» »

Kako narediti, da bi se mi akumulator sklopil, preden je popolnoma iztrošen

Kako narediti, da bi se mi akumulator sklopil, preden je popolnoma iztrošen

Tic ::

Pozdrav.
Uporabljlal bi 12v akumulator od avtomobila. Potreboval bi nekašen element, ki bi izkopil naprave, ko bi se napetost spustila na kritično (preden bi uničil akumulator)

Ali se da to kako narediti, da bi izkopil naprave pri določei napetosti?

Hvala
persona civitas ;>

Brane2 ::

Ne vidim, kako bi to naredil tako, da bi bilo enostavno in popolnoma funkcionalno.

Že v osnovi rabiš nek preklopni (impulzni rele), pa še en konec elektronike.
Bom premislil, če ne bo nihče imel konkretnega predloga...

bili_39 ::

Ne bo tako enostavno - napetost avtomobilskega akumulatorja namreč lahko blazno niha v odvisnosti od obremenitve. Pri zagonu motorja lahko pade do (zelo približno) 8V, dočim pri normalni obremenitvi ostaja nad 11V. Če kontroliraš samo napetost moraš približno vedeti še kakšna je prdvidena obremenitev...
lp

Spajky ::

močen avto 12V rele, katerega kontakti prenesejo velike tokove; v serijo z navitjem serijo (nekaj adekvatnih) diod po potrebi (da npr. rele pri 9V spusti kontakte) in paralelno navitju releja 1000mikro/25V elektrolit za preprečit kratke ispade in motnje v napetosti. Bi trebalo funkcionirat ok ...8-)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Brane2 ::

To verjetno ne bo zadosti dobro. Poleg nenatančnosti bo rele vlekel tok iz že praznega akumulatorja in ga totalno spraznil.

Poleg tega te toćka izklopa zelo zanima. Navadnega Akuja nikakor ne smeš preveč izpraznit. Tako "približno na 9V" ni dovolj dobro.

Mogoče za 12V NiCD, ne pa za svinčev aku...

bili_39 ::

Se strinjam z Branetom. ;) Povej, kaj boš sploh napajal...

Azrael ::

Spaykijeva ideja ni slaba, problemu kako preprečiti, da bi tuljavica dokončno izpraznila akumulator, pa se rešiš tako, da je napajanje za tuljavico na strani porabnika, celotno vezje pa vklopiš s pritiskom na tipko, ki preveže kontakte releja in šele takrat celotno vezje pride pod napetost. Ko rele izpade je poraba 0, saj je rele odprt. Če pritisneš tipko, ko je akumulator prazen, pa boš vse skupaj vklopil samo za toliko časa, dokler boš držal tipko, potem pa bo spet izpadlo.

Sicer se namesto diod lahko vgradi kaj bolj saofisticiranega, kakšen operacijski ojačevalec npr., samo če enkrat uglasiš potrebno število diod z dotičnim relejem, bo ravno tako dobro ali pa še boljše, če nisi kakšen poznavalec elektronike, ker je bolj enostavno.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

Spajky ::

... in če montiraš rele pod haubo in na to vezano tudi napajanje špule za vžig in stikalo v kabini skrito, če ti hočejo ukrast avto, morata biti DVA lopova skupaj precej brihtna, če ti hočeta vžgat avto s prevezavo pod volanom ( in še eno stikalo v seriji pod zicom, ki naredi kontakt, ko se vsedeš ... :-) ... 8-)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Tic ::

Napajal bom na vikendu avtoradijo.
Videl sem eno stvar ki naj bi opravvljala to nalogo v conradu. Stane 5000 sit. Vendar pravi da izkolpi akumulator že pri 11V ali nekaj podobnega.
persona civitas ;>

Brane2 ::

Saj to je O.K.

Svinčev aku naj ne bi praznil pod 11V.

Ko med normalno uporabo napetost pade ne toliko, je itak že skoraj prazen...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Tic ::

Kolikšna je pa napetost polnega akumulatorja. Nekje sem bral da je več kot 15v? Je to res?
persona civitas ;>

Red_Mamba ::

normal nekje 14.4V, max 16.8V, pod 10V se smatra že klinična smrt :D


ma sej to sm ti že na ircu razložu >:D
pa vidim da vsi kr neki pa nobenga konkretnega odgovora, ti bom načrt narisal ker mam zdej en tedn fraj pa boš videl kako bi naj ta zadeva izgledala.

Zgodovina sprememb…

Tic ::

Aja. Točno, ti si mi povedal :)

Silly me :)
persona civitas ;>

strobos ::

Tistih 15V nikakor ne verjamem, dokler nisem sam sprobal. Akumulator se res lahko ciklično polni na 15V, ampak ko odklopiš polnjenje, napetost pade na okoli 12,8-13V. Jaz imam 1,2Ah in ko ga obremenim z 1A toka, mu potem, ko je prazen(pa ne čisto), napetost pade tudi na 6V, potem pa obremenitev izklopim in gre nazaj na 11V.

Lp

Red_Mamba ::

ja to je res, samo sem jaz govoril 1. za avto akumulator in 2. so podatki med obratovanjem, ker ko motor ugasneš verjetno ne pustiš luči pržganih.
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Polnilec akumulatorjev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11121358 (11705) FireSnake
»

Merjenje napetosti akumulatorja z Arduinom

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
449725 (8453) Red_Mamba
»

Napetost novega 12 V svinčevega akumulatorja

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
84590 (4333) energetik
»

Pomoč pri izbiri releja

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
192145 (1955) VolkD
»

Vezava avtoradia: vklop ob prižigu luči?

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
144508 (4247) bastadu

Več podobnih tem