» »

Cena goriva

Cena goriva

««
69 / 100
»»

SOTOMAYOR ::

Kaj je tako težkega za razumeti? Plugin hibrid bo rabil 0L do dometa baterije, potem pa kot normalni hibridi 3-5L odvisno od oblike avta in načina vožnje. Če se ti splača ali ne pa ne bo kaka znanost izračunati
shorturl.at/jtTU5

ZveeZ ::

Valvoline je izjavil:

hojnikb je izjavil:

ker folk misli da je kupo avto z 1l porabe, pol pa ugotovi da je ubistvo navadn bencinar z mal baterije, polnit dnevno nima pa nikjer (blok)

Znanec ima yaris navadni hibrid po mestu je poraba 4-5l kar je se vedno top, hibrid je itak najbolj primeren za mestno voznjo.

Meni se zdi, da je za malega hibrida, 4-5l poraba v mestu dokaj visoka.
Toliko porze moj dizel v mestu. S tezko nogo in velikim nihanjem hitrosti, pridem na 5.5l. "Normalna" voznja v mestu pa cca 4.5l.
Bi razumel, da bi imela neka krava hibrid tako porabo, ampak mali Yaris?

Utk ::

Dej ne bluzi, ali ti ne veš kaj je mesto ali pa si pa počasnejši od traktorja.

SOTOMAYOR ::

ZveeZ je izjavil:


Meni se zdi, da je za malega hibrida, 4-5l poraba v mestu dokaj visoka.
Toliko porze moj dizel v mestu. S tezko nogo in velikim nihanjem hitrosti, pridem na 5.5l. "Normalna" voznja v mestu pa cca 4.5l.
Bi razumel, da bi imela neka krava hibrid tako porabo, ampak mali Yaris?

4.5l ti pije dizel ko prideš z že ogretim motorjem v mesto in ne stojiš v koloni
shorturl.at/jtTU5

energetik ::

ZveeZ je izjavil:

Valvoline je izjavil:

hojnikb je izjavil:

ker folk misli da je kupo avto z 1l porabe, pol pa ugotovi da je ubistvo navadn bencinar z mal baterije, polnit dnevno nima pa nikjer (blok)

Znanec ima yaris navadni hibrid po mestu je poraba 4-5l kar je se vedno top, hibrid je itak najbolj primeren za mestno voznjo.

Meni se zdi, da je za malega hibrida, 4-5l poraba v mestu dokaj visoka.
Toliko porze moj dizel v mestu. S tezko nogo in velikim nihanjem hitrosti, pridem na 5.5l. "Normalna" voznja v mestu pa cca 4.5l.
Bi razumel, da bi imela neka krava hibrid tako porabo, ampak mali Yaris?
Poraba _vsakega_ vozila je pri stanju na mestu neskončna. Tudi EV.
Je pa res, da hibrid v mestni vožnji ko se vsaj nekoliko premikaš, bo požrl kar nekaj manj kot dizl. S Corollo v čist mestni vožnji ponavadi prilezem tam proti 3,2L. Je pa res, da sem imel 1x tudi 5,5L, ampak smo debesedno stali na mestu polovico časa, pa -5° je bilo in je mašina laufala samo za ogrevanje.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

m0LN4r ::

gune64 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kak kul omejili so ceno nafte, elektriko pa drazijo nonstop.


Elektrika je bila pred omejitvijo cen goriva 12x cenejša od dizla, danes ko so omejili cene goriva pa je 10x cenejša od goriva. Naftni derivati se dražijo hitreje in mnogo bolj od elektrike, kar je tudi popolnoma logično saj je nafta monopol, pri elektriki pa vlada močna konkurenca. Tudi elektriki so izničili omrežnino za 3 mesece, isto kot pri benzu. Sicer pa s sončno elektrarno si neodvisen tudi od cen elektrike, kot seveda tudi od cen goriva. To je nekaj kar pri naftni ne moreš. Ne moreš v praksi delat svoje nafte, svojo elektriko pa lahko.
Sej ne rabim, cena nafte se bo ustalila, elektrika pa se bo podrazila forever + nabil bodo trosarine na soncne elektrarne.
Sicer pa imam eno vprasanje, bos ti pricaral denar za SE vsakemu prebivalcu?

Ne z soncno elektrarno ne bos neodvisen na dolgi rok. Tudi z vodo iz lastnega studenca vec nisi. Si se ocitno prevec zelen za usesi.

TESKAn je izjavil:

A zdej pa ne vidiš ničesar med 'serjemo okolje s plastiko' in 'imamo atomski 3D printer'?

Seveda vidimo, recimo livarne ipd.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

SOTOMAYOR je izjavil:

ZveeZ je izjavil:


Meni se zdi, da je za malega hibrida, 4-5l poraba v mestu dokaj visoka.
Toliko porze moj dizel v mestu. S tezko nogo in velikim nihanjem hitrosti, pridem na 5.5l. "Normalna" voznja v mestu pa cca 4.5l.
Bi razumel, da bi imela neka krava hibrid tako porabo, ampak mali Yaris?

4.5l ti pije dizel ko prideš z že ogretim motorjem v mesto in ne stojiš v koloni
Zato pa se ognes guzvi, peljes lagano po regionalki in porabim manj kot 4L.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Raptor F16 ::

simonchelo je izjavil:

jest takoj zamenjam mojga dizla za električni avto. Pa si ga žal ne morem privoščit. trenutno imam minija za 9500€ sem ga kupil letnik 2018, pije mi cca 4l realno, normalne vožnje, ne jajcam se. rabim vsaj domet kamorkoli v Slovenijo in nazaj z enim polnjenjem, sem blizu Lj pa verjetno če bi tega prodal za cca. 8k€, bi lahko dodal ene 20k€.

a se dobi kej za ta denar?


Pod črto če se čez leto v povprečju malo voziš (reciva tamnekej okol 10.000km) ampak delaš daljše relacije se ti nakup štromarja res ne splača.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

kriptobog ::

SOTOMAYOR je izjavil:

Kaj je tako težkega za razumeti? Plugin hibrid bo rabil 0L do dometa baterije, potem pa kot normalni hibridi 3-5L odvisno od oblike avta in načina vožnje. Če se ti splača ali ne pa ne bo kaka znanost izračunati


Naj bi oba pgpna lavfala hkrati in takrat je kao 1l/100km

ZveeZ ::

Utk je izjavil:

Dej ne bluzi, ali ti ne veš kaj je mesto ali pa si pa počasnejši od traktorja.

A te boli? Vem kaj je mesto in vozim hitreje od vecine. Poraba pa je taka kot sem navedel. Swm prevozil cca 15kkm po mestu v pol leta. Vem kaj govorim.

energetik ::

kriptobog je izjavil:

SOTOMAYOR je izjavil:

Kaj je tako težkega za razumeti? Plugin hibrid bo rabil 0L do dometa baterije, potem pa kot normalni hibridi 3-5L odvisno od oblike avta in načina vožnje. Če se ti splača ali ne pa ne bo kaka znanost izračunati


Naj bi oba pgpna lavfala hkrati in takrat je kao 1l/100km
Ma to je nek povpreček glede na nek tip vožnje. Sam si moraš izračunat.
vires in numeris

Utk ::

Swm prevozil cca 15kkm po mestu v pol leta.


Vem kaj govorim.


Does not compute. Razen če si taksist. Ampak potem tudi nimaš porabe 4,5.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ZveeZ ::

Utk je izjavil:

Swm prevozil cca 15kkm po mestu v pol leta.


Vem kaj govorim.


Does not compute. Razen če si taksist. Ampak potem tudi nimaš porabe 4,5.

V bistvu sem dostavljal.
Ko sem vozil (pre)hitro je bila med 5,3 in 5,5. Ko sem se umiril in vozil umirjeno s tokom, ker je slo prevec zivcev, je poraba padla na cca 4.5l. Ce bi se sel "hypermilinga" bi bila se nizja. Btw na ac pri 100km/h (120 prehitevanja) je povprecna pod 4l.

gune64 ::

Utk je izjavil:

Dej ne bluzi, ali ti ne veš kaj je mesto ali pa si pa počasnejši od traktorja.


Seveda se motiš, hibridi so po mestu izjemno varčni. Kumot ima 4,5 litre porabe po mestu s hibridom, še dosti manj je povsem realno. Kdor razume da so potrebe po energije pri vožnji po mestu zelo nizke in da imajo navadni naftni avtomobilu v meToyota stu veliko porabo samo zaradi odurno nizkega izkoristka ki v mestu znaša 10 do 13 %, tistemu se malo bolj sanja kakšne stvari so. :)

Toyota Yaris hibrid: 2,8 litra porabe po mestu, stestirano črno na belem!


Celo samo 0,8 litra porabe za prvih 100 kilometrov s Toyoto Prius plug in hibrid! Seveda potem ko narediš prvih 100 km seveda porabiš baterijo in potem je od tu naprej klasična poraba dobre 3 litre za hibrida za po mestu. Vendar če redno polniš baterijo in so tvoje razdalje pod 100 km, potem lahko imaš brez problema POD 1 liter porabe. Stestirano. Seveda je pa to samo po mestu, drugače bo dosti več.


ZveeZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Swm prevozil cca 15kkm po mestu v pol leta.


Vem kaj govorim.


Does not compute. Razen če si taksist. Ampak potem tudi nimaš porabe 4,5.

V bistvu sem dostavljal.
Ko sem vozil (pre)hitro je bila med 5,3 in 5,5. Ko sem se umiril in vozil umirjeno s tokom, ker je slo prevec zivcev, je poraba padla na cca 4.5l. Ce bi se sel "hypermilinga" bi bila se nizja. Btw na ac pri 100km/h (120 prehitevanja) je povprecna pod 4l.


Kaj imaš to zaen avto? Če gre za kakšen mali Twingec potem MORDA 4,5 litre porabe ob umirjeni vožnji po mestu drži. Ampak pri veliki večini avtov so mestne porabe precej večje. Že naveden Passat dizel ima pri umirjeni vožnji po mestu 5,9 litra porabe (test spodaj na linku), pa Passat je relativno varčen za svojo velikost, marsikateri avto ima še dosti več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

gune64 ::

Raptor F16 je izjavil:

simonchelo je izjavil:

jest takoj zamenjam mojga dizla za električni avto. Pa si ga žal ne morem privoščit. trenutno imam minija za 9500€ sem ga kupil letnik 2018, pije mi cca 4l realno, normalne vožnje, ne jajcam se. rabim vsaj domet kamorkoli v Slovenijo in nazaj z enim polnjenjem, sem blizu Lj pa verjetno če bi tega prodal za cca. 8k€, bi lahko dodal ene 20k€.

a se dobi kej za ta denar?


Pod črto če se čez leto v povprečju malo voziš (reciva tamnekej okol 10.000km) ampak delaš daljše relacije se ti nakup štromarja res ne splača.


Tip seveda laže najmanj glede tega da ima 4 litre povprečne porabe, toliko malo nima noben običajen avto, razen če je hibrid. Pol pa še napiše da se ne jajca. Potem je porabe 6 do 8 litrov v povprečju, ne pa 4 litre. Skratka če tip laže glede porabe verjetno laže tudi glede vsega ostalega. Naj kar pove kateri avto ima, in bomo na spritmonitor.de pogledali kolk je njegova povprečna porabe. Grem stavit da laže ko prasec. Jst vejamem da v enem trunutku avto lahko kaže 4 litre TRENUTNE porabe, vendar to ni vredno počenega groša. Važna je POVPREČNA poraba skozi ves tank, torej tankal sem 50 litrov, prevozil sem XXX kilometrov, torej povprečna poraba je XX litrov /100 km. Tako preprosto je to.

gune64 ::

m0LN4r je izjavil:

gune64 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kak kul omejili so ceno nafte, elektriko pa drazijo nonstop.


Elektrika je bila pred omejitvijo cen goriva 12x cenejša od dizla, danes ko so omejili cene goriva pa je 10x cenejša od goriva. Naftni derivati se dražijo hitreje in mnogo bolj od elektrike, kar je tudi popolnoma logično saj je nafta monopol, pri elektriki pa vlada močna konkurenca. Tudi elektriki so izničili omrežnino za 3 mesece, isto kot pri benzu. Sicer pa s sončno elektrarno si neodvisen tudi od cen elektrike, kot seveda tudi od cen goriva. To je nekaj kar pri naftni ne moreš. Ne moreš v praksi delat svoje nafte, svojo elektriko pa lahko.
Sej ne rabim, cena nafte se bo ustalila, elektrika pa se bo podrazila forever + nabil bodo trosarine na soncne elektrarne.
Sicer pa imam eno vprasanje, bos ti pricaral denar za SE vsakemu prebivalcu?

Ne z soncno elektrarno ne bos neodvisen na dolgi rok. Tudi z vodo iz lastnega studenca vec nisi. Si se ocitno prevec zelen za usesi.

TESKAn je izjavil:

A zdej pa ne vidiš ničesar med 'serjemo okolje s plastiko' in 'imamo atomski 3D printer'?

Seveda vidimo, recimo livarne ipd.


Spet govoriš neumnosti. :)
1. Ko se bo "cena goriva ustalila" bo gorivo stalo 2 EUR na liter. To je 13 krat dražje od vožnje na elektriko. Pa tudi če bi bilo v vzporednem vesolju 1 EUR na liter (pa v praksi zihr ne bo), je to še vedno 6,5 krat dražje od elektrike. Elektrika se draži precej MANJ od goriva. Torej že danes je elektrika 10x cenejša od naftnih derivatov NA kilometer vožnje, v prihodnosti bo pa še več cenejša kot 10x cenejša! :) Nobene trošarine na sončne elektrarne ne bo, državi in Evropski uniji se gre za čim večji delež energije iz sonca, ne pa za čim manjši. ;)

Sicer pa imam eno vprasanje, bos ti pricaral denar za SE vsakemu prebivalcu?


Ne, zakaj bi mu. Vsak ki ima lastno hišo lahko v bistvu ZASTONJ postavi sončno elektrarno. 7 do 8 let plačuje ENAKO kot je do sedaj dajal za elektriko (le da namesto za elektriko ki mu jo ni treba več plačevati pač daje ta isti denar za obrok kredita sončne elektrarne), po 7 do 8 letih ko se sončna elekrarna povrne, pa ima še 30 let skoraj zastonj elektrike (vse kar je potrebno plačati je obračunska moč kar znese ene 10 EUR na mesec).

Ne z soncno elektrarno ne bos neodvisen na dolgi rok. Tudi z vodo iz lastnega studenca vec nisi. Si se ocitno prevec zelen za usesi.


Ne nisem, ti si. S sončno elektrarno in malim zalogovnikom si lahko 80 % energetsko NEODVISEN. Vsekakor milijonkat bolje kot ti ki si 0 % energetsko neodvisen, oziroma si 100 % energetsko ODVISEN!

Sicer pa kmalu bo za vsako novo stavbo v Evropski uniji po zakonu OBVEZNA inštalacija sončne elektrarne. Kdor ne verjame naj pogleda ta nov članek od mojefinance. ;)

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

gune64 ::

Evo sem našel članek za vas: Evropska komisija: vse nove stavbe v EU naj imajo fotovoltaiko
https://oe.finance.si/8999889/Evropska-...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

gune64 ::

Sicer pa BAN za vsa naftna vozila so europoslanci že sprejeli. Je že sprejeto. Kdor je mislil da se hecajo se je en mejčken zmotu. ;) Takoj v prve par stavkov je imformacija.
https://oe.finance.si/8999929/Zaradi-vo...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

aborko ::

Sem včeraj vozil relacijo Lj-Ce, kot hojnikb, ki je imel 3,1 porabo pri 81km/h povprečne hitrosti. Sprva sem se držal desnega pasa, a nisem dolgo zdržal, meni je kr mučna vožnja takole za tovornjaki. 3 osebe so zgubljale čas, avto (golf karavan 1,2 tsi) je imel še zimske gume in seveda klima na 22. Rezultat 4,4l/100km pri 103km/h povprečne hitrosti. Absolutna razlika niti ni velika - 1,3L, ampak relativno sem imel 42% višjo porabo kot hojnikb. Če bi bilo vse optimalno, nižja hitrost pa brez klime + letne gume bi verjetno prišel pod 4l/100km. A zgleda dizli pri zelo nizkih obremenitvah konkretno manj pijejo. To se opazi tudi na standgasu, ko ogret 1.6 dizel porabi 2 oz max 3 deci na uro, 1.2 tsi pa 0,5l/h (brez klime). Zanimivo, a relativno nepomembno, ker sam in sopotniki zgubljaš čas, ki je dosti več vreden kot nekaj goriva.

Glede mestne vožnje, tisto na posnetkih pač ni tipična mestna vožnja. Okoli 16 ure na delavnik po LJ, tisto je mestna vožnja, ampak tega se jst več ne grem. Spet ker je škoda časa. Avto imam 90% le za relacije, za ostalo el. skiroje, zložljiva el. kolesa in navadna kolesa. V Lj sem sicer prepričan da bi se dalo še marsikje nadomestiti križišča s krožišči, imaš takoj 30% večjo pretočnost.

trancer01 ::

Gorivo je lahko takoj za 75% cenejše, samo davke in prispevke nanj je treba ukiniti. Elektriko pa je prav tako možno podražiti za faktor 4 z ustreznim zvišanjem davkov in prispevkov nanjo.>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

gune64 ::

Glede porabe: vsekakor ti verjamem da si imel enkrat nekje ko si vozil 110 km/h ob lepem vremenu brez gretja in hlajenja in še verjetno par stopinj klanca navzdol ob vetru v hrbet 4,4 litre porabe. Vendar TO NI tvoja POVPREČNA poraba! Ne trdim da se ne da dosežt 4 litre porabe. Seveda se da. Trdim to da je povprečna poraba za avtomobile pri veliki večini populacije 6 do 8 litrov na 100 km, kdor se ne strinja laže sam sebi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

hojnikb ::

aborko je izjavil:

Sem včeraj vozil relacijo Lj-Ce, kot hojnikb, ki je imel 3,1 porabo pri 81km/h povprečne hitrosti. Sprva sem se držal desnega pasa, a nisem dolgo zdržal, meni je kr mučna vožnja takole za tovornjaki. 3 osebe so zgubljale čas, avto (golf karavan 1,2 tsi) je imel še zimske gume in seveda klima na 22. Rezultat 4,4l/100km pri 103km/h povprečne hitrosti. Absolutna razlika niti ni velika - 1,3L, ampak relativno sem imel 42% višjo porabo kot hojnikb. Če bi bilo vse optimalno, nižja hitrost pa brez klime + letne gume bi verjetno prišel pod 4l/100km. A zgleda dizli pri zelo nizkih obremenitvah konkretno manj pijejo. To se opazi tudi na standgasu, ko ogret 1.6 dizel porabi 2 oz max 3 deci na uro, 1.2 tsi pa 0,5l/h (brez klime). Zanimivo, a relativno nepomembno, ker sam in sopotniki zgubljaš čas, ki je dosti več vreden kot nekaj goriva.

Glede mestne vožnje, tisto na posnetkih pač ni tipična mestna vožnja. Okoli 16 ure na delavnik po LJ, tisto je mestna vožnja, ampak tega se jst več ne grem. Spet ker je škoda časa. Avto imam 90% le za relacije, za ostalo el. skiroje, zložljiva el. kolesa in navadna kolesa. V Lj sem sicer prepričan da bi se dalo še marsikje nadomestiti križišča s krožišči, imaš takoj 30% večjo pretočnost.

kaj to je 105 al 86 konjski? Bi clovek skor vec pricakoval od takega mlincka, ampak then again, golf je relativno lahek avto z malo konji...
Predvidevam da si se preostalo vozo 130?
#brezpodpisa

gune64 ::

trancer01 je izjavil:

Gorivo je lahko takoj za 75% cenejše, samo davke in prispevke nanj je treba ukiniti. Elektriko pa je prav tako možno podražiti za faktor 4 z ustreznim zvišanjem davkov in prispevkov nanjo.>:D


Ne. Prispevke za gorivo je treba povišati za 10 krat. Ne za 10 %, ampak za 10 KRAT. Šele takrat bomo na nuli. Sem že povedal da naftna vozila letno prispevajo okrog 0,7 milijarde evrov, vendar na račun stroškov zdravljenja in BDP škode nastale zaradi njihovega izpuha povzročita 7 milijard ODHODKOV. Suma sumarum je 6,3 milijarde evrov MINUSA. Naftna vozila so suma sumarum PORABNIKI proračuna. Manj kot jih imamo, več ostane v proračunu.
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...

https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
Elektriko pa čim bolj pocenit da čim večji delež ljudi spravimo stran od naftnih vozil, ker vožnja na naftne derivate škodi tako voznikom samim, njihovi denarnici, kot tudi celotni družbi (bolezni, onesnaženje in energetska ODVISNOST). In financiranje vojn! Prej kot putinu zmanjka denarja, prej bo vojne v Ukrajini konec. Vi budale mu pa dajete denar ko kupujete njegovo nafto..

hojnikb je izjavil:

aborko je izjavil:

Sem včeraj vozil relacijo Lj-Ce, kot hojnikb, ki je imel 3,1 porabo pri 81km/h povprečne hitrosti. Sprva sem se držal desnega pasa, a nisem dolgo zdržal, meni je kr mučna vožnja takole za tovornjaki. 3 osebe so zgubljale čas, avto (golf karavan 1,2 tsi) je imel še zimske gume in seveda klima na 22. Rezultat 4,4l/100km pri 103km/h povprečne hitrosti. Absolutna razlika niti ni velika - 1,3L, ampak relativno sem imel 42% višjo porabo kot hojnikb. Če bi bilo vse optimalno, nižja hitrost pa brez klime + letne gume bi verjetno prišel pod 4l/100km. A zgleda dizli pri zelo nizkih obremenitvah konkretno manj pijejo. To se opazi tudi na standgasu, ko ogret 1.6 dizel porabi 2 oz max 3 deci na uro, 1.2 tsi pa 0,5l/h (brez klime). Zanimivo, a relativno nepomembno, ker sam in sopotniki zgubljaš čas, ki je dosti več vreden kot nekaj goriva.

Glede mestne vožnje, tisto na posnetkih pač ni tipična mestna vožnja. Okoli 16 ure na delavnik po LJ, tisto je mestna vožnja, ampak tega se jst več ne grem. Spet ker je škoda časa. Avto imam 90% le za relacije, za ostalo el. skiroje, zložljiva el. kolesa in navadna kolesa. V Lj sem sicer prepričan da bi se dalo še marsikje nadomestiti križišča s krožišči, imaš takoj 30% večjo pretočnost.

kaj to je 105 al 86 konjski? Bi clovek skor vec pricakoval od takega mlincka, ampak then again, golf je relativno lahek avto z malo konji...
Predvidevam da si se preostalo vozo 130?


Seveda ni. NOBEN avto nima porabe 4 litre pri 130 km/h. Verjetno je šel 100 km/h, potem bi bilo pri nekaterih avtih 4 litre porabe celo možno.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

gune64 ::

Evo sem pogledal koliko ima povprečno porabo ta nov Golf karavan, isti avto kot vozi aborko ki se hvali z 4 litri porabe:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Porabo ima bencinar 7,15 litra na 100 km. A on pravi 4 litre?! En ne mi zdej "enkrat sem dosegel 4 litre po klancu navzdol z vetrom v hrbet pri 90 km/h". Briga me. Važno je koliko je tvoja povprečna poraba, ne pa koliko si enkrat dosegel v izjemnih okoliščinah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

DamijanD ::

gune64 je izjavil:

Glede porabe: vsekakor ti verjamem da si imel enkrat nekje ko si vozil 110 km/h ob lepem vremenu brez gretja in hlajenja in še verjetno par stopinj klanca navzdol ob vetru v hrbet 4,4 litre porabe. Vendar TO NI tvoja POVPREČNA poraba! Ne trdim da se ne da dosežt 4 litre porabe. Seveda se da. Trdim to da je povprečna poraba za avtomobile pri veliki večini populacije 6 do 8 litrov na 100 km, kdor se ne strinja laže sam sebi.


Pa tole je avto letnik 2015 - novejši imajo sigurno še kakšen deci manj.
Imam pa približno 10% mestne, 50% AC (približno 130km/h), ostalo regionalna (tudi dnevni vzpon iz 500 na 700 oz. v drugo smer iz 400 na 700)

gune64 ::

Ja koliko imaš ti osebno ni lih pomembno. Pomembno je koliko ima večina ljudi. In večina ljudi ima precej višjo porabo od tebe. Lahko si ponosen ker si varčen voznik. :) Sicer tebe rešuje regionalka po kateri je poraba precej nižja kot v mestu ali na avtocesti.

Povej kateri avto in bova pogledala na Spritmonitor.de koliko je povprečna poraba. Grem stavit da je veliko večja od tvoje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

gune64 ::

In v realnosti je poraba verjetno še malo višja kot je na Spritmonitor.de, zato ker kdor ima nizko porabo se bo zihr mal pohvalu in vpisal notri porabo, kdor pa ima visoko pa se s tem ne bo hvalil in je ne bo nikamor vpisal. Z veliko porabo se nobeden ne hvali, z malo porabo pa marsikdo. Ampak povprečna poraba je vsaj toliko kot piše na Spritmonitor.de. Vsaj toliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

Valvoline ::

Brez goriv tudi bdpja ne bi bilo, na svetu bi zivelo max milijarda ljudi v stoneage sistemu vecina v ekstremni revscini, z povprecno zivljensko dobo 30-40 let.
;((

gune64 ::

Valvoline je izjavil:

Brez goriv tudi bdpja ne bi bilo, na svetu bi zivelo max milijarda ljudi v stoneage sistemu vecina v ekstremni revscini, z povprecno zivljensko dobo 30-40 let.
;((


To seveda ni res. Če ne bi bilo goriv bi se ljudje že prej prestavili na zeleno tehnologijo in povsem enako bi se razvili oziroma še bolj ker kurjenje fosilnih goriv zmanjšuje inteligenco in povzroča depresijo, kar je znanstveno potrjeno z znanstvenimi študijami. Si vedel so električni avtomobili obstajali že v 18 stoletju in da je v samih začetkih polovica vseh avtov bila na elektriko? Si vedel da je PRVI avto ki je presegel hitrost 100 km/h bil na elektriko? Nato je naftni lobij to zatrl, prišel je izzum zaganjača za motor na notranje izgorevanje, deloma pa je kriva tehnologija takratnega časa (baterije so bile težke in so shranile precej malo energije, danes je to popolnoma drugače).

Ampak dobro, tudi če upoštevamo samo za namen te debate da drži kar si rekel (pa ne), še vedno je dejstvo da DANES imamo tehnologijo ki je mnogo boljša od kurjenje naftne strupene svinjarje in zastrupljanja samih sebe, torej DANES ni nobenega smisla da še vztrajamo na kurjenju nafte. Morda je včasih bil smisel. Danes smisla v kurjenju stupene svinarije absolutno ni več, ker obstaja superiorna alternativa.

Poglej si malo kako je to včasih zgledalo, boš presenečen:
https://www.facebook.com/watch/?v=55881...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

Valvoline ::

Seveda obstaja superiorni prevoz.

1. pecikl (navadni ne E)
2. konj (lahka tut osel, za manj premozne)
3. online dostava.

:))

Zgodovina sprememb…

gune64 ::

Ti se lahko kar delaš norca, ampak dejstvo je da električni avto za razliko od zgoraj naštetih dejansko JE realna alternativa. In se zelo hitro uveljavlja, kar glej statistike. Skoraj vsako leto se delež električnih vozil PODVOJI. ;) Leta 2024 do 2025 bo vsak DRUGI nov prodan avto v EU električen. ;) Leta 2030 pa preko 90 % v EU.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

Zimonem ::

gune64 je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Brez goriv tudi bdpja ne bi bilo, na svetu bi zivelo max milijarda ljudi v stoneage sistemu vecina v ekstremni revscini, z povprecno zivljensko dobo 30-40 let.
;((


To seveda ni res. Če ne bi bilo goriv bi se ljudje že prej prestavili na zeleno tehnologijo in povsem enako bi se razvili oziroma še bolj ker kurjenje fosilnih goriv zmanjšuje inteligenco in povzroča depresijo, kar je znanstveno potrjeno z znanstvenimi študijami. Si vedel so električni avtomobili obstajali že v 18 stoletju in da je v samih začetkih polovica vseh avtov bila na elektriko? Si vedel da je PRVI avto ki je presegel hitrost 100 km/h bil na elektriko? Nato je naftni lobij to zatrl, prišel je izzum zaganjača za motor na notranje izgorevanje, deloma pa je kriva tehnologija takratnega časa (baterije so bile težke in so shranile precej malo energije, danes je to popolnoma drugače).

Ampak dobro, tudi če upoštevamo samo za namen te debate da drži kar si rekel (pa ne), še vedno je dejstvo da DANES imamo tehnologijo ki je mnogo boljša od kurjenje naftne svinarje in zastrupljanja samih sebe, torej DANES ni nobenega smisla da še vztrajamo na kurjenju nafte. Morda je včasih bil smisel. Danes smisla v kurjenju stupene svinarije absolutno ni več, ker obstaja superiorna alternativa.

Poglej si malo kako je to včasih zgledalo, boš presenečen:
https://www.facebook.com/watch/?v=55881...

Nekaterim resno fosilna goriva škodijo predvsem ker nimajo pojma kaj 18. Stoletje sploh tangira. Ampak navijač brezglavi kar tupiš nekaj v tri krasne. Edino kar še nisi privlekel v temo je babilonska baterija in sumerski avijoni na elektriko.
Osnove izobrazbe potem pa citirat Lady in auto.

https://sl.m.wikipedia.org/wiki/18._sto...


Da začnemo z osnovami , preklet duševni invalid.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

gune64 ::

Nekaterim resno fosilna goriva škodijo predvsem ker nimajo pojma kaj 18. Stoletje sploh tangira.


Ne, prav nič ne tupim v tri krasne, povem ti samo dejstva. VSEM ki se nahajajo v mestih fosilna goriva močno škodijo. 19 stoletje** lapsus. Seveda vem kaj 18. stoletje tangira. Poglej si študije:
Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...

Depression and suicide linked to air pollution in new global study
https://www.theguardian.com/environment...

Osnove izobrazbe potem pa citirat Lady in auto.


Imam več kot osnove izobrazbe, sem diplomiran inženir strojništva. ;) TI si tisti ki ne verjame znanstvenim študijam:
"Exhaust fumes from diesel engines do cause cancer, a panel of experts working for the World Health Organization says. It concluded that the exhausts were definitely a cause of lung cancer and may also cause tumours in the bladder."
Diesel Exhaust Causes Lung Cancer
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...

Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
Debra T Silverman
https://academic.oup.com/aje/article/18...

Da začnemo z osnovami , preklet duševni invalid.


Si ti, ne jaz. Očtino te moti resnica. Torej že delam nekaj prav.

Ker verjetno angleško ne znaš (ker če bi znal potem bi to vse moral že vedeti, ker virov v angleščini je ogromno!), ti bom citiral SLOVENSKI vir:
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...

"Onesnaženje, povezano s kurjenjem fosilnih goriv, je leta 2018 povzročilo 8,7 milijona prezgodnjih smrti oziroma skoraj 20 odstotkov vseh smrti med odraslimi po svetu, je razkrilo novo poročilo, objavljeno v znanstveni publikaciji Environmental Research."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

Zimonem ::

Ja ja ja vemo da si inžinir na pol kilometra daleč , osnov izobrazbe pa nimaš in tudi Limaš samo z zeleno agendo podplacane strani. Siti smo te ker ne znaš brat in si bolj trmast kot Giordano bruno. Le da se on ni motil.

Bi pa za tvoj sežig z veseljem prispeval kako kantico bencina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

m0LN4r ::

Se dosti accountov bo potrebnih dokler se bo vozni park konretno spremenil...

Zdaj prihaja faza, ko folk ne bo menjal avta, ker ga nima scim...

1 leto star avto gkomot vozis se 20 let.
5 let star avto 15 let
10 let star avto 10 let
15 let star avto pa se 10...

Dokler se dobijo poceni rabljeni za par jurjev, ki nudijo bistveno vec komforta, bo to to. Tudi ce bodo cene napihovali.

Ampak za zacetek mora prit elektrika vsaj na pol evra za kW, da bo folk zacel malo sparat z elektriko.
2030 - elektrika 1,19 evrov ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

gune64 ::

Seveda imam, pa še kaj več kot samo osnove izobrazbe, sem diplomiran inženir strojništva. ;) Seveda znam brat, ni nobenih z zeleno agendo preplačanih strani je SVETOVNA ZDRAVSTVENA ORGANIZACIJA In MEDNARODNA AGENCIJA ZA RAZISKAVE RAKA (IARC) in stotine znanstvenih študij ki jasno kažejo kako škodljivo je kurjenje nafte! Jaz se ne motim, motiš se ti ker verjameš vaškim pijančkom v gostilni, jaz pa verjamem znanstvenim študijam. Nehaj že enkrat verjeti vaškim pijančkom v gostilni in začni verjeti ZNANSTVENIM ŠTUDIJAM.

Mednarodna Agencija za raziskave raka je dizlov izpuh uvrstila v 1. katergorijo pod DEFINITIVNO RAKOTVORNE. KLIK:
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
Debra T Silverman
https://academic.oup.com/aje/article/18...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

aborko ::

Seveda ni. NOBEN avto nima porabe 4 litre pri 130 km/h. Verjetno je šel 100 km/h, potem bi bilo pri nekaterih avtih 4 litre porabe celo možno.

Težko avto na koncu pokaže 103 povprečne hitrosti, če se cel čas voziš 100km/h. Šlo je parkrat tudi do 140, ker nisem hotel biti ovira na levem pasu. A povprečna je dosti nižja, pač ko se dva tovornjaka prehitevata je težko hitreje voziti.

Evo sem pogledal koliko ima povprečno porabo ta nov Golf karavan, isti avto kot vozi aborko ki se hvali z 4 litri porabe:


Povprečna poraba večine ljudi z mojim avtom je nekje 6l:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Ljudem se pač ne da voziti varčno, eni pa niso sposobni. Zato tudi imajo takšne porabe. Da se pa marsikaj, če hočeš in znaš, tale ma 4,2 porabo v ~40k km:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1... A misliš da on tudi sam sebi laže?
Očitno se da in ni to le ena vožnja z vetrom v pravo smer. Očitno so ICE avti so lahko zelo varčni, če malo paziš kako voziš. Večini pa se to pač ne da.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

m0LN4r ::

Ljudem se pač ne da voziti varčno, eni pa niso sposobni.
Razen EVjasi oni vozijo vsi varcno, pretirano, 50k za EV je treba not dobit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

gune64 ::

Zdaj prihaja faza, ko folk ne bo menjal avta, ker ga nima scim...

1 leto star avto gkomot vozis se 20 let.
5 let star avto 15 let
10 let star avto 10 let
15 let star avto pa se 10...


Seveda ga ima s čim, rabljeni električni so lahko precej cenejši kot pa je povprečen rabljen naftni avto takšne kot folk kupuje ponavadi. In trg rabljenih se bo samo še razširil z leti, cene pa padle. Na dolgi rok pa električni zmaga hands down.

Dokler se dobijo poceni rabljeni za par jurjev, ki nudijo bistveno vec komforta, bo to to. Tudi ce bodo cene napihovali.


1. Že danes je rabljen električni avto za 10k MNOGO CENEJŠI na dolgi rok kot bencinski Clio za 200 EUR.
2. Že danes se dobi rabljene električne relativno ugodno, čez par let bodo pa cene še bolj padle.

Ampak za zacetek mora prit elektrika vsaj na pol evra za kW, da bo folk zacel malo sparat z elektriko.
2030 - elektrika 1,19 evrov ?


Ko bo elektrika 1,19 EUR, bo liter dizla 50 EUR. Vendar v praksi se bo to zgodilo v vzporednem vesolju, na zemlji zihr ne. Sicer pa sončna elektrarna te reši vseh skrbi, imaš lasten DOMAČ štrom, in te boli kurac koliko je elektrika v omrežju. Sicer je tehnično dejstvo da vožnja na elektriko bo vedno precej cenejša od vožnje na nafto. Če te zanimajo vzroki in jih ne znaš zgruntati sam, pa vprašaj in ti bom povedal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

Zimonem ::

imaš lasten DOMAČ štrom, in te boli kurac koliko je elektrika v


Vse pohvale strojni fakulteti za diplomiran kader na ravni amebe.

Valvoline ::

Placalo se bo na prevozen km, ne glede na pogon pod pokrovom. Poj se bo sele zacelo z jokcanjem. Kako to da jih je drzava nategnila da so kupil drag elektrikas da bi prsparal.

Zgodovina sprememb…

gune64 ::

Ti si na ravni amebe, stestirano spadam med vrhnjih 2 % populacije po IQju. ;) In ja, sončne celice so DOMAČ štrom. Verjetno niti ne razmišljaš ko pišeš, tvoj cilj je samo nasprotovati ker ti ni všeč da govorim resnico. Če pa bi pomislil preden pišeš bi pa videl da si izpadel bedak. Pa si obični petrolhead.

Zimonem ::

Če ni skrivnost inžinir pri kom si delal diplomo?

Valvoline ::

Zimonem je izjavil:

Če ni skrivnost inžinir pri kom si delal diplomo?

Kupil v pristini.
:))

Zimonem ::

gune64 je izjavil:

Ti si na ravni amebe, stestirano spadam med vrhnjih 2 % populacije po IQju. ;) In ja, sončne celice so DOMAČ štrom. Verjetno niti ne razmišljaš ko pišeš, tvoj cilj je samo nasprotovati ker ti ni všeč da govorim resnico. Če pa bi pomislil preden pišeš bi pa videl da si izpadel bedak. Pa si obični petrolhead.

Kitajske celice niso domač štrom. Paramecij Zaplankan.

Valvoline ::

gune64 je izjavil:

Ti si na ravni amebe, stestirano spadam med vrhnjih 2 % populacije po IQju. ;) In ja, sončne celice so DOMAČ štrom. Verjetno niti ne razmišljaš ko pišeš, tvoj cilj je samo nasprotovati ker ti ni všeč da govorim resnico. Če pa bi pomislil preden pišeš bi pa videl da si izpadel bedak. Pa si obični petrolhead.

Se te soncne parazite so obesil revezem, vask dan vec.

gune64 ::

Valvoline je izjavil:

Placalo se bo na prevozen km, ne glede na pogon pod pokrovom. Poj se bo sele zacelo z jokcanjem. Kako to da jih je drzava nategnila da so kupil drag elektrikas da bi prsparal.


Tudi če bi hipotetično čez 20 let res naredili davek na kilometer, bi to še vedno bilo veliko ceneje kot pa vožnja z naftnih avtomobilom. Določeni modeli električnih avtov so že danes cenejši za NAKUP, leta 2025 pa bo v povprečju skoraj vsak električni avto cenejši za nakup od naftnega (googlaj electric car price parity). Sicer pa ŽE DANES je električni avto MNOGO cenejši kar se celotnih stroškov tiče (nakup + gorivo + servisi).

Zimonem je izjavil:

gune64 je izjavil:

Ti si na ravni amebe, stestirano spadam med vrhnjih 2 % populacije po IQju. ;) In ja, sončne celice so DOMAČ štrom. Verjetno niti ne razmišljaš ko pišeš, tvoj cilj je samo nasprotovati ker ti ni všeč da govorim resnico. Če pa bi pomislil preden pišeš bi pa videl da si izpadel bedak. Pa si obični petrolhead.

Kitajske celice niso domač štrom. Paramecij Zaplankan.


Si ti, ne jaz. Seveda so. Štrom je nastal doma. ;) Kje pa je nastala priprava za izdelavo štroma pa je irelevantno. In okrog tretjino svetovne proizvodnje sončni celic NI na kitajskem, ampak v Evropi in Ameriki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

redtech ::

gune64 je izjavil:

Ti se lahko kar delaš norca, ampak dejstvo je da električni avto za razliko od zgoraj naštetih dejansko JE realna alternativa. In se zelo hitro uveljavlja, kar glej statistike. Skoraj vsako leto se delež električnih vozil PODVOJI. ;) Leta 2024 do 2025 bo vsak DRUGI nov prodan avto v EU električen. ;) Leta 2030 pa preko 90 % v EU.


Brussels, 2 February 2022 – Overall in 2021, hybrid electric vehicles accounted for 19.6% of all new passenger cars registered across the EU, compared to 11.9% in 2020. Electrically-chargeable vehicles also saw a strong increase in sales, making up 18.0% of total car registrations, up from a 10.5% share in 2020.

BEV ima 9%

Brussels, 17 February 2022 – In January 2022, EU passenger car registrations continued to fall (-6.0%), marking a new historic low in EU car sales for the first month of the year.

Prodaja pada, ker ni dobav ali so cene previsoke, 2024 - 2025 pričakujem še manjšo številko skupaj prodanih. Vsak drugi EV - ne pred 2030 (EU).

gune64 ::

Valvoline je izjavil:

gune64 je izjavil:

Ti si na ravni amebe, stestirano spadam med vrhnjih 2 % populacije po IQju. ;) In ja, sončne celice so DOMAČ štrom. Verjetno niti ne razmišljaš ko pišeš, tvoj cilj je samo nasprotovati ker ti ni všeč da govorim resnico. Če pa bi pomislil preden pišeš bi pa videl da si izpadel bedak. Pa si obični petrolhead.

Se te soncne parazite so obesil revezem, vask dan vec.


Posodobi svoje podatke. Sončne celice so bili paraziti v letu 2010 ko se je s strani države prejemalo garantirano subvencionirano ceno odkupa električne energije po 300 € na MWh in take. Danes sončne elektrarne tega več ne dobivajo in danes so sončne elektrarne NAJCENEJŠI VIR proizvodnje električne energije.
Levelized cost of energy @ Wikipedia


Ps: si vedel da na Hrvaškem planirajo postaviti največjo sončno elektrarno v Evropi moči 900 MW? Če lahko Hrvati, pol lahko vsi.

aborko ::

Že danes je rabljen električni avto za 10k MNOGO CENEJŠI na dolgi rok kot bencinski Clio za 200 EUR.

Samo če upoštevaš da tak clio pije 8l in ne 4-5 in če hkrati vzameš ceno štroma 0€ ali 0,01€/Kwh (nč bat kmalu pride k nam nemška realnost pri cenah), s tem podreš celotno porabo gospodinjstva, ker moraš vse ponoči delati, saj je VT ene 10x dražja. In seveda če edini operater, ki ponuja takšn oceno ne ukine te tarife,...In seveda če nikamor ne naložiš 10k €, ki si jih prihranil, ker nisi v štartu kupil zvožen el. avto. Pa seveda če ne upoštevaš izgubljenega časa, ko moraš pri zvoženem el. paziti na doseg, zgubljati čas na javnih polnilnicah pri vsakem malo daljši vožnji. Uglavnem če ne ceniš svojega časa, potem je el. avto cenejši v določenih primerih uporabe. Zame ki delam nekje 7k letno, pa še to samo relacije vsaj 60+ km, porabim ene 500€ goriva na leto, ni osnovnih pogojev za avto na štrom, pa čeprav živim v hiši in bi polnjenje bilo enostavno.
««
69 / 100
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena goriva na AC - izven AC (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5313650 (10226) sbawe64
»

Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6915016 (13193) St235

Več podobnih tem