Forum » Loža » Je Zoki poštenjak ali baraba?
Je Zoki poštenjak ali baraba?
nejcek74 ::
Sicer, če Ljubljana rabi novo avtobusno in železniško, bomo kleni Slovenci že stopili skupaj in to častili, jasno, da bomo....
V primeru Ljubljanske železniške postaje je le ta talec države oziroma SZ. Ker pa Zoki z veseljem službuje interesom naložbenega kapitala je ze v mandatu prejšnje, Jajotove vlade prislo do "unholly alliance" ki bo dokončno pokopala projekt poglobitve tirov in s tem resitve stevilnih perecih zagat v mestu.
fujtajksel ::
... projekt poglobitve tirov in s tem resitve stevilnih perecih zagat v mestu.
Ne verjamem da je ravno poglobitev tirov nek ključ do rešitve perečih zagat v mestu. Mogoče za tiste parkrat na leto ko ob nalivu zalije podvoze... ampak če bi poglobili tire bi takrat pač zalilo železnico namesto cest :)
Ključ bi bilo par linij metroja, ki bi vozil znatno hitreje od osebnega pleha. Pod zemljo v ožjem centru, drugje bi lahko šle po glavnih vpadnicah, s podvozi/nadvozi križišč. Zoki je z nedavno obnovo glavnih vpadnic zabetoniral da tega še lep čas ne bo (nekoč je bil na/ob njih rezerviran prostor za tramvaj).
Mogoče bi lahko rešili s hitrimi primestnimi vlakci na obstoječih železniških tirih, če bi za ves železniški tovor naredili obvoznico.
Pa ključno bi bilo ne več štepat visokih stolpnic v ožji center, dokler tega ni. Zokiju so veliki projekti žal všeč, ker so od njih tudi višji procenti.
solatko ::
fujtajksel - Zračunaj, za koliko km bi imeli metro, še tramvaj nebi bil profitabilen. Metro se izplača in je smiseln pri 500k prebivalcih in radij kakšnih 50km, vse ostalo je kot vlečnica na grad. Dobro, da se ni še nihče spomnil na žičnice, kot so v Caracasu.
Caracas, Venezuela
Venezuela glavno mesto je še en primer mesta, ki z žičnicami povezuje svoje revnejše okrožje do bogatejšega središča. Bila je tudi bistveno bolj smiselna in cenejša alternativa gradnji novih cest po mestu.
Caracas, Venezuela
Venezuela glavno mesto je še en primer mesta, ki z žičnicami povezuje svoje revnejše okrožje do bogatejšega središča. Bila je tudi bistveno bolj smiselna in cenejša alternativa gradnji novih cest po mestu.
Delo krepa človeka
Zimonem ::
fujtajksel - Zračunaj, za koliko km bi imeli metro, še tramvaj nebi bil profitabilen. Metro se izplača in je smiseln pri 500k prebivalcih in radij kakšnih 50km, vse ostalo je kot vlečnica na grad. Dobro, da se ni še nihče spomnil na žičnice, kot so v Caracasu.
Caracas, Venezuela
Venezuela glavno mesto je še en primer mesta, ki z žičnicami povezuje svoje revnejše okrožje do bogatejšega središča. Bila je tudi bistveno bolj smiselna in cenejša alternativa gradnji novih cest po mestu.
Veš kaj je najbolj zanimivo. Izselil se se pod zokijem. Pa ga zagovarjaš. Pa še nisi preselil k Venezuelo. Človek res težko sledi tvojim miselnim tokovom.
Metro ali vsaj tramvaj imata pri primerljivi velikosti vsaj Grenoble in Zuirich.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
fujtajksel ::
fujtajksel - Zračunaj, za koliko km bi imeli metro, še tramvaj nebi bil profitabilen. Metro se izplača in je smiseln pri 500k prebivalcih in radij kakšnih 50km, vse ostalo je kot vlečnica na grad. Dobro, da se ni še nihče spomnil na žičnice, kot so v Caracasu.
Caracas, Venezuela
Venezuela glavno mesto je še en primer mesta, ki z žičnicami povezuje svoje revnejše okrožje do bogatejšega središča. Bila je tudi bistveno bolj smiselna in cenejša alternativa gradnji novih cest po mestu.
Metroje ali tramvaje ali lahke primestne železnice ima ogromno mest po Evropi, tudi velikosti LJ. S tem da navaden el. tramvaj pomaga samo glede emisij, ne pa glede hitrosti, ker mora čakat semaforje. Kopat rove bi imelo v LJ seveda smisel kvečjemu pod ožjim centrom.
Gondolo imajo tud v La Pazu :)
Če bi se pravi čas spomnili, bi lahko sofinancirali iz evropskih strukturnih skladov.
WizzardOfOZ ::
od medvod do grosuplja je koliko km? od vrhnike do domžal, kamnika je km?
in iz teh manjših vasi, bi lahko metro vozil v veliko vas.
in iz teh manjših vasi, bi lahko metro vozil v veliko vas.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Smrekar1 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
od medvod do grosuplja je koliko km? od vrhnike do domžal, kamnika je km?
in iz teh manjših vasi, bi lahko metro vozil v veliko vas.
Metro stane med 100 in 300 milijonov evrov na kilometer. Želel bi narediti križ čez Ljubljano, recimo povezavo Kamnik-Vrhnika in Škofja Loka-Grosuplje, podzemni del se začne v Vižmarjih, Črnučah, Viču in Rudniku. To nanese približno dva podzemna kraka po dobrih 12 km vsak (raje več, to je s skoraj ravno črto), oziroma kakih 2,5-7,5 milijard evrov za podzemni del, plus kolikor stane železnica od tam dalje, ajdi lahko se tudi priključiš na že obstoječo železnico.
To je 10-30 letnih proračunov MOL. Toliko o tem zakaj Ljubljana nima metroja. Tu še nismo upoštevali visoke podtalnice na območju Ljubljane, ki močno podraži vsako podzemno gradnjo.
Tramvaj je pa hudičevo težko na novo vpeljati v mesto, ker tračnice rabijo prostor (šok!). Ponekod bi čisto šel, potem pa prideš do križišča, kjer zadeva enostavno ne znese. V tem je problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
tony1 ::
Naj se zagrebejo za sredstva iz Beograda, pardon Bruslja :-)
Dejstvo je, da bi nam metro v kombinaciji s tramvajem prišel prav in da ga je lažje uvesti danes kot čez 50 let, ko bo pozidave še več... Če se hoče kaj res narediti okrog mestnega transporta v Lj, bo treba najti denar. Sicer bo pač vse ostalo tako kot je, kako pa naj bo drugače?
Dejstvo je, da bi nam metro v kombinaciji s tramvajem prišel prav in da ga je lažje uvesti danes kot čez 50 let, ko bo pozidave še več... Če se hoče kaj res narediti okrog mestnega transporta v Lj, bo treba najti denar. Sicer bo pač vse ostalo tako kot je, kako pa naj bo drugače?
dexterboy ::
Sami sebi zbijate ceno človeškega življenja na nulo, ne da si zaslužite, prosite, da se ravna z vami kot z največjimi izmečki. Zato smo tukaj, kjer smo... če imaš otroke, upam, da so vsaj živi in zdravi. Skozi takšne poste kažeš na to, da jim kaj več tudi ne moreš dati. Kot pa zgolj in samo obstoj. Idiocracy, ki se plodi čez vse meje... Takle mamo :(Vztrajam, pri Fuzinah (ki si jih lepo opisal) in pri ciganu (ki ravno tako lepo opisuje tvoj nacin razmisljanja). Tako, da lepo, da si se izselil. Takih ne rabi ne Ljubljana ne Zoki.Ti skozi ... volilno bazo ;)Aja, si hotel ... rabimo takih.Bil sem 33 let .... v čisto drugačni luči...Absolutno mi je všeč .... tlakovan center Ljubljane.Podpis. Kot Ljubljančan ga že dolgo ne podpiram več. Lepo mesto gor/dol, tip bi moral bit v čuzi. Častni meščani Ljubljane, ki so mu leto nazaj spisali pismo podpore spriča afer, naj pa tudi gredo nekam.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Smrekar1 ::
Naj se zagrebejo za sredstva iz Beograda, pardon Bruslja :-)
Aha. Potem pa svizec zavije čokolado v folijo ...
Zaradi neprimernih tal je realno številka 2x višja.
Dejstvo je, da bi nam metro v kombinaciji s tramvajem prišel prav in da ga je lažje uvesti danes kot čez 50 let, ko bo pozidave še več... Če se hoče kaj res narediti okrog mestnega transporta v Lj, bo treba najti denar. Sicer bo pač vse ostalo tako kot je, kako pa naj bo drugače?
Dejstvo je, da so nekatere stvari v določeni točki enostavno predrage. Za tramvaj pa omejitev ni nova pozidava, temveč stare stavbe v centru mesta in že samo dejstvo, da Ljubljana stoji na naravni zožitvi med Golovcem in Šišenskim hribom.
Med Tivolijem (konec Šišenskega hirba) in začetkom Grajskega griča (začetek Golovca) je 870 metrov. To je ožina, zaradi katere je Ljubljana postala pomembno mesto, saj nadzira vhod v edino trgovsko pot med Italijo in vzhodom. To je tudi ožina, skozi katero mora praktično vsak tramvaj, ki povezuje severni del Ljubljane z južnim - edini alternativi sta tunel pod Gradom in Roška cesta, Hradetskega cesta je preveč umaknjena na stran, pa tudi prostora ni tam.
V teh 870 metrov moraš umestiti tramvajske tračnice, brez da bi zaprl praktično edine prometnice med severnim in južnim delom mesta. Pusti ti Bežigrad, Rudnik, Šiško idr, tam bo prostora tudi po novi pozidavi več kot dovolj.
dexterboy ::
Ko sem hodil v srednjo šolo v LJ v centru, je sicer bilo kot je bilo vendar če tisti čas primerjam z današnjim stanjem je bilo zame to bolje takrat. Čeprav je takrat še šel promet skozi center, je bilo parkirišče na kongrescu ipd. Takrat je bila Ljubljana z dušo. Poleti je bilo najlepše, ker ni bilo nikjer nikogar. Mir. Sedaj miru ni več. Na prešercu so spomladi postavili tist kafič po marelami. Sedaj je tista ciganija postavljena celo leto tam.
In potem so vrtičkarji bili problem? So bili, ker niso nič plačali. Če plačaš, lahko tudi v strogem centru mesta delaš ciganske zadeve, če se ti tako zahoče. Sedaj se je tisti lokal malo razširil in naredil malo bolj trajne zadeve, niso več klasične reklamne marele, so malo bolj trdne. Pa vseeno, zdi se mi, da peljemo v napačno ulico s takimi prijemi.
Od turizma živi nekaj % ljudi, vsi ostali smo pa jebena stranka. Reklame, ki jih je evroplakat nametal po celi LJ v zameno za bicikelj in nauporne postaje za bus... In vi, da se zoki ne gre javno zasebnih zadev. LPP se je podražil iz 0,8 na 1,2 oz. sedaj je že 1,3 eur. In to ni podražitev? Energetika vsako leto draži svoje storitve. Snago so združili z Voko. Le zakaj? Energetiko so pustili samostojno. Le zakaj? Sicer je vse Holding LJ vendar na bruhanje mi gre vse skupaj, kaj se dogaja. Zadeve poznam malo bolj podrobno in je to katastrofa.
THIS!
Kapo dol za tale spis! Ja, lepo je bilo, ko smo hodili čakat punce pred ekonomsko na Prešernovi, pa nas so tiste stare Mercedesove LPP trole peljale mimo Prešerca skozi center po Wolfovi mimo tiste diskoteke... ne spomnim se trenutno imena. Pa ko sem imel prakso pri enem privatniku, vsako jutro smo se zbirali pri njegovem domu, živel je pa na Wolfovi ulici, skozi majhen prehod na dvorišče. Takrat je imel Alfo 75, nas je parkrat peljal do delavnic v šiški... Sem mislil, da se peljem v raketi!... ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
fikus_ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
od medvod do grosuplja je koliko km? od vrhnike do domžal, kamnika je km?
in iz teh manjših vasi, bi lahko metro vozil v veliko vas.
Zeleznica že obstaja od LJ do Kamnika in nazaj.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
fujtajksel ::
WizzardOfOZ je izjavil:
od medvod do grosuplja je koliko km? od vrhnike do domžal, kamnika je km?
in iz teh manjših vasi, bi lahko metro vozil v veliko vas.
Metro stane med 100 in 300 milijonov evrov na kilometer. Želel bi narediti križ čez Ljubljano, recimo povezavo Kamnik-Vrhnika in Škofja Loka-Grosuplje, podzemni del se začne v Vižmarjih, Črnučah, Viču in Rudniku. To nanese približno dva podzemna kraka po dobrih 12 km vsak (raje več, to je s skoraj ravno črto), oziroma kakih 2,5-7,5 milijard evrov za podzemni del, plus kolikor stane železnica od tam dalje, ajdi lahko se tudi priključiš na že obstoječo železnico.
To je 10-30 letnih proračunov MOL. Toliko o tem zakaj Ljubljana nima metroja. Tu še nismo upoštevali visoke podtalnice na območju Ljubljane, ki močno podraži vsako podzemno gradnjo.
Tramvaj je pa hudičevo težko na novo vpeljati v mesto, ker tračnice rabijo prostor (šok!). Ponekod bi čisto šel, potem pa prideš do križišča, kjer zadeva enostavno ne znese. V tem je problem.
Pri nas nima smisla rit cele trase pod zemljo, bi pa lahko relativno majhen del pod ožjim centrom, kjer res ni prostora. Tudi v večjih in bogatejših mestih gre metro marsikje velik del po površju, na zagrajenih tirih.
V starih ureditvenih načrtih je bil na nekaterih glavnih vpadnicah že dolga desetletja rezerviran prostor za širitev za tramvaj, čez nekatere hiše blizu cesti pa so bili narisani križi, zanesljivo vem za Celovško.
V križiščih je problem še to da bi moral pogosto čakat kot zdaj busi, ne bi bil nič kaj hitrejši. Drugod videna dobra rešitev so nadvozi ali podvozi križišč, kjer so lahko hkrati tudi postaje.
Alternativa kot že rečeno železniška tovorna obvoznica in da se potem za to porabi obstoječe tire. Sem videl da so na kamniški progi zadnje čase nekaj delali, menda samo izogibališča ne res dvotirne.
Seveda gre za velike investicije. Se spomnim da se je enkrat nekaj tuhtalo o tem v času ko bi lahko za to namenili evropski denar. Ampak bi bilo treba dat na mizo tudi znaten kup svojega, ravno takrat pa je Janez Ljubljani denar odvzel in se je praskalo skupaj komaj za preživetje.
tony1 ::
Smrekar: Rešitvi se torej reče tunel, če sta težava dva hriba.
To je takšno jamBranje kot glede tega, da bodo morali najprej na Zemlji pristati Marsovci, preden bomo lahko šli sezidat več kilometrov dolg tunel za povezavo Gorenjske in Primorske... Se kakor sanja o tem desetletja, ampak, "veste se pač ne da".
Po drugi strani pa zidamo tunele za drugi tir ko blesavi samo zato, da bomo konkurirali Jodlarski novi (gotovo že v štartu dvotirni?) gorski železnici in ko Jodlarji izsilijo, da "so dvosmerni AC tuneli sovražnik Evrope št. 1" (Putko je verjetno 1,1?), pa ni problem izvrtati še ene 8-kilometrske cevi. Kaj pa čmo, gospodar je tako ukazal!
Kurčev parstometrski tunel v Škofji Loki smo tudi čakali ene 40 let.
In tako naprej: šentviški tunel stoji na pol sezidan 20 let, ker "ni denarja in itak ni ceste". Ampak cesta enkrat pride in sredi projekta se pogrunta, da je projekt prepoceni, ane, to pa ne, samo toliko pa ne sme stati, dajmo delati v tunelu kaverne za odcepe, ah, cena, kaj bi to, 300+ mio EUR, to pa res ni noben denar. (Če bi imeli 600 mio mark leta 1985 kje vzeti, bi s tem denarjem sezidali cel AC križ!).
Skratka, jasno je, da bo tramvaj in tiste tri podzemne proge (najbolje, da so del tramvaja/vlaka) stal ogromno. Nas pa trenutno tudi ogromno stane status quo, s stran vrženim časom v kolonah, stran vrženim prostorom za parkirišča za avtomobile, stran vrženim zdravjem ljudi, ki živijo v Lj in dihajo svinjski zrak.
To je takšno jamBranje kot glede tega, da bodo morali najprej na Zemlji pristati Marsovci, preden bomo lahko šli sezidat več kilometrov dolg tunel za povezavo Gorenjske in Primorske... Se kakor sanja o tem desetletja, ampak, "veste se pač ne da".
Po drugi strani pa zidamo tunele za drugi tir ko blesavi samo zato, da bomo konkurirali Jodlarski novi (gotovo že v štartu dvotirni?) gorski železnici in ko Jodlarji izsilijo, da "so dvosmerni AC tuneli sovražnik Evrope št. 1" (Putko je verjetno 1,1?), pa ni problem izvrtati še ene 8-kilometrske cevi. Kaj pa čmo, gospodar je tako ukazal!
Kurčev parstometrski tunel v Škofji Loki smo tudi čakali ene 40 let.
In tako naprej: šentviški tunel stoji na pol sezidan 20 let, ker "ni denarja in itak ni ceste". Ampak cesta enkrat pride in sredi projekta se pogrunta, da je projekt prepoceni, ane, to pa ne, samo toliko pa ne sme stati, dajmo delati v tunelu kaverne za odcepe, ah, cena, kaj bi to, 300+ mio EUR, to pa res ni noben denar. (Če bi imeli 600 mio mark leta 1985 kje vzeti, bi s tem denarjem sezidali cel AC križ!).
Skratka, jasno je, da bo tramvaj in tiste tri podzemne proge (najbolje, da so del tramvaja/vlaka) stal ogromno. Nas pa trenutno tudi ogromno stane status quo, s stran vrženim časom v kolonah, stran vrženim prostorom za parkirišča za avtomobile, stran vrženim zdravjem ljudi, ki živijo v Lj in dihajo svinjski zrak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
fujtajksel ::
> In tako naprej: šentviški tunel stoji na pol sezidan 20 let, ker "ni denarja in itak ni ceste".
Celoten šentviški tunel je rezultat vojaške "inteligence". Bi se dalo brez tunela sploh, hoteli so imet bunker.
Celoten šentviški tunel je rezultat vojaške "inteligence". Bi se dalo brez tunela sploh, hoteli so imet bunker.
a_borlak ::
Železniški tovorni promet spelješ nekje južno mimo Ljubljane, tako da ti ostane le gorenjski konec, povečaš število potniških vlakov, narediš progo LJ-NM dvotirno, kjer se le da, da recimo lahko pride vlak iz NM v LJ v 45 minutah in ne v dvakratniku tega časa, pa boš hitro imel pol manj prometa. In ja, kar se turizma tiče, par procentov dobro živi na ta račun, najemnine so tudi visoke, zdaj pa ugibaj, komu vse to paše.
tony1 ::
fujtajksel je izjavil:
> In tako naprej: šentviški tunel stoji na pol sezidan 20 let, ker "ni denarja in itak ni ceste".
Celoten šentviški tunel je rezultat vojaške "inteligence". Bi se dalo brez tunela sploh, hoteli so imet bunker.
Drži, brez jugovojske v Šentvidu (ki ni dala soglasja za priklop Gorenjske AC na Lj obroč bolj severno), ker ji je to ustrezalo, bi bilo vse mnogo bolj enostavno.
Z vidika 300 mio računa za dokončanje tunela bi bilo smiselno o lokaciji priključka pred 20imi leti razmisliti še enkrat - kar pa je v Slo menataliteti, kjer so cegli najbolj sveta stvar v vesolju spet nepredstavljiva stvar.
Kasneje (že v "svobodi") se je traso AC dejansko potrjevalo in premikalo kar v državnem zboru... Pa izsiljevalo, da bo trasa potrjena, če DARS obenem obnovi kup lokalnih cest (nekaj morda upravičeno - tovornjaki jih bodo uničili zaradi gradnje AC, ogrmomno pa seveda ne)... Že takrat so ti interesi postali čisto partikularni, npr. spremeni se trasa AC čez Trojane, ker ima kmetijski minister vmes svojo kmetijo s par ovcami...
solatko ::
WizzardOfOZ - Res je in veš kako bi bil zaseden. Pa vi sploh veste kaj govorite, pol vlakov in skoraj vsi avtobusi so bili ukinjeni, ker se enega ali pet potnikov ne splača vozit 20, 30+ km. Nikoli ne bo nihče dosegel, da bi se ljudje vozili z javnimi sredstvi, dokler se plačuje vožnja, ceneni pp, avti na leasing in kredo,...
tony1 - Rešitev je preprostejša - dovolilnice za vstop zaposlenih v mesto, razen, če so najmanj 3-je v vozilu. Ureditev pp na obrobju in prevoz z mestnimi avtobusi v center, ampak kaj, ko kmečka gospoda hoče s svojimi jajci v mesto in parkirat pred službo. Poleti je LJ prazna, tudi jutranja gneča je veliko manjša in traja manj časa, oktobra pa bo svoj pleh pripeljali še nekaj 1000 študentov, zasedlo vse žive prostore in se potem ob petkih odpeljalo po solato, v nedeljo zvečer pa na novo. Zato, da boste vaše riti pripeljali vsak dan do delovnega mesta pa res nihče ne bo dajal silne miljarde za metro in podobne neumnosti. Je bolj pametno, da bi imeli namesto tega, ljubljanski otroci zastonj vrtce in šolsko prehrano (da ne bo pomote, ljubljanski).
fikus - Pa okoli LJ tudi, imaš tudi kar nekaj postaj za UKC tik zraven, do najbolj oddaljene bolnice je manj kot 500m pa se večina zaposlenih pripelje z osebnim avtom in zasede prostore, ki bi bili lahko namenjeni bolnikom in obiskom.
tony1 - Rešitev je preprostejša - dovolilnice za vstop zaposlenih v mesto, razen, če so najmanj 3-je v vozilu. Ureditev pp na obrobju in prevoz z mestnimi avtobusi v center, ampak kaj, ko kmečka gospoda hoče s svojimi jajci v mesto in parkirat pred službo. Poleti je LJ prazna, tudi jutranja gneča je veliko manjša in traja manj časa, oktobra pa bo svoj pleh pripeljali še nekaj 1000 študentov, zasedlo vse žive prostore in se potem ob petkih odpeljalo po solato, v nedeljo zvečer pa na novo. Zato, da boste vaše riti pripeljali vsak dan do delovnega mesta pa res nihče ne bo dajal silne miljarde za metro in podobne neumnosti. Je bolj pametno, da bi imeli namesto tega, ljubljanski otroci zastonj vrtce in šolsko prehrano (da ne bo pomote, ljubljanski).
fikus - Pa okoli LJ tudi, imaš tudi kar nekaj postaj za UKC tik zraven, do najbolj oddaljene bolnice je manj kot 500m pa se večina zaposlenih pripelje z osebnim avtom in zasede prostore, ki bi bili lahko namenjeni bolnikom in obiskom.
Delo krepa človeka
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ - Res je in veš kako bi bil zaseden. Pa vi sploh veste kaj govorite, pol vlakov in skoraj vsi avtobusi so bili ukinjeni, ker se enega ali pet potnikov ne splača vozit 20, 30+ km. Nikoli ne bo nihče dosegel, da bi se ljudje vozili z javnimi sredstvi, dokler se plačuje vožnja, ceneni pp, avti na leasing in kredo,...
Iz črnuč preko šentjakoba na šmartinko ni avtobusne linije. Debili tvojega kova na upravi je nočejo, pa čeprav bi bil avtobus povhen. Poznam vsaj 30 ljudi, ki bi se po tej liniji vozili z busom in ne z avtom. Ker moraš it do centra in prestopit, da prideš v isti smeri do željene lokacije, pa se sedaj vsak raje zapelje z avtom.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Invictus ::
Slovenija je preveč razseljena za nek normalen javni potniški promet in premajhna, da bi se folk peljal z avtom do postaje, potem pa z javnim naprej. So taki ljudje, ampak vse skupaj je preblizu, da bi več folka to počelo.
Folk porabi preveč časa z javnim prometom, ki v osnovi ni nič cenejši kot lastništvo avto ter stroški zanj.
Preprosto matematika ne zdrži.
Za funkcioniranje bi moral biti javni promet zastonj.pa še to najbrž ne bi delovalo.
Folk porabi preveč časa z javnim prometom, ki v osnovi ni nič cenejši kot lastništvo avto ter stroški zanj.
Preprosto matematika ne zdrži.
Za funkcioniranje bi moral biti javni promet zastonj.pa še to najbrž ne bi delovalo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
feryz ::
Saj je zastonj. Ali pa skoraj zastonj. Za vse tiste, ki ga uporabljajo.
Ostali se z avti vozijo.
Ostali se z avti vozijo.
Magic1 ::
Jaz ne bi LPPja uporabljal tudi, če bi bil zastonj. Preprosti mi je čas več vreden. Do službe pridem z avtom v 15min, s kolesom 25min, z avtobusom cca. 45min. Žal je javni promet težko kakorkoli optimalen, ker ne povezuješ le dva čebelnjaka.
Magic
fujtajksel ::
WizzardOfOZ - Res je in veš kako bi bil zaseden. Pa vi sploh veste kaj govorite, pol vlakov in skoraj vsi avtobusi so bili ukinjeni, ker se enega ali pet potnikov ne splača vozit 20, 30+ km. Nikoli ne bo nihče dosegel, da bi se ljudje vozili z javnimi sredstvi, dokler se plačuje vožnja, ceneni pp, avti na leasing in kredo,...
Jaz ne bi LPPja uporabljal tudi, če bi bil zastonj. Preprosti mi je čas več vreden. Do službe pridem z avtom v 15min, s kolesom 25min, z avtobusom cca. 45min. Žal je javni promet težko kakorkoli optimalen, ker ne povezuješ le dva čebelnjaka.
Seveda, nihče se res ne želi vozit s počasnimi in redkimi busi, na njih so izključno tisti ki nimajo druge izbire.
Druga stvar pa je metro (ipd), ki je v natlačenem mestu znatno hitrejši od avta, ker hitro pospešuje in ne čaka na semaforjih in zastojih zaradi preobremenjenih cest in mu ni treba iskat in plačevat parkirišča. Pa še magična meja max enih 15-20 min med zaporednima vlakoma na liniji, da ljudje še dojemajo kot da je povezava vedno na voljo.
solatko ::
fujtajksel - Verjetno so kakšni strokovnjaki, ki razmišljajo tudi v to smer, vendar je vse skupaj premajhno, da bi se taki stroški splačali v naslednjih 100 letih.
Delo krepa človeka
Invictus ::
fujtajksel je izjavil:
Druga stvar pa je metro (ipd), ki je v natlačenem mestu znatno hitrejši od avta, ker hitro pospešuje in ne čaka na semaforjih in zastojih zaradi preobremenjenih cest in mu ni treba iskat in plačevat parkirišča.
Ljubljana ni natlačeno mesto.
Ti natlačenega mesta niti od daleč nisi videl...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Unchancy ::
Z objemi, nasmehi, stiski rok in besedami o prijateljstvu je bilo zaznamovano srečanje Zorana Jankovića in srbskega člana predsedstva BiH Milorada Dodika pred volitvami tako v BiH kot v Sloveniji.
Tole je na oblasti v Ljubljani. Škoda nadaljnjih komentarjev.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Kayzon ::
Slovenija je preveč razseljena za nek normalen javni potniški promet in premajhna, da bi se folk peljal z avtom do postaje, potem pa z javnim naprej. So taki ljudje, ampak vse skupaj je preblizu, da bi več folka to počelo.
Folk porabi preveč časa z javnim prometom, ki v osnovi ni nič cenejši kot lastništvo avto ter stroški zanj.
Preprosto matematika ne zdrži.
Za funkcioniranje bi moral biti javni promet zastonj.pa še to najbrž ne bi delovalo.
Niti ni res ker je letna karta za LPP avtobus tam okoli 400€,medtem ko ze letna uporaba 2006 Renault Cliota te pride ene 1500 (servis plus bencin),tako da si ceneje ce ti ni mar da porabis skupno 30-45 min dnevno za avtobuse.
Unchancy ::
Zokijev bestič Dodik odkrito podprl invazijo ruskih nacijev na Ukrajino. Po drugi strani Zoki in Golob velika frenda.
Še kaj ni jasno?
https://siol.net/novice/svet/ukrajinski...
Še kaj ni jasno?
https://siol.net/novice/svet/ukrajinski...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Unchancy ()
ripmork ::
Brez presenečenj, le kalna voda se je še malce bolj zbistrila. "Gliha vkup štriha", bi rekel. Zokija pa predvidevam po vsem še vedno soglasno podpirajo častni meščani ljubljane (vsaj še lani so ga), kar je zame razvrednotilo to famozno titulo.
LeQuack ::
Jankovič pravi da on bi mal kuril smeti v Lj, nje. Zdaj je našel novo lokacijo, čeprav je prej zatrjeval da bo to kurjenje nadomestilo premog v toplarni Moste, sedaj pa očitno je že pozabil to
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/lj...
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/lj...
Quack !
WizzardOfOZ ::
zoki mora zgradit sežigalnico, ker drugače bo moral denar za predelavo toplarne vrnit.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gruntfürmich ::
sežigalnica (vsaj 5 v sloveniji) so nujno potrebne.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Koraaz ::
Sej sežigalnica ni slaba zadeva, če je stvar narejena tako kot se spodobi in obratuje z minimalnimi emisijami, da sežigajo s tako visokimi temperaturami, da odpadki razpdejo na ne nevarne pline.
Ampak iz izkušenj sem prepričan, da bo to še en spodletel projekt kot npr. športni kompleks Stožice z nedokončanim trgovskim kompleksom.
Aja pa ne pozabimo, da rdeče zastavce bi morale plapolati že zaradi sporne zokijeve izgradnje kanalizacije skozi vodovarstveno območje, že zaradi tega bi morali biti apriorij proti.
Zokiju je okolje sekundarnega pomena.
Ampak iz izkušenj sem prepričan, da bo to še en spodletel projekt kot npr. športni kompleks Stožice z nedokončanim trgovskim kompleksom.
Aja pa ne pozabimo, da rdeče zastavce bi morale plapolati že zaradi sporne zokijeve izgradnje kanalizacije skozi vodovarstveno območje, že zaradi tega bi morali biti apriorij proti.
Zokiju je okolje sekundarnega pomena.
Mato989 ::
Slovenija je preveč razseljena za nek normalen javni potniški promet in premajhna, da bi se folk peljal z avtom do postaje, potem pa z javnim naprej. So taki ljudje, ampak vse skupaj je preblizu, da bi več folka to počelo.
Folk porabi preveč časa z javnim prometom, ki v osnovi ni nič cenejši kot lastništvo avto ter stroški zanj.
Preprosto matematika ne zdrži.
Za funkcioniranje bi moral biti javni promet zastonj.pa še to najbrž ne bi delovalo.
Niti ni res ker je letna karta za LPP avtobus tam okoli 400€,medtem ko ze letna uporaba 2006 Renault Cliota te pride ene 1500 (servis plus bencin),tako da si ceneje ce ti ni mar da porabis skupno 30-45 min dnevno za avtobuse.
LOL, torej iz zadeve izločiš pomembno komponentno (čas) ki je bolj omejen kot denar in rečeš temu ceneje...
Ti računaj da je 1 ura prostega časa vredna kot 2x delovna ura iste osebe, pa boš videl koliko DRAŽJE je bluzit ure po javnem prevozu...
gruntfürmich je izjavil:
sežigalnica (vsaj 5 v sloveniji) so nujno potrebne.
So ja, samo ne v JEBENI kotlini imenovani LJ... Sežigalnice se naj postavi tam kjer piha in tam kjer ne bo tiščalo dol,,, recimo nekje na Primorske zgornjem delu ali Štajersko/prekmurje... tu na polju in ravnicah se smrad ne bo zadrževal za razliko od Ljubljane kjr je pol leta v megli.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Utk ::
Sežigalnica mora bit tam, kjer se toplota lahko koristno uporabi, narejena mora bit pa tako, da ni nobenga smradu.
Mato989 ::
Sežigalnica mora bit tam, kjer se toplota lahko koristno uporabi, narejena mora bit pa tako, da ni nobenga smradu.
Toplota se lahko koristno porabi tudi izven kotlin in LJ =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
AtaŠtumf ::
fujtajksel je izjavil:
Druga stvar pa je metro (ipd), ki je v natlačenem mestu znatno hitrejši od avta, ker hitro pospešuje in ne čaka na semaforjih in zastojih zaradi preobremenjenih cest in mu ni treba iskat in plačevat parkirišča.
Ljubljana ni natlačeno mesto.
Ti natlačenega mesta niti od daleč nisi videl...
Točno tako.
V praktično nobenem večjem mestu ne prideš iz obrobja mesta oz. vasi in parkiraš direkt pred službo.
Zakaj to pričakujete v Ljubljani, plus več kot dovolj alternativ je za normalno in dovolj hitro prečkanje mesta
Seveda so gužve, seveda je pomanjkanje parkirnih prostorov v centru mesta, a tole je tudi v vseh ostalih mestih.
Da, se bo pa sedaj vrglo več slovenskih proračunov za gradnjo u-bahna ali kaj podobnega, da boš hitreje prišel iz enga konca na drugi konec, je pa totalna oslarija.
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem
Surstromming ::
Slovenija je preveč razseljena za nek normalen javni potniški promet in premajhna, da bi se folk peljal z avtom do postaje, potem pa z javnim naprej. So taki ljudje, ampak vse skupaj je preblizu, da bi več folka to počelo.
Folk porabi preveč časa z javnim prometom, ki v osnovi ni nič cenejši kot lastništvo avto ter stroški zanj.
Preprosto matematika ne zdrži.
Za funkcioniranje bi moral biti javni promet zastonj.pa še to najbrž ne bi delovalo.
Tukaj ni posebnost Ljubljana, ampak so posebnost slovenceljski vozniki, ki jih ne bo pamet srecala, tudi, ce bi stali 3 ure v koloni.
Zadevo se uredi z razdelitvijo delavskih dovolilnic, ki odprejo pol urna okna v zacetkih obratovanja podjetja in jih zahteva podjetje s svojim naslovom in delovnim casom, na drugi strani pa se jih obcina razdeli z upostevanjem navala ob doloceni uri na dolocene lokacije po Ljubljani. V kolikor se ugotovi, da je dolocen polurni interval prezaseden (ziveci znotraj ringa so seveda izvzeti iz sistema), dobis dovolilnico za pol ure prej,... in se to uposteva ob naslednji razporeditvi dovolilnic.
Vsako dovolilnico se mesecno zacola, denar pa se prelije v avtomatski nadzor tablic, ter uvede drakonske kazni v primeru, da se odkrije avtomobil izven njegove ure na cesti. Vse skupaj dodatno popreprosti, da AC obroc tvori neprehodno ogrado, tako, da je stevilo nadzornih tock obvladljivo.
Izven rush hourjev se pusti sedanji rezim.
S tem mesto kontrolira koncentracijo prometa, zagotavlja pretocnosti in znizuje onesnazevanje. Vse od potniskega prometa, do posameznih sociopatov za volanom, bi se precej hitreje premikalo skozi mesto.
In za razliko od prej predlaganega bullshita, bi to dejansko delovalo. Vse od metrojev,... do zicnic (wtf!), so samo sanje.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
Mato989 ::
LOL, ti bi šele kompliciral sistem...
Preprosto se uredi tako, da se UKINE POTNE STROŠKE... naenkrat bi folk ugotovil a se jim ne splača vozit v LJ, ljubljana ne bi dobila kadra in bi morali dvignit plače ali pa preselit firmo v druga mesta kjer so bližje kadru ki ga zaposlujejo...
Če zgornji korak ni dovolj je korak 2, pač dodaten OBČINSKI DAVEK (uzakoni ga država) da podjetja v občinah kjer je v zadnjem letu zaznana povečana koncentracija prometa, in določeno število ur in kilometrov kolone, pač plačajo dodaten davek na zastoje in infrastrukturo... za vsakega delavca ki je izven občine dodatnih 10 ali 15% na njegovo plačo.
Garantiram red v 1 letu
Preprosto se uredi tako, da se UKINE POTNE STROŠKE... naenkrat bi folk ugotovil a se jim ne splača vozit v LJ, ljubljana ne bi dobila kadra in bi morali dvignit plače ali pa preselit firmo v druga mesta kjer so bližje kadru ki ga zaposlujejo...
Če zgornji korak ni dovolj je korak 2, pač dodaten OBČINSKI DAVEK (uzakoni ga država) da podjetja v občinah kjer je v zadnjem letu zaznana povečana koncentracija prometa, in določeno število ur in kilometrov kolone, pač plačajo dodaten davek na zastoje in infrastrukturo... za vsakega delavca ki je izven občine dodatnih 10 ali 15% na njegovo plačo.
Garantiram red v 1 letu
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Surstromming ::
LOL, ti bi šele kompliciral sistem...
Preprosto se uredi tako, da se UKINE POTNE STROŠKE... naenkrat bi folk ugotovil a se jim ne splača vozit v LJ, ljubljana ne bi dobila kadra in bi morali dvignit plače ali pa preselit firmo v druga mesta kjer so bližje kadru ki ga zaposlujejo...
Če zgornji korak ni dovolj je korak 2, pač dodaten OBČINSKI DAVEK (uzakoni ga država) da podjetja v občinah kjer je v zadnjem letu zaznana povečana koncentracija prometa, in določeno število ur in kilometrov kolone, pač plačajo dodaten davek na zastoje in infrastrukturo... za vsakega delavca ki je izven občine dodatnih 10 ali 15% na njegovo plačo.
Garantiram red v 1 letu
Ja, imam se bolj preprost sistem od tvojega, odvzame se ljudem avtomobile in se jih spresa. Ukine prodajo. Problem resen treh mesecih, potniski promet bi cvetel.
Ampak ne tvoj, ne moj predlog nima veze z realnostjo. Medtem, ko moj "kompliciran sistem" bi pa deloval. Sploh pa ne vem, zakaj se ptujcan ukvarja z Ljubljano. Si ze sploh bil tam?
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
Surstromming ::
Jankovič ni ne poštenjak, ne baraba. Je človek, ki zna s svojo inteligenco uspešno krmariti po robu še dopustnega. Če mu kdaj malo zdrsne v napačno smer pač poguljufa.
Ima verjetno najdaljši poslovno politični staž in okoli sebe je zbral neprepusten obroč inteligentnih ljudi, ki mu zaupajo.
Vsi se še spomnimo časov, ko so županovali vrtnar iz Črnuč, pa TV voditeljica in seveda političnega vseveda. Vsi so pred izvolitvijo imeli polna usta, kako se bo Ljubjana razcvetela, pa je bilo iz obdobja v obdobje slabše. Pa postavimo enako vprašanje za te župane. Kaj mislite, so oni bili pošteni ali barabe.
Tocno tole. Dokler ni Jankovic prevzel vajeti v svoje roke je bila katastrofa. Seveda pa se ljudje razvadijo/pozabijo in niso sposobni primerjati kako je pod Jankovicem in kako je pod komerkoli drugim.
Se enkrat bo zmagal. Ne glede na protikandidata, stranka, ki zapravlja cloveka za protikandidata v Ljubljani je nora, je bolje, ce ga uporabi kje drugje.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
LukiYo ::
Takšen, kot večina ostalih politikov, desnih in levih. Vprašanje je samo, ali goljufajo z manjšimi ali večjimi računi.
feryz ::
Da vemo, da imamo enega bolj skorumpiranih sodnih sistemov v Sloveniji.
Drugače se lahko zdi, da je vse v redu in da sodnija dejansko kaj naredi za plačo in 600 evrov dodatka. Ob dejstvu, da jih imamo skoraj največ v Evropi na glavo.
Drugače se lahko zdi, da je vse v redu in da sodnija dejansko kaj naredi za plačo in 600 evrov dodatka. Ob dejstvu, da jih imamo skoraj največ v Evropi na glavo.
gruntfürmich ::
Da vemo, da imamo enega bolj skorumpiranih sodnih sistemov v Sloveniji.
jah glej, če večina slovenčkov voli svobodo, potem jim korupcija ustreza. ker povprečen slovenček je čisto enako skorumpiran kot jankovič. le da takšne priložnosti ni dobil v lajfu ker je preveč zabit...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Lokalne volitve (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Problemi človeštva | 49038 (42558) | SimplyMiha |
» | Zoki zmagal, Kangler v drugi krog (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 90741 (85279) | lexios |