» »

Barvanje jeklenih platisc

Barvanje jeklenih platisc

Ghost7 ::

Živjo

Pri avtu imam dva kompleta koles, prvi je letni z alu originalnimi platišči, drugi z naknadno kupljenimi železnimi in zimskimim kompletom pnevmatik/gum.

Problem je, da železne po 7 letih gnijejo in je avto zaradi tega kot nek redneck Madmax grdoba (čeprav star 10 let brez rje ali poškodb).

Kako jih barvate? S čim? kako odtranite rjo? Kater sprej uporabite? Sprej barva ni ravno odporna na vulkanizerjevo orodje... Mogoče kakšno temeljno barvo?

Snamete kolesa dol z avta (trenutno jih imam gor, ker bom poleti do konca uničil zimske, preden kupim nove). Kako zaščitite gume pred barvo?

Glede na to, da gredo gume "adijo" bom verjetno kar barval čez rob po gumi.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

feryz ::

A to vam je fetiš, da imate pol leta normalen avto, pol leta pa ekstra grd?
Gume se v pol leta znuca in da frišne na ista platišča. In ni takih problemov.

Nikonja ::

Če so železne feltne še ok, dej gumo stran v vsakem primeru, daš jih potem na peskanje in vporabiš avto lak odporen na visoke temperature. Ne komplicirat preveč, ker boš več porabil dnarja kot so feltne dajensko vredne.

PacificBlue ::

Kovinske ocistis rjo z žično krtačo, ki gre na akumulatorski vijačnik.
Prebarvas jih s temeljno barvo in posprejas s črno barvo.

starfotr ::

Daš jih speskat in barvat nekomu, ki ima peč in nudi prašno barvanje, če želiš da je narejeno dobro.

Drugače pa lahko to samo urediš za male pare, kupiš žično krtačo, temeljno barvo v spreju in npr. črno barvo v spreju in urediš.

AnotherMe ::

starfotr je izjavil:

Daš jih speskat in barvat nekomu, ki ima peč in nudi prašno barvanje, če želiš da je narejeno dobro.

Drugače pa lahko to samo urediš za male pare, kupiš žično krtačo, temeljno barvo v spreju in npr. črno barvo v spreju in urediš.


Peskanje + barvanje te stane nekje 150€ (pa tudi gume je prej treba odmontirat).

Lahko kupiš pa en črn spray vsako leto in jeseni pred montažo na avto pobarvaš - ne bo perfect (niti ne bo dobro :D ), bo pa z razdalje dveh metrov neopazno...

fikus_ ::

Če daš peskati, v reži mer obročem in pestom platišča ostane nekaj peska noter, niti ni dobro speskano in barva bolj slabo pokrije, tam potem rjavi. Je potrebno s čopičem na debelo nanesti barvo, da zalije režo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

rusilec ::

Sem imel enak problem in dal peskat in barvat, a je zdržalo le nekaj let. Zdaj platišča vsako pomlad, predem jih shranim na podstrešje, namažem z ATF oljem. Le-to namreč ne razžira gume. Tudi podvozje avta takrat posprejam s tem oljem (+ malo olja za verigo, da se dlje drži podlage). Pazim le pri motorju, da ne pride na jermen, tam uporabim čopič. Rja še vedno je, a počasneje napreduje.

Ganon ::

feryz je izjavil:

A to vam je fetiš, da imate pol leta normalen avto, pol leta pa ekstra grd?


Ne vem, kako je pri tebi, ostali imamo zimske pnevmatike na avtu štiri mesece. Kako grdo izgleda, me gane toliko, kot predlanski sneg.

rusilec ::

Izgled se da rešiti s tem, da v jeklena platišča nabiješ okrasne pokrove (ratkape).

starfotr ::

Pod okrasnimi pokrovi še bolj hitro rjavi vse skupaj.

Ghost7 ::

Nikonja je izjavil:

Če so železne feltne še ok, dej gumo stran v vsakem primeru, daš jih potem na peskanje in vporabiš avto lak odporen na visoke temperature. Ne komplicirat preveč, ker boš več porabil dnarja kot so feltne dajensko vredne.


Gume gredo v razrez čez pol leta. Če računam montažo in demontažo + peskanje, potem bolje, da grem takoj po nove, bo enako.
Zanima me samo DIY za čimmmanj stroška.

PacificBlue je izjavil:

Kovinske ocistis rjo z žično krtačo, ki gre na akumulatorski vijačnik.
Prebarvas jih s temeljno barvo in posprejas s črno barvo.


Mislim, da bom točno to naredil. Hvala za idejo s krtačo.

Ne vem sicer kako bom rešil, da mi barva ne steče (barvanje na avtu). Zaščitil ga bom po blatniku, gume pa s powertape.

Gnijejo predvsem okoli vijakov, kjer je najbol vroče, ker se prenaša toplota od zavor. Je pa to površinska rja. Je grdo, same varnosti pa še ne ogroža, rad bi prej saniral, preden bo problem.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

fikus_ ::

"Zanima me samo DIY za čimmmanj stroška."

Torej najprej žična krtača, potem premažeš s Ferosanom ali s čim podobnim (nevtralizira preostalo rjo), s čopičem pobarvaš režo med obročem in pestom platišča, nato barvaš s sprejem.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Ghost7 ::

Ganon je izjavil:

feryz je izjavil:

A to vam je fetiš, da imate pol leta normalen avto, pol leta pa ekstra grd?


Ne vem, kako je pri tebi, ostali imamo zimske pnevmatike na avtu štiri mesece. Kako grdo izgleda, me gane toliko, kot predlanski sneg.


Drži, se strinjam. In ko so bile nove je avto celo izgledal malo "hudobno" ;) zdej ko so rjave pa grozno :D
Plus pozimi upam zapeljati v vsak kup snega, ne da bi se bal kam bom zadel in poškodoval litke, da ne govorim, da jim kemija proti zmrzovanju precej škodi.

Je pa tako, da sem samo z enim kompletom gum privarčeval za feltne. Računaj feltne so bile takrat 40EUR po kosu, torej 160EUR (danes so 60EUR, ampak je šla tudi premontaža gor), premontaža pa 25EUR. Torej dvakrat na leto je 50EUR običajno x4 leta (sedaj zaradi korone celo x6) = 200EUR.

fikus_ je izjavil:

"Zanima me samo DIY za čimmmanj stroška."

Torej najprej žična krtača, potem premažeš s Ferosanom ali s čim podobnim (nevtralizira preostalo rjo), s čopičem pobarvaš režo med obročem in pestom platišča, nato barvaš s sprejem.


Hvala, tudi to bom upošteval. Saj res, Ferosan!

Bom pa očitno moral res snet kolesa.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

Ghost7 ::

Ghost7 je izjavil:

Nikonja je izjavil:

Če so železne feltne še ok, dej gumo stran v vsakem primeru, daš jih potem na peskanje in vporabiš avto lak odporen na visoke temperature. Ne komplicirat preveč, ker boš več porabil dnarja kot so feltne dajensko vredne.


Gume gredo v razrez čez pol leta. Če računam montažo in demontažo + peskanje, potem bolje, da grem takoj po nove, bo enako.
Zanima me samo DIY za čimmmanj stroška.

PacificBlue je izjavil:

Kovinske ocistis rjo z žično krtačo, ki gre na akumulatorski vijačnik.
Prebarvas jih s temeljno barvo in posprejas s črno barvo.


Mislim, da bom točno to naredil. Hvala za idejo s krtačo na vrtalnem stroju.

Ne vem sicer kako bom rešil, da mi barva ne steče (barvanje na avtu). Zaščitil ga bom po blatniku, gume pa s powertape.

Gnijejo predvsem okoli vijakov, kjer je najbol vroče, ker se prenaša toplota od zavor. Je pa to površinska rja. Je grdo, same varnosti pa še ne ogroža, rad bi prej saniral, preden bo problem.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/