokoli med dopustom, pa sem videl par renojev, da dajejo kamne pod gume pri parkiranju v klanec:D Zdaj pa ne vem, če vozniki renojev tudi več na zaupajo zavoram? To niti pred 40 leti nismo Zastavam počeli, zdaj pa imamo super duper tehnologijo, ampak pri renojih je očitno nekaj narobe:)

Meni se je vcasih zdela to precej hecna praksa (saj ima avto zato rocno ane?), dokler se ni zgodilo da smo sli enkrat ven iz avta, ki je bil ustavljen (v leru in z rocno) na klancu, pac nekaj pogledat na hitro. Naenkrat je v avtu nekaj naredilo "pk", rocna kot da bi jo odtegnil, avto pa se je zacel pocasi peljat nazaj dol po hribu. Na sreco so bila vrata pri vozniku odprta tako da se ga je dalo se zaustavit s pedalom zavore. Avto je bil pa VW, takrat star cca. 10 let.

Od takrat ne samo da se mi zdi odlicna ideja da je mirujoc avto na klancu v prestavi (npr. v prvi, ce je parkiran tako, da je nos visje kot zadek), z rocno in z necim pod kolesi. Lazje je tistih par sekund namenit za to kot pa se potenm tolci po glavi ... ali pa da te celo stisne ob kaksno steno, kot berem na vsakih nekaj mesecev v crni kroniki 8-O

Utk ::

Na tisti sliki je lep primer ko bi stvar rešil že volan namotan v nasprotno smer.

denabiker ::

Djole je izjavil:

denabiker je izjavil:

mugen999 je izjavil:

K....
Pojdi pogledat tanovega cliota ali tanovo yaris.


Malo sem kolesaril naokoli med dopustom, pa sem videl par renojev, da dajejo kamne pod gume pri parkiranju v klanec:D Zdaj pa ne vem, če vozniki renojev tudi več na zaupajo zavoram? To niti pred 40 leti nismo Zastavam počeli, zdaj pa imamo super duper tehnologijo, ampak pri renojih je očitno nekaj narobe:)

https://ibb.co/cbBNtvM

Stara gavza, na tistem klancu imajo tudi druge znamke kamne pod gumami, ne samo renoji :)


Res je, spodaj je bil en Scenic tudi s kamni, pod njim pa ena Škoda SUV novejša, najbolj hecno je pa bilo, da so kamni bili nameščeni pri Škodi na zgornji strani in ne na spodnji. Res mi je žal, da nisem slikal (ni se mi dalo, da bi spet po klancu dol šel - sem prekolesaril iz Lošinja...), ker je res bilo smešno za pogledat. Prav zamišljam si eno bjondo, ko vidi, da se dajejo kamni, pa tudi ona namesti ampak na kontra stran:D

DamijanD ::

denabiker je izjavil:


Malo sem kolesaril naokoli med dopustom, pa sem videl par renojev, da dajejo kamne pod gume pri parkiranju v klanec:D Zdaj pa ne vem, če vozniki renojev tudi več na zaupajo zavoram? To niti pred 40 leti nismo Zastavam počeli, zdaj pa imamo super duper tehnologijo, ampak pri renojih je očitno nekaj narobe:)

https://ibb.co/cbBNtvM


Na Kamenjaku so tako skoraj vsi avti parkirani...

blay44 ::

:D
Sej mene so starejši tudi tako učili.
Vse natezne sile preneseš na gume. Stanje le teh pa lahko takoj preveriš.
Pravjo pa tud, da ni železa, ki ne bi prej ali slej počil. Celo, da boljši je, prej bo polčil.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Clio iv tce75 generation (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18122562 (14144) d_DJ
»

Nov ali rabljen avto, 45k letno (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
518756 (7164) ziga1990
»

Renault Megane GrandCoupe

Oddelek: Na cesti
346290 (5011) neooo
»

cene avtomobilov ponorele? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10318985 (15142) Map

Več podobnih tem