Forum » Loža » Robidišče zapira svoja vrata
Robidišče zapira svoja vrata
ales85 ::
111111111111 je izjavil:
Beres pa zelo selektivno ali pa namenoma ignoriras. Jaz za sabo ne delam kolon.
V riti pa nisi v nobenem primeru, ker skoraj nihce ne dobi kazni za to, kaj sele kolesar, katerega je prakticno nemogoce identificirati. Ce se ne pripelje slucajno mimo patrulja.
Zato se pa borimo za registracijo kolesarjev, da lahko prijaviš nemarneža, ki se ne zna na cesti obnašat.
Itak, tako kot se dela z ostalimi udelezenci... Ki dejansko pomenijo nevarnost. Prioritete.
111111111111 ::
Itak, tako kot se dela z ostalimi udelezenci... Ki dejansko pomenijo nevarnost. Prioritete.
Jap. na sprehodu sem videl da se je eden zaletel na parkirišču in speljal. Zavrtel sem 113 in tipa prijavil. Heh, izkazalo se je da je 18 letni mulo vzel avto fotru in se šel peljat. Preden je prišel domov so ga že čakali pred vrati. :D
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
Yossarian ::
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
BlaY0 ::
BlaY0 ::
Go for it. Samo da se ne bo našel še kakšen voznik z dashcamom, ki te bo prijavil, ker se je za tabo nabrala kolona.
Hehe, če nekdo nepoklican čisto slučajno prebere to temo, bo lahko zaključil, da so v Sloveniji kolone na cestah posledica kolesarjev, ter da le ti non-stop terorizirajo uboge šoferje, ki so že čisto na koncu z živci in pred parlamentom protestirajo in grozijo, da če se bo ta teror nadaljeval, bodo v znak protesta začeli hoditi peš in napolnili vse pločnike po državi.
111111111111 ::
Hehe, če nekdo nepoklican čisto slučajno prebere to temo, bo lahko zaključil, da so v Sloveniji kolone na cestah posledica kolesarjev, ter da le ti non-stop terorizirajo uboge šoferje, ki so že čisto na koncu z živci in pred parlamentom protestirajo in grozijo, da če se bo ta teror nadaljeval, bodo v znak protesta začeli hoditi peš in napolnili vse pločnike po državi.
In da je Slovenija polna kolesarjev, ki mislijo, da so zakoni butasti in jih ni treba upoštevati, ter da so kolesarske steze brezveze. Seveda pa taisti ljudje mislijo, da se morajo VSI ostali pa držati zakonov, da lahko kolesarji brezskrbno zasedajo cesto, pločnike, kolovoze, gozdne poti, ker jim to pač pripada.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
kajtimara ::
No pa poglejmo!
https://www.youtube.com/results?search_...
- kolesar pogleda pri stop znaki za verno vključitev
- kolesarji grejo peš čez prehod za pešce kljub kolesarski stezi
... ostalo po izbiri.
p.s. nikjer ne najdem kolerasje na regionalbih cestah Nemčije.
https://www.youtube.com/results?search_...
- kolesar pogleda pri stop znaki za verno vključitev
- kolesarji grejo peš čez prehod za pešce kljub kolesarski stezi
... ostalo po izbiri.
p.s. nikjer ne najdem kolerasje na regionalbih cestah Nemčije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kajtimara ()
WizzardOfOZ ::
Seveda da ne, ker so kulturni udeleženci v prometu in ne delajo štale, tam ko ni treba.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
BuDi79 ::
Mihi bi, da bi lokalna turistične skupnosti lastnikom zemljišč namesto njega plačevala, da ima on lahko komercialno dejavnost. Ker pač prinese toliko lokalnemu okolju. Ja pa iii.
https://siol.net/novice/slovenija/miha-...
https://siol.net/novice/slovenija/miha-...
cvalsr ::
Ne spada v Robidišče, a tu je bilo govora tudi o tem:
Fluorescentni specialkarski pajkičarji ste očitno popolnoma nesposobni voziti se preko uvozov ki prečkajo kolesarsko stezo.
Zakaj ne stopite skupaj in predlagate ustreznim inštitucijam spremembo predpisov, da bi se vsaj v bodoče kolesarske steze in tudi pločniki gradile v nivoju cest? Torej vse troje in z uvozi vred v istem nivoju, seveda pa zaradi varnosti med seboj ločeno z dvignjenimi robniki? Saj bi bilo to udobneje tudi za vse ostale.
Boste kaj naredili na to temo ali še naprej delali zgago na cestah tam, kjer je ne bi smeli? (Aja, potem pa ne boste mogli prosto slalomirati vsepovsod in bodo robniki "nevarni" za padec...)
Zdaj je situacija celo tako bedasta, da vrli projektanti nočejo narediti znižanega uvoza niti čez pločnik, ampak samo robnik nadomestijo z nekakšnio strmo rampo... da ubogim pešcem ni pretežko hoditi. Ker z avtomobilom pa očitno ni neudobno voziti čez take ležeče policaje?
Fluorescentni specialkarski pajkičarji ste očitno popolnoma nesposobni voziti se preko uvozov ki prečkajo kolesarsko stezo.
Zakaj ne stopite skupaj in predlagate ustreznim inštitucijam spremembo predpisov, da bi se vsaj v bodoče kolesarske steze in tudi pločniki gradile v nivoju cest? Torej vse troje in z uvozi vred v istem nivoju, seveda pa zaradi varnosti med seboj ločeno z dvignjenimi robniki? Saj bi bilo to udobneje tudi za vse ostale.
Boste kaj naredili na to temo ali še naprej delali zgago na cestah tam, kjer je ne bi smeli? (Aja, potem pa ne boste mogli prosto slalomirati vsepovsod in bodo robniki "nevarni" za padec...)
Zdaj je situacija celo tako bedasta, da vrli projektanti nočejo narediti znižanega uvoza niti čez pločnik, ampak samo robnik nadomestijo z nekakšnio strmo rampo... da ubogim pešcem ni pretežko hoditi. Ker z avtomobilom pa očitno ni neudobno voziti čez take ležeče policaje?
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
tonttu ::
Zakaj ne stopite skupaj in predlagate ustreznim inštitucijam spremembo predpisov, da bi se vsaj v bodoče kolesarske steze in tudi pločniki gradile v nivoju cest? Torej vse troje in z uvozi vred v istem nivoju, seveda pa zaradi varnosti med seboj ločeno z dvignjenimi robniki?
Ce vas kolesarji na cestah tako motijo, ne vem zakaj ne stopite skupaj in predlagate ustreznim institucijam spremembo predpisev, ki bo prepovedala uporabo cest vsem ostalim udelezencem v prometu razen avtomobilistom?
Utk ::
Mihi bi, da bi lokalna turistične skupnosti lastnikom zemljišč namesto njega plačevala, da ima on lahko komercialno dejavnost. Ker pač prinese toliko lokalnemu okolju. Ja pa iii.
https://siol.net/novice/slovenija/miha-...
Če se ne bi tip tolk časa norca delal iz kapitalizma, kapitalistov in podeželja, bi se mi še smilil, tako pa... Bo pa spet lahko 2 leti po radiu razlagal kako je on hotel pripeljat civilizacijo v neko zakotno vas, pa so ga pregnali. Čudno. Neverjetno.
Invictus ::
Ne spada v Robidišče, a tu je bilo govora tudi o tem:
Fluorescentni specialkarski pajkičarji ste očitno popolnoma nesposobni voziti se preko uvozov ki prečkajo kolesarsko stezo.
Zakaj ne stopite skupaj in predlagate ustreznim inštitucijam spremembo predpisov, da bi se vsaj v bodoče kolesarske steze in tudi pločniki gradile v nivoju cest? Torej vse troje in z uvozi vred v istem nivoju, seveda pa zaradi varnosti med seboj ločeno z dvignjenimi robniki? Saj bi bilo to udobneje tudi za vse ostale.
Boste kaj naredili na to temo ali še naprej delali zgago na cestah tam, kjer je ne bi smeli? (Aja, potem pa ne boste mogli prosto slalomirati vsepovsod in bodo robniki "nevarni" za padec...)
Zdaj je situacija celo tako bedasta, da vrli projektanti nočejo narediti znižanega uvoza niti čez pločnik, ampak samo robnik nadomestijo z nekakšnio strmo rampo... da ubogim pešcem ni pretežko hoditi. Ker z avtomobilom pa očitno ni neudobno voziti čez take ležeče policaje?
Če bi kaj spremljal, bi videl, da se to proba uvesti že leta, sam kaj ko so na občinah zaposleni taki idioti kot ti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: tusi ()
WizzardOfOZ ::
Zakaj ne stopite skupaj in predlagate ustreznim inštitucijam spremembo predpisov,
Ogromnokrat probali. Kot klub, kot zveza, pa nikoli nobenega pravega pogovora, ker oni na vrhu so pa ja vsi znalci in oni vedo kaj je dobro in kaj ni.
V končni fazi sedaj zato hodimo v tujino in tam puščamo težko prisluženi denar, namesto, da bi ga domača država dobila.
Sicer ni MTB, je pa overland z avtomobili (dost podobno glede pravic in dolžnosti v končni fazi). Ni pa to uničevanje narave, ker je eno izmed prvih pravil, da pustiš takšno kot si dobil (in tega se res večinoma vsi držimo).
Pri nas se ne smeš niti po degradiranem področju, ki je sesut do konca, vozit. Recimo v sosednjih državah plačaš karto za vožnjo po naravnem okolju in dobiš dovolilnico, pa se voziš po kolovozih in makadamih. Imajo označena degradirana področja imajo označene poti, imajo parke in imajo odlične proge. In od tega dobro služijo. Pri nas pa vse zamira in crkuje.
Recimo natura 2000, triglavski narodni park: Daš konkretno drago karto in dovoljenje za vožnjo po makadamih in kolovozih, ter jih kartiraš in samo tam pustiš voziti (ob izredno visoki kazni, če te dobijo izven urejenih poti). Poznam ogromno ljudi, ne samo iz slovenije, ampak tudi iz tujine, ki so jim ti kraji izredno všeč in se že sedaj pripeljejo in se vozijo na črno tam po vseh tistih kolovozih. In večina teh bi z veseljem plačala karto, da se lahko tam vozijo uradno, da lahko prespijo v šotoru na avtu in se potem še z biciklom zapeljejo po kaki res dobri trasi. Seveda pa naše oblasti tega ne dovolijo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
In prav je, da ne. Ne moreš se it safarija po Alpah, a si debil? Lahko greš pa peš in prespiš kjerkoli, težko da te bo kdo preganjal.
WizzardOfOZ ::
Debil si ti. Noben se ne vozi po alpah, ker tam ni kolovozov in makadamov. Pripelješ se po kolovozih in makadamih z avtom in potem s kolesom naprej. Pa še nekaj, v naturi 2000 in triglavskem narodnem parku je prepovedano prespati na prostem. Ampak ti tega očitno ne veš.
Poanta je voziti se po kolovozih in makadamih. Ne po naravi. Seveda tega tepci tvojega kova ne dojamejo. In zato je tudi problem pri vsaki zadevi, ker ste povsod tepci zraven in se nilčesar ne da urediti, pa čeprav bi bilo dobro za vse.
Tako imaš pa vožnje na črno, kjer se uničuje narava in tega nihče nima pod nadzorom, ker se vse dogaja na skrivaj.
Drgač pa si lahko to pogledaš, pa probaš preveriti kje je, brez da bi prebral.
Zakaj nebi za take stvari dobro zaračunali? Delali jih bodo v vsakem primeru, samo da če jim zaračunaš jih imaš delno lahko še pod nadzorom.
Poanta je voziti se po kolovozih in makadamih. Ne po naravi. Seveda tega tepci tvojega kova ne dojamejo. In zato je tudi problem pri vsaki zadevi, ker ste povsod tepci zraven in se nilčesar ne da urediti, pa čeprav bi bilo dobro za vse.
Tako imaš pa vožnje na črno, kjer se uničuje narava in tega nihče nima pod nadzorom, ker se vse dogaja na skrivaj.
Drgač pa si lahko to pogledaš, pa probaš preveriti kje je, brez da bi prebral.
Zakaj nebi za take stvari dobro zaračunali? Delali jih bodo v vsakem primeru, samo da če jim zaračunaš jih imaš delno lahko še pod nadzorom.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Overlanding describes self-reliant adventure travel to remote destinations where the journey is the primary goal. Typically, but not exclusively, accommodated by mechanized off-highway capable transport (from bicycles to trucks) where the principal form of lodging is camping; often lasting for extended lengths of time (months to years) and often spanning international boundaries. While expedition is defined as a journey with a purpose, overlanding sees the journey as the purpose.
Overlanding is about exploration, rather than conquering obstacles. While the roads and trails we travel might be rough or technically challenging, they are the means to an end, not the goal itself. The goal is to see and learn about our world, whether on a weekend trip 100 miles from home or a 10,000-mile expedition across another continent. The vehicle and equipment can be simple or extravagant - they, too, are simply means to an end. History, wildlife, culture, scenery, self-sufficiency - these are the rewards of overlanding.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Sparkxl ::
Ehh Slovenija in MTB...o tem bi lahko spisal roman, sem na sceni že ene 20 let. Vsi bi služili od kolesarjev, ampak se bi šli hrvaški sistem – pridi, pusti nam denar in hitro oddidi.
Že 20 let nazaj je bilo prepovedano, ker lahko ubiješ kako koprivo. In z zdajšnjim eko terorizmom bodo stvari samo še slabše.
Lahko povem vidik iz mariborskega vidika. Konec 90ih so v gozd potegnili par trakov, ker se je nekaj trotlov hotelo voziti s kolesi dol iz pohorja. Iz tega je nastal bike park, ki pa izkorišča mogoče 30% svojega potenciala. V glavah je, da se na pohorju smuča, bike park je samo štuklanje v obdobju, ko ni snega. Ponavadi 9 mesecev, nižje doli več ali manj celo leto.
Imajo 3 legalne proge, ki so tam že od vsega začetka. Novega praktično nič. Vlaganja v park so minimalna. In potem ni čudno da je zraven 10 ilegalnih poti, ki jih radi koristijo tudi pohodniki. Konflikti so neizbežni.
V glavnem vseskupaj polovičarkso, amatersko. Imamo vrhunsko progo za svetovni pokal. Ta proga nosi garantirane evre. In kaj mojstri naredijo? En del je uničijo, jo predelajo v smučišče, namenjeno za zlato lisico. Ki je ni več in je nikoli več ne bo nazaj. Genialno.
Treba pa je gorske kolesarje ločiti med sabo. Ni vse isto. Imaš gorske kolesarje, ki na lasten pogon vozijo vsepovsod. To so kulturni ljudje. Potem pa imaš downhillerje. To je več ali manj sama golazen. Potem pa še imaš električarje. Nekaj jih je sicer presedlalo iz prve kategorije, ampak več ali manj so to osebe ki so iz ponija presedlale na 5k pecikl in s prvo kategorijo nimajo nobene veze.
Pa da še povem en lep primer kako se gremo pri nas kolesarski turizem. Zdaj so po pohorju nekaj označevali kolesarske poti. Zmagovalni primer sem videl med Šumikom, Arehom in zgornjo postaja vzpenjače. Od areha naprej je lep greben, peš pot je speljana po gozdi vlaki, široki vsaj 4 m. Prelepa za kolesarje, lahko to čudovito vlako uničijo, zato so pot označili dol iz grebena, na severno stran po cestah v strmih pobočjih, kjer sonca še poleti ne vidiš.
V glavnem, jaz tu ne vidim neke perspektive in možnosti za premike v glavah odločevalcev. Jaz vozim svoje dalje tako kot zadnjih 20 let. Po poteh, ki so v 99% ilegalne. Pa čeprav je vsaj polovica teh gozdne vlake, ki jih delajo bagerji za spravila lesa s težko mehanizacijo, ki vedno za sabo pusti opustošenje.
In kot kontrast kolesarjem, ki so največji eko kriminalci, bi zdaj na tem istem pohorju nasrali gor 50 propelerjev. Posekalo se bo ogromno gozda, iznakazilo okolje zato, da bomo z njimi rešili svet. Tu pa vsa ta gobezdanja o varovanju okolja kar naenkrat ne veljajo več.
Že 20 let nazaj je bilo prepovedano, ker lahko ubiješ kako koprivo. In z zdajšnjim eko terorizmom bodo stvari samo še slabše.
Lahko povem vidik iz mariborskega vidika. Konec 90ih so v gozd potegnili par trakov, ker se je nekaj trotlov hotelo voziti s kolesi dol iz pohorja. Iz tega je nastal bike park, ki pa izkorišča mogoče 30% svojega potenciala. V glavah je, da se na pohorju smuča, bike park je samo štuklanje v obdobju, ko ni snega. Ponavadi 9 mesecev, nižje doli več ali manj celo leto.
Imajo 3 legalne proge, ki so tam že od vsega začetka. Novega praktično nič. Vlaganja v park so minimalna. In potem ni čudno da je zraven 10 ilegalnih poti, ki jih radi koristijo tudi pohodniki. Konflikti so neizbežni.
V glavnem vseskupaj polovičarkso, amatersko. Imamo vrhunsko progo za svetovni pokal. Ta proga nosi garantirane evre. In kaj mojstri naredijo? En del je uničijo, jo predelajo v smučišče, namenjeno za zlato lisico. Ki je ni več in je nikoli več ne bo nazaj. Genialno.
Treba pa je gorske kolesarje ločiti med sabo. Ni vse isto. Imaš gorske kolesarje, ki na lasten pogon vozijo vsepovsod. To so kulturni ljudje. Potem pa imaš downhillerje. To je več ali manj sama golazen. Potem pa še imaš električarje. Nekaj jih je sicer presedlalo iz prve kategorije, ampak več ali manj so to osebe ki so iz ponija presedlale na 5k pecikl in s prvo kategorijo nimajo nobene veze.
Pa da še povem en lep primer kako se gremo pri nas kolesarski turizem. Zdaj so po pohorju nekaj označevali kolesarske poti. Zmagovalni primer sem videl med Šumikom, Arehom in zgornjo postaja vzpenjače. Od areha naprej je lep greben, peš pot je speljana po gozdi vlaki, široki vsaj 4 m. Prelepa za kolesarje, lahko to čudovito vlako uničijo, zato so pot označili dol iz grebena, na severno stran po cestah v strmih pobočjih, kjer sonca še poleti ne vidiš.
V glavnem, jaz tu ne vidim neke perspektive in možnosti za premike v glavah odločevalcev. Jaz vozim svoje dalje tako kot zadnjih 20 let. Po poteh, ki so v 99% ilegalne. Pa čeprav je vsaj polovica teh gozdne vlake, ki jih delajo bagerji za spravila lesa s težko mehanizacijo, ki vedno za sabo pusti opustošenje.
In kot kontrast kolesarjem, ki so največji eko kriminalci, bi zdaj na tem istem pohorju nasrali gor 50 propelerjev. Posekalo se bo ogromno gozda, iznakazilo okolje zato, da bomo z njimi rešili svet. Tu pa vsa ta gobezdanja o varovanju okolja kar naenkrat ne veljajo več.
njyngs ::
Lep povzetek kar se nam dogaja na Pohorju. Hvala. Grevlanje/makadamkanje/MTBjanje po Pohorju je raj za umirit in sprostit se, ampak s(m)o potem vsi kolesarji na slabem glasu zarad teh "downhill mojstrov". Niti verjetno ni potrebno omenjati, da ti "downhill mojstri" držijo čez vikende en rešilni avto praktično "zavezan" na parkirišče pod Pohorjem, da jim flika te prazne glave, ko se razletijo po tleh.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
Jazon ::
Lep povzetek Sparkxl. Na MB Pohorju, sem bil prvič leta 2001, ko je zmagal "stupid". V kasnejših letih smo šli večkrat gor čez vikend. Spali v apartmajih na Bolfenku, zvečer namakali ude v wellnessu Habakuka, čez dan pa smo sfurali, če se prav spomnim, nekje do petnajst fur. Ko smo bili prvič nas je Izo peljal po progi svetovnega pokala. Stari, kva je to letelo, še zdaj se naježim. Ko imaš pred sabo nekoga ki tera na polno, rabiš jajca da mu slediš (seveda tudi izkušnje in kondicijo). Hujših poškodb, ki bi zahtevale urganco se ne spomnim v naši grupi.
Sparkxl ::
Za črno moraš imet jajca in biti predvsem malo nor :)
Če gledam iz vidika pohorja, mene ne moti da smo zarukani kot smo. Neskončne poti bodo ostale za nas lokalce, ker turistov ne bo. Za bike park bi si želel da se naprej razvija, ampak z našo mentaliteto in s temi ljudmi na čelu, se ne bo. Vržejo bp 500k v umetno zasneževanje za lisico, katera potem odpade ker pride otoplitev. Standard vsako leto.
Zdaj so se domislili nove genialne poteze - vmesna postaja vzpenjače. Se že gradi. Pridobili so neke miljone in niso vedeli kam jih vtakniti. Da bi jih vtaknili v nove proge? Nope. Rajši v vmesno postajo, ki bo bike parku služila pozimi, ko spodaj ni snega.
Pri tem so pozabili na 2 malenkosti. To so recimo da proge, ki bi povezovale to postajo s spodnjo in mogoče dejstvo, da je pozimi f00king mrzlo in se živi bog ne naganja s peciklom dol.
Če gledam iz vidika pohorja, mene ne moti da smo zarukani kot smo. Neskončne poti bodo ostale za nas lokalce, ker turistov ne bo. Za bike park bi si želel da se naprej razvija, ampak z našo mentaliteto in s temi ljudmi na čelu, se ne bo. Vržejo bp 500k v umetno zasneževanje za lisico, katera potem odpade ker pride otoplitev. Standard vsako leto.
Zdaj so se domislili nove genialne poteze - vmesna postaja vzpenjače. Se že gradi. Pridobili so neke miljone in niso vedeli kam jih vtakniti. Da bi jih vtaknili v nove proge? Nope. Rajši v vmesno postajo, ki bo bike parku služila pozimi, ko spodaj ni snega.
Pri tem so pozabili na 2 malenkosti. To so recimo da proge, ki bi povezovale to postajo s spodnjo in mogoče dejstvo, da je pozimi f00king mrzlo in se živi bog ne naganja s peciklom dol.
kajtimara ::
Ne vem, zakaj ne dodate 'dodane vrednosti' svoji parceli.
A ne vidite, da po tuji ne bo šlo!
#sparkxl a ne vidiš razliko med MTB progo in vleko?
glede lisice. a ne vidiš, da je ta še vedno bolj znana v svetu in prinaša več denarja kot mtb proga!
A ne vidite, da po tuji ne bo šlo!
#sparkxl a ne vidiš razliko med MTB progo in vleko?
glede lisice. a ne vidiš, da je ta še vedno bolj znana v svetu in prinaša več denarja kot mtb proga!
tonttu ::
Gregor P ::
Glede na to, da imamo globalno segrevanje, bodo morali v kratkem sprejeti pomembne poslovno-turistične odločitve
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Invictus ::
glede lisice. a ne vidiš, da je ta še vedno bolj znana v svetu in prinaša več denarja kot mtb proga!
Lisica v MVB je pase, že tako je zadnja leta večinoma vb Kranjski gori. Pa še na listi za odstrel pri FIS je... Nezanesljiva, pa drugi dajo večje podkupnine.
Densr? Če bi bil MTB park urejen, z malo reklame dobišp cel kup folka. Sam ne pride sam, je treba kar aktivno tržiti, tudi s kako znano osebo. Sam marketing je šibka točka Slovencev. Ker se jim zdi nepotreben strošek, sploh v malo bolj zahojenih krogih. Kar MTB tudi je. Vsi bi delali proge predvsem zase, tujec naj pa samo nakaže denar.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Sparkxl ::
Tako je, lisice v mb ne bo nazaj. Ampak če vprašaš lokalno politiko...niti slišati nočejo o tem. Če to kdo pribije je križan instantno.
Kar se bajk parka tiče, 2/3 so tuji obiskovalci. Pridejo sami od sebe. Zdaj pa si predstavljajte da bi se zadeve profesionalno lotili. To bi bila mtb meka v tem delu evrope.
Kar se bajk parka tiče, 2/3 so tuji obiskovalci. Pridejo sami od sebe. Zdaj pa si predstavljajte da bi se zadeve profesionalno lotili. To bi bila mtb meka v tem delu evrope.
Gregor P ::
... in še darilo prejmeš
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
tonttu ::
Sem dvakrat reload pritisnil, nato pa se enkrat pogledal, ce se nisem kje zatipkal, ker sem mislil, da sem prisel na web kaksne lokalne trgovinice, ki prodaja orodje. Sele potem sem ugotovil, da tisti Bosch banner cez 2/3 strani zares ni point strani ampak je samo reklamni banner
Unchancy ::
Po drugi strani, tako je za kolesarje "u najlepšem mestu na svetu, dje":
https://siol.net/avtomoto/promet/prizor...
https://siol.net/avtomoto/promet/prizor...
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22759 (15586) | zmaugy |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52611 (45900) | BigWhale |