Forum » Na cesti » 16 let star vag motor 1.6 16v, poraba?
16 let star vag motor 1.6 16v, poraba?
WizzardOfOZ ::
Ampak, če tak pogledaš koliko desetletij pa niso nič izkoristka kaj bistveno povečal pri motorjih, še vedno imamo fuk*eno nore izgube oziroma slab izkoristek. Če bi vsaj del keša od teh norih milijard kar se mečejo za elektrifikacijo voznega parka vložili v razvoj, da bi povečali izkoristek bi bilo mnogo bolje, ampak saj vemo kam pes taco moli....
Seveda se je izkoristek povečal. Glede na težo avtomobilov je konkretna razlika.
Takrat si imel recimo renault 5 s porabo 7 litrov in težo 800kg. Danes imaš avto z enako kubaturo, ki je dvakrat težji in ima manjšo porabo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
DamijanD ::
Je pa verjetno res, da bi izkoristek lahko bil še malo višji, a bi bil sam izpuh ob tem bolj umazan in v zadnjih letih se je bolj delalo na doseganju raznih eko norm, kot pa direktno na najmanjši možni porabi...
Barbarpapa2 ::
Pozdrav.
Najenostavneje bi izkoristek bencinarjev dvignili s spremembo goriva - dvigom oktanskega števila. Posledično bi lahko motorji imeli višja kompresijska razmerja in s tem boljši izkoristek. Bencinarjem lasten problem je omejitev kompresije s klenkanjem zaradi samovžiga gorivne mešanice. Zato so dizli tukaj bojši, nimajo te omejitve...
Pa naj vam avti ne pijejo preveč...
Jože
Najenostavneje bi izkoristek bencinarjev dvignili s spremembo goriva - dvigom oktanskega števila. Posledično bi lahko motorji imeli višja kompresijska razmerja in s tem boljši izkoristek. Bencinarjem lasten problem je omejitev kompresije s klenkanjem zaradi samovžiga gorivne mešanice. Zato so dizli tukaj bojši, nimajo te omejitve...
Pa naj vam avti ne pijejo preveč...
Jože
zobnik ::
Jaz pa 1.8 90km v seatu, takrat letnik 1994 poraba 9-10 l....pol pa golf 2 dizla kupil poraba 5-6l.
Še najbolj požrešna je bila škoda favorit 1.3 pa žrlo 9l+ tam letnik 1993, sploh ko si ga steral je poraba šla na 15l+
Še najbolj požrešna je bila škoda favorit 1.3 pa žrlo 9l+ tam letnik 1993, sploh ko si ga steral je poraba šla na 15l+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Blinder ::
Malo sem pofirbcal, če bo kdo želel še kaj dodatno raziskovat:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
ginekk ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav.
Najenostavneje bi izkoristek bencinarjev dvignili s spremembo goriva - dvigom oktanskega števila. Posledično bi lahko motorji imeli višja kompresijska razmerja in s tem boljši izkoristek. Bencinarjem lasten problem je omejitev kompresije s klenkanjem zaradi samovžiga gorivne mešanice. Zato so dizli tukaj bojši, nimajo te omejitve...
Jože
Jah, nekoč smo imeli E85 na črpalkah, torej gorivo s pretežno (85%) vsebnostjo etanola. Tam gre kompresija lahko precej višje. Etanol bi lahko celo pridobivali ekološko. Brazilci imajo sladkorni trs, tam je glavnina avtov tudi na etanol.
So pa novodobni motorji dvignili kompresije že v višave. Že statično razmerja pri turbo motorjih so celo višja kot nekoč pri neturbo, kaj šele dinamično. Recimo 10.5:1 za turbo motor je bilo še v 90ih na navadnem gorivu znanstvena fantastika.
KTr1sk ::
Imam namen kupit tak motor 1.6 16v, ki je v seatu, vw, škodi večinoma se vozim po regionalki, kakšno porabo bi lahko pričakoval, se bo dalo vozit normalno s 6-7l, al to kar tako pije 8l+ tud če paziš.
Tukaj preglej za kateri avto te zanima poraba
https://poraba.com/usage_view.php?carid...
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
hojnikb ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav.
Najenostavneje bi izkoristek bencinarjev dvignili s spremembo goriva - dvigom oktanskega števila. Posledično bi lahko motorji imeli višja kompresijska razmerja in s tem boljši izkoristek. Bencinarjem lasten problem je omejitev kompresije s klenkanjem zaradi samovžiga gorivne mešanice. Zato so dizli tukaj bojši, nimajo te omejitve...
Pa naj vam avti ne pijejo preveč...
Jože
Z dvigom oktano nebos nič kaj dvignal izkoristka oz. znizal porabe. Ker z dvigovanjem kompresije, ko enkrat presezes nek prag, je pribitek izkoristka tako marginalen, da je ze skor brezveze...
Recimo Mazda ma bencince z 14:1 statične kompresije, pa laufajo čisto bp na 95 oktancu.
Kar potrebuje bencin ni dvig oktanov, ampak energijske gostote. Če bi bencin mel 12kWh/L namesto zdajsnik 9,5 bi tudi porabe ble posledično nizje.
#brezpodpisa
hojnikb ::
Ampak, če tak pogledaš koliko desetletij pa niso nič izkoristka kaj bistveno povečal pri motorjih, še vedno imamo fuk*eno nore izgube oziroma slab izkoristek. Če bi vsaj del keša od teh norih milijard kar se mečejo za elektrifikacijo voznega parka vložili v razvoj, da bi povečali izkoristek bi bilo mnogo bolje, ampak saj vemo kam pes taco moli....
Ah, dvig izkoristka, vsaj pri bencinskih motorjih, je bil v zadnjih 30-40 letih _precejsn_. Pa ne govorim samo o peak izkoristih v neki točki, ampak izkoristek skozi vso load krivuljo motorja.
Ze direktn vbrizg, drive-by-wire in EGR sta konkrento pomagala pr porabi. Problem je ker se primerja z neprimerljivim. Jasno bo novejsi in tezji avtomobil z več konji mel manjsi % znizanja porabekot njegov ekvivalent 30-40 let nazaj. Ker je enostavno tezji.
Če bi dal v starga mk2 gtija en modern 1.0 turbo motor (kar bi mel iste konje kot takraten 1.8 16V) bi opazo da je poraba vsaj 2x nizja, če ne se kar 3x.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Več porabi pri 1500 obrati kot pri 2000 obrati, dizel. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6631 (2372) | Blinder |
» | Prvi avtoOddelek: Loža | 4936 (3717) | bambam20 |
» | Pomoč pri nakupu avtomobila !!Oddelek: Na cesti | 6364 (5085) | nicksonn |
» | študentski avto, kateri modeli (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14560 (12222) | spirit |
» | Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23986 (20969) | rajc123 |