» »

Spam score 1-na-1 sporočil

Spam score 1-na-1 sporočil

BadgerSkin ::

Pozdravljeni, ker me dostikrat nervira, ko moji maili ostajajo neodgovorjeni, me zanima ali je kak dejavnik, ki lahko škodljivo vpliva na spam score elektronskih sporočil, ki se jih pošilja. Enostavno se zgodi, da je treba kdaj isto ali pa vsaj podobno sporočilo poslati večim prejemnikom, (ne naenkrat in absolutno ne z BCC) in me zanima ali obstaja kakšna zgornja meja kolikorat na dan se lahko pošlje sporočilo s posameznega e-poštnega naslova, da slučajno ne pristane v spamu. Sklepam, da govorimo o količinah, ki absolutno presegajo zmožnost posameznika glede količine sporočil, ampak vseeno raje preverim. Drugače uporabljam Outlook, spamassasin ipd.. ne kažejo problemov, tudi ne pošiljam nobenih newsletterjev ali komercialne e pošte. In zaradi tega sem sedaj zmeden, saj je večina resursev in vodičev na internetu vsmerjena v razne newsletterje, ki so seveda naenkrat poslati ogromnemu številu prejemnikov. Vem tudi, da kdaj kak filter kako sporočilo enostavno zadrži, sem pa sedaj malo paranoičen, saj ne želim kompromitirati svojega e poštnega naslova ali pa celo celotne domene. Hvala

Ales ::

BadgerSkin je izjavil:

Pozdravljeni, ker me dostikrat nervira, ko moji maili ostajajo neodgovorjeni, me zanima ali je kak dejavnik, ki lahko škodljivo vpliva na spam score elektronskih sporočil, ki se jih pošilja. Enostavno se zgodi, da je treba kdaj isto ali pa vsaj podobno sporočilo poslati večim prejemnikom, (ne naenkrat in absolutno ne z BCC) in me zanima ali obstaja kakšna zgornja meja kolikorat na dan se lahko pošlje sporočilo s posameznega e-poštnega naslova, da slučajno ne pristane v spamu.

Če pošiljaš sporočila k naslovnikom, ki so vsi na istem poštnem sistemu, recimo vsi na Gmailu, potem vsekakor.

Če pošiljaš k različnim naslovnikom, ki so vsi na različnih poštnih strežnikih, potem tega pri prejemnikih ne morejo šteti. Na tvojem odhodnem strežniku pa seveda lahko, in tudi se običajno počne.

Sklepam, da govorimo o količinah, ki absolutno presegajo zmožnost posameznika glede količine sporočil, ampak vseeno raje preverim.

Kar je za nekoga čez vse meje, je za nekoga drugega normalen delovnik. Kalibrirati sistem za širok nabor uporabnikov je vedno težavno opravilo, tako da je brez bolj točnih številk težko komentirati.

Drugače uporabljam Outlook, spamassasin ipd.. ne kažejo problemov, tudi ne pošiljam nobenih newsletterjev ali komercialne e pošte. In zaradi tega sem sedaj zmeden, saj je večina resursev in vodičev na internetu vsmerjena v razne newsletterje, ki so seveda naenkrat poslati ogromnemu številu prejemnikov. Vem tudi, da kdaj kak filter kako sporočilo enostavno zadrži, sem pa sedaj malo paranoičen, saj ne želim kompromitirati svojega e poštnega naslova ali pa celo celotne domene. Hvala

Lahko približno navedeš primere, koliko sporočil pošiljaš dnevno, po koliko istovetnih kopij na več naslovov, itd.? S tem bi dobili boljši občutek, o čem se pogovarjamo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

BadgerSkin ::

Ales je izjavil:


Lahko približno navedeš primere, koliko sporočil pošiljaš dnevno, po koliko istovetnih kopij na več naslovov, itd.? S tem bi dobili boljši občutek, o čem se pogovarjamo...

Tam do 10 istovetnih kopij na dan, ko gre za kako bolj resno zadevo, na običajen dan se pošljeta kaka 2 maila različnim znanim naslovnikom, ki načeloma tudi hitro odgovorijo..... Predvsem je problem, ko gre kot sedaj tam 10 naslovnikov na dan kontaktirati glede iste zadeve in me malo skrbi, da ne bi šlo kaj skozi. Sem pa popolnoma opustil razne BC in BCC, tudi nikoli ni bilo nobenih opominov administratorja. So pa problemi v našem lastnem omrežju, ko si pošiljamo povezave za skupno rabo in nam potem sporočila letijo v spam, je ap to že druga zgodba.

XIIT ::

BadgerSkin je izjavil:

Pozdravljeni, ker me dostikrat nervira, ko moji maili ostajajo neodgovorjeni, me zanima ali je kak dejavnik, ki lahko škodljivo vpliva na spam score elektronskih sporočil, ki se jih pošilja.

Po moje se bolj dogaja da prejemnik mail dobi, ga prebere in pozabi odgovoriti in/ali narediti kar piše v mailu... in ko ga vprašaš kaj je zdaj s to zadevo, reče da ni dobil maila.
Many such cases.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

BadgerSkin ::

XIIT je izjavil:


Po moje se bolj dogaja da prejemnik mail dobi, ga prebere in pozabi odgovoriti in/ali narediti kar piše v mailu
Many such cases.

No, to je IMHO dejansko problem, je pa stvar v tem, da enostavno opažam, da je izven organizacij z najvišjo stopnje neke ne vem kako bi rekel, delovne kulture v globalu odzivnost na emaile kar slaba, sploh, ko se piše izven organizacije, glede česar koli, najbolj negativna izkušnja s tega področja je bila, ko sem se potegoval za pripravništva in poslal nič koliko sporočil, dobil en odgovor, da imajo mesto pripravnika zasedeno in ostala sporočila so ostala neodgovorjena.

Ales ::

BadgerSkin je izjavil:

Ales je izjavil:


Lahko približno navedeš primere, koliko sporočil pošiljaš dnevno, po koliko istovetnih kopij na več naslovov, itd.? S tem bi dobili boljši občutek, o čem se pogovarjamo...

Tam do 10 istovetnih kopij na dan, ko gre za kako bolj resno zadevo, na običajen dan se pošljeta kaka 2 maila različnim znanim naslovnikom, ki načeloma tudi hitro odgovorijo..... Predvsem je problem, ko gre kot sedaj tam 10 naslovnikov na dan kontaktirati glede iste zadeve in me malo skrbi, da ne bi šlo kaj skozi. Sem pa popolnoma opustil razne BC in BCC, tudi nikoli ni bilo nobenih opominov administratorja. So pa problemi v našem lastnem omrežju, ko si pošiljamo povezave za skupno rabo in nam potem sporočila letijo v spam, je ap to že druga zgodba.

To so tako nizke količine sporočil, da zaradi tega ne bi smelo biti problemov. Zaradi samega števila mailov torej IMHO nimaš razloga za skrb.

Na kvote sicer vplivajo tudi tvoji morebitni sodelavci oz. uporabniki iste domene, istega poštnega strežnika. Če imate npr. ime.priimek@podjetje.si, potem bo nek drug ime.priimek imel prav tako vpliv...

Ampak če nimaš nek konkreten indic, da je število sporočil problem, se na tvojem mestu, pri omenjenih količinah, ne bi sekiral okoli tega.

BadgerSkin ::

Ales je izjavil:


To so tako nizke količine sporočil, da zaradi tega ne bi smelo biti problemov. Zaradi samega števila mailov torej IMHO nimaš razloga za skrb.

Na kvote sicer vplivajo tudi tvoji morebitni sodelavci oz. uporabniki iste domene, istega poštnega strežnika. Če imate npr. ime.priimek@podjetje.si, potem bo nek drug ime.priimek imel prav tako vpliv...

Ampak če nimaš nek konkreten indic, da je število sporočil problem, se na tvojem mestu, pri omenjenih količinah, ne bi sekiral okoli tega.

Hvala, si me kar pomiril, z vidika domene me ne skrbi toliko, ker bi imela cela organizacija problem, in bi AFAIK potrebovali zelo radikalno sistemsko rešitev.

Lightning5 ::

V osnovi spam filterji gledajo razmerje med poslanimi emaili in prebranimi. Če naslovniki preberejo vsaj 50% emailov in na nekaj tudi odgovorijo bi mogl bit ok.

Poglej, kaj pravi https://www.mail-tester.com/ Če je score pod 100%, popravi.

BadgerSkin ::

Lightning5 je izjavil:

V osnovi spam filterji gledajo razmerje med poslanimi emaili in prebranimi. Če naslovniki preberejo vsaj 50% emailov in na nekaj tudi odgovorijo bi mogl bit ok.

Torej, če je večina sporočil poslanim znanim naslovnikom, kjer gre v bistvu za vljudnostne puhlice in skoraj klepet. (se pa vedno odprejo) in, če je na vsake toliko časa kak mail poslan izven te sfere ali pa je tak mail poslan recimo 5x različnim naslovnikom in ga oni ne odprejo, še vedno govorimo o več kot 50% prebranih mailov ali sem nekaj zgrešil?

Ales ::

Ne pozabit, da filtri upoštevajo celo vrsto kriterijev, iz katerih na koncu sestavijo skupno oceno ali je sporočilo spam ali ne.

To, koliko sporočil se pošlje, koliko prebere, kako pogosto se pošiljajo, koliko je enakih... to so samo nekateri izmed njih.

Potem je tu še ugled oz. zgodovina poštnega strežnika, od koder se sporočilo pošlje, nastavitve poštnega strežnika, zgodovina domene pošiljatelja, format in vsebina samega sporočila, itd.. Cel kup je tega.

Čisto točnih nastavitev ne boš izvedel iz dveh razlogov: to se ne objavlja javno, sicer bi se spamerji takoj prilagodili; spamerji se prilagajajo kolikor se lahko, zato se nastavitve sčasoma spreminjajo.

Zato je npr. razmišljati ali si pod ali nad 50% prebranih mailov, dosti nepotrebno. Kot prvo, ta meja dejansko ni 50%, pa tudi če kje je, je to le kamenček v mozaiku.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

GMAIL - blokiranje mailov

Oddelek: Omrežja in internet
121711 (1340) Ales
»

kraja identitete email naslov

Oddelek: Pomoč in nasveti
141922 (1220) zmaugy
»

Alternativa gmailu

Oddelek: Omrežja in internet
4610113 (8475) c3p0
»

Lastni poštni strežnik(kako ne biti označen kot spam)

Oddelek: Omrežja in internet
213327 (2887) BlackPanx
»

E-mail limiti

Oddelek: Omrežja in internet
225803 (5552) Senitel

Več podobnih tem