» »

Radarji in detektorji

Radarji in detektorji

Temo vidijo: vsi
«
1
2

alienhead ::

Zdravo, nažalost ni nobenih novih tem kar se tiče radarjev v Sloveniji! Preden me začnete obsojati - vem da je veliko napisanega vendar so vsi podatki zastareli, ker večina teh radarjev ki smo jih meli nekaj časa nazaj jih ni več v uporabi in so jih nadomestili novejši, kar poemni da tudi radar detectorji niso več uporabni tisti, ki so bili mogoče najboljši nekaj let nazaj!
Če ima mogoče kdo kake podatke katera tehnologija radarjev se uporablja v današnjih časih v SLO! A se X-bands sploh v sloveniji še uporablja ali je to že mimo? Se pri nas uporablja K-band ali tudi Ka? Mogoče kdo ve kako je z temi novimi radarji, ki delujejo na 77GHz (ne vem katero oznako uporabljajo) in naj bi bili že pri nas? Vsaka informacija bi prišla prav, da potem zberem informacije in tukaj editam, da bo pregledno glede situacije v sloveniji! Zanima pa me še predvsem radar detektorjev (ne jammerjev) v sloveniji - katere uporabljate in vaše izkušnje? Katere bi priporočili in predvsem kateri izmed mnogih na trgu so sploh primerni za slovensko cesto?

Najlepša hvala!

kuglvinkl ::

Caki caki, zakaj bi vozil hitreje od omejitev?
Your focus determines your reallity

alienhead ::

kuglvinkl je izjavil:

Caki caki, zakaj bi vozil hitreje od omejitev?

Ne gre se tukej samo zaradi tega da bi vozil nad omejitvijo - gre se recimo za neko "Raziskavo", ki bi lahko mogoče tudi nekaterim prav prišla. Predvsem mi gre pa na živce ker je na trgu polno radar detektorjov, ki trdijo da delajo pa ni logične povezave, da bi sploh lahko delalo! Mogoče če bo vsaj kakšen, ki bo to prebral in ne bo plačal 200€+ za nekej kar ne potrebuje - če pomisliš drugače - nekdo bi dal 200€ za nek X radar detector in mislil da dela in divjal po cesti nad omejitvami, in nekdo ki bo prebral ta članek bo videl da tisti za 200€ ne dela in videl da če želiš kvalitetno zadevo da je treba malo veliko več odštet in bo raje po omejitvah vozil kot da bi dal 800€+ za napravco:P! Drugače se gre pa zgolj za mojo osebno raziskavo, ki bi jo lahko mogoče lahko potem naprej prenesel na to koliko smo naprej ali za drugimi državami - tako da hvala za vse uporabne informacije - ostala nepotrebna mnenja da omejitve so zato da se jih drži ipd. globoke misli pa prosim zadržite zase! Hvala!

kuglvinkl ::

Omejitve so za to, da se jih drzimo.

Zakaj bi rad vozil nad omejitvijo?
Your focus determines your reallity

Sc0ut ::

alienhead je izjavil:

kuglvinkl je izjavil:

Caki caki, zakaj bi vozil hitreje od omejitev?

Ne gre se tukej samo zaradi tega da bi vozil nad omejitvijo - gre se recimo za neko "Raziskavo", ki bi lahko mogoče tudi nekaterim prav prišla. Predvsem mi gre pa na živce ker je na trgu polno radar detektorjov, ki trdijo da delajo pa ni logične povezave, da bi sploh lahko delalo! Mogoče če bo vsaj kakšen, ki bo to prebral in ne bo plačal 200€+ za nekej kar ne potrebuje - če pomisliš drugače - nekdo bi dal 200€ za nek X radar detector in mislil da dela in divjal po cesti nad omejitvami, in nekdo ki bo prebral ta članek bo videl da tisti za 200€ ne dela in videl da če želiš kvalitetno zadevo da je treba malo veliko več odštet in bo raje po omejitvah vozil kot da bi dal 800€+ za napravco:P! Drugače se gre pa zgolj za mojo osebno raziskavo, ki bi jo lahko mogoče lahko potem naprej prenesel na to koliko smo naprej ali za drugimi državami - tako da hvala za vse uporabne informacije - ostala nepotrebna mnenja da omejitve so zato da se jih drži ipd. globoke misli pa prosim zadržite zase! Hvala!


Na koncu bo nekdo vozil prehitro in povzrocil nesreco. To je to.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

Kalibri ::

alienhead je izjavil:

Zdravo, nažalost ni nobenih novih tem kar se tiče radarjev v Sloveniji!
Enega je videti nad Vrhiko, par dni nazaj pa sem ga videl tudi na hribu nad Debelim rtičem. Brnik jih bi tudi moral imeti.
Pravijo, da imam radar tudi v avtu v znački in menda na bokih za mrtvi kot.
Frekvenca mi je neznana, niti je nimam s čim pomiriti.

Horas ::

kuglvinkl je izjavil:

Omejitve so za to, da se jih drzimo.

Zakaj bi rad vozil nad omejitvijo?


zato ker so marsikje omejitve glupe!! neumestno postavljene! brezveze.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

feryz ::

A res obstajajo ljudje, ki vozijo po omejitvah? Mlajši od 70 let?

Radar detektorji ne delajo. Preverjenih več modelov. Nekaj piskajo in to je to. Včasih za prav, včasih za brezveze. In zanašati se na njih pomeni ..., da boš ob izpit.

c23po ::

feryz je izjavil:

A res obstajajo ljudje, ki vozijo po omejitvah? Mlajši od 70 let?

Radar detektorji ne delajo. Preverjenih več modelov. Nekaj piskajo in to je to. Včasih za prav, včasih za brezveze. In zanašati se na njih pomeni ..., da boš ob izpit.

Da, obstajamo.
In hvala za koristno informacijo, da so radar detektorji so neumnost.

kuglvinkl ::

c23po je izjavil:

feryz je izjavil:

A res obstajajo ljudje, ki vozijo po omejitvah? Mlajši od 70 let?

Radar detektorji ne delajo. Preverjenih več modelov. Nekaj piskajo in to je to. Včasih za prav, včasih za brezveze. In zanašati se na njih pomeni ..., da boš ob izpit.

Da, obstajamo.
In hvala za koristno informacijo, da so radar detektorji so neumnost.


Jasno da vozimo po omejitvah, wtf?

Sam vidim vse ki divjajo, kot uboge pare, in sicer takole:

Včasih je treba začeti na cestah. Cestah, južno od Avstrije in vzhodno od Italije. Torej na naših cestah, a ko pravimo naših, mislimo na ceste, ki se vijejo iz omenjenih dveh držav po celotnem Balkanu. Ker je povsod enako. Povsod se ljudem namreč noro mudi. Pa ne samo moškim. Mudi se vsem, ne glede na spol. To ni vožnja, to je tekma. Nobeden noče biti izrinjen na sramotni navadni pas. Vsi so na prehitevalnem. In vsem se mudi. Noro se jim mudi. In ne bomo se vpletali v samo vožnjo, ampak v to hitenje. Ker saj ni dvoma: vsakemu se kdaj kam mudi. Noro mudi. Ampak nikomur se pa ne mudi vedno. Še pretežno se nikomur tako ne mudi, da ne bi mogel priti na cilj 15 minut kasneje. A kam se torej tako mudi? Mudi se priti na cilj. Domov. To je ta velika zmaga. Hitro priti domov. In po tej adrenalinski in živčni vožnji, med katero se po navadi vsi ostali slabo počutijo, malo se še kregajo z voznico ali voznikom - ta je pač poln adrenalina živčen in nestrpen do vseh, s potniki vred, torej najbližjih -, pridejo na cilj. In kaj potem naredi šofer oziroma šoferka? Pravico ima do posebne obravnave. Ima pravico do počitka. Do tega, da drugi razpakirajo. Do tega, da drugi naredijo večerjo. Pač mora priti k sebi. Ker nas je hitro pripeljal domov. Junak. Od naporne adrenalinske vožnje zato zdaj lahko sedi na kavču. Lahko si odpre pivo in šnofa po družbenih omrežjih na telefonu in pretika med kanali na televiziji. Ja, vse to si je zaslužil. Ker so hitro prišli domov. In ker je od tega čisto uničen. Zdaj lahko uro, dve, tri počiva. Po tem junaštvu gre lahko tudi kar spat.

(C) Stanka Prodnik
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

A se ni nekaj govorilo da ti radar detektorji niso legalni?

In ja, zakaj divjati po cestah? A nimate keša za Nordschleife? Kaki reveži....
Life is as complicated as we make it...

Tidule ::

Pithlit je izjavil:

A se ni nekaj govorilo da ti radar detektorji niso legalni?

In ja, zakaj divjati po cestah? A nimate keša za Nordschleife? Kaki reveži....

Legalnost detektorjev ni sporna, kar je prepovedano so naprave, ki motijo delovanje radarjev.

Ampak in eno in drugo je na nivoju consumer grade elektronike blazev zegen.

mirator ::

Najboljši radar detektor je v glavi. Samo kaj, ko jih je veliko v nepopravljivi okvari.

kuglvinkl ::

mirator je izjavil:

Najboljši radar detektor je v glavi. Samo kaj, ko jih je veliko v nepopravljivi okvari.


I like it.
Your focus determines your reallity

feryz ::

Dajte si že enkrat vbit v glavo, da mirna vožnja (pod pogojem, da cesta dovoljuje), tam okrog 180 km/h, ni nobeno divjanje, ampak zgolj mirna vožnja. Še najbolj neumen novejši avto to z lahkoto sam zvozi. Brez posredovanja šoferjev.

Itak so Darsovci zmagovalci. Naredili bodo sekcijsko merjenje hitrosti, da povečajo varnost.
To, da se praktično vse nesreče zgodijo pri hitrostih manjših od 100 km/h, seveda ne vidijo.
Nesreče povzročajo pezdetje, ki se guncajo po cestah. Ne pa, po vaše, norci in divjaki.

predi ::

Daj si ti že enkrat ubij v glavo, da imamo v Sloveniji zakonodajo, ki vožnjo s 180 km/h označuje kot nevarno.

zuki ::

Horas je izjavil:

kuglvinkl je izjavil:

Omejitve so za to, da se jih drzimo.

Zakaj bi rad vozil nad omejitvijo?


zato ker so marsikje omejitve glupe!! neumestno postavljene! brezveze.


Omejitve so glupe, ker so vozniki glupi. Če bi se jih držali, bi se lahko postavilo realne, ker pa vedno vozite hitreje, je treba postaviti znak 50, če hočeš, da ljudje vozijo 70.

feryz je izjavil:

Dajte si že enkrat vbit v glavo, da mirna vožnja (pod pogojem, da cesta dovoljuje), tam okrog 180 km/h, ni nobeno divjanje, ampak zgolj mirna vožnja. Še najbolj neumen novejši avto to z lahkoto sam zvozi. Brez posredovanja šoferjev.


Seveda, ampak, če bi imeli omejitev 180 bi ti vozil 220 (če ti kanta potegne). Tako imamo 130, da se pacienti vozijo samo 180.

Daj(te) si že enkrat vbiti v glavo, da so vaša objestnost, samozaverovanost, egoizem in majhen penis, upoštevane v omejitvah hitrosti.

In kot ta tema (in sorodne) dokazujejo, upravičeno.

Zakaj misliš, da autobahn ni imel omejitev hitrosti (zdaj so)? Ker so se nemci znali voziti z glavo, ne penisom za volanom. Zdaj, ko so fasali tja toliko balkanske zalege (vključno slovenceljne), so morali postaviti omejitve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zuki ()

GupeM ::

feryz je izjavil:

To, da se praktično vse nesreče zgodijo pri hitrostih manjših od 100 km/h, seveda ne vidijo.

O, solatkov sin? Saj se tudi praktično vse nesreče zgodijo pri treznih ljudeh, nekaj več se jih zgodi pri rahlo pijanih, pri zelo pijanih je pa nesreč zelo malo. Torej lahko sklepamo, da je bolj varno vozit, če si (skoraj) mrtvo pijan?

Pa še to: Vse, ampak res VSE! nesreče se zgodijo tistim, ki znajo vsaj približno upravljat vozilo. Velika, velika večina teh ima celo dokazilo, da znajo upravljati vozilo in poznajo prometne predpise. Zdaj pa potegnemo sklep po feryzovo in po solatkovo: Najboljši in najbolj varni vozniki vozila sploh ne znajo upravljati, saj ne povzročijo praktično nobenih nesreč.

fikus_ ::

Pithlit je izjavil:

A se ni nekaj govorilo da ti radar detektorji niso legalni?


Radar detektorji niso prepovedani. Prepovedani so motilci radarjev.

PS radar detektor zapiska, ko te policaj že meri in je že prepozno, tako da zadeva je neuporabna.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

feryz ::

GupeM je izjavil:

feryz je izjavil:

To, da se praktično vse nesreče zgodijo pri hitrostih manjših od 100 km/h, seveda ne vidijo.

O, solatkov sin? Saj se tudi praktično vse nesreče zgodijo pri treznih ljudeh, nekaj več se jih zgodi pri rahlo pijanih, pri zelo pijanih je pa nesreč zelo malo. Torej lahko sklepamo, da je bolj varno vozit, če si (skoraj) mrtvo pijan?

Pa še to: Vse, ampak res VSE! nesreče se zgodijo tistim, ki znajo vsaj približno upravljat vozilo. Velika, velika večina teh ima celo dokazilo, da znajo upravljati vozilo in poznajo prometne predpise. Zdaj pa potegnemo sklep po feryzovo in po solatkovo: Najboljši in najbolj varni vozniki vozila sploh ne znajo upravljati, saj ne povzročijo praktično nobenih nesreč.
Dobra logika, priznam.
Argumenti so tako močni, da ni kaj dodati.

Lahko bi se vsaj potrudil in mi našel eno samo samcato nesrečo na naših AC pri hitrostih nad 130 km/h. Vemo, kaj ostane od pleha in ljudi v tem primeru.

predi ::

Poznam en relativno zanesljiv radar detektor, ki je sicer prepovedan. Blendanje nasproti vozečih vozil v bližini radarja. Potuharji, ki objestnežem dajejo potuho.

feryz ::

Primer ultra divjanja po cestah, novinar ga prakticira in celo prikaže na posnetku na javni tv.
Takoj na začetku posnetka.

https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

wcpapir ::

predi je izjavil:

Poznam en relativno zanesljiv radar detektor, ki je sicer prepovedan. Blendanje nasproti vozečih vozil v bližini radarja. Potuharji, ki objestnežem dajejo potuho.

Jaz pa blendam prehitrim, brez da je radar kje :)) potem pa vidis v vzratnem ogledalu ta silovita bremzanja.

Sem najbolj umorjen voznik kar jih poznam, vecina casa vozim na tempomatu in brezpogojno 80% po omejitvah, sploh na izvozih iz AC. Bi pa rekel, da me je na izvozih iz AC strah peljati 38 ali 40km/h. Dnevno me folk na izvozih prehiteva, blenda in inzgublja živce, kot da so z lune padli.

Sem pa ze dobil kazni za preveliko hitrost. V naselju 75km/h ko so prijateljico napikale ose v gozdu in sem jo peljal v ZD je bil postavljen Caddy. Decvo zapeljemv ZD in grem do Caddyja z radarjem potrkam, zbudim tecnega tipa in mu zadevo razlozim sicer je tam neke papirje zmuckal in rekel, da je ok a porcija je prisla s pikami vred.

Parkrat pa me je ujel sekcijski v tunelu v Trojanah in sem dobil globo 20€. Ta je prisla tako pozno da sem se res cudil da je mozno da sem prekoracil hitrost in se mi danes ni jasno kako je to mogoce ker vozim striktno pod ali na omejitvijo.

GupeM ::

feryz je izjavil:

Dobra logika, priznam.

Logika je tvoja oz. solatkova, zato verjamem, da se ti zdi dobra.

feryz je izjavil:

Argumenti so tako močni, da ni kaj dodati.

Tako močni kot logika sama.

predi je izjavil:

Poznam en relativno zanesljiv radar detektor, ki je sicer prepovedan. Blendanje nasproti vozečih vozil v bližini radarja. Potuharji, ki objestnežem dajejo potuho.

Opozarjanje na radar samo po sebi ni prepovedano. Prepovedana je pa nepravilna uporaba svetlobnih in zvočnih signalov. Če bi se vozniki dogovorili za nek drugačen znak, bi ga lahko povsem legalno uporabljali. Recimo roka skozi okno, prste pa v "rock on" obliki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

nokken ::

Leta 1972 ko smo dobili prvi kilometer avtoceste, je bila omejitev na AC 120km/h. Danes je 130km/h s tendenco, da bi max hitrost zmanjsali. Upam, da ga ni cloveka tu, ki bo rekel, da je bilo 120km/h s Fickom ali Zastava 101 bolj varno kot 130kmh z danasnjimi avtomobili in da je potrebno obstojecih 130km/h ne zvisati ampak ZNIZATI!
In kolicina prometa pri tem ne igra prav velike vloge. Maksimalna dovoljena hitrost ni obvezna hitrost in ce je prometa prevec, se pac ne mores peljati 130kmh, se manj 150km/h ker pac vcasih ne gre vec kot 40km/h. Ce pa je prometa dovolj malo, se z danasnjimi avtomobili zelo verjetno lahko krepko bolj varno peljes 180km/h kot pa si leta 1972 s Fickom pri 120km/h.

starfotr ::

2 zadevi sta nujni.

1. znižat hitrosti na vseh cestah, vključno z naselji in vključno z avtocestami. Ter dosledno merit hitrosti in varnostno razdaljo na vsakem vogalu.
2. "Stare znance policije" trajno spravit s cest. Če gre za kršitev z objestno vožnjo, prekoračitvami hitrosti ali da vozijo pod vplivom raznih drog.

S temi ukrepi rešimo glavnino težav na cestah.

predi ::

nokken je izjavil:

Ce pa je prometa dovolj malo, se z danasnjimi avtomobili zelo verjetno lahko krepko bolj varno peljes 180km/h kot pa si leta 1972 s Fickom pri 120km/h.
Varnost v cestnem prometu ni pogojena zgolj s konstrukcijo vozil udeležencev...

feryz ::

starfotr je izjavil:

2 zadevi sta nujni.

1. znižat hitrosti na vseh cestah, vključno z naselji in vključno z avtocestami. Ter dosledno merit hitrosti in varnostno razdaljo na vsakem vogalu.
2. "Stare znance policije" trajno spravit s cest. Če gre za kršitev z objestno vožnjo, prekoračitvami hitrosti ali da vozijo pod vplivom raznih drog.

S temi ukrepi rešimo glavnino težav na cestah.
Nujno je take, kot si ti, se pravi ljudi, ki niso sposobni voziti 130 ali 90, čimprej spraviti s cest.
Groza, kaj danes spustijo na ceste.

wcpapir ::

starfotr je izjavil:

2 zadevi sta nujni.

1. znižat hitrosti na vseh cestah, vključno z naselji in vključno z avtocestami. Ter dosledno merit hitrosti in varnostno razdaljo na vsakem vogalu.
2. "Stare znance policije" trajno spravit s cest. Če gre za kršitev z objestno vožnjo, prekoračitvami hitrosti ali da vozijo pod vplivom raznih drog.

S temi ukrepi rešimo glavnino težav na cestah.

Tako je.

V prvi točki sem za zmanjšanje hitrosti v mestih iz 50 na vsaj 40km/h. Sploh sedaj ko je toliko več mikromobilnosti je divjati po Ljubljani in Mariboru s 50km/h po mestu nevarno za ostale udeležence. Hitrosti na Avtocestah bi lahko znižali za 20km/h, da bi se približali hitrosti tovornjakov in bolj striktno preverjanje varnostne razdalje, zaradi premajhne varnostne razdalje nastajajo zastoji.

Pithlit ::

Naj bolš da naredimo k Italijani... Radar na vsakih 200m pa je mir. Tud razni solatkoti pa feryzi (k nima dnara za na isto, pa se po avtocesti junaka dela) in še kdo bi bili zelo hitro tiho. Tja in sem bi se kdo po mariborsko junačil ampak to dolgo ne bi šlo.
Life is as complicated as we make it...

nokken ::

Jaz sem tudi za to, da se na AC zniza hitrost na 50km/h, povsod drugod pa na tempo pesca.
PS: Zakaj se vsi pritozujete, ko se potem poleti cijazite proti Kopru in nazaj s 30 ali 40km/h? Saj to je ja idealno kar se varnosti tice.

solatko ::

Predlagam, da se vse avtomobile obleče v opozorilne slike iz najtežjih prometnih nesreč, tako kot škatlice cigaret, da se prepove reklamiranje varnih avtomobilov in se povsod pogovarjamo samo še o tem, kako nevarno sredstvo je avtomobil, motor, kolo, e-skiro, tovornjak, avtobus, vlak, letalo, čoln, ladje in vse kar omogoča gibanje, razen konjskih vpreg in nog. Potem boste svečke končno zadovoljne in prevsem varne.
Delo krepa človeka

bemfa ::

Bližje kot smo 0km/h, manjše so možnosti za nesreče. Dajmo kar cel svet zamrznit in ustavit, ne bo noben več umrl.

feryz ::

Pithlit je izjavil:

Naj bolš da naredimo k Italijani... Radar na vsakih 200m pa je mir. Tud razni solatkoti pa feryzi (k nima dnara za na isto, pa se po avtocesti junaka dela) in še kdo bi bili zelo hitro tiho. Tja in sem bi se kdo po mariborsko junačil ampak to dolgo ne bi šlo.
Upam, da ne verjameš tega, kar pišeš. Sem prekrožil kakih 3000 km letos po Italiji, v mojem stilu, razen par stacionarcev, ni v Italiji nobenih radarjev.

Dopade se mi Nemčija. Tam je radar v vsaki vasi, na začetku, na koncu in pri šoli. S tem so se izognili polaganju kamnov in podobnih ovir, preko katerih poskakuješ in uničuješ avto pri nas, vsakih 200 metrov.
Ker pri nas je, recimo, dovoljeno postaviti tablo Pozor grbina 40 km/h, zapelješ se z 20 km/h čez in te zabije do strehe, kolesa pa nekam proti haubi.

nokken ::

Pa da ne bo pomote, se en podatek, ki prav tako sodi v kontekst... pogovarjamo se o stvari, ki letno sproducira 85 mrtvih (podatek za leto 2022). To je skoraj manj, kolikor jih umre od kapi, ko so izvedeli da so zadeli sedmico na lotu. Tako da ja, govora je o dalec najbolj nevarnih stvari v Sloveniji. 85 mrtvih (vkljucno z vsemi tujci in tranzitom) pri priblizno 11.400.000.000 prevozenih km (podatek iz leta 2021), s tem da v stevilko prevozenih km ni vkljucen tranzit in tujci, prav tako pa ne kilometri, katere naredijo ostali udelezenci v prometu (v stevilo mrtvih so vkljuceni vsi).

predi ::

Cilj je nič smrti in nič težjih poškodb, človek.

nokken ::

Saj to je precej preprosto resljivo. Prepovemo prodajo, posest in najem avtomobilov, koles, konj, skirc, rolerjev, tekaskih copat, natikacev in nogavic, ter prepovemo izhod iz doma. Se prej prepovemo vec kot pritlicne stavbe, da kdo ne bo slucajno padel po stopnicah in dosezemo cilj. 0 umrlih v prometu ter 100% umrljivost doma.

Pithlit ::

feryz je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Naj bolš da naredimo k Italijani... Radar na vsakih 200m pa je mir. Tud razni solatkoti pa feryzi (k nima dnara za na isto, pa se po avtocesti junaka dela) in še kdo bi bili zelo hitro tiho. Tja in sem bi se kdo po mariborsko junačil ampak to dolgo ne bi šlo.
Upam, da ne verjameš tega, kar pišeš. Sem prekrožil kakih 3000 km letos po Italiji, v mojem stilu, razen par stacionarcev, ni v Italiji nobenih radarjev.

Dopade se mi Nemčija. Tam je radar v vsaki vasi, na začetku, na koncu in pri šoli. S tem so se izognili polaganju kamnov in podobnih ovir, preko katerih poskakuješ in uničuješ avto pri nas, vsakih 200 metrov.
Ker pri nas je, recimo, dovoljeno postaviti tablo Pozor grbina 40 km/h, zapelješ se z 20 km/h čez in te zabije do strehe, kolesa pa nekam proti haubi.

Odlično, poleg vsega drugega si še slep. Sam od vrtojbe do Benetk imaš enih 7 radarjev na AC. Poleg tutorja. Ko greš z AC dol se pa žurka šele začne. Ti kr nabijaj ja... V Veroni, recimo, sem crkovala od smeha ker sem jih naštela 5 na razdalji 300m (pa omejitev 10).
Life is as complicated as we make it...

starfotr ::

nokken je izjavil:

Pa da ne bo pomote, se en podatek, ki prav tako sodi v kontekst... pogovarjamo se o stvari, ki letno sproducira 85 mrtvih (podatek za leto 2022). To je skoraj manj, kolikor jih umre od kapi, ko so izvedeli da so zadeli sedmico na lotu. Tako da ja, govora je o dalec najbolj nevarnih stvari v Sloveniji. 85 mrtvih (vkljucno z vsemi tujci in tranzitom) pri priblizno 11.400.000.000 prevozenih km (podatek iz leta 2021), s tem da v stevilko prevozenih km ni vkljucen tranzit in tujci, prav tako pa ne kilometri, katere naredijo ostali udelezenci v prometu (v stevilo mrtvih so vkljuceni vsi).


Težje poškodbe, rehabilitacijo, izpad gospodarstva zaradi neskončnih ur v gužvi zaradi nesreče si pa kar lepo pozabil.

Prav tako si mirno pozabil dihanje izpušnih plinov in s tem krajšo živ. dobo. Višja hitrost pomeni več izpustov.

nokken ::

starfotr je izjavil:

Težje poškodbe, rehabilitacijo, izpad gospodarstva zaradi neskončnih ur v gužvi zaradi nesreče si pa kar lepo pozabil.

Prav tako si mirno pozabil dihanje izpušnih plinov in s tem krajšo živ. dobo. Višja hitrost pomeni več izpustov.

Stevilo tezje poskodovanih v orometnih nesrecah v letu 2022 je bilo 862. Tudi precej impresivna stevilka, glede na to, da verjetno urgenca v UKCLJ vidi vec tezje poskodovanih iz ostalih dejavnosti v enem vikendu, kot je v celem letu iz prometnih nesrec. Zivljenja doba se navkljub "dihanju izpusnih plinov", ki je btw daljse in bolj problematicno, ce se cijazis 5h namesto 1h, se konstantno zvisuje.. in to ne malo pac pa precej, tako da malo dvomim, da ima tvoj argument kakrstnokoli realno in statisticno dokazano osnovo. Je pa res, da te po drugi strani tocno ta statistika povsem negira. Tako da bi bilo mogoce boljse, ce prej kaksno stvar preveris.

feryz ::

Pithlit je izjavil:

Odlično, poleg vsega drugega si še slep. Sam od vrtojbe do Benetk imaš enih 7 radarjev na AC. Poleg tutorja. Ko greš z AC dol se pa žurka šele začne. Ti kr nabijaj ja... V Veroni, recimo, sem crkovala od smeha ker sem jih naštela 5 na razdalji 300m (pa omejitev 10).
Eno je škatla na AC, drugo je pa radar.
Dopuščam pa možnost, da je notri radar in da do 200 km/h ne pošiljajo položnic. Če je temu tako, potem je še boljše. So pametno vložili denar.

Pithlit ::

Meni so jo poslali za 1,7km/h nad omejitvijo. Pa za 2,9km/h. In to z istega večera. Več kot 2 leti po dejanju. Ti pa, seveda, lahko blodiš še kar po svoje. Ni panike. In ja, niso vse škatle polne. Tko kot pri nas. No, modre (ob avtocestah) so vse polne. Tudi tiste obešene na drogovi nad cesto so vse polne. Tutor tudi deluje. Ampak ti ziher veš bolje, kajne?
Life is as complicated as we make it...

starfotr ::

Ne ti niso. Ker upoštevajo večjo korekcijo merilnega rezultata, kot je pa negotovost merilnika hitrosti, vključno z metodo merjenja.

Poleg tega je najbrž v 2 letih zadeva že zastarala in bi komot zavrgli zadeve. Tu bo pa kak pravnik kaj povedal.

S tem, da trosiš neke ljudske gostilniške modrosti, kot je v katerih ohišjih je merilnik in v kateri ni. Tega ne ve nihče, razen upravljalec radarjev in naročnik.

nokken ::

Pithlit je izjavil:

Meni so jo poslali za 1,7km/h nad omejitvijo. Pa za 2,9km/h. In to z istega večera.


Bom odgovoril s tvojim citatom:

Pithlit je izjavil:

In ja, zakaj divjati po cestah? A nimate keša za Nordschleife? Kaki reveži....


In kot ti je napisal Starfotr... za 1.7km nad omejitvijo (niti ce bi bila 30km/h) nihce nikjer ne posilja poloznic. Vecinoma se drzijo 10% bufferja. Ce je 1.7km/h nad tem smo pa potem ze spet pri tvojem citatu o revezih in Nordschleife ;)

feryz ::

Moja kanta začne spremeni barvo cagarjev na števcu v rdeče ko grem 10 čez omejitev.
V praksi to pomeni, da kaže števec 3 do 5 km/h preveč (odvisno od hitrosti) plus toleranca in si tam tam. Noben ne bo položnice pošiljal, če imaš na števcu 60 in se pelješ skozi vas.

Pithlit ::

nokken je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Meni so jo poslali za 1,7km/h nad omejitvijo. Pa za 2,9km/h. In to z istega večera.


Bom odgovoril s tvojim citatom:

Pithlit je izjavil:

In ja, zakaj divjati po cestah? A nimate keša za Nordschleife? Kaki reveži....


In kot ti je napisal Starfotr... za 1.7km nad omejitvijo (niti ce bi bila 30km/h) nihce nikjer ne posilja poloznic. Vecinoma se drzijo 10% bufferja. Ce je 1.7km/h nad tem smo pa potem ze spet pri tvojem citatu o revezih in Nordschleife ;)

Sami eksperti.

Italijani so mal čudni. Od 7h do 19h uporabljajo 10% tolerance. Od 19h do 7h pa 5%. Brez skrbi, tudi jaz tega nisem vedela in sem suvereno po Trevisanski obvoznici pičila med 95 pa tistih 99. Okoli 21h. Ups. In ja, seveda pošiljajo. Nekaj čez 50€ na položnico. Jeba. Glede Nordschleife sem bila znotraj 10% tolerance, pa zunaj 5%. Od kar za to foro vem se pač držim.
Life is as complicated as we make it...

Pithlit ::

starfotr je izjavil:

S tem, da trosiš neke ljudske gostilniške modrosti, kot je v katerih ohišjih je merilnik in v kateri ni. Tega ne ve nihče, razen upravljalec radarjev in naročnik.

Ponovno. V modrih boxih in unih na drogovi nad cesto so radarji vedno. V belih, rumenih in oranžnih boxih jih rotirajo. No, roko na srce, večina oranžnih boxov ima leče prebarvane s črnim sprejem (mal po mariborsko). Ni to gostilniška debata... Italijani so mal bolj transparentni glede vsega tega.

In mimogrede, modrih boxov je precej malo. Med Vrtojbo in Padovo je sam eden. Pa še ta je trenutno ne delujoč ker je sredi gradbišča.

Sej ni panike. Eksperti lahko še kar naprej nabijate. Tko kot un k me je hotel na finto vržt z vožnjo mimo po desni (kar je v Italiji na avtocesti dovoljeno)... Testirat si pa itak ne upate. Nima veze, sem jaz namesto vas.
Life is as complicated as we make it...

Pithlit ::

feryz je izjavil:

Moja kanta začne spremeni barvo cagarjev na števcu v rdeče ko grem 10 čez omejitev.
V praksi to pomeni, da kaže števec 3 do 5 km/h preveč (odvisno od hitrosti) plus toleranca in si tam tam. Noben ne bo položnice pošiljal, če imaš na števcu 60 in se pelješ skozi vas.

Hja, ne vem če je to res. Dej probaj. Jaz sem. Nekoč davno tega sem tudi jaz bila frišna in nepremagljiva. Pa bolj pametna od vseh ostalih. Pol me je pa pamet srečala... ni mi do financiranja države bolj kot jo že.

Meni cager sicer kaže nekje 8-10 km/h preveč. Glede na GPS in une opozorilne radarske table pred naselji. Ne vem kolk je resnice na tem, je pa nekaj nervozni voznikov za mano vedno ko se skozi vasi vozim 50 po števcu (kar je pač vedno - me je izučilo kar nekaj let nazaj).
Life is as complicated as we make it...

solatjek ::

Radar detektor je nekoristna navlaka v avtu. Če si vsaj približno normalen in veš, kakšna je kje omejitev, ga ne potrebuješ. Države nimam namena financirati, prav tako vem, kaj pomeni ustavljanje v sili s preveliko hitrostjo, omejitve niso zaradi lepšega. Raje bi investiral v škatlico, ki bi me opozorila, če sem 10km/h prehiter, če se že kje spozabim.

Na času pa pridobiš zgolj na AC, tam se res pozna, če v eni uri prevoziš 100km ali pa 130km, vse ostalo po naseljih ali izven njega je nesmisel, govorimo o minuti ali dveh na razdalji par 10km na račun bistveno zmanjšane varnosti. Slej ko prej naletiš na nekoga, ki vozi 20 pod omejitvijo ali pa v kakšnem križišču ali semaforju na nekoga, ki izkoristi čas za FB in pozabi, da je aktivni udeleženec v prometu.

Kultura na cestah je postala obupna! Najslabše, kar se ti lahko zgodi, pa je tovornjak za teboj v naselju, kjer že zaradi pritiska od zadaj peljem 10km/h prehitro, oni pa blinka in trobi, ne vem, kaj jim ni jasno!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

Malajlo ::

Ko dobiš kazen za 1,7 km/h prekoračitve, je v to že upoštevana toleranca. Ti piše, da si vozil 55 km/h, toleranca 5%, torej toliko in toliko preveč. x EUR in y pik (40 in 0? Videl na lastne oči, radar na Roški).

Tisti radarji na obcestnih svetilkah so tako tako. Vem, da mi števec laže pri 50 za 2-3 km/h (enako tudi pri 130 km/h). Pa kljub temu pokaže (na tempomatu!) isto hitrost, ne dejanske in s toleranco. Na koncu NM proti Gorjancem.

Ja, vozim hitro, dinamično. Mi je vseeno, ali je spredaj 50 ali pa 300 konjičev. V naseljih strogo po omejitvah. Prav tako skozi tunele. In na gradbiščih. Pri šolah, v 30 conah, ob avtbusnih postajah.
Po regionalkah pa tudi (precej) več. Seveda kjer poznam/vidim cesto in vem, da mi ne more s traktorjem pasti pred havbo. Ampak to so vedno bolj izjeme, ker ne profitiraš prav nič. Ja, zaradi užitka poknem mečkača v nemškem wagnu z eno kočijo iz Romunije. Zanalašč. Če lahko z biciklom, pa da ne bi s tistimi jajci, halo?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

POLICIJA-krpanje 200mil manjka zaradi stavke

Oddelek: Na cesti
458016 (5143) flbroker
»

Kakšna je višina kazni za prehitro vožnjo skozi cestninsko postajo??? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7726200 (23454) LordPero
»

Radar detektor

Oddelek: Loža
254976 (4353) OttoParts

Več podobnih tem