» »

Začela se je doba Xiaomija

1
2
»

link_up ::

Kupi se Sony. Tko.
In and Out

zmist ::

feryz je izjavil:

Me prav zanima, če imaš EOS-a vedno v žepu?
Jaz imam enega Nikona, hudo hudo žvau in naredila je točno kakih 20 slik.
Zadnje tri leta nekje v neki omari leži. Medtem ko je telefon naredil na tisoče slik. Tako je s temi premium foroaparati. Jurja in pol za nabiranje prahu.


Vedno, kadar ga rabim. V nahrbtniku pravzaprav. Nisem pa fucking narcis, da bi se moral pa vsak dan 50x slikat, imeti terabajte slik (in google cloud, da se lahko pohvalis koliko prostora imas zakupljenega), ki jih nikoli vec ne pogledas. Telefon tipicno uporabljam za kaksne listke slikat ipd, za kar je cez glavo dovolj najbolj cheap telefon. Kar se pa tice tvojega nabiranja prahu, vsakomur svoje, zelo odvisno zakaj uporabljas fotoaparat. Saj za ene je tudi mcdonalds vrhunec svetovne kulinarike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

s1m0n ::

Ko je dovolj svetlobe je telefon čist dovolj za kakršno koli fotografiji/kader... Če rabiš kaj več RAW format, ne vem če to omogočajo vsi telefoni lahko pa bi.

korenje3 ::

Sam še vprašanje časa kdaj pridejo ameriške sankcije...
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

zmist ::

s1m0n je izjavil:

Ko je dovolj svetlobe je telefon čist dovolj za kakršno koli fotografiji/kader... Če rabiš kaj več RAW format, ne vem če to omogočajo vsi telefoni lahko pa bi.


Ja, kot sem rekel, nekaterim je mcdonalds tudi visek kulinarike. Pocasi ze tudi kar vsem. Fizika te hebe, 5mm leca pac ne bo nikoli konkurirala. To cemer pa ti pravis "cisto dovolj" je pa postprocesirano do nivoja, ko slika ni vec tisto kar slikas ampak nekaj umetnega, jaz pac rad gledam kar slikam. Moznosti RAW posnetka pa se nisem videl na telefonu. Verjetno zato, ker bi proizvajalca postavil na laz v propagandnem materialu.

Saj tole zgodbo od Huaweia poznas, mar ne?



Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

tws_ifp ::

Lumie so že leta 2015 (mogoče še prej) omogočale RAW. Sem kar prepričan, da niso edine.

PARTyZAN ::

Precej Android in iOS telefonov podpira slikanje v RAW. DOF bo pa zaradi fizične velikosti senzorja precej globlji oz. večji kot pri namenskih fotoaparatih.

s1m0n ::

zmist je izjavil:

Fizika te hebe, 5mm leca pac ne bo nikoli konkurirala. To cemer pa ti pravis "cisto dovolj" je pa postprocesirano do nivoja, ko slika ni vec tisto kar slikas ampak nekaj umetnega, jaz pac rad gledam kar slikam. Moznosti RAW posnetka pa se nisem videl na telefonu. Verjetno zato, ker bi proizvajalca postavil na laz v propagandnem materialu.


Zato pa pravim pri dovolj dobri svetlobi..., popolnoma vse slike se dan danes postprocesirajo. To, če tega ti ne počneš za svoj arhiv je pa drugo.
Moji zadnji trije Androidi (tudi poceni modeli) so vsi imeli opcijo fotografijanja v RAW.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

dore2 ::

reeves je izjavil:

dore2 je izjavil:

;-) je izjavil:

M365 skropucalo ki ne zdrzi niti 1000 km z baterijo brez odpiranja, zato pa je poceni ker je to polizdelek. Imam ze drugega in to samo sraufas.


Seveda je jasno da se motiš. M365 je Z RAZLOGOM najbolj prodajan skiro na svetu. Že 4000 imam narejenih kilometrov brez da bi bilo kaj narobe z baterijo. Sam si si kriv ker si montiral neoriginalne trde gume da so ti zaradi vibracij kontakti na bateriji odstopili. Skiro ima v originalu zračnice in NI NAMENJEN da mu gor na lastno pest montiraš trde gume. Z originalnimi deli deluje tako kot je treba.

Jaz imam obe gumi trdi pa cca. 2000km narejenih z njima. Skupaj imam preko 3.000km. Nobenih težav. To, da odpadajo kontakti so nekateri strašili pred leti. Sedaj vemo, da temu ni tako. Seveda se lahko zgodi, ampak ne samo zaradi trdih gum.


Seveda se lahko zgodi, ampak ne samo zaradi trdih gum.


No, seveda je popolnoma jasno in logično da trde gume ki mnogo slabše blažijo vibracije in udarce močno prispevajo k verjetnosti da kontakti na bateriji odstopijo (čisto osnovna logika in fizika).

multivac ::

shadeX je izjavil:

Xiaomi ima zanimiv poslovni model, verjetno nekaj kar ni še naredil noben v zgodovini. Firma ki dela od telefonov, sesalnih robotov, električnih skirojev pa vse do luči, svinčnikov ...

In zanimivo je da v veliko kategorijah so eni izmed boljših - telefoni , sesalni roboti , skiroji, ..


Kot rečeno v drugi temi.
Dela vse to, ne zato ker bi bila tako velika, ampak ker jo sponzorira država. Gre za državno ustvarjeno firmo, ki je zgolj nekega dne preimenovala neko lokalno tovarno sesalcev v Xiaomi sesalce in s poceni izdelki preplavila zahod.
Zakaj ne vidite očitnega?

Kitajska in zahod ne igrata isto igro, če vam še ni jasno.
Public Health Emergency of International Concern -> PHEIC

s1m0n ::

Kakšna igra pa je to?
Če ima elektroniko je v večini že več kot polovica kitajsko (no vsaj narejeno tam).

Valvoline ::

Cakajte sam da sprdnejo se kak soliden poceni elektricni avto. Ce se to zgodi je EU avtoidustrija pokopana v roku 2-3 leta.

https://www.cnbc.com/2021/03/30/chinas-...

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

Cakajte sam da sprdnejo se kak soliden poceni elektricni avto.


Bomo kupli Appla..:D

..Aja, sicer nebo poceni ;((..

..eh itak se ga ne bo dalo kupit, ker ga boš dobil samo v izposojo. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

reeves ::

dore2 je izjavil:

No, seveda je popolnoma jasno in logično da trde gume ki mnogo slabše blažijo vibracije in udarce močno prispevajo k verjetnosti da kontakti na bateriji odstopijo (čisto osnovna logika in fizika).

Seveda.

Pa ravno tako močno dvignejo možnost, da bo odpadlo kolo, balanca, disk,.... Pravzaprav vse tudi vsi kontakti, saj se vse malo bolj trese. Logično.

Ampak je takih poškodb precej premalo, da bi lahko naredili vzorčno povezavo s trdimi gumami. Raje obratno. Se veliko preveč ljudi vozi na trdih gumah brez težav, da bi lahko rekli, da so trde gume krive za vse.

dore2 ::

Valvoline je izjavil:

Cakajte sam da sprdnejo se kak soliden poceni elektricni avto. Ce se to zgodi je EU avtoidustrija pokopana v roku 2-3 leta.

https://www.cnbc.com/2021/03/30/chinas-...


Če misliš da bodo evropski proizvajalci kar vrgli puško v koruzo in prostovoljno propadli, potem se seveda motiš. :)

dore2 ::

reeves je izjavil:

dore2 je izjavil:

No, seveda je popolnoma jasno in logično da trde gume ki mnogo slabše blažijo vibracije in udarce močno prispevajo k verjetnosti da kontakti na bateriji odstopijo (čisto osnovna logika in fizika).

Seveda.

Pa ravno tako močno dvignejo možnost, da bo odpadlo kolo, balanca, disk,.... Pravzaprav vse tudi vsi kontakti, saj se vse malo bolj trese. Logično.

Ampak je takih poškodb precej premalo, da bi lahko naredili vzorčno povezavo s trdimi gumami. Raje obratno. Se veliko preveč ljudi vozi na trdih gumah brez težav, da bi lahko rekli, da so trde gume krive za vse.


1. Ne trese se malo bolj, ampak MNOGO bolj.
2. Podatkov o tem kako pogosta je težava z odpadlimi kontakti nimaš, je pa uporabnik sam povedal da ima trde gume in da so mu že po 1000 km odpadli kontakti baterije.
3. Še precej večja težava kot odpadanje kontaktov pri trdih gumah je:
a) mnogo bolj neudobna vožnja
b) slabši pospeški
c) slabši oprijem gume (še posebaj po mokrem cestišču)
d) večja poraba baterije (manjši doseg z enim polnjenjem)

Povsod po facebook skupinah za M365 električni skiro ti lepo povejo da so trde gume shit da večjega ni. Mnogo raje enkrat na leto reskiram eno uro za zamenjat zračnico in se potem celo leto udobno in z dobrimi performansami vozim, kot pa da montiram trde gume in celo leto trpim pri vožnji.
DON'T BUY SOLID TIRES
https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comment...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

tikitoki ::

Se ne cudim. Xiaomi ponudi veliko za ceno.

zavajon ::

link_up je izjavil:

Kupi se Sony. Tko.

Ja, walkmana ;)

reeves ::

dore2 je izjavil:

1. Ne trese se malo bolj, ampak MNOGO bolj.
2. Podatkov o tem kako pogosta je težava z odpadlimi kontakti nimaš, je pa uporabnik sam povedal da ima trde gume in da so mu že po 1000 km odpadli kontakti baterije.
3. Še precej večja težava kot odpadanje kontaktov pri trdih gumah je:
a) mnogo bolj neudobna vožnja
b) slabši pospeški
c) slabši oprijem gume (še posebaj po mokrem cestišču)
d) večja poraba baterije (manjši doseg z enim polnjenjem)

Povsod po facebook skupinah za M365 električni skiro ti lepo povejo da so trde gume shit da večjega ni. Mnogo raje enkrat na leto reskiram eno uro za zamenjat zračnico in se potem celo leto udobno in z dobrimi performansami vozim, kot pa da montiram trde gume in celo leto trpim pri vožnji.
DON'T BUY SOLID TIRES
https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comment...


1. Ja. Za tiste, ki niso imeli dovolj napolnjenih gum. Kar jih je veliko.
2. Dva sva pa povedala, da nimava težav. Kako pa kaj tvoje izkušnje? Kateri skiro imaš? Si naredil 1000km na zračnicah, pa še več na trdih gumah? Saj vem, da še vedno ne verjameš, da imam preko 3.000km.
3. Ja, to pa je res. To je pa cena, ki sem jo jaz pripravljen plačati za to, da se že dolgo vozim brez skrbi. Edino vožnja ni mnogo bolj neudobna, ampak malo bolj.

In vendar ima ogromno ljudi vsaj eno trdo gumo.

dore2 ::

reeves je izjavil:

dore2 je izjavil:

1. Ne trese se malo bolj, ampak MNOGO bolj.
2. Podatkov o tem kako pogosta je težava z odpadlimi kontakti nimaš, je pa uporabnik sam povedal da ima trde gume in da so mu že po 1000 km odpadli kontakti baterije.
3. Še precej večja težava kot odpadanje kontaktov pri trdih gumah je:
a) mnogo bolj neudobna vožnja
b) slabši pospeški
c) slabši oprijem gume (še posebaj po mokrem cestišču)
d) večja poraba baterije (manjši doseg z enim polnjenjem)

Povsod po facebook skupinah za M365 električni skiro ti lepo povejo da so trde gume shit da večjega ni. Mnogo raje enkrat na leto reskiram eno uro za zamenjat zračnico in se potem celo leto udobno in z dobrimi performansami vozim, kot pa da montiram trde gume in celo leto trpim pri vožnji.
DON'T BUY SOLID TIRES
https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comment...



1. Ja. Za tiste, ki niso imeli dovolj napolnjenih gum. Kar jih je veliko.
2. Dva sva pa povedala, da nimava težav. Kako pa kaj tvoje izkušnje? Kateri skiro imaš? Si naredil 1000km na zračnicah, pa še več na trdih gumah? Saj vem, da še vedno ne verjameš, da imam preko 3.000km.
3. Ja, to pa je res. To je pa cena, ki sem jo jaz pripravljen plačati za to, da se že dolgo vozim brez skrbi. Edino vožnja ni mnogo bolj neudobna, ampak malo bolj.

In vendar ima ogromno ljudi vsaj eno trdo gumo.


1. Tvoj odgovor na točko 1 nima nobenega smisla. V bistvu je ravno obratno: bolj kot je imel uporabnik prej napolnjeno zračnico, manjša je razlika med zračnico in trdo gumo. Ker nevem če veš, ampak bolj napolnjena zračnica pomeni da je "bolj trda". Ampak tudi če si imel prej zelo napolnjeno zračnico je zračnica še vedno neprimerljivo bolj udobna od trde gume (kar je logično, če bi bile trde gume dobre potem bi jih uporabljali povsod, tudi pri avtombobilih).
2. Nimata težav? Slabši performance vožnje so po moji definiciji težave. Naredil sem že 4000 km na zračnicah, ti pa povsem verjamem da si jih naredil 3000.
3. Veliko bolj če se voziš po Slovenskih cestah in pločnikih. Če pa imaš v mislih nizozemske kolesarske steze brez ene same razpoke in nepravilnosti, potem pa je razlika res "malo bolj". Ampak mi smo v Sloveniji, a veš.

reeves ::

dore2 je izjavil:


1. Tvoj odgovor na točko 1 nima nobenega smisla. V bistvu je ravno obratno: bolj kot je imel uporabnik prej napolnjeno zračnico, manjša je razlika med zračnico in trdo gumo. Ker nevem če veš, ampak bolj napolnjena zračnica pomeni da je "bolj trda". Ampak tudi če si imel prej zelo napolnjeno zračnico je zračnica še vedno neprimerljivo bolj udobna od trde gume (kar je logično, če bi bile trde gume dobre potem bi jih uporabljali povsod, tudi pri avtombobilih).

1. Za tiste, ki imajo težave z bralnim razumevanjem. Jaz sem napisal, da je razlika velika, če je bila guma premalo napolnjena, ti pa praviš, da je razlika manjša, če je bila bolj napolnjena.
TO JE ENO IN ISTO!!!
Ampak, saj si že v prejšnji temi o skirojih dokazal, da imaš težave pri branju. Pričakoval sem več od dipl. ing.

dore2 je izjavil:

2. Nimata težav? Slabši performance vožnje so po moji definiciji težave. Naredil sem že 4000 km na zračnicah, ti pa povsem verjamem da si jih naredil 3000.

Po moji pa ne. Samo vožnja je malo bolj neudobna. Vse pa še vedno deluje tako kot mora. Povej, kateri del ne deluje.
Koliko si pa naredil na trdih gumah? Moraš imeti vsaj 1.000km, ker toliko veš o tem.
Lepo, da si sprejel, da Reeves na app-u nima veze z reeves-om na ST.

dore2 ::

reeves je izjavil:

dore2 je izjavil:


1. Tvoj odgovor na točko 1 nima nobenega smisla. V bistvu je ravno obratno: bolj kot je imel uporabnik prej napolnjeno zračnico, manjša je razlika med zračnico in trdo gumo. Ker nevem če veš, ampak bolj napolnjena zračnica pomeni da je "bolj trda". Ampak tudi če si imel prej zelo napolnjeno zračnico je zračnica še vedno neprimerljivo bolj udobna od trde gume (kar je logično, če bi bile trde gume dobre potem bi jih uporabljali povsod, tudi pri avtombobilih).

1. Za tiste, ki imajo težave z bralnim razumevanjem. Jaz sem napisal, da je razlika velika, če je bila guma premalo napolnjena, ti pa praviš, da je razlika manjša, če je bila bolj napolnjena.
TO JE ENO IN ISTO!!!
Ampak, saj si že v prejšnji temi o skirojih dokazal, da imaš težave pri branju. Pričakoval sem več od dipl. ing.

dore2 je izjavil:

2. Nimata težav? Slabši performance vožnje so po moji definiciji težave. Naredil sem že 4000 km na zračnicah, ti pa povsem verjamem da si jih naredil 3000.

Po moji pa ne. Samo vožnja je malo bolj neudobna. Vse pa še vedno deluje tako kot mora. Povej, kateri del ne deluje.
Koliko si pa naredil na trdih gumah? Moraš imeti vsaj 1.000km, ker toliko veš o tem.
Lepo, da si sprejel, da Reeves na app-u nima veze z reeves-om na ST.


1. Nimam nobenih težav z branjem, seveda je jasno da se motiš. Napisal sem da se z trdimi gumami ne trese "malo bolj" tako kot ti trdiš, ampak se trese "veliko bolj". Ti pa si napisal samo za tiste ki niso imeli prej zračnic dobro napolnjenih, kar pa ni res! Tudi za tiste ki so imeli zračnice prej dobro napolnjene je razlika OGROMNA in to sem tudi prej jasno povedal.

Po moji pa ne.


Slaba je ta tvoja logika če slabši oprijem (slabša varnost, ker se poveča šansa za padce), mnogo slabše blaženje vibracij in udarcev (bone shaking vožnja), slabši cornering, slabši pospeški in večja poraba baterije ne predstavljajo težav. Poteg tega se dodatno poveča še šansa za odstopijo kontakti na bateriji zaradi vibracij.

Vse pa še vedno deluje tako kot mora.


Ne pa ne. Tako kot mora (z takimi lastnostmi kot je predvideno) skiro deluje samo če ima zračnice ker je bil za to tudi zasnovan. Če deluje slabše kot mora (tako kot je na originalu z zračnicami), potem ne deluje tako kot mora.

Povej, kateri del ne deluje.


Celoten skiro kot celota.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

GupeM ::

@dore2, razumem vse slabosti, ki si jih napisal, razen večje porabe baterije. Zakaj bi pri trdih gumah bila poraba večja? Načeloma bi morala biti manjša, ker je manj kotalnega upora?

dore2 ::

GupeM je izjavil:

@dore2, razumem vse slabosti, ki si jih napisal, razen večje porabe baterije. Zakaj bi pri trdih gumah bila poraba večja? Načeloma bi morala biti manjša, ker je manj kotalnega upora?


Kotalni upor pri teh gumijasntih trdih gumah je večji (v teoriji bi bil manjši če bi imel plastično ali kovinsko gumo), zato ker se prekati mečkajo v stiku z tlemi, guma pa precej manj energije "vrne" nazaj ko se povrne v prvotno obliko kot pa guma napolnjena z zrakom. Pri trdi gumi gre precej energije v mečkanje gume in se pretvori v toplotne izgube. Drugi razlog je večja rotirajoča se masa (vztrajnostni moment,trde gume pač tehtajo več od zračnic), zakaj je pomembno imeti lahke gume pa ti je lahko jasno že napo podlagi primerjave aluminijastih platišč z jeklenimi pri avtomobilih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

GupeM ::

Zakaj bi potem sploh hotel imeti trde gume (izraz trde gume je mogoče nekoliko napačen)? Razen tega, da je ni treba pumpat oz da se ne predre.

dore2 ::

GupeM je izjavil:

Zakaj bi potem sploh hotel imeti trde gume (izraz trde gume je mogoče nekoliko napačen)? Razen tega, da je ni treba pumpat oz da se ne predre.


Ljudje jih imajo izključno zaradi tega da jih ni treba pumpat in da se ne predre, to je njihova edina prednost, v vsem ostalem so močno slabše. Ampak sam osebno raje vložim 1 do 1,5 ure časa enkrat na leto da zamenjam zračnico in se celo leto udobno vozim z zračnicami, kot pa da bi celo leto trpel in sebe izpostavljal nevarnosti zdrsa/padca z trdimi gumami.

dore2 ::

Aja pa še ena slabost: trda guma se prej obrabi in razpade in jo je prej treba zamenjati kot pa navadno gumo kjer je zračnica (začne se vrteti okoli osi, notranja struktura oziroma "prekati" se polomijo ipd).
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Xiaomi prehitel Apple med ponudniki pametnih telefonov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
11717001 (11511) thramos
»

Samsung vrača udarec, Xiaomi prehitel Apple

Oddelek: Novice / Rezultati
217673 (4980) shadeX
»

Prodaja pametnih telefonov padla za osmino

Oddelek: Novice / Rezultati
167838 (5075) Phantomeye
»

Ostala le Android in iOS, zbogom konkurenca

Oddelek: Novice / Rezultati
4418370 (14676) andromedar
»

Odpuščanja naznanjajo težke čase za proizvajalce pametnih telefonov

Oddelek: Novice / Ostale najave
208082 (4927) PrihajaNodi

Več podobnih tem