» »

Cena goriva

Cena goriva

««
93 / 100
»»

Utk ::

Še enkrat si hotel izpast neumen, čestitam, uspelo ti je. Malo večji je od tistega, ki smo ga prodali, ti teslo, ne pa da ima 5 metrov. Če bi imel vsaj približno blage veze s situacijo, bi uganil, da ta rabljeni ni za daleč, ampak lokalno. In da se odplača ne rabi naredit 40,000 km letno, ampak je tudi 15 dovolj. Kar lahko narediš "lokalno".

Za razliko do cene takega EV se kar nekaj let vozim s svojim avtom na plin.

A ti kdo brani? Tvoja žena tudi? Greste vsak s svojim 5 metrskim avtom kampirat?

BTW, jaz sem se na plin vozil 10 let nazaj in sem precej prepričan, da si takrat imel malo drugačno mnenje o plinu... Zdaj je plin itak passe, tako kot ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

cias ::

Benz je treba na 5€ minimalno, drugače bo globalno segrevanje uničilo planet. Nujno je podražati vse kar uničuje vreme: transport, gretje, služba... mora postati privilegij ki bo izključno za bogate.

ZveeZ ::

cias je izjavil:

Benz je treba na 5€ minimalno, drugače bo globalno segrevanje uničilo planet. Nujno je podražati vse kar uničuje vreme: transport, gretje, služba... mora postati privilegij ki bo izključno za bogate.

Globalno segrevanje je mit

kow ::

Itak, ne znamo niti termometrov vec uporabljat.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Še enkrat si hotel izpast neumen, čestitam, uspelo ti je. Malo večji je od tistega, ki smo ga prodali, ti teslo, ne pa da ima 5 metrov. Če bi imel vsaj približno blage veze s situacijo, bi uganil, da ta rabljeni ni za daleč, ampak lokalno. In da se odplača ne rabi naredit 40,000 km letno, ampak je tudi 15 dovolj. Kar lahko narediš "lokalno".

Za razliko do cene takega EV se kar nekaj let vozim s svojim avtom na plin.

A ti kdo brani? Tvoja žena tudi? Greste vsak s svojim 5 metrskim avtom kampirat?


Ko zmanjka argumentov, se začne žaljenje? Nesposoben normalne komunikacije? V bistvu že samo s tvojim žaljenjem pokažeš, da si bedak in teslo tukaj edino ti.

Pri nas je za lokalno vožnjo bicikl. Avto je pa namenjen za daljše razdalje ali pa če moraš kaj večjega pripeljat domov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

LeQuack ::

cias je izjavil:

Benz je treba na 5€ minimalno, drugače bo globalno segrevanje uničilo planet. Nujno je podražati vse kar uničuje vreme: transport, gretje, služba... mora postati privilegij ki bo izključno za bogate.


Bogati ne rabijo hoditi v službe, tako da tu si malo zgrešil. Služba je za revne sloje.
Quack !

Utk ::

Ko zmanjka argumentov, se začne žaljenje? Nesposoben normalne komunikacije? V bistvu že samo s tvojim žaljenjem pokažeš, da si bedak in teslo tukaj edino ti.

Z žaljenjem si začel ti. S "kozlarijo", "naj stane kar hoče", neko predpostavko, da sem dal 18 jurje več za avto, itd. Ker drugih argumentov nimaš in jih ne moreš imet, si je treba izmislit neko neumnost, bit pameten, in potem jokcat, ko ti nekdo reče, da klatiš neumnosti.

Pri nas je za lokalno vožnjo bicikl. Avto je pa namenjen za daljše razdalje ali pa če moraš kaj večjega pripeljat domov.

Aha, v radiju 60 km vse opraviš s kolesom. Čestitam. Tudi jaz bi rad imel toliko časa in kondicije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

aborko ::

Res za po mestu je hibrid super, ampak koliko % vseh km dejansko narediš po mestu? Jst verjetno tam med 1 in 3%. Torej mi je poraba v mestu nepomembna. Mestni vožnji se izogibam, ker pač je zguba časa, zajebavanje samega sebe. Tle sicer hibridi največ profitirajo, stop&go, stanje v koloni. Ampak poraba goriva je še najmanjši problem, čas gre za bzv. Če že moram v mesto, parkiram par km vn, po možnosti v senci in grem po opravkih ali z el. skirojem ali zložljivim el. kolesom.

Sem zadnjič šel s kolegom v mesto po opravkih, passat tdi, rush hour, stojima v koloni, iščema parkirno mesto, jst gledam na uro, cel živčen, on skuliran, že navajen situacije, klimca laufa, poraba 0,5l/h... "boma še en krog naredila, skoraj vedno se najde parkplac". In res, prav je imel, po ene 20 minut kroženja se res najde parkirno mesto. Še na hitro po listek in pustima črnega passata na žgočem soncu.

Utk ::

V Sloveniji je praktično vse kar ni AC, "mestna vožnja".

energetik ::

Utk je izjavil:

V Sloveniji je praktično vse kar ni AC, "mestna vožnja".
Točno to, sicer imam 2/3 poti po LJ obvoznici, pa že tam pride hibrid močno do izraza, vsako zmanjšanje hitrosti, vsakič ko ti kdo skoči pred tebe, se že energija rekuperira. Da ne omenjam vsakodnevnih zastojev na obvoznici, efekt harmonike 30-90-30km/h, hvaležen sem, da imam e-cvt in samo sedim v avtu z nizko porabo, vse dela sam. Oziroma ko stojimo v zastoju, notri pa tišina in klima dela kot da ni nič.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Ko zmanjka argumentov, se začne žaljenje? Nesposoben normalne komunikacije? V bistvu že samo s tvojim žaljenjem pokažeš, da si bedak in teslo tukaj edino ti.

Z žaljenjem si začel ti. S "kozlarijo", "naj stane kar hoče", neko predpostavko, da sem dal 18 jurje več za avto, itd. Ker drugih argumentov nimaš in jih ne moreš imet, si je treba izmislit neko neumnost, bit pameten, in potem jokcat, ko ti nekdo reče, da klatiš neumnosti.

Če si opazil ni letelo posredno nate, ampak na to, da si ljudje predstavljajo šparanje s tem, da kupijo dražji produkt.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kow ::

Ce kupis 2x drazji cevelj, ki ti zdrzi 4x dlje, si verjetno sparal... Nakupna cena ni edini strosek.

aborko ::

Se ne bi strinjal, da je kr vse kar ni AC, kr naselje. Tudi glede zaviranja, ce vozis umirjeno, malo predvidevas in pustis malo vecjo varnostno razdaljo, imas bolj malo zaviranja.

@energetik: kaksno imas dolgorocno porabo s hibridom? Ker ce je okoli 5, potem imas tudi ti bolj mali % km v mestni voznji. Mogoce obcutek vara, ker ko stojis v koloni, ti cas tece pocasneje in se ti zdi da traja celo vecnost. Vem da pri meni je tako.

Utk ::

Če ne hibrid, potem kaj, dizel? Zakaj po defaultu dizel, zakaj ne po defaultu hibrid?

WizzardOfOZ ::

kow je izjavil:

Ce kupis 2x drazji cevelj, ki ti zdrzi 4x dlje, si verjetno sparal... Nakupna cena ni edini strosek.


Ponavadi daš 4x več da zdrži 2x dlje. Se strinjaš?

Utk je izjavil:

Če ne hibrid, potem kaj, dizel? Zakaj po defaultu dizel, zakaj ne po defaultu hibrid?

Meni plin dobro služi, želel pa bi si plugin hibrid z večjo baterijo (za doseg pozimi okoli 150km). Po mestu se boš tako cel teden vozil na elektriko, čez vikend pa se komot zapelješ na daljše ture s plinom.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

energetik ::

aborko je izjavil:

Se ne bi strinjal, da je kr vse kar ni AC, kr naselje. Tudi glede zaviranja, ce vozis umirjeno, malo predvidevas in pustis malo vecjo varnostno razdaljo, imas bolj malo zaviranja.

@energetik: kaksno imas dolgorocno porabo s hibridom? Ker ce je okoli 5, potem imas tudi ti bolj mali % km v mestni voznji. Mogoce obcutek vara, ker ko stojis v koloni, ti cas tece pocasneje in se ti zdi da traja celo vecnost. Vem da pri meni je tako.
4,5L/100 komplet vse. 2/3 obvoznica, 1/3 primestna do 50km/h, to je glede commuta. Ostalo je večinoma AC (vikend izleti).

Nimaš občutka, dokler ne voziš hibrida, koliko je teh nepričakovanih zaviranj, čeprav rahlih in koliko km se naredi praktično "v leru", ko bi navaden ICE za brezveze laufal pri bednem izkoristku.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

aborko ::

Utk je izjavil:

Če ne hibrid, potem kaj, dizel? Zakaj po defaultu dizel, zakaj ne po defaultu hibrid?

Ker se večina vseh km pač ne nardi po mestu, štanca se jih po AC, tam pa dizel zmaga. In zmaga konkretno, če ceniš svoj čas in voziš malo hitreje. V mestu pa ja, bi jst kr prepovedal dizle. V bistvu nimaš kej z avtom v mestu za delat in pika. Več p+r zadev, zastonj izposoje koles, mogoče celo kake subvencije za nakup teh 100x lažjih prevoznih sredstev, kot jih ima npr. Italija.

4,5L/100 komplet vse. 2/3 obvoznica, 1/3 primestna do 50km/h, to je glede commuta. Ostalo je večinoma AC (vikend izleti).

Nimaš občutka, dokler ne voziš hibrida, koliko je teh nepričakovanih zaviranj, čeprav rahlih in koliko km se naredi praktično "v leru", ko bi navaden ICE za brezveze laufal pri bednem izkoristku.


Ok, 4,5 je solidno. Jst imam pri 1,2 tsi golfu karavan dolgoročno porabo 5,1. Glede zaviranj za brezveze pa lahko samo rečem, da ker se malo vozim, pa še to ne bremzam za bzv, sem opazil da ko rabim zavore, zaradi rje ne primejo 100%. Tako da sedaj skoraj prisilno bremzam, da ščistim rjo. Kako je s tem pri hibridu, verjetno še huje, ker zavira bremza z regen in zato so zavore še manj v uporabi in je rje še več?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

WizzardOfOZ ::

Glede na stanje naših avtocest, ki so zabasane večino časa in se po njih voziš počasneje kot po regionalkah, si po regionalkah večinoma hitreje na cilju. Za tisto vožnjo pa potem ni več neke hude razlike bencin+plin vs dizel. Prednost je hibrid, kjer se skozi naselje ob regionalki lahko pelješ na elektriko, na odprtem pa preklopi nazaj na plin.
Poraba plina na novejših motorjih, ki so "LPG ready", pa ni več toliko višja. Je nekje od pol litra do liter več kot na bencin. Ob tem, da je cena plina pod 1€ za liter.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Invictus ::

Hibrid zna kar malo očistiti zrak po mestih, ker se folk ne bo odpovedal udobju avta, tudi za višjo ceno vstopa v center ne. Primer London... Tako ali tako pa lahko za Ljubljano rečem, da so večji problem privat kurišča na drva kot pa avti. Skupaj je pa celo sranje...

Ne moreš zapreti centrov, ker javni promet praktično nikjer ne prenese jutranjih in popoldanskih konic. Rešitev bi bilo več remote dela, ampak zahojeni šefi tega ne poštekajo...

Dizli ne svinjajo nič več kot bencinarji, če seveda ni cel kup zadev odstranjenih... Če bi to preverjali na tehničnem, bi jih najbrž četrtina bila neustreznih. Ampak to ni problem dizlov, ampak lastnikov.

Avti pa tako ali tako niso problem, najprej bi morali spucati ladijski promet.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Ker se večina vseh km pač ne nardi po mestu, štanca se jih po AC, tam pa dizel zmaga.

Kakorkdo. Jaz se vsakodnevno ne vozim po AC, pa vseeno na leto vsaj 10,000 km po njih. Ampak takrat ko se, se tudi vsi drugi in takrat ni realno, da bi vozil 150, tudi če bi hotel, pa tudi mudi se mi ponavadi ne, tako da mi tudi po AC hibrid komot porabi nič kaj dost čez 5.

Kako je s tem pri hibridu, verjetno še huje, ker zavira bremza z regen in zato so zavore še manj v uporabi in je rje še več?

Rja na disku se naredi če je avto parkiran, lahko tudi v pol dneva, hibrid ali ne. Rja ne vpliva na zaviranje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

aborko ::

Kakor kdo ja, govorim pa o povprečju vseh, večina km je pač nareta po AC. In če imaš po AC s hibridom 5 porabo, bi bil z dizlom na 4, torej ene 20-25% več porabi hibrid na AC, če voziš zmerno.

Utk ::

Kaj meni pomaga povprečje? Kaj tebi pomaga povprečje? Če bi bilo povprečje pomembno, bi izračunali povprečje, in vsi kupili avto, ki bi bil najboljši za povprečje. Problem samo, da bi bil tak avto čisto neuporaben za kogarkoli, ne pa za vse, ali pa večino. Nihče ne rabi avta z 1,7 sedeža.

In če imaš po AC s hibridom 5 porabo, bi bil z dizlom na 4, torej ene 20-25% več porabi hibrid na AC, če voziš zmerno.

Ne fantaziraj. Tisti, ki imamo hibride, izračunamo letno povprečje in ga povemo. Dizelaši pa pred neko relacijo resetirajo računalnik, odvozijo (čim bolj na izi), in ta poraba je potem njihovo "povprečje". Ne zavedajo se, da izven tega testa v resnici porabijo 30 ali pa 50 procentov več.
Sicer je to v teh časih res simpl, skoraj vsak avto ima aplikacijo, vržte ven letno povprečje, potem se lahko menimo. Moje je 5,1, s hibridom, ki ima 8,0 do 100. In še bi šlo dol, če bi hotel. Odkar sem začel kratke relacije delat z električnim, je pa globoko pod 5.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

Nevem če ravno povprečnega kupca hibrida zanima koliko manj bi traktor spil. Jaz nimam hibrida, sem ga mislil nabavit, ampak sem videl da za moje relacije nima smisla. Ampak dizla ne kupim, pa če mi nafto nazaj proizvaja, ker jih enostavno ne maram.

m0LN4r ::

cias je izjavil:

Benz je treba na 5€ minimalno, drugače bo globalno segrevanje uničilo planet. Nujno je podražati vse kar uničuje vreme: transport, gretje, služba... mora postati privilegij ki bo izključno za bogate.

Prodajo bencina za privat omejit na par litrov na mesec, zaradi sankcij.

Sankcije pa je treba financirati iz elektrike in jo cim prej z davki in trosarinami dvigniti na nek evropski minimum, ki bi moral biti 0,5€ na kw in vsaj 1€ na hitrih polnilnicah.

Tako bi si drzavna blagajna nasla nov neskoncen in neomejen vir prihodkov.

Pa o davku na solarne panele se bomo tudi morali zaceti pogovarjati. Jaz volim stranko, ki to prva omeni v agendi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Tako je. Kaj se to pravi, da se izkorišča sonce, nafto je treba kurit, da se plača davek, ne pa sonce.
Jaz bi vsakemu še v nos vtaknu oksimeter, tist, ki več nadiha zraka, naj plača več davka. Kje piše, da je zrak kar zastonj.

energetik ::

aborko je izjavil:

Ok, 4,5 je solidno. Jst imam pri 1,2 tsi golfu karavan dolgoročno porabo 5,1. Glede zaviranj za brezveze pa lahko samo rečem, da ker se malo vozim, pa še to ne bremzam za bzv, sem opazil da ko rabim zavore, zaradi rje ne primejo 100%. Tako da sedaj skoraj prisilno bremzam, da ščistim rjo. Kako je s tem pri hibridu, verjetno še huje, ker zavira bremza z regen in zato so zavore še manj v uporabi in je rje še več?
Pozimi, ko sem še delal od doma in sem delal le na izi lokalne vožnje, sem dejansko imel "probleme" z rjastimi diski, ker se dejansko niso uporabljali. Sem moral ob začetku vožnje vržt v N in 1x ornk pobremzat, da se je spucal.

aborko je izjavil:

Kakor kdo ja, govorim pa o povprečju vseh, večina km je pač nareta po AC. In če imaš po AC s hibridom 5 porabo, bi bil z dizlom na 4, torej ene 20-25% več porabi hibrid na AC, če voziš zmerno.
Povsem odvisno od tega, kakšna vožnja bi bila na AC. Do nekje 130km/h bi morala biti hibrid in dizl tam-tam, npr. atkinson 1,8 v Corolli ima do nekih 3500rpm 40% termičnega izkoristka, kar je v rangu TDI. Pri konstantnih 150 po AC, bo verjetno TDI žrl nekaj manj, ker bo švoh 1,8 atkins tam že obratoval pri manjšem izkoristku, TDI pa še vedno pri 40%.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

DamijanD ::

Utk je izjavil:

K
Ne fantaziraj. Tisti, ki imamo hibride, izračunamo letno povprečje in ga povemo. Dizelaši pa pred neko relacijo resetirajo računalnik, odvozijo (čim bolj na izi), in ta poraba je potem njihovo "povprečje". Ne zavedajo se, da izven tega testa v resnici porabijo 30 ali pa 50 procentov več.

Ah daj no - nisem vedel, da tip motorja določa način računanja porabe... A si ti pred nakupom hibrida drugače računal/gledal povprečno porabo?

m0LN4r ::



Ma zaenkrat se ne splaca menjat. Tam cez 10 let bomo menjal.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

DamijanD je izjavil:

Utk je izjavil:

K
Ne fantaziraj. Tisti, ki imamo hibride, izračunamo letno povprečje in ga povemo. Dizelaši pa pred neko relacijo resetirajo računalnik, odvozijo (čim bolj na izi), in ta poraba je potem njihovo "povprečje". Ne zavedajo se, da izven tega testa v resnici porabijo 30 ali pa 50 procentov več.

Ah daj no - nisem vedel, da tip motorja določa način računanja porabe... A si ti pred nakupom hibrida drugače računal/gledal povprečno porabo?

Da, nisem zmeraj beležil km in natočenih litrov, zdaj pa to dela aplikacija. Vem pa kako računajo porabo drugi...potem pa ko se tega lotijo resno, če se sploh kdaj, so presenečeni. Tudi jaz sem bil dolgo nazaj. Recimo nek clio, kolk pa lahk porabi, računalnik kaže malo, vsake tolk časa resetiraš, itd, ko sem pa parkrat resno natočil 2x polnega in preštel km, se je izkazalo, da ni spet tako malo.

m0LN4r je izjavil:



Ma zaenkrat se ne splaca menjat. Tam cez 10 let bomo menjal.

To je ko se voziš 170 ali 110?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

aborko ::

Tole je kr po omejitvah ali celo kaj čez. Dizli so tut šli en mičken naprej v zadnjih nekaj letih. Če se že špara, se da imet tut tako porabo:
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...

Jst delam 1000km na tank z bencinarjem, pa sm tut kr zadovoljen ko grem vsake 2 meseca tankat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

kow ::

Pol naredis povprecno 17km na dan. Samo za info.

nyler2 ::

Invictus je izjavil:


Dizli ne svinjajo nič več kot bencinarji, če seveda ni cel kup zadev odstranjenih... Če bi to preverjali na tehničnem, bi jih najbrž četrtina bila neustreznih. Ampak to ni problem dizlov, ampak lastnikov.



Četrtina? :)) Prej bi reku 60% vseh, ki so izven garancij pa to je še brez upoštevanja izklapljanja adblue na novejših. :)) Matr ja komaj dihaš v avtu na semaforju za kakmu dizlu.

kow ::

Ko gre ta sodobna dizel masinarija po 10 letih na jug, vemo kaj se zgodi.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Utk je izjavil:

K
Ne fantaziraj. Tisti, ki imamo hibride, izračunamo letno povprečje in ga povemo. Dizelaši pa pred neko relacijo resetirajo računalnik, odvozijo (čim bolj na izi), in ta poraba je potem njihovo "povprečje". Ne zavedajo se, da izven tega testa v resnici porabijo 30 ali pa 50 procentov več.

Ah daj no - nisem vedel, da tip motorja določa način računanja porabe... A si ti pred nakupom hibrida drugače računal/gledal povprečno porabo?

Da, nisem zmeraj beležil km in natočenih litrov, zdaj pa to dela aplikacija. Vem pa kako računajo porabo drugi...potem pa ko se tega lotijo resno, če se sploh kdaj, so presenečeni. Tudi jaz sem bil dolgo nazaj. Recimo nek clio, kolk pa lahk porabi, računalnik kaže malo, vsake tolk časa resetiraš, itd, ko sem pa parkrat resno natočil 2x polnega in preštel km, se je izkazalo, da ni spet tako malo.

m0LN4r je izjavil:



Ma zaenkrat se ne splaca menjat. Tam cez 10 let bomo menjal.

To je ko se voziš 170 ali 110?

To je blo, zadnji stirje tanki München - Maribor - Koper - Pula - Dubrovnik - Zagreb - Dobova - Murska Sobota povprecno 110 ja, z vsemi gradbisci in omejitvami, nisem pa prekoracil 140.
Po regionalki, se zena voz na siht je skor 1 liter manj, ce jaz ne vozim vmes.
Tezko je rect kolko bi blo pri povprecno 170, ker potem bi se moral voziti od 110 pa vse do 250, ampak ajde, recimo, ko preckam mejo pri Passau se potem peljem naprej 170 vecino poti, se povprecna poraba na tank dvigne do 5,3-ish.
- Ko sem proti Nürnbergu poskusal slikati GPS Vmax, je blo povprecno na koncu 5,8ish. Vec pa se nikol.
Od lanske jeseni sem v olje dodal mal ceratec keramike, od takrat se nisem imel vec kot 5L na spritmonitorju. Mogoce z zimskimi gumami.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

aborko je izjavil:

Tole je kr po omejitvah ali celo kaj čez. Dizli so tut šli en mičken naprej v zadnjih nekaj letih. Če se že špara, se da imet tut tako porabo:
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...

Jst delam 1000km na tank z bencinarjem, pa sm tut kr zadovoljen ko grem vsake 2 meseca tankat.
To je tako, vse sprobano:
Teh 3,4 na Golfu je mozno samo, ce se vozis vecino poti cez vasi z 60kmh in ima stvar skor standgas pri avtomatiku. Dodas malo izvenmestne voznje prides na ca. 3,7-3,8 z 90km/h in na 4L, ce se po zgornji omejitvi vozis tam 110 po regionalkah.
Ce pa se vozis regiolka + avtocesta do max. 140 pa si pri 4,5-4,7.
Seveda vse to brez sunkovitih zaviranj in prehitevanj, je treba cimvec drzati konstantno hitrost oz. momentum cim dlje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

LeQuack ::

To je potem že slabe 10€ na 100km. Drago.
Quack !

m0LN4r ::

Drago je 20€ za 100km in vec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

LeQuack ::

Men se zdi drago, za 10€ dobiš že kosilo, v trgovini dost stvari, par pirov, itd. Z avtom pa narediš borih 100km. Pa tu zraven sploh ni všteta amortizacijo, stroški servisov, zavarovanje, itd.
Quack !

D3m ::

Kosilo je sedaj 15€.
|HP EliteBook|R5 6650U|

kriptobog ::

LeQuack je izjavil:

Men se zdi drago, za 10€ dobiš že kosilo, v trgovini dost stvari, par pirov, itd. Z avtom pa narediš borih 100km. Pa tu zraven sploh ni všteta amortizacijo, stroški servisov, zavarovanje, itd.


Ja gres pa pac z avtobusim, ce ti je drago.

m0LN4r ::

10€ je lahko 2€ na dan, kar je dosti manj kot ena limonada na dan.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Eni smo še kar na porabi okoli 6EUR (6 litrov plina na 100km prevoženih)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

6 litrov plina na 100km prevoženih

Smanji ribu.

WizzardOfOZ ::

Ne gre pod to porabo (razen, če je skos klaec dol. tam smo pa prišli na 5.1 - iz vrha soriške do doma).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Aha. Iz vrha planine do doma je 5,1, drugače je pa 6... Ne vidiš, da tu nekaj ne štima? Kolk je pol ko greš NA soriško planino, 6,9?
A te otroci do gor porivajo?
Tvoj lpg je res fenomen, ne samo da porabi manj kot 1,0 mlinček na plin, porabi tudi manj kot 1,0 mlinček na bencin, ma hudiča, sem precej prepričan, da ne pride niti dizel s 6,0 na Soriško planino in domov. Kakšen hibrid, če že.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Invictus ::

Vsi, ki vam kuri pod 5l na 100km, ste navadni drekači na avtocestah, ki delate zastoje.

Če normalno voziš, malo večji avto, držiš 130km/h povprečje plus malo gasa pri prehitevanjih, ga ni avta, ki bi kuril pod 5l, razen če je prazen ali po klancu navzdol.

Saj folk niti pravilno gum ne zna napumpat, pol pa sanja o majhni porabi.

Pa velja to za vse tipe avtov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Saj folk niti pravilno gum ne zna napumpat, pol pa sanja o majhni porabi.

Morda jih pa ti ne znaš, če ti je poraba 5 nekaj neverjetnega.

Mato989 ::

No moja partnerka se vozi vsak dan po ptujsko dravskem polju po RAVNICI do osnovne šole 12km stran od doma, torej 24km v obe strani... pa ko tankam resetiram porabo in ima po 1 mesecu povprečno porabo 5,3-5,5 in to z Meganom II 1,6 16v bencinar... mislim da je povprečna hitrost 58km/h pač tista 2km cijazenja po mestu pol pa 10km 70-90km/h v 5. prestavi...

Meni se to zdi kr varčno
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

energetik ::

Invictus je izjavil:

Vsi, ki vam kuri pod 5l na 100km, ste navadni drekači na avtocestah, ki delate zastoje.

Če normalno voziš, malo večji avto, držiš 130km/h povprečje plus malo gasa pri prehitevanjih, ga ni avta, ki bi kuril pod 5l, razen če je prazen ali po klancu navzdol.

Saj folk niti pravilno gum ne zna napumpat, pol pa sanja o majhni porabi.

Pa velja to za vse tipe avtov...
130 povprečja po naših AC praktično ne moreš držat, razen če greš ponoči morda. Pa če odšteješ še vse kar je od uvoza do izvoza AC...
V času konic po LJ obvoznici si lahko vesel, če za 500m _dosežeš_ 130, povprečja so pa daleč nižje. Recimo zadnjič sem ob 6:30 po diagonali okoli LJ dosegel 69km/h povprečja. Pri tem sem večji del J-obvoznice prevozil s 135km/h. Drugje so ali omejitve ali zastoji, ne gre fizično več.
Ampak eni živite v pravljici, kjer imate od štarta do cilja prazno AC, kjer lahko vozite 150km/h s tempomatom, brez motnje... ;((
vires in numeris

Mato989 ::

S fotrovim avtomatikom imam Ptuj-LJ-Ptuj na tempomatu 118km/h v urah ko ni prometno, porabo 5,2l/100
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
««
93 / 100
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena goriva na AC - izven AC (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5313316 (9892) sbawe64
»

Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6914854 (13031) St235

Več podobnih tem