» »

Amazon - reklamacija

Amazon - reklamacija

mythic ::

Naročil sem izdelek iz Amazona US. Izdelek v škatli je bil počen. Kako lahko reklamiram zadevo? Najlepše hvala za pomoč.

Excavator ::

Kontaktiraš support preko chata na spletni strani, ti pošljejo return label in vrneš preko pošte.
Nisem 100% če so kakšne posebnosti preko Amazon US, zgornji postopek velja za Amazon DE.

Ganon ::

mythic ::

V aplikaciji sem imel samo opcijo, da vrnem izdelek, zelel pa sem da mi ga zamenjajo. Kontaktiral sem support preko chata in zadevo uredil, bodo pripeljali novi izdelek in prevzeli poškodovanega. @excavator, hvala za pomoč.

tikitoki ::

Da ne bom odpiral nove teme, bom reaktiviral to.

Z amazona sem narocil SD card reader. Iz neznanega razloga ne morem zapisovati na SD memory card, na drugem readerju lahko, kartica deluje. Nisem opazil gumba s katerim lahko pri nekaterih bralnikih vkljucis read only mode. Je kdo imel podobno izkusnjo in sem kaj spregledal?

Imam vprasanje glede Amazona, vcasih si lahko dobil svetovalce, ki ti je, ali vrnil kupnino, ali pa poslal nov izdelek. Sedaj je ta opacija na voljo zgolj za dolocene izdelke?

Za ta izdelek ne morem izbrati moznsoti nadomestnega izdelka. Zgolj refund:S. To ni ravno na nivoju predhodnih izkusenj.

Ganon ::

Dva komentarja višje imaš povezavo. :))


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8125120 (4694) carlosk1966
»

Poštnina pri vračilu Amazon.de

Oddelek: Omrežja in internet
319072 (1630) tikitoki
»

Amazon nateguje Prime uporabnike

Oddelek: Loža
285725 (2203) tikitoki
»

Amazon - paket naročen na stari naslov

Oddelek: Loža
81040 (873) repakrompir

Več podobnih tem