Forum » Problemi človeštva » Cena goriva
Cena goriva
gune64 ::
Ti se lahko kar delaš norca, ampak dejstvo je da električni avto za razliko od zgoraj naštetih dejansko JE realna alternativa. In se zelo hitro uveljavlja, kar glej statistike. Skoraj vsako leto se delež električnih vozil PODVOJI. ;) Leta 2024 do 2025 bo vsak DRUGI nov prodan avto v EU električen. ;) Leta 2030 pa preko 90 % v EU.
Brussels, 2 February 2022 – Overall in 2021, hybrid electric vehicles accounted for 19.6% of all new passenger cars registered across the EU, compared to 11.9% in 2020. Electrically-chargeable vehicles also saw a strong increase in sales, making up 18.0% of total car registrations, up from a 10.5% share in 2020.
BEV ima 9%
Brussels, 17 February 2022 – In January 2022, EU passenger car registrations continued to fall (-6.0%), marking a new historic low in EU car sales for the first month of the year.
Prodaja pada, ker ni dobav ali so cene previsoke, 2024 - 2025 pričakujem še manjšo številko skupaj prodanih. Vsak drugi EV - ne pred 2030 (EU).
Si spregledal:
"Electrically-chargeable vehicles also saw a strong increase in sales, making up 18.0% of total car registrations, up from a 10.5% share in 2020."
Nikjer prodaja električnih ne pada. Pada prodaja naftnih avtov, to drži. Električni pa močno rastejo. Kar stavit pojdi, leta 2025 v EU vsak drugi avto električen. PO vsej verjetnosti že 2024.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
Valvoline ::
SE subvencija za nakup - bmk placa revni sosed
SE subvencioniran netmetering parazitizem - bmk placa revni sosed
Subvencija za EV - bmk .............
Neplacevanje davkov za prevoz - bmk .........
Neplacevanje cestne takse - bmk ............
Neplacevanje parkirnin - bmk............
.
.
Takega parazitizma v zgodovini se ni bilo.
SE subvencioniran netmetering parazitizem - bmk placa revni sosed
Subvencija za EV - bmk .............
Neplacevanje davkov za prevoz - bmk .........
Neplacevanje cestne takse - bmk ............
Neplacevanje parkirnin - bmk............
.
.
Takega parazitizma v zgodovini se ni bilo.
nejc_nejc ::
gune64
Spet mesas HRUSKE IN JABUKE
Tvoja ocena za cez 5 do 10 let bazira na trenutni razliki med ceno ele. in goriva.
A drzava bo pa iz zraka futrala vse porabnike.
Spet mesas HRUSKE IN JABUKE
Tvoja ocena za cez 5 do 10 let bazira na trenutni razliki med ceno ele. in goriva.
A drzava bo pa iz zraka futrala vse porabnike.
WizzardOfOZ ::
če se vozim do 110kmh mam porabo okol 6 litrov. avto je pa bencinar.
do elektrike v vseh avtoh je še dolga. ampak takrat bo cena na prevožen kolometer enaka kot danes z ice avtom. država mora nekje dobiti denar, če ga ne bo mogla od ice avtov, ga bo od električnih.
pa inženirček, te je mama spet spustila na njen pc? gobcaš bedarije. večina tvojih linkov je epp, ki z dejanskim stanjem nimajo nič skupnega.
do elektrike v vseh avtoh je še dolga. ampak takrat bo cena na prevožen kolometer enaka kot danes z ice avtom. država mora nekje dobiti denar, če ga ne bo mogla od ice avtov, ga bo od električnih.
pa inženirček, te je mama spet spustila na njen pc? gobcaš bedarije. večina tvojih linkov je epp, ki z dejanskim stanjem nimajo nič skupnega.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
SE subvencija za nakup - bmk placa revni sosed
SE subvencioniran netmetering parazitizem - bmk placa revni sosed
Subvencija za EV - bmk .............
Neplacevanje davkov za prevoz - bmk .........
Neplacevanje cestne takse - bmk ............
Neplacevanje parkirnin - bmk............
.
.
Takega parazitizma v zgodovini se ni bilo.
Česa nisi zastopil prej? Parazitizem so naftna vozila. Sem ti že povedal da naftna vozila so KLJUB plačevanju cestne takse, parkirnin in davkov na prevoz neto PORABNIKI proračuna! Torej porabijo mnogo več kot dajo. Kapiš? Naftna vozila letno prispevajo okrog 0,7 milijarde evrov, vendar na račun stroškov zdravljenja in BDP škode nastale zaradi njihovega izpuha povzročita 7 milijard ODHODKOV. Suma sumarum je 6,3 milijarde evrov MINUSA. Naftna vozila so suma sumarum PORABNIKI proračuna. Manj kot jih imamo, več ostane v proračunu. https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
Zdravstvena in BDP škoda zaradi naftnih vozil znaša 49 € na 100 km, pri povprečni kilometrini Slovenca to znese okrog 6400 € VSAKO LETO. Krat 20 let je to 128.000 €. A koliko električna vozila? 28 krat MANJ, samo 4500 € ob nakupu in potem nič več. To je samo škoda od naftnih vozil, pol je pa še strošek goriva on top of that. Za sončne elektrarne je pa kristalno jasno da zmanjšujejo porabo premoga in s tem zmanjšujejo zdravstveno škodo. Tako da to da je netmetering je čisto pravilno. Sej to kaj je netmetering in kaj subvencionirana odkupna cena elektrike pa ločiš ane? Nemetering samo pomeni da če letno proizvedeš VEČ elektrike kot si jo porabil, potem ti ni treba plačati nič (razen obračunske moči cirka 10 € na mesec).
gune64 ::
če se vozim do 110kmh mam porabo okol 6 litrov. avto je pa bencinar.
Ja prav. Če se pa 130 km/h pa 7,5 do 8 litrov. Če pa po mestu pa 8 litrov. Your point? Vsak liter je 10 kWh energije. Torej če imaš ti po avtocesti porabe 6 litrov kot sam praviš ko voziš 110 km/h, potem to pomeni da porabiš 60 kWh na 100 km. Električni avto pri tej hitrosti pa 17 kWh. Ti 60 kWh, električni avto 17 kWh. Tvoja povprečna poraba pa je ene 70 kWh, to je pa 4x več od električnega avtomobila.
do elektrike v vseh avtoh je še dolga.
Precej bližje kot si misliš. ;)
mpak takrat bo cena na prevožen kolometer enaka kot danes z ice avtom. država mora nekje dobiti denar, če ga ne bo mogla od ice avtov, ga bo od električnih.
Seveda se motiš.
1. Če bi država pobrala ENAKO davka na prevožen kilometer kot ga zdaj pri naftnih avtombobilih (torej cirka 5 € na 100 km), bi bila vožnja z električnim avtomobilom še vedno bistveno cenejša zaradi 4 do 5x manjše porabe energije!
2. Česa nisi zastopil? Kako država dobila od naftnih avtomobilov?! Država ZGUBLJA z naftnimi avtomobili! Sem ti že povedal da naftna vozila so KLJUB plačevanju cestne takse, parkirnin in davkov na prevoz neto PORABNIKI proračuna! Torej porabijo mnogo več kot dajo. Kapiš? Naftna vozila letno prispevajo okrog 0,7 milijarde evrov, vendar na račun stroškov zdravljenja in BDP škode nastale zaradi njihovega izpuha povzročita 7 milijard ODHODKOV. Suma sumarum je 6,3 milijarde evrov MINUSA. Naftna vozila so suma sumarum PORABNIKI proračuna. Manj kot jih imamo, več ostane v proračunu. Za linke pa glej ta post zgoraj.
Ti si res en Lojze
https://www.statista.com/statistics/668...
Ne, nisem ne Lojze, niti ne Francl. To so po navadi imena za vaške pijančke v gostilni, sam pa ne zahajam tja. ;) Tvoja statistika potrjuje točno to kar sem povedal, tretjina sončnih panelov NE pride iz Kitajske.
gune64
Spet mesas HRUSKE IN JABUKE
Tvoja ocena za cez 5 do 10 let bazira na trenutni razliki med ceno ele. in goriva.
A drzava bo pa iz zraka futrala vse porabnike.
Ne, nič ne mešam. Ne, moja ocena ne temelji na trenutni razliki elektrike in goriva, moja ocena bazira na statistikah prodana električna vozila iz leta v leto.
Vidiš kaj kaže ta graf? Kam gredo številke, no povej? Da menda ne v višave?
Pa to? EKSPONENTNO GOR STARI EJ.
Kaj pa to? EKSPONENTNO GOR STARI EJ.
Marec Norveška: 92 % električnih avtov:
A drzava bo pa iz zraka futrala vse porabnike.
Ne, futrala jih bo iz elektrarn. Sem ti že povedal da rabimo samo 15 % več elektrike če gremo vsi Slovenci na električni avto. Izračuni so jasni, kar poračunaj in boš videl. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
če se vozim do 110kmh mam porabo okol 6 litrov. avto je pa bencinar.
Ja prav. Če se pa 130 km/h pa 7,5 do 8 litrov. Če pa po mestu pa 8 litrov. Your point? Vsak liter je 10 kWh energije. Torej če imaš ti po avtocesti porabe 6 litrov kot sam praviš ko voziš 110 km/h, potem to pomeni da porabiš 60 kWh na 100 km. Električni avto pri tej hitrosti pa 17 kWh. Ti 60 kWh, električni avto 17 kWh. Tvoja povprečna poraba pa je ene 70 kWh, to je pa 4x več od električnega avtomobila.
napaka, če se 130 pa mam pod 7 porabo. lahko imam pa manj kot 3.5 litra, če se vozim 90.
elektro avto porabi več, kot ti tukaj opisuješ, drugače bi tesla 3 imela doseg 3x tok, kot ga ima. pa narediš s tem ameriškim jugotom samo 400km, pol je pa konec sanj in čakaš par ur da se nafila, medtem, ko se jaz peljem še nadaljnih 1600 kilometrov, preden rabim polnit.
pa čisto vseeno mi je koliko je cena bencina. ker mi je vožnja hobi, bom za to pač plačal.
a ti že sploh maš izpit za kolo. glede na tvoje jokcanje po tem forumu bi rekel, da je petek, pa te je, osnovnošolca, mama spet spustila za njen računalnik.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
gune64 ::
napaka, če se 130 pa mam pod 7 porabo.
Kateri avto da je tako malo razlike med 110 in 130 km/h? Če je zelo zelo aerodinamičen možno, v praksi pri večini avtov je razlika 1,5 do 2 litra.
lahko imam pa manj kot 3.5 litra, če se vozim 90.
Težka. Bolj tam 4 litre. Povej kateri avto pa bova pogledala točno teste pri različnih hitrostih.
elektro avto porabi več, kot ti tukaj opisuješ
Električni avto porabi toliko, to so rezultati TESTOV, stestirano črno na belem (za vsakega od teh številk obstaja posnetek testa):
drugače bi tesla 3 imela doseg 3x tok, kot ga ima.
Tesla model 3 ima dosege:
Pri 90 km/h: 500+ km
Pri 120 km/h: 450 km
Pri 130 km/h: 400 km
Za vsakega od teh številk ti lahko dostavim video test. Oziroma povej če ne boš uspel najti testov, pa ti bom linkal.
pa narediš s tem ameriškim jugotom samo 400km
Pri 130 km/h res ja. Če je hitrost nižja/po mestu pa veliko več. In 400 km je veliko. 99 % časa ljudje ne potujejo 400 km daleč. To je 4 ure vožnje v enem dnevu, kdo se vozi 4 ure v eno smer v službo?
pol je pa konec sanj in čakaš par ur da se nafila
To je spet mit oziroma laž. Dejansko se nafila od 10 do 60 % v 15 minutah. Lahko dostavim link če hočeš.
pol je pa konec sanj in čakaš par ur da se nafila
Nimaš ti dosega 1600 km, ni šanse. Časi na 1000 km dolgem potovanju so takšnile kot so spodaj v tabeli, to so STESTIRANI časi črno na belem. Bencinar je prvi v tabeli z 9 urami, takoj za njim je Tesla z 9 urami in 20 minutami za 1000 km dolgo potovanje. To je vključno s časom polnjenja. In pri bencinarju niso šteli 20 minut odmora za malico, ker mislim da ni realno pričakovat da voznik strada 9 ur vožnje. Če bi upošteval še odmor za malico, potem razlike med bencinarjem in električnim avtom tudi na dolgih potovanjih NI.
pa čisto vseeno mi je koliko je cena bencina. ker mi je vožnja hobi, bom za to pač plačal.
Dobro, tebi je vseeno ker se valaš v kešu ali pa si neracionalen. Večini ljudi pa ni vseeno.
a ti že sploh maš izpit za kolo. glede na tvoje jokcanje po tem forumu bi rekel, da je petek, pa te je, osnovnošolca, mama spet spustila za njen računalnik.
Seveda je jasno da se motiš. Če bi pozorno spremljal bi videl da sem pisal tudi dopoldne (ne danes, ampak včeraj, predvčerajšnjim ipd ipd). Sicer pa čemu te bedni ad hominem logical fallacies? A zato ker zgubljaš debato in si se končno začel zavedati da si prej govoril neumnosti? :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
gune64 ::
Vsi vemo da gre vsaka adopcija nove tehnologije VEDNO v obliki S krivulje, torej gre EKSPONENTNO, ne pa linearno. Vendar tudi če upoštevamo worst case scenarijo (linearno rast torej), še vedno pride 50 % električnih vozil pri prodaji novih leta 2024. Moja napoved pa je 50 % električnih vozil pri prodaji novi leta 2025, ker sem si eno leto vzel "safetly margina". Če upoštevamo eksponetno rast pa še prej.
In še: Disruption ALWAYS happen in an S curve | And we are about to see something really special !
In še: Disruption ALWAYS happen in an S curve | And we are about to see something really special !
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
kriptobog ::
Vsi vemo da gre vsaka adopcija nove tehnologije VEDNO v obliki S krivulje, torej gre EKSPONENTNO, ne pa linearno. Vendar tudi če upoštevamo worst case scenarijo (linearno rast torej), še vedno pride 50 % električnih vozil pri prodaji novih leta 2024. Moja napoved pa je 50 % električnih vozil pri prodaji novi leta 2025, ker sem si eno leto vzel "safetly margina".
In še: Disruption ALWAYS happen in an S curve | And we are about to see something really special !
Ah Nikec. Nimas sans. Gremo lahko stavit.
gune64 ::
No pa dajmo, kdaj ti staviš da bo v Evropski uniji 50 %? Jst pravim 2025 plus minus 1 leto. Torej nekje med letoma 2024 in 2026 bo v Evropi delež električnih vozil pri prodaji novih znašal 50 %. Torej vsak drugi prodan avto bo elektičen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
feryz ::
Pri priključnem hibridu, ki ga imam namen kupiti, mi obljubljajo porabo 1,2 l/100 km.
Jaz optimistično upam, da bo poraba vsaj 1,2 l/100km manjša od 20 litrov na 100 km.
V kolikor bom kdaj ta avto doživel in obdržal stil vožnje.
Jaz optimistično upam, da bo poraba vsaj 1,2 l/100km manjša od 20 litrov na 100 km.
V kolikor bom kdaj ta avto doživel in obdržal stil vožnje.
kriptobog ::
gune64 ::
Nič ne obračam. Povem da bo 50 % prodanih električnih avtomboilov v Evropski uniji nekje med letoma 2024 in 2026. ;) Stavim da bo tako. Rekel sem 2025, vendar 1 leto je pa statistični raztros. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
kriptobog ::
nejc_nejc ::
Spet buca
"28 krat MANJ, samo 4500 € ob nakupu in potem nič več'
Aja, obdraba gum je pa kje, v indiji koromadiji.
(In vse ceste imajo odsesovalno povrsino, ter zbirnike gum za reciklazo )
Ze ene deset ljudi ti dopoveduje, da pises kar ti pase, kar pa ne, pa ne.
"28 krat MANJ, samo 4500 € ob nakupu in potem nič več'
Aja, obdraba gum je pa kje, v indiji koromadiji.
(In vse ceste imajo odsesovalno povrsino, ter zbirnike gum za reciklazo )
Ze ene deset ljudi ti dopoveduje, da pises kar ti pase, kar pa ne, pa ne.
gune64 ::
Pri priključnem hibridu, ki ga imam namen kupiti, mi obljubljajo porabo 1,2 l/100 km.
Jaz optimistično upam, da bo poraba vsaj 1,2 l/100km manjša od 20 litrov na 100 km.
V kolikor bom kdaj ta avto doživel in obdržal stil vožnje.
Očitno ne znaš vozit. Celo samo 0,8 litra porabe za prvih 100 kilometrov s Toyoto Prius plug in hibrid STESTIRANO! Seveda potem ko narediš prvih 100 km seveda porabiš baterijo in potem je od tu naprej klasična poraba dobre 3 litre za hibrida za po mestu. Vendar če redno polniš baterijo in so tvoje razdalje pod 100 km, potem lahko imaš brez problema POD 1 liter porabe. Stestirano. Seveda je pa to samo po mestu, drugače bo dosti več.
WizzardOfOZ ::
Nimaš ti dosega 1600 km, ni šanse.
Nekaj nakladat. 105 litrov imam tanka, poraba pa povprečna 5.5 litra. Koliko je to dosega?
Tesla z največjim dosegom ima 500+ km, ampak če imaš izklopljeno klimo, radio in vse ostale porabnike. Drugače komaj 400 narediš, pozimi pa 350 ali manj.
Vse kar je v tesli dobrega je njihovo programje, vse ostalo je na nivoju kitajskih ali jugoslovanskih avtov iz devedesetih let prejšnjega stoletja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
Nič ne obračam. Povem da bo 50 % prodanih električnih avtomboilov v Evropski uniji nekje med letoma 2024 in 2026. ;) Stavim da bo tako.
2025 si rekel. Na to dam jurja. Ne na plus minus. Ampak verjetno bos ze pred 2025 zamenjal nick, kot ti je v navadi
Ja 2025 plus minus 1 leto, to rečem jaz. kdaj pa ti rečeš: 2030 al kaj? No ajde ti reč 2030, jst rečem 2025, kdor bo bližje tisti zmaga! ;)
Spet buca
"28 krat MANJ, samo 4500 EUR ob nakupu in potem nič več'
Aja, obdraba gum je pa kje, v indiji koromadiji.
(In vse ceste imajo odsesovalno povrsino, ter zbirnike gum za reciklazo )
Ze ene deset ljudi ti dopoveduje, da pises kar ti pase, kar pa ne, pa ne.
Ne, ni nobena buča. Obraba gum je tako pri ICE kot pri EV, pri obeh približno podobna, lahko ti dostavil znanstveno študijo na to temo ki sem jo bral kakšno leto nazaj. Ne, pišem točno tako kot je resnica. Dejstvo je da EV porabi MNOGO MNOGO manj iz proračuna kot pa naftni avto (bencinar, dizel).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
Spet buca
"28 krat MANJ, samo 4500 € ob nakupu in potem nič več'
Aja, obdraba gum je pa kje, v indiji koromadiji.
(In vse ceste imajo odsesovalno povrsino, ter zbirnike gum za reciklazo )
Ze ene deset ljudi ti dopoveduje, da pises kar ti pase, kar pa ne, pa ne.
Lej tip ma skirco za okol se vozit, pa še to mu je mama kupila. Ne dojame, da so stroški tudi drugi ne samo "gorivo".
Do takrat, ko bo on dobil izpit za avto, bo elektrika že tok, da bo ostal pri skirci (razen, če bo star ice avto kupil)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
kriptobog ::
Nič ne obračam. Povem da bo 50 % prodanih električnih avtomboilov v Evropski uniji nekje med letoma 2024 in 2026. ;) Stavim da bo tako.
2025 si rekel. Na to dam jurja. Ne na plus minus. Ampak verjetno bos ze pred 2025 zamenjal nick, kot ti je v navadi
Ja 2025 plus minus 1 leto, to rečem jaz. kdaj pa ti rečeš: 2030 al kaj? No ajde ti reč 2030, jst rečem 2025, kdor bo bližje tisti zmaga! ;)
nenene
Moja napoved pa je 50 % električnih vozil pri prodaji novi leta 2025, ker sem si eno leto vzel "safetly margina"
PRavis da bo leta 2012 50% EV. Jaz stavim da ne bo. Jurna na to. Nic kdo bo blizje ali ne. Stavim kontra tvoji trditvi in ne na to kdaj bo 50%
gune64 ::
Seveda se motiš o meni, imam izpit. Vožnja na elektriko pa bo vedno cenejša od vožnje na nafne derivate. Mama mi ni nič kupila že 20 let. Seveda so še drugi stroški. Vendar gorivo je glavni pri večini primerov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
Obraba gum je tako pri ICE kot pri EV, pri obeh približno podobna
Ostani pri skirci. EV avtomobili imajo višjo težo od primerljivo velikih ICE avtomobilov. To pomeni večjo obrabo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
kriptobog ::
gune64 ::
Ostani pri skirci. EV avtomobili imajo višjo težo od primerljivo velikih ICE avtomobilov.
Ja, ZANEMARLJIVO VEČJO težo. Primerjaj recimo Kono električno in dizelsko. Razlike je 100 kg. Kar je cirka 7 % razlike komaj. TESLA MOdel 3 pa ima celo MANJŠO težo od primerljivega bencinskega BMW M3.
Seveda se motiš o meni, imam izpit. Vožnja na elektriko pa bo vedno cenejša od vožnje na nafne derivate. Mama mi ni nič kupila že 20 let. Seveda so še drugi stroški. Vendar gorivo je glavni pri večini primerov.
Kaj ze od 6 leta zivis na svojem?
Ne, do 20 leta pa res.
To pomeni večjo obrabo.
Sem ti že povedal da študije pravijo da se motiš. Če želiš se bom potrudil in ti poiskal link do te znanstvene študije ki je obravnavala ravno to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
kriptobog ::
Ostani pri skirci. EV avtomobili imajo višjo težo od primerljivo velikih ICE avtomobilov.
Ja, ZANEMARLJIVO VEČJO težo. Primerjaj recimo Kono električno in dizelsko. Razlike je 100 kg. Kar je cirka 7 % razlike komaj.
Seveda se motiš o meni, imam izpit. Vožnja na elektriko pa bo vedno cenejša od vožnje na nafne derivate. Mama mi ni nič kupila že 20 let. Seveda so še drugi stroški. Vendar gorivo je glavni pri večini primerov.
Kaj ze od 6 leta zivis na svojem?
Ne, do 20 leta pa res.
Torej cirka 5,6 let? :)
WizzardOfOZ ::
Seveda se motiš o meni, imam izpit. Vožnja na elektriko pa bo vedno cenejša od vožnje na nafne derivate. Mama mi ni nič kupila že 20 let. Seveda so še drugi stroški. Vendar gorivo je glavni pri večini primerov.
Če ti je poraba pri avtu previsoka, si si kupil napačen avto. Meni na mojem V8 ni 44 litrov previsoka poraba, ker je to za užitke in ne vsakodnevno. Takrat se pač izživiš in je vsak porabljen liter goriva vreden tega, daily car pa je šparovc s 5.5 litra porabe.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
nejc_nejc ::
Ta stava ni postena glede na zapisan tekst.
V stilu:
Jugoslavija je leta 52 za 300%, povecala stevilo telefonskih prikljuckov, Italija pa samo za 2%.
Prvi so jih v osnovi imeli 5 drugi pa 1000.
V stilu:
Jugoslavija je leta 52 za 300%, povecala stevilo telefonskih prikljuckov, Italija pa samo za 2%.
Prvi so jih v osnovi imeli 5 drugi pa 1000.
kriptobog ::
gune64 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Nimaš ti dosega 1600 km, ni šanse.
Nekaj nakladat. 105 litrov imam tanka, poraba pa povprečna 5.5 litra. Koliko je to dosega?
Tesla z največjim dosegom ima 500+ km, ampak če imaš izklopljeno klimo, radio in vse ostale porabnike. Drugače komaj 400 narediš, pozimi pa 350 ali manj.
Vse kar je v tesli dobrega je njihovo programje, vse ostalo je na nivoju kitajskih ali jugoslovanskih avtov iz devedesetih let prejšnjega stoletja.
Torej se voziš z CLio DIZEL, pa še ta ne vem če ima samo 5,5 litra porabe. Povej kateri avto voziš in bomo koj razkrinkali tvojo laž. Spritmonitor.de in gasa. Ne, Tesla ima 500+km dosega Z Klimo in radijem. Radijo je sicer zanemarljiv porabnik, kar bi moral vedeti če bi imel kaj pojma. Klima porabi par procentov dosega, spet ni veliko. Pozimi je doseg 460 km namesto 500 km. Stestirano. Želiš da ti pokažem video teste? Glede kakovosti teste pa se tudi motiš. Ja imeli so nekaj problemov z panel gepi prvih par let, danes že nekaj let ne več.
kriptobog ::
gune64 ::
Ta stava ni postena glede na zapisan tekst.
V stilu:
Jugoslavija je leta 52 za 300%, povecala stevilo telefonskih prikljuckov, Italija pa samo za 2%.
Prvi so jih v osnovi imeli 5 drugi pa 1000.
Kaj pa ima to kakršnekoli zveze ?
Kaj pa otrok ve, koliko je tona?
Ali dve, v primeru ev?
Očtino si ti otrok in ne veš. Teža električnih vozil in primerljivih naftnih vozil je zelo podobna. ;) Ni bistvene razlike.
Pri Koni je okoli 300kg razlike. Torej 1208kg in 1535kg ni bistvene razlike?
O ne ne. Rekli smo Kono DIZEL. Tudi 300 kg razlike bi predstavlalo samo 22 % razlike. To spet ni bistvena razlika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
Ostani pri skirci. EV avtomobili imajo višjo težo od primerljivo velikih ICE avtomobilov.
Ja, ZANEMARLJIVO VEČJO težo. Primerjaj recimo Kono električno in dizelsko. Razlike je 100 kg. Kar je cirka 7 % razlike komaj. TESLA MOdel 3 pa ima celo MANJŠO težo od primerljivega bencinskega BMW M3.
Zanemarljivo????
Primerjaj bencinarja, dizli me ne zanimajo. Pravi avto dela na bencin. Kona EV vs kona 1.0T je 1685kg vs 1233kg, to je pa že 450kg razlike in to je že konkretna razlika, če računaš, da imata oba avta enake dimenzije gum.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
kriptobog ::
Ta stava ni postena glede na zapisan tekst.
V stilu:
Jugoslavija je leta 52 za 300%, povecala stevilo telefonskih prikljuckov, Italija pa samo za 2%.
Prvi so jih v osnovi imeli 5 drugi pa 1000.
Kaj pa ima to kakršnekoli zveze ?
Kaj pa otrok ve, koliko je tona?
Ali dve, v primeru ev?
Očtino si ti otrok in ne veš. Teža električnih vozil in primerljivih naftnih vozil je zelo podobna. ;) Ni bistvene razlike.
Pri Koni je okoli 300kg razlike. Torej 1208kg in 1535kg ni bistvene razlike?
O ne ne. Rekli smo Kono DIZEL. Tudi 300 kg razlike bi predstavlalo samo 22 % razlike. To spet ni bistvena razlika.
Nima veze. NA hitro sem vrgel vn en primer. Torej 22% ni bistveno. Je isto ko nic torej?
WizzardOfOZ ::
Kaj pa otrok ve, koliko je tona?
Ali dve, v primeru ev?
Očtino si ti otrok in ne veš. Teža električnih vozil in primerljivih naftnih vozil je zelo podobna. ;) Ni bistvene razlike.
Pri Koni je okoli 300kg razlike. Torej 1208kg in 1535kg ni bistvene razlike?
EV kona ima 1685kg (150kW), manj ne boš kupoval, sej nočeš vsake 500m filat avta.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
Električna KONA:
Weight Unladen (EU) 1610 kg https://ev-database.org/car/1422/Hyunda...
Dizelska Kona: 1417-1535 kg https://www.auto-data.net/en/hyundai-ko...
Razlike je 75 do 193 kg. To pomeni 75 kg/1610 kg = 4% razlike, do 193 kg/1610 kg= 12 % razlike. Torej razlike je komaj 4 do 12 %.
Ampak KOna je kona, Hyundai je malo šalabajzer, tako da dajmo vzeti v obzir Teslo in primerljivega MBW M3.
Teža BMW M3 :1741 kg (38040 lbs) https://www.google.com/search?q=bmw+M3+.....69i57.3636j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Tesla model 3: 1,611 kg (3,552 lb) https://www.google.com/search?q=tesla+m...
Tesla model 3 je celo LAŽJA od primerljivega bencinskega BMW M3.
22 % bi bilo s tvojimi številkami. In ja 22 % ni BISVENO več. Ampak v resnici pa ni 22 %, ampak je samo 4 do 12 % več (odvisno od izvedenke).
Weight Unladen (EU) 1610 kg https://ev-database.org/car/1422/Hyunda...
Dizelska Kona: 1417-1535 kg https://www.auto-data.net/en/hyundai-ko...
Razlike je 75 do 193 kg. To pomeni 75 kg/1610 kg = 4% razlike, do 193 kg/1610 kg= 12 % razlike. Torej razlike je komaj 4 do 12 %.
Ampak KOna je kona, Hyundai je malo šalabajzer, tako da dajmo vzeti v obzir Teslo in primerljivega MBW M3.
Teža BMW M3 :1741 kg (38040 lbs) https://www.google.com/search?q=bmw+M3+.....69i57.3636j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Tesla model 3: 1,611 kg (3,552 lb) https://www.google.com/search?q=tesla+m...
Tesla model 3 je celo LAŽJA od primerljivega bencinskega BMW M3.
Nima veze. NA hitro sem vrgel vn en primer. Torej 22% ni bistveno. Je isto ko nic torej? :))
22 % bi bilo s tvojimi številkami. In ja 22 % ni BISVENO več. Ampak v resnici pa ni 22 %, ampak je samo 4 do 12 % več (odvisno od izvedenke).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
nejc_nejc ::
Ima vezo %....
Tvoja dognanja bazirajo na statisticnih osnovah in procentih.
Interpretiras jih pa, kakor ti pase.
Tvoja dognanja bazirajo na statisticnih osnovah in procentih.
Interpretiras jih pa, kakor ti pase.
gune64 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ostani pri skirci. EV avtomobili imajo višjo težo od primerljivo velikih ICE avtomobilov.
Ja, ZANEMARLJIVO VEČJO težo. Primerjaj recimo Kono električno in dizelsko. Razlike je 100 kg. Kar je cirka 7 % razlike komaj. TESLA MOdel 3 pa ima celo MANJŠO težo od primerljivega bencinskega BMW M3.
Zanemarljivo????
Primerjaj bencinarja, dizli me ne zanimajo. Pravi avto dela na bencin. Kona EV vs kona 1.0T je 1685kg vs 1233kg, to je pa že 450kg razlike in to je že konkretna razlika, če računaš, da imata oba avta enake dimenzije gum.
Ni 1685, ampak 1610 za električno kono. Za tvojo bencinsko kono pa Wikipedija pravi: 1,233–1,569 kg. Torej razlike manj kot 100 kilc. 100 kilc pri 1600 kg težkem avtu predstavlja komaj 6 % razlike.
Hyundai Kona @ Wikipedia
Ima vezo %....
Tvoja dognanja bazirajo na statisticnih osnovah in procentih.
Interpretiras jih pa, kakor ti pase.
Kot pravim: Tesla model 3 ki JE ELEKTIČNI avto (no upam da veš) je celo LAŽJI avto kot pa primerljiv BMW M3. S tem da ima Tesla več moči in hitrejši pospešek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
Električna KONA:
Weight Unladen (EU) 1610 kg https://ev-database.org/car/1422/Hyunda...
Dizelska Kona: 1417-1535 kg https://www.auto-data.net/en/hyundai-ko...
Razlike je 75 do 193 kg. To pomeni 75 kg/1610 kg = 4% razlike, do 193 kg/1610 kg= 12 % razlike. Torej razlike je komaj 4 do 12 %.
Ampak KOna je kona, Hyundai je malo šalabajzer, tako da dajmo vzeti v obzir Teslo in primerljivega MBW M3.
Teža BMW M3 :1741 kg (38040 lbs) https://www.google.com/search?q=bmw+M3+.....69i57.3636j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Tesla model 3: 1,611 kg (3,552 lb) https://www.google.com/search?q=tesla+m...
Tesla model 3 je celo LAŽJA od primerljivega bencinskega BMW M3.
Nima veze. NA hitro sem vrgel vn en primer. Torej 22% ni bistveno. Je isto ko nic torej? :))
22 % bi bilo s tvojimi številkami. In ja 22 % ni BISVENO več. Ampak v resnici pa ni 22 %, ampak je samo 4 do 12 % več (odvisno od izvedenke).
Kona 1.0T 2022 model tehnični podatki: https://www.hyundai.si/media/uploads/pu...
1312kg
kona EV (64kW) 2022 model tehnični podatki: https://www.hyundai.si/media/uploads/pu...
1818kg
500kg razlike
jugo me ne zanima, zato tesle ne vlači sem. Me ne zanima, kvaliteta je na nivoju jugota iz leta 1985. BMW M3 je svetlobna leta daleč po kvaliteti izdelave in se tesla niti primerjat ne more v ničemer s tem avtom (pa ne res maram nemških avtov, to ve večina ljudi na tem forumu)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
gune64 ::
Pri Koni je pa električna malo težja od bencinske dizelske. Pri Tesli pa je električni avto lažji. Torej overall je tam tam kar se tiče teže. In to DANES: V prihodnosti ko bodo energijske gostote baterij narastle bo še bolje.
gune64 ::
Kona 1.0T 2022 model tehnični podatki: https://www.hyundai.si/media/uploads/pu...
1312kg
kona EV (64kW) 2022 model tehnični podatki: https://www.hyundai.si/media/uploads/pu...
1818kg
500kg razlike
Vezel si različico z 64 kWh baterijo. Če bi vzel ono z 39 kWh baterijo bi bila razlika DOSTI manjša (in tudi sicer razlika še vedno ni velika: 500 kg razlike /1818 je samo 27 % razlike). In zgleda Hyundai ne zna. Tesla ZNA. Tesla je celo LAŽJA od BMW M3.
e in se tesla niti primerjat ne more v ničemer s tem avtom (pa ne res maram nemških avtov, to ve večina ljudi na tem forumu)
Seveda se lahko. Tesla ima boljši pospešek in prehiti BMWja M3 na bilokerem semaforju. In tesla ima boljšo samodejno vožnjo in infotaiment sistem. ;)
A jebi ga % prodaje ne razume in tudi % teže ne.
Motiš se. Vse to razumem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
nejc_nejc ::
Ocitno ne, ce ze cel cas tumbas o prodaji ev avtov na norveskem, ne podas pa podatkov o registracijah.
Cisto zavajanje, zal.
Cisto zavajanje, zal.
gune64 ::
Torej dragi kriptobog: kdaj ti praviš da bo 50 % prodaje EVjev v EU?
VEDNO se navaja elektric vehicle market share. Ko imaš enkrat pri prodaji 100 % električnih vozil (oziroma blizu tega), potem samo počakaš tiste 10 ali 15 let da gredo obstoječa naftna vozila na smetišče: in tadaa: imaš same električne avtomobile na cestah.
Ocitno ne, ce ze cel cas tumbas o prodaji ev avtov na norveskem, ne podas pa podatkov o registracijah.
Cisto zavajanje, zal.
VEDNO se navaja elektric vehicle market share. Ko imaš enkrat pri prodaji 100 % električnih vozil (oziroma blizu tega), potem samo počakaš tiste 10 ali 15 let da gredo obstoječa naftna vozila na smetišče: in tadaa: imaš same električne avtomobile na cestah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
nejc_nejc ::
Sem ne stejemo avtov z drugim "gorivom"-osnovnim agregatom ter pogonom na ele. motor.
V zgornjo stavo
V zgornjo stavo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
gune64 ::
Ocitno ne, ce ze cel cas tumbas o prodaji ev avtov na norveskem, ne podas pa podatkov o registracijah.
Cisto zavajanje, zal.
Sicer pa na norveškem imajo 20 % registracij električni avtomobili. pri prodaji novih letos za marec pa že 92 %. Če gledamo celo lansko leto pa 86 %. Ampak kot pravim, tisti avtomobili ki so se kupili 2015, bo treba počakati do ene 2035 da gredo na smetišče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
Kona 1.0T 2022 model tehnični podatki: https://www.hyundai.si/media/uploads/pu...
1312kg
kona EV (64kW) 2022 model tehnični podatki: https://www.hyundai.si/media/uploads/pu...
1818kg
500kg razlike
Vezel si različico z 64 kWh baterijo. Če bi vzel ono z 39 kWh baterijo bi bila razlika DOSTI manjša (in tudi sicer razlika še vedno ni velika: 500 kg razlike /1818 je samo 27 % razlike). In zgleda Hyundai ne zna. Tesla ZNA. Tesla je celo LAŽJA od BMW M3.
e in se tesla niti primerjat ne more v ničemer s tem avtom (pa ne res maram nemških avtov, to ve večina ljudi na tem forumu)
Seveda se lahko. Tesla ima boljši pospešek in prehiti BMWja M3 na bilokerem semaforju. In tesla ima boljšo samodejno vožnjo in infotaiment sistem. ;)
A jebi ga % prodaje ne razume in tudi % teže ne.
Motiš se. Vse to razumem.
Seveda sem dal 64kw. Povedal sem že v prejšnjem postu, da ne mislim vsakih 500m na polnilnice hodit. Že tako je 400km dometa premalo zame, ampak še večja baterija bi pomenila še večjo težo in še večjo razliko.
Torej avto je za 500kg težji. To ni majhna razlika in gume se bolj obrabljajo na EV.
Pospeški tesle so brez veze, omejitve na cestah so z razlogom in ker jaz vozim po cestah brez naglih pospeševanj in po omejitvah, lahko ta del kompletno zanemarimo. Poleg tega avtopilota ne rabim, povedal sem da mi je vožnja hobi, torej hočem se vozit, ne pa da me avto vozi.
Za norenje imam pa 6300ccm in V8 pod pokrovom dirkalnika, pa grem na dirkališče z njim kjer se znorim in počim dol tako M3 kot teslo za šalo kadarkoli.
Meni je osnova daily avta doseg, ki ga lahko z njim opravim in udobnost, nočem biti vsake 500m na pumpi ali polnilnici in po 500km in več prevoženih kilometrov hočem iz avta stopit spočit.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena goriva na AC - izven AC (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13823 (10399) | sbawe64 |
» | Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15154 (13331) | St235 |