Forum » Problemi človeštva » Cena goriva
Cena goriva
gune64 ::
Verjamem pa da si ti navajen, da ti dajejo denar.
Seveda ne. Denar zaslužim in mi ga nihče ne daje kar na lepe oči. Zato ga pa tudi znam ceniti. In probam zmanjšati stroške za gorivo kjer je to mogoče. Večini ljudi NI vseeno če bodo plačevali 2 € na liter.
Če se povečajo stroški, če potrebujem več denarja, pač dvignem stopnjo prihodkov. Pri aktivnem trgovanju to niti ni tak problem, sploh pri poplavi prop podjetij. Z denarjem pa znam bolje, kot ti z EVji. Če se spustim na tvoj nivo - imam 10000UR vloženega dela v to.
Večina ljudi se ne gre finančnih mahinacij da bi ji bilo vseeno če da 50.000 € v 15 letih za bencin.
kriptobog ::
In kaj zdaj? Šravfanje oldtimerčkov mi je hobi. Nič narobe z ICE. Lep vikend hobi. Jajaj , blabla bla. T ijaz dam vir, pri nas v vasi ne 300 hiš. Trije imajo sončno, ostali ne moremo imeti sončne. Tako, da si tvojo statistiko lahko saom vtakneš nekam ja? Če si pa prepričan, da je drugače, pa lepo vabljen da nam urediš sončno.
Pa lahko prilimaš še mijardo slik in linkov. Pri meni ni računice za EV. Smo že končali to debato. Nisi znal najti EV alternative za mojega naftarja.
To, da ne moreš imeti sončne se zahvali politiki, ki je raje jemala dobičke iz elektro podjetij kot da bi vlagala v njih dodatno.
Se bom gunetu zahvalil ko mi jo bo postavil, ker večina jo lahko, torej bom lahko ane. Tako kot ostalih žnj sokrajanov.
gune64 ::
Nič narobe z ICE.
Seveda je. Vse je narobe z ICE:
1. Odurno slab izkoristek ki znaša samo 16 do 20 % v povprečju. EV: 80 % in več.
2. Slaba krivulja navora. Slabši pospeški.
3. 10x dražje gorivo.
4. Energetska ODVISNOST.
5.Onesnaževanje in mnoge bolezni.
6. Manjšanje inteligence in depresija zaradi onesnaženega zraka. Slabše počutje ljudi torej.
kriptobog ::
Verjamem pa da si ti navajen, da ti dajejo denar.
Seveda ne. Denar zaslužim in mi ga nihče ne daje kar na lepe oči. Zato ga pa tudi znam ceniti. In probam zmanjšati stroške za gorivo kjer je to mogoče. Večini ljudi NI vseeno če bodo plačevali 2 EUR na liter.
Če se povečajo stroški, če potrebujem več denarja, pač dvignem stopnjo prihodkov. Pri aktivnem trgovanju to niti ni tak problem, sploh pri poplavi prop podjetij. Z denarjem pa znam bolje, kot ti z EVji. Če se spustim na tvoj nivo - imam 10000UR vloženega dela v to.
Večina ljudi se ne gre finančnih mahinacij da bi ji bilo vseeno če da 50.000 EUR v 15 letih za bencin.
Ali pa dam zdaj 120k za EV, da bom 15 let plačeval 1EUR/km. Bom ful prišparal a?
Nič narobe z ICE.
Seveda je. Vse je narobe z ICE:
1. Odurno slab izkoristek ki znaša samo 16 do 20 % v povprečju. EV: 80 % in več.
2. Slaba krivulja navora. Slabši pospeški.
3. 10x dražje gorivo.
4. Energetska ODVISNOST.
5.Onesnaževanje in mnoge bolezni.
6. Manjšanje inteligence in depresija zaradi onesnaženega zraka. Slabše počutje ljudi torej.
Za drugo točko imaš rešitev. Močnejši avto. Moj naftar nima problema z navorom in pospeški.
Pač sprijazni se. EV trg je porazen. Za bruhat. Ko bo kontra se pa lahko dalje pogovarjamo. Dokler me pa testni model primerljivega EVja stane 120k pa nimamo kaj debatirati o prihranku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
gune64 ::
bla. T ijaz dam vir, pri nas v vasi ne 300 hiš. Trije imajo sončno, ostali ne moremo imeti sončne.
Verjamem da je tako v tvoji vasi. Vendar važno je kako je po celi Sloveniji. Tvoja vas pač ni reprezentativen primer. Veš kaj to pomeni?
Tako, da si tvojo statistiko lahko saom vtakneš nekam ja?
Ne. Važna je statistika za celo slovenijo, ne nek izjemen primer ene vasi nekje bogu za hrbtom.
Če si pa prepričan, da je drugače, pa lepo vabljen da nam urediš sončno.
Kot sem ti povedal: Verjamem da je tako v tvoji vasi. Vendar važno je kako je po celi Sloveniji. Tvoja vas pač ni reprezentativen primer.
Pa lahko prilimaš še mijardo slik in linkov. Pri meni ni računice za EV. Smo že končali to debato. Nisi znal najti EV alternative za mojega naftarja.
Vseeno kaj je pri tebi in kaj ni. Važno kar je pri večini. DOJAMI ŽE da ti NISI središče sveta! Dojami da VEDNO bodo obstajale izjeme.
Ali pa dam zdaj 120k za EV, da bom 15 let plačeval 1EUR/km. Bom ful prišparal a? :))
Ne rabiš EVja za 120k. EV se dobi že za 6k rabljen in za 13k nov (Dacia Spring). V slovniji to. V tujini pa se NOV dobi že za 4k.
Pač sprijazni se. EV trg je porazen. Za bruhat. Ko bo kontra se pa lahko dalje pogovarjamo. Dokler me pa testni model primerljivega EVja stane 120k pa nimamo kaj debatirati o prihranku.
Ne ni. Modelov preko 100 različnih za zbirat. Ja to je manj različnih modelov kot pri ICE, no shit. Vendar je še vedno veliko izbire. NE bodi deluden z svojim imaginarnim 120k vrednim EVjem. Vsi ostali: pojdite na avto.net, sortirajte po ceni in poglejte koliko stanejo rabljeni in koliko novi modeli. Prepričajte se da se moti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
kriptobog ::
bla. T ijaz dam vir, pri nas v vasi ne 300 hiš. Trije imajo sončno, ostali ne moremo imeti sončne.
Verjamem da je tako v tvoji vasi. Vendar važno je kako je po celi Sloveniji. Tvoja vas pač ni reprezentativen primer. Veš kaj to pomeni?
Tako, da si tvojo statistiko lahko saom vtakneš nekam ja?
Ne. Važna je statistika za celo slovenijo, ne nek izjemen primer ene vasi nekje bogu za hrbtom.
Če si pa prepričan, da je drugače, pa lepo vabljen da nam urediš sončno.
Kot sem ti povedal: Verjamem da je tako v tvoji vasi. Vendar važno je kako je po celi Sloveniji. Tvoja vas pač ni reprezentativen primer.
Pa lahko prilimaš še mijardo slik in linkov. Pri meni ni računice za EV. Smo že končali to debato. Nisi znal najti EV alternative za mojega naftarja.
Vseeno kaj je pri tebi in kaj ni. Važno kar je pri večini. DOJAMI ŽE da ti NISI središče sveta! Dojami da VEDNO bodo obstajale izjeme.
dojami, da tudi ti in tvoji EVji nispo središče sveta. Še temo si falil, kje je še središče sveta haha. Pa nisem bogu za hrbtom. 900m do avtoceste, 40km do LJ. Tako, da tudi vseeno kaj je pri tebi in kaj si ti misliš, vemo pa da ni čisto tako kot nam predstavljaš.
bla. T ijaz dam vir, pri nas v vasi ne 300 hiš. Trije imajo sončno, ostali ne moremo imeti sončne.
Verjamem da je tako v tvoji vasi. Vendar važno je kako je po celi Sloveniji. Tvoja vas pač ni reprezentativen primer. Veš kaj to pomeni?
Tako, da si tvojo statistiko lahko saom vtakneš nekam ja?
Ne. Važna je statistika za celo slovenijo, ne nek izjemen primer ene vasi nekje bogu za hrbtom.
Če si pa prepričan, da je drugače, pa lepo vabljen da nam urediš sončno.
Kot sem ti povedal: Verjamem da je tako v tvoji vasi. Vendar važno je kako je po celi Sloveniji. Tvoja vas pač ni reprezentativen primer.
Pa lahko prilimaš še mijardo slik in linkov. Pri meni ni računice za EV. Smo že končali to debato. Nisi znal najti EV alternative za mojega naftarja.
Vseeno kaj je pri tebi in kaj ni. Važno kar je pri večini. DOJAMI ŽE da ti NISI središče sveta! Dojami da VEDNO bodo obstajale izjeme.
Ali pa dam zdaj 120k za EV, da bom 15 let plačeval 1EUR/km. Bom ful prišparal a? :))
Ne rabiš EVja za 120k. EV se dobi že za 6k rabljen in za 13k nov (Dacia Spring). V slovniji to. V tujini pa se NOV dobi že za 4k.
Dj ne bit še večji debil no. Audi A6 avant quattro vs. Dacia Spring. Resno? Ajde prilepi še linke za 6k in 4k, ko tako zavzeto skozi govoriš o linkih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
gune64 ::
dojami, da tudi ti in tvoji EVji nispo središče sveta.
EVji so prihodnost avtomobilizma, marsikod v tujini že sedanjost. Kdor tega ne vidi mora biti slep.
Še temo si falil, kje je še središče sveta haha.
Nisem. Tema se gre o ceni goriva in to je vse povezano z ceno goriva. Cena goriva gre gor, je zelo visoka, pa še bolj bo in rabimo najti rešitev in se znebiti odvisnosti od goriva. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel naš nekdanji dekan. :) Tudi po vojni bo cena goriva še vedno ostala visoka, ker vojna sploh ni razlog za tako visoko ceno goriva, ampak je zavestna odličitev naftnih podjetij da manj črpajo. Več pa v spodnjem videu. Sicer pa pisati v ekstra specializirano temo nima nobenega smisla ker ne dosežeš ciljnega občinstva. Misliš da večina ljudi zavestno išče imformacije o električnih avtomobiloh ves svoj prosti čas da bi šla brati ekstra specializirano EV temo? Seveda ne, niti približno. Specializirane teme berejo samo tisti ki jih področje zanima, večina Slovenske populacije pa ne.
Pa nisem bogu za hrbtom. 900m do avtoceste, 40km do LJ. Tako, da tudi vseeno kaj je pri tebi in kaj si ti misliš, vemo pa da ni čisto tako kot nam predstavljaš.
Kje živiš, močno dvomim da obstaja tako blizu Ljubljane vas kjer bi zavrnili večino vlog. Tudi če je to res to nima nobene veze, ker treba je gledati večino Slovenije, ne pa neke izjemne robne primere! Seveda je točno tako kot sem predstavil, vire in statistike pa sem že dal.
ginekk ::
Diplomiran strojnik, pa ne zna prebrati naslova teme in pisati v ustrezno temo.
Nočem neposredno doxat celega imena, model je N.K. na FBju, tam uporablja iste študije in copy paste svojih "del".
Na koncu bo spet ta nick banan in se bo pojavil z drugim in vztrajno moril v tej temi. Sad life.
gune64 ::
Dj ne bit še večji debil no. Audi A6 avant quattro vs. Dacia Spring. Resno? Ajde prilepi še linke za 6k in 4k, ko tako zavzeto skozi govoriš o linkih.
Audi je ravnokar napovedal električnega karavana. Google it. Cena niti blizu tisti ki si jo ti napisal. In večina ne vozi audijev. Linke za 6k in 4k sem pa že prilepil. Pojdi gledat par strani za nazaj. Kako si sploh upaš pisati v temo ne da bi prebral vsaj zadnjih par strani?!
Design v prenovljenem pomenu besede. Prvi povsem električni Sportback znamke Audi.
https://www.audi.si/e-tron/audi-e-tron-...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
kriptobog ::
Dj ne bit še večji debil no. Audi A6 avant quattro vs. Dacia Spring. Resno? Ajde prilepi še linke za 6k in 4k, ko tako zavzeto skozi govoriš o linkih.
Audi je ravnokar napovedal električnega karavana. Google it. Cena niti blizu tisti ki si jo ti napisal. In večina ne vozi audijev. Linke za 6k in 4k sem pa že prilepil. Pojdi gledat par strani za nazaj. Kako si sploh upaš pisati v temo ne da bi prebral vsaj zadnjih par strani?!
Vem, da je napovedal. Ne se delat debila. Cena je pa napovedana od 70k, tako da bo realno kar nekaj več. Sem tudi rekel, da ne moremo debatirati dokler je EV trg porazen. Če se gremo primerjave primerjajmo pač avte istega razreda. Drugače je vse skupaj brezveze. Potem lahko primerjamo tudi avto vs. kolo. To še tvoj EV več porabi kot kolo, če gremo v to smer. No prilepi prosim link za novo za novo dacio za 4k. Grem takoj kupit. Še bencinarjev nimajo za tak denar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
gune64 ::
Vem, da je napovedal. Ne se delat debila. Sem tudi rekel, da ne moremo debatirati dokler je EV trg porazen
Porazen je samo zate ker hočeš Audija in hočeš da je hkrati tudi karavan. Za večino ostale populacije je trg EVjev popolnoma dober in ponuja veliko izbire. Ja karavanov je res malo, i will give you that.
o prilepi prosim link za novo za novo dacio za 4k.
Nisem rekel da je Dacia Spring nova za 4k. Rekel sem ja je Wuling mini, projekt med drugim General Motorsa in hkrati najbolj prodajan električni avto na svetu. Linke sem pa že dal par strani nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
nejc_nejc ::
kriptobog
Z sokrajani ste zajebali, kljub nedvoumnim podatkom, ki ste jih dobili glede lajtng, bi morali prošnje vlagat, da bi normalizirali povprečje, ki ga grenhorn opeva....
Evo na pamet iz izkušenj:
večina, ki si omisli sončne elektrarne, se preko izvajalcev že pred oddano vlogo pozanima o možnosti priključitve ali pa klasično v oštariji z lokalnim elektro človekom. Potem, se pa sklicuj na % zavrnjenih vlog.... toliko o statistiki.
Z sokrajani ste zajebali, kljub nedvoumnim podatkom, ki ste jih dobili glede lajtng, bi morali prošnje vlagat, da bi normalizirali povprečje, ki ga grenhorn opeva....
Evo na pamet iz izkušenj:
večina, ki si omisli sončne elektrarne, se preko izvajalcev že pred oddano vlogo pozanima o možnosti priključitve ali pa klasično v oštariji z lokalnim elektro človekom. Potem, se pa sklicuj na % zavrnjenih vlog.... toliko o statistiki.
gune64 ::
Evo na pamet iz izkušenj:
večina, ki si omisli sončne elektrarne, se preko izvajalcev že pred oddano vlogo pozanima o možnosti priključitve ali pa klasično v oštariji z lokalnim elektro človekom. Potem, se pa sklicuj na % zavrnjenih vlog.... toliko o statistiki.
Ni res. Očitno ne veš kako stvari delujejo. Če bi se ljudje o tem lahko zanesljivo prepričali bi si prihranili ogromno živcev. Žal temu ni tako.
kriptobog ::
Vem, da je napovedal. Ne se delat debila. Sem tudi rekel, da ne moremo debatirati dokler je EV trg porazen
Porazen je samo zate ker hočeš Audija in hočeš da je hkrati tudi karavan. Za večino ostale populacije je trg EVjev popolnoma dober in ponuja veliko izbire. Ja karavanov je res malo, i will give you that.
o prilepi prosim link za novo za novo dacio za 4k.
Nisem rekel da je Dacia Spring nova za 4k. Rekel sem ja je Wuling mini, projekt med drugim General Motorsa in hkrati najbolj prodajan električni avto na svetu. Linke sem pa že dal par strani nazaj.
Nisem rekel, da hočem Audija. to si si izmislil. Rekel sem samo, da bi imel avto enakega razreda. Wuling je joke, če ne rabiš samo city avta.
Evo na pamet iz izkušenj:
večina, ki si omisli sončne elektrarne, se preko izvajalcev že pred oddano vlogo pozanima o možnosti priključitve ali pa klasično v oštariji z lokalnim elektro človekom. Potem, se pa sklicuj na % zavrnjenih vlog.... toliko o statistiki.
Ni res. Očitno ne veš kako stvari delujejo. Če bi se ljudje o tem lahko zanesljivo prepričali bi si prihranili ogromno živcev. Žal temu ni tako.
Je res. Jaz sem se še za izgradnjo priključka menil v oštariji in smo dan pred montažo števca podpisovali papirje...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
gune64 ::
Nisem rekel, da hočem Audija. to si si izmislil. Rekel sem samo, da bi imel avto enakega razreda.
Rekel si da hočeš karavana. Električnih karavanov pa je trenutno zelo malo. Ampak vseh drugih oblik je pa veliko. Električni Golf je 2 leti nazaj ko se je še prodajal stal 22.000 EUR. Enako močan dizel Golf stane 40.000 EUR. Takih primerov je še kar nekaj. Električni avto je včasih pri nekaterih modelih cenejši celo za nakup, da o prihranikih na gorivu ki lahko znašajo preko 100.000 EUR v 15 letih sploh ne govorimo. Kar poračunaj koliko porabi za gorivo nekdo ki se vozi iz Maribora v Ljubljano na šiht v 15 letih. Te bo šok. Pa tudi če se voziš samo 35 km na dan kar je povprečna kilometrina še vedno 17.000 EUR prihranka na gorivu v 15 letih. Potem pa še nekaj na servisih.Tudi pri modelih kjer je električni avto dražji za nakup, te zadeva overall stane MANJ na dolgi rok zaradi prihrankov na gorivu in servisih.
Wuling je joke, če ne rabiš samo city avta.
Kaj je narobe z malim City avtom ki bi ga imel za drugi avto v družini? Nič ni narobe. Doseg Wulinga je pa 170 km. Ni to zastonj najbolj prodajan avto na SVETU. Obstaja dober razlog. Razlog da je tako prodajan je prav v njegovi izjemno nizki ceni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
kriptobog ::
Nisem rekel, da hočem Audija. to si si izmislil. Rekel sem samo, da bi imel avto enakega razreda.
Rekel si da hočeš karavana. Električnih karavanov pa je trenutno zelo malo. Ampak vseh drugih oblik je pa veliko.
Wuling je joke, če ne rabiš samo city avta.
Kaj je narobe z malim City avtom ki bi ga imel za drugi avto v družini? Nič ni narobe. Doseg Wulinga je pa 170 km. Ni to zastonj najbolj prodajan avto na SVETU. Razlog da je tako prodajan je prav v njegovi izjemno nizki ceni.
No torej priznaš da je EV trg porazen. Ko bodo vsi sektorji na voljo se bomo pa lahko drugače pogovarjali. Etron a6 je pa napovedan za upajmo da drugo leto. Še obljubljen doseg je lep. Če so daljše relacije vsak dan (100-150km) zna biti neudoben. Za po mestu je pa dober. Pač mestni avto je.
fikus_ ::
Vec kot 3/4 goriva v slo gre za transport,tezko mehanizacijo, gradbene ter kmetijske stroje in podobno. Inginercek dokler sanja elektricni avto ter voznisko skoci do lokalne stacune kjer mu je vse od a do z servisirano na pladnju, zahvaljujoc nafti. Pa ga nic ne vprasajo zakaj ima tm gor tako votlino.
Na svetovnem nivoju se okrog polovica načrpane surove nafte porabi za prevozna sredstva, ostalo za plastiko in podobno.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
gune64 ::
No torej priznaš da je EV trg porazen.
Priznavam da je EV trg porazen za karavane. Za ostale oblike avtomobilov ni porazen.
Če so daljše relacije vsak dan (100-150km) zna biti neudoben. Za po mestu je pa dober. Pač mestni avto je.
Zakaj bi bil neudoben pri 100 do 150 km dnevno? Saj je ravno tako Audi in ima dosega BREZ vmesnega polnjenja kar 345 kilometrov. Ali živiš na luni da imate eno mesto veliko 345 kilometrov? 99 % dni 99 % Slovencev dela manj kot 345 km dan. za tri dni na leto pa 20 minutni postanek za polnjenje po 3 urah vožnje ni noben big deal (ali dealbraker).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
gune64 ::
Vec kot 3/4 goriva v slo gre za transport,tezko mehanizacijo, gradbene ter kmetijske stroje in podobno. Inginercek dokler sanja elektricni avto ter voznisko skoci do lokalne stacune kjer mu je vse od a do z servisirano na pladnju, zahvaljujoc nafti. Pa ga nic ne vprasajo zakaj ima tm gor tako votlino.
Na svetovnem nivoju se okrog polovica načrpane surove nafte porabi za prevozna sredstva, ostalo za plastiko in podobno.
Podatki kažejo drugače.
Znotraj transporta je pa tako:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
GregiB ::
Se lahko prosim odpre druga tema, ki se dejansko ukvarja z cenami (fosilnih) goriv, pa naj gune tle trola, kogar še EV zanima? Please...
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
gune64 ::
Kaže da je inženirčku spet vročina udarila v možgane.
Ignorirajte ga.
Niti podrazno ne. Samo resnico povem, nisem noben trol in iščem rešitve za visoke cene goriva,okoljsko krizo, energetsko odvisnost in izkorisčanje naftnih podjetij.
Tema se gre o ceni goriva in to je vse povezano z ceno goriva. Cena goriva gre gor, je zelo visoka, pa še bolj bo in rabimo najti rešitev in se znebiti odvisnosti od goriva. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel naš nekdanji dekan. :) Tudi po vojni bo cena goriva še vedno ostala visoka, ker vojna sploh ni razlog za tako visoko ceno goriva, ampak je zavestna odličitev naftnih podjetij da manj črpajo. Več pa v spodnjem videu. Sicer pa pisati v ekstra specializirano temo nima nobenega smisla ker ne dosežeš ciljnega občinstva. Misliš da večina ljudi zavestno išče imformacije o električnih avtomobiloh ves svoj prosti čas? Seveda ne, niti približno. Specializirane teme berejo samo tisti ki jih področje zanima, večina Slovenske populacije pa ne. Vendar ljudje te imformacije rabijo da jim bo bolje in da nam bo vsem bolje kot celotni družbi.
Why Gas Got So Expensive (It's Not the War)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WhiteAngel ::
kow ::
Svoboda bi bila, da ne bi imeli reguliranih cen. Samo na zalost tega v evropi ne bos videl. Prevec komunajzarjev.
gune64 ::
WhiteAngel je izjavil:
Spet gor, sploh bencin
1.717EUR
NMB-95
1.862EUR
Dizel
1.927EUR
NMB-100
1.374EUR
Je že svoboda. 95-oktanski je 1,56 eur/l, dizel pa 1,668 eur/l.
Ne ni svoboda, na oblasti je zaenkrat še Janša, ker Golob še ni sestavil in prevzel vodenja svoje vlade. To da je reguliranje cene na račun davkoplevalcev ki bomo plačali vse za nazaj in da je popolnoma nepošteno da tistih ki se vozijo malo/se sploh ne vozijo pa smo že povedali. Zakaj bi soseda Marta ki se vozi v službo z kolesom tebi "revežu" subvencionirala gorivo? Plačaj si ga sam. Skupaj z vso škodo ki jo tvoj izpuh povzroči: 49 EUR na 100 km. Spet lačna vrana sito futra.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
kriptobog ::
No torej priznaš da je EV trg porazen.
Priznavam da je EV trg porazen za karavane. Za ostale oblike avtomobilov ni porazen.
Če so daljše relacije vsak dan (100-150km) zna biti neudoben. Za po mestu je pa dober. Pač mestni avto je.
Zakaj bi bil neudoben pri 100 do 150 km dnevno? Saj je ravno tako Audi in ima dosega BREZ vmesnega polnjenja kar 345 kilometrov. Ali živiš na luni da imate eno mesto veliko 345 kilometrov? 99 % dni 99 % Slovencev dela manj kot 345 km dan. za tri dni na leto pa 20 minutni postanek za polnjenje po 3 urah vožnje ni noben big deal (ali dealbraker).
Audi sigurno ni neudoben. Tisti mali mestni jajc je neudoben za daljše vožnje. etron 16 naj bi imel pa več kot 700km dosega, kar je lepa novica, če bo res tako.
gune64 ::
Zakaj si pol govoril da bo Audi E-tron sportback mestni avto in da ne bo udoben, če pa tu niti približno ni res? Sicer pa na slovenski strani navajajo 345 km dosega. Morda je to z verzijo ki ima ta malo baterijo, true that. Razen če si mislil Wulinga mini? Tisto je pa res mestni avto (ampak za marsikoga ki ima ene 30 km do službe ali manj še vedno povsem primeren).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
gune64 ::
Napisal si, citiram:
"Etron a6 je pa napovedan za upajmo da drugo leto. Še obljubljen doseg je lep. Če so daljše relacije vsak dan (100-150km) zna biti neudoben. Za po mestu je pa dober. Pač mestni avto je."
Električni Audi E-tron DALEČ od tega da bi bil mestni avto.
"Etron a6 je pa napovedan za upajmo da drugo leto. Še obljubljen doseg je lep. Če so daljše relacije vsak dan (100-150km) zna biti neudoben. Za po mestu je pa dober. Pač mestni avto je."
Električni Audi E-tron DALEČ od tega da bi bil mestni avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
kriptobog ::
Zakaj si pol govoril da bo Audi E-tron sportback mestni avto in da ne bo udoben, če pa tu niti približno ni res? Sicer pa na slovenski strani navajajo 345 km dosega. Morda je to z verzijo ki ima ta malo baterijo, true that. Razen če si mislil Wulinga mini? Tisto je pa res mestni avto (ampak za marsikoga ki ima ene 30 km do službe ali manj še vedno povsem primeren).
Saj nisem. Komentiral sem tista mestna jajca ki si objavil, za 4k.
gune64 ::
Ja napisal si kot da to velja za Audi E-tron. Napisal si, citiram:
"Etron a6 je pa napovedan za upajmo da drugo leto. Še obljubljen doseg je lep. Če so daljše relacije vsak dan (100-150km) zna biti neudoben. Za po mestu je pa dober. Pač mestni avto je."
Dobro, si naredil lapsus, se zgodi, se ne bomo na to obešali. Tista "jajca" za 4k NOVA so najbolj prodajan električni avto na svetu. Ni to zastonj tako veš. Obstaja dober razlog zato. Če bi bilo slabo ljudje ne bi kupovali masovno. Lahko rečeš da TEBI in tvojemu načinu uporabe ne ustreza, marsikomu pa.
"Etron a6 je pa napovedan za upajmo da drugo leto. Še obljubljen doseg je lep. Če so daljše relacije vsak dan (100-150km) zna biti neudoben. Za po mestu je pa dober. Pač mestni avto je."
Dobro, si naredil lapsus, se zgodi, se ne bomo na to obešali. Tista "jajca" za 4k NOVA so najbolj prodajan električni avto na svetu. Ni to zastonj tako veš. Obstaja dober razlog zato. Če bi bilo slabo ljudje ne bi kupovali masovno. Lahko rečeš da TEBI in tvojemu načinu uporabe ne ustreza, marsikomu pa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
japapajade ::
Mene zaenkrat EVji še ne prepričajo... sej če ima tist kitajc 170km dosega ga ima pa pozimi ko je mrzlo 130km, kar je zame neuporabno.. sploh koliko časa se zadeva polni...
in pa še:
https://www.dnevnik.si/1042988261
nevem, nekak upam da se bo z razvojem zelene energije pokazala še neka tretja alternativa elektriki, za katero še ne vemo...
in pa še:
https://www.dnevnik.si/1042988261
nevem, nekak upam da se bo z razvojem zelene energije pokazala še neka tretja alternativa elektriki, za katero še ne vemo...
nejc_nejc ::
japapajade je izjavil:
................
nevem, nekak upam da se bo z razvojem zelene energije pokazala še neka tretja alternativa elektriki, za katero še ne vemo...
to je prava pot 100%
WhiteAngel ::
WhiteAngel je izjavil:
Spet gor, sploh bencin
1.717EUR
NMB-95
1.862EUR
Dizel
1.927EUR
NMB-100
1.374EUR
Je že svoboda. 95-oktanski je 1,56 eur/l, dizel pa 1,668 eur/l.
Ne ni svoboda, na oblasti je zaenkrat še Janša, ker Golob še ni sestavil in prevzel vodenja svoje vlade.
Zaklep cen je sprejel že nov državni zbor. Vlade pa še ni, drži.
gune64 ::
Mene zaenkrat EVji še ne prepričajo... sej če ima tist kitajc 170km dosega ga ima pa pozimi ko je mrzlo 130km, kar je zame neuporabno.. sploh koliko časa se zadeva polni...
Dobro, torej spadaš po 2 % izjem. 98 % ljudi v Sloveniji naredi POD 100 km na dan. Zate bo pač kakšne EV ki ima 300 km dosega, recimo rabljen ZOE za 14kEUR. Ali BMW i3 rabljen za 17k ki ima tudi bencinski range extender za ture. Imaš celo EVje z 1000 km dosega (NIO ET7).
Vidiš ta graf? Kaj ti prikazuje?
STAT: Dnevna mobilnost potnikov, 2017 - podrobnejši končni podatki
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
nevem, nekak upam da se bo z razvojem zelene energije pokazala še neka tretja alternativa elektriki, za katero še ne vemo...
Zaman upaš. Električni avto je OPTIMALEN kar se tiče izkoristka, težko se ga da kaj dosti izboljšati. Kar si pa linkal je pa novica o fejlani raziskavi podprti z strani naftne industrije, to je bilo že tistočkrat debunkano (upoštevali so napačno življenjsko dobo, tovarniško porabo goriva namesto realne, napačne številke pri proizvodnji baterije (študije dokazujejo črno na belem da so napačne), prav tako pa niso upoštevali izpustov pri proizvodnji goriva (ker pač ta se ne začara v rezervoarju ane). Upoštevali so izpuste pri proizvodnji elektrike, niso pa upoštevali izpustov pri proizvodnji goriva, se ti zdi to fer primerjava? Prav tako se vse to nanaša samo na izpuste toplogrednih plinov, ne pa za zdravje strupene izpuste kot so dušikovi oksidi in trdi delci, tega električni avtomobili ne spuščajo v bližini ljudi, kar je ključnega pomena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
kriptobog ::
Ja napisal si kot da to velja za Audi E-tron. Napisal si, citiram:
"Etron a6 je pa napovedan za upajmo da drugo leto. Še obljubljen doseg je lep. Če so daljše relacije vsak dan (100-150km) zna biti neudoben. Za po mestu je pa dober. Pač mestni avto je."
Dobro, si naredil lapsus, se zgodi, se ne bomo na to obešali. Tista "jajca" za 4k NOVA so najbolj prodajan električni avto na svetu. Ni to zastonj tako veš. Obstaja dober razlog zato. Če bi bilo slabo ljudje ne bi kupovali masovno. Lahko rečeš da TEBI in tvojemu načinu uporabe ne ustreza, marsikomu pa.
Lol no. Tebi res manjka koles. In kaj pol če so najbolj prodajan ev. Še vedno so jajca. Ja obstaja in ta razlog je cena. Ne ustreza samo meni. Vsakemu, ki potrebuje družinski/večji avto ne ustreza. Teh ljudi pa ni malo. Za po mestu je pa ok. Ampak za po mestu je ok tudi kolo, ali javni prevoz. V tujini v večjih mestih je sploh javni prevoz boljša opcija.
gune64 ::
WhiteAngel je izjavil:
WhiteAngel je izjavil:
Spet gor, sploh bencin
1.717EUR
NMB-95
1.862EUR
Dizel
1.927EUR
NMB-100
1.374EUR
Je že svoboda. 95-oktanski je 1,56 eur/l, dizel pa 1,668 eur/l.
Ne ni svoboda, na oblasti je zaenkrat še Janša, ker Golob še ni sestavil in prevzel vodenja svoje vlade.
Zaklep cen je sprejel že nov državni zbor. Vlade pa še ni, drži.
Zelo čudno če pa Golob sploh še ni prevzel vodenja oblasti. Vir?
Lol no. Tebi res manjka koles. In kaj pol če so najbolj prodajan ev.
Lol tebi, ne meni. Ne mi ne manjka koles. To da je najbolj prodajan EV je pa ključen podatek, torej ni tako slab kot ga želiš prikazati.
Še vedno so jajca.
Niso. Morda so jajca zate, za večino ljudi pa niso.
Ja obstaja in ta razlog je cena.
Tako je. In to je KLJUČEN dejavnik za vse tiste ki denar služijo sami in jih ga ne daje mama in ga nimajo na pretek.
Ne ustreza samo meni. Vsakemu, ki potrebuje družinski/večji avto ne ustreza.
PRav, ampak marsikomu pa ustreza. Večini slovencev ustreza kot DRUGI avto. Za na morje in na dolge izlete pa "ženin" bencnar pač. No problem. Garantiram da če ga bodo v Evropi prodajali za podobno ne dosti višjo ceno bo to prodajna uspešnica. Garantirano. 4000 EUR za NOV avto, pa še električni, to je no brainer.
Za po mestu je pa ok. Ampak za po mestu je ok tudi kolo, ali javni prevoz. V tujini v večjih mestih je sploh javni prevoz boljša opcija.
Kolo je zakon, tu se strinjava. Vendar ne smeva spregledati dejstva da obstaja precejšen delež ljudi ki se na kolo zaradi predsodkov nikoli ne bodo usedli. Za njih je Wuling mini kot mestni avto super zamenjava za po mestu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
jotunn2 ::
Pa lahko prilimaš še mijardo slik in linkov. Pri meni ni računice za EV. Smo že končali to debato. Nisi znal najti EV alternative za mojega naftarja.
Vseeno kaj je pri tebi in kaj ni. Važno kar je pri večini. DOJAMI ŽE da ti NISI središče sveta! Dojami da VEDNO bodo obstajale izjeme.
Glede na to, da je delez EV v Evropi manj kot 10%, potem je vecini ze jasno da se EV fejst splaca Kot sem ti napisal ze prej... cifre te fejst jebejo... ali pa razumevanje vsega ostalega razen M6 vijakov. Kot vidimo tudi strojni faks ne da kaj vec kot razumevanje navojev... bi kot kaze moral iti na matematiko, da bi vedel kaj je vecina
gune64 ::
Glede na to, da je delez EV v Evropi manj kot 10%, potem je vecini ze jasno da se EV fejst splaca
Stari podatki. Delež električnih v Evropi v prodaji je 19 %. Skoraj vsak peti torej. Dobre 10 % je bil leta 2020. Stare podatke imaš torej. Delež na Norveškem za Marec je pa 92 %. Na Irskem za lani pa 68 %. Vsi gredo po poti EVjev, par let za Norveško seveda.
Vidiš kaj kaže ta graf? Kam gredo številke, no povej? Da menda ne v višave?
Pa to? EKSPONENTNO GOR STARI EJ.
Kaj pa to? EKSPONENTNO GOR STARI EJ.
Marec Norveška: 92 % električnih avtov:
Kot sem ti napisal ze prej... cifre te fejst jebejo... ali pa razumevanje vsega ostalega razen M6 vijakov.
Ne, me ne. Motiš se. Tebe jebe verjetje v naftno pravljico in izogibanje dejstvom. Je lažje dati plašnice na oči ane. Da ja ne bi videl. naj te razočaram: to da TI ne veš dejstev jih ne bo PRAV NIČ spremenilo. Dejstvo bodo ostala taka kot so, pa če jih ti veš ali ne!
Kot vidimo tudi strojni faks ne da kaj vec kot razumevanje navojev... bi kot kaze moral iti na matematiko, da bi vedel kaj je vecina
Motiš se, strojni faks ti da veliko raznovrstnega znanja, vijaki so mogoče 0,001 % snovi.. Večina je več kot polovico. 92 % je močno nad polovico. 92 % je večina, definitivno, tu sploh ni debate. Sicer pa nisem rekel da večina ima EV, rekel sem da se večini Slovencev splača. ;) Big difference.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
gune64 ::
Dizel gre močno dol,električni avto pa močno gor. Že leta 2020 je električni avto po preodaji prehitel dizel v Evropi. Šokiran? Tisti ki to malo bolj spremlja to ve, tisti ki pa ne, naj pa kar bo šokiran.
https://www.jato.com/in-september-2020-...
https://www.jato.com/in-september-2020-...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
WizzardOfOZ ::
Dej ti svoji mami vrni prenosnika, pa se pejt učit, da boš sploh srednjo šolo zdelal.
Nehaj srat z EV v temi, kjer se pogovarjamo o ceni goriva za ICE avtomobile, pa odpri si svojo temo o EV in si ga tam not drkaj na ta EV jajca.
Nehaj srat z EV v temi, kjer se pogovarjamo o ceni goriva za ICE avtomobile, pa odpri si svojo temo o EV in si ga tam not drkaj na ta EV jajca.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
gune64 ::
Seveda se motiš o meni, sem v srednjih letih in že več kot 20 let ne živim več pri mami. Ne vem kaj imajo sicer tvoji "ad hominem" logični fejli veze z debato. Tema se gre o ceni goriva in to je vse povezano z ceno goriva. Cena goriva gre gor, je zelo visoka, pa še bolj bo in rabimo najti rešitev in se znebiti odvisnosti od goriva. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel naš nekdanji dekan. :) Tudi po vojni bo cena goriva še vedno ostala visoka, ker vojna sploh ni razlog za tako visoko ceno goriva, ampak je zavestna odličitev naftnih podjetij da manj črpajo. Več pa v spodnjem videu. Sicer pa pisati v ekstra specializirano temo nima nobenega smisla ker ne dosežeš ciljnega občinstva. Misliš da večina ljudi zavestno išče imformacije o električnih avtomobiloh ves svoj prosti čas? Seveda ne, niti približno. Specializirane teme berejo samo tisti ki jih področje zanima, večina Slovenske populacije pa ne. Vendar ljudje te imformacije rabijo da jim bo bolje in da nam bo vsem bolje kot celotni družbi. Vem da te resnica moti, vendar nekdo jo je moral povedati. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
gune64 ::
Seveda ni, zakaj bi bilo? Pri okol 20 greš od doma, sem okrog 40tih, to so za moje pojme srednja leta, nekje polovico življenja. Vsi vemo koliko je povprečna starost do katere ljudje živijo. No pa pustimo to. Treba se je znebit odvisnosti od naftnih derivatov da nam bo bolje. Prej kot to naredimo, prej nam bo bolje. Bolj kot zavlačujemo, večja je škoda. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel moj nekdanji dekan. :)
m0LN4r ::
Kak kul omejili so ceno nafte, elektriko pa drazijo nonstop.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
LeQuack ::
Seveda ni, zakaj bi bilo? Pri okol 20 greš od doma, sem okrog 40tih, to so za moje pojme srednja leta, nekje polovico življenja. Vsi vemo koliko je povprečna starost do katere ljudje živijo. No pa pustimo to. Treba se je znebit odvisnosti od naftnih derivatov da nam bo bolje. Prej kot to naredimo, prej nam bo bolje. Bolj kot zavlačujemo, večja je škoda. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel moj nekdanji dekan. :)
Potem morajo nehajo omejevati ceno bencina in dizla navzgor.
Quack !
kriptobog ::
Seveda ni, zakaj bi bilo? Pri okol 20 greš od doma, sem okrog 40tih, to so za moje pojme srednja leta, nekje polovico življenja. Vsi vemo koliko je povprečna starost do katere ljudje živijo. No pa pustimo to. Treba se je znebit odvisnosti od naftnih derivatov da nam bo bolje. Prej kot to naredimo, prej nam bo bolje. Bolj kot zavlačujemo, večja je škoda. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel moj nekdanji dekan. :)
Saj ves, da lagati ni lepo? ;)
gune64 ::
Kak kul omejili so ceno nafte, elektriko pa drazijo nonstop.
Elektrika je bila pred omejitvijo cen goriva 12x cenejša od dizla, danes ko so omejili cene goriva pa je 10x cenejša od goriva. Naftni derivati se dražijo hitreje in mnogo bolj od elektrike, kar je tudi popolnoma logično saj je nafta monopol, pri elektriki pa vlada močna konkurenca. Tudi elektriki so izničili omrežnino za 3 mesece, isto kot pri benzu. Sicer pa s sončno elektrarno si neodvisen tudi od cen elektrike, kot seveda tudi od cen goriva. To je nekaj kar pri naftni ne moreš. Ne moreš v praksi delat svoje nafte, svojo elektriko pa lahko.
Valvoline ::
Tolk so ti elektrikasi oh in sploh da se vsepovsod tala milijarde subvencij da si lahko bogatuni ter javnosektorasi kupijo fensi igrace. Kot da komunajzeri nimajo kaj pametnega pocet z denarjem v teh kriznih casih. Nikoli v zgodovini se takega idiotizma ni bilo. Se status parazita dobijo gratis, revni sosedi placajo zanj cestnino, parkirnino, trosarine.... ni da ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
kriptobog ::
Tolk so ti elektrikasi oh in sploh da se vsepovsod tala milijarde subvencij da si lahko bogatuni ter javnosektorasi kupijo fensi igrace. Nikoli v zgodovini se takega idiotizma ni bilo. Se status parazita dobijo gratis, revni sosedi placajo zanj cestnino, parkirnino, trosarine.... ni da ni.
Pa od trosarin se prevec pobere, da bi to kar dali stran
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena goriva na AC - izven AC (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13826 (10402) | sbawe64 |
» | Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15169 (13346) | St235 |