» »

Zakaj so igre s slabo grafiko tako popularne in drage?

Zakaj so igre s slabo grafiko tako popularne in drage?

BorutO ::

Zanima me, zakaj so postale igre s "kockasto" grafiko popularne? Tudi cene nekaterih takih iger so tudi čez 20 evrov.

Take igre sem igral nekoč na Commodore 64, ko sem preko kasetnika in navadnih kaset igral igre ali pa v prvi polovici 90ih, kjer je grafična bila glih toliko, da je bila (proti danes).

Cene so res nore.

Machete ::

Super so, jaz obožujem pixel games.
20 eur pa ni ravno nekaj strašnega ali kaj? Zakaj bi morale biti zastonj, saj gre vanje ravno tako nešteto ur?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Vesoljc ::

a pol je narobe tud to da so knjige brez slikic drazje od slikanic?

zakaj bi grafika definirala ceno?
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Gagatronix ::

Ker je retro izgled ponovno popularen. In za mnoge indie razvijalce je to tudi s stalisca stroskov razvoja ceneje.

In 20 eur za igro ni neka ogromna cena, v primerjavi s cenami za AAA igre, ki so lahko 60 eur in vec.

Zmajc ::

BorutO je izjavil:

Zanima me, zakaj so postale igre s "kockasto" grafiko popularne? Tudi cene nekaterih takih iger so tudi čez 20 evrov.

Take igre sem igral nekoč na Commodore 64, ko sem preko kasetnika in navadnih kaset igral igre ali pa v prvi polovici 90ih, kjer je grafična bila glih toliko, da je bila (proti danes).

Cene so res nore.


Generacijske razlike pač, ravno o tem sem zadnjic debatiral z svojimi otroci ko so me gnjavili "zakaj tebi Minecraft ni všeč?".

Sem jim rejel da sem igre z tako zanič grafiko igral pred 20+ leti in mi ni nazaj v tisto obdobje več za hodit, če lahko igramnekaj modernejšega.

Njim recimo pa je to super.

Gagatronix ::

Celoten point Minecrafta je, da nima grafike kot AAA spil, ker s tem se dodatno vzpodbuja domisljijo. Sam pri svojih letih prav uzivam v njem. :)

Zmajc ::

Saj pravim, vsakemu svoje. Jaz imam raje modernejše naslove z solidno grafiko in moderno prezentacijo, ne indie pixel retro varijant. Nimam take nostalgije po tem. :D

opeter ::

No, tudi jaz nimam nostalgije po nekih retro grafikah, vseeno pa se branim igre, ki zna biti zabavna ali zanimiva.

● med kvadratastimi/pikslastimi (pixel) grafikami je cel kup zelo lepih, npr.
Valfaris,
Blasphemous,
Lovecraft's Untold Stories,
Freedom Planet,
Luftrausers,
Children of Morta,
Project Warlock (sicer je to mešanica med pixel art in low-poly 3D)
Shantae serija ...

 Children of Morta

Children of Morta



● najbolj pri srcu mi je sicer 2D izrisana grafika kot jo najdemo pri npr.

Street of Rage 4;
Guns, Gore & Cannoli;
Monster Train;
Cat Quest series;
The Adventure Pals;
The Swords of Ditto;
Mark of the Ninja;
Zombotron;
8Doors: Arum's Afterlife Adventure;
Shadowrun Returns serija;
Apotheon;
Blackhole;
Feudal Alloy;
Fury Unleashed;
Steamworld serija
Angry Birds serija
novejše igre iz serije Shantae

...

 Streets of Rage 4

Streets of Rage 4



● zelo všeč mi je tudi "poenostavljena" 3D grafika (low-poly 3D), ki jo lahko vidimo pri:
art of rally
Bad North
Liquidation: Echoes of the past
Heart Of Muriet
Bossguard
Second Hand: Frankie's Revenge

 art of rally

art of rally



● tudi pri "normalni" 3D grafiki najdeš vedno najdeš prave bisere, seveda pa imajo ti svojo ceno pri visokih nastavitvah (beri: rabiš zmogljivo strojno opremo)

Colin McRae Rally/DiRT serija
Halo igre
Call of Duty serija
Witcher
Elder Scrolls serija
Prince of Persia/Assassins Creed
Command and Conquer
Gothic
Warcraft
in tako naprej do neskončnosti ...

Sploh pri AA/AAA naslovih vidiš, kako se razvijajo v tehničnem smislu (grafika, zvok). Igralnost pa ... raje ne bom komentiral.

 Horizon Zero Dawn

Horizon Zero Dawn

Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

springfield ::

Zakaj so igre s super grafiko in zanic/izrabljenim gameplayem 60€? Vsako leto nov COD, ki ne prinese kaj dosti novega. Isto Fifa in se marsikaj.
Indie igre, ja, nekatere bi lahko izgledale boljse, a se jih veliko odkupi z inovativnim in dobrim gameplayem.

Zmajc ::

springfield je izjavil:

Zakaj so igre s super grafiko in zanic/izrabljenim gameplayem 60€? Vsako leto nov COD, ki ne prinese kaj dosti novega. Isto Fifa in se marsikaj.
Indie igre, ja, nekatere bi lahko izgledale boljse, a se jih veliko odkupi z inovativnim in dobrim gameplayem.


Zato, ker je dovolj ljudi, ki so vsako leto pripravljeni plačati za to. Meni je to tudi fenomen.

pegasus ::

Dobre igre smo imeli pred 35 leti na zx spectrumu ... v resoluciji 256x176 v osmih barvah, kjer so bile te barve v blokih z resolucijo 31x21. Igrabilnost je bila vrhunska, dokler si imel dovolj rezervnih gumic za tipkovnico :D

Gagatronix ::

Ali pa si imel INES in s tem proper tipkovnico, namesto tistega gumijastega jajca. :))

mailer ::

Gagatronix je izjavil:

Celoten point Minecrafta je, da nima grafike kot AAA spil, ker s tem se dodatno vzpodbuja domisljijo. Sam pri svojih letih prav uzivam v njem. :)
Kje pa je potem point, da je grafično glede na prikaz tako požrešna? Z rtx3080 pri 1440p dobiš cca 70fps pa še vedno vidiš kocke.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Gagatronix ::

Ker uporablja lwjgl, ki ni ravno procesorsko prijazna knjiznica. Java and all that.

Imas pa tudi moznost resource packov, ki ti dajo realisticne teksture.

Zgodovina sprememb…

KAVINSKY ::

Zabava ni enako RTX on, 4K in 144fps v zgornjem levem kotu.

Čeprav eni opravičujejo nakup grafične kartice za jurja in pol z tem :D

el_bahattee ::

opeter je izjavil:

zelo všeč mi je tudi "poenostavljena" 3D grafika (low-poly 3D), ki jo lahko vidimo pri:
art of rally
Bad North
Liquidation: Echoes of the past
Heart Of Muriet
Bossguard
Second Hand: Frankie's Revenge

 art of rally

art of rally


Tale rally izgleda pa res zanimivo in luštno. Še dobro, da si dodal sliko, vredno ogleda. :)
Come to my center, you enter the winter.

bedarija ::

grafika pa res nikoli ni igrala glavne vloge borderlands, factorio, fortnite, Faster than light, so le nekatere ki nimajo real-life grafike, pa so veliko bolj zabavne kot tiste ki jo imajo. pa kdaj pač v samo zgodbo sede nek drug stil, kot pa čim bolj resnično prikazat.

Sheteentz ::

Nobena igra nima real-life grafike. Vse zasvinjajo z nabuhlim hdr-om, vse se blešči u 3pm, osvetlitve so čudne za popizdit. Oprostite, ampak resničen svet ne izgleda kot Cyberpunk 2077.

Najbližje real-life grafiki so samo racing simulacije, pa še tam je grafika zadnja stvar, ki odloča.

opeter ::

Sheteentz je izjavil:

Nobena igra nima real-life grafike. Vse zasvinjajo z nabuhlim hdr-om, vse se blešči u 3pm, osvetlitve so čudne za popizdit. Oprostite, ampak resničen svet ne izgleda kot Cyberpunk 2077.

Najbližje real-life grafiki so samo racing simulacije, pa še tam je grafika zadnja stvar, ki odloča.


Ja, to je res.

Preveri to skoraj dvajset let staro igro:


Trojka (stara 15 let) je nekaj še stopničk višje na grafični lestvici.

Saj to je pri vseh dirkaških igrah, Gran Turismo serija, Forza, Assetto Corsa, razne Rally igre ... Vsi se trudijo in rezultati so fantastični. OK, imeli smo obdobje, ko so tudi te igre okužili razni sijoči (bloom) in zabrisani efekti (blur), rjavkasto-sivkasto-rumena barva itn. a na srečo je to obdobje že zdavnaj minilo.

Zakaj se tega ne morejo držati pri npr. streljaških igrah bo vedno neznanka.

V zadnjem desetletju sem občasno spremljal razvoj igro WW1: Verdun. Sicer se v grafičnem smislu ne more primerjati z velikimi igrami, ampak ravno to, da ni toliko teh efektov, ga naredi bližje realnosti. Pred dvema letima so izdali samostojno razširitev WW1: Tannenberg.

Pred nekaj tedni nazaj pa so najavili WWI Isonzo:
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

MIHAc27 ::

Igre z 'slabo' grafiko, ki so dobro prodajane imajo ponavadi drugo dodano vrednost - dobro zgodbo, igralnost... nekaj kar pač privleče.

Čeprav imam rad lepo grafiko, mi ni problem še vedno igrati v pikslastih igrah, da je le gameplay dober.

The Player ::

Mi zna kdo obrazložiti zakaj te novodobne pixel art igre zahtevajo toliko procesorske moči?

Pod zahtevami vedno piše, da potrebuješ vsaj Intel I5 ali I7?

Če že gredo na retro izgled, bi bilo zakon, če bi stvar tudi delala na retro računalniku (P3 ali P4).

Lojzze ::

Moraš potem še retro Winse 98 furat

Gagatronix ::

The Player je izjavil:

Mi zna kdo obrazložiti zakaj te novodobne pixel art igre zahtevajo toliko procesorske moči?

Pod zahtevami vedno piše, da potrebuješ vsaj Intel I5 ali I7?

Če že gredo na retro izgled, bi bilo zakon, če bi stvar tudi delala na retro računalniku (P3 ali P4).


Zato ker nima nobenega smisla na moderni tehnologiji furat stare metodologije. Najbolje, da kar vse v kakem Turbo Pascalu spisemo, a ?

Machete ::

Detroit become human ima določene modele skoraj fotorealistične (določena pa iz leta 98).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

The Player ::

Gagatronix je izjavil:

The Player je izjavil:

Mi zna kdo obrazložiti zakaj te novodobne pixel art igre zahtevajo toliko procesorske moči?

Pod zahtevami vedno piše, da potrebuješ vsaj Intel I5 ali I7?

Če že gredo na retro izgled, bi bilo zakon, če bi stvar tudi delala na retro računalniku (P3 ali P4).


Zato ker nima nobenega smisla na moderni tehnologiji furat stare metodologije. Najbolje, da kar vse v kakem Turbo Pascalu spisemo, a ?


Hm, ne vem zakaj pa ne? Postal 2 Paradise Lost iz leta 2015 (uraden DLC za Postal 2 igro iz leta 2003) deluje na istem pogonu kot original postal in deluje normalno na modernih sistemih, kot tudi na starih. Ne potrebuje I5 ali I7, da stvar normalno deluje, pa bi komot lahko glede na ves hardware, ki jim je na voljo strojne zahteve prilagodili današnjim.

Potem recimo igra Karoshi je tudi nezahtevna pixel igra, ki deluje pravtako na modernih kot stairh sistemih.

Vse se da, če se hoče.

Občutek imam, da razvijalcem se enostavno ne da iger več optimizirat in zato iz leta v leto se strojne zahteve povečujejo, kljub temu, da je grafika iz starih časov, ki bi jo lahko poganjal nemoderen računalnik.

dolenc ::

Občutek te vara.

Materjali so drugi, sence, fizije se več uporablja, svetloba, še pa še... Več al manj kar opaziš so texture.

Vse to je bistveno bolj zahtevno ganjat, čeprav na hitri pogled je ista grafika, sam ni.

opeter ::

Najnovejši Unreal, Unity, CryEngine pač ne delujejo na stari strojni opremi. Sej tudi sam Valve je večkrat nadgradil prvotni pogon Half-Lifea, ki ti danes več ne bi deloval ..., da en omenim recimo ID-jeve pogone, EGO/NEO-engine od Codemasters, potem imaš Frostbite od DICE/EA itn.




The Player je izjavil:

Postal 2 Paradise Lost iz leta 2015 (uraden DLC za Postal 2 igro iz leta 2003) deluje na istem pogonu kot original postal in deluje normalno na modernih sistemih, kot tudi na starih. Ne potrebuje I5 ali I7, da stvar normalno deluje, pa bi komot lahko glede na ves hardware, ki jim je na voljo strojne zahteve prilagodili današnjim.

Potem recimo igra Karoshi je tudi nezahtevna pixel igra, ki deluje pravtako na modernih kot stairh sistemih.

Vse se da, če se hoče.

Občutek imam, da razvijalcem se enostavno ne da iger več optimizirat in zato iz leta v leto se strojne zahteve povečujejo, kljub temu, da je grafika iz starih časov, ki bi jo lahko poganjal nemoderen računalnik.


Morda. Ali pa tudi ne ... tudi brskati po internetu je danes bolj težko na starejših mlinčkih, saj jim hitro zmanjka sape.

Nekje sem bral, da je za nekatere vrste iger še najbolj optimizirano okolje Gamemaker. Če je to res, ne vem.
GameMaker @ Wikipedia

Sicer pa, si gledal video prihajajoče igre POSTAL 4: No Regerts?


Za pogon uporabljajo Unreal Engine 4.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

GupeM ::

The Player je izjavil:

Hm, ne vem zakaj pa ne? Postal 2 Paradise Lost iz leta 2015 (uraden DLC za Postal 2 igro iz leta 2003) deluje na istem pogonu kot original postal in deluje normalno na modernih sistemih, kot tudi na starih. Ne potrebuje I5 ali I7, da stvar normalno deluje, pa bi komot lahko glede na ves hardware, ki jim je na voljo strojne zahteve prilagodili današnjim.

Moderni engini pač ne tečejo na starih mašinah. Če nekdo že pozna moderen engine, ne vem zakaj bi se učil nekaj zastarelega samo zato, da bo naredil old school looking igro, če to lahko naredi v poznanem okolju.

Po drugi strani, če nekdo ne pozna modernega enginea, se pa mogoče hoče naučit nečesa, kar bi mu v prihodnosti lahko koristilo. 20 let star engine to pač ni.

Pogosto tudi stari proprietary engini ne delajo več na novih sistemih, popravit jih pa tudi ne moreš, ker nimaš kode.

Zmajc ::

Problem je tudi v licenciraju teh zadev. Nek star 3rd party engine izpred 15 - 20 let ni možno komercialno licencirat ker se sploh več ne tržijo.

opeter ::

Vau, tole pa res solidno izgleda ne glede na piskalsto grafiko (čeprav ne maram teh animejskih likov):
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

tikitoki ::

BorutO je izjavil:

Zanima me, zakaj so postale igre s "kockasto" grafiko popularne? Tudi cene nekaterih takih iger so tudi čez 20 evrov.

Take igre sem igral nekoč na Commodore 64, ko sem preko kasetnika in navadnih kaset igral igre ali pa v prvi polovici 90ih, kjer je grafična bila glih toliko, da je bila (proti danes).

Cene so res nore.


Ker je pri igrah igralnost in zabavnost bolj pomembna, kot ultra realisticna grafika?

TheBlueOne ::

BorutO je izjavil:

Zanima me, zakaj so postale igre s "kockasto" grafiko popularne? Tudi cene nekaterih takih iger so tudi čez 20 evrov.

Take igre sem igral nekoč na Commodore 64, ko sem preko kasetnika in navadnih kaset igral igre ali pa v prvi polovici 90ih, kjer je grafična bila glih toliko, da je bila (proti danes).

Cene so res nore.


Designersko so zanimive. Recimo ena mojih ljubsih:

dolenc ::



Povezana tema, kako je "isti" špil, z boljšo grafiko, pa vseeno je uspel nekako biti slabši


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ali kdo igra 20 let stare igre? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Igre
736120250 (329) GupeM
»

Kaj trenutno igrate? (strani: 1 2 3 458 59 60 61 )

Oddelek: Igre
3015475238 (2274) Jernej88_
»

Disco Elysium

Oddelek: Igre
383329 (612) yayo
»

Command & Conquer Remastered

Oddelek: Igre
463833 (2202) VeganCyclist
»

Star računalnik MS-DOS igre v Windows 98 SE

Oddelek: Igre
405007 (3495) opeter

Več podobnih tem