Forum » Na cesti » Fiat punto 2008 težave
Fiat punto 2008 težave
Kvajeto ::
Zdravo,
imam fiat punto letnik 2008, 184000 kilometrov. Težave imam, ker se občasno prižiga lučka za motor + kdaj pa kdaj trese v mirovanju, ko je motor mrzel. Pri mehaniku je pokazal težave v kodi PO300 IN P0301. Svečke in vžigalne tuljave so bile zamenjane. Ali je imel kdo podobne težave?
imam fiat punto letnik 2008, 184000 kilometrov. Težave imam, ker se občasno prižiga lučka za motor + kdaj pa kdaj trese v mirovanju, ko je motor mrzel. Pri mehaniku je pokazal težave v kodi PO300 IN P0301. Svečke in vžigalne tuljave so bile zamenjane. Ali je imel kdo podobne težave?
hojnikb ::
ni nujno da je vzrok vzigni sistem. Mogoče te injektorji kaj hecajo. Ali pa kaj druga. Misfire lahk povzroca marsikaj...
#brezpodpisa
A. Smith ::
P0300 pomeni, da ti motor klenka (misfire), P0301 pa, da se to dogaja v prvem cilindru.
https://www.700r4transmissionhq.com/p03...
Če je mehanik znal prebrati kodo napake, ni pa vedel, kaj gledati naprej, potem ni prav dober mehanik. Poleg napake na sistemu za vžig (ki praviš, da je sicer zamenjan, kaj pa kabli?) je lahko napaka še na EGR ventilu, tesnenju cilindra (prenizka kompresija ali ni podtlaka pri sesanju gorivne mešanice), okvara na motornih senzorjih...
https://www.700r4transmissionhq.com/p03...
Če je mehanik znal prebrati kodo napake, ni pa vedel, kaj gledati naprej, potem ni prav dober mehanik. Poleg napake na sistemu za vžig (ki praviš, da je sicer zamenjan, kaj pa kabli?) je lahko napaka še na EGR ventilu, tesnenju cilindra (prenizka kompresija ali ni podtlaka pri sesanju gorivne mešanice), okvara na motornih senzorjih...
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Kvajeto ::
meni je mehanik rekel, da se prvo menja vžigalno tuljave in svečke. če ni to da se gre potem naprej... ne mislim zdaj dat 1k evrov za popravilo nekega puntota :)
wcpapir ::
Mehanik je imel prav to je najceneje menjat ce se ugiba pa se skodi ne. Ti pa imas tudi prav. Jaz te odrešim težav, kupim tega puntoja za 500€ piši zs
zobnik ::
V večini so problemi, da folk vozi avte normalno brez da avto kdaj vidi "teranje, če pa kdaj koga prehitiš z visokim obrati pa to ni nič.
Probaj ga z drugo preterat do konca, ampak bo tud poraba 50% višja. Pa če misliš to naredit 5-10km je premal. Mal bolj živahno vzt avto pa bo delal.
Probaj ga z drugo preterat do konca, ampak bo tud poraba 50% višja. Pa če misliš to naredit 5-10km je premal. Mal bolj živahno vzt avto pa bo delal.
Blinder ::
Potem lahko tudi pošprica z wd40 in upa, da bo pomagalo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
SambaShare ::
OP, na fiatforum si že pogledal? Ti mogoče kaj pije hladilno tekočino?
https://www.fiatforum.com/search/327457...
Pazi da ti ne bo kdo na prvo žogo menjal ECU-ja, to je res skrajna opcija.
https://www.fiatforum.com/search/327457...
Pazi da ti ne bo kdo na prvo žogo menjal ECU-ja, to je res skrajna opcija.
WizzardOfOZ ::
Lahko je vžigalna tuljava.
To je zadeva zraven kablov na levi strani.
Lahko je filter motorja, lahko je slaba masa (črni kabel iz minusa akumulatorja do motorja in do šasije atomobila), lahko je tisoč in ena stvar.
Kater model motorja imaš?
To je zadeva zraven kablov na levi strani.
Lahko je filter motorja, lahko je slaba masa (črni kabel iz minusa akumulatorja do motorja in do šasije atomobila), lahko je tisoč in ena stvar.
Kater model motorja imaš?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Anawilliam ::
PO300 IN P0301 so kode težav pri vžigu, ki jih lahko povzročijo številni dejavniki, kot so težave z vžigalnimi tuljavami, senzorjem položaja ročične gredi, senzorjem vrtljajev na minuto (RPM) ali temperaturnim senzorjem motorja. Druge možne težave so lahko slaba električna povezava, puščanje goriva ali težava s sistemom za gorivo.
Kvajeto ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Lahko je vžigalna tuljava.
To je zadeva zraven kablov na levi strani.
Lahko je filter motorja, lahko je slaba masa (črni kabel iz minusa akumulatorja do motorja in do šasije atomobila), lahko je tisoč in ena stvar.
Kater model motorja imaš?
vžigalne tuljave so bile menjanje, svečke tudi. motor se mi trese samo, ko je zunaj mrzlo, minus, pa še to 10-15 sekund in potem preneha. pa tista lučka za motor se prižge oz utripa, kakor kdaj. npr danes ko je bilo 9 stopinj zunaj mi ni tresel, pa tudi lučka se ni prižgala... glede modela motorja pa nimam pojma vem samo 1.4 / 16V bencinar.
WizzardOfOZ ::
So bili pri tebi menjani kabli do svečk ali vžigalna tuljava + kabli do svečk?
Avto ima prvih nekaj sekund itak nastavitev odmičnih in prilagajanje na kvaliteto goriva, kjer nastavi vžig in prepreči klenkanje, kar pomeni, da lahko mašina že zato trese. Ko je mraz, lčahko to traja dlje časa.
Avto ima prvih nekaj sekund itak nastavitev odmičnih in prilagajanje na kvaliteto goriva, kjer nastavi vžig in prepreči klenkanje, kar pomeni, da lahko mašina že zato trese. Ko je mraz, lčahko to traja dlje časa.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
TheBlueOne ::
meni je mehanik rekel, da se prvo menja vžigalno tuljave in svečke. če ni to da se gre potem naprej... ne mislim zdaj dat 1k evrov za popravilo nekega puntota :)
Ima prav. Ce heca samo ko je hladen je problem tezko najti, ker imas malo casa za iskanje. Vprasanje, ce so ostala popravila smiselna. Jaz bi se vozil z napako tako dolgo dokler problem ne bi eskaliral, da bi bilo lazje najti napako.
hojnikb ::
lahko je tudi manjko kompresije na kakšnem cilindru (ali ne tesnijo dobr ventili al pa obročki) in k se mičkeno zagrejejo in raztegnejo materiali, je potem bolš, ker je dost kompresije da motor ne laufa po 3 cilindrih.
Poskusi pri hladnem motorju k je zunaj mrzlo odkalplat vzigne kable, da mogoče najdeš na katerem cilindru je problem (če spoh je)
Poskusi pri hladnem motorju k je zunaj mrzlo odkalplat vzigne kable, da mogoče najdeš na katerem cilindru je problem (če spoh je)
#brezpodpisa
TheBlueOne ::
aiko ::
Anawilliam je izjavil:
PO300 IN P0301 so kode težav pri vžigu, ki jih lahko povzročijo številni dejavniki, kot so težave z vžigalnimi tuljavami, senzorjem položaja ročične gredi, senzorjem vrtljajev na minuto (RPM) ali temperaturnim senzorjem motorja. Druge možne težave so lahko slaba električna povezava, puščanje goriva ali težava s sistemom za gorivo.
Se strinjam.
Jaz bi preveril sledeče:
- glavno maso motorja (dostikrat problem)
- preveril in/ali menjal filter goriva (kateri je verjetno še prvi?)
- preveril senzor pritiska goriva (manj verjetno)
- preveril če črpalka drži konstanten tlak (3.5 bar, če je manj je lahko filter zabasan ali črpalka slaba).
- preveril in spucal MAP
- Po potrebi lahko spustiš skozi en čistilec a la Liqui Moly Pro-Line Gasoline System Cleaner
- ne, ni problem v letniku vozila. Tej avti so zelo trdoživi (imamo doma tudi GP 1.3mjet 2006 letnik in zadeva dela, res je pa da se dela servise kot je treba in vsakih 12k km)
Kvajeto ::
TheBlueOne je izjavil:
meni je mehanik rekel, da se prvo menja vžigalno tuljave in svečke. če ni to da se gre potem naprej... ne mislim zdaj dat 1k evrov za popravilo nekega puntota :)
Ima prav. Ce heca samo ko je hladen je problem tezko najti, ker imas malo casa za iskanje. Vprasanje, ce so ostala popravila smiselna. Jaz bi se vozil z napako tako dolgo dokler problem ne bi eskaliral, da bi bilo lazje najti napako.
verjetno bom kar to možnost usekal... da se bom kar vozil z napako in upal da mi ne crkne na cesti
bedarija ::
Zdravo,
imam fiat punto letnik 2008, 184000 kilometrov. Težave imam, ker se občasno prižiga lučka za motor + kdaj pa kdaj trese v mirovanju, ko je motor mrzel. Pri mehaniku je pokazal težave v kodi PO300 IN P0301. Svečke in vžigalne tuljave so bile zamenjane. Ali je imel kdo podobne težave?
ja sem imel identičen problem Punto 2004. tresel nenormalno v mirovanju, aspuh pihal kot da bi traktor vozil, ob močnem gasu avto ni imel moči in je cukal. zamenjali smo tuljavo, svečke in kable, sedaj dela ok
če biš menjal sam te pride strošek max 50EUR
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bedarija ()
Invictus ::
Če mašino trese, ponavadi pomeni, da ti ne delajo vsi bati.
Mislim, da ima Punto 2 vžigalni tuljavi, vsaj moj jih je imel. Zamenjal obe, pa je bil mir.
Mislim, da ima Punto 2 vžigalni tuljavi, vsaj moj jih je imel. Zamenjal obe, pa je bil mir.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tresenje mororja med vožnjoOddelek: Na cesti | 3221 (2494) | joker16_7 |
» | Problem seat ibiza 1.6 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7746 (5713) | p3ro |
» | Megane vžge kakor se mu zljubiOddelek: Na cesti | 9360 (8697) | SplitCookie |
» | Megane zgublja na mociOddelek: Na cesti | 12745 (11360) | energetik |
» | Moj avto...Oddelek: Loža | 5756 (4269) | Azrael |