Forum » Loža » Nesposobnost in aroganca Bankarta
Nesposobnost in aroganca Bankarta
matijadmin ::
Že drugo leto zapored mi plačilo naročnine na neko oblačno storitev v znesku cent manj kot petdeset evrov prek Apple iTunes-a ni šlo skozi. Dobim SMS, da je plačilo zavrnjeno brez navedbe razloga ali kakšnega meni poznanega razloga.
Imam Mastercard kreditno kartico Delavske Hranilnice. Njihov procesni center je Bankart.
Na že lansko poizvedovanje neposredno pri Bankartu sem dobil po tel. odgovor, da je plačilo v tem znesku Applu pač sumljivo in da nimam kaj kot stopit do banke in podpisat neko izjavo, da procesni center ne bo več posebej varoval mojih plačilnih sredstev ter da se odgovornost za zlorabe v celoti prenese na imetnika kartice, torej name kot potrošnika. Na vprašanje, kdo je postavil takšne kriterije, kako so utemeljeni ti kriteriji, so mi odgovorili, da je to pač poslovna skrivnost. Itak, da bi odobril samo to transakcijo oz. jih na verodostojen način obvestil, da sem jo res avtoriziral, niso hoteli niti slišat. Čloevk dobi občutek, da ima opravka z zlobnimi klovni, ne pa nekom, ki bi se obnašal profesionalno in znal ceniti svoje stranke.
Letos ob poskusu samodejne obnovitve naročnine ista pesem. Tokrat sem se obrnil na svojo banko Delavsko Hranilnico, kjer nimajo ne hrbtenice ne zares cenijo svoje komitente:
Težko je izbirati pridevnike za take arogantne nesposobneže, ki se skrivajo za nevretenčarji. Kaj mi bo kreditna kartica, če z njo ne morem kupovati prek spleta? Kaj mi bo tak ponudnik, ki smatra Apple za sumljiv, čeprav je pri raznih spletnih prevarah zelo kooperativen, tako pri odkrivanju, kot pri vračilu sredstev. Nisem težki ljubitelj Apppla, naročnino imam še iz nekih starih časov. Vseeno se mi samo od sebe zastavlja vprašanje ali nemare tega ne počnejo namerno, da bi nagajali konkurenci, ki jo vidijo v ApplePay-ju?
Jasno je, da so pri Bankartu totalno nesposobni, če seveda ne gre za namerno naganje konkurenci, pa še arogantni za povrh.
Za začetek bom z reklamacijo od Delavske Hranilnice, ker z njihovim procesnim centrom nimam nič, zahteval vračilo naročnine v celoti in jim vrnil kreditno kartico, ker gre očitno za nepravilno opravljeno storitev (če bi jim bilo mar za varnost, bi zgolj preverili, ali je bila predmetna transakcija avtorizirana, ali ne). Nadalje jih bom prijavil še Tržnemu inšpektoratu, ker gre ob nepravilno opravljeni storitvi evidentno še za nepošteno poslovno prakso, saj potrošnika dokaj odkrito izsiljujejo s tem, ko ne želijo odpraviti napake, da bi potem sam prevzel odgovornost, ki je s predpisi in sodno prakso njim naložena.
Ima še kdo podobne izkušnje?
Imam Mastercard kreditno kartico Delavske Hranilnice. Njihov procesni center je Bankart.
Na že lansko poizvedovanje neposredno pri Bankartu sem dobil po tel. odgovor, da je plačilo v tem znesku Applu pač sumljivo in da nimam kaj kot stopit do banke in podpisat neko izjavo, da procesni center ne bo več posebej varoval mojih plačilnih sredstev ter da se odgovornost za zlorabe v celoti prenese na imetnika kartice, torej name kot potrošnika. Na vprašanje, kdo je postavil takšne kriterije, kako so utemeljeni ti kriteriji, so mi odgovorili, da je to pač poslovna skrivnost. Itak, da bi odobril samo to transakcijo oz. jih na verodostojen način obvestil, da sem jo res avtoriziral, niso hoteli niti slišat. Čloevk dobi občutek, da ima opravka z zlobnimi klovni, ne pa nekom, ki bi se obnašal profesionalno in znal ceniti svoje stranke.
Letos ob poskusu samodejne obnovitve naročnine ista pesem. Tokrat sem se obrnil na svojo banko Delavsko Hranilnico, kjer nimajo ne hrbtenice ne zares cenijo svoje komitente:
Pozdravljeni,
Posredujem sporočilo iz kartičnega oddelka:
V sklopu storitev procesiranja kartic imamo aktivno spremljavo potencialnih zlorabljenih kartičnih transakcij. S strinjanjem izločitve kartice iz tega sistema se odgovornost za zlorabe po nevarovani kartici prenese na nosilca kartice.
Kartico lahko izločimo iz sistema 15ih minutah, ko posredujemo zahtevek na procesni center.
Težko je izbirati pridevnike za take arogantne nesposobneže, ki se skrivajo za nevretenčarji. Kaj mi bo kreditna kartica, če z njo ne morem kupovati prek spleta? Kaj mi bo tak ponudnik, ki smatra Apple za sumljiv, čeprav je pri raznih spletnih prevarah zelo kooperativen, tako pri odkrivanju, kot pri vračilu sredstev. Nisem težki ljubitelj Apppla, naročnino imam še iz nekih starih časov. Vseeno se mi samo od sebe zastavlja vprašanje ali nemare tega ne počnejo namerno, da bi nagajali konkurenci, ki jo vidijo v ApplePay-ju?
Jasno je, da so pri Bankartu totalno nesposobni, če seveda ne gre za namerno naganje konkurenci, pa še arogantni za povrh.
Za začetek bom z reklamacijo od Delavske Hranilnice, ker z njihovim procesnim centrom nimam nič, zahteval vračilo naročnine v celoti in jim vrnil kreditno kartico, ker gre očitno za nepravilno opravljeno storitev (če bi jim bilo mar za varnost, bi zgolj preverili, ali je bila predmetna transakcija avtorizirana, ali ne). Nadalje jih bom prijavil še Tržnemu inšpektoratu, ker gre ob nepravilno opravljeni storitvi evidentno še za nepošteno poslovno prakso, saj potrošnika dokaj odkrito izsiljujejo s tem, ko ne želijo odpraviti napake, da bi potem sam prevzel odgovornost, ki je s predpisi in sodno prakso njim naložena.
Ima še kdo podobne izkušnje?
Vrnite nam techno!
recmajkemi ::
Enako... DH. Španski amazon ne potegne in nekih google naročnin iz enakega razloga.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Zgodovina sprememb…
- spremenil: recmajkemi ()
OZZY ::
Če se kje zazna v določenem sumljivo povišanje transakcij in s tem povezanih reklamacij uporabnikov pride do blokade tega ponudnika. Bankart ne procesira samo DH kartic temveč tudi od drugih bank.
S tem na žalost onesposobijo tudi druge legitimne transakcije, vendar pa želijo obvarovati ostale, kjer bi do zlorabe lahko prišlo.
Z prijavo na tržnega ne boš nič naredi, ker ne gre za nepošteno poslovno prakso (navajaš predpise in sodno prakso.. napiši na kaj se sklicuješ!!). Ne gre, da ne želijo odpraviti napake, temveč za to, da je prišlo do povečanega števila reklamciji zlorabe in želijo obvarovati uporabnike. Če pa ti ne želiš prevzeti odgovornost nase z izjavo, je na tebi. Oni so te zaščitili pred morebitno zlorabo, ti povedali zakaj, ti pa sprejmi posledice z izjavo če želiš.
Zlorab s kartico je veliko. Nekatere strani pač izstopajo. Tvoji podatki, ki jih imaš na internetu shranjene niso 100% zavarovani. Vedno lahko pride do vdora v njihov sistem in kraje podatkov. Zloraba se ne zgodi takoj, temveč po navadi čez nekaj časa. Ljudje puščajo svoje kartične podatke tudi na strankeh s pomanjkljivo zaščito in sumljivo vsebino.
S tem na žalost onesposobijo tudi druge legitimne transakcije, vendar pa želijo obvarovati ostale, kjer bi do zlorabe lahko prišlo.
Z prijavo na tržnega ne boš nič naredi, ker ne gre za nepošteno poslovno prakso (navajaš predpise in sodno prakso.. napiši na kaj se sklicuješ!!). Ne gre, da ne želijo odpraviti napake, temveč za to, da je prišlo do povečanega števila reklamciji zlorabe in želijo obvarovati uporabnike. Če pa ti ne želiš prevzeti odgovornost nase z izjavo, je na tebi. Oni so te zaščitili pred morebitno zlorabo, ti povedali zakaj, ti pa sprejmi posledice z izjavo če želiš.
Zlorab s kartico je veliko. Nekatere strani pač izstopajo. Tvoji podatki, ki jih imaš na internetu shranjene niso 100% zavarovani. Vedno lahko pride do vdora v njihov sistem in kraje podatkov. Zloraba se ne zgodi takoj, temveč po navadi čez nekaj časa. Ljudje puščajo svoje kartične podatke tudi na strankeh s pomanjkljivo zaščito in sumljivo vsebino.
Go with the flow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OZZY ()
delavec44 ::
Če pa ti ne želiš prevzeti odgovornost nase z izjavo, je na tebi.
Saj on bi jo, za tega ponudnika. Ne pa kar pavšalno za vse možne transakcije od sedaj naprej kar neproporcionalno želijo od njega.
OP, predlagam kakšno brezplačno fintech tujo banko za take zadeve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
predi ::
matijadmin je izjavil:
Nadalje jih bom prijavil še Tržnemu inšpektoratu, ker gre ob nepravilno opravljeni storitvi evidentno še za nepošteno poslovno prakso, saj potrošnika dokaj odkrito izsiljujejo s tem, ko ne želijo odpraviti napake, da bi potem sam prevzel odgovornost, ki je s predpisi in sodno prakso njim naložena.Verjetno bo bolj pravi naslov za takšne zadeve Banka Slovenije, glede na to, da imaš težave s plačilnim instrumentom.
Edina negativna izkušnja z Bankartom, ki sem jo doživel jaz, je to, da so ukinili edino stvar zaradi katere je navadni smrtnik sploh vedel za njih - iskalnik bankomatov (bankomati.net). K sreči se je zgleda našel nek posameznik in naredil svojo stran (https://www.atminfo.si), ki se povezuje na Bankartov API.
OZZY ::
Če pa ti ne želiš prevzeti odgovornost nase z izjavo, je na tebi.
Saj on bi jo, za tega ponudnika. Ne pa kar pavšalno za vse možne transakcije od sedaj naprej kar neproporcionalno želijo od njega.
OP, predlagam kakšno brezplačno fintech tujo banko za take zadeve.
Naj vpraša ali lahko to sprostijo samo za določeno stran/ponudnika, ker kolikor vem naj bi to na eni banki bežni znanec BP uredil.
Go with the flow.
matijadmin ::
Zadevo sem rešil s kartico fintech banke, kar mi je po nepotrebnem vzelo precej časa. Oni imajo dobro to rešeno, dobiš poziv za odobritev transakcije prek potisnega sporočila.
Kar se gre nek Bankart, tudi če ma večino bank (še toliko bolj zaskrbljujoče), ni merodajno in težko obvelja za dobro prakso. Še zlasti, ker zdaj prihaja konkurenca iz tujine.
Pa vendar, drugi slovenski procesni center to reši tako, da komitenta pokliče in preveri to posamezno sumljivo transakcijo. Nibenega izsiljevanja in nepoštenih praks.
Kjer ima Bankart prste zraven, ne. Ali spremeniš ceno (nemogoče) ali pač se izključiš in nosiš vso odgovornost.
Kar se gre nek Bankart, tudi če ma večino bank (še toliko bolj zaskrbljujoče), ni merodajno in težko obvelja za dobro prakso. Še zlasti, ker zdaj prihaja konkurenca iz tujine.
Pa vendar, drugi slovenski procesni center to reši tako, da komitenta pokliče in preveri to posamezno sumljivo transakcijo. Nibenega izsiljevanja in nepoštenih praks.
Če pa ti ne želiš prevzeti odgovornost nase z izjavo, je na tebi.
Saj on bi jo, za tega ponudnika. Ne pa kar pavšalno za vse možne transakcije od sedaj naprej kar neproporcionalno želijo od njega.
OP, predlagam kakšno brezplačno fintech tujo banko za take zadeve.
Naj vpraša ali lahko to sprostijo samo za določeno stran/ponudnika, ker kolikor vem naj bi to na eni banki bežni znanec BP uredil.
Kjer ima Bankart prste zraven, ne. Ali spremeniš ceno (nemogoče) ali pač se izključiš in nosiš vso odgovornost.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
Nadalje jih bom prijavil še Tržnemu inšpektoratu, ker gre ob nepravilno opravljeni storitvi evidentno še za nepošteno poslovno prakso, saj potrošnika dokaj odkrito izsiljujejo s tem, ko ne želijo odpraviti napake, da bi potem sam prevzel odgovornost, ki je s predpisi in sodno prakso njim naložena.Verjetno bo bolj pravi naslov za takšne zadeve Banka Slovenije, glede na to, da imaš težave s plačilnim instrumentom.
Sem razmišljal v tej smeri, vendar BS ima na prvi pogled vse prej kot to za nadzirat.
Tudi v tem primeru sem potrošnik in zato najbrž ZVPot velja. Če je kak pravnik, me lahko popravi. V osnovi gre za storitev z napako in neko čudno izsiljevanje/izmikanje odgovornostim banke.
Edina negativna izkušnja z Bankartom, ki sem jo doživel jaz, je to, da so ukinili edino stvar zaradi katere je navadni smrtnik sploh vedel za njih - iskalnik bankomatov (bankomati.net). K sreči se je zgleda našel nek posameznik in naredil svojo stran (https://www.atminfo.si), ki se povezuje na Bankartov API.
Vrnite nam techno!
LukiYo ::
Fintech: Odobrite transakcijo preko telefona. Slovenistan: Pripeljite vaše telo v našo poslovalnico, počakajte na referenta, podpišite, da se strinjate z vsemi transakcijami vnaprej, počakajte 15 minut referenta da ročno uredi. Btw: od podpisa naprej sami odgovarjate za vse transakcije...
matijadmin ::
Če se kje zazna v določenem sumljivo povišanje transakcij in s tem povezanih reklamacij uporabnikov pride do blokade tega ponudnika. Bankart ne procesira samo DH kartic temveč tudi od drugih bank.
S tem na žalost onesposobijo tudi druge legitimne transakcije, vendar pa želijo obvarovati ostale, kjer bi do zlorabe lahko prišlo.
Z prijavo na tržnega ne boš nič naredi, ker ne gre za nepošteno poslovno prakso (navajaš predpise in sodno prakso.. napiši na kaj se sklicuješ!!). Ne gre, da ne želijo odpraviti napake, temveč za to, da je prišlo do povečanega števila reklamciji zlorabe in želijo obvarovati uporabnike. Če pa ti ne želiš prevzeti odgovornost nase z izjavo, je na tebi. Oni so te zaščitili pred morebitno zlorabo, ti povedali zakaj, ti pa sprejmi posledice z izjavo če želiš.
Zlorab s kartico je veliko. Nekatere strani pač izstopajo. Tvoji podatki, ki jih imaš na internetu shranjene niso 100% zavarovani. Vedno lahko pride do vdora v njihov sistem in kraje podatkov. Zloraba se ne zgodi takoj, temveč po navadi čez nekaj časa. Ljudje puščajo svoje kartične podatke tudi na strankeh s pomanjkljivo zaščito in sumljivo vsebino.
Ne nakladaj, lepo prosim.
Od komitenta se pričaluje, da bo ravnal zadosti skrbno, torej povprečno skrbno. Ker je storitev ponudba banke, komitent pa samo potrošnik, šibkejša stran, mora v vseh ostalih primerih gmotne posledice zlorabe nad 150 evrov nositi banka. Seveda bankam to ni všeč, a so v tem sodnem primeru (sodna praksa in pravna podlaga v članku) potegnile kratko:
https://slo-tech.com/novice/t617547#crta
Zakaj bi se jaz temu odrekel in to ob izsiljevanju?
Fintech: Odobrite transakcijo preko telefona. Slovenistan: Pripeljite vaše telo v našo poslovalnico, počakajte na referenta, podpišite, da se strinjate z vsemi transakcijami vnaprej, počakajte 15 minut referenta da ročno uredi. Btw: od podpisa naprej sami odgovarjate za vse transakcije...
V zlat okvir in na marmorno steno v vsako slovensko banko.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
OZZY ::
matijadmin je izjavil:
Če se kje zazna v določenem sumljivo povišanje transakcij in s tem povezanih reklamacij uporabnikov pride do blokade tega ponudnika. Bankart ne procesira samo DH kartic temveč tudi od drugih bank.
S tem na žalost onesposobijo tudi druge legitimne transakcije, vendar pa želijo obvarovati ostale, kjer bi do zlorabe lahko prišlo.
Z prijavo na tržnega ne boš nič naredi, ker ne gre za nepošteno poslovno prakso (navajaš predpise in sodno prakso.. napiši na kaj se sklicuješ!!). Ne gre, da ne želijo odpraviti napake, temveč za to, da je prišlo do povečanega števila reklamciji zlorabe in želijo obvarovati uporabnike. Če pa ti ne želiš prevzeti odgovornost nase z izjavo, je na tebi. Oni so te zaščitili pred morebitno zlorabo, ti povedali zakaj, ti pa sprejmi posledice z izjavo če želiš.
Zlorab s kartico je veliko. Nekatere strani pač izstopajo. Tvoji podatki, ki jih imaš na internetu shranjene niso 100% zavarovani. Vedno lahko pride do vdora v njihov sistem in kraje podatkov. Zloraba se ne zgodi takoj, temveč po navadi čez nekaj časa. Ljudje puščajo svoje kartične podatke tudi na strankeh s pomanjkljivo zaščito in sumljivo vsebino.
Ne nakladaj, lepo prosim.
Od komitenta se pričaluje, da bo ravnal zadosti skrbno, torej povprečno skrbno. Ker je storitev ponudba banke, komitent pa samo potrošnik, šibkejša stran, mora v vseh ostalih primerih gmotne posledice zlorabe nad 150 evrov nositi banka. Seveda bankam to ni všeč, a so v tem sodnem primeru (sodna praksa in pravna podlaga v članku) potegnile kratko:
https://slo-tech.com/novice/t617547#crta
Zakaj bi se jaz temu odrekel in to ob izsiljevanju?
Fintech: Odobrite transakcijo preko telefona. Slovenistan: Pripeljite vaše telo v našo poslovalnico, počakajte na referenta, podpišite, da se strinjate z vsemi transakcijami vnaprej, počakajte 15 minut referenta da ročno uredi. Btw: od podpisa naprej sami odgovarjate za vse transakcije...
V zlat okvir in na marmorno steno v vsako slovensko banko.
Kakšno nakladanje.. Banka je zavarovala sebe in tebe pred zlorabo, ko kakšno stran blokira zaradi povečanje zlorab. Zakaj bi banka prevzela odgovornost za škode nad 150 EUR. Če ti kaj ni všeč greš drugam.
Glede na izkušnje pa stranke reklamirajo zneske tudi po 1-2 eur, ko vidijo, da je prišlo do zlorabe. In banke to povrnejo BP. Obstaja pač reklamacijska izjava, ki jo na banki podaš in jo pošljejo v reševanje. Prav lahko bi take zahtevke zavračale. Pa jih ne.. Se rešijo v korist stranke, ker se stran, kateri je bilo plačilo namenjeno strinja s povračilom.
Drugače pa bankart tudi včasih kako stranko pokliče, ko zazna sumljive transakcije s kartico (večje število transakcij na hitro) in tako lahko stranka takoj prekliče kartico. Pri meni je bilo tudi tako, da ko sem nakupoval preko Aliexpresa in sem hotel opraviti 4 nakup v 5-tih minutah tako, da nisem mogel opraviti zadnjega nakupa. Razlaga bankarta- preveliko število transakcij v kratkem času.
Sodni primer se nanaša na spletno banko (po mojem ni bil upravičen, ker budal pred phisingom noben antivirus ne zaščiti, ampak sodišče je pač odločilo drugače). Res je, da bi lahko zadevo razširili tudi na kartice. Kako dokazati, da stranka ni ravnala odgovorno. Ne moreš. Zato pride do blokade stani, ki takrat zaznavajo večje število reklamacij strank.
Bom pa ponovil, da če ti kaj ni všeč pri banki, ki ravna kot ga, imaš vedno svobodno voljo, da greš pač drugam. Seveda dokler ne bo na novi banki podoben primer.
Go with the flow.
MTm2H37rqt7B ::
Enako izkušnjo sem imel jaz, želel sem plačati nek app preko App Stora (Apple) in mi je kartico zavračalo (Mastercard Delavska Hranilnica). Čeprav sem v zgodovini z njo že plačeval B.P. je sedaj začelo bremzat...
Sem menjal Banko pa nimam več teh težav.... :)
Sem menjal Banko pa nimam več teh težav.... :)
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
Če se kje zazna v določenem sumljivo povišanje transakcij in s tem povezanih reklamacij uporabnikov pride do blokade tega ponudnika. Bankart ne procesira samo DH kartic temveč tudi od drugih bank.
S tem na žalost onesposobijo tudi druge legitimne transakcije, vendar pa želijo obvarovati ostale, kjer bi do zlorabe lahko prišlo.
Z prijavo na tržnega ne boš nič naredi, ker ne gre za nepošteno poslovno prakso (navajaš predpise in sodno prakso.. napiši na kaj se sklicuješ!!). Ne gre, da ne želijo odpraviti napake, temveč za to, da je prišlo do povečanega števila reklamciji zlorabe in želijo obvarovati uporabnike. Če pa ti ne želiš prevzeti odgovornost nase z izjavo, je na tebi. Oni so te zaščitili pred morebitno zlorabo, ti povedali zakaj, ti pa sprejmi posledice z izjavo če želiš.
Zlorab s kartico je veliko. Nekatere strani pač izstopajo. Tvoji podatki, ki jih imaš na internetu shranjene niso 100% zavarovani. Vedno lahko pride do vdora v njihov sistem in kraje podatkov. Zloraba se ne zgodi takoj, temveč po navadi čez nekaj časa. Ljudje puščajo svoje kartične podatke tudi na strankeh s pomanjkljivo zaščito in sumljivo vsebino.
Ne nakladaj, lepo prosim.
Od komitenta se pričaluje, da bo ravnal zadosti skrbno, torej povprečno skrbno. Ker je storitev ponudba banke, komitent pa samo potrošnik, šibkejša stran, mora v vseh ostalih primerih gmotne posledice zlorabe nad 150 evrov nositi banka. Seveda bankam to ni všeč, a so v tem sodnem primeru (sodna praksa in pravna podlaga v članku) potegnile kratko:
https://slo-tech.com/novice/t617547#crta
Zakaj bi se jaz temu odrekel in to ob izsiljevanju?
Fintech: Odobrite transakcijo preko telefona. Slovenistan: Pripeljite vaše telo v našo poslovalnico, počakajte na referenta, podpišite, da se strinjate z vsemi transakcijami vnaprej, počakajte 15 minut referenta da ročno uredi. Btw: od podpisa naprej sami odgovarjate za vse transakcije...
V zlat okvir in na marmorno steno v vsako slovensko banko.
Kakšno nakladanje.. Banka je zavarovala sebe in tebe pred zlorabo, ko kakšno stran blokira zaradi povečanje zlorab. Zakaj bi banka prevzela odgovornost za škode nad 150 EUR. Če ti kaj ni všeč greš drugam.
Glede na izkušnje pa stranke reklamirajo zneske tudi po 1-2 eur, ko vidijo, da je prišlo do zlorabe. In banke to povrnejo BP. Obstaja pač reklamacijska izjava, ki jo na banki podaš in jo pošljejo v reševanje. Prav lahko bi take zahtevke zavračale. Pa jih ne.. Se rešijo v korist stranke, ker se stran, kateri je bilo plačilo namenjeno strinja s povračilom.
Drugače pa bankart tudi včasih kako stranko pokliče, ko zazna sumljive transakcije s kartico (večje število transakcij na hitro) in tako lahko stranka takoj prekliče kartico. Pri meni je bilo tudi tako, da ko sem nakupoval preko Aliexpresa in sem hotel opraviti 4 nakup v 5-tih minutah tako, da nisem mogel opraviti zadnjega nakupa. Razlaga bankarta- preveliko število transakcij v kratkem času.
Sodni primer se nanaša na spletno banko (po mojem ni bil upravičen, ker budal pred phisingom noben antivirus ne zaščiti, ampak sodišče je pač odločilo drugače). Res je, da bi lahko zadevo razširili tudi na kartice. Kako dokazati, da stranka ni ravnala odgovorno. Ne moreš. Zato pride do blokade stani, ki takrat zaznavajo večje število reklamacij strank.
Bom pa ponovil, da če ti kaj ni všeč pri banki, ki ravna kot ga, imaš vedno svobodno voljo, da greš pač drugam. Seveda dokler ne bo na novi banki podoben primer.
Glede tega, kdo ima kakšne pravice, je samo tvoje (nepomembno) mnenje. Pravno je to pri nas k sreči urejeno drugače.
S kakšno bolj napredno enpoint varnostno rešitvijo, pa tudi še kako drugače, se da v veliki meri napade z ribarjenjem preprečevati.
Vrnite nam techno!
misek ::
Tody ::
NKBM je pred časom rekla, da nimam kaj nakupovat po internetu niti v tujini z njihovo MASTERCARD kartico in da naj bom lepo doma. Ko sem jih napizdil kaj se gredo je stric rekel prav naj vam bo in odblokiral zadevo. Unicredit je imel iste probleme, zdaj ko je ta secure 3D al kaj malce manj...
LukiYo ::
Fintech: Odobrite transakcijo preko telefona. Slovenistan: Pripeljite vaše telo v našo poslovalnico, ...In potem primer od kolega, ko zavrne transakcijo v tujini pri plačilu hotela. In imaš resne težave...
Za težave imaš potem na voljo custom support znotraj bančne aplikacije. Ne pa da za odobritev transakcije rabiš custom support in to (po slovensko) fizično v poslovalnici...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Amazon payment declinedOddelek: Pomoč in nasveti | 2657 (1840) | jocoj |
» | Obremenitev TRR-ja s strani amazona (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 23431 (12362) | bastadu |
» | Apple na črnem seznamu BankartaOddelek: Loža | 1226 (1226) | perci |
» | Obrali so me za 1000€ prek spleta !! pomoč/izkušnje!? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19290 (14770) | Daedalus |
» | Banka trdi da je bilo plačilo izvedeno z nezakonitimi sredstvi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 21194 (16520) | mat xxl |