Forum » Problemi človeštva » Cena goriva
Cena goriva
gune64 ::
Torej za cca 6k kupim avto za katerega potrebujem se en drugi ice avto?
Tako je. Večina gospodinjstev ima na voljo vsaj 2 avtomobila. S tem manevrom da ga uporabljaš za v službo in nazaj pri 50 km na dan kilometrine na dan prišparaš 30.000 EUR v 15 letih. To je veliko prihranka.
Peesda se pri cliotu za 1k ne rabim dodatnega avtomobila.
Clio za 1k je 5x dražji od tega Citroena Czero ko upoštevaš ceno goriva in vse ostale stroške. Petkrat dražji Clio za 1k pač ni ceneje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gune64 ()
Utk ::
Je povsem fanj drugi avto (torej v poštev pride če imate v družini dva avtomobila, večina gospodinjstev ima vsaj 2 avta). Ni moped, si sploh kliknil na link?
Vem jaz dobro kakšen je c-zero, očitno si ti tist, ki ne. Ne, to sranje ni niti za drug avto. Če bi že hotel tako drvarnico, bi kupil novo dacio, pa nočem niti tega. Niti za 5. avto. Zoe bi bil ok.
V manj od tega pač 4 ljudi realno ne spraviš. Posebej ne, če je kdo od teh otrok s sedežom.
gune64 ::
Je ok drugi avto če imaš do službe in nazaj 70 km ali manj.
Nova Dacia spring? 14kEUR.
Rabljen ZOE z ta veliko baterijo za 300 km dosega? 14kEUR.
Ti voziš otroke v svojo službo? A delaš v vrtcu ali kaj takega? 4 otroci s sedežem to ima veze samo če kupuješ prvi avto. Za drugi avto za v službo to ni važno.
Če bi že hotel tako drvarnico, bi kupil novo dacio, pa nočem niti tega.
Nova Dacia spring? 14kEUR.
Zoe bi bil ok.
Rabljen ZOE z ta veliko baterijo za 300 km dosega? 14kEUR.
Posebej ne, če je kdo od teh otrok s sedežom.
Ti voziš otroke v svojo službo? A delaš v vrtcu ali kaj takega? 4 otroci s sedežem to ima veze samo če kupuješ prvi avto. Za drugi avto za v službo to ni važno.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Magic1 ()
Utk ::
Bedak. Za v vrtec bom zjutraj zalaufal ice, potem šel domov in se s tistim sranjem odpeljal v službo. Po službi pa ponovil vajo. How yes no. Bedak.
In ne gre se za 4 s sedežom. Dovolj je, če ga ima samo en, pa ne spraviš več not 4 ljudi.
Če ne morem z avtom dobesedno nikamur drugam kot v službo, mi pač ne bo zasedal prostora na dvorišču.
In ne gre se za 4 s sedežom. Dovolj je, če ga ima samo en, pa ne spraviš več not 4 ljudi.
Če ne morem z avtom dobesedno nikamur drugam kot v službo, mi pač ne bo zasedal prostora na dvorišču.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
gune64 ::
Si ti, ne jaz. Kar zatlači te svoje "ad hominem" logične fejle tja kjer sonce ne posije, ker v debati nimajo kaj iskati. ;) Če VEDNO pelješ tudi 4 ostale ljudi v službo potem C-zero pač ni zate, boš pač vzel Renault Zoe za 14kEUR, mnogo ceneje od Cliota na bencin za 1kEUR na dolgi rok! Da se iti povsod brez vmesnega polnenja, razen na morje in dolge izlete. Z vmesnim polnjenjem lahko tudi to. Sicer pa da v toliko prostora kot ga je v C-zerotu za 6k ne spraviš 3 otroke in sebe moraš bit precej nesposoben:
Ampak ni panike. Eni pač niste toliko sposobni, boš pač vzel Reanult ZOE ki ima zadosti placa tudi zate. No problem.
Ampak ni panike. Eni pač niste toliko sposobni, boš pač vzel Reanult ZOE ki ima zadosti placa tudi zate. No problem.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celada ()
Utk ::
Če ti rečem, da si bedak, ni adhominem, ker pač si bedak, kar dokazujejo tvoji predlogi.
Ne rabim vedno peljat 4 ljudi, dovolj je da jih včasih. Če gremo vsi na njivo recimo, bomo šli s sekretom od avta, kar czero nedvomno je. In če je zadaj otroški sedež, bo spredaj sedel samo še škrat.
Če gremo v šoping, boš tudi šel s katerimkoli avtom, ki pride do tam, ampak spet imaš isti problem. Če 4 ne moremo it nekam z njim, ga ne rabim. Edina sreča tega avta je, da ne naredi več kot 70 km tako da daleč itak ne moreš it.
14 jurjev je pač 14 jurjev. Niso 4 jurji, niti 6. Lahko si kupim tudi teslo za 60, če smo že pri tem.
Ne rabim vedno peljat 4 ljudi, dovolj je da jih včasih. Če gremo vsi na njivo recimo, bomo šli s sekretom od avta, kar czero nedvomno je. In če je zadaj otroški sedež, bo spredaj sedel samo še škrat.
Če gremo v šoping, boš tudi šel s katerimkoli avtom, ki pride do tam, ampak spet imaš isti problem. Če 4 ne moremo it nekam z njim, ga ne rabim. Edina sreča tega avta je, da ne naredi več kot 70 km tako da daleč itak ne moreš it.
14 jurjev je pač 14 jurjev. Niso 4 jurji, niti 6. Lahko si kupim tudi teslo za 60, če smo že pri tem.
gune64 ::
Če ti rečem, da si bedak, ni adhominem, ker pač si bedak, kar dokazujejo tvoji predlogi.
Ni res, nisem bedak, stestirano imam IQ ki spada v vrhnje 2 % populacije.
Ne rabim vedno peljat 4 ljudi, dovolj je da jih včasih.
Za včasih bo pač peljala žena z bencinarjm. Ali pa tudi ti bi lahko z C-zerotom je več kot zadosti placa za 3 otroke, glej slike zgoraj in ti bo jasno. Če pa je to zate premalo boš pač vzel Renault ZOE ki je mnogo večji in se dobi že za 14kEUR.
In če je zadaj otroški sedež, bo spredaj sedel samo še škrat.
Pretiravaš. No prav pa zete ne C-zero ker imaš neracionalne izgovore in popačeno realnost. Rezult ZOE torej. Je večji kot Clio. No problem.
Če 4 ne moremo it nekam z njim, ga ne rabim.
To je rekla tvoja neracionalnost. V resnici pa je pefect kot avto za v službo, ostalo pa delaš z drugim avtom pač. Prihraniš 30.000 EUR v 15 letih. Če to zate ni veliko si eno navadno razvajeno tele.
14 jurjev je pač 14 jurjev. Niso 4 jurji, niti 6. Lahko si kupim tudi teslo za 60, če smo že pri tem.
14 jurjev je 3x manj od Cliota za 1kEUR ko upoštevaš ceno bencina v življenjski dobi.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Magic1 ()
ZveeZ ::
gune64 ::
Zakaj spet komentiraš, če pa nimaš pojma in govoriš neumnosti? A se ne bi rajš pozanimal prej? Življenjska doba električnega avtomobila je preko 20 let in ni nič manjša od naftnega vozila:
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):
"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."
345.000 km in 96 % kapacitete:
300.000 km in 91 % kapacitete:
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:
Po 500.000 km bo še okrog 88 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatkek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Graf padanja kapacitete izgleda tako:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):
"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."
345.000 km in 96 % kapacitete:
300.000 km in 91 % kapacitete:
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:
Po 500.000 km bo še okrog 88 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatkek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Graf padanja kapacitete izgleda tako:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Magic1 ()
Utk ::
Ampak za 14 jurjev ne dobiš zoeta, ki bo vozil še 20 let, ampak še 10. Morda. Isto tist sekret za 6 jurjev.
Lahko tudi vse delam z drugim avtom, ampak koliko bom potem prišparal. 50 km na dan je komaj dobrih 10,000 letno. Kaj pa ostalih 20 ali 30,000, če imamo 2 avta? Za 10k letno je v resnici vseeno na kaj odvozim. Tudi če jih čisto zastonj z elektriko, mi se bo tist sekret za 6 jurjev izplačal šele čez 10 let. 10 let se naj s tistim vozim, da bom na nuli? In ti si praviš racionalen in inteligenten?
V resnici pa je pefect kot avto za v službo, ostalo pa delaš z drugim avtom pač.
Lahko tudi vse delam z drugim avtom, ampak koliko bom potem prišparal. 50 km na dan je komaj dobrih 10,000 letno. Kaj pa ostalih 20 ali 30,000, če imamo 2 avta? Za 10k letno je v resnici vseeno na kaj odvozim. Tudi če jih čisto zastonj z elektriko, mi se bo tist sekret za 6 jurjev izplačal šele čez 10 let. 10 let se naj s tistim vozim, da bom na nuli? In ti si praviš racionalen in inteligenten?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
m0LN4r ::
Si ti, ne jaz. Kar zatlači te svoje "ad hominem" logične fejle tja kjer sonce ne posije, ker v debati nimajo kaj iskati. ;) Če VEDNO pelješ tudi 4 ostale ljudi v službo potem C-zero pač ni zate, boš pač vzel Renault Zoe za 14kEUR, mnogo ceneje od Cliota na bencin za 1kEUR na dolgi rok! Da se iti povsod brez vmesnega polnenja, razen na morje in dolge izlete. Z vmesnim polnjenjem lahko tudi to. Sicer pa da v toliko prostora kot ga je v C-zerotu za 6k ne spraviš 3 otroke in sebe moraš bit precej nesposoben:
Ampak ni panike. Eni pač niste toliko sposobni, boš pač vzel Reanult ZOE ki ima zadosti placa tudi zate. No problem.
To je Yugo Koral?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Na avtonet-u imas precej oglasov zoe-ja z menjanim elektromotorjem, pa ne vem ce so avti stari vec kot 3 leta
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
energetik ::
Energetik: nisem noben trol. Odvisnosti od naftnih derivatov se je treba znebiti ker drugače nas bodo naftna podjetja še naprej nategovala z visokimi cenami. Kdor tega ne vidi je slep, pa brez zamere. :)Ja si trol, ker smetiš temo o ceni goriva z EV-ji. Hvališ se z IQjem, pa ne znaš pisat v namensko temo o EV. Pacient.
vires in numeris
Magic1 ::
Ali lahko komentirate temi primerno. Spammer gune64 spet svinja z novim accountom...
Magic
ginekk ::
Dexterboy: sem še povedal svoje. nisem noben trol in seveda imam povezave z realnim življenjem, kdor ne vidi da adopcija električnih vozil v praksi poteka izjemno hitro ta mora biti slep, jst ne vem kaj na druzga rečem. Odvisnosti od naftnih derivatov se je treba znebiti ker drugače nas bodo naftna podjetja še naprej nategovala z visokimi cenami. Kdor tega ne vidi je slep, pa brez zamere. :)
To ni nič. Če pa pogledaš podatke koliko deleža je (B)EV v celotnem parku osebnih vozil, bo pa to morda 1%.
Zdaj še gre z EV, ko lahko dobiš prosto polnilnico. Nismo še na deležu, ki bi odkril vse infrastrukturne probleme.
Trenutno je lastništvo EV v romantični dobi; subvencije za EV vozila, davčni odpustki pri poslovno/domači rabi, relativno proste polnilnice, davčno neobremenjeno gorivo v primerjavi s fosilci. Kdor tega ne vidi je slep. Pa brez zamere.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
jotunn2 ::
Klik: https://slo-tech.com/forum/t490295/p330...
Spet na račun davkoplačevalcev, ki bomo to vse za nazaj morali plačati preko višjih davkov. Zakaj bi soseda Marta ki se v službo vozi s kolesom morala tebi sofinancirati gorivo?! Plačaj si ga sam, vključno z vso škodo ki jo povzročiš (49 EUR na 100 km). Vendar soseda Marta bo morala zaradi napačne odločitve trenutne vlade (Janša) tebi revežu sofinancirati gorivo pa čeprav goriva ona sploh ne uporablja..popolnoma ne fer. Narobe svet.
In zakaj bi soseda Marta morala financirati tvoj EV? Koncno ze ukinimo te bebave subvencije, oprostitve davkov itd. za EV, stresne kvazi elektrarne in podobno. Ne vem zakaj bi soseda Marta morala to financirati, ker ima zgolj kolo.
SOTOMAYOR ::
Klik: https://slo-tech.com/forum/t490295/p330...
Spet na račun davkoplačevalcev, ki bomo to vse za nazaj morali plačati preko višjih davkov. Zakaj bi soseda Marta ki se v službo vozi s kolesom morala tebi sofinancirati gorivo?! Plačaj si ga sam, vključno z vso škodo ki jo povzročiš (49 EUR na 100 km). Vendar soseda Marta bo morala zaradi napačne odločitve trenutne vlade (Janša) tebi revežu sofinancirati gorivo pa čeprav goriva ona sploh ne uporablja..popolnoma ne fer. Narobe svet.
In zakaj bi soseda Marta morala financirati tvoj EV? Koncno ze ukinimo te bebave subvencije, oprostitve davkov itd. za EV, stresne kvazi elektrarne in podobno. Ne vem zakaj bi soseda Marta morala to financirati, ker ima zgolj kolo.
Če Marta ima zgolj kolo, zakaj mora financirati celotno avtomobilnost? Bonbončki za EV-je so zanemarljivi glede na socialen strošek za avtomobile
shorturl.at/jtTU5
gune64 ::
Ampak za 14 jurjev ne dobiš zoeta, ki bo vozil še 20 let, ampak še 10. Morda. Isto tist sekret za 6 jurjev.
V resnici pa je pefect kot avto za v službo, ostalo pa delaš z drugim avtom pač.
Lahko tudi vse delam z drugim avtom, ampak koliko bom potem prišparal. 50 km na dan je komaj dobrih 10,000 letno. Kaj pa ostalih 20 ali 30,000, če imamo 2 avta? Za 10k letno je v resnici vseeno na kaj odvozim. Tudi če jih čisto zastonj z elektriko, mi se bo tist sekret za 6 jurjev izplačal šele čez 10 let. 10 let se naj s tistim vozim, da bom na nuli? In ti si praviš racionalen in inteligenten?
Ampak za 14 jurjev ne dobiš zoeta, ki bo vozil še 20 let, ampak še 10. Morda. Isto tist sekret za 6 jurjev
Ne, dobiš zoeta ki bo vozil še 20 let. Degradacija 1 do 1,5 % na leto. Sicer pa tudi Clio za 1k ne bo vozil še 20 let, še 10 let ne vem če, ampak pustimo to.
Lahko tudi vse delam z drugim avtom, ampak koliko bom potem prišparal.
Kot sem rekel, za v službo in nazaj in za na banko, pošto, za po trgovinah, za krajše izlete do babice ipd ipd. Z bencinskim avtom delaš samo tisto kjer C-zerotu zmanjka dometa/placa/whatever. Še vsakdo je mislil da bo električni avto ki ga je kupil kot drugi avto tudi bil drugi avto. V praksi pa je postal prvi avto (ker je začel delati več letnih kilometrov od bencinarja). Tako je v praksi, kar povprašaj lastnike električnih avtov (lahko ti pa tudi zavrtim izsek oddaje avtomboilnost kjer lastniki to sami povejo če ne verjameš).
50 km na dan je komaj dobrih 10,000 letno.
50 km povprečno na dan znese 50 km*365dni= 18.250 km na leto.
Tudi če jih čisto zastonj z elektriko, mi se bo tist sekret za 6 jurjev izplačal šele čez 10 let. 10 let se naj s tistim vozim, da bom na nuli? In ti si praviš racionalen in inteligenten?
Sem nacionalen in inteligenten. Tvoja navedba o 10 letih vračilne dobe NE drži niti podrazno. Pri 18.250 km na leto (torej 50 km povprečno na dan) letno prihranih 1800 EUR na gorivu in še 200 EUR na servisih in povpravilih. Skupaj 2000 EUR na leto. Razlike pri nakupu med C-zero in neko bencinsko garo za jurja je 5000 EUR, torej se ti teh 5000 EUR povrne v dveh letih in pol. 2,5 leta torej je vračilne dobe.
5000EUR/2000EUR= 2,5 leta
Če upoštevaš samo 10.000 km letne kilometrine potem pride 5 let vračilne dobe, kar se še zmeraj zelo splača.
Pač zdej lahko štukamo postavke večje ali manjše, ampak dejstvo pa je da se zadeva relativno hitro poplača če zberemo ta pravi avto.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Na avtonet-u imas precej oglasov zoe-ja z menjanim elektromotorjem, pa ne vem ce so avti stari vec kot 3 leta
Zakaj lažeš? Brezkrtačni elektromotor je skoraj večen, kar poglej industrijo kjer obrtujejo električni motorji po milijone in milijone ur brez napake/okvare. Sicer pa imaš na elektromotor tako ali tako garancijo in če se slučajno zgodi da si v 0,01 % nesrečnežev ti ga itak brezplačno zamenjajo. Tako kot se ti lahko zgodi da ti menjalnik bencinarja crkne po prevem letu uporabe, ti ga tudi menjajo brezplačno (se je frendu zgodilo btw).
Energetik: nisem noben trol. Odvisnosti od naftnih derivatov se je treba znebiti ker drugače nas bodo naftna podjetja še naprej nategovala z visokimi cenami. Kdor tega ne vidi je slep, pa brez zamere. :)Ja si trol, ker smetiš temo o ceni goriva z EV-ji. Hvališ se z IQjem, pa ne znaš pisat v namensko temo o EV. Pacient.
Ne smetim in nisem noben trol in noben pacient. Kot sem povedal prej kot se znebimo odvisnosti od naftnih derivatov bolje nam bo. :) Kako boš to naredil drugače kot z električnim avtom? Predlagaš kolo al avtobus ak kako bi ti to naredil? Jaz tukaj rešujem tvojo rit ki se zihr ne bi želela prevažati v javnem prevozu, ti pa namesto da bi bil hvaležen me kurcaš al kaj. Naftna podjetja izkoriščajo našo odvisnost in nabijajo cene v nebo in bodo to delale še naprej če ne bomo kaj ukrenili. Ker ti se moraš zavedat, oni delajo za SVOJE interese (za svoje DOBIČKE), oni NE delajo za naše interese. Briga njih za nas.
Dexterboy: sem še povedal svoje. nisem noben trol in seveda imam povezave z realnim življenjem, kdor ne vidi da adopcija električnih vozil v praksi poteka izjemno hitro ta mora biti slep, jst ne vem kaj na druzga rečem. Odvisnosti od naftnih derivatov se je treba znebiti ker drugače nas bodo naftna podjetja še naprej nategovala z visokimi cenami. Kdor tega ne vidi je slep, pa brez zamere. :)
To ni nič. Če pa pogledaš podatke koliko deleža je (B)EV v celotnem parku osebnih vozil, bo pa to morda 1%.
Zdaj še gre z EV, ko lahko dobiš prosto polnilnico. Nismo še na deležu, ki bi odkril vse infrastrukturne probleme.
Trenutno je lastništvo EV v romantični dobi; subvencije za EV vozila, davčni odpustki pri poslovno/domači rabi, relativno proste polnilnice, davčno neobremenjeno gorivo v primerjavi s fosilci. Kdor tega ne vidi je slep. Pa brez zamere.
Tudi v prihodnosti boš vedno oziroma v 99 % primerov takoj dobil prosto polnilnico zato ker se skoraj vsi električni avtomobili filajo doma čez noč, zelo zelo redno se uporabi javno polnilnico, samo takrat ko je nujno potrebno. Tako je v praksi zaradi cene in praktičnosti. In električnih polnilnic je čez milijon in še več jih bo v prihodnosti, probleme vidiš tam kjer jih ni.
Klik: https://slo-tech.com/forum/t490295/p330...
Spet na račun davkoplačevalcev, ki bomo to vse za nazaj morali plačati preko višjih davkov. Zakaj bi soseda Marta ki se v službo vozi s kolesom morala tebi sofinancirati gorivo?! Plačaj si ga sam, vključno z vso škodo ki jo povzročiš (49 EUR na 100 km). Vendar soseda Marta bo morala zaradi napačne odločitve trenutne vlade (Janša) tebi revežu sofinancirati gorivo pa čeprav goriva ona sploh ne uporablja..popolnoma ne fer. Narobe svet.
In zakaj bi soseda Marta morala financirati tvoj EV? Koncno ze ukinimo te bebave subvencije, oprostitve davkov itd. za EV, stresne kvazi elektrarne in podobno. Ne vem zakaj bi soseda Marta morala to financirati, ker ima zgolj kolo.
Zato ker na ta način bo sosed Joža plačal precej manj kot če bi ti pustil da voziš naftni avto! Zato. Povprečna letna kilometrina je 13.000 km na leto, pri 49 EUR na 100 km to pomeni 6370 EUR subvencije ki ti jo da država (torej tudi sosed Joža, pač namesto tebe plača škodo ki si jo TI povzročil. 6370 EUR krat 20 let je 127.400 EUR subvencije! Koliko pa sončna elektrarna: 1000 do 2000 EUR komaj (in ta subvencija zmanjšuje zdravstveno škodo zaradi kurjenja premoga ki bi sicer nastala in je mnogo višja). Koliko pa električni avto: 4500 EUR enkrat samkrat komaj (ni to vsako leto, ampak samo ob nakupu avta). Kristalno jasno je da se subvencija za električni avto splača, ker bi drugače bilo treba plačati 28 krat večjo subvencijo za naftni avto.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celada ()
fikus_ ::
Inženirček, s svojo glavo se nekam zaleti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
gune64 ::
Prej kot se znebimo odvisnosti od naftnih derivatov, bolje nam bo. Kako boš to naredil drugače kot z električnim avtom? Predlagaš kolo al avtobus ak kako bi ti to naredil? Jaz tukaj rešujem tvojo rit ki se zihr ne bi želela prevažati v javnem prevozu, ti pa namesto da bi bil hvaležen me kurcaš al kaj. Naftna podjetja izkoriščajo našo odvisnost in nabijajo cene v nebo in bodo to delale še naprej če ne bomo kaj ukrenili. Ker ti se moraš zavedat, oni delajo za SVOJE interese (za svoje DOBIČKE), oni NE delajo za naše interese. Briga njih za nas. Naftna podjetja želijo čim več zaslužiti zato bodo nabile cene v višave, oni ne rečejo "bomo pa prodajal bencin sam po 1 EUR zato da se bo fikus poceni vozil". Ne, oni ne rečejo tega. Briga njih za nas. Važno da imajo oni čim večji dobiček.
Glavna težava je v tem da se prodaja naftnih derivatov kljub visokim cenam NE zniža, ljudje gorivo kupujejo KLJUB visokim cenam. In RAVNO ZATO to naftna podjetja izkoriščajo, ker vejo da lahko nabijo ceno in maksimizirajo svoje profite in se jim prodaja ne bo znižala kljub astronomskim cenam. To je glavni problem. Cene goriva NISO visoke zaradi vojne v Ukrajini, ampak zato ker naftna podjetja manj črpajo. NALAŠČ! Zato da maksimizirajo svoje profite..
Glavna težava je v tem da se prodaja naftnih derivatov kljub visokim cenam NE zniža, ljudje gorivo kupujejo KLJUB visokim cenam. In RAVNO ZATO to naftna podjetja izkoriščajo, ker vejo da lahko nabijo ceno in maksimizirajo svoje profite in se jim prodaja ne bo znižala kljub astronomskim cenam. To je glavni problem. Cene goriva NISO visoke zaradi vojne v Ukrajini, ampak zato ker naftna podjetja manj črpajo. NALAŠČ! Zato da maksimizirajo svoje profite..
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celada ()
kriptobog ::
Prej kot se znebimo odvisnosti od naftnih derivatov, bolje nam bo. Kako boš to naredil drugače kot z električnim avtom? Predlagaš kolo al avtobus ak kako bi ti to naredil? Jaz tukaj rešujem tvojo rit ki se zihr ne bi želela prevažati v javnem prevozu, ti pa namesto da bi bil hvaležen me kurcaš al kaj. Naftna podjetja izkoriščajo našo odvisnost in nabijajo cene v nebo in bodo to delale še naprej če ne bomo kaj ukrenili. Ker ti se moraš zavedat, oni delajo za SVOJE interese (za svoje DOBIČKE), oni NE delajo za naše interese. Briga njih za nas.
Če gremo zdaj vsi na EV, bomo potem vklapljali elektriko na par/nepar po hišni številki? Ker ti omrežje ne bo zdržalo. In zakaj misliš, da ko bomo na EV, da elektro podjetja ne bodo izkoriščala naše odvisnosti od njih?
Valvoline ::
Msilim da bo najbolj pametno se vnit nazaj na konje. Stirinozni power. Poraba 2kg trave na 10km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
gune64 ::
Prej kot se znebimo odvisnosti od naftnih derivatov, bolje nam bo. Kako boš to naredil drugače kot z električnim avtom? Predlagaš kolo al avtobus ak kako bi ti to naredil? Jaz tukaj rešujem tvojo rit ki se zihr ne bi želela prevažati v javnem prevozu, ti pa namesto da bi bil hvaležen me kurcaš al kaj. Naftna podjetja izkoriščajo našo odvisnost in nabijajo cene v nebo in bodo to delale še naprej če ne bomo kaj ukrenili. Ker ti se moraš zavedat, oni delajo za SVOJE interese (za svoje DOBIČKE), oni NE delajo za naše interese. Briga njih za nas.
Če gremo zdaj vsi na EV, bomo potem vklapljali elektriko na par/nepar po hišni številki? Ker ti omrežje ne bo zdržalo. In zakaj misliš, da ko bomo na EV, da elektro podjetja ne bodo izkoriščala naše odvisnosti od njih?
To je spet mit. Ne drži kar si povedal. Izračuni strokovnjav jasno kažejo da z omrežjem ne bo nobenega problema, poglej si preračune:
In zakaj misliš, da ko bomo na EV, da elektro podjetja ne bodo izkoriščala naše odvisnosti od njih?
1. Zato ker lahko inštaliraš sončno elektarno na streho in se znebiš odvisnosti od elektro podjetij.
2. Bolj kot bodo elektro podjetja hotela nas izkoriščati, več sončnih elektrarn bodo ljudje na strehe postavili.
3. Elektrika na splošno je zelo razpršen vir z močno konkurenco. Če se podraži plin, trg v parih letih migrira na druge poceni energente (voda, sonce, veter ipd). Če se podraži kaj drugega, se migrira na tisto stvar ki je poceni. To preprečuje visoke dvige cen, konkurenca torej. Pri nafti pa je mogonopol in nabijanje cen v višave..
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celada ()
ginekk ::
Tudi v prihodnosti boš vedno oziroma v 99 % primerov takoj dobil prosto polnilnico zato ker se skoraj vsi električni avtomobili filajo doma čez noč, zelo zelo redno se uporabi javno polnilnico, samo takrat ko je nujno potrebno. Tako je v praksi zaradi cene in praktičnosti. In električnih polnilnic je čez milijon in še več jih bo v prihodnosti, probleme vidiš tam kjer jih ni.
Ne. V prihodnosti boš v 99% primerov zafrustrirano čakal. Iz strukture lastništva nepremičnin in premičnin je kristalno jasno, da vsakdo ki ima premičnino (vozilo), nima nepremičnine. In ta tudi tisti, ki imajo nepremičnino, nimajo vsi takih ki bi omogočale inštalacijo polnilnice. Potemtakem so tvoje trditve ne samo neresnične, so tudi neuresničljive. Milijon polnilnic obstaja kvečjemu v tvoji nekritični domišljiji.
kriptobog ::
Prej kot se znebimo odvisnosti od naftnih derivatov, bolje nam bo. Kako boš to naredil drugače kot z električnim avtom? Predlagaš kolo al avtobus ak kako bi ti to naredil? Jaz tukaj rešujem tvojo rit ki se zihr ne bi želela prevažati v javnem prevozu, ti pa namesto da bi bil hvaležen me kurcaš al kaj. Naftna podjetja izkoriščajo našo odvisnost in nabijajo cene v nebo in bodo to delale še naprej če ne bomo kaj ukrenili. Ker ti se moraš zavedat, oni delajo za SVOJE interese (za svoje DOBIČKE), oni NE delajo za naše interese. Briga njih za nas.
Če gremo zdaj vsi na EV, bomo potem vklapljali elektriko na par/nepar po hišni številki? Ker ti omrežje ne bo zdržalo. In zakaj misliš, da ko bomo na EV, da elektro podjetja ne bodo izkoriščala naše odvisnosti od njih?
To je spet mit. Ne drži kar si povedal. Izračuni strokovnjav jasno kažejo da z omrežjem ne bo nobenega problema, poglej si preračune:
In zakaj misliš, da ko bomo na EV, da elektro podjetja ne bodo izkoriščala naše odvisnosti od njih?
1. Zato ker lahko inštaliraš sončno elektarno na streho in se znebiš odvisnosti od elektro podjetij.
2. Bolj kot bodo elektro podjetja hotela nas izkoriščati, več sončnih elektrarn bodo ljudje na strehe postavili.
3. Elektrika na splošno je zelo razpršen vir z močno konkurenco. Če se podraži plin, trg v parih letih migrira na druge poceni energente (voda, sonce, veter ipd). Če se podraži kaj drugega, se migrira na tisto stvar ki je poceni. To preprečuje visoke dvige cen, konkurenca torej. Pri nafti pa je mogonopol in nabijanje cen v višave..
Ne nabijej. Izračuni, izračuni. V praksi pa ne gre. Ne morem inštalirat sončne. In ogromno gospodinjstev pri nas je ne more. Se lahko samo jebeš, dokler ne upgrejdajo omrežja. Tako, da omrežje je problem in ne bo zdržalo. Pri nas sigurno. Za kje so pa tvoji strokovnjaki računali nas pa ne briga. NAs briga kaj imamo tu v Sloveniji.
gune64 ::
Tudi v prihodnosti boš vedno oziroma v 99 % primerov takoj dobil prosto polnilnico zato ker se skoraj vsi električni avtomobili filajo doma čez noč, zelo zelo redno se uporabi javno polnilnico, samo takrat ko je nujno potrebno. Tako je v praksi zaradi cene in praktičnosti. In električnih polnilnic je čez milijon in še več jih bo v prihodnosti, probleme vidiš tam kjer jih ni.
Ne. V prihodnosti boš v 99% primerov zafrustrirano čakal. Iz strukture lastništva nepremičnin in premičnin je kristalno jasno, da vsakdo ki ima premičnino (vozilo), nima nepremičnine. In ta tudi tisti, ki imajo nepremičnino, nimajo vsi takih ki bi omogočale inštalacijo polnilnice. Potemtakem so tvoje trditve ne samo neresnične, so tudi neuresničljive. Milijon polnilnic obstaja kvečjemu v tvoji nekritični domišljiji.
Seveda to ni res. VSAK ki kupi električni avto ima možnost polnjenja bodi v službi, bodisi doma. Če možnosti polnjenja nima, potem električnega avta sploh ne kupi. 80 % ljudi v Slovneiji ima možnost polnjenja doma po statistikah.
Potemtakem so tvoje trditve ne samo neresnične, so tudi neuresničljive. Milijon polnilnic obstaja kvečjemu v tvoji nekritični domišljiji.
Moje trditve so resnične in uresničljive 100 procentov. Na svetu je precej več kot milijon polnilnic. Število javnih polnilnic za električna vozila je v mnogih državah že prehitelo število bencinskih črpalk (kar poglej si in pogooglaj).
70 % ljudi v Sloveniji živi v hišah.
https://deloindom.delo.si/nepremicninsk...
Na norveškem so imeli lani 92 % prodaje električnih avtomobilov (samo 8 % prodaje so bili bencinarji in dizli) in seveda ni nobenih problemov. Ne z polnjenjem, ne z omrežjem, ne nič.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celada ()
Valvoline ::
Soncna se splaca ker ti jo zarad net meteringa izplacuje revni sosed, se prej pa z lopovsko odkupno ceno. Na koncu zarad soncne ter vetrne krame bomo vsi placevali 10x drazji strom, tudi paraziti z soncnimi.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: energetik ()
gune64 ::
Prej kot se znebimo odvisnosti od naftnih derivatov, bolje nam bo. Kako boš to naredil drugače kot z električnim avtom? Predlagaš kolo al avtobus ak kako bi ti to naredil? Jaz tukaj rešujem tvojo rit ki se zihr ne bi želela prevažati v javnem prevozu, ti pa namesto da bi bil hvaležen me kurcaš al kaj. Naftna podjetja izkoriščajo našo odvisnost in nabijajo cene v nebo in bodo to delale še naprej če ne bomo kaj ukrenili. Ker ti se moraš zavedat, oni delajo za SVOJE interese (za svoje DOBIČKE), oni NE delajo za naše interese. Briga njih za nas.
Če gremo zdaj vsi na EV, bomo potem vklapljali elektriko na par/nepar po hišni številki? Ker ti omrežje ne bo zdržalo. In zakaj misliš, da ko bomo na EV, da elektro podjetja ne bodo izkoriščala naše odvisnosti od njih?
To je spet mit. Ne drži kar si povedal. Izračuni strokovnjav jasno kažejo da z omrežjem ne bo nobenega problema, poglej si preračune:
In zakaj misliš, da ko bomo na EV, da elektro podjetja ne bodo izkoriščala naše odvisnosti od njih?
1. Zato ker lahko inštaliraš sončno elektarno na streho in se znebiš odvisnosti od elektro podjetij.
2. Bolj kot bodo elektro podjetja hotela nas izkoriščati, več sončnih elektrarn bodo ljudje na strehe postavili.
3. Elektrika na splošno je zelo razpršen vir z močno konkurenco. Če se podraži plin, trg v parih letih migrira na druge poceni energente (voda, sonce, veter ipd). Če se podraži kaj drugega, se migrira na tisto stvar ki je poceni. To preprečuje visoke dvige cen, konkurenca torej. Pri nafti pa je mogonopol in nabijanje cen v višave..
Ne nabijej. Izračuni, izračuni. V praksi pa ne gre. Ne morem inštalirat sončne. In ogromno gospodinjstev pri nas je ne more. Se lahko samo jebeš, dokler ne upgrejdajo omrežja. Tako, da omrežje je problem in ne bo zdržalo. Pri nas sigurno. Za kje so pa tvoji strokovnjaki računali nas pa ne briga. NAs briga kaj imamo tu v Sloveniji.
Ne nabijej. Izračuni, izračuni. V praksi pa ne gre.
Nabijaš ti. Seveda gre, zakaj ne bi šlo?!
Ne morem inštalirat sončne.
Kaj ma tukaj sončna elektrarna? Saj sončna elektrarna NI pogoj da se ti EV slača! EV se lahko polni tudi iz omrežja po ceni 1 € na 100 km, kar je več kot 10x ceneje od dizla. Seveda se sončna elektrarna splača še bolj, ampak ni pa pogoj!
Tako, da omrežje je problem in ne bo zdržalo. Pri nas sigurno. Za kje so pa tvoji strokovnjaki računali nas pa ne briga
Seveda se motiš ker govoriš na pamet in NISI preračunal. Če bi preračunal bi videl da se motiš. Strokovnjaki se mnogo bolj spoznamo od tebe laika.
NAs briga kaj imamo tu v Sloveniji.
V Sloveniji je situacija še bolja kot v ameriki ker prevozimo skoraj 2x manj letnih kilometrov kot američani, poleg tega pri nas tudi večji delež ljudi stanuje v hišah.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celada ()
jotunn2 ::
Povprečna letna kilometrina je 13.000 km na leto, pri 49 EUR na 100 km to pomeni 6370 EUR subvencije ki ti jo da država (torej tudi sosed Joža, pač namesto tebe plača škodo ki si jo TI povzročil. 6370 EUR krat 20 let je 127.400 EUR subvencije! Koliko pa sončna elektrarna: 1000 do 2000 EUR komaj (in ta subvencija zmanjšuje zdravstveno škodo zaradi kurjenja premoga ki bi sicer nastala in je mnogo višja). Koliko pa električni avto: 4500 EUR enkrat samkrat komaj (ni to vsako leto, ampak samo ob nakupu avta). Kristalno jasno je da se subvencija za električni avto splača, ker bi drugače bilo treba plačati 28 krat večjo subvencijo za naftni avto.
Pri 49eur/100km je v 20 letih res 127.400eur. Pri 83eur/100km za EV je pa te subvencije potem se vec. Ce ze vlecemo ene random cifre iz riti. Trenutna cena kao subvencioniranega bencina je 1.5eur. Brez subvencij je bil 1.7eur, se pravi je "subvencije", ki to zares sploh ni, 0.2eur/liter (plus fuka in pol davkov in trosarin) Pri moji porabi je to max 2eur/100km in pri tvoji "povprecni kilometrini) celih 5200eur v 20 letih... priblizno toliko kot je enkratne subvencije za en kurcev EV (ce pozabimo subvencije pri elektriki za filanje tega dreka).
gune64 ::
Soncna se splaca ker ti jo zarad net meteringa izplacuje revni sosed, se prej pa z lopovsko odkupno ceno. Na koncu zarad soncne ter vetrne krame bomo vsi placevali 10x drazji strom, tudi paraziti z soncnimi.
Seveda se motiš. Večji kot je delež sončne energije, manjša je zdravstvena škoda in MANJ mora plačati sosed. Motiš se tudi o ceni, sončna energija je najcenejša vrsta energije, glej graf LCOE (googlej če ne veš kaj LCOE pomeni):
Levelized cost of energy @ Wikipedia
Pri 49eur/100km je v 20 letih res 127.400eur. Pri 83eur/100km za EV je pa te subvencije potem se vec. Ce ze vlecemo ene random cifre iz riti.
Tvoja številka od 83 EUR/100 km za EV je iz riti, moja o 49 EUR na 100 km za naftna vozila pa je izračunana iz znanstvenih študij. To smo že obdelali par strani nazaj. ZAKAJ kometiraš če pa nisi prebral vsaj zadnjih par strani teme?!
Brez subvencij je bil 1.7eur, se pravi je "subvencije", ki to zares sploh ni, 0.2eur/liter (plus fuka in pol davkov in trosarin) Pri moji porabi je to max 2eur/100km in pri tvoji "povprecni kilometrini) celih 5200eur v 20 letih... priblizno toliko kot je enkratne subvencije za en kurcev EV (ce pozabimo subvencije pri elektriki za filanje tega dreka).
Ne razumeš in mešaš zadeve. Teh 0,2 EUR je direktna subvencija. 49 EUR na 100 km pa je subvencija na račun zdravstvene škode in BDP škode ki jo povzroči tvoj stupen avtomobilski izpuh. Zaradi njega je več bolezni in država mora zdravljenje teh bolezni ki si ga TI povzročil plačati. Ti tega ne plačaš danes, upam da kmalu boš. Kaj pa je neplačilo škode ki jo sam povzročiš drugega kot subvencija?! Naftni avtomobili so neto PORABNIKI sredstev iz proračuna, ker so ODHODKI ki jih prinesejo mnogo večji od prihodnkov (več kot 10x večji).
Malo čtiva zate:
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...
in tole:
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celada ()
gune64 ::
Bog nam pomagaj s takimi strokovnjaki.
Ja očitno je da nimaš pojma. Kdaj boste dojeli da strokovnjaki na svojem področju več vedo od vas laikov ki se s tem ne ukvarjate na vsakodnevni bazi?! V raziskovanje električnih avtomboilov sem do sedaj suma sumarum vložil že preko 2000 ur dela, prav tako je to del moje stroke. Koliko si vložil ti? Je bilo več kot 2 uri? Verjetno še to ne. Jaz ne pametujem o šminkah ker o njih nič ne vem, ti pa ne pametuj o električnih avtomobilih ker o njih nič ne veš. Simple. Vsak naj komentira samo zadeve na katere se spozna.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celada ()
fikus_ ::
Inženirček, kupi si EV in potem pametuj.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
gune64 ::
Imam. Prej kot se znebimo odvisnosti od naftnih derivatov, bolje nam bo. Kako boš to naredil drugače kot z električnim avtom? Predlagaš kolo al avtobus ak kako bi ti to naredil? Jaz tukaj rešujem tvojo rit ki se zihr ne bi želela prevažati v javnem prevozu, ti pa namesto da bi bil hvaležen me kurcaš al kaj. Naftna podjetja izkoriščajo našo odvisnost in nabijajo cene v nebo in bodo to delale še naprej če ne bomo kaj ukrenili. Ker ti se moraš zavedat, oni delajo za SVOJE interese (za svoje DOBIČKE), oni NE delajo za naše interese. Briga njih za nas. Naftna podjetja želijo čim več zaslužiti zato bodo nabile cene v višave, oni ne rečejo "bomo pa prodajal bencin sam po 1 EUR zato da se bo fikus poceni vozil". Ne, oni ne rečejo tega. Briga njih za nas. Važno da imajo oni čim večji dobiček.
Glavna težava je v tem da se prodaja naftnih derivatov kljub visokim cenam NE zniža, ljudje gorivo kupujejo KLJUB visokim cenam. In RAVNO ZATO to naftna podjetja izkoriščajo, ker vejo da lahko nabijo ceno in maksimizirajo svoje profite in se jim prodaja ne bo znižala kljub astronomskim cenam. To je glavni problem. Cene goriva NISO visoke zaradi vojne v Ukrajini, ampak zato ker naftna podjetja manj črpajo. NALAŠČ! Zato da maksimizirajo svoje profite..
Glavna težava je v tem da se prodaja naftnih derivatov kljub visokim cenam NE zniža, ljudje gorivo kupujejo KLJUB visokim cenam. In RAVNO ZATO to naftna podjetja izkoriščajo, ker vejo da lahko nabijo ceno in maksimizirajo svoje profite in se jim prodaja ne bo znižala kljub astronomskim cenam. To je glavni problem. Cene goriva NISO visoke zaradi vojne v Ukrajini, ampak zato ker naftna podjetja manj črpajo. NALAŠČ! Zato da maksimizirajo svoje profite..
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celada ()
fikus_ ::
Lažeš, da imaš EV!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
gune64 ::
Če ti tako misliš (imam EV drugače)...sicer pa to nima nobene veze pri argumentih. Povej svoj SOLUTION za rešitev krize odvisnosti in okoljske krize?
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celada ()
Valvoline ::
Kaj ti pomaga SE ko pozimi ni sonca, toplotne vrtijo na polno v prihodnosti jih bo se vec, prevoz (kobajagi) na strom, peak cena pa 5000e mwh? Kdo bo tega placeval? Aja, zarad netmeteringa 10.000e mwh, tisti brez SE bodo placeval tut za solarne parazite.
Nimas ti sploh voznisko, se za bicikla ne.
Če ti tako misliš (imam EV drugače)...sicer pa to nima nobene veze pri argumentih.
Nimas ti sploh voznisko, se za bicikla ne.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: energetik ()
fikus_ ::
Inženirček, ne laži, da imaš EV!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
starfotr ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Na avtonet-u imas precej oglasov zoe-ja z menjanim elektromotorjem, pa ne vem ce so avti stari vec kot 3 leta
Načeloma je elektro motor precej vzdržljiva zadeva. Vendar so tako dolgo tuhtali, kaj naredit, da bodo prodali kak rezervni kos, da so motorje načrtno oslabili.
Planned obsolescence @ Wikipedia
nejc_nejc ::
Jaz samo vem, da trenutno ne zadosti mojim potrebam in ne rabim nobene kvantne fizike ampak računske operacije.
O tvoji strokovnosti zgoraj ter matematicno telovadbo, kjer mešaš hruške in jabolke pa nebi.
O tvoji strokovnosti zgoraj ter matematicno telovadbo, kjer mešaš hruške in jabolke pa nebi.
Valvoline ::
Prodajna cena goriv brez dajatev je 70-80c, tolk da ne pozabite. Komunajzarski gulag pac stane. V ZDA je panika pa je cena pod 1e za liter.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
gune64 ::
Kaj ti pomaga SE ko pozimi ni sonca, toplotne vrtijo na polno v prihodnosti jih bo se vec, prevoz (kobajagi) na strom, peak cena pa 5000e mwh? Kdo bo tega placeval? Aja, zarad netmeteringa 10.000e mwh, tisti brez SE bodo placeval tut za parazite.
Pozimi JE sonce (približno 3x do 4x manj ga je kot poleti, povprečeni zimski meseci vs povprečeni poletni meseci). Pozimi manjko nadomestiš z veterno energijo ki jo je pozimi toliko več kot je sonca manj. Glej graf. Če pa SLUČAJNO kdaj ni vetra in ne sonca pa uporabiš obnovljive vire na gumb: bioplon, lesno biomaso, vodno energijo, kurjenje vodika pridobljenega z viški sončne in veterne energije. Na ta način je elektrika stabilna in mnogo cenejša kot pa fosilna goriva ali jedrska energija, Neverjetno kako dobro se sonca in veter pokrivata, glej graf:
Jaz samo vem, da trenutno ne zadosti mojim potrebam in ne rabim nobene kvantne fizike ampak računske operacije.
O tvoji strokovnosti zgoraj ter matematicno telovadbo, kjer mešaš hruške in jabolke pa nebi.
Ne, prav nič ne mešam hruške in jabolke. Če ti praviš da trenutno ne zadosti tvojim potrebam zato ker stanuješ v bloku in nimaš možnosti postavitve domače polnilnice potem ti verjamem. Ampak pri večini slovencev pa ni tako.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celada ()
Valvoline ::
https://www.24ur.com/novice/dejstva/dob...
Evo zakaj gulijo ljudstvo z trosarinami. 200.000 parazitov direkt prisesanih na proracun, pa verjetno se dodatnih 100.000 pri paradrzavnih monopolistih.
Evo zakaj gulijo ljudstvo z trosarinami. 200.000 parazitov direkt prisesanih na proracun, pa verjetno se dodatnih 100.000 pri paradrzavnih monopolistih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
gune64 ::
Prodajna cena goriv brez dajatev je 70-80c, tolk da ne pozabite. Komunajzarski gulag pac stane. V ZDA je panika pa je cena pod 1e za liter.
1. Naftni avtomobili so neto PORABNIKI iz proračuna, NE obratno. Letno prinesejo res okrog 0,7 milijarde evrov iz naslova trošarin in davkov, vendar ODNESEJO več kot 7 milijard zaradi stroškov okoljske, zdravstvene in bdp škode. Študije so bile narejene in so jasne! Cena goriva da bi pokrila škodo bi morala biti okrog 9 € na liter cca.
2. Tudi 75 centov na liter je zelo drago. 75 centov krat 6,5 litra porabe na 100 km je 4,9 € na 100 km, kar je 5x več kot pri električnem avtu.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celada ()
nejc_nejc ::
Mesas, mesas...
Ze to, da uporabljas povprecja je totalno butasto. Ekstremov nisi zajel niti malo.
Ze to, da uporabljas povprecja je totalno butasto. Ekstremov nisi zajel niti malo.
Valvoline ::
Prodajna cena goriv brez dajatev je 70-80c, tolk da ne pozabite. Komunajzarski gulag pac stane. V ZDA je panika pa je cena pod 1e za liter.
1. Naftni avtomobili so neto PORABNIKI iz proračuna, NE obratno. Letno prinesejo res okrog 0,7 milijarde evrov iz naslova trošarin in davkov, vendar ODNESEJO več kot 7 milijard zaradi stroškov okoljske, zdravstvene in bdp škode. Študije so bile narejene in so jasne! Cena goriva da bi pokrila škodo bi morala biti okrog 9 EUR na liter cca.
2. Tudi 75 centov na liter je zelo drago. 75 centov krat 6,5 litra porabe na 100 km je 4,9 EUR na 100 km, kar je 5x več kot pri električnem avtu.
Iz vidika davka kradejo 1e na liter, tj 5-10e na 100km. 300.000 lenuhov+socijala za futrat za katere elektroparaziti (trenutno) ne prispevajo nic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
gune64 ::
Mesas, mesas...
Ze to, da uporabljas povprecja je totalno butasto. Ekstremov nisi zajel niti malo.
Ne, ni. Uporabil sem gausovo razporeditev. Koliko ljudi dela kakšno kilometrino. Črno na belem. Statitični urad Republike Slovenije. 98 % ljudi v Sloveniji dela MANJ kot 100 km na dan. Glej graf.
Zmeraj bodo izjeme. Če na električna vozila prekopi 98 % ljudi je more than good enough za rešitev krize. Važna je večina, zakaj bi se ozirali na 2 % izjem/ekstremov?!
Vidiš ta graf? Kaj ti prikazuje?
Vidiš ta vir? Klikni ga!
STAT: Dnevna mobilnost potnikov, 2017 - podrobnejši končni podatki
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
Mislim zakaj ti morem jaz tlačit vire in podatke pod nos? Če bi bil za kej bi to že prej sam vedel in ne bi izpadel neveden.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celada ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena goriva na AC - izven AC (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13651 (10227) | sbawe64 |
» | Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15017 (13194) | St235 |