Forum » Loža » ATE ali Febi ali xyz
ATE ali Febi ali xyz
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Kapitan Jack ::
Spet sem v neki dilemi, tokrat je razlika med obema za 100€. Mislim ponavadi ne sparam na gumah in bremzah, ampak je res ATE "vreden vec" in toliko boljsi kot npr. Febi. Mam filing, da je to vse v pet dek isti sit.
Kaj pa vi furate na svojih jeklenih konjickih?
Kaj pa vi furate na svojih jeklenih konjickih?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dripac ::
Odvisno od avtomobila :) Ridexa nikoli več ne nataknem na avto... Po dveh mesecih sem kupil ATE (diske) in ponovno plačal za delo, Ridexe pa stran vrgel ker so bili bolj zviti kot presta :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dripac ::
Ne vem za diske, ampak glede drugih zadev (cevi, plinski amortizerji za pokrov motorja, raznorazne roke, končniki) je Febi ok.
Ko gre za diske pa bolj zaupam ATE-ju.
Ko gre za diske pa bolj zaupam ATE-ju.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
xda develope ::
Lej febijeva primarna dejavnost niso zavore, tako da je velika verjetnost da prodajajo noname rebrandane diske. Prav tako naprimer delphi diski niso vredni svojega denarja. Raje ostani na priznanih znamkah kot npr. Textar brembo ate trw.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Kapitan Jack ::
Zanimivo, da je potem samo ene par znamk dobrih. S-MAX je tezak avto, bom potem kar ATE vzel.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Kapitan Jack ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
wcpapir ::
Disk se ne zvije zaradi slabega diska, vecina je narejenih v isti tovarni. Disk zvijes zaradi slabih ploscic.
Sem imel ridex in ferodo ds2500 pa se niso diski zvili pa so pogosto žareli.
Vecina pa disk zvije ker po dolgem bremzanju ustavi na semaforju in stoji na bremzi.
Sem imel ridex in ferodo ds2500 pa se niso diski zvili pa so pogosto žareli.
Vecina pa disk zvije ker po dolgem bremzanju ustavi na semaforju in stoji na bremzi.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Kapitan Jack ::
Jaz se nisem uspel zviti diskov. Imel sem pa na avtomobilih Delphi in TRW od teh "slabsih" znamk.
Nekaj me mika, da probam Febi celoten set, pa da vidim stanje. Da bi zvil disk, ni sans, ker vem kako vozim, edino kar bi me skrbelo, je cviljenje. To pa sovrazim do amena. Sicer mi je tudi ATE sem pa tja zacvilil predvsem zjutraj, ko je bil mraz. Je pa res, da so bile keramicne gor.
Nekaj me mika, da probam Febi celoten set, pa da vidim stanje. Da bi zvil disk, ni sans, ker vem kako vozim, edino kar bi me skrbelo, je cviljenje. To pa sovrazim do amena. Sicer mi je tudi ATE sem pa tja zacvilil predvsem zjutraj, ko je bil mraz. Je pa res, da so bile keramicne gor.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Comandante ::
Jaz sem nataknil kolute in ploscice od ATE. Deluje super, obcutek na bremzi dober, obraba zmerna.
Ampak... ko so malo tople, pri nizki hitrosti 10->0 km/h cvilijo kot zmesane. Ze skoraj od novega. To me tako moti, da jih bom ob naslednji menjavi olja zamenjal za druge - ne vem katere, nekaj kar ne bo cvililo. Najbrz neke nekovinske. Za obrabo mi je relativno vseeno, to se enostavno menja.
Ampak... ko so malo tople, pri nizki hitrosti 10->0 km/h cvilijo kot zmesane. Ze skoraj od novega. To me tako moti, da jih bom ob naslednji menjavi olja zamenjal za druge - ne vem katere, nekaj kar ne bo cvililo. Najbrz neke nekovinske. Za obrabo mi je relativno vseeno, to se enostavno menja.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Kapitan Jack ::
Ja kaj pa imas gor keramicne al kaj? Men so keramicne od ATE dosti cvilile, predvsem na mrzlem.
Kaj pa je z SBS? Je to noname firma? Cenovno so v podobnem razredu.
Kaj pa je z SBS? Je to noname firma? Cenovno so v podobnem razredu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kapitan Jack ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Comandante ::
Kapitan Jack je izjavil:
Ja kaj pa imas gor keramicne al kaj? Men so keramicne od ATE dosti cvilile, predvsem na mrzlem.
Kaj pa je z SBS? Je to noname firma? Cenovno so v podobnem razredu.
Kolikor vem niso keramicne? Za to ceno po moje ne, prej obicajne polkovinske. Na obrocih se scasoma nabere kovinski prah.
Link autodoc
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
toro69 ::
Vecina pa disk zvije ker po dolgem bremzanju ustavi na semaforju in stoji na bremzi.
Če imaš avtomatski menjalnik gre težko drugače. In diski se ne zvijajo zaradi tega.
Kupiš Bosch ali Brembo. Za S-Max bi morale biti v tujini med 210 in 270 Eur s ploščicami, če uloviš pravo ceno.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Kapitan Jack ::
Kupujem v Avstriji. Mater ne razumem tega iskanja. Prikaze mi za mojo VIN stevilko vedno 2 razlicne velikosti. Sem sel merit, za diske sem preprican da sem izbral taprave, sedaj pa vidim, da so razlike tudi pri ploscicah v sirini. Avto imam uvozeno iz DE in v DE mas se neke dodatne oznake in tudi ko to vtipkat dobim to ali pa to. Vauu.
Najbrz bom vzel kar oba seta ploscica, pa kater ne bo pasal, gre pac nazaj, druge mi ne preostane.
Najbrz bom vzel kar oba seta ploscica, pa kater ne bo pasal, gre pac nazaj, druge mi ne preostane.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Kapitan Jack ::
Probaj dobiti tukaj kataloško številko točnega kosa preko vin-a..
https://ford.7zap.com/en/car/
Lepa te v lice poljubila. Sem vse najdel. Tudi kosi v kosarici so bili pravilno izbrani. Bom kar ATE vzel, ker ce ni nekih izkusenj s FEBI potem ne bom riskiral. Najbrz bi ble vredu, sam se mi ne da to zdaj testirat.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
wcpapir ::
Vecina pa disk zvije ker po dolgem bremzanju ustavi na semaforju in stoji na bremzi.
Če imaš avtomatski menjalnik gre težko drugače. In diski se ne zvijajo zaradi tega.
Kupiš Bosch ali Brembo. Za S-Max bi morale biti v tujini med 210 in 270 Eur s ploščicami, če uloviš pravo ceno.
Nevem kak avto imas sam mam ze tretjega avtomatika pa ne rabim stat na bremzi ko stojim ne na ravni podlagi ne v hrib. V D poziciji seveda.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WizzardOfOZ ::
Diski se zvijejo, ko jih segreješ in potem na hitro ohladiš. Recimo vožnja skozi lužo na cesti s pregretimi diski.
Seveda obstajajo tudi navodila, kako potem v takem primeru "popravljaš" diske, ampak mislim da se večina tega ne bo šla.
Seveda obstajajo tudi navodila, kako potem v takem primeru "popravljaš" diske, ampak mislim da se večina tega ne bo šla.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | katere firma za avtodele so kvalitetne made in europeOddelek: Na cesti | 8161 (2200) | mugen999 |
» | Zavore: Textar, Ate ali BremboOddelek: Na cesti | 16297 (3525) | TOP |
» | Cena menjave zavornega diska (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25108 (18162) | WizzardOfOZ |
» | Slaba kvaliteta zavornih ploščic (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11180 (8875) | easyrider3 |
» | Kateri avto za redno voznjo cez ljubelj (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26066 (22047) | SuperVeloce |