Forum » Problemi človeštva » Cena goriva
Cena goriva
ginekk ::
Tudi v prihodnosti boš vedno oziroma v 99 % primerov takoj dobil prosto polnilnico zato ker se skoraj vsi električni avtomobili filajo doma čez noč, zelo zelo redno se uporabi javno polnilnico, samo takrat ko je nujno potrebno. Tako je v praksi zaradi cene in praktičnosti. In električnih polnilnic je čez milijon in še več jih bo v prihodnosti, probleme vidiš tam kjer jih ni.
Ne. V prihodnosti boš v 99% primerov zafrustrirano čakal. Iz strukture lastništva nepremičnin in premičnin je kristalno jasno, da vsakdo ki ima premičnino (vozilo), nima nepremičnine. In ta tudi tisti, ki imajo nepremičnino, nimajo vsi takih ki bi omogočale inštalacijo polnilnice. Potemtakem so tvoje trditve ne samo neresnične, so tudi neuresničljive. Milijon polnilnic obstaja kvečjemu v tvoji nekritični domišljiji.
Seveda to ni res. VSAK ki kupi električni avto ima možnost polnjenja bodi v službi, bodisi doma. Če možnosti polnjenja nima, potem električnega avta sploh ne kupi. 80 % ljudi v Slovneiji ima možnost polnjenja doma po statistikah.
Potemtakem so tvoje trditve ne samo neresnične, so tudi neuresničljive. Milijon polnilnic obstaja kvečjemu v tvoji nekritični domišljiji.
Moje trditve so resnične in uresničljive 100 procentov. Na svetu je precej več kot milijon polnilnic. Število javnih polnilnic za električna vozila je v mnogih državah že prehitelo število bencinskih črpalk (kar poglej si in pogooglaj).
70 % ljudi v Sloveniji živi v hišah.
https://deloindom.delo.si/nepremicninsk...
Na norveškem so imeli lani 92 % prodaje električnih avtomobilov (samo 8 % prodaje so bili bencinarji in dizli) in seveda ni nobenih problemov. Ne z polnjenjem, ne z omrežjem, ne nič.
Kaj me brigajo polnilnice po svetu, sploh Norveška, a se ti zdi da se pogovarjamo v norveščini zdajle? Gibljem se večino časa v radiju 1000km od doma. Potrudi se malo bolje pa povej koliko jih je v Sloveniji in za kakšen delež EV v celotnem voznem parku bi to zadostovalu.
70% ljudi živi v hišah, to ne pomeni da 70% voznikov živi v hišah, še manj pa pomeni da lahko ti vozniki odločajo o namestitvi polnilnice za EV. Boš moral bolj natančne podatke poiskat, to kar daješ zdaj od sebe je pesek v oči.
gune64 ::
Prodajna cena goriv brez dajatev je 70-80c, tolk da ne pozabite. Komunajzarski gulag pac stane. V ZDA je panika pa je cena pod 1e za liter.
1. Naftni avtomobili so neto PORABNIKI iz proračuna, NE obratno. Letno prinesejo res okrog 0,7 milijarde evrov iz naslova trošarin in davkov, vendar ODNESEJO več kot 7 milijard zaradi stroškov okoljske, zdravstvene in bdp škode. Študije so bile narejene in so jasne! Cena goriva da bi pokrila škodo bi morala biti okrog 9 EUR na liter cca.
2. Tudi 75 centov na liter je zelo drago. 75 centov krat 6,5 litra porabe na 100 km je 4,9 EUR na 100 km, kar je 5x več kot pri električnem avtu.
Iz vidika davka kradejo 1e na liter, tj 5-10e na 100km. 300.000 lenuhov+socijala za futrat za katere elektroparaziti (trenutno) ne prispevajo nic.
Spet se motiš. Očitno preprosto ne ZASTOPIŠ da naftna vozila PORABIJO več iz proračuna kot pa prispevajo vanj. Več kot 10x manj prispevajo kot pa porabijo!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
nejc_nejc ::
Sicer pa, na cem se boš pa vozil.
Na kaksni cesti.
Ce toliko opevas neodvisnost od naftne industrije.
No povej.
Pa s kaksnimi igrackami bos infrastrukturo gradil.
Na kaksni cesti.
Ce toliko opevas neodvisnost od naftne industrije.
No povej.
Pa s kaksnimi igrackami bos infrastrukturo gradil.
ginekk ::
Prodajna cena goriv brez dajatev je 70-80c, tolk da ne pozabite. Komunajzarski gulag pac stane. V ZDA je panika pa je cena pod 1e za liter.
1. Naftni avtomobili so neto PORABNIKI iz proračuna, NE obratno. Letno prinesejo res okrog 0,7 milijarde evrov iz naslova trošarin in davkov, vendar ODNESEJO več kot 7 milijard zaradi stroškov okoljske, zdravstvene in bdp škode. Študije so bile narejene in so jasne! Cena goriva da bi pokrila škodo bi morala biti okrog 9 € na liter cca.
2. Tudi 75 centov na liter je zelo drago. 75 centov krat 6,5 litra porabe na 100 km je 4,9 € na 100 km, kar je 5x več kot pri električnem avtu.
Spet isto natolcevanje, kot smo se ga nabrali že trikrat. Ne zdržiš prav dolgo preden udari ven standardna obsesija.
Valvoline ::
Dolgorocni cilj je gorivo 10e liter, strom 1e kwh, 100% delovne sile v javnem sektorju.
gune64 ::
Kaj me brigajo polnilnice po svetu, sploh Norveška, a se ti zdi da se pogovarjamo v norveščini zdajle? Gibljem se večino časa v radiju 1000km od doma. Potrudi se malo bolje pa povej koliko jih je v Sloveniji in za kakšen delež EV v celotnem voznem parku bi to zadostovalu.
V Sloveniji je polnilnic več kot zadosti da nikoli ne čakaš. In vsako leto jih je več. Pa že danes jih je zadosti. Tale link sem že objavil par strani nazaj, kako si upaš komenirati v temo NE DA BI prebral vsaj zadnjih par strani, te ni nič sram?!
https://www.plugshare.com/sl
Polnilnic je stotine po sloveniji (več se jih prikaže ko prizumiraš v zemljevid notr).
70% ljudi živi v hišah, to ne pomeni da 70% voznikov živi v hišah, še manj pa pomeni da lahko ti vozniki odločajo o namestitvi polnilnice za EV. Boš moral bolj natančne podatke poiskat, to kar daješ zdaj od sebe je pesek v oči.
Seveda to basically to pomeni. V Sloveniji imamo nekaj nad 800 tisoč gospodinjstev ter 1,2 milijona avtomobilov. Vsak ki živi v hiši lahko polni, ali inštalira domačo polnilnico (stane 300 do 500 €), ali pa fila preko podaljška. Nič ni pesek v oči. Pesek v oči so tvoji miti in laži naftne industrije.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celada ()
Valvoline ::
Prodajna cena goriv brez dajatev je 70-80c, tolk da ne pozabite. Komunajzarski gulag pac stane. V ZDA je panika pa je cena pod 1e za liter.
1. Naftni avtomobili so neto PORABNIKI iz proračuna, NE obratno. Letno prinesejo res okrog 0,7 milijarde evrov iz naslova trošarin in davkov, vendar ODNESEJO več kot 7 milijard zaradi stroškov okoljske, zdravstvene in bdp škode. Študije so bile narejene in so jasne! Cena goriva da bi pokrila škodo bi morala biti okrog 9 EUR na liter cca.
2. Tudi 75 centov na liter je zelo drago. 75 centov krat 6,5 litra porabe na 100 km je 4,9 EUR na 100 km, kar je 5x več kot pri električnem avtu.
Iz vidika davka kradejo 1e na liter, tj 5-10e na 100km. 300.000 lenuhov+socijala za futrat za katere elektroparaziti (trenutno) ne prispevajo nic.
Spet se motiš. Očitno preprosto ne ZASTOPIŠ da naftna vozila PORABIJO več iz proračuna kot pa prispevajo vanj. Več kot 10x manj prispevajo kot pa porabijo!
Aha, teh 5+ milijard za place drzavnih parazitov seveda pobirajo na drevesih.
gune64 ::
Sicer pa, na cem se boš pa vozil.
Na kaksni cesti.
Ce toliko opevas neodvisnost od naftne industrije.
No povej.
Pa s kaksnimi igrackami bos infrastrukturo gradil.
Če se znebimo odvisnosti od naftnih derivatov pri večini vozil lahko odvisnost zmanjšamo za 75 %. Tista malenkost nafte ki gre za gnojila in plastiko nima veze. Važno je da močno zmanjšaš odvisnost, to je bistveno.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
jotunn2 ::
gune64 ::
Prodajna cena goriv brez dajatev je 70-80c, tolk da ne pozabite. Komunajzarski gulag pac stane. V ZDA je panika pa je cena pod 1e za liter.
1. Naftni avtomobili so neto PORABNIKI iz proračuna, NE obratno. Letno prinesejo res okrog 0,7 milijarde evrov iz naslova trošarin in davkov, vendar ODNESEJO več kot 7 milijard zaradi stroškov okoljske, zdravstvene in bdp škode. Študije so bile narejene in so jasne! Cena goriva da bi pokrila škodo bi morala biti okrog 9 € na liter cca.
2. Tudi 75 centov na liter je zelo drago. 75 centov krat 6,5 litra porabe na 100 km je 4,9 € na 100 km, kar je 5x več kot pri električnem avtu.
Spet isto natolcevanje, kot smo se ga nabrali že trikrat. Ne zdržiš prav dolgo preden udari ven standardna obsesija.
Ni nobenega natolcevanja in nobene obcesije. Poglej si podatke in znanstvene študije in nekaj že enkrat verjeti vaškim pijančkom v gostilni, ampak se opri na izračun, podatke in ZNANOST.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
kriptobog ::
Prej kot se znebimo odvisnosti od naftnih derivatov, bolje nam bo. Kako boš to naredil drugače kot z električnim avtom? Predlagaš kolo al avtobus ak kako bi ti to naredil? Jaz tukaj rešujem tvojo rit ki se zihr ne bi želela prevažati v javnem prevozu, ti pa namesto da bi bil hvaležen me kurcaš al kaj. Naftna podjetja izkoriščajo našo odvisnost in nabijajo cene v nebo in bodo to delale še naprej če ne bomo kaj ukrenili. Ker ti se moraš zavedat, oni delajo za SVOJE interese (za svoje DOBIČKE), oni NE delajo za naše interese. Briga njih za nas.
Če gremo zdaj vsi na EV, bomo potem vklapljali elektriko na par/nepar po hišni številki? Ker ti omrežje ne bo zdržalo. In zakaj misliš, da ko bomo na EV, da elektro podjetja ne bodo izkoriščala naše odvisnosti od njih?
To je spet mit. Ne drži kar si povedal. Izračuni strokovnjav jasno kažejo da z omrežjem ne bo nobenega problema, poglej si preračune:
In zakaj misliš, da ko bomo na EV, da elektro podjetja ne bodo izkoriščala naše odvisnosti od njih?
1. Zato ker lahko inštaliraš sončno elektarno na streho in se znebiš odvisnosti od elektro podjetij.
2. Bolj kot bodo elektro podjetja hotela nas izkoriščati, več sončnih elektrarn bodo ljudje na strehe postavili.
3. Elektrika na splošno je zelo razpršen vir z močno konkurenco. Če se podraži plin, trg v parih letih migrira na druge poceni energente (voda, sonce, veter ipd). Če se podraži kaj drugega, se migrira na tisto stvar ki je poceni. To preprečuje visoke dvige cen, konkurenca torej. Pri nafti pa je mogonopol in nabijanje cen v višave..
Ne nabijej. Izračuni, izračuni. V praksi pa ne gre. Ne morem inštalirat sončne. In ogromno gospodinjstev pri nas je ne more. Se lahko samo jebeš, dokler ne upgrejdajo omrežja. Tako, da omrežje je problem in ne bo zdržalo. Pri nas sigurno. Za kje so pa tvoji strokovnjaki računali nas pa ne briga. NAs briga kaj imamo tu v Sloveniji.
Ne nabijej. Izračuni, izračuni. V praksi pa ne gre.
Nabijaš ti. Seveda gre, zakaj ne bi šlo?!
Ne morem inštalirat sončne.
Kaj ma tukaj sončna elektrarna? Saj sončna elektrarna NI pogoj da se ti EV slača! EV se lahko polni tudi iz omrežja po ceni 1 EUR na 100 km, kar je več kot 10x ceneje od dizla. Seveda se sončna elektrarna splača še bolj, ampak ni pa pogoj!
Tako, da omrežje je problem in ne bo zdržalo. Pri nas sigurno. Za kje so pa tvoji strokovnjaki računali nas pa ne briga
Seveda se motiš ker govoriš na pamet in NISI preračunal. Če bi preračunal bi videl da se motiš. Strokovnjaki se mnogo bolj spoznamo od tebe laika.
NAs briga kaj imamo tu v Sloveniji.
V Sloveniji je situacija še bolja kot v ameriki ker prevozimo skoraj 2x manj letnih kilometrov kot američani, poleg tega pri nas tudi večji delež ljudi stanuje v hišah.
Čak mal. Pišeš da lahko inštaliram sončno, ko rečem da je ne morem pa sprašuješ kaj ma sončna veze? Pa kolk si star? 12? No pokaži nam izračun za Slovenijo. Če ti infrastruktura ne zdrži niti, da bi sončno postavil. Kako bo ta ista infrastruktura zdržala obremenitev ko bomo v ulici vsi polnili avte? Ker 90% jih bomo polnili istočasno, ponoči. Nimaš šans.
Pa spizdiu v EV temo, ne pa da smetiš z EVji o temi o gorivih. K da si nepismen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
gune64 ::
Prodajna cena goriv brez dajatev je 70-80c, tolk da ne pozabite. Komunajzarski gulag pac stane. V ZDA je panika pa je cena pod 1e za liter.
1. Naftni avtomobili so neto PORABNIKI iz proračuna, NE obratno. Letno prinesejo res okrog 0,7 milijarde evrov iz naslova trošarin in davkov, vendar ODNESEJO več kot 7 milijard zaradi stroškov okoljske, zdravstvene in bdp škode. Študije so bile narejene in so jasne! Cena goriva da bi pokrila škodo bi morala biti okrog 9 EUR na liter cca.
2. Tudi 75 centov na liter je zelo drago. 75 centov krat 6,5 litra porabe na 100 km je 4,9 EUR na 100 km, kar je 5x več kot pri električnem avtu.
Iz vidika davka kradejo 1e na liter, tj 5-10e na 100km. 300.000 lenuhov+socijala za futrat za katere elektroparaziti (trenutno) ne prispevajo nic.
Spet se motiš. Očitno preprosto ne ZASTOPIŠ da naftna vozila PORABIJO več iz proračuna kot pa prispevajo vanj. Več kot 10x manj prispevajo kot pa porabijo!
Aha, teh 5+ milijard za place drzavnih parazitov seveda pobirajo na drevesih.
Kaj ma veze denar za plače tukaj? Goriva o porabi denarja iz proračuna za naftna vozila in da to porabo denarja lahko moćno zmanjšamo če čim večji delež naftnih vozil zamenjamo za električna.
jotunn2 ::
Prodajna cena goriv brez dajatev je 70-80c, tolk da ne pozabite. Komunajzarski gulag pac stane. V ZDA je panika pa je cena pod 1e za liter.
1. Naftni avtomobili so neto PORABNIKI iz proračuna, NE obratno. Letno prinesejo res okrog 0,7 milijarde evrov iz naslova trošarin in davkov, vendar ODNESEJO več kot 7 milijard zaradi stroškov okoljske, zdravstvene in bdp škode. Študije so bile narejene in so jasne! Cena goriva da bi pokrila škodo bi morala biti okrog 9 € na liter cca.
2. Tudi 75 centov na liter je zelo drago. 75 centov krat 6,5 litra porabe na 100 km je 4,9 € na 100 km, kar je 5x več kot pri električnem avtu.
Ves kaj je tvoj prvi problem? Da jemljes stevilke iz konteksta. Ko ti pase je vzames eno, kot ti pa pase pa vzames drugo povsem nepovezano. Za zacetek si poglej kaj za Slovenijo pomeni 7 miljard letno, potem ti bo pa mogoce jasno zakaj so tvoje stevilke tako hudicevo smesne in nerealne.
gune64 ::
Ocitno se bos vozil po makadamu.
Ne, ne bom se. Česa nisi razumel v zgornjem ogovoru?
1. Z uporabo električnih vozil lahko odvisnost od nafte MOČNO ZMANJŠAMO. Ne izničimo, ampak moćno zmanjšamo. Kapiš?
2. Asfalt je najbolj reciklirana zadeva na svetu, okrog 99 % se ga reciklira in uporabi pri gradnji novih cest. Google it.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: kriptobog ()
nejc_nejc ::
Kje ai pa to buco o asfaltu nasel.
No vseeno se bos po makedamu vozu ali pa na udarnih jamah zapolnenimi z tamponom.
No vseeno se bos po makedamu vozu ali pa na udarnih jamah zapolnenimi z tamponom.
gune64 ::
Čak mal. Pišeš da lahko inštaliram sončno, ko rečem da je ne morem pa sprašuješ kaj ma sončna veze? Pa kolk si star? 12? No pokaži nam izračun za Slovenijo. Če ti infrastruktura ne zdrži niti, da bi sončno postavil. Kako bo ta ista infrastruktura zdržala obremenitev ko bomo v ulici vsi polnili avte? Ker 90% jih bomo polnili istočasno, ponoči. Nimaš šans.
Pa spizdiu v EV temo, ne pa da smetiš z EVji o temi o gorivih. K da si nepismen.
Ne razumeš kaj sem ti povedal ali pa se delaš da ne razumeš.
1. Sončna NI pogoj da se električni avto izplača. Izplača se tudi če sončne nimaš. In večina ljudi lahko postavi sončno.
2. Električni avto se lahko fila lepo počasi čez noč z močjo 2 kW. 2 kW je moč enega prižganega likalnika. To je brez problema.
3. Izračune sem že delal in jih poišču tu na forumu za nazaj. Brez probema se izračuna da če gremo vsi v Sloveniji na električne avtomobile rabimo samo 15 % več elektrike kot jo pa danes porabimo.
Ma kaki makedam. Po kolesarski se vozi, če mulo ni še polnoleten no.
Spet se motiš, tako kot vedno. :)
Kje ai pa to buco o asfaltu nasel.
No vseeno se bos po makedamu vozu ali pa na udarnih jamah zapolnenimi z tamponom.
Ne znaš googlat?
"Asphalt pavement is the most recycled material in the USA. With a 99% recycling rate, asphalt pavement is the most recycled product in the USA, easily beating materials that are more commonly associated with recycling, such as aluminum (the recycling rate for aluminum cans is a mere 55%)"
https://www.rotochopper.com/resources/f...
"The world's most recycled material is asphalt! Asphalt has a 99% recycling rate."
https://www.google.com/search?q=asphalt...
Če bi prej pogooglal preden si challengov to mojo navedbo ki je pravilna, potem ne bi izpadel neumen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
kriptobog ::
Čak mal. Pišeš da lahko inštaliram sončno, ko rečem da je ne morem pa sprašuješ kaj ma sončna veze? Pa kolk si star? 12? No pokaži nam izračun za Slovenijo. Če ti infrastruktura ne zdrži niti, da bi sončno postavil. Kako bo ta ista infrastruktura zdržala obremenitev ko bomo v ulici vsi polnili avte? Ker 90% jih bomo polnili istočasno, ponoči. Nimaš šans.
Pa spizdiu v EV temo, ne pa da smetiš z EVji o temi o gorivih. K da si nepismen.
Ne razumeš kaj sem ti povedal ali pa se delaš da ne razumeš.
1. Sončna NI pogoj da se električni avto izplača. Izplača se tudi če sončne nimaš. In večina ljudi lahko postavi sončno.
2. Električni avto se lahko fila lepo počasi čez noč z močjo 2 kW. 2 kW je moč enega prižganega likalnika. To je brez problema.
3. Izračune sem že delal in jih poišču tu na forumu za nazaj. Brez probema se izračuna da če gremo vsi v Sloveniji na električne avtomobile rabimo samo 15 % več elektrike kot jo pa danes porabimo.
Si res tak kreten?
Vem da sončna ni pogoj, ampak si mi rekel, d alahko inštaliram sončne, ki je ne morem. Potem si pa obrnil da sončna ni pogoj. Ne govorit da si jo lahko inštaliraš, če je ne moeš!
Aha, ti si delal izračune. Torej vemo kak je ta izračun. Pol reči da si ti naredil izračune, ne pa strokovnjaki.
In večina ljudi ne more postaviti sončne. Kar lepo vidimo, kako se zavračajo vloge.
nejc_nejc ::
Jaz to vem.
Pa tudi ce se tvoje ideje realizirajo se bo denarni tok preusmeril v visjo vrednost infrastrukture in si na istem.
Pa tudi ce se tvoje ideje realizirajo se bo denarni tok preusmeril v visjo vrednost infrastrukture in si na istem.
fikus_ ::
Lažeš, da imaš EV!
Saj ima EV... samo malo manjsi je:
Za pravega, pa magari 10 let star drek ala Czero, ki ga vedno tako hvali, pa ni denarja... ce bi slucajno ze izpit za avto naredil.
Se opravičujem gunetu, sem se zmotil in nespametno razmišljal.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
gune64 ::
Si res tak kreten?
Vem da sončna ni pogoj, ampak si mi rekel, d alahko inštaliram sončne, ki je ne morem. Potem si pa obrnil da sončna ni pogoj. Ne govorit da si jo lahko inštaliraš, če je ne moeš!
Aha, ti si delal izračune. Torej vemo kak je ta izračun. Pol reči da si ti naredil izračune, ne pa strokovnjaki.
In večina ljudi ne more postaviti sončne. Kar lepo vidimo, kako se zavračajo vloge.
Nisem. Si ti? Večina jo lahko inštalira. Tisti ki jo ne more pa se mu električni avto še vedno zelo splača. Iz omrežja se avto nafila za 1 EUR na 100 km pri polnjenju preko noči, kar je cca 10x ceneje kot dizel. Izračune sem naredil tako jaz (sem strokovnjak), kot tudi drugi strokovnjaki. Kot pravim sončna je super, vendar ni pa pogoj za električni avto.
Jaz to vem.
Pa tudi ce se tvoje ideje realizirajo se bo denarni tok preusmeril v visjo vrednost infrastrukture in si na istem.
Spet ni res.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
gune64 ::
Google it. Podatki pravijo da se 99 % asfalta reciklira. In kot pravim poraba nafte za asfalt ni problematična, tudi če bi vse delal iz nove nafte. Zakaj ni problematična? Zato ker predstavlja zelo majhen delež porabe nafte. Transport pa predstavlja večino porabe nafte, zato je problematičen. Prav tako kurjenje te nafte producira strupene pline, asfalt ji ne..
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: nejc_nejc ()
kriptobog ::
Si res tak kreten?
Vem da sončna ni pogoj, ampak si mi rekel, d alahko inštaliram sončne, ki je ne morem. Potem si pa obrnil da sončna ni pogoj. Ne govorit da si jo lahko inštaliraš, če je ne moeš!
Aha, ti si delal izračune. Torej vemo kak je ta izračun. Pol reči da si ti naredil izračune, ne pa strokovnjaki.
In večina ljudi ne more postaviti sončne. Kar lepo vidimo, kako se zavračajo vloge.
Nisem. Si ti? Večina jo lahko inštalira. Tisti ki jo ne more pa se mu električni avto še vedno zelo splača. Iz omrežja se avto nafila za 1 EUR na 100 km pri polnjenju preko noči, kar je cca 10x ceneje kot dizel. Izračune sem naredil tako jaz (sem strokovnjak), kot tudi drugi strokovnjaki. Kot pravim sončna je super, vendar ni pa pogoj za električni avto.
Jaz to vem.
Pa tudi ce se tvoje ideje realizirajo se bo denarni tok preusmeril v visjo vrednost infrastrukture in si na istem.
Spet ni res.
In kje je ta večina? Zakaj so v naši vasi samo tri sončne elektrarne, ostalim so pa zavrnili, da je treba narediti upgrade infrastrukture? Kje je zdaj ta tvoja večina? In ne govoriva o tem ali se splača ali ne. Govoriva o tej tvoji tezi da lahko vsak inštalira sončno. Pač ne more. Ne prodajaj bučk.
Ti pa strokovnjak haha. Vic stoletja.
EV se ne splača vsem. Meni se že ne. Niti približno. Vbij si to že v tvojo neumno glavo. Pa pojdi v EV temo. Tu govorimo o naftarjih.
Valvoline ::
Vec kot 3/4 goriva v slo gre za transport,tezko mehanizacijo, gradbene ter kmetijske stroje in podobno. Inginercek dokler sanja elektricni avto ter voznisko skoci do lokalne stacune kjer mu je vse od a do z servisirano na pladnju, zahvaljujoc nafti. Pa ga nic ne vprasajo zakaj ima tm gor tako votlino.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
nejc_nejc ::
Dobro, da zivis na vodonosnem podrocju in pijes vodo iz pipe ter imas lahko prakticno vse poasfaltirano.
gune64 ::
In kje je ta večina? Zakaj so v naši vasi samo tri sončne elektrarne, ostalim so pa zavrnili, da je treba narediti upgrade infrastrukture? Kje je zdaj ta tvoja večina?
ZAvrnjenih dovoljenj je par procentov, google it. Pri večini NI zavrnitve.
Govoriva o tej tvoji tezi da lahko vsak inštalira sončno. Pač ne more. Ne prodajaj bučk.
Ne prodajam bučk, povem ti samo dejstva. Kako zdej kar VSAK. REKEL sem VEČINA, ne pa vsak! Jao daj beri no malo bolje..
Ti pa strokovnjak haha. Vic stoletja.
Diplomiran inženir strojništva. Kaj pa je tvoja stroka? Ker zihr ni nič blizu električnim avtomobilom ker je kristalno jasno da pojma nimaš.
EV se ne splača vsem. Meni se že ne. Niti približno. Vbij si to že v tvojo neumno glavo. Pa pojdi v EV temo. Tu govorimo o naftarjih.
Moja glava je pametna, tvoja ne. Briga me če se splača tebi ali ne, veliki večini se splača. Ne splača se recimo onim ki naredijo samo 2 kilometra na dan ali kaj takega. Treba se je znebiti ODVISNOSTI od nafte, poštekaj že to lepo te prosim.
In kako dobis bitumen?
Iz nafte. In to ni problematično ker:
1. To predstavlja zelo majhen delež porabe nafte.
2. Se 99 % alfalta reciklira.
Pa saj ni to tako težko zastopit no, ali pač?
Vec kot 3/4 goriva v slo gre za transport,tezko mehanizacijo, gradbene ter kmetijske stroje in podobno. Inginercek dokler sanja elektricni avto ter voznisko skoci do lokalne stacune kjer mu je vse od a do z servisirano na pladnju, zahvaljujoc nafti. Pa ga nic ne vprasajo zakaj ima tm gor tako votlino.
Ti imaš votlino, ne jaz. Kristalno jasno je da se motiš. Večino nafte gre za avtombobile, tovornjake in avtobuse in vse to se da elektrificirati. Preko vodika pa se da elektrificirati tudi težko gradbeno mehanizacijo.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: kriptobog ()
kriptobog ::
In kje je ta večina? Zakaj so v naši vasi samo tri sončne elektrarne, ostalim so pa zavrnili, da je treba narediti upgrade infrastrukture? Kje je zdaj ta tvoja večina?
ZAvrnjenih dovoljenj je par procentov, google it. Pri večini NI zavrnitve.
Govoriva o tej tvoji tezi da lahko vsak inštalira sončno. Pač ne more. Ne prodajaj bučk.
Ne prodajam bučk, povem ti samo dejstva. Kako zdej kar VSAK. REKEL sem VEČINA, ne pa vsak! Jao daj veri no malo bolje..
Ti pa strokovnjak haha. Vic stoletja.
Diplomiran inženir strojništva. Kaj pa je tvoja stroka? Ker zihr ni nič blizu električnim avtomobilom ker je kristalno jasno da pojma nimaš.
EV se ne splača vsem. Meni se že ne. Niti približno. Vbij si to že v tvojo neumno glavo. Pa pojdi v EV temo. Tu govorimo o naftarjih.
Moja glava je pametna, tvoja ne. Briga me če se splača tebi ali ne, veliki večini se splača. Ne splača se recimo onim ki naredijo samo 2 kilometra na dan ali kaj takega. Treba se je znebiti ODVISNOSTI od nafte, poštekaj že to lepo te prosim.
Kasneje si rekel večina. Ampak dobro. Te že dobro poznamo zdja in vemo da nimaš pojma in da nabijaš v 3pm. Če pri večini ni zavrnitve, zakaj so pri nas od več kot 50 vlog, odobrili samo 3? A je to pač nova večina? Ne rabim niti googla. Smo bili vsi skupaj na sestanku z elektrom. Take so številke.
diplomirani inženir storjništva. Ja bogi revček. Si falil stroko a? Sama diploma še ne pomeni, da si strokovnjak,sploh pa ne za ostala področja. Še en info več, ki pove da si navaden duvatorček.
Moja stroka?
mag. inž. rač. in inf., kmalu pa doktor znanosti
nejc_nejc ::
Po tvoji teoriji,se asfalt zmele in nazaj vgradi. 1:1. Za ene 14 dni, ja.
Koliko se bo povecala debelina zaradi tezjih EV vozil, posledicno strosek.
Aja una goriva od pridelave bitumna bomo pa stran zlil.
Ali sploh ves kaksne kolicine nafte so v cestah, ocitno ne.
Koliko se bo povecala debelina zaradi tezjih EV vozil, posledicno strosek.
Aja una goriva od pridelave bitumna bomo pa stran zlil.
Ali sploh ves kaksne kolicine nafte so v cestah, ocitno ne.
gune64 ::
Kasneje si rekel večina. Ampak dobro
Nikjer nisem rekel da vsak lahko inštalira sončno elekrarno. Rekel sem da jo lahko večina. In to drži.
Te že dobro poznamo zdja in vemo da nimaš pojma in da nabijaš v 3pm.
Ni res, povedal sem dejstva, kristalno jasno je da ti nimaš pojma. Seveda ker nimaš znanja se ne zavedaš kako zelo se motiš. Dunning Kruger efekt jebiga.
Če pri večini ni zavrnitve, zakaj so pri nas od več kot 50 vlog, odobrili samo 3?
Govoriva na ravni države Slovenije, ne za tvojo vas!
"O povečanem številu zavrnjenih vlog poročajo tudi iz Elektra Ljubljana, kjer so ,,v treh četrtinah leta 2021 zavrnili 5 odstotkov vlog za izdajo soglasja, v zadnjem trimesečju pa že 12 odstotkov."
Več na: https://www.zurnal24.si/pod-streho/varc... - www.zurnal24.si"
Torej zavrnejo od 1 do 12 % vlog. Torej jih odobrijo od 88 do 99 %! 88 do 99 % odobrenih vlog je večina. Torej pojma nimaš.
Ne rabim niti googla. Smo bili vsi skupaj na sestanku z elektrom. Take so številke.
Seveda rabiš google, ker brez njega govoriš neumnosti.
diplomirani inženir storjništva. Ja bogi revček. Si falil stroko a
Jaz sem strokovnjak, ti pa nisi. Jokej zdej. Nič nisem falil.
mag. inž. rač. in inf., kmalu pa doktor znanosti
Računalniški faks ti ne da nobenega znanja o električnih avtomboilih, kar je kristalno jasno tudi na primeru tebe.
Po tvoji teoriji,se asfalt zmele in nazaj vgradi. 1:1. Za ene 14 dni, ja.
Kakšna teorija? Reciklira se ga 99 %. Se ga zmelje, zmeša z malo novega bitumna in se ga še enkrat vgradi. Tako to poteka v praksi. Google it.
Koliko se bo povecala debelina zaradi tezjih EV vozil, posledicno strosek.
Električna vozila niso skoraj nič težja. Primerjaj recimo dizelsko kono in električno kono po teži. Razlika je 10 %. Skratka skoraj nič. Tesla model 3 pa je celo LAŽJA od primerjivega bencinskega BMW M3.
Aja una goriva od pridelave bitumna bomo pa stran zlil.
Ne, zakaj bi? Porabili bomo za plastiko, gnojila ipd ipd.
Ali sploh ves kaksne kolicine nafte so v cestah, ocitno ne.
Seveda vem. Zanemarljiva količina v primerjavi z porabo za transport!
Znotraj transporta je pa tako:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
kriptobog ::
Kasneje si rekel večina. Ampak dobro
Nikjer nisem rekel da vsak lahko inštalira sončno elekrarno. Rekel sem da jo lahko večina. In to drži.
Te že dobro poznamo zdja in vemo da nimaš pojma in da nabijaš v 3pm.
Ni res, povedal sem dejstva, kristalno jasno je da ti nimaš pojma. Seveda ker nimaš znanja se ne zavedaš kako zelo se motiš. Dunning Kruger efekt jebiga.
Če pri večini ni zavrnitve, zakaj so pri nas od več kot 50 vlog, odobrili samo 3?
Govoriva na ravni države Slovenije, ne za tvojo vas!
"O povečanem številu zavrnjenih vlog poročajo tudi iz Elektra Ljubljana, kjer so ,,v treh četrtinah leta 2021 zavrnili 5 odstotkov vlog za izdajo soglasja, v zadnjem trimesečju pa že 12 odstotkov."
Več na: https://www.zurnal24.si/pod-streho/varc... - www.zurnal24.si"
Torej zavrnejo od 1 do 12 % vlog. Torej jih odobrijo od 88 do 99 %! 88 do 99 % odobrenih vlog je večina. Torej pojma nimaš.
Ne rabim niti googla. Smo bili vsi skupaj na sestanku z elektrom. Take so številke.
Seveda rabiš google, ker brez njega govoriš neumnosti.
diplomirani inženir storjništva. Ja bogi revček. Si falil stroko a
Jaz sem strokovnjak, ti pa nisi. Jokej zdej. Nič nisem falil.
mag. inž. rač. in inf., kmalu pa doktor znanosti
Računalniški faks ti ne da nobenega znanja o električnih avtomboilih, kar je kristalno jasno tudi na primeru tebe.
Po tvoji teoriji,se asfalt zmele in nazaj vgradi. 1:1. Za ene 14 dni, ja.
Kakšna teorija? Reciklira se ga 99 %. Se ga zmelje, zmeša z malo novega bitumna in se ga še enkrat vgradi. Tako to poteka v praksi. Google it.
Koliko se bo povecala debelina zaradi tezjih EV vozil, posledicno strosek.
Električna vozila niso skoraj nič težja. Primerjaj recimo dizelsko kono in električno kono po teži. Razlika je 10 %. Skratka skoraj nič. Tesla model 3 pa je celo LAŽJA od primerjivega bencinskega BMW M3.
Aja una goriva od pridelave bitumna bomo pa stran zlil.
Ne, zakaj bi? Porabili bomo za plastiko, gnojila ipd ipd.
Ali sploh ves kaksne kolicine nafte so v cestah, ocitno ne.
Seveda vem. Zanemarljiva količina v primerjavi z porabo za transport!
Lol. Ne blamiraj se. Toliko bučk kot si natresel pa že dolgo ne. Faks ti da papir. To je pa skoraj vse. Naziv pove o tebi točno nič. Ti imaš eno jebeno diplomo in se predstavljaš kot strokovnjak. Diploma ne naredi iz trebe strokovnjaka. Niti nimaš diplome iz elektro stroke, tako d ane bluzi, kaj komu da faks in kaj ne. Vidimo kaj je dal faks tebi. Duvaštvo. Na podlagi enega papirja. Pripni seznam tvojih del in strokovnih člankov, ki so bili izdani in objavljeni, pa se bomo pogovarjali o tem kakšen strokovnjak si.
Jaz govorim za vas, ti pa Ljubljano. V mestih je omrežje boljše, po vaseh je pa jeba. Amoak dalj od ekrana itak ne pogledaš da bi videl.
Si navaden duvatorček in mali trollček. itak te kje že celi slo-tech naštudiral. Zdaj pa brž po novi nick, da se boš skril za pol ure, pa te spet najdemo, ker itak fališ temo, ker si nepismen.
gune64 ::
Se ne blamiram, blamiraš se ti. Vsakdo ki bo odprl google in pogooglal za 5 minut ali pa pogledal vire ki sem jih pripel bo videl da se motiš. Ja, jaz imam diplomo, ti pa ne. Jokej zdej. V izobraževanje o električnih avtomobilih sem poleg tega vložil preko 2000 ur svojega prostega časa! V 2000 urah pa človek marsikaj izve in se nauči se ti ne zdi? ;) Elektrotehnika je moj hobij, znam tudi ogromno stvari na tem področju. NI TREBA da verjameš meni, SAM POGLEJ, SAM POGOOGLEJ in boš videl da se motiš! Ker vsi ki se vsaj malo spoznajo se ti zdele smejijo ker govoriš take bedarije.
NE, jaz govorim za celo Slovenijo. Preberi cel članek na linku. Zavrnitev je od 1 do 12 %. V Ljubljani celo več kot je povprečje Slovenije.
Seveda je jasno da se motiš. Če bi pogledal dejstva preden si pisal neumnosti potem ne bi izpadel neumnen . Zdaj si. Se mi smiliš veš. Dunning Kruger efekt je huda reč. Odgovoren je za vse misimforamcije in mite ki se pojavljajo.
Jaz govorim za vas, ti pa Ljubljano.
NE, jaz govorim za celo Slovenijo. Preberi cel članek na linku. Zavrnitev je od 1 do 12 %. V Ljubljani celo več kot je povprečje Slovenije.
Amoak dalj od ekrana itak ne pogledaš da bi videl.
Si navaden duvatorček in mali trollček. itak te kje že celi slo-tech naštudiral. Zdaj pa brž po novi nick, da se boš skril za pol ure, pa te spet najdemo, ker itak fališ temo, ker si nepismen.
Seveda je jasno da se motiš. Če bi pogledal dejstva preden si pisal neumnosti potem ne bi izpadel neumnen . Zdaj si. Se mi smiliš veš. Dunning Kruger efekt je huda reč. Odgovoren je za vse misimforamcije in mite ki se pojavljajo.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: energetik ()
kriptobog ::
Se ne blamiram, blamiraš se ti. Vsakdo ki bo odprl google in pogooglal za 5 minut ali pa pogledal vire ki sem jih pripel bo videl da se motiš. Ja, jaz imam diplomo, ti pa ne. Jokej zdej. V izobraževanje o električnih avtomobilih sem poleg tega vložil preko 2000 ur svojega prostega časa! V 2000 urah pa človek marsikaj izve in se nauči se ti ne zdi? ;) Elektrotehnika je moj hobij, znam tudi ogromno stvari na tem področju. NI TREBA da verjameš meni, SAM POGLEJ, SAM POGOOGLEJ in boš videl da se motiš!
Jaz govorim za vas, ti pa Ljubljano.
NE, jaz govorim za celo Slovenijo. Preberi cel članek na linku. Zavrnitev je od 1 do 12 %. V Ljubljani celo več kot je povprečje Slovenije.
Amoak dalj od ekrana itak ne pogledaš da bi videl.
Si navaden duvatorček in mali trollček. itak te kje že celi slo-tech naštudiral. Zdaj pa brž po novi nick, da se boš skril za pol ure, pa te spet najdemo, ker itak fališ temo, ker si nepismen.
Seveda je jasno da se motiš. Če bi pogledal dejstva preden si pisal neumnosti potem ne bi izpadel neumnen . Zdaj si. Se mi smiliš veš. Dunning Kruger efekt je huda reč. Odgovoren je za vse misimforamcije in mite ki se pojavljajo.
Mam več kot diplomo, ampak ok. Torej priznaš da je to tvoj hobi. Super. potem je jasno, da nisi strokovnjak. Gledam in vidim, da nekaj ne štima. Statistika je kurba. Jebi ga. Moraš kdaj pogledat kaj več kot številke. Aja, btw, srednješolska izobrazba mi je elektrotehnik. Pa ne pametujem drugim, da se mstrokovnjak. Ker nisem, ampak nisi niti ti, čeprav se predstavljaš da si.
gune64 ::
Mam več kot diplomo, ampak ok.
Ne iz področja ki bi se dotikalo električnih avtombobilov.
Torej priznaš da je to tvoj hobi.
Elektrotehnika ja. Strojništvo je moja stroka, ima narejen faks.
Super. potem je jasno, da nisi strokovnjak.
Seveda sem, sem diplomiran inženir strojništva. Pa sej pravim, ni treba verjeti meni na besedo, pogooglej sam, poglej vire ki sem jih dal in boš videl da nimaš prav. Ampak daj. Naredi to!
Aja, btw, srednješolska izobrazba mi je elektrotehnik. Pa ne pametujem drugim, da se mstrokovnjak. Ker nisem, ampak nisi niti ti, čeprav se predstavljaš da si.
Tri letna elektrotehniška šola ti ne da nobega znanja o električnih avtomobilih, to so tisti ki vse kar znajo je kable po bajti vlečt. Pa še to bolj slabo. Pa sej pravim, ni treba verjeti meni na besedo, pogooglej sam, poglej vire ki sem jih dal in boš videl da nimaš prav. Ampak daj. Naredi to! Si pogledal zgornji video? To si ti.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: energetik ()
energetik ::
Diplomiran strojnik, pa ne zna prebrati naslova teme in pisati v ustrezno temo.
vires in numeris
gune64 ::
Tema se gre o ceni goriva in to je vse povezano z ceno goriva. Cena goriva gre gor, je zelo visoka, pa še bolj bo in rabimo najti rešitev in se znebiti odvisnosti od goriva. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel naš nekdanji dekan. :) Tudi po vojni bo cena goriva še vedno ostala visoka, ker vojna sploh ni razlog za tako visoko ceno goriva, ampak je zavestna odličitev naftnih podjetij da manj črpajo. Več pa v spodnjem videu. Sicer pa pisati v ekstra specializirano temo nima nobenega smisla ker ne dosežeš ciljnega občinstva. Misliš da večina ljudi zavestno išče imformacije o električnih avtomobiloh ves svoj prosti čas? Seveda ne, niti približno.
Why Gas Got So Expensive (It's Not the War)
Why Gas Got So Expensive (It's Not the War)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
nejc_nejc ::
Glej kolega,
dokler vsa tvoja zgodba bazira na podatkih iz interneta je vse kar pišeš brezveze.
Očitno si res greenhorn, pa naj ti bo.
Oćitno še nisi reševal resnih problemov, ker jih na osnovi podobnih podatkov, kot jih navajaš, nebi rešil.
dokler vsa tvoja zgodba bazira na podatkih iz interneta je vse kar pišeš brezveze.
Očitno si res greenhorn, pa naj ti bo.
Oćitno še nisi reševal resnih problemov, ker jih na osnovi podobnih podatkov, kot jih navajaš, nebi rešil.
GregiB ::
Zanimivo je nekaj... trenutna cena sodčka nafte se giblje nekje na nivoju, kjer je bila celotno obdobje 2011-2014 (4 leta). V tem obdobju so bile cene na pumpah za npr. diesel med 1,25€ in 1,38€... Sicer (še) regulirane, a je npr. Petrol takrat kljub temu delal lepe dobičke...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!
kriptobog ::
Mam več kot diplomo, ampak ok.
Ne iz področja ki bi se dotikalo električnih avtombobilov.
Torej priznaš da je to tvoj hobi.
Elektrotehnika ja. Strojništvo je moja stroka, ima narejen faks.
Super. potem je jasno, da nisi strokovnjak.
Seveda sem, sem diplomiran inženir strojništva. Pa sej pravim, ni treba verjeti meni na besedo, pogooglej sam, poglej vire ki sem jih dal in boš videl da nimaš prav. Ampak daj. Naredi to!
Aja, btw, srednješolska izobrazba mi je elektrotehnik. Pa ne pametujem drugim, da se mstrokovnjak. Ker nisem, ampak nisi niti ti, čeprav se predstavljaš da si.
Tri letna elektrotehniška šola ti ne da nobega znanja o električnih avtomobilih, to so tisti ki vse kar znajo je kable po bajti vlečt. Pa še to bolj slabo. Pa sej pravim, ni treba verjeti meni na besedo, pogooglej sam, poglej vire ki sem jih dal in boš videl da nimaš prav. Ampak daj. Naredi to! Si pogledal zgornji video? To si ti.
Srednja je 4 letna ampak ok. Si na papirju strokovnjak iz strojništva. Elektro ti je pa hobi, torej na EV si hobi in noben strokovnjak. Debata zakljuena. Imaš narejen faks. vav, sj ne da skoraj vsak študira. Sajti ne verjamem na besedo, niti ti ne drugi. Jaz operiram s podatki, ki sem jih dobil na elektru, ker se z njimi pogovarjamo o možnostih glede upgrejda infrastrukture. tko da bye bye duvatorček.
Diplomiran strojnik, pa ne zna prebrati naslova teme in pisati v ustrezno temo.
Ja lej. Verjetno svojo diplomo dobro uporablja v meku na drugi strani pulta.
Tema se gre o ceni goriva in to je vse povezano z ceno goriva. Cena goriva gre gor, je zelo visoka, pa še bolj bo in rabimo najti rešitev in se znebiti odvisnosti od goriva. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel naš nekdanji dekan. :) Tudi po vojni bo cena goriva še vedno ostala visoka, ker vojna sploh ni razlog za tako visoko ceno goriva, ampak je zavestna odličitev naftnih podjetij da manj črpajo. Več pa v spodnjem videu. Sicer pa pisati v ekstra specializirano temo nima nobenega smisla ker ne dosežeš ciljnega občinstva. Misliš da večina ljudi zavestno išče imformacije o električnih avtomobiloh ves svoj prosti čas? Seveda ne, niti približno.
Why Gas Got So Expensive (It's Not the War)
Cena goriva bo visok. We are good with that. Ti pa pojdi v EV temo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
gune64 ::
Glej kolega,
dokler vsa tvoja zgodba bazira na podatkih iz interneta je vse kar pišeš brezveze.
Bazira na KREDIBILNIH podatkih iz interneta: statistikah, znanstvenih študijah in člankih. Internet je ogromna in zelo uporabna baza znanja (le znat moraš ločiti kredibilne od nekredibilnih virov). Ker pa si verjetno nek boomer v jeseni življenja in kot je videti internetu ne zaupaš, pojdi v knjižnico (recimo centralno tehnično knjižnico v Ljubljani) in boš našel iste imformacije.
Očitno si res greenhorn, pa naj ti bo.
Oćitno še nisi reševal resnih problemov, ker jih na osnovi podobnih podatkov, kot jih navajaš, nebi rešil.
Seveda je jasno da se motiš.
Srednja je 4 letna ampak ok. Si na papirju strokovnjak iz strojništva.
Nima veze, kristalno jasno in očitno je da je tudi 4 letna šola naredila premalo da bi stvari povedal tako kot so v resnici.
Elektro ti je pa hobi, torej na EV si hobi in noben strokovnjak. Debata zakljuena
Fakulteta za strojništvo ti da tudi veliko znanja o električnih avtomobilih med drugim. Torej sem strokovnjak. Pa tudi če ne bi bil to nič ne vpliva na dejstva in vire ki sem jih napisal.
Imaš narejen faks. vav, sj ne da skoraj vsak študira.
Ja vsak skoraj študira, ampak kaj. Družboslovne izi fakse. Ne pa enega najtežjih faksov v Sloveniji.
Sajti ne verjamem na besedo, niti ti ne drugi.
Pravilno. Skepsa torej. Torej pogooglej sam in sam poglej podatke in študije in boš videl da nimaš prav. Ampak daj. Naredi to! Ker a veš, tudi če se boš izogibal resnici, to resnice ne bo prav nič spremenilo. Le ti ne boš vedel da govoriš neumnosti in se ti bomo vsi ostali režali v glavo.
Jaz operiram s podatki, ki sem jih dobil na elektru, ker se z njimi pogovarjamo o možnostih glede upgrejda infrastrukture. tko da bye bye duvatorček.
Elektro srednja šola ki ni vredna počenega groša, kar je očitno na tvojem primeru. Ne veš ne potrebne moči za polnjenje preko noči, kot tudi ne veš porabe energije za gre vseh 1,2 milijona avtomboilov na elektriko. Osnovne stvari ne veš.
Ja lej. Verjetno svojo diplomo dobro uporablja v meku na drugi strani pulta.
Seveda ne. Sem že povedal da:
Tema se gre o ceni goriva in to je vse povezano z ceno goriva. Cena goriva gre gor, je zelo visoka, pa še bolj bo in rabimo najti rešitev in se znebiti odvisnosti od goriva. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel naš nekdanji dekan. :) Tudi po vojni bo cena goriva še vedno ostala visoka, ker vojna sploh ni razlog za tako visoko ceno goriva, ampak je zavestna odličitev naftnih podjetij da manj črpajo. Več pa v spodnjem videu. Sicer pa pisati v ekstra specializirano temo nima nobenega smisla ker ne dosežeš ciljnega občinstva. Misliš da večina ljudi zavestno išče imformacije o električnih avtomobiloh ves svoj prosti čas da bi šla brati ekstra specializirano EV temo? Seveda ne, niti približno. Specializirane teme berejo samo tisti ki jih področje zanima, večina Slovenske populacije pa ne.
Cena goriva bo visok. We are good with that. Ti pa pojdi v EV temo.
Morda si ti good with that ker se ti je nasmehnila sreča in si zaslužil v kriptovalutah. Večina ostale populacije ni good with that. Ljudje nočejo plačevati 2, 3 ali 5 EUR za liter goriva če pa obstaja mnogo cenejša alternativa.
Zanimivo je nekaj... trenutna cena sodčka nafte se giblje nekje na nivoju, kjer je bila celotno obdobje 2011-2014 (4 leta). V tem obdobju so bile cene na pumpah za npr. diesel med 1,25EUR in 1,38EUR... Sicer (še) regulirane, a je npr. Petrol takrat kljub temu delal lepe dobičke...
Ključna beseda tukaj je razmerje euro-dolar. Upoštevaj to in boš videl da zadeva ni izven proporcev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
kriptobog ::
Glej kolega,
dokler vsa tvoja zgodba bazira na podatkih iz interneta je vse kar pišeš brezveze.
Bazira na KREDIBILNIH podatkih iz interneta: statistikah, znanstvenih študijah in člankih. Internet je ogromna in zelo uporabna baza znanja (le znat moraš ločiti kredibilne od nekredibilnih virov). Ker pa si verjetno nek boomer v jeseni življenja in kot je videti internetu ne zaupaš, pojdi v knjižnjico (recimo centralno tehnično knjižnjico v ljubljani) in boš našel iste imformacije.
Očitno si res greenhorn, pa naj ti bo.
Oćitno še nisi reševal resnih problemov, ker jih na osnovi podobnih podatkov, kot jih navajaš, nebi rešil.
Seveda je jasno da se motiš.
Srednja je 4 letna ampak ok. Si na papirju strokovnjak iz strojništva.
Nima veze, kristalno jasno in očitno je da je tudi 4 letna šola naredila premalo da bi stvari povedal tako kot so v resnici.
Elektro ti je pa hobi, torej na EV si hobi in noben strokovnjak. Debata zakljuena
Fakulteta za strojništvo ti da tudi veliko znanja o električnih avtomobilih med drugim. Torej sem strokovnjak. Pa tudi če ne bi bil to nič ne vpliva na dejstva in vire ki sem jih napisal.
Imaš narejen faks. vav, sj ne da skoraj vsak študira.
Ja vsak skoraj študira, ampak kaj. Družboslovne izi fakse. Ne pa enega najtežjih faksov v Sloveniji.
Sajti ne verjamem na besedo, niti ti ne drugi.
Pravilno. Skepsa torej. Torej pogooglej sam in sam poglej podatke in študije in boš videl da nimaš prav. Ampak daj. Naredi to! Ker a veš, tudi če se boš izogibal resnici, to resnice ne bo prav nič spremenilo. Le ti ne boš vedel da govoriš neumnosti in se ti bomo vsi ostali režali v glavo.
Jaz operiram s podatki, ki sem jih dobil na elektru, ker se z njimi pogovarjamo o možnostih glede upgrejda infrastrukture. tko da bye bye duvatorček.
Elektro srednja šola ki ni vredna počenega groša, kar je očitno na tvojem primeru. Ne veš ne potrebne moči za polnjenje preko noči, kot tudi ne veš porabe energije za gre vseh 1,2 milijona avtomboilov na elektriko. Osnovne stvari ne veš.
Ja lej. Verjetno svojo diplomo dobro uporablja v meku na drugi strani pulta.
Seveda ne. Sem že povedal da:
Tema se gre o ceni goriva in to je vse povezano z ceno goriva. Cena goriva gre gor, je zelo visoka, pa še bolj bo in rabimo najti rešitev in se znebiti odvisnosti od goriva. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel naš nekdanji dekan. :) Tudi po vojni bo cena goriva še vedno ostala visoka, ker vojna sploh ni razlog za tako visoko ceno goriva, ampak je zavestna odličitev naftnih podjetij da manj črpajo. Več pa v spodnjem videu. Sicer pa pisati v ekstra specializirano temo nima nobenega smisla ker ne dosežeš ciljnega občinstva. Misliš da večina ljudi zavestno išče imformacije o električnih avtomobiloh ves svoj prosti čas? Seveda ne, niti približno.
Cena goriva bo visok. We are good with that. Ti pa pojdi v EV temo.
Morda si ti good with that ker se ti je nasmehnila sreča in si zaslužil v kriptovalutah. Večina ostale populacije ni good with that. Ljudje nočejo plačevati 2, 3 ali 5 EUR za liter goriva če pa obstaja mnogo cenejša alternativa.
Zanimivo je nekaj... trenutna cena sodčka nafte se giblje nekje na nivoju, kjer je bila celotno obdobje 2011-2014 (4 leta). V tem obdobju so bile cene na pumpah za npr. diesel med 1,25EUR in 1,38EUR... Sicer (še) regulirane, a je npr. Petrol takrat kljub temu delal lepe dobičke...
Ključna beseda tukaj je razmerje euro-dolar. Upoštevaj to in boš videl da zadeva ni izven proporcev. :)
Ma dj hvalisaš se kot da si izumil storjništvo in EVje no. Umiri se in si zatakni tisti tvoj faks nekam. Če gremo merit kurce z izobrazbo imaš nižjo kot jaz. Kaj pa zdaj? Boš jokal? Še vedno si samo strokovnjak s področja strojništva in hobi elektro. To je to. Precej žalostno, da se hvalisaš s papirjem. Drugega pa očitno nimaš za pokazati.
In ni se mi nasmehnila nobena sreča v kriptu, če bi spremljal forum bi vedel, da imam v kriptu točno nič, in tudi ko sem imel sem imel nisem imel veliko.
zobnik ::
Teli električni so lahko še večje s*anje kot avti na plin. Pred leti je G1 vgrajeval plin in strankam obljubljala kako bo to IH in OH deloval...no glave so ribale, motorji so ribal, ventile žgal, plinske crkovale....na koncu pa je G1 šel v stečaj in od*ebal vse stranke. Eni so mogli glave porihtat pa plinsko od G1 ven dat in novo not, pol je blo OK.
Tako je v tej državi, nekaj se plača, plačuje, ko pridejo težave pa od*ebite
Prvi avti na plin kupil pred 5 leti za njega dal 750 evrov. Pol menjal za druzga 650 evrov, 2let nazaj me je spet drug prišel 300...mi tud na misel ne pride da bi za 5-10 let starga plinaša zmetal 10 jurjev v rabljenega.
Tako je v tej državi, nekaj se plača, plačuje, ko pridejo težave pa od*ebite
Prvi avti na plin kupil pred 5 leti za njega dal 750 evrov. Pol menjal za druzga 650 evrov, 2let nazaj me je spet drug prišel 300...mi tud na misel ne pride da bi za 5-10 let starga plinaša zmetal 10 jurjev v rabljenega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
gune64 ::
Ma dj hvalisaš se kot da si izumil storjništvo in EVje no. Umiri se in si zatakni tisti tvoj faks nekam.
Nič se ne hvalisam, samo povem. Očitno je da nimaš pojma o EVjih.
Če gremo merit kurce z izobrazbo imaš nižjo kot jaz. Kaj pa zdaj? Boš jokal?
Nobenega dokaza za to in očitno je da nimaš pojma o EVjih.
Še vedno si samo strokovnjak s področja strojništva in hobi elektro. To je to.
Sem strokovnjak z področja strojništva tako je. Plus 2000 ur svojega prostega časa sem IZVEN faksa vložil v izobraževanje o električnih avtombolih. Ker me to zanima, zato.
Precej žalostno, da se hvalisaš s papirjem.
Se ne hvalisam, samo povem. In ne rabiš mi verjeti na besedo. Za imformacijami in študijami lahko pooglaš sam in boš videl da si govoril neumnosti.
Drugega pa očitno nimaš za pokazati.
Imam. Veliko uspešnih projetov, zlata priznanja iz mnogih tekmovanj znanja ipd.
In ni se mi nasmehnila nobena sreča v kriptu, če bi spremljal forum bi vedel, da imam v kriptu točno nič, in tudi ko sem imel sem imel nisem imel veliko.
Tvoje uporabniško ime sugerira drugače. Pa saj nima veze. Če ti je vseeno da boš še letos poleti plačeval preko 2 EUR za liter goriva si očitno ali nesramno bogat ker ti dnar daje fotr, ali pa nisi bogat in pač samo ne znaš z denarjem. A ni bolje da ti 2 jurja letno več ostane za potovanja in za stvari ki si jih želiš, ne pa da zmečeš za gorivo, s tem financiraš vojne, umiranje nedolžnih žrtev in onesnaževanje zraka?
Teli električni so lahko še večje s*anje kot avti na plin. pred leti je G1 vgrajeval plin in strankam obljubljala kako bo to ih in oh deloval...no glave so ribale, motorji so ribal, ventile žgal, plinske crkovale....na koncu pa je G1 šel v stečaj in od*ebal vse stranke. Eni so mogli glave porihtat pa plinsko do G1 vend at in novo not, pol je blo OK.
Tako je v tej državi, nekaj se plača, plačuje, ko pridejo težave pa od*ebite
Seveda je jasno da se motiš. Očitno ne veš da je avto predelan na plin še vedno motor na notranje izgorevanje, skupaj z vsemni stotinami gibajočih se delov in zelo slabo zanesljivostjo. Električni avto je mnogo bolj enostavna, robustna in zanesljiva zadeva. Vse kar je sklepati iz tvojega sestavka je da so avtomobili na plin shit. Če je seveda res kar govoriš o plinaših. Če pač to ni samo en osamljen primer, ampak stalna praksa. Lahko se strinjam s s tabo da so avtomobili na plin šit. Vendar električni pa niso, to je dejstvo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
kriptobog ::
Ma dj hvalisaš se kot da si izumil storjništvo in EVje no. Umiri se in si zatakni tisti tvoj faks nekam.
Nič se ne hvalisam, samo povem. Očitno je da nimaš pojma o EVjih.
Če gremo merit kurce z izobrazbo imaš nižjo kot jaz. Kaj pa zdaj? Boš jokal?
Nobenega dokaza za to in očitno je da nimaš pojma o EVjih.
Še vedno si samo strokovnjak s področja strojništva in hobi elektro. To je to.
Sem strokovnjak z področja strojništva tako je. Plus 2000 ur svojega prostega časa sem IZVEN faksa vložil v izobraževanje o električnih avtombolih. Ker me to zanima, zato.
Precej žalostno, da se hvalisaš s papirjem.
Se ne hvalisam, samo povem. In ne rabiš mi verjeti na besedo. Za imformacijami in študijami lahko pooglaš sam in boš videl da si govoril neumnosti.
Drugega pa očitno nimaš za pokazati.
Imam. Veliko uspešnih projetov, zlata priznanja iz mnogih tekmovanj znanja ipd.
In ni se mi nasmehnila nobena sreča v kriptu, če bi spremljal forum bi vedel, da imam v kriptu točno nič, in tudi ko sem imel sem imel nisem imel veliko.
Tvoje uporabniško ime sugerira drugače. Pa saj nima veze. Če ti je vseeno da boš še letos poleti plačeval preko 2 EUR za liter goriva si očitno ali nesramno bogat ker ti dnar daje fotr, ali pa nisi bogat in pač samo ne znaš z denarjem.
Hvalisaš se. Sem ti napisal svojo izobrazbo. Dokaz je isti kot tvoj. Si samo napisal tu in nič drugega. Lepo, da si vložil 2000ur v svoj hobi. Jaz sem jih v svoj hibe še nekajkrat več. pa se ne hvalisam za to po forumu. Torej je to, da pri nas večina ne more imeti sončne neumnost? Lepo. Ne zanima me, da ima v mestu lahko večina. Slovenijo ni samo LJ in nekaj mest. . In ja, vseeno mi je. EV se mi ne splača. Mogoče se bo splačal, če bi bil dizel 20EUR/l. To smo že razjansili. Trenutno ni EVja v mojem razredu. Oz. edini primerljiv je 120k testni. Moj naftar je pa nov slabih 70k. Se pravi ni računice.
Uporabniško ime je pa pač uporabniško ime. In nihčemi ne daje denarja, sploh pa ne foter, ker znjim nimam stika že 20 let. Verjamem pa da si ti navajen, da ti dajejo denar. Jaz imam enostavno računico. Če se povečajo stroški, če potrebujem več denarja, pač dvignem stopnjo prihodkov. Pri aktivnem trgovanju to niti ni tak problem, sploh pri poplavi prop podjetij. Z denarjem pa znam bolje, kot ti z EVji. Če se spustim na tvoj nivo - imam 10000UR vloženega dela v to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
gune64 ::
Glej sliko. Je zdej že kaj bolj jasno?
"Engine Vs motor picture paints a 1000 words. Both produce 120hp. One weighs 54kg, is 95% efficient, has one moving part & needs no maintenance. The other weighs 230kg, is 30% efficient, has 100s of moving parts and needs regular servicing to keep it alive. "
"In ja, vseeno mi je. EV se mi ne splača. "
Vseeno je kaj se tebi izplača in kaj se ti ne. Večini se EV izplača. Vedno pa bodo obstajale izjeme ki delajo samo 2 km na dan in podobno.
Pa še dobrodušni so bili do ICE. V praksi je izkoristek od 16 do 20 %, kar jasno prikazuje tale študija:
https://www.sciencedirect.com/science/a...
Citat iz študije:
The TTW efficiency for combustion engines is about 16%-20% when all driving situations are included, as reported by [4]. However, this number varies depending on the driving situation. According to [5], typical values are 10%-13% on urban cycles and about 28% for highway cycles. [6]
Seveda je neumnost. Ker podatki kažejo da zavrnejo samo 1 do 12 % dovoljenj za sončno. To sem ti že povedal. Vir sem ti tudi že dal. Zakaj ga nisi pogledal? Misliš da se bo resnica kaj spremenila če ga ti ne boš pogledal? Ne bo, ostala bo ista.
Beri vir:
https://www.zurnal24.si/pod-streho/varc...
Podatek od 1 do 12 % je za celo Slovenijo. Torej ne samo Lj.
"Engine Vs motor picture paints a 1000 words. Both produce 120hp. One weighs 54kg, is 95% efficient, has one moving part & needs no maintenance. The other weighs 230kg, is 30% efficient, has 100s of moving parts and needs regular servicing to keep it alive. "
"In ja, vseeno mi je. EV se mi ne splača. "
Vseeno je kaj se tebi izplača in kaj se ti ne. Večini se EV izplača. Vedno pa bodo obstajale izjeme ki delajo samo 2 km na dan in podobno.
Pa še dobrodušni so bili do ICE. V praksi je izkoristek od 16 do 20 %, kar jasno prikazuje tale študija:
https://www.sciencedirect.com/science/a...
Citat iz študije:
The TTW efficiency for combustion engines is about 16%-20% when all driving situations are included, as reported by [4]. However, this number varies depending on the driving situation. According to [5], typical values are 10%-13% on urban cycles and about 28% for highway cycles. [6]
Torej je to, da pri nas večina ne more imeti sončne neumnost? Lepo.
Seveda je neumnost. Ker podatki kažejo da zavrnejo samo 1 do 12 % dovoljenj za sončno. To sem ti že povedal. Vir sem ti tudi že dal. Zakaj ga nisi pogledal? Misliš da se bo resnica kaj spremenila če ga ti ne boš pogledal? Ne bo, ostala bo ista.
Beri vir:
https://www.zurnal24.si/pod-streho/varc...
Slovenijo ni samo LJ in nekaj mest.
Podatek od 1 do 12 % je za celo Slovenijo. Torej ne samo Lj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
kriptobog ::
Glej sliko. Je zdej že kaj bolj jasno?
"Engine Vs motor picture paints a 1000 words. Both produce 120hp. One weighs 54kg, is 95% efficient, has one moving part & needs no maintenance. The other weighs 230kg, is 30% efficient, has 100s of moving parts and needs regular servicing to keep it alive. "
Pa še dobrodušni so bili do ICE. V praksi je izkoristek od 16 do 20 %, kar jasno prikazuje tale študija:
https://www.sciencedirect.com/science/a...
Citat iz študije:
The TTW efficiency for combustion engines is about 16%-20% when all driving situations are included, as reported by [4]. However, this number varies depending on the driving situation. According to [5], typical values are 10%-13% on urban cycles and about 28% for highway cycles. [6]
Torej je to, da pri nas večina ne more imeti sončne neumnost? Lepo.
Seveda je neumnost. Ker podatki kažejo da zavrnejo samo 1 do 12 % dovoljenj za sončno. To sem ti že povedal. Vir sem ti tudi že dal. Zakaj ga nisi pogledal? Misliš da se bo resnica kaj spremenila če ga ti ne boš pogledal? Ne bo, ostala bo ista.
In kaj zdaj? Šravfanje oldtimerčkov mi je hobi. Nič narobe z ICE. Lep vikend hobi. Jajaj , blabla bla. T ijaz dam vir, pri nas v vasi ne 300 hiš. Trije imajo sončno, ostali ne moremo imeti sončne. Tako, da si tvojo statistiko lahko saom vtakneš nekam ja? Če si pa prepričan, da je drugače, pa lepo vabljen da nam urediš sončno.
Pa lahko prilimaš še mijardo slik in linkov. Pri meni ni računice za EV. Smo že končali to debato. Nisi znal najti EV alternative za mojega naftarja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
a_borlak ::
In kaj zdaj? Šravfanje oldtimerčkov mi je hobi. Nič narobe z ICE. Lep vikend hobi. Jajaj , blabla bla. T ijaz dam vir, pri nas v vasi ne 300 hiš. Trije imajo sončno, ostali ne moremo imeti sončne. Tako, da si tvojo statistiko lahko saom vtakneš nekam ja? Če si pa prepričan, da je drugače, pa lepo vabljen da nam urediš sončno.
Pa lahko prilimaš še mijardo slik in linkov. Pri meni ni računice za EV. Smo že končali to debato. Nisi znal najti EV alternative za mojega naftarja.
To, da ne moreš imeti sončne se zahvali politiki, ki je raje jemala dobičke iz elektro podjetij kot da bi vlagala v njih dodatno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena goriva na AC - izven AC (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13651 (10227) | sbawe64 |
» | Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15016 (13193) | St235 |